Gå til innhold

Første og siste boksekjøp på zizzi


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

REGISTRERINGSTABELL

 

Juni72

Mål: 90

27.5: 95.7

3.6: 95.1

10.6 93.5

17.6 92.8

24.6

1.7

11.7

Igjen til mål: 2.8

Sommermål: Holde vekten eller gå ned litt.

 

Nueva Vida

Mål: 90

27.5: 96.4

3.6: 94.9

10.6 95.1

17.6 95,3

24.6

1.7

11.7

Igjen til mål: 5.3

Sommermål: Holde vekten

 

Sonar

Mål: 87.9

27.5: 89.9

3.6: 89.8

10.6 90.4

17.6 88.6

24.6

1.7

11.1

Igjen til mål: 0.7

Sommermål: Holde vekten

 

Gullmedaljekandidaten

Mål: 90

27.5: 95

3.6: 94.7

10.6 95.0

17.6 94.6

24.6

1.7

11.7

Igjen til mål: 4.6

Sommermål: ned 0,5/uka. 87 kg i utgangen av august.

 

Noris

Mål: 89

27.5: 94.3

3.6: 93.3

10.6 93

17.6 92.6

24.6

1.7

11.7

Igjen til mål: 3.6

Sommermål: 85 til feriestart i august

 

Fiffigfrøken

Mål: 98 til juli

27.5 ----

3.6 103.5

10.6 102,4

17.6

24.6

1.7

11.7

Igjen til mål: 4,4

Sommermål:

 

Det var dagens mål. Jeg mangler juni72, Noris og fiffigfrøken! Bare melde inn, så oppdaterer jeg tabellen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Nueva Vida - du har helt rett, 0.5kg i uka er virkelig bra sålenge det går jevnt nedover.

 

Jeg synes det er fint å fortsette i 'beste ånd' og få maks ut av tiden frem til ferien og holde deg der... og være fornøyd med resultatet selv om det ikke er det du (vi) håpet på.

 

Så bra du er igang med jogge-styrke-økt. Du er igang... dvs tilbake...

 

Igår hadde jeg en utrolig hektisk dag og kom hjem supersent og var skrubbsulten - hadde ikke spist middag - bare knekkebrød og frukt og grønt og pålegg.... - istedenfor å spise 'raske karbohydrater'- som jeg har pleid å gjøre når jeg er skikkelig sulten så langde jeg meg en en nydelig salat med yoghurt-dressing. Og idag da jeg våknet følte jeg meg så utrolig bra i kroppen etter en god natts søvn og bare sunn mat. Det er inspirerende å føle meg lett og sunn selv om jeg er tung (men jeg snikveide meg idag og det var et mye bedre resultat enn i går, men jeg vente med å veie meg formelt til mandag). Har kastet noen BH'er (hold dere fast - jeg har brukt helt utslitte skrekkelig kjedelige amme-BH'er fordi jeg ikke har orket å kjøpe nye som 'passet'- nå er de for store og slaskete, heldigvis). Alt mitt undertøy er katastrofe - slitt og slumsete - så det er noe jeg skal bekoste meg noe nytt til høsten. Så får jeg kaste det når det blir for stort. For det blir det.

Ønsker dere alle en helt nydelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte
Alt mitt undertøy er katastrofe - slitt og slumsete - så det er noe jeg skal bekoste meg noe nytt til høsten. Så får jeg kaste det når det blir for stort. For det blir det.

Ønsker dere alle en helt nydelig dag!

Dagens tips - kjøp nye truser FØR du kjøper mindre bukser! Hvorfor? Fordi for store truser under buksene er særdeles ubehagelig - de glir både opp i hakket og ned og blir liggende som en sånn herlig pølse som gir betegnelsen VPL (visible panty line for de som lurer) en helt ny mening.... ;) Jepp - jeg har prøvd!

Ja, og så anbefaler jeg å kjøpe truser som ikke gjør stumpen lilla! Det smitter bare over på toalettsetet og gir mye bryderi.... *ler* Det og har jeg prøvd...

 

For øvrig er det ingen ting i veien med å føle seg litt fin også under klærne når vi er i den prosessen vi er, så jeg stemmer for nytt undertøy først som sist - trenger jo ikke være så dyrt og fancy, bare ikke amme-BH og truser som sitter der de skal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det her man skal komme med innrømmelser - har ammebh`er i skuffen, minsten ble 10 år denne måneden :unsure: Og ja...de blir brukt.

