Gå til innhold

Første og siste boksekjøp på zizzi


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Flott tabell!! Veldig glad jeg fant denne tråden og hang meg med. Blir inspirert av dere!

 

Igår hadde jeg intervalltrening. Min datter og jeg lagde avtalen på søndag. Jeg ga beskjed at jeg sikkert ville prøve å bryte avtalen så hun måtte passe på meg :unsure: Ingen vei utenom igår altså. Jeg var veldig tung i kroppen og det var tungt å gå oppover. Tvilte på at jeg klarte å gjennomføre i det hele tatt. Fikk forhandlet meg ned til 5 repetisjoner (gikk høyt ut på søndag at jeg måtte ha 10 repetisjoner) før vi startet. Løypen var vel 100 meter. Svak oppover. Jeg gjennomførte!! Var strålende fornøyd med det :D . Kjenner det godt i kroppen idag. Nå er planen at dette skal gjennomføres 1 gang per uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Folkens - selv om vektnedgangen min ikke er mer enn 8 av ca 30 kg som skal bort så er det en fin start - jeg oppdaget jeg noe hyggelig i dag: - jeg prøvde en jakke som var stram over overarmene (og har hengt i skapet lenge) men som i dag satt veldig fint på og en bukse (som var løs, litt posete og ganske tøff i stilen da jeg var 80kg) får jeg nå på (fikk den ikke over lårene for noen mnd siden)- den er temmelig stram over baken, men har strikk i livet, men føles bra og ser fin ut - under en tunika. All syklingen har gjort noe med lårene hvertfall + de kg som er borte. Det var en fin start på dagen og en god inspirasjon til å spise bra og få en ekstra treningstur på vei hjem fra jobb. Vannflasken er fylt og står ved siden av meg - gulrøtter i kjøleskap på jobb og ordentlig matpakke. Jeg er enig med Sonar - dere er veldig inspirerende og ingen får lov til å "forsvinne" - uansett om det kommer en (kortvarig) nedtur (dvs vektoppgang). Avtale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så bra sonar!!! DET er god trening det. Merker fort framgang både på form og vekt!

Jeg har selv et ganske likt intervallopplegg. 100 meter slak oppoverbakke. Jeg løper så mange runder jeg greier, og går de resterende til jeg kommer til 10. Har bestemt meg for å aldri løpe færre enn 5, og har som mål å pushe rekorden for hver økt til jeg kommer til 10. Dette er en slitsom, men effektiv treningsform. Og helt ypperlig på en hektisk hverdag, da du får maksimal trening på bare under halvtimen.

 

Her i huset er det fridag med barna i dag. Det er regnvær, men vi skal kose oss litt ute og litt inne :)

 

Ønsker dere alle en riktig fin dag!

 

Mange som skriver at de er glade for å bli med i denne tråden, og jeg er VELDIG Glad for at dere er med! Vi er en flott gjeng med samme målsettinger sånn ca. Vi er ærlige på nedturer og oppturer, og tenker veldig likt! Jeg vet at vi allemann denne gangen kommer til å fullføre, og jeg gleder meg til veien fremover med dere!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Puh.. Hektisk dag. Ikke har jeg trent, men ordnet 1000 ting til helgen når vi får besøk. Blodsukkeret er nærmere 0, og jeg vurderte et øyeblikk å spurte på butikken kljøpe grandis. Dere vet den hektiske, sultne følelsen?! Droppet det, tok 2 brødskiver med makrell og et stort melkeglass i stede. Det gjorde godt for kroppen kjenner jeg. Nå er jeg klar for planken, en dusj og sofakos før det er natta på et par timer :)

Hordan går det med dere folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiffigfrøken

Hei... :-) bare innom en rask tur for å registrere vekt osv, så jeg manglet :-)

 

Vekt 03.06 103,5

Totalt mål 75-78 kg (da er jeg slank!)

 

Mål er å gå ned 500g - 1kg i uka.

