Gå til innhold

Jeg er blitt en fullfører!


Anbefalte innlegg

Så utrolig bra jobbet, jenter!!! TinaP du har gått ned i vekt og NOKerNOK du er flink til å holde det du lovet deg selv - å gå hver dag!

 

Jeg veide meg i går og den viste 92,0.... men jeg det var etter å ha sovet 3 timer + at jeg stod opp kl 0400 fordi jeg skulle reise. I dag veide jeg 91,0 og tror at det er en litt mer korrekt vekt.

 

Men jeg synes jeg var veldig flink i går. Var på farten og satt i møter fra kl 0900-1600. Dro hjemmefra 0530 og var hjemme igjen ca kl 2000. Men det ble ingen utskeielser på flyplassen og da jeg kom hjem spiste jeg grillet kylling, selv om jeg var fristet til å hive en pizza eller noe lignende i ovnen.

 

I dag er det hjemmekontor, så jeg har tenkt å unne meg en halvtime på treningsrommet med Jilllian Michaels i lunchpausen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokernok: du spurte i et innlegg lenger oppe her om hva vi åt til frokost. Jeg skriver ned hele dagen jeg.

 

Til frokost spiser jeg som oftest 2 skiver grovt brød med litt lettmargarin, agurk og leverpostei/skinke/servelat/fårepølse/ost/syltetøy. Varierer veldig hva jeg har på. Nå går det litt i ost selv om jeg ikke burde spise mye av dette da det er veldig mye kalorier i det.

 

Lunsj blir som oftest det samme som frokost, av og til middagsrester dersom det er noe igjen.

 

Til mellommåltid på jobb har jeg alltid med 300 g gulrøtter. Spiser som oftest 2-3 frukt i løpet av en dag.

 

Til middag har jeg alltid mye grønnsaker. Barna liker best rå grønnsaker, så jeg skjærer alltid opp gulrøtter og kålrot i staver og har i to skåler. Jeg er veldig glad i kokt eller wokede grønnsaker så jeg koker også. Det går i kålrot, gulrøtter, hodekål, løk, blomkål, brokkoli. Av og til lager jeg blomkålpurè. Har også poteter, ris eller pasta til middag. Kjøtt kan bestå av rent kjøtt, pølser (da tar jeg mindre mengde), kyllingfilet (ikke med skinn), fiskekaker, fiskepinner. (spiser alt for lite fisk). Tallerken består av 50 % grønnsaker 25 % kjøtt/fisk og 25 % potet/ris/pasta. Hender av og til jeg lager saus og har attåt, men denne er forholdsvis mager. Ellers bruker jeg soyasaus og sweet chili sauce (i mindre mengder). Ellers salter jeg svært lite maten.

 

Kveldsmat kan bli skive/knekkebrød eller havregrynsgrøt eller frukten jeg evt. ikke har fått spist tidligere på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har hatt en bra uke. Var ned 1.2kg paa loerdag, men vekta ikke rikket seg siden. Skal paa vekta I morgen, vi faar se.

 

Aktivitetsmessig ble det 5 av 7 dager forrige uke, denne uka ingen aktivitet saa langt... ett moenster kan man si.. jeg er allerede lei. Men med maten gaar det fint.

 

Hvordan er det med dere, fullfoerere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat i ukedagene har gått greit men lørdagsgodter både fredag, lørdag og søndag er ikke bra. Henger litt igjen etter påsken så jeg har noe å jobbe med fremover. Trening forrige uke er jeg fornøyd med, men har ikke blitt mer etter fredag. Har hatt en kortvarig omgangssyke, igjen, og håper dette har hjulpet på mtp helgekosen. Har hatt 3 omgangssyker siste året og dette er helt uvanlig for meg. Før det var det minst 5 år siden sist jeg hadde slik syke.

 

Skal veie i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Til Tina og NokErNok:

 

Jeg vil bare si til dere at dere har kommet så langt og er på så god vei - det er inspirerende for meg som har 25 kg + som skal av - det er ikke så få år siden jeg var supersprek og normalvektig - og jeg må gå veien dere har gått, det er ingen annen mulighet - det er utrolig at man (jeg) har latt meg selv bli så stor! Så et bilde av meg og det stemte ikke med det indre bilde av en sporty kvinne som jeg har har lurt meg selv med. Vær stolte over alt dere har oppnådd - og vær litt ekstra sta i helgen! Ha nydelige dager, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullmedaljekandidaten: Tusen takk. Kjekt å være til inspirasjon for andre. Sleng deg gjerne på her. Det er så mange som har falt av her så det hadde vært kjekt med noen nye. Og 25 kg klarer du til neste sommer, om ikke før. Går du på GR-kurs?

