Gå til innhold

Førti, fin og frisk:)


Anbefalte innlegg

Åhhh, kanskje jeg må ut å gå veldig fort i morgen. Sitter her med ett STORT glass rødvin - er dødsirritert på 7 åring som nekter å høre på oss og som IKKE vil gjøre lekser. Tok meg i å tenke at i dag - faen!!! - fotjener jeg ett beroligende stort glass rødvin. Gleder meg IKKE til å se på vekten i morgen tidlig etter en "vrien" helg. SKAL ut å gå en lang tur i morgen.

 

....her er det mange store bokstaver....så som dere forstår er jeg i dag kort i lunta :blink:

 

Velkommen til vår nye fiesta :D

 

Tallene vil jo komme på trykk i morgen, så får vi se hvor ille jeg har oppføt meg i langhelgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest morena

Skrekkblandet fryd. Det er tidlig morgen og jeg skal på vekta. Har ikke helt troa etter denne helga...

 

Tulla69; blander jeg...? Huff, ja det er nok mulig - men du er jo så treningsflink du også!!

Siesta; velkommen skal du være!! Du er jo i godt driv, så dette skal du greie :-)

 

Siden mannen min reiser på lang jobbreise nå, brukte jeg gårsdagen til å trene ( 1 time spinning intervall + halvtime styrke) og å planlegge ukens middager. Jeg hater å lage mat (så er det sagt).

Nå er det bare å stålsette seg for stue-trening de neste 13-14-15 dagene (alt ettersom når han har tenkt å komme hjem...) Gi meg styrke!

 

Ha en flott dag - lykke til med veiing de som skal det. Jeg vet ikke om jeg tør enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)/>/>

Kan jeg være med i denne gruppa? Jeg skal ned ca 6 kg men utrolig vanskelig å få til alene. Jeg er 52 år og prøver å gå tur hver dag. Har hund så jeg må ut :)/>/> Jeg veier ca 70 kg (jeg har ikke veid meg på en stund men gjør det i morgen tidlig) og målet mitt er 65-64 kg. Jeg trenger masse motivasjon. Første dagen går fint men så detter motivasjonen helt i bånn :(/>/> Fint med litt støtte :)/>/>

 

Velkommen Siesta, flott at vi blir flere her inne :)

Klem fra Storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

Aninemor: den vinen var vel fortjent. Og jeg er helt overbevist om at den smakte fortreffelig!

 

Jeg har veid meg. Trist. Overraskende. Deprimerende.

 

Har lagt bak meg 1 barnebursdag, besøk hos svigerforeldre og ikke minst en konfirmasjon. Vekta viser + 0,5. Men heldigvis (ja, noen lyspunkter MÅ man jo bare grave fram) så viser målene - (MINUS!!) 4,5 cm. Det er da alltids noe!

 

Denne uka tror jeg faktisk jeg kommer til å teste vekta hver dag, for å forsikre meg om at jeg er på rett vei (vet man ikke skal gjøre det altså, men greier ikke en vektoppgang til nå). Og så skal jeg for sikkerhetsskyld bytte batteri i både mat og badevekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

God morgen alle sammen! :)

 

Aninemor, barn som nekter å gjøre lekser er dessverre ikke noe nytt for meg. Bedre et stort glass vin enn å eksplodere, enten det nå blir innvendig eller utvendig ;) Håper vinen smakte kjempegodt! Og at du klarer å nyte den lange turen i dag. Her virker det ikke så fristende, finværet har forlatt oss for en stund, dessverre :( Men sist jeg sjekket var det jo noe som het regntøy... :rolleyes:

 

Morena, vekta kan "lyve" pga mye vann i kroppen, men cm-målet lyver ikke! Snikvei deg du, jeg er sikker på at du får noen oppmuntringer da. Det kan ikke være reelt at du legger på deg når du har gått ned 4,5 cm, da må du faktisk ha gått NED.