 

Delmål er 98 kg innen juli - da skal jeg bestille meg massasje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiffigfrøken

Ps. Kanskje vi skal ta med totale mål pr uke også? Noen ganger kan vekta stå stille, men man går ned masse i mål. Bare en tanke og ekstra motivasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

HAR OPPDATERT TABELLEN LENGER OPP I TRÅDEN, NÅ MED FIFFIGFRØKEN SINE TALL :)

 

Takk for tallene, fiffigfrøken. Vi er jammen en gjeng spreke jenter :) Dette blir moro framover!

 

Når det gjelder målene våre, kan jeg gjerne ta med det i tabellen om det er ønskelig. Jeg for min del tenkte å ta målene en gang i måneden, jeg syns det er ofte med en gang i uken! Men jeg slenger det på om dere ønsker det :)

 

Ha en flott dag!

Jeg bare krysser fingrene for at jeg får til en trimøkt ila dagen, har mange gjøremål og noen hektiske timer...puh... Kanskje det blir en kveldstur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro vi er så mange :)/>

 

Jeg tok mål tidligere i løpet av forrige måned, og tenkte å gjøre det ukentlig - men synes det er så vanskelig å treffe samme sted hver gang, at har tenkt å først dra frem igjen målebåndet når jeg kjenner på klærne at omkretsen minsker - sånn sett så slipper jeg flere uker hvor det øker på med cm, fordi jeg finner nye og større omkretser på de enkelte kroppsdelene (er ikke tull, altså :blink:/>:)/> )

 

Men ser jo at det fungerer for flere andre, det renner jo cm av i haugevis, det er kjempebra!

 

Kanskje en gang i måneden, som du nueva vida...men først venter jeg på at følelsen av for stor bukse skal komme - gleeeeeder meg :D/>

 

Ha en fin (og solrik, i alle fall her) torsdagskveld, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Hei - har greid å spise bra til tross for rutineløs dag - ble endel nøtter på kurs, men det er ikke det verste man kan spise. Jeg måler meg 1 gang pr måned. Det er jo fint å se litt store innhogg og da trenger man litt tid mellom, men folk finner ut det som passer for dem selv. Jeg må si at jeg setter mest pris på å sy inn klær - har et superdyrt skjørt som jeg skal sy masse inn i livet. Ha en super kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Godt gjort å ha kontroll på en urutinert dag, gullmedaljekandidaten :)/>

 

Det er nok som du sier, juni72. Det er vanskelig å treffe eksakt samme sted, og da kan målene bli ulike. Da er det større sjanse for å oppnå ønsker effekt ved å måle litt sjeldnere. GR anbefaer vel vekt 1 g/uka og mål 1/g i mnd, mener jeg å huske.

 

Men, fiffigfrøken; om du vil ha med målene dine, skriver jeg dem selfølgelig på din tabell :) Det er ulike ting som fungerer for oss, og vi gjør ting forskjellig. Det er både riktig og viktig! Så kom med målene dine dag, så blir de med på tirsdagens tabell :)/>

 

Las i et blad i går (tror det vr norsk ukeblad), en artikkel om motivasjon. Der var det flere som var intervjuet, tror det var 3 stk, bl.a motivatoren Hammer. Det er så fasinerende å lese om hva disse sier. Og det jeg leste der handler mye om det vi har skrevet mye om her inne. Syns vi er på rett vei!!

 

Jeg er spent på helga. Vi får mye besøk, og det byr på mye god mat og drikke. Da er det så lett å tenke at vi driter i hele nye-livsstils-driten. Det er så lett å følge strømmen, kose seg enda litt mer... Men det handler om å se for seg situasjoner å ha en handlingsplan. Jeg kan både kose meg med litt kake og litt vin, men ikke mye. Vin er greitt, det blir det aldri mye av, men i godt selskap med vin følger gjerne litt snacks. Men siden jeg nå er godt igang med min nye livsstil så kan jeg ikke oppføre meg som jeg gjorde før. Det var jo det som gjorde meg feit, og det er det som har bikket alle andre forsøk på å gå ned i vekt. Man kan aldri gi seg, men man kan tillate seg å løsne litt på snippen. Når jeg skrver nå ser jeg at LITT går igjen og igjen. Og det er det ordet jeg skal som en mantra i hodet i hele helgen.