 

I dag viste vekta 82,3 (opp 200 gram). Men så fikk jeg mensen i går så jeg liker å skylder på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Hei - jeg går nettkurs, det er motiverende det - må føre opp hva jeg spiser og det er jo utrolig bevisstgjørende. (Vanskelig med barnepass og kurs med oppmøte - vil heller bruke barnevakt til å få trent/gå på kino.)

Jeg ønsker (som alle andre) å nå målet mitt FORT - helst lenge før neste sommer, men sålenge det går i riktig retning - sakte men sikkert så er jeg veldig fornøyd jeg. For meg er det å være fysisk aktiv igjen det viktigste - det har jeg alltid vært - helt til 2 svangerskap med bekkenløsning - jeg kunne ikke gå, nesten. Og kiloene har ramlet på meg - spist som om jeg har vært toppidrettsutøver. Gikk opp da jeg ammet også - utrolig å tenke på. Et skritt av gangen, det er løsningen. Jeg tror ikke det finnes noen snarveier.

Ha en nydelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - jeg går nettkurs, det er motiverende det - må føre opp hva jeg spiser og det er jo utrolig bevisstgjørende. (Vanskelig med barnepass og kurs med oppmøte - vil heller bruke barnevakt til å få trent/gå på kino.)

Jeg ønsker (som alle andre) å nå målet mitt FORT - helst lenge før neste sommer, men sålenge det går i riktig retning - sakte men sikkert så er jeg veldig fornøyd jeg. For meg er det å være fysisk aktiv igjen det viktigste - det har jeg alltid vært - helt til 2 svangerskap med bekkenløsning - jeg kunne ikke gå, nesten. Og kiloene har ramlet på meg - spist som om jeg har vært toppidrettsutøver. Gikk opp da jeg ammet også - utrolig å tenke på. Et skritt av gangen, det er løsningen. Jeg tror ikke det finnes noen snarveier.

Ha en nydelig dag!

 

Jeg begynte i juni i fjor på nettkurs og trodde at jeg skulle klare å gå ned 35 kg til jul, men etter 1-2 måneder så innså jeg jo det at målet mitt var vel i overkant av hva jeg kunne klare. Ser på slankekrigen og tror jeg skal kunne klare det samme som dem. Jeg registrerte mat i 4-5 måneder. Da har en fått dekket de fleste tilfellene med A-HA opplevelser. Ikke alltid man er klar over hvor mye kalorier det er i all mat. Så selv om det er slitsomt og tar mye tid så er det verdt det.

 

Jeg var overvektig før jeg ble gravid og hadde bekkenløsning i begge svangerskapa. Jeg har veldig lyst på et barn til men er redd for bekkenet. Blir så hemmet. Vondt å sitte, vondt å gå. Håper at når vekten kommer ned så kanskje det ikke blir like full belastning på bekkenet ved en evt. ny graviditet.

 

Lykke til med slankingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Det blir garantert bedre med mindre vekt å bære på og i tillegg er det MYE man kan gjøre for å forebygge bekkenløsning; trene kjernemuskulatur, og trene med måte, bære mindre. "Planken", f.esk., er suveren, finnes masse øvelser. Er fint med svangerskap og små nyfødte, (litt slitsomt, men helt nydelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gullmedaljekandidaten :) Tusen takk for oppmuntring.

 

Jeg er i samme baas, ogsaa ifht bekkenloesning. Det er utrolig vondt og var veldig plagsomt, saerlig i de to siste svangerskapene. Jeg har ogsaa litt lyst paa (litt fordi det kommer an paa hvilken dag det er hehe) ett barn til. Men det blir ikke paa tale foer jeg har gaatt ned i vekt og holdt meg der en stund slik at vanene er fastspikret.

 

Det gaar greit med maten her, skal til London paa loerdag (opp og ned paa en dag, 4 timer hver vei) saa da blir det nok restaurantbesoek og litt godis i bilen slik at jeg ikke blir kvalm! (jepp hehe).