 

Har endelig skjønt at kostholdsendring er hardt arbeid. Det koster å ta rette valg hele veien. Vet det tar tid før nye vaner blir innarbeidet og litt automatikk i det. Men foreløpig er jeg der at jeg drømmer om sjokolade og usunn mat om natten. Alt dette har jeg vært gjennom før. Forskjellen denne gangen er at jeg skal fortsette! Også gjennom sommeren!

 

Ser ikke helt bra ut for treningsøkt. Ettermiddagene flyr. Men det roer seg heldigvis snart når skoleferien starter. Jeg har ikke så mye ekstra å gi, når jeg har vært på noe på ettermiddagen, ja da er jeg helt utkjørt.

 

Fokuset denne uken blir kostholdet og all bevegelse utenom blir bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Litt interessant at amme-BH-reserveløsningen er hos flere. jeg har 'bare' passet og bare brukt amme-BH'er siden sistemann ble født for 3 år siden. (Nå har jeg noen andre som også passer, også litt slaskete og godt brukte) Så bra innstilling du har Sonar - ja, du fortsetter gjennom sommeren og utover høsten og videre. Blir litt spennende å se hvordan det går over sommeren - for alle. Jeg for min del blir det da mulighet for masse fysisk aktivitet og det gleder jeg meg til. Fjellturer.

 

Veldig fokus på kosthold fra min side også ukene fremover, holde meg på 1600kcal og god sammensetning, men jeg har jo min gratistrening med å sykle til og fra jobb/barnehage. Så mye mer enn det blir det ikke, men er jo 1 time sykling hver dag, da. Det fantastiske er at jeg ikke har vondt i ryggen, etter at jeg begynte å sykle 1. april. Det er jo litt å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Er innom som raskest mellom slagene... Avslutnin i bh i kveld. Er enorm mye som skje i juni...er t bare jeg som ikke puster??? Jeg lar det gå seg utover maten, jeg da.... Gled meg til å si jeg virkelig har konroll på matinntalet! Registreinga blir det liksom aldri noe av, kanskje jeg virkelig på ta meg i nakkeskinnet der???

 

HAHAHA.. Er så glad for at tråden kan brukes til ulike problemstillinger. Dagens BH-problematikk er herlig :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg er tilbake og er 400 gram lettere. Jeg er fornøyd med nedgang, men det går fryktelig sent.... men, men.....

 

Blir imponert av dere alle sammen når jeg leser hva dere har gjort og oppnådd. Like kjekt som alltid å klikke seg inn her.

 

Det er ikke blitt huskjøp enda, men nå er all finansiering i orden, så det er bare til å gi gass... hehehe.... Har vært to hektiske dager med mye nerver og spenning, men nå er det over og det er nesten som om noen har tatt ut batteriene... hehehe....

 

Vel, som det er blitt sagt tidligere i denne tråden... NY uke og NYE muligheter.

 

Det kan se ut som om jeg sliter med å nå målet mitt, men jeg SKAL i alle fall komme så nær som mulig. :)

 

STOR klem fra noris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, glemte helt å skrive inn gårsdagens resultat: 92,8...burde kanskje vært dagens, for den er 93,1 - som sagt så svinger det litt nesten hver eneste dag!

Mantraet er fortsatt: så lenge det i gjennomsnitt går ned, så er det ett fett hva vekta viser hver morgen.

 

Kjøp endelig litt nytt undertøy, det er vel verdt å føle seg litt freshere (burde fulgt rådet selv, her hives kun ting som går i stykker eller har hull - OG, tror jamen at jeg har en sportsbh som jeg en gang brukte litt som ammeBH, den var såpass elastisk at det ble praktisk - det er i så fall 17 år siden, det KAN ikke være mulig?? :blink: Vet jeg har en tynn jakke som er i hvertfall 15 år, men undertøy, liksom...) Har kjøpt ny BH, siden spilen på favoritten knakk for noen uker siden.

 

nueva vida; jeg bruker RunKeeper på gåturene mine, veldig glad i den :)

 

Ha en fin tirsdagskveld videre, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Takk for innmelding :) Bra resultat!! SÅÅÅ FLINKE DERE ER!! Motiverer meg!!

 

Takk for app-tips, juni72 :)

 

Da redigerer jeg tabellen lenger opp i siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

En liten seier....

Fikk overraskende besøk og ikke noe snacks i huset (ikke noe i fryseren), ikke noe!(jeg kan ikke ha sånt liggende), har butikk i nærheten og stakk bort, var fristet til å ta mørk sjokolade (tok og la tilbake, faktisk), lage noe kjapt - vafler med is?....