 

For å hjelpe meg gjennom denne helgen, har jeg tatt vekt i dag, og melder nå den inn til dere. Har tatt av 800gram siden mandag, veier i dag 94,1. Målene for helga er ikke å ta av mer, det er et uoppnåelig mål (og de skal vi unngå iflg motivatorene), derfor er målet mitt å holde på 94,1 til mandag!! Da er det skrevet :)/>

 

Sitter forresten å trykker i meg to brødskiver med skinke. Er ikke sulten i dag, men vet at om jeg ikke spiser nå, blir det sug utover dagen.

 

Har ikke fått trent men en økt denne uka, har ikke hatt energi og tid, faktisk. Det har vært mye hussyssler til besøket i helga. Dessuten så sliter jeg innimellom med vondt/ubehag i magen. Kommer og går. Lurer på om det evt er noe jeg er ømfintlig for (melk...) eller om jeg rett og slett har stressmage!? Fortsetter det må jeg jo ta det med legen. Dette ble mye på morrakvisten.

Nå skal gulvene vaskes, og jeg skal ha en styrketreningsøkt på verandaen før jeg dusjer og gjør meg klar for storinnrykk :)/> Gleder meg til helga, det blir en hyggelig helg :)/>

 

Ha en flott fredag, og helg, damer :)/>

HUSK; vekt mandag, så kommer en oppdatert tabell tirsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

JEPP!

Der var en 20minutters styrkeøkt unnagjort, gulvet vakset, og jeg nydusjet. Klar for helg:-)

 

Til dere som sliter med treningsmotivasjon:

Jeg har på 3 mnd gått fra å ikke klare utfall, til i dag å klare det med vekter (8kg). Jeg har også gått fra å ikke klare spretthopp, til i dag å gjøre det med samme tyngde vekt som utfall. Det er veldig motiverende for fortsettelsen! Etter jul rok jeg planken, og klarte ikke 30 sek, nå klarer jeg glatt 1 minutt!! Utrolig moro :)

 

Riktig god helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med trening, nueva vida!

 

Her er det lite trening om dagen, den brå starten på måneden med tre gåturer på rappen har blitt til kun litt hjemmearbeid (fysisk nok til å bli svett og masse bøying og løfting, så teller vel litt om ikke akkurat TP :blink: ). Vekta svinger att og frem mellom de samme tallene - ikke mest motiverende å se...men har til tross for bortebesøk og litt rotete måltidstidspunkt over flere dager klart å holde meg ganske i nærheten av daglig kcalorimengde, dét er jeg fornøyd med!

 

Dro frem målebåndet på trass ;) og da ble det en liten gladnyhet: på fire uker har jeg gått inn totalt 13,5cm! Ikke så mye at jeg kan kaste gamle klær og få på de trange som ligger i skapet, men nok til at jeg føler meg litt mer vel i de jeg var i ferd med å måtte bytte ut fordi de var i trangeste laget...det går riktig vei, jenter!

 

Håper dere har hatt en fin helg, og så har vi jo nok en splitterny uke foran oss! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter..... ikke oppløftende å gå på vekten idag. Men som forventet etter helgens - skikkelig gi blaffen - utskeielse. Var på vekten fredags morgen for en liten status rapport før helg. Ingen nedgang tiltross for at jeg følte jeg hadde vært ganske så flink. Det endte med at jeg ga blaffen hele helgen. Bursdagsfeiring fredag og hyttetur i helgen.

 

 

Like godt å få det overstått: dagens vekt: 90,4 kg

 

Så jeg sa noe om ny uke, nye muligheter. Fant frem kjøkkenvekten i morges og veier nå alt mat. Det skal jeg gjøre hele denne uken. Lagde meg salat til å ta med på jobb og spiste frokost før jeg gikk hjemmefra. Planlegge matinntak før jeg inntar.

 

Ukens treningsmål: intervalltrening tirsdag og gåtur torsdag pluss en tur i helgen. I tillegg skal jeg ta styrkeøvelser for ryggen 3 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei, og god mandag til alle sammen!