 

Kjenner at jeg er litt sur.. mensen akkurat ferdig, men tror det er en kombinasjon av det + ca 1300kcal hver dag.. litt saann sulten-sur. Men det gaar vel over.

 

I dag har jeg plantet poteter og ruccola. Har raket kjoekkenhagen. Det ble litt 'trening' av det.

 

To dager til veiedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

Lettere å gå ned i vekt - sammen med andre? Joda, det stemmer det Grete Roede, men når de du er sammen med bare er på nett, er det dessverre litt lett å falle av.

 

Jeg begynte å spise veldig mye snop og leve mye usunt. Sammen med en beinhinnebetennelse som jeg slet med i over 6 uker, gjorde at det ble virkelig minimalt med aktivitet - alt gjorde vondt og det eneste de sier er at man må hvile. Til slutt mente legen jeg burde ta en kur med betennelsesdempende, og det hjalp.

Men, i denne perioden med lite aktivitet fikk jeg også mer fritid. Og tid til å spise mer snop. Det er utrolig hvor mye snop en kan dytte i seg. Og samvittigheten blir dårligere og dårligere... Jeg har også hatt dårlig samvittighet for å forlate gruppen, bare bli borte, men samtidig er det ikke fullt så vanskelig når det ikke er ansikter man må forholde seg til.

 

Men tilbake til at det er lettere å gå ned sammen med andre - det er det absolutt. Jeg merker at jeg har savnet presset jeg har lagt på meg selv for å prestere - ha noe å melde tilbake til gruppen.

 

Men, jeg håper nå å kunne være tilbake!!

 

Godt å se at flere har holdt koken her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!! Endelig litt aktivitet igjen her!!

 

Velkommen, gullmedaljekandidaten!

 

Jeg har slitt litt i det siste med at vekten "står litt stille", dvs. at jeg har vært litt nede på 89-tallet, men så spretter jeg plutselig opp til 92 i en uke hvor jeg var superflink til å trene og så for den

ned igjen og opp igjen og ned igjen, så i dag veide jeg 90,3.

 

Jeg merker at jeg må mobilisere skikkelig nå med både trening og kosthold for å bryte barrieren, slik at jeg kan fortsette å krype nedover på åttitallet.

 

Våren er her i hvert fall og det gir god anledning til økt fysisk aktivitet :D

 

Så langt i april har jeg 27,8 trimpoeng. Mitt reviderte mål er å nå 40 i april.

 

Jeg hadde egentlig som mål å nå 60 - igjen litt inspirert av Biggest Loser. Ser at det ikke er umulig, men jeg må da være standhaftig nok til å gjøre noe hver dag.

 

Jeg tror helt klart det vil hjelpe hvis aktiviteten øker her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Hei frkT!

 

Tusen takk for å bli ønsket velkommen - jeg er med på å øke aktiviteten - veldig gjerne med på det, selv om jeg er GR-nybegynner, men både ærlig, positiv, sta og målbevisst.

Jeg tror at du kommer til å krype ned mot 80-tallet og bli der - men det krever den jevne innsats - mest av alt på treningssiden. Hvis du jobber - er det i avstand til å sykle? Jeg tror det du greier å gjøre jevnt teller utrolig mye mer enn enkelt-treninger - selv om man føler seg best etter trening med svette og høy puls. Hva vil du gjøre hver dag og hvordan?

 

For meg er løsningen å sykle til og fra jobb uansett vær - har kommet frem klissvåt flere ggr siste uken, hengt klær til tørk og følt meg nærmest lykkelig over at jeg ikke velger 'lette løsninger' som å ta bilen (sparer faktisk tid på vei hjem - sykler forbi bilkø - utrolig tilfredsstillende). Går gjerne og henter barna i barnehagen etter jobb (sykler hjem og går til barnehagen - tar lengre tid enn å sykle, men bli en utrolig fin tur og noen km ekstra på beina. Mitt mål er 70kg og jeg er laaaangt unna. Første delmål 95kg - der er jeg om noen uker. Jeg har bestemt meg for å ignorere det som har vært (som at: hvordan i all verden tillot jeg meg å bli så tung? - jeg som alltid har vært så sporty og aktiv - jeg kan 'skylde litt' på to svangerskap og bekkenløsning, men det er ikke sannheten fullt og helt - sannheten er at jeg hadde blitt passiv og spiste for mye, ikke direkte usunt, men altfor mye og blitt helseskadelig overvektig) - og heller se fremover - en uke av gangen.