 

Og herved oversendes litt styrke fra meg via cyberpost :lol: Lykke til med gressenkeukene! Jeg liker for øvrig heller ikke å lage mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

God morgen alle sammen! :)/>

 

Aninemor, barn som nekter å gjøre lekser er dessverre ikke noe nytt for meg. Bedre et stort glass vin enn å eksplodere, enten det nå blir innvendig eller utvendig ;)/> Håper vinen smakte kjempegodt! Og at du klarer å nyte den lange turen i dag. Her virker det ikke så fristende, finværet har forlatt oss for en stund, dessverre :(/> Men sist jeg sjekket var det jo noe som het regntøy... :rolleyes:/>

 

Morena, vekta kan "lyve" pga mye vann i kroppen, men cm-målet lyver ikke! Snikvei deg du, jeg er sikker på at du får noen oppmuntringer da. Det kan ikke være reelt at du legger på deg når du har gått ned 4,5 cm, da må du faktisk ha gått NED.

 

Og herved oversendes litt styrke fra meg via cyberpost :lol:/> Lykke til med gressenkeukene! Jeg liker for øvrig heller ikke å lage mat...

 

 

Tulla 69 :rolleyes: - hjertelig. det var akkurat hva jeg trengte å høre! Nå er jeg ganske blid igjen, kjenner jeg!! Har en gooood flaske rødvin som hyler på meg i skapet - men den skal være helge-belønning dersom jeg holder meg i skinnet fram til da.

 

Og jeg er enig i at et glass vin er bedre enn en eksplosjon mot ungene. Både når det gjelder lekser og det å komme seg i seng i tide (og ellers en del andre ting også, når jeg får tenkt meg om...!)

Vin kan liksom hjelpe mot det aller meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både eksploderte (skikkelig!) og tok ett glass :blink: , så det er ikke bare mine barn som IKKE hører etter. Fy og F... så provoserende når de bare ser på deg når du ber de om å slutte.....men bare fortsetter :angry: !!!! Men gjordt er gjordt, jeg er en hissig dame. Kommer nok ikke til å nyte turen i regnet, men vil jo gjerne komme ned i bikiniformen ;-) blir ingen trening, bare gåtur. Regntøy....noe som heter det også :P ?

Vekten i dag viste -2,0 cm mindre midjemål og 0,0 gram ned ...ikke så overraskende: vin 4 dager på rad + bursdagsmat i helgen.

 

Morena, jeg tenker at du egentlig har gått ned, vann går fort ut når du dropper champis og vin og kommer inn i hverdagsformen igjen. Vei deg hver dag, men husk at saltholdig mat og vin binder vannet i kroppen. Du kan jo ikke gi opp nå :unsure:

 

Lykke til med gressenkeuke og trening :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

Jeg både eksploderte (skikkelig!) og tok ett glass :blink:/> , så det er ikke bare mine barn som IKKE hører etter. Fy og F... så provoserende når de bare ser på deg når du ber de om å slutte.....men bare fortsetter :angry:/> !!!! Men gjordt er gjordt, jeg er en hissig dame. Kommer nok ikke til å nyte turen i regnet, men vil jo gjerne komme ned i bikiniformen ;-) blir ingen trening, bare gåtur. Regntøy....noe som heter det også :P/> ?

Vekten i dag viste -2,0 cm mindre midjemål og 0,0 gram ned ...ikke så overraskende: vin 4 dager på rad + bursdagsmat i helgen.

 

Morena, jeg tenker at du egentlig har gått ned, vann går fort ut når du dropper champis og vin og kommer inn i hverdagsformen igjen. Vei deg hver dag, men husk at saltholdig mat og vin binder vannet i kroppen. Du kan jo ikke gi opp nå :unsure:/>

 

Lykke til med gressenkeuke og trening :rolleyes:/>

 

 

Begynner å ane konturene av noen småhissige damer (gjerne litt ekstra nå som vi har inngått en kamp med badevekta og målebåndet!) :angry:

Kjenner meg igjen i det meste!

 

Jeg holdt meg unna vinen i går, og planen er å gjøre det elt til helgen - så får vi se om kroppen normaliserer seg igjen. Det som teller mest er jo at buksene kjennes slakkere rundt mage og lår :rolleyes:

Aninemor: godt tur ut i regnet. Tenk så godt når du er ferdig!! Er selv veldig værsyk. Men realisten i meg sier at jeg bor i feil land til å la været styre humøret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var denne rødvinen da.. ;)/>

Jeg har fått en skikkelig utfordring jenter!!