Ny uke og nye muligheter! Jeg gleder meg :)

 

13 cm tap, juni72, det er motiverende! Fin start med trening, da, men det er ikke alltid like lett å få det til innimellom alle andre syssler. Stå på :)

 

Så var det meg; først av alt har jeg hatt en helt FANTASTISK helg! Vi har kost oss så enormt, med fint selskap, fine opplevelser og mye god mat! Dessverre, kan man vel kanskje si når man ser vekta i dag, men det har jeg ikke tenkt å si. Jeg ødelegger ikke en flott helg med å gremmes over litt oppgang. Jeg har gått opp 200 gr siden forrige mandag, og veier i dag 95,1. Veide meg jo fredag, og hadde en nedgang til da, noe jeg er veldig glad for i dag, for da bli ikke totalsummen så ille. Men målsettingen om å holde vekta i helga, ble det gjort kraftg skam på. Men vet dere; det drier jeg i! Godfølelsen etter helga sitter så støpt i beinmargen, og den skal jeg ikke ødelegge. Jeg tar heler med meg godfølelsen inn i kommende uke og drar nytte av den :) Denne uka skal jeg jobbe knallhardt!!! Det er tross alt igjen bare 4,5 uke til ferie, og 5,1 kg skal av til da. Da trenger jeg en boost denne uka! Gleder meg!! Sliten, men motivert! I kveld blir det en liten joggetur mens eldstemann er på trening :)

 

MEN; kom igjen folkens! Det var stille her inne!!!! (liten pekefinger...)

Vekten skal meldes inn i dag, så får vi se tabellen i morgen, hvordan vi ligger an!

Jeg heier på oss!

Denne uka vil jeg ha fine resultater, mye trim/sunn mat, og mye engasjement her inne!

Klem til dere alle :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann, Sonar! Vi har gått itt om hverandre. Så her kommer et svar til deg:

 

En liten nedtur, Sonar, men snu den til noe positivt. La denne oppgangen sparke igang pågangn i deg, noe jeg tror den allerede har gjort. Du starter jo uka helt fantastisk; veiing av mat og planlegging! Stå på, jente!

Treningsmål har du satt deg, og de så jo riktig spreke og fine ut!

 

Håper virkelig du har hatt en fin helg, og at du har kost deg?! Ikke sitt med en dårlig følelse i dag. Dette er, for meg og deg og oss alle, noe vi innimellom må regne med. Det skjer, og vi tar det som en mann :P Vi fortsetter løpet årt, og koser oss over følelsen at vi VET vi kommer til å greie dette!!

 

Ha en fin uke, Sonar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Hei dere og spesielt deg Nueva Vida - jeg gikk på vekten i dag pg den lyger ikke - 95.0 og dvs opp 0.3 siden forrige uke og stillstand de siste to uker. Er det at jeg ikke har fått trent nok - eller at øyemålet er feil? Uansett - det kan ikke endres på tid som er forbi - nå er det de kommende 4.5 ukene som teller og jeg er med deg Nueva Vida på ditt mål om å likevel greie delmålet på 90. Jeg skal ha masse tid for meg selv til gå turer og kanskje få til litt mer kondistrening? Sykling hver dag som vanlig. Og veie maten, faktisk. Og sove mer - har sovet skrekkelig lite de siste to ukene. Kjøpte grønnsaker til kjøleskapet på jobb - så jeg er klar! Jeg ble faktisk utrolig motivert av dårlig resultat - fordi jeg trodde det skulle bli så bra - og da må jeg gjøre det enda bedre for meg selv for å få resultatet jeg vil ha. Faste rutiner er så mye lettere.

Jeg gir meg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Sonar - du har et bra mål for uken, jeg skal følge deg på den, du har ikke gått opp skrekkelig mye, men det er en nedtur likevel, kortvarig. vi bretter opp armene og tar grep. Mine grep er:

Sykle til og fra barnehage og jobb hver dag. (Ja jeg henter og bringer stort sett alltid og jeg prøver nå å snike litt trening ut av det - enten ved å gå eller ved å sykle - eldstemann sykler selv og yngste i sykkelvogn). To kveldsturer med innlagt småjogging - forløper til intervall. En lang helgetur (uten barn) på 10km. Styrkeøvelser på hjemmefronten (jeg tror ikke det er mulig uten å trene sammen med noen, jeg får det bare ikke til - "gir opp" og presser ikke meg selv og "gidder ikke". Men jeg skal prøve, planken er i boks - der måler jeg meg 'mot meg selv'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Jeg har brukt litt tid på å lese meg "opp" på alle innleggene siden sist.