 

Kanskje FrkT - du er nå såvidt over 90 - glem vektoppgangen og fokuser på å spise sunt og godt! Beveg deg jevnt. Neste uke er du under 90 og kommer ikke over 90 igjen. Dette greier du!

 

Når det gjelder trimpoeng - jeg fikk 15 siste uken - nesten bare ved å sykle til og fra jobb og gå noen turer. "Gratis forflytning!"

 

Ønsker deg en aktiv og fin uke - husk at du har gått mye ned jfr utgangspunktet ditt! Og neste uke vil jeg veldig gjernese at du er på 80-tallet!

 

Gullmedaljekandidaten (klatrer sakte fremover på resultatlisten - er nå ikke helt på sisteplass, men ikke så langt unna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

Så flotte damer dere er. Både innvendig og utvendig. Flottere innvendig tror jeg ikke noen av dere kan bli, men vi skal alle pynte på oss litt på utsiden.

 

Jeg har kommet smått i gang med bevegelse igjen - har enda ikke tatt ut sykkelen av boden, og denne uken er så busy at det får bli neste uke. Utfordringen denne uken er helgen. Jeg har bursdag fredag og skal ha fest. Eller, siden jeg nå skal på kurs hele lørdagen (10-18), så betyr det at jeg ikke tar helt av på fredag. Da blir det også mindre alkohol og derav mindre kalorier. Med bursdag kommer det kaker. Jeg lager heller tapas og en kake. Da kan jeg spise godt av maten først og så unne meg en kakebit med god samvittighet etterpå! Jeg har en kake, skikkelig sjokoladebombe, fra Trinesmatblogg. Den lager jeg i firkantet form, og skjærer opp i små biter på kryss og tvers - akkurat nok til en god munnfull. Da er det lettere å kun servere seg med én, kanskje to biter, og likevel ha spist mindre enn et vanlig kakestykke.

 

Lørdag er det kurs, og da aner jeg ikke hva slags mat vi får, men siden dette er Norge håper jeg det blir noe grovt i alle fall. Det skulle serveres frukt underveis, men er litt redd for at det blir noe kake og kjeks der også.. Vi får se! Lørdag kveld er det bursdagsfeiring for en venninne, da er det jo også alkohol - og hun skal ha skikkelig fest..

Men, jeg skal ha siste t-bane hjem, for jeg skal ha familieselskap på søndagen.. Vanligvis serverer vi bare kake i våre bursdager, men jeg tenker å også her servere noe fingermat. Og samme sjokoladekake (er jo nye gjester..) tongue.gif samt fersk hvetebakst. Det gjør jo gjerne gjestene fornøyde, og jeg kan få lov til å kose meg litt med god samvittighet. De går sikkert i fire-femtiden og da kan jeg ta meg en kveldsskogstur.

 

Hvordan løser dere det når dere inviterer til selskap/bursdag osv? Jeg er singel - ingen barn, men har familie som kommer på besøk med to små gutter. Men tror de er fornøyd så lenge det bare er noe på bordet.

 

Ellers så er det forventet med kake på jobben. Jeg lurer på om jeg skal ta med meg fruktsalat?? Og vaniljeis/vaniljesaus.. Hva tror dere om det? Og hvordan skal jeg i så fall få fruktsalaten til å holde sesg fin dagen gjennom? (må lage den om morgenen)

 

Eller kanskje noen andre har noe fantastiske forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for motivasjonsinnsprøytningen, Gullmedaljekandidaten!! Det er faktisk veldig motiverende å høre noen si at jeg kan greie det :D

 

Jeg bor alt for langt unna jobb til å kunne sykle dessverre. Jeg har innsett etter mange år at min jobb er ekstremt lite rutinepreget og jeg er mye på reise, så utfordringen min er at det smitter over på fritiden.

 

Men hvis jeg kan finne en slags rytme i urytmen, så hadde det vært veldig fint. Derfor er målsettingen min å få gjort noe fysisk aktivitet hver dag - for om det ikke klaffer f.eks 2 dager i løpet av uken, så har jeg i hvert fall oppnådd aktivitet 5 dager i løpet av uken.

