Gå til innhold

Jeg er blitt en fullfører!


Anbefalte innlegg

Hei igjen!

 

Kråkemor: Jeg har sluttet å kjøpe de små knaskerøttene og kjøper kun "vanlige" gulrøtter. Prøver å finne noen som ser fine ut så slipper jeg å skrelle dem. Skjærer de opp i staver og har med i en brødpose/matboks på jobb. Veldig enkelt. Av og til må jeg skrelle dem selvfølgelig. Men det går enormt mye gulrøtter gjennom meg. Kålrot også.

 

Fnuttet: Jeg prøver også å nyte maten selv om den ikke er sunn. Vi må kunne unne oss noe uten å få dårlig samvittighet hele tiden. Men alt med måte. Så må vi bare ta en ekstra treningsøkt og/eller spise mindre tidligere/senere på dagen.

 

Jeg har spist litt for mye to dager på rad nå og ikke ble det kondisjonstrening på onsdag heller, kun styrke. I dag blir det joggetur og kanskje litt styrke utendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuttet

God morgen alle!

 

Bare innom kjapt for å ønske alle en strålende fin mandag! :) Var grytidlig på jobb i dag siden jeg har møte kl 8, men nå er jeg klar og kan skrive litt her :)

 

Helgen min har gått kjempefint, skulle trene styrke men var sykt støl, så klarte ikke, da ble det heller Spinn 45 min lørdag og 60 min søndag :D Veldig fornøyd med det! I tillegg gikk jeg en ekstra lang tur søndag i tillegg til de vanlige med hunden, så alt i alt har kroppen fått kjørt seg. Har da ikke veid meg i dag, men venter til kurskveld onsdag. Har klart å slutte å veie meg utenom "offisiell" veiing og det føles bra :)

 

Alt i alt er jeg ikke sulten, og sliter veldig lite med dette. Går en del proteinbarer i stedet for kveldsmåltidet, men når det holder meg borte fra sjokolade, spiser jeg med god samvittighet! Totalt er jeg heller ikke over kcal-inntak for dagen så da må det være greit :D

 

Igjen - ha en strålende fin mandag, alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuttet

Tjohoi alle! Lite action her om dagen!...

 

Jeg hadde innveiing på kurs i går og vekten viser ned 0,5 kg siste uken. Ikke superfornøyd for jeg vet jeg har spist litt mer enn jeg skulle, så denne uken er det innstramming :)

 

Hvordan går det med dere alle?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har blitt veldig rolig her inne. Jeg er heldigvis med på en annen tråd hvor det fremdeles er litt liv. Har funnet ut at det er greit å være aktiv 2 steder samtidig for når den ene dør ut så har du fremdeles kontakt i den andre. Flere tråder jeg har vært innom siden juni i fjor da jeg begynte har dødd ut.

 

Jeg var 83 kg på vekta i går (ned 0,8 kg). Har nå gått ned 20 kg siden oppstart i juni 2012. Ca 15 kg igjen. Ønsker å ligge mellom 65 og 70 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kladden

Fy flate så mange flinke damer :D

Jeg er glad og fornøyd over de 8 kiloene som jeg selv har greid å gå ned de to siste månedene. Nå er jeg så vidt under 80 kilo og er fremdeles så motivert til å gå ned ytterligere 10-15 kilo. Det høres da forresten skrekkelig mye ut,men men... Må en, så må en. Her har vi ikke annet å gjøre enn å gå ett skritt av gangen. Hvis vi bare ser fremover og tenker på hvordan vi ønsker å bli: Slanke og lette på foten - så greier vi nok å gå ned ytterligere kiloer. Stå på, alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

 

I'm back!!! :D :D

 

Jeg kom helt ut av det da jeg dro på vinterferie og kom ikke inn igjen etter det... I vinterferien gikk jeg opp 100 gram, men så gikk jeg opp 400 gram uken etter og nå har jeg gått opp ytterligere. Veiedagen min er i morgen, men da jeg gikk på vekta i dag viste det den 91,1!! :o

 

Egentlig ikke overraskende, men nok til å vekke meg. I går var jeg hjemme med sykt barn og han var "frisk" nok til å være i litt aktivitet, så det ble en kosedag med lego, bollebaking osv. Bollebaking er alltid noe jeg tenker på når jeg holder på å skli helt ut - men stort sett greier jeg å motstå det. Det gjorde jeg ikke i går.