Jeg ble overrasket av kjæresten i dag med en syden tur og vi drar om ei uke :)/>

Ble jo først skikkelig glad, jeg bare elsker sol, bading og ja..hvitvin til lunsj og god rødvin til middag..

Men så kom de negative tankene sigene inn..først at jeg gruer meg til å vise noen og førti åringe kroppen med alt for mange kilo..og at jeg sikkert "sprekker" på masse rødvin i løpet av uka og jeg som er så godt igang nå..Arghh

 

Men etter å ha "sutret" til ei venninne som er flink til å få meg til å se det positive, så tenker jeg at jeg får ta litt solarium ( føler meg bedre med litt farge på kroppen) og så får jeg gå minimum en rask tur hver morgen på turen..kan jo drikke litt vin da:) Ett glass er jo 100 kcal, så hvis jeg trimmer litt hver dag så klarer jeg målet: det å ikke legge på meg etter en syden tur! Og det blir første gangen jenter! Som regel så koser jeg meg ALT for mye...

 

Her er det ett herlig mai vær ute, så etter at middagen er ferdig ( blir kylling kjøttdeig burgere med grovt hamburgerbrød, nam) og ungene er fulgt opp med lekser, så tar jeg med meg hunden og tar en tur i marka. Prøver å leve opp til mottoet " just do it" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Oj, Storesøster, tenk Sydentur i presang! Nå ble jeg ganske misunnelig her, både på turen og på kjæresten... :rolleyes: Neida, er glad i mannen min, men det lar seg ikke benekte at han aldri ville ha funnet på noe sånt.

 

Du må nikose deg i sola! Hvis vinen lokker altfor mye får du prøve å se for deg Grete med nyve mellom brynene ;)

 

Aninemor, skjønner godt at du sprakk. Har gjort det flere ganger selv, og med omtrent samme effekt som du beskriver - dumt eller til nød vurderende blikk... "Lurer på hvor langt jeg kan tillate meg å gå nå", liksom :rolleyes: Jeg ønsker jo ikke at barna skal være redd meg, men jammen hadde det vært greit å kunne slå i bordet med LITT effekt en gang i mellom.

 

Hvordan ble gåturen? :)

 

Morena, glad for at du føler deg bedre! Lykke til med å ignorere hylingen fra vinflaska. Den smaker myye bedre til helgen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster sååå heldig du er. Jeg ville bare kost meg, men tenkt litt over hvilke kaker og frisser du spiser ;) Vin ville jeg drukket så mye jeg ville av - men gå masse tur istedenfor. Gå i vannet og du forbrenner masse! Du må jo kose deg på ferie!! :DB)

 

Jeg reiser selv om 4 uker og har nok ikke gått ned det jeg skal, men jeg reiser alene med barna....så kan nok være jeg går på noen vin.smeller der ja ;)

 

Turen var grei, 30 minm rask gange i regnet, så fikk jeg litt mindre dårlig samvittighet for all vinen i helgen ....men nå sitter jeg her og er veeeldig sulten.

 

Vi vet jo hva som skal til for å få en fin sommerkropp - og det er vel verdt det FØR sommeren ihvertfall B) Til høsten kan vi legge på oss igjen...nei daaaaaaa.

 

Og der synes jeg at jeg hører noen vinglass på kjøkkenet fra mannen min - og det kom jammen ett glass også....WHAT to do???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

Oj, Storesøster!! Supermisunnelig :-)

Min mann gjorde det samme en gang (men det var før vi fikk barn. Det er jo NÅ jeg hadde trengt det!!!)

Da vi var på "sydenferie" i fjor tok jeg av 2 kg. Jogget en liten tur hver morgen + hadde en liten runde på hotellets steaskin før jeg nøt en deilig lunsj med deilig vin. Varmen gjorde til at jeg drakk massevis av vann. I tillegg får jeg heldigvis dårlig appetitt i varmen. Jeg tror du fikser dette! Gi litt - ta litt!!