 

Jeg har omsider kommet i gang med taekwondo-treningen igjen og skal gradere til ny beltegrad om noen uker, så her er det bare å stå på. Men ellers har jeg jo "alt", jeg har treningsrom hjemme med det meste og jeg har også nylig kjøpt Jillian Michaels samling av treningsdvd'er.

 

Så om jeg ikke får trent taekwondo en dag, bør det være mulig å få til noe annet.

 

I dag er jeg superfornøyd. Av en eller annen grunn var jeg supersliten og trøtt etter jobb i dag og sofaen var veldig dyp... men heldigvis vant viljestyrken og jeg kom meg på trening - og vips - så er energien tilbake :D Så egentlig er det jo ikke noe å lure på om man skal trene eller ikke - man får jo så mye tilbake.

 

Rosabikini - du har litt av en helg foran deg! Men det høres ut som du er veldig godt forberedt - og jeg tror mesteparten ligger der. Hvis du bestemmer deg for noe på forhånd, blir det mye lettere å gjennomføre - og det du opplever som utskeielser vil jo ikke være utskeielser ift hva det innebar før....? :D Fruktsalat synes jeg høres ut som en veldig god ide. Hva du kan gjøre for at den skal holde seg er jeg litt usikker på... men hva om du velger litt utradisjonelt som bringebær, blåbær, jordbær og banan? Da er det bare jordbærene og bananen som må deles opp på jobb - så da blir det kanskje overkommelig å fixe det der? Kos deg masse!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Saa koselig aa se innom forumet og saa har det kommet mange innlegg siden sist!

Dere er flinke :D Jeg skammer meg litt over lite trimpoeng altsaa.. Men jeg er naa bare som jeg er, bare det blir litt varmere saa skal det bli flere gaaturer.

 

Med maten har det gaatt fint (med unntak av helga..da vi var paa restaurant og lang biltur m.smaagodt etc). Jeg ligger litt i overkant av 1300 kcal daglig.

 

rosabikini, jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du sier om "det er lettere sammen" haha. Jeg har hatt lyst til aa rope noen alvorsord til GR noen ganger ang dette.. det er bare naar man gaar paa fysisk kurs at "sammen"-faktoren gjelder. Lykke til med helg. Enkle ting er ofte det beste. Tror barn blir veldig glade for f.eks sjokoladekake og bolle. hehe.. det hadde mine barn blitt i alle fall (for ikke aa snakke om meg!). Fruktsalat og vaniljesaus hoeres knallbra ut og baer som foreslaatt er digg.

 

Jeg var opp 200g paa loerdag.. vet ikke helt hvorfor, men har stor tro paa bedre resultat denne uka. Har allerede beveget meg ned.

 

Ha en god og spretten uke alle sammen! Vi maa holde traaden vedlike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... NOKerNOK.... den 7. april skrev du:

 

"Har en 15 min aktivitet per dag utfordring til meg selv... hoeres veldig lite ut, jeg vet.. men for en som er saa lite lysten paa trim som meg saa er det bedre enn ingenting. Doerstokkmila er veeeeldig lang her I huset!"

 

Og i går skrev du "bare det blir litt varmere".... dette er en dårlig unnskyldninger - dette er dørstokkmila!!!!!

 

Kle på deg klær og kom deg ut! :DB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Ja FrkT - du har rett - dørstokkmila er skrekkelig, og unødvendig - man bruker så mye tid på det som burde vært brukt på positive tanker.

Et godt tips til NokErNok er å legge frem klær og sko du skal bruke på trening og musikk på øret - evt rask gåtur - kvelden før. Planlegge kvelden før, dette fordi du da lager en avtale med deg selv.

Det er da resultatene kommer raskere... Og man får ofte mindre lyst på usunn mat når man er aktiv, faktisk. Bestem deg for hva du skal spise etter trening også.... Du er forresten flink som holder deg til ca 1300kcal.

 

Det er flere som etter å ha spist mye karbohydrater 'binder' vann - derfor kan ofte vekten gå mye opp etter inntak av snop.

 

Ønsker dere en vidunderlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

Åh it's great to be back!!

 

Takk for flotte tips til fruktsalaten og å ha med en del bær i den! Det skal jeg absolutt bruke!