 

Jeg har i tre uker tenkt at "nå skal jeg komme i gang igjen", men før jeg vet ordet av det så har uken vært ferdig, og jeg har ikke kommet i gang med de spisevanene som jeg skal og heller ikke treningen.

 

Fikk fundert litt på dette til morgenen, da jeg stod å pusset tenna. Det som er merkelig er at jeg da jeg hadde den gode flyten tidligere i år, trodde jeg at jeg ikke skulle falle tilbake hit - for det gikk jo så bra... Men det viser jo bare at resultater ikke kommer av seg selv. JEG - og ingen andre - må gjøre VALG hver eneste dag. Hva VELGER jeg til frokost? Hva VELGER jeg til lunch, middag og kvelds? VELGER jeg å se på tv eller gå inn på treningsrommet? Hvilken stemme i hodet VELGER jeg å høre på? Den som vil lykkes eller den som kommer med de utroligste unskyldninger om at jeg er litt forkjølet, litt sliten etter dagens møter, ikke spist nok i dag, at jeg kan jo unne meg dette og så starte i morgen?

 

Jeg har mange ganger lurt på hvorfor jeg har TILLATT meg å la vekten bli så høy som den har. Hvorfor har jeg ikke stoppet opp på et tidligere tidspunkt? Hvorfor måtte det gå så langt?

 

Så etter dette resonnmenetet var tenna ganske nypussede og rene og jeg bestemte meg for at jeg starter NÅ. Selv om det er tirsdag! B) Ingen grunn til å vente til i morgen på "ny GR-uke" og ingen grunn til å vente til neste mandag.

 

Jeg setter grenser for guttungen ift hva han kan spise fordi jeg er glad i han! Det ville jo vært barnemishandling om han fikk spise det han ville hver dag. Så hvorfor skal jeg ikke sette grenser for meg selv? For jeg er vel glad i meg selv? Eller ligger det i underbevisstheten at jeg kan bli glad i meg selv når jeg er noen kilo lettere? Når jeg får på meg de klærne jeg ønsker og ser ut slik jeg ønsker?

 

Det finnes kopper og skilt hvor det står "elsk meg mest, når jeg fortjener det minst"... kanskje det også gjelder meg selv?

 

Kanskje jeg skal være stolt av at jeg i helgen måtte legge opp flere bukser fordi de er blitt for lange pga vektnedgang? Selv om neste lavere størrelse henger klar i skapet - og utrolig nok ikke passer enda - så vil jeg kunne ta dem i bruk i løpet av våren - hvis jeg gjør det jeg skal... Om litt under en måned skal jeg i selskap. Hvis jeg gjør det jeg kan i dagene frem til dette, vil jeg kunne pynte meg og være stolt av resultatet - i stedet for at jeg gråter over at jeg nok en gang har skuffet meg selv med å gi opp underveis.

 

Dette er som et maraton... jeg kan velge å bryte løpet eller jeg kan velge å ta til meg drikke og ny energi på en matstasjon og gå på videre og fullføre. Det er jo det denne tråden handler om. Takk, Jumpey! Å fullføre er noe helt annet enn å forsøke halvhjertet.

 

Å det utrolige og fantastiske er at ALLE har det i seg til å bli en fullfører. Det er ikke forbeholdt noen - det ligger potensielt i alle!