 

Ingen vin her i kveld. Tror jeg må finne senga nå. Ble lite søvn i natt pga en med mareritt, så kjenner jeg trenger en god natts søvn nå.

 

Flere som har veid seg i dag, eller er det i morgen det skjer for flere av dere? Anyway; lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige storesøster :) Det må jo være en stor motivasjon!? :P

Spennende å følge med på dere andre her og se hva andre har av utfordringer :)

 

Jeg gikk en lang tur i regnet i går med bikkja. Fant ut at jeg hadde blitt utfordra på Facebook om å ta et bad :o !? Jeg kjenner på meg at jeg skal ta utfordringa og hoppe ut i sjøen! Ellers har jeg klart meg bra når det gjelder kostholdet! Kunne nok ha fått i meg mer grønnsaker men..... Jeg gleder meg til å veie meg på mandag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Veiedag for meg i dag... Endelig hadde jeg gått ned. Nå har jeg totalt gått ned 1,9 kg. på 4 uker. Totalt 14,5 centimeter.

Hvis noen vet om noen snarvei, så si i fra! ;-) Det krever sin innsats dette her...

 

Storesøster: Gled deg til sol, varme, lys, mat og kjærlighet ;-)Heldig er du som har en som overrasker på denne måten. Min mann ville aldri ha funnet på noe sånt. Sukk! Men jeg liker'n fordet altså!

 

Aninemor: Jeg har også en mann som frister med vin i tide og utide. Det er jo koselig ment, men nå mens man skal gå ned i vekt er det ikke lurt å ha "lørdag" hele uken, som jeg sier til han. Det er muligens derfor jeg må slanke meg nå. Litt liten forskjell på kosedager og vanlige hverdager hos oss til tider.

 

Siesta: Ble det et hopp i havet? Broren min tok seg et sjøbad i går, så jeg på facebook - crazy man! :lol: Friskt!

 

Morena: Du testveier deg litt oftere denne uka? Det er lurt. Det skal jeg faktisk gjøre også. Synes det er så rart hvordan vekten svinger fra dag til dag. Den er fader meg værre enn humøret mitt - altså veldig svingete... :-)

 

Ha en flott dag i regnet! Tenn på stearinlys og lag dere en god kopp te. Snart er det sommer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takket pent nei til vinglasset - stolt av meg selv!

Storesøster - hvor skal dere forresten?

 

Morena jeg testveier meg også hver dag denne uken, synes det går sent, men går jo ned. Det gjør det jo for deg også Strammere :D

 

Strammere - Hvordan er det mulig at du bare har gått ned 1,9 kg, når du har mistet SÅ mange centimeter? Du har uansett mistet mye da, målene dine sier mere enn vekten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takket pent nei til vinglasset - stolt av meg selv!

Storesøster - hvor skal dere forresten?

 

Morena jeg testveier meg også hver dag denne uken, synes det går sent, men går jo ned. Det gjør det jo for deg også Strammere :D/>/>

 

Strammere - Hvordan er det mulig at du bare har gått ned 1,9 kg, når du har mistet SÅ mange centimeter? Du har uansett mistet mye da, målene dine sier mere enn vekten :D/>/>

 

Synes det er litt rart at det er liten vektnedgang, men en god del centimeter i minus. Tror det kommer av at jeg har i snitt 16,5 trimmerker i uken og har brukt stavene mine MASSE de 4 siste ukene. Gitt de motstand i hvert tråkk - altså ikke gått på tur med staver slik man ser damer på 80 bruke dem... Størst resultat har jeg derfor fått på armer, hofter og rumpe ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

Sånn, da har jeg vært på kurs halve dagen, og er nå tilbake på jobb. Hode trenger en liten pause, og da passer litt skravling her bra :rolleyes:/>

 

Strammere: Så mange cm! Superbra. Det er jo faktisk det og ikke nødvendigvis vekten som gir oss bedre selvtillit og selvfølelse, klær passer igjen osv. Du har nok trent styrke med å bruke stavene, og sånn sett blitt "fastere i fisken". Gratulerer med innsatsen så langt!