Fytti katta så goe dere er alle sammen. Vi må jo, som det blir sagt her, vente både oppgang og nedgang. Jeg er virkelig spent på hva som skjer på kurset i kveld... eller det er vekta jeg er mest opptatt av. hehehehe...

 

Jeg har hatt en herlig tur og har vært superflink med maten. Takket nei til mye godt, men unnet meg også litt godt. Det jeg er aller mest stolt av er at jeg har fått trent masse. Har som regel 2,5 trimpoeng hver uke, men denne uken blir det MYYYYE mer hehehe..

Vi har gått mye og det har jeg registrert på gange. Jeg brukte også svømmebassenget der alle de dagene jeg hadde mulighet. 3 dager på rappen. Når jeg har fått lagt dette inn, så har jeg altså fått... Hold dere fast, for det blir nok lenge til neste gang,... hehehe..... 16,2 trimpoeng :P/>/>/>/> :D/>/>/>/>

Så vil de neste timene vise hva det har gjort for vekta. Jeg håper jeg har gått ned, og ikke opp.

 

DA er det avgårde på kurs for meg....

Kommer tilbake med resultater :)/>/>/>/>

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var resultatet i boks.

Jeg har da forsvunnet med 300 gram. Jeg hadde nok håpet på et bedre resultat, men nedgang er nedgang. Jeg tenker på hva som hadde skjedd dersom jeg ikke hadde trimmet så mye. Så summa summarum... eller hva det heter... så må jeg jo være fornøyd.

Jeg synes bare det går litt sent. De sier jo bedre sent enn aldri, så jeg får tråste meg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter!

 

Veien nedover er kronglete og kommer alltid til å inneholde fristelser og dager hvor det ikke er like lett å holde fokus og motivasjonen oppe...kjenner at jeg stadig prøver å mentalt forberede meg på en "smell", hittil har det gått veldig bra, de fleste små "utskeielser" har vært kontrollert - og da har jeg holdt meg til énporsjonsregelen (nesten) og i det minste smakt på det meste, men bare litt. Kun én dag har jeg gått over kalorigrensen min (da regner jeg ikke med fire utenlandsturdager...var nok over hver dag da).

 

Siden jeg er dårlig på fast treningsrutine så er det viktig for meg å holde orden på kostholdet og jobbe hardt med gode rutiner og vaner...enn så lenge går dét fint. Hva jeg gjør når det virkelig røyner på, det har jeg ikke lyst til å tenke på, men uansett vil jeg rapportere det inn og prøve å ta riktige valg allerede neste dag - det er planen, så får vi se).

 

Gladnyhet i morges: så snurten av nytt tall! Vekta viste 93,5 og hittil laveste siden oppstart i begynnelsen av mai.

Ned 5kg på en måned - og det kan jeg takke porsjonsbegrensning, én lørdag i uka, mer grønnsaker og frukt for :)

Ikke mye mer aktiv enn før, men kommer meg i det minste ut oftere! I dag ble det 5km på ca en time - 1,9TP - spontan gåtur med gode venninner.

 

Stå på videre, jenter! Heia flinke oss i nok en juniuke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

REGISTRERINGSTABELL

 

Juni72

Mål: 90

27.5: 95.7

3.6: 95.1

10.6 93.5

17.6

24.6

1.7

11.7

Igjen til mål: 3,5

Sommermål: Holde vekten eller gå ned litt.

 

Nueva Vida

Mål: 90

27.5: 96.4

3.6: 94.9

10.6 95.1

17.6

24.6

1.7

11.7

Igjen til mål: 5.1

Sommermål: Holde vekten

Sonar

Mål: 87.9

27.5: 89.9

3.6: 89.8

10.6 90.4

17.6

24.6

1.7

11.1

Igjen til mål: 2.5

Sommermål: Holde vekten

Gullmedaljekandidaten

Mål: 90

27.5: 95

3.6: 94.7

10.6 95.0

17.6

24.6

1.7

11.7

Igjen til mål: 5

Sommermål: ned 0,5/uka. 87 kg i utgangen av august.