 

Jenter - vi har så stor betydning for hverandre - så ikke gi opp. Har du vanskelige dager, så ikke bli borte (snakker nå også til meg selv). Del det i stedet her - det gir perspektiv på egne tanker. I tillegg viser det at oss andre at vi ikke er alene - vi har de samme utfordringene. Men hvis vi ikke gir opp, finner vi løsninger og vi kommer i mål og vi blir en fullfører.

 

Ha en strålende fin vårdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosabikini

Hei alle sammen!

 

Takk for flott innlegg FrkT. du treffer virkelig spikeren på hodet med det innlegget om at vi velger hele tiden.

Jeg var på kurs nesten hele forrige uke og da jeg kom hjem på ettermiddagene rett og slett orket jeg ikke skru på laptopen. Det er min unnskyldning for at jeg ikke har vært her.. Men, helt enig, vi må støtte hverandre og dele de vanskelige opplevelsene også.

 

Jeg er visst flink til å gå på smeller! Sånn er det bare. dårlig selvkontroll kanskje? Joda, det stemmer nok. Og etter en hel periode uten søtsaker, krasjet plutselig alt sammen..

 

I helgen har jeg spist mye snacks, men med god samvittighet. Var på fjelltur med ski og sekk på ryggen. Hvis noen vil ha tips til å bli kvitt grevinnehenget kan jeg anbefale å grave snøhule!!! Merket det godt i armene dagen derpå, ja, men etter å ha gått ca en mil på ski, oppover og nedover og oppover og nedover, med sekk på ca 14 kg på ryggen, så synes jeg det var helt greit med dobbel middagsporsjon og sjokkis på kvelden :)

 

Det skremmende er hvor tungt det var å bevege seg med den sekken på. Og tenk - den veide ca 14 kg - det er så mye jeg har tatt av ca! Tenk at det var så tungt for meg å bevege meg bare med kroppen min tidligere. Det er et lite tankekors.

 

Uansett, nå trenger jeg litt aktivitet her igjen, jeg vil bli slank!!!

 

Håper det er flere som meg, som bare har hatt et lite setback og som straks er tilbake igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

 

Rosabikini - du fortjente virkelig å kose deg da du var på fjellet. Og det er jo nettopp i slike situasjoner man kan gjøre det med god samvittighet. Det er sprøtt å tenke på at en sekk på 14 kg er noe du faktisk bar rundt på hver dag tidligere. Det blir en veldig tankevekker.

 

Jeg er litt usikker på hva som skjedde fra i går til i dag, men da jeg gikk på vekta i dag viste den 89,5!!!! :D :D :D

 

Det er helt sinnsykt!! Jeg er på 80-tallet!!!!! Yoooohooooo!!!!!

 

Så nå er jeg supermotivert til å fortsette!

 

Ha en strålende fin dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter.

Jeg har nok en gang vært litt borte, synes det er vanskelig å sette seg ned foraen pc'en i løpet av dagen når jeg er mye i aktivitet som å går turer etc. Så er det enda vanskeligere på kvelden, for logger jeg meg på pc'en så blir jeg gjerne sittende. Men jeg har innsett at jeg trenger DERE for å komme meg videre. Jeg har gått litt opp og ned på 89 tallet de siste ukene, jeg klarer rett og slett ikke komme meg nedover. Fikk en mail fra GR forrige uke hvor det stod "trening er gram, kosthold er kilo". Det er så sant som det får blitt, jeg har derfor den siste uken veid ALL mat for at kiloene skal forsvinne. Jeg vet at jeg nå har møtt en vekt som jeg ikke har veid de siste 3 årene. Men likevel så tror jeg det bare sitter i hodet at det ikke har vært noe fremgang. Det er nå snaue 9 uker igjen til vi reiser til Egypt. Det er fremdeles mulig å være 78 kg når vi drar og det skal jeg klare.