 

Aninemor Klapp på skulderen til deg som sa nei til vinglasset!!

 

Siesta: Brrr... kommer ikke på tale å bade her i gården i alle fall (selv om alle på jobb nå har utfordret meg...). Jeg er ei pyse, og bader kun 2 breddegrader lengre sør! Lykke til!

 

Jeg er stolt av meg selv! Steppet 30 min + kjørte noen basic styrkeøvelser i går. Ingen vin, bare et deilig spa-bad :P/>

På kurs i dag fikk vi servert smørbrød (godt med både smør og majones, selvfølgelig.... Tror jeg var sånn passe diskre da jeg fikk bort det meste. Store skåler med deilig sjokolade stod framme. Jeg rørte ikke eneste en!! Tenkte på Grete, og at jeg sikkert måtte ha steppet 30 min ekstra for å forbrenne en av de små bitene. Ikke verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil røpe hvor i landet de holder hus, eller???

 

Flink du var på kurset Morena :-)

 

Jeg bor i Oslo :-)

 

Strammere, høres ut som du har fått masse muskler.

 

Greit å tenke på hvor mye en må trene for å kunne spise det ene og det andre ;-)

 

har akkurat kommet hjem fra en gåtur. Leser av måleren min at jeg har hatt en snittfart på 8,6 km/t og gått i 1 time. Men det høyeste farten man kan gå ifølge Grete er 7. Hvordan ville dere registrert dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hei alle sammen, her er det fortsatt liv ser jeg!

 

Min slaraffentilværelse er over, jeg er tilbake på jobb, og dermed ikke her før nå. Akk... :rolleyes:

 

Morena, jeg ser løsningen på dine vektutfordringer - du må jo rett og slett flytte til syden! Virker som du har stålkontroll der nede :lol:

Men du klarer deg jo veldig bra her i det kalde nord om dagen også, ser det ut til :)

 

Jeg bor like utenfor Oslo. Enn du da?

 

Siesta, skal du virkelig bade i sjøen nå? :o Jeg vet det finnes isbadere, men er likevel superimponert (grøss)!

 

Strammere, du blir kanskje frustrert over meg nå, men jeg synes du har ganske fin nedgang, jeg! Det er nesten akkurat 0,5 cm i uka. Og så 14,5 cm da! Hvor mange målepunkter bruker du, er det kurspunktene? Veldig imponerende, da kan det hende den reelle nedgangen er enda litt større. :)

 

Ellers skriver du at du går mye med staver. Det har jeg også gjort i de siste månedene, med iherdig innsats slik du også beskriver, og hentet ut masse trimpoeng på GR-sidene. Men så får jeg pulsklokke da, og går min faste drøye 9 km-runde med klokke og belte. Det var kalddusj! I følge GR-sidene er halvannen times stavgang i 6 km/t 4,1 trimpoeng for meg. Men hva sa klokka? 410 kcal - eller knappe 2,1 poeng! Belønningen ble halvert! Og det enda jeg både går litt lenger og litt fortere enn Grete har sett for seg...

 

Aninemor, jeg har prøvd å gå raskt uten staver også. Jeg går ikke 8,5 km/t (skjønner egentlig ikke hvordan du fikk til det), men relativt raskt. Registrerer på 6 km/t og ser at Grete også der gir meg flere poeng enn klokka. Fikk 440 kcal av klokka og drøye 600 kcal av GR for en halvannen times tur med en snittfart på 6,3 km/t (har GPS på klokka).

 

Det sprøeste er at jeg ikke bruker flere kcal på stavgang enn vanlig gange, enda jeg virkelig prøver å bruke kraft på stavene. Har ingen forklaring på det.

 

Ellers skal det sies at det ikke er sånt sprik uansett aktivitet - for spinning og jogging er GR og klokka ganske samstemte. Men jeg går tydeligvis en god del mer økonomisk enn Grete har regnet med... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter,

 

Ja, Tulla, jeg er ganske fornøyd med nedgangen. Jeg måler alle punktene GR har i opplegget. Fikk sønnen min til å måle meg på overarmen, der har jeg hatt 2 cm nedgang... Tror vel at det finnes en viss feilmargin der... Ellers er det klart at kroppen Strammer seg bra inn. Opplegget virker! Man må bare gi det en real innsats, svette og tid.