- og kom ut med jordbær, paprika, agurk, litt ost og serverte det med hjemmelagde knekkebrød av luksustypen. Og det var faktisk meget godt - og enkelt!

Så fornøyd! Og besøket også - vi hadde det så trivelig.

Ha en nydelig kveld. Natt.

Juni72 - du snirkler deg sikkert nedover, så bra!

Noris - du er også i riktig retning - fint!

Vi er flinke - ingen er på pallen enda, men underveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så bra, gullmedaljekandidaten! Et helt riktig, og gjennomtenkt valg. Tenker samvittigheten er god etter det?

 

Her er det fridag med ungene i strålende sommersol :-) supert! Da blir det verandakos, og en trenngstur senere i dag!

 

Tar planken hver morgen og keld. Klarer nå 70 sekunder :) :) :)

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiffigfrøken

HIPP HURRA, jeg har gått ned 2,2 kg og er i himmelen akkurat nå - ENDELIG slipper det taket. Vekt i dag 100,1 kg :D 2 kg frem til juli og delmål - det skal jeg klare! Nå ble jeg supermotivert:)

 

Syns dere er flinke alle andre også, vi må stå sammen i tykt og tynt.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men har nå gått på kurs i 7 uker, og først id ag slapp det taket, gått ned ca 400 g-700 g hver gang...så IKKE GI OPP! Gjør dere det dere skal ifht maten så kommer resultatene!

 

(Føyer på mål i sommer: Jevn vektnedgang 0,5 -? kg pr uke) Ingen hvilepute nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIPP HURRA, jeg har gått ned 2,2 kg og er i himmelen akkurat nå - ENDELIG slipper det taket. Vekt i dag 100,1 kg :D/> 2 kg frem til juli og delmål - det skal jeg klare! Nå ble jeg supermotivert:)

 

Syns dere er flinke alle andre også, vi må stå sammen i tykt og tynt.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men har nå gått på kurs i 7 uker, og først id ag slapp det taket, gått ned ca 400 g-700 g hver gang...så IKKE GI OPP! Gjør dere det dere skal ifht maten så kommer resultatene!

 

(Føyer på mål i sommer: Jevn vektnedgang 0,5 -? kg pr uke) Ingen hvilepute nå :)/>

 

 

Så utrolig bra resultat, Fiffigfrøken:)

Jeg startet på kurs i begynnelsen av mai. De to første ukene var jeg fornøyd med (1,3 og 1,4 kg pr. uke) men så stoppet det opp. Da har det vært 300-500 gram i uka. Jeg hadde håpet at det snart ville slippe taket, men det ser ut som kiloene sitter som støpt på meg. Men å gi opp er ikke aktuelt. Jeg SKAL nå målet mitt om det så tar 2 år. Jeg håper jo at det skal gå på 1 år, men jeg tar den tiden det trenger.

 

Sammen skal vi klare de mål vi har satt oss. Hurra for oss alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Hei og god morgen - i dag føler jeg at jeg startet dagen så dårlig - kjørte bil pga to møter jeg ikke kan sykle til. Må rett og slett få vært i aktivitet senere i dag. Veide meg i dag og veier 1 kg :D/> mindre enn mandag - så det holder seg nok til førstkommende mandag om festen jeg skal på på fredag medfører at jeg koser uten å 'ta av' - pluss å danse masse! Men jeg har et dilemma - jeg har faktisk ikke noen pene klær jeg føler meg vel i. Jeg orker ikke å kjøpe en helt ny kjole.... ville dere gjort det?

Tenkte å bruke et godt brukt skjørt jeg har og en enkel topp og kjøpe en fin jakke som sitter litt fint og som kan brukes senere også - om jeg finner noe jeg liker, da - mellom to møter - den halvtimen jeg har tilgjengelig.... Finne et smykke jeg har og ha gode sko. Kjenner dere den følelsen? - en artig fest med fantastisk fine folk man ser så sjelden og problem med å finne noe som er behagelig og fint av det man har. Alle penklær er for små og det som passer er slitte ting som er hverdagslige...