 

Jeg var kommet sykt bra i gang med joggingen, både 3 og 4 ganger i uka. Så forrige uke kom bihulebetennelsen og tok knekken på meg. Da var det å ligge/sitte med høyt hode på sofaen når jeg hadde muligheten. Først denne uka begynte jeg å bli bedre, men helgen som var fikk storesøster omgangssyken og det til de grader. Det har vært mye vasking av klær og sengetøy, nå har hun heldigvis ikke kastet opp siden i går kl 16. Med andre ord har det gått i ett siden hun kastet opp lørdag kl 17, stakkars jente som har holdt på så lenge. Nå spiser hun heldigsvis mat og har ikke kastet opp enda i dag.

Ellers har jeg de siste par ukene hatt sykt mye vann i kroppen, har ikke kunnet tatt av meg ringene en gang. Jeg skjønte ikke hva som skjedde før jeg fikk igjen mensen i helga. Siden jeg fullammer var det litt overraskende, men jeg har jo hørt at man kan få den tilbake selv ved fullamming. Ellers så har lillesnupp rundet 9 mnd, vurderer å kutte ut ammingen snart. Jeg skal ha sluttet helt før vi reiser til Egypt, for da er det bare kort tid til jeg skal jobbe igjen. Pga lang pendlevei så er det uaktuelt å fortsette ammingen og jobbing, det vil ikke gå. Så spørsmålet er hvor lang tid vi trenger til avvenning og nedtrapping.

 

Ellers går det forholdsvis greit her, er bare sykt lei sykdom. Jeg føler at vi ikke har vært frisk alle 4 siden november, det er alltid noen som er syke. Heldigvis er det vår og snart sommer :)

 

Ellers så skal jeg være med på følgende løp i tiden fremover: Holmenkollstafetten (etappe på 600m), I-Form løpet 5KM, KK-mila 10KM, Oslo Halvmaraton. Så det er bare å ta opp løpingen igjen, tenkte å prøve meg igjen på en liten runde i dag.

 

Er dere med med å øke på med aktiviteten her inne og virkelig gi 110% for fullføringen? :)

 

Ellers må jeg legge til at barnerom nr 1 og barnerom nr 2 er nå ferdige :) To prosjekter er fullført fra listen min i det minste!

 

Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Beklager fravaer. Naa er alle barna ferdige med vannkopper og soestera mi m.fam har vaert her en uke paa besoek fra Norge. Og naar jeg og hun er sammen en uke, spiser vi som griser. Huff. Men jeg visste det ble saann, naa blir det ett aar til vi sees igjen, og jeg er tilbake i godt-livsstilsgjenge igjen. Toer ikke veie meg denne uka for da kan det gaa motsatt vei.

 

Sliter med aa gaa ned selv om jeg er flink. Tror det er fordi jeg har ligget i begynnelsen paa 80-tallet mange ganger og vekta er seig der. Men det skal ordne seg. Ikke sjanse for at jeg skal gaa opp igjen i alle fall. Jeg er 100% sikker paa at jeg ikke skal vaere tjukkas noe lenger og ikke skal gi opp. Jeg er en fullfoerer nemlig!

 

Har heklet ferdig ett teppe og startet paa ett nytt til lillebror. Har ogsaa strikket artig skruehette fra pickles til lillebror og strikker paa en genser til han ogsaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg også har vært her inne men jeg har vært på Kanariøyene en uke og har kost meg skrekkelig. Mye vin, mye god mat og litt for lite trim. Var med på vanngymnastikk et par dager. Til mat ble det forholdsvis sunn mat, men for mye. Spiste mye grønnsaker, (salater, woker osv), rent kjøtt og fisk. Litt poteter, ris. Men så måtte jeg jo selvfølgelig smake på dessertene som var i buffêen hver dag. Så lenge barna er små kommer jeg til å velge all inklusive på sydenturer. Jeg tok noen rette valg og noen gale valg. Men jeg koste meg.