 

Jeg bor i Oslo. Er født og oppvokst her.

 

Jeg bruker ikke pulsmålerutstyr. Vil helst slippe. Blir mer enn nok opphengt i trening, loggføring av mat og bevisstgjøring - uten at jeg trenger enda en dings som krever oppmerksomhet... Sikkert bra for mange. Man må finne sin greie. Jeg tror det er flere veier til Rome ;)/>

 

Jeg synes du høres veldig sporty ut, Tulla. Ikke la pulsmålerutstyret virke mot sin hensikt; - å ta bort motivasjon. Stå på videre!

 

Snart midtveis i uka allerede! :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en app som heter Moves, den tar jeg med på tur og den registrer om jeg går, løper, sykler osv hvilken distanse og hvilken fart. Den har også GPS som viser ruten min i de forskjellige modusene :rolleyes: Så tenker jeg at NÅ drar jeg på for å øke speeden til registrering. Nedoverbakker går jo av seg selv.

 

Misunnelig på -14,5 cm i måling men unner deg det masse! Dette er jo en jobb og det er gøy og se resultater :D

 

God natt center

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Jeg bruker ikke pulsmålerutstyr. Vil helst slippe. Blir mer enn nok opphengt i trening, loggføring av mat og bevisstgjøring - uten at jeg trenger enda en dings som krever oppmerksomhet... Sikkert bra for mange. Man må finne sin greie. Jeg tror det er flere veier til Rome ;)/>/>

 

Jeg synes du høres veldig sporty ut, Tulla. Ikke la pulsmålerutstyret virke mot sin hensikt; - å ta bort motivasjon. Stå på videre!

 

Snart midtveis i uka allerede! :D/>/>

Hei og takk for det! Vet du, egentlig er jeg veldig fornøyd med pulsklokka. Jeg har en tendens til å ta i altfor hardt på begynnelsen av økter og ser at den hjelper meg å begrense meg selv og få mer ut av økta. Så vi er på vei til å bli gode venner :lol:

 

Realitetsorientering kan være slitsomt, men er vel i bunn og grunn et gode... ;)

 

Og ja, jeg er helt sikker på at det er flere veier til Roma! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

Det er faktisk torsdag. Det betyr jo at helga (og vinflaska som skriker til meg i skapet) er like rundt hjørnet. Det blir godt!!

 

Jeg har sovet alt for lite i natt. Besøk til alt for sent i går. Kjekt, men får nok kjenne det utover dagen i dag. Serverte kun oppskåret frukt og pepsi max :rolleyes: Leverte ellers min kjære sønn i barnehagen iført pysj i dag. DEN kampen orket jeg bare ikke å ta i dag!!!! :angry:

 

Snikveiing er bra - det går i alle fall ikke oppover!

 

Fra Stavanger her!

Tulla69: skjønner det er forvirrende at Grete og pulsklokka er uenige. Jeg tenker at Grete har tatt høyde for styrketrningsdelen av stavgang, og derfor gir hun deg mer kred. For du registrerer det ikke som vanlig gange...?

 

Usikker på hvordan jeg skal komme meg gjennom denne arbeidsdagen - men kjører på med kaffekopp nr 3 og ser om det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg :)

 

Strammere: Gratulerer med engang på vekta og cm! Det er jo cm som vises, herlig :)

Og til dere andre ( og Strammere også da) : jeg gleder meg til å logge meg inn her! Å lese om trening, isbading, unger og rødvins " sug" :) Syns jeg begynner å kjenne dere litt allerde. Jeg bor i Trøndelag, ikke så mye fint vær oppi her...derfor blir det godt med ei uke sol og varme! Kom meg på trening i går, såkalt Fatburner ( og det er vel midt i blinken nå..hehe) Kjente jeg måtte bruke all min viljestyrke til å komme meg opp av sofan etter middagen.. Men jeg klarte det!

 

Ha en fin torsdag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...