 

FrkT - så rett i dette med utskeielser: nå har jeg jo bestemt meg for å spise mat først - deretter servere kake, og hvor mye jeg kan kose meg med; nå er jeg full av pågangsmot!

 

Treningen her i gården går så som så - men det merkes at har man beveget seg litt, så blir det ofte mer!

Jeg har en ny hobby - geocaching - som gir mye tur: to timer i Frognerparken på lørdag og halvannen time på Sognsvann på søndag. I går kom det en containerbil i borettslaget. Jeg skal bytte ut gulvet på balkongen og fikk en hel haug med turer opp og ned trappen (4. et uten heis) med å bære med all planken. Det ble både armer og rygg med bæring, og lår og legger i trappen. Etter det følte jeg meg så energisk at jeg hoppet med glede ut for å vaske balkonggulvet. :) Kosting og vann og skrubbing - det er jo bevegelse det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... NOKerNOK.... den 7. april skrev du:

 

"Har en 15 min aktivitet per dag utfordring til meg selv... hoeres veldig lite ut, jeg vet.. men for en som er saa lite lysten paa trim som meg saa er det bedre enn ingenting. Doerstokkmila er veeeeldig lang her I huset!"

 

Og i går skrev du "bare det blir litt varmere".... dette er en dårlig unnskyldninger - dette er dørstokkmila!!!!!

 

Kle på deg klær og kom deg ut! :D/> B)/>

 

LOL Jeg vet at du har rett!! Men er saaaaaa lite motivert til trening. Skal se om jeg faar meg en tur i kveld, naar mannen er hjemme fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt veldig aktivt her inne nå. Så gøy.

 

Rosabikini: Det ser ut som du har så mye energi. Du kan gjerne smitte litt over på meg. Geocaching er kjempegøy. Vi driver også med dette men det er helst i ferien med barna. Da er det kjekkest å finne cacher med litt innhold i som vi kan bytte en ting med en annen.

 

Jeg har hatt det veldig travelt. Gleder meg til denne måneden er omme for da blir det roligere ang. jobb og jeg kan prioritere meg selv igjen. Hagen ser ikke ut, huset ser ikke ut. Klarer å få ryddet litt inne av og til men selve husvasken har uteblitt i litt for mange uker nå. Trening blir absolutt ikke prioritert etter en veldig lang arbeidsdag. Og maten blir deretter med travle dager og lite energi. En liten sjokoladebit eller skrelle en gulrot? Valget blir å ta det som er "enklest" som kanskje fører til enda en bit. Nei og nei og nei, hvordan skal det gå med meg.

 

Jeg er ganske sikker på å ha gått opp denne uken. Har liksom ikke så veldig lyst å gå på vekten men jeg skal bare for å få en vekker. Trenger kanskje det. Jeg vet at når denne måenden er omme så blir det roligere på jogg og da har jeg tid til trening igjen. Jeg innbiller meg i hvert fall det. Nå klarer jeg i hvert fall ikke holde fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tok et eple etter at jeg hadde spist noen ruter sjokolade. Var egentlig ikke sulten for jeg hadde akkurat spist frokost. Men sjokoladen ar for fristende. Etter en del ruter kom jeg på å ta et eple, men da var jeg så mett at jeg ikke orket mer enn halve. Burde tatt eple først ja. Bedre å bli stappmett før en begynner på sjokoladen, bortsett fra at det er ikke så bra å bli stappmett uansett, bare passe mett.

 

Uansett så er jeg veldig overrasket over vekten i dag 82,1 kg, dvs ned 200 gram som jeg gikk opp forrige uke. Men forrige uke så var det helt i starten på mensen og nå er den over så det kan ha en betydning. Men jeg har ikke fått trent i det hele tatt den siste uken. Ja uansett så er jeg fornøyd om vekten holder seg stabil til jeg får begynt med regelmessig trening igjen.

 

Må visst finne tid til å handle. Nå er det tomt for frukt og regner med siste rest av grønnsakene går i dag til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, Tina! Da er det bare aa fortsette og ingen skade skjedd :)

 

Jeg haaper det ikke er for forvirrende at jeg veier meg to ganger per uke, men har funnet ut at aa staa til regnskap to ganger - onsdag og loerdag - er en fordel. Loerdag er ukentlig veiedag og onsdag er midtuke.

 

Ned 400g fra loerdag. 85.3kg. Sakte sakte sakte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...