 

Så forrige uke ble det ingen veiing, men har veiedag i morgen og er spent. Tror nok jeg har gått litt opp, kan ikke rekne med noe annet, men tror ikke det er mange kilo det er snakk om.

 

Fikk gått en tur i går og skal trene skikkelig i dag. Vil ikke komme helt ut av form og snart er det påske også. Tror jeg må legge planer for turer i skog og mark med barna i påsken. Ha med appelsin og bittelitt påskesnop (kun til barna). Nei nå gleder jeg meg til påsken.

 

Oppdaterer vekta her i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

TinaP - det er jo et utrolig bra resultat med tanke på ferie og at du har hatt noen dessertutskeielser! Det ser ut til at de ikke har vært for ille :-)

 

Jeg gleder meg også til påske - i dag "restarter" jeg ift trening og kosthold. Fullt fokus fremover!

 

Jeg var på farten forrige onsdag og torsdag, så jeg fikk ikke veid meg. Har vært på vekta og har gått ytterligere opp. Men vi får se hva den lander på til onsdag.

 

Ha en strålende dag i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite action her inne for tiden ja.

 

Siste uken har jeg trent en del. Men jeg har ikke vært like flink i matveien. Har blitt is og kaker pga selskap bl.a. Dette er nok grunnen til at det bare ble 100 gram ned denne uken også. Hadde jo håpet på mer men jeg har bare meg selv å takke.

Den kommende uken har jeg ikke mål å gå stort ned. Nå begynner påsken og jeg skal ikke gofle inn på med mye godis, men jeg skal unne meg litt mer enn vanlig. Ang. trening så skal jeg komme meg ut på joggetur minst annenhver dag har jeg bestemt. 1/2 t. joggetur + styrketrening etterpå. Jogget i går kveld og tenkte og ta en tur i kveld. I morgen skal hele familien gå tur sammen i marka. Jeg får være fornøyd om jeg holder samme vekt neste onsdag så får jeg heller ta i et ekstra tak når det gjelder mat etter påske.

 

Frk T: Ha som mål å ikke gå opp i påsken. Man trenger jo ikke gå ned mye hver uke. Det er bedre å ligge i ro enn å gå opp. Begynn å registrer maten igjen dersom du bare går oppover, evt. bare skriv ned på papir uten å legge inn her på sidene. Det kan hjelpe å bare få det ned på papir og så kanskje oppdager du at du spiser litt feil uten at du tenker over det. Lykke til i påsken. Håper du får deg mange turer ut i finværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Naa er det tilbake til hverdagen etter flere uker for min del. Lysten til aa brette opp ermene har ikke vaert tilstede, men naa er den tilbake. Begynte aa registrere mat igjen I dag. Vil ikke gaa paa vekta, da tror jeg lufta gaar ut av ballongen, venter noen uker til jeg kjenner at buksa blir litt loesere igjen.

 

Tina, du har vaert kjempeflink selv med utskeielser og ferie. Snart kommer du deg under 80kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Håper dere har hatt en fin påske! Så bra at du har brettet opp ermene NOKerNOK!! Det har jeg også!

 

Jeg hadde egentlig tenkt at påsken skulle bli de dagene hvor jeg kom i gang med trening og bra kosthold igjen, men det ble vel heller det motsatte. Jeg var fysen/sjesken på så mye og så lenge... så det ble mye god mat og hjemmelagede desserter. I første delen av påsken fikk jeg ryddet en del og hadde på pulsklokke - så jeg så at jeg forbrant en del, men ikke nok. Har gått opp 0,7 kg den siste uken. Så i dag viste vekta 91,2.

 

I går kveld så jeg på finalen i Biggest Loser. Og jeg ble, som alltid, veldig imponert over resultatene de oppnår i løpet av bare 6-7 mnd - også de som er sendt hjem tidlig i konkurransen.

 

Nå er det akkurat 3 mnd igjen av min egen Biggest Loser-konkurranse, så jeg har ikke noe tid å miste.

