Gå til innhold

Jeg er blitt en fullfører!


Anbefalte innlegg

Gjest rosabikini

God onsdag!

 

TinaP: Joda, jeg har nok mye energi, og er veldig energisk sånn til vanlig, spreller og sprudler, men det er det å omgjøre dette til trening, da.. Hmm. Der er jeg ikke så god! Så artig at du også geocacher. Klart barna synes det er mer morsomt å finne noe med bytteting, jeg hadde med en femåring første nyttårsdag og husker hans nedslåtte blikk da han opplevde at det var en flat pose liksom ;)/>

 

NokErNok2010: det fungerer sikkert for deg med to veiedager så da er det nok lurt å holde seg til det. Bruker du noe tid på å måle cm?

Jeg har veiedag på onsdag (har hatt det helt siden jeg begynte på onsdagskurs for tre år siden) og så har jeg lagt meg til måledag på lørdag. Noen ganger står vekten stille, men da har ejg forhåpentligvis noen cm mindre å måle, så da ser jeg effekten likevel.

 

Ellers, siden det er onsdag i dag - jeg har veid meg og i dag var jeg på 91,5. Totalt 15,8 kg. Godt å ha krysset 15-kg merket riktig vei igjen :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt rydding og vasking av huset på kveldene denne uken. Har et par rom igjen som må tas og som sjelden blir ryddet for de blir sjelden brukt. Bare stuer ting inn og lar det ligge til det ikke går an å gå inn. Selv om det ikke er trening så er det i hvert fall hverdagsaktivitet. Mannen min jobber en del på kveldstid for tiden og jeg kan ikke bare stikke ut for å løpe en tur når vi har barn hjemme.

 

I helga hadde jeg tenkt å få stelt litt i hagen. Håper bare være er ok. Holder ikke på ute når det regner tett. Ellers må jeg plante litt om på agurkplantene og paprikaplantene. Har ønsket meg drivhus i flere år men plantene må fremdeles holdes i kjellervinduene mine. Litt trangt om plassen blir det men det er gøy så lenge jeg husker å vanne dem.

 

På søndag tenkte jeg å ta barne med å gå tur i skogen.

 

Hvilke planer har dere i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsaktivitet er bra :) Jeg har ogsaa planer om aa stelle i hagen i helga, haaper paa oppholds. Skal plante erter og maa faa kjoept blomkaalplanter og spinat til planting ogsaa. Har ikke drivhus heller, bare en kjoekkenhage, saa det er litt begrenset.

 

Veiedag i morgen. Skal vaere sammen med familien i helga.

 

Hjemmelaget pizza i kveld. Har ikke peiling hvor mange kcal det er i den. Naar jeg la inn som GR roede pizza, uten at jeg bruker den oppskriften, saa staar det over 800kcal fordelt paa to stk.. det er mye det. Maa proeve aa holde meg til 1 - 1.5 stykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag: -700g. Hadde haapet paa mer, men absolutt takknemlig for nedgang. 85.0kg

 

Mor og far kommer neste uke i 4 dager. Da blir det en dag med dessert og ellers den stramme linje. Utfordringen blir aa spise lite til hvert maaltid, spes siden jeg vet de vil ha varm lunsj. Jeg bruker ikke aa ha nok kcal i banken til aa spise to varme maaltid for tiden. Eller dvs noen ganger groennsakssuppe eller groennsakscurry, men det blir nok litt kjedelig for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Veiedag: -700g. Hadde haapet paa mer, men absolutt takknemlig for nedgang. 85.0kg

 

Mor og far kommer neste uke i 4 dager. Da blir det en dag med dessert og ellers den stramme linje. Utfordringen blir aa spise lite til hvert maaltid, spes siden jeg vet de vil ha varm lunsj. Jeg bruker ikke aa ha nok kcal i banken til aa spise to varme maaltid for tiden. Eller dvs noen ganger groennsakssuppe eller groennsakscurry, men det blir nok litt kjedelig for dem.

Hey

Kjempe bra nedgang det da , ned er ned !!