Men utover høsten blir det lettere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen - i dag føler jeg at jeg startet dagen så dårlig - kjørte bil pga to møter jeg ikke kan sykle til. Må rett og slett få vært i aktivitet senere i dag. Veide meg i dag og veier 1 kg :D/>/> mindre enn mandag - så det holder seg nok til førstkommende mandag om festen jeg skal på på fredag medfører at jeg koser uten å 'ta av' - pluss å danse masse! Men jeg har et dilemma - jeg har faktisk ikke noen pene klær jeg føler meg vel i. Jeg orker ikke å kjøpe en helt ny kjole.... ville dere gjort det?

Tenkte å bruke et godt brukt skjørt jeg har og en enkel topp og kjøpe en fin jakke som sitter litt fint og som kan brukes senere også - om jeg finner noe jeg liker, da - mellom to møter - den halvtimen jeg har tilgjengelig.... Finne et smykke jeg har og ha gode sko. Kjenner dere den følelsen? - en artig fest med fantastisk fine folk man ser så sjelden og problem med å finne noe som er behagelig og fint av det man har. Alle penklær er for små og det som passer er slitte ting som er hverdagslige...

Men utover høsten blir det lettere...

 

Heisann

Mitt råd er å ta på deg noe du føler deg vel i, uansett hvordan det ser ut. Det er viktig å slippe å sitte på nåler og å trekke inn magen eller andre deler som stikker seg frem. Jeg har vært i selskap der jeg har tatt på meg noe som jeg trodde passet, men som har ødelagt kvelden for meg. Dersom du skal danse mye så ta på deg noe lett og ledig, så kan du danse og svette så mye du vil...

Det kommer mange fester etter dette der du kan finne noe mer ettersittende og spenstig... hehehe... vi har jo et mål i sikte :)

Kos deg på festen og nyt både mat og dans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Noris - du har rett!

Jeg kjøper ikke noe nytt, bruker det jeg har og satser på utstråling og vakkert hår, enkelt resten og noe som passer! Har et fantastisk skjørt som jeg så gjerne skulle ha sydd inn 8 cm, men det har jeg ikke tid til. Dans er en utrolig fin treningsform, jeg er faktisk ganske god - salsa, swing, merengue osv. Vet det er noen utrolig gode dansepartnere der. Føler meg alltid så lykkelig når jeg danser, uansett vekt. Danser ofte med ungene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig kjekt ut. Jeg elsker også å danse, men med mine hofter og ben går ikke det så godt for tiden. Det var nesten umulig å få meg av dansegulvet for 15 år siden, men nå er det nesten umulig å få meg på dansegulvet, selv om det er det kjekkeste jeg vet. Prisen jeg betaler etterpå er ikke verd det :) Har gått på flere swingkurs og synes det er fantastisk å bruke kroppen på dans.

Kos deg masse med dansen og ta en dans for meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Hei, ble syk i helgen, en dag nesten uten mat. Ble hyggelig å gå på vekten i dag tidlig. Ned 2 kg til 92.6. Tilsammen ned 9.9 kg. Nå håper jeg at jeg greier å ikke gå opp denne uken, kan ikke bare være væsketap. Synes egentlig jeg har vært ganske flink i mange uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Flott nedgang, fiffigfrøken. Spennende denne uken :-) beklager at du ikke har blitt oppdatert på tabellen. Tar det med i morgen. De siste ukene har vært forferdelig hektiske. Pluss en smule dårlig prioritering, det er tydelig. Det har vært flere avslutninger, bursdager og møter. Jeg har nesten ikke pustet . Da har treningen blitt bortprioritert. Ikke bare fordi tidsskjema har vært trangt, men også fordi jeg har vært sliten. Har fungert veldig dårlig nok en gang denne slankestarten min, målsettinger som går i dass. Mister motivasjonen, og gidder ikke mer.

Akkurat nå må jeg presse meg til å innom her for å oppdatere. Det letteste hadde vært å gitt opp. La være å rapportere her inne. Det er det som har skjedd maaaange ganger gjennom årenes løp. Begynner tråder, er ivrig i starten, så skiter det seg ut og jeg gidder ikke innom igjen. Men nå tvinger jeg meg selv til å stå til ansvar for dårlige valg. Jeg startet denne tråden, jeg skal fortsette den, og ikke minst avslutte den! Kanskje jeg skal avslutte den nå, og bare fortsette på forfallet mitt. For jeg er så sabla godt igang.... NEI!!!! Det er slutt på å være et quiter, jeg er en fullfører. Javel, så tok disse ukene en annen vending enn forventet, og det jeg drømte om. Jeg føler meg som en taper som ikke klarer å ta tak i egen helse og velvære. Det er en følelse, og den er reell. Den skal få være her. Jeg skal møte den, bearbeide den og bli ferdig med den. Jeg skal finne tilbake til gnisten, finne tilbake til motivasjonen. Og forhåpentligvis finner jeg også en god posjon selvdisiplin.