 

Det som jeg merker er at med en gang jeg får trent, så blir jeg veldig kresen og selektiv ift hva jeg spiser. For jeg vil jo ikke ødelegge det jeg nettopp har oppnådd ved å trene. Så jeg tror nøkkelen er det jeg tenkte i januar - fysisk aktivitet hver dag! Hadde som plan å trene til morgenen i dag, men greide ikke stå opp så tidlig som planlagt. Har hjemmekontor i dag, så nå har jeg trent i arbeidstiden. Ikke optimalt, så er ganske motivert for å greie det før jobben i morgen.

 

Inklusiv i dag, er det 28 dager igjen av april. Det utgjør ca 672 timer.

 

Min målsetting for april:

 

- 60 trimpoeng (litt over 2 poeng pr dag).

- minus 5 cm på midjen.

- minus 8,7 kg.

 

Tanken er at målet mitt er 65 kg. Da har jeg igjen 26,2 kg å gå ned. Fordelt på 3 mnd = 8,7 kg pr mnd.

 

Et litt hårete mål, men det gjør at jeg må holde fokus, jobbe for å nå målsettingen, prioritere og gjøre riktige valg hver dag.

 

Hvilke mål har dere for april? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk T, bli med på tråden "mosjonsutfordringen" inne på forumet "trim og trening". Der legger du inn hvor mange TP du får hver dag. Jeg klarte 40,2 TP forrige måned og har som mål å klare det samme denne måneden. Sliter litt med søvnen for tiden og har ikke like mye overskudd til trening for tiden kjenner jeg og derfor utfordrer jeg meg ikke mer enn det jeg klarte forrige måned.

Vekten min siste uken har gått opp 200 gram og jeg er tilbake på 83 blank nå. Ble mye gode middager og desserter og litt for mye påskegodter. Er uansett fornøyd at det ikke ble mer opp. Ila. april vil jeg ha som mål å komme til under 80 kg. Det hadde vært kjekt. Har ligget lenge på det samme nå og håper at vekta snur seg snart.

 

Nokernok: Kanskje du burde gå på vekta likevel - kanskje du får en skikkelig vekker at "NÅ ER DET NOK!"

Er det like fint og kaldt i England som her i sør-Norge? Hele mars har vært fantastisk, men kanskje litt for kaldt. Vanskelig å spa i jorda enda pga tele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, TinaP! Da har jeg registrert meg inne på mosjonsutfordringen :)

 

NOKerNOK, jeg tror TinaP har gitt deg et godt råd når hun anbefaler deg å hoppe på vekten. I stedet for å tenke at det er negativt å se at du har gått opp i vekt - så tenk heller at det er positivt for deg å få med deg vektnedgangen hvis du fremover nå er flink. Det er ingen grunn til å gå glipp av det. Det gir jo bare mer motivasjon.

 

Jeg fikk trent både i går og i dag og har begge dagene vært flink ift mat - så jeg er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tina og Frk T!

 

Jeg gikk paa vekta I dag tidlig! Ikke gode tall nei, men det var som forventet. 86.7kg.

 

Har faktisk meldt meg paa Weight Watchers internettkurs... til 1/10 av GR-prisen. De driver med poeng da, som jeg ikke er helt solgt paa.. men jeg registrerte baade poeng og kcal I dag og landet paa 1500kcal saa tenker det er greit. Tror WW passer litt bedre til mitt ikke saa norske kosthold. Naa har jeg 3mnds medlemsskap saa naa skal jeg fokusere og gi meg selv en sjanse.

 

Har en 15 min aktivitet per dag utfordring til meg selv... hoeres veldig lite ut, jeg vet.. men for en som er saa lite lysten paa trim som meg saa er det bedre enn ingenting. Doerstokkmila er veeeeldig lang her I huset!

 

Fikk 20 min rask gange I dag og holdt meg innenfor matgrensa. Det er bra.