 

Synes nok foreldrene dine kan være fornøyd med å spise det de blir severt , selv om det ikke er varm lunsj . De er jo tross alt gjester hos deg , og har de lært deg litt folkeskikk, som å spise det de får så gjør de nok det. Det er helt sikkert bare du som er redd for å skuffe dem. De er nok kjempe glad for at du glør noe med helsen din 😛lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

Hei hei,

 

Beklager lite fra meg i helgen, men det ble så fullt med bursdag og kurs at jeg virkelig ikke har åpnet pc'en en gang.

Det gikk fint med å holde en plan for bursdagsspising. Det jeg opplever noen ganger kan være vanskelig er alle disse kommentarene om at man kan jo kose seg litt, ikke sant. Vet du, det er all denne "bare kose meg litt, bare unne meg litt" som har fått meg dit jeg er i dag. Men, sjokoladekake oppskåret i biter allerede - lagde en browniekake og hadde små munnfullbiter - helt knall. Da får jeg spist en og folk legger merke til det og da er det heller ingen som spør disse dumme spørsmålene. På fredagen serverte jeg ulik tapas, og hadde det kjempefint med å spise de mindre kaloririke variantene og bestemme meg for en skive manchego, en potet med bacon og ellers ikke noe særlig av de fetere variantene. Det gikk helt fint. :)

 

På lørdag var jeg på kurs, og ble litt irritert fordi de serverte pizza til kursmat.. Vi hadde masse frukt hele tiden ellers. Mulig jeg er kravstor, men er ikke baguetter bedre å servere? Kan hende de valgte å gå for "noe varmt" og da ble det pizza da. Det ble tre biter, men men. Lørdag kveld var jeg i bursdagsfest hos ei venninne, og da klarte jeg trøkke trynet fullt av chips med dip og litt kake.. En får så dårlig samvittighet etterpå.

Og da kom jeg på et triks fra den kurslederen jeg hadde; idet du står der med noe i hånden du tenker spise - tenk i forkant på den dårlige samvittigheten du kommer til å få - da blir det lettere å si nei takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosabikini: flink som klarte aa beholde kontrollen!

 

Likermat: Jeg tror jeg gaar for low fat varm lunsj. Ikke det at mor og far er kravstore nei.. men har lyst til aa lage det de vil ha siden jeg bare treffer dem et par ganger i aaret. Jeg faar heller bare styre meg og holde meg paa riktig siden av kcal-grensa :)

 

Helga gikk fint, spiste sjokolade i kontrollerte mengder. gikk tur paa loerdag og i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du klarte deg ganske bra i helgen rosabikini!

 

Og kjempebra med turgåing nokernok!

 

Fredag har jeg bestemt meg for å begynne på trening igjen. Har pleid å gå på spinning på fredagene men timen er flyttet på så da passer det ikke lenger. Men jeg må få kommet igang med trening igjen etter 2 uker "fri".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosabikini - du har vært kjempeflink!!! Enig med deg - man trenger ikke alle de småsetningene om å "unne seg litt og kose seg litt". Veldig bra triks å dele opp kaka i små munnfuller - så lenge folk ser at man spiser litt, så får man ikke spørsmål.

 

Jeg kjenner en leder, som ikke er glad i å drikke mye alkohol, når han er på firmaarrangementer. Han synes det er greit å holde hodet kaldt når de ansatte kanskje tar litt av utover kvelden. Men hvis han ikke drikker, får han spørsmål hele kvelden. Så hans triks er at han bestiller en øl og den nipper han av og bærer rundt på hele kvelden - da er det ingen som stiller spørsmål...

 

NOKerNOK, jeg skjønner godt at du ønsker å varte opp dine foreldre når du ser dem så sjelden - og det er jo mulig å lage sunn varm mat - og holde seg på riktig kcal-grense. Håper det gikk bra. Flott at du er i gang med å gå turer igjen!

 

Så bra, TinaP er at du er i gang med trening igjen :D

 

Jeg gikk på en skikkelig smell på lørdagen... Det var så fint vær på fredagen, så da kjøpte jeg inn to pakker på med småis for å ha liggende i fryseren. Det ble to på fredagen og alt for mange på lørdagen - gikk fullstendig "bananas" på lørdagen. Og der er bare så irriterende, fordi jeg så 80-tallet på vekta på fredagen.