 

Noris

Mål: 89

27.5: 94.3

3.6: 93.3

10.6 93

17.6

24.6

1.7

11.7

Igjen til mål: 4

Sommermål: 85 til feriestart i august

 

Fiffigfrøken

Mål: 98 til juli

27.5 ----

3.6 103.5

10.6 102,4

17.6

24.6

1.7

11.7

Igjen til mål: 4,4

Sommermål:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

God tirsdagsmorgen :)

 

Da er tabellen publisert, og det ser ganske bra ut. Et par har gått ned i vekt, gratulerer til Noris og Juni72 :) Vi 3 andre, jeg, gullmdaljekandidaten og Sonar; vi mister ikke motet og jobber videre! Vi klarer dette :)

Ser at målsettingen på 5,1 kg på 4,5 uke er ganske hardasiøst, men jeg fortsetter å jobbe for det. Nå er det ikke de store utskeielsene fremover. Det er noen bursdager, men da bytter jeg bort godteri med et kakestykke. Det er planen min de kommende helgene!

 

Nå skal jeg snart på en treningstur med en venninne! Solen skinner og det er et nyyydelig vær B)

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noris: kjempebra med så masse trim på tur :D Godt jobbet!!

 

juni72: så flott med et nytt tall! Høres lurt ut med nøye kaloriberegning. Jeg har startet med det denne uken.

 

 

Har snudd skuffelsen min nå. Jeg har en helt annen giv, og innstilt på at dette skal gå veien. Jeg vet at kiloene ikke renner av meg i starten. Det tar tid, men denne gangen skal jeg ikke gi meg!

 

Ha en flott uke alle sammen!! Vi satser for nedgang for alle sammen neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så imponert av alt vi får til. :D/>/>

Vi må ikke glemme at vi må krype før vi kan gå. Litt nedgang er bra. Litt motgang trenger vi for å motivere oss videre. Dette skal vi klare SAMMEN.

Er veldig glad jeg ble med på denne tråden. Når kurset er ferdig får jeg likevel tilbakemeldinger fra dere her inne. :rolleyes:/>

 

Jeg synes vi er gode alle sammen. Noen har stålkontroll på trening og aktivitet og noen har god kontroll på maten. Litt kos skal vi unne oss, for det er jo akkuratt sånn det vil være når vi er "ferdige" med vektnedgangen. Hele vitsen med dette er jo å legge om livsstilen for å få en sunn hverdag og en kropp vi ikke trenger å gremmes over og som faktisk virker optimalt. Vi må forsake noe for å kunne leve som vi vil. Dersom vi driter i alt vil jo kiloene krype på en for en.

 

På turen jeg var med mine gode venninner var også min aller beste venninne med. Hun har en figur mange kan misunne henne. Og det etter at hun har født 4 barn. Jeg pleier å si at hun kan kle seg i en striesekk og likevel se lekker ut. Hun var med meg på mine svømmeturer i bassenget. Hun sa da at det koster å se sånn ut som hun gjør. Hun har måttet si nei til mye godis og annet snakcs. Hun trener mye og sier at det blir en vane som hun bare MÅ gjøre for å føle seg vel. Hun unner seg likevel noe godt av og til.

 

Jeg tenkte med meg selv at det er slik jeg vil ha det. Jeg vil ha mest hverdager der jeg har kontroll. Så vil jeg kunne spise kake eller noe annet godt innimellom når det er fest. Selv om det kan oppleves som om hver dag er en fest, betyr det ikke at vi skal spise som om hver dag er en fest.

 

Så får det bare gå sakte. Jeg skal klare målet mitt til slutt. En av mine "medsøstre" på kurset fikk 35kilos merket i går. Hun har holdt på i ett og ett halvt år. Jeg tenker at mitt mål med å komme opp i bunaden min til neste år, må være oppnåelig. Jeg håper at det er flere av oss som når målet sitt enten da eller før.

 

Ha en strålende tirsdag :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...