 

UFF!!!!!

 

Beklager dårlig stemning, og sviktende oppdateringer. Beklager at jeg bryter avtaler med dere. Håper dere vil fortsette i tråden min?! Jeg trenger dere.

 

Vekten i dag viser stillstand, fortsatt 95,3.

 

Kommende uke skal jeg prioritere sunnere mat og trening. Målet mitt når jeg ikke, men jeg må gjøre det beste ut av det.

 

Gratulerer, gullmedaljekandidaten, med fantastisk resultat. du klarer dette lett! Flink er du!! God bedring!

 

Gleder meg til oppdateringen til dere andre. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Kjære Nueva Vida -

det er utrolig godt gjort å rapportere 'dårlige' resultater. Du gir deg virkelig ikke og det vet alle. Stå på! Jeg tenker at masse oppgang er dårlig, litt oppgang er lettere å jobbe seg gjennom, platå er ikke hyggelig når man har satt seg fore å få en god vektnedgang, men det er noen ganger det kroppen trenger for å gå videre nedover. Vektnedgang er selvfølgeli det beste. Jeg fikk i dag en påminnelse fra meg selv på mobiltlf om at jeg nå skulle vennligst veie 72 kg, akkurat idag iforhold til mine beregninger fra i fjor høstsommer. Der er jeg 20 kg unna. Men jeg er på vei, på en sunn og fornuftig måte. Det ser ut til at de siste ukene har vært gjennomsnittlig 0.5kg i uka og det er et sunt tempo, alt over det er jo fantastisk. Jeg tror du er litt som meg - at alt som skal ordnes til andre skal prioriteres først. Jeg får 'coachbrev' fra vektklubb.no - der jeg har vært støttemedlem helt siden i fjor høst. (Orker ikke å lese brevene engang...hatt så dårlig samvittighet overfor meg selv...- men leste det jeg fikk i dag og jeg synes du skal lese det:)

 

Coachbrev til Nueva vida:

 

Kan man tenke seg tykk? Nei, ikke bokstavelig talt. Hvordan du tenker på deg selv og kroppen din kan likevel spille en stor rolle for om du lykkes å nå dine mål. Forskning viser at de personene som tror at de kommer til å lykkes, faktisk gjør det i større grad.

 

Tenker du negativt som for eksempel: "jeg lykkes aldri med å gå ned i vekt, jeg er så utrolig mislykket", eller "uff, så tykk jeg er, jeg ser virkelig fæl ut", så kan du underbevisst sabotere dine forsøk på å endre levevanene dine.

 

Hver eneste lille feil du gjør blir da en bekreftelse på at de negative tankene dine er riktige, og du kommer inn i en ond sirkel der du vekselsvis straffer deg selv med steinharde slankekurer og treningsøkter, og trøstespiser fordi du føler deg så mislykket.

 

Å tenke positivt på deg selv og kroppen din betyr ikke at du må synes det er topp å være overvektig. I stedet kan det innebære at du tenker på hva som får deg til å føle deg bra. "Jeg fortjener å være i god form og ha god helse, og derfor skal jeg ta vare på meg selv på beste måte ved å spise bra mat og trene regelmessig", eller "jeg gjør hele tiden så mye for andre på jobben og i fritiden at fra nå av skal jeg ta meg tid til virkelig å ta vare på meg selv også".

 

Positive tanker leder til positive vaner - og positive vaner gjør det enormt mye enklere å lykkes med vektreduksjonen.

 

Ukens tips

Vær oppmerksom på hva slags tanker du har om deg selv, og tren bevisst på å bytte ut hver negative tanke med en positiv.

Si til deg selv hver dag at "jeg fortjener å ha det bra" og "jeg unner meg selv gode mat- og treningsvaner".

Unn deg en liten time-out hver dag når du kan koble ut.

 

 

Så kjære deg Nueva Vida - vær snill med deg selv - tenk at dette er noe du gjør for deg selv - at treningen og den sunne gode maten - den du føler deg så fornøyd av å spise - det gjør du for deg selv.

 

Neste uke kommer du til å være fornøyd - jeg har hatt 4 uker knapt uten endring frem til idag med hyggelig vektnedgang - men jeg har vært så fokusert og tenkt at jeg unner meg selv dette og stått på. Det føles bra. Ønsker det samme for deg!