 

Så mitt store spørsmål er HVORFOR? Jeg burde jo blitt supermotivert av vektresultatet på fredagen. Humøret var så som så på lørdagen, orket ingen ting, sliten og skikkelig fysen. Har ikke helt greid å besvare spørsmålet selv, men det er bare å innse at pakker med småis, skal det bli lenge til jeg kjøper igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosabikini - du har vært kjempeflink!!! Enig med deg - man trenger ikke alle de småsetningene om å "unne seg litt og kose seg litt". Veldig bra triks å dele opp kaka i små munnfuller - så lenge folk ser at man spiser litt, så får man ikke spørsmål.

 

Jeg kjenner en leder, som ikke er glad i å drikke mye alkohol, når han er på firmaarrangementer. Han synes det er greit å holde hodet kaldt når de ansatte kanskje tar litt av utover kvelden. Men hvis han ikke drikker, får han spørsmål hele kvelden. Så hans triks er at han bestiller en øl og den nipper han av og bærer rundt på hele kvelden - da er det ingen som stiller spørsmål...

 

NOKerNOK, jeg skjønner godt at du ønsker å varte opp dine foreldre når du ser dem så sjelden - og det er jo mulig å lage sunn varm mat - og holde seg på riktig kcal-grense. Håper det gikk bra. Flott at du er i gang med å gå turer igjen!

 

Så bra, TinaP er at du er i gang med trening igjen :D/>

 

Jeg gikk på en skikkelig smell på lørdagen... Det var så fint vær på fredagen, så da kjøpte jeg inn to pakker på med småis for å ha liggende i fryseren. Det ble to på fredagen og alt for mange på lørdagen - gikk fullstendig "bananas" på lørdagen. Og der er bare så irriterende, fordi jeg så 80-tallet på vekta på fredagen.

 

Så mitt store spørsmål er HVORFOR? Jeg burde jo blitt supermotivert av vektresultatet på fredagen. Humøret var så som så på lørdagen, orket ingen ting, sliten og skikkelig fysen. Har ikke helt greid å besvare spørsmålet selv, men det er bare å innse at pakker med småis, skal det bli lenge til jeg kjøper igjen.

 

Du er ikke alene om å ha slike dager. Ta deg en ekstra treningsøkt for disse isene. Sett i gang med en gang!

 

Ellers får du vente i spenning til veiingen å se hvor mye utslag det utgjorde. Uansett så vær ekstra flink i matveien resten av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

FrkT: akkurat det med alkoholen gjorde jeg da jeg begynte på GR-kurs. Man blir jo VELDIG lagt merke til på fest om man ikke drikker, men trikset med å gå rundt med samme vinglasset hele kvelden gjør susen det altså :)

Jeg skjønner godt du er irritert voer deg selv for den isen. Merkelig nok gjør jeg det samme. Kanskje det er ett eller annet psykologisk der med at når vi endelig ser positivt på vekt eller annet så tillater vi oss å slappe av litt, litt sånn ubevisst. Men, tenk på den dårlige samvittigheten før du putter isen i munnen cool.gif

 

TinaP: Så flott at du velger å begynne på trening igjen på fredag! (og ikke vente til mandag, liksom..)

 

NokErNok: Hva med varme supper med brød til - så kan du variere med brødet selv.. Eller kanskje du kan finne noen bra oppskrifter her inne, på varm lunsj. Eller hva med noe varme gryter eller lignende? Jeg lager ofte en oppskrift fra Trinesmatblogg med kyllingfilet og rotgrønnsaker. Tipset er kanskje å dele hver kyllingfilet i to? Da blir kaloriene mindre og du kan fylle opp med grønnsaker for å kompensere. Om du da kompenserer noe ved middagen også - kanskje du ender opp ca der du burde være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. mai!!! Ny måned og nye muligheter og jeg fikk en kick-start i dag :D

 

Jeg har innsett at jeg fullstendig mistet fokus. Jeg har ikke mistet fokuset på at jeg vil ned i vekt, men jeg mistet fokuset på at det ikke kommer av seg selv... :rolleyes:

 

Det jeg må fokusere på er hvilke valg jeg gjør hver dag fra jeg står opp til jeg legger meg. Det var det jeg greide så bra på begynnelsen av året. En idrettsutøver fokuserer på arbeidsoppgavene og det samme må jeg. Hva velger jeg å bruke dagen til? TV eller trening? Hva velger jeg å spise? McDonalds eller hjemmelaget mat når jeg er sliten?