 

I morgen skal jeg ha havregroet til frokost tror jeg.

 

Hva spiser dere til frokost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du, NOKerNOK, har vært på vekta OG at du har kommet i gang med trening. Jeg tror det du gjør nå - sier at du skal trene 15 min hver dag, er genialt. Det er mye lettere å få til dette og gjennnomføre, enn om du sier at du skal trene mer og ikke gjør det.

 

Etter hver så øker du sikkert treningstiden uten å være bevisst på det også. Og det er jo kult og kunne si "ups, trente i 25 min i dag" :D

 

Det er mulig å trene ganske intenst ift styrektrening i 15 min og få veldig bra utbytte av det.

 

Jeg har kommet godt i gang med treningen. I helgen fikk vi besøk og var i tillegg i selskap på lørdagen, så kostholdet har ikke vært optimalt. Men jeg har begrenset meg og stresser ikke. Men i dag er det fullt fokus igjen! :)

 

Ha en strålende dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk FrkT! Ja, det er ingen vei utenom. Kg renner ikke av uten innsats saa det er bare aa manne seg opp 'and face the facts' I mitt tilfelle. Jeg vil jo slettes ikke vaere tjukk. Jeg fikk meg en 23 min gaatur igjen I dag lol!

 

Er litt sulten kjenner jeg og litt sur hehe. Men maa rekne med det etter nesten en mnd hvor jeg bare har spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yohooo, bra jobbet, NOKerNOK! Overgår målsettingen allerede første dag :D

 

Jeg har akkurat bestilt en samlepakke med Jillian Michaels treningsdvd'er... litt spent på hvordan det blir. Jeg må få litt mer ut av hjemmetreningen enn så lenge jeg ikke kommer meg av gårde på taekwondotreningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hoert om henne, FrkT. Jeg har Davina McCall dvder og de er kjempeflotte. Men dvdspilleren + den paa pc'n er ikke til aa stole paa, saa satser paa gange.

 

400g ned siden soendag. Det skal jeg vaere fornoeyd med. Har to veiedager naa og det passer meg bra, for motivasjonens skyld. Onsdag her og loerdag paa WW.

 

Haaper det gaar bra med alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hoert om henne, FrkT. Jeg har Davina McCall dvder og de er kjempeflotte. Men dvdspilleren + den paa pc'n er ikke til aa stole paa, saa satser paa gange.

 

400g ned siden soendag. Det skal jeg vaere fornoeyd med. Har to veiedager naa og det passer meg bra, for motivasjonens skyld. Onsdag her og loerdag paa WW.

 

Haaper det gaar bra med alle sammen!

 

Har du ikke hørt om Jillian Michaels????????!!!!!!!!!!!!! Trudde alle visste hvem hun er. Hun har vært med i de fleste sesongene til den amerikanske slankekrigen, "The biggest loser". Jeg elsker det programmet!

Har du forresten holdt avtalen din om 15 min aktivitet i går og i dag?

 

Jeg har gått ned 900 gram denne siste uken, JIPPI!!!!! :D :D :D

Hadde ikke trodd det da helgekosen begynte allerede fredag kveld, men jeg har fått prøvd å tatt det inn igjen på trenings-siden og det har visst funket. Dessuten har det stått litt i ro den siste måneden med sydentur og påske så det var godt å se litt nedgang nå. Det gir liksom litt ekstra motivasjon til å fortsette i det rette sporet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL Nei, jeg ser veldig lite paa TV - det er saa kaldt paa TV rommet! Jeg har aldri sett Biggest Loser, men har heort om det da. Tror det er en UK versjon ogsaa. 900g ned er kjempebra, du traver paa altsaa, det er motiverende :)

 

Ja, jeg har holdt avtalen med 15 min aktivitet. Har gaatt 20 min hver dag siden soendag..whoohoo ;)

 

Gleder meg til aa gaa paa vekta loerdag. Blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...