(Dette ble langt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kom meg i forkjøpet, Gullmedaljekandidaten! Utrolig bra formulert og med et coachbrev som virkelig var ment å skulle leses og deles i dag. Takk for et hjertevarmt, klokt, innholdsrikt og velformulert svar.

 

Kjære nueva vida!

 

Jeg er SÅ glad for at du deler også dårlige tider med oss, det er viktig at du fortsetter å være her inne selv om du føler at ting ikke går som du ønsker!

 

Hold på den tanken; at du startet tråden - og at du skal fullføre den først når du har nådd målene dine, uansett hvor lang tid det tar!!!! Det motsatte har både du og jeg erfart, å sette på skylappene (eller som det står i coachbrevet; å tro at oppgang/stillstand er fortjent og så fortsette med dårlige vaner, rett og slett gi opp) er ikke løsningen - jeg er tilbake som sagt etter halvannet år utenfor GR-forumet og gikk opp 17-18 kilo - DET er noe annet enn stillstand som du opplever nå!!!!

 

Du trenger oss og vi er her for deg, absolutt, akkurat som du er her for oss i tillegg til for deg selv!!! Sammen er vi sterkest!

 

Se på motivasjonstråden du har laget for sommeren som en ledetråd, ikke som et resultat du MÅ oppnå for enhver pris, da kan du heller ikke tillate deg å bli skuffet, så lenge du vet du gjør ditt beste de dagene du får til det.

La dager hvor det glipper være nettopp det, og begynn på nytt med gode intensjoner allerede neste dag - og rapporter her inne så ofte du kan! Gjort er gjort og spist er spist - se fremover hele tiden!!!

 

Jeg heier på deg og på oss alle sammen :) Dette kommer til å ta lang tid for oss alle, vi skal dra lasset sammen i riktig retning alle som én :) Stå på - og for all del; IKKE GI OPP!!!!

 

 

Litt oppdatering ellers fra meg:

Reiser bort en ukes tid nå, så neste vektregistrering etter dagens og morgendagens blir 3. juli.

Mål for den kommende uka er å ta så gode valg som mulig, ha nødproviant med meg hvis jeg ikke vet når, hvor og hva neste måltid blir og kose meg med mindre porsjoner enn jeg ellers ville gjort på ferie. Godteri har jeg ikke rørt i særlig grad siden begynnelsen av mai, så det er bare tullete å starte med det nå. Lindt sjokolade er alltid "lov", den tar jeg med! Iskrem og dessert er ikke hverdagskost, men noen flere lørdager kan det være, så lenge det ikke er unødvendig fråtsing, eller velge søt frukt ;). Spise sakte og nyte! Drikke mye vann!

Og ikke minst; fortsette i samme GR-ånd med en gang jeg kommer hjem.

 

Dagens vekt: 92,0kg

 

Ha en god uke, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann begge to!

Tusen takk for gode ord, og oppmuntringer. Dt gjorde godt. Det gjør også godt å kjenne på drittfølelsen føle på kroppen hva den gjør med meg. Jeg vet hvorfor. Jeg vet grunnen. Og så lenge man fjør det, er det lettere å gjøre noe med et problem.

Coachbrevet var som skrevet til meg. Kjennes ut som brevforfatteren sitter i hodet mitt. Men det er vel bare en indikasjon på at det er normalt å ha slike dager, at det er slik det vil være for oss alleinnimello. Har lest det en gang, men skal lese det om igjen, flere ganger!

 

Fint med nedgang, juni72 :) du har så kontroll, det er moro å lese . Kos deg på tur B)

 

Takk, nok en gang!, dere er supre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er dere herlige :)

 

Jeg bøyer meg i støvet for dere alle sammen :) FOR en gjeng :D

 

Er utrolig takknemlig for å kunne være en del av dette superteamet både i motgang og medgang. Det er vel derfor vi er her??? for å hjelpe hverandre til å bli gode. Heie på hverandre når ting går godt og trøste og gi motivasjon når det ikke går fullt så godt.

 

Kjenner jeg er veldig spent på siste veiing på kurs om noen få timer, så da kommer en liten rapport fra denne damen.

 

Du får IKKE lov å gi opp nueva vida. Vi trenger deg like mye som du trenger oss.

Det gjelder forøvrig alle sammen... hehehe

 

Takk Gullmedaljekandidaten for herlig innlegg med flott coachbrev.

 

STOR klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...