 

Hvis jeg greier å gjøre de riktige valgene hver dag, så kommer resultatene.

 

Veide meg i dag: 90,7 - det er ned 400 gram fra forrige uke. Ikke fortjent, men jeg klager ikke på det.

 

Det som gav meg en skikkelig boost i dag, var da jeg trente på tredemøllen. I alle år har jeg hatet å løpe, men holder nå på med et program hvor jeg skal greie å løpe 5 km i løpet av noen uker og hvor jeg veksler mellom å gå og løpe og lengden endrer seg etter hvert.

 

Denne uken skulle jeg begynne på en ny periode, hvor lengste løpeøkt er på 3 min. Før det har lengste vært 1,5 min. Da jeg hadde løpt min andre løpeøkt oppdaget jeg at jeg ikke var død :D og tenkte "Greier jeg 1 minutt til?" og det gjorde jeg. Så tenkte jeg "greier jeg å løpe resten av økten?" Og jeg løp... myggstikk på leggen klødde, fikk hold i sida, men jeg løp og løp og kom "i mål" med 8 minutter sammenhengende. Høres sikkert banalt ut for mange, men for meg er dette STORT!!!!

 

Merket det godt i bena da jeg skulle ha en økt med Jillian Michaels rett etterpå.

 

Dette viser at de fleste sperrene vi har er jo først og fremst mentale - ikke fysiske. Tenk hva vi egentlig kan utrette med oss selv - hvis vi bare pusher oss selv litt mer enn det vi tror vi kan?

 

Målsettingen min nå er gå ned 10 kg frem til 30. juni. Så 10-15 kg i løpet av sommeren og tidlig høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Hei Frk T -

 

gratulerer med å ha brutt en milepæl med løping - så fint det høres ut. Du har helt rett i at 'vi' med målene om å gå ned i vekt trenger å planlegge og ha full fokus for å oppnå målet. Og det er en kontinuerlig prosess.

 

Så fint å gå ned i vekt når det oppleves ufortjent. Tenk på resultatet når du 'jobber' målbevisst, det blir enda mer nedgang.

 

Jeg hadde også en litt fin opplevelse i dag - var ute med barna og eldstemann på 6 år syklet - jeg spurte om vi skulle løpe og sykle om kapp - han var overlykkelig - jeg løp og han syklet - runde etter runde - og det gikk helt fint (men det var ikke veldig raskt)- og dette må jeg gjøre mer. Alltid ut med treningsklær med barna - da får jeg lurt med til litt selvtrening selv om det ikke blir de store avstandene. Jeg er litt redd for knær og bekken og vil beegynne med systematisk løpetrening når jeg er under 90 kg (8kg igjen :( ) - inntil videre sykle og gå (rask gange og småløping med barna)

 

Vi har omtrent samme mål.... - jeg tror jeg trenger litt mer tid enn du har som målsetning.

 

Ønsker deg alt godt - stå på med treningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

FrkT: Kejmpebra med det løpeprogrammet! Jeg har fulgt noe lignende selv, da begynte jeg med å gå fem minutter og jogge ett - og det var såvidt jeg klarte det. Jobbet meg sakte men sikkert opp til 8 minutter jogging i strekk - og for en følelse!

 

Gullmealjekandidaten: så bra triks. Å ta på treningstøy ut med ungene, kjempelurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke - nye muligheter! :D

 

Det nytter ikke å gremmes over de feilene jeg gjorde i helgen. Det jeg kan gjøre noe med er valgene jeg gjør i dag.

 

Ha en strålende flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Du har rett, Frk T - det er i dag som gjelder og dagene fremover. Ha en fin uke!

Håper du koste deg i helgen likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det veldig travelt siste dagene/uken. Forrige ukes veiing resulterte i 200 gram opp. Jeg kommer meg ikke av flekken på den måten jeg holder på med nå. Måltidene går det stort sett greit med men det er det som kommer innomellom måltidene jeg sliter med, spesielt i helgen som etter påske har blitt utvidet til å vare flere dager. Jeg har innsett at jeg må begynne å registrere maten min igjen hvis jeg skal få noen framgang. I det minste skrive ned hva jeg har spist uten å veie, er bedre enn ingenting. Så det er mitt fokus fra i dag av selv om det allerede er veiing i morgen.

 

Jeg har begynt å trene igjen etter 2 uker helt "fri". Jammen meg så var det litt hardt å begynne igjen. Rart at kroppen blir svakere bare etter så kort tid. Godt var det å få svettet og presset meg litt igjen. Har ikke fått trent etter fredagen men ble en del trillebår-kjøring i går. Har mange prosjekter i hagen.

 

Er det ikke en fantastisk følelse å kunne jogge 8 min uten stopp!!!

Jeg startet i sommer med å jogge/gå men jeg tok ikke tiden på hvor mye av hver. Jeg jogget til jeg ikke orket mer. Enten var det knærne som ikke klarte mer av og til pusten som ikke klarte mer. Så gikk jeg til jeg hadde fått pusten igjen og jogget litt til. Tviler på at jeg jogget 1 min sammenhengende første gangene. September regnet bort og det ble lite jogging men det var da jeg meldte meg inn i treningssenteret og det har jeg ikke angret på. Så nå er det stort sett jogging på tredemølle. Da har jeg mer kontroll på tider men faktisk så vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer sammenhengende. Løper stort sett 10 km/t. I starten var det 8 km/t. Så jeg har forbedret meg veldig synes jeg selv. Har løpt ute noen få ganger i år, før påsken vel å merke. Blir nok tid til det igjen nå. Å gå er bedre for knærne ang belastning, men du må gå dobbelt så lenge for å få samme utbytte som jogging. Derfor sparer en tid med å jogge. Effektivitet! Det liker jeg. Og nå klarer kroppen min belastningen også.

Uansett så er noe mosjon bedre enn ingen mosjon. Leke med barna ute er kjempebra trening, dessuten får du mer tid med barna og de synes det er kjempekjekt med voksne som er med i leken.

Jeg likte heller aldri jogging før. Nå har jeg musikk på ørene og koser meg både på tredemøllen og den rundløypa jeg har hjemme. Liker best å jogge alene. Hender jeg prøver å dra mannen min med men han er ikke like ivrig. Han har noen kilo for mye han også.

 

Trenger tips til middager. Har hatt det så travelt etter påske at det har gått mye i det samme hver uke. Trenger litt inspirasjon til noe annet. Tidligere lagde vi plan for en hel uke hva vi skulle ha, men dette har nå falt bort. Må visst begynne på igjen med det men har ingen ideer i hodet. Hva hadde dere til middager i forrige uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Jeg hadde som dere vet besoek av mor og far.. det ble spist litt mer enn vanlig - matmessig sunt,men saltlakris og sjokolade fra Norge: ikke sunt. De dro paa loerdag og jeg tok meg sammen fra soendag. Veide meg ikke foer i dag, og var ned 200g. Jeg er utrolig glad for at det ikke har gjort mer skade.

 

Kjenner meg veldig igjen i det Tina sier om aa hoppe opp og ned, gaar ned noen hundre gram ei uke og saa kommer de paa igjen uka etter. Jeg har hatt det slik naa siden oktober.. utrolig irriterende. Helga utvider seg ofte med matkos. Mor sa noe som hun har veldig rett i. Hun sa at 'jeg skjoenner ikke hvorfor du vil holde paa saa lenge! Bare ta deg sammen og gaa ned de kg. Ikke rart motivasjonen daler naar det gaar saa sent'. Og hun traff egentlig spikeren paa hodet. Det er jeg som foraarsaker at det gaar sent..fordi jeg tuller saa mye! Naa maa det bli nok.. skal jeg liksom slanke meg i to aar til? Nei, jeg skal ta meg sammen, gaa ned paa 5-6mnd max og saa bruke 2 aar paa aa jobbe hardt med aa holde vekten nede og holde paa vanene.

 

De kommer tilbake i august og mor sa.. naar jeg kommer tilbake skal du vaere 75kg. Saa det saa. haha. (Hun er tynn som en flis vet dere.. men veldig sunn).

 

Har oppdaget at cottage cheese er spiselig hvis det blandes med litt yogurt (ellers smaker det skummet kulturmelk..blaeh).

 

Forrige uke spiste vi mest vegetar curry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig varmt i dag og da lokket isen på meg. Jeg klarte ikke motstå fristelsen og kjøpte en is som skrek etter meg: "TA MEG, TA MEG, JEG VET DU VIL HA MEG!"

 

Ja ja. Kan ikke gjøre noe med det i ettertid. Den var jo nydelig god. Har begynt å registrere mat igjen i dag. Jeg har ligget rundt 1700 kcal når jeg har gått ned i vekt. I dag ble den 1830 så det er ikke så halvgale det.

 

Nå skal jeg sette på tv og slenge meg oppå trimsykkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TinaP, jeg vet hvordan du har det - is er FARLIG godt :D/>

Jeg synes du er flink som nøyde deg med en - og at du koste deg med den. Det er jo fryktelig dumt å spise noe, for så å ha dårlig samvittighet. Det er nok en trenings/vanesak og kunne kose seg litt og stoppe der. Tror at når man slanker seg, så får man ofte dårlig samvittighet for å kose seg og med dårlig samvittighet følger dårlig selvfølelse og dårlig selvtillit og så fører det ofte til at man sprekker og spiser mer.

 

Jeg synes du har vært veldig flink til å trene deg opp ift løpinga. Utrolig bra! Og det er hen herlig følelse å kunne holde kroppen i gang lengre og lengre økter. :D

 

NOKerNOK - noen ganger så får man virkelig gode råd av sin mor! Jeg satt på toget her om dagen og fikk tid til å tenke og var innom det samme. Det som kreves er disiplin, fokus og konsentrasjon i noen uker/måneder til man når resultatet sitt - men i stedet så glipper man, og ting trekker ut i tid. Det krever jo egentlig mer energi enn om man bare gjør det man skal gjøre med en gang.

 

Det virker som du er mer fokusert og målbevisst enn på lenge! Utrolig godt å lese!

 

Jeg skeiet jo helt ut i helgen. Guttungen var bortreist på leirskole, så da ble det litt utskeielser i heimen med kald Carlsberg, nachos, biffsnadder, bernaise osv. osv....

 

Jeg greide heldigvis å skjerpe meg igjen mandag og tirsdag, så i dag stod vekta på 89,9 - dvs. ned 800 gram :D/> :D/> :D/>

 

Så nå skal jeg videre nedover!

 

Gleder meg til å høre statusrapportene fra dere andre som har veiedag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TinaP, jeg vet hvordan du har det - is er FARLIG godt :D

 

Jeg har fått iskremmaskin, så jeg tenkte jeg skulle prøve å finne frem til noen litt sunnere sorbeer som jeg kan kose meg med fremover, i stedet for å spise fløteis.

 

Jeg skeiet jo helt ut i helgen. Guttungen var bortreist på leirskole, så da ble det litt utskeielser i heimen med kald Carlsberg, nachos, biffsnadder, bernaise osv. osv....

 

Jeg greide heldigvis å skjerpe meg igjen mandag og tirsdag, så i dag stod vekta på 89,9 - dvs. ned 800 gram :D :D :D

 

Så nå skal jeg videre nedover!

 

Ha en strålende fin dag!

 

Håper det blir flere statusrapporteringer i dag fra dere som har veiedag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra Frk. T. Nå er du under 90. Er det ikke herlig!?!

 

 

Vekta hos meg viste 81,5 og det er ned 700 gram ift forrige uke :D . Nå begynner ting å skje.

 

 

Må ut å henge opp litt klær i dette nydelige været. Ha en strålende dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...