Gå til innhold

Førti, fin og frisk:)


Anbefalte innlegg

Gjest Tulla69

Hei dere spreke og flotte damer! Her kommer en torsdagshilsen fra et noe viljesvakt slakt. Barnebursdagen her i huset er vel overstått, men jeg føler ikke akkurat for noen kraftanstrengelse. Er totalt utslitt etter dagens strabaser :blink:

 

Ikke var jeg så fornuftig i kakefatet heller, her ble det smakt på både det ene og det andre, så jeg merker det nok på vekta i morgen tidlig. Får pakke med joggesko på hytta i helgen og satse på litt mer fornuftige valg der... :rolleyes:

 

Jeg kan prøve å la meg inspirere av deg, Strammere, for du er virkelig i siget om dagen. Gratulerer med nedgang i kilo og cm! :D

Og så lurt med styrketrening, ikke rart målene går ned. Jeg burde definitivt trene mer styrke, men det er så kje-edelig :unsure:

 

Morena og aninemor, dere er jo også superflinke til å stå på. Jeg får ta meg sammen så jeg ikke blir en skikkelig sinke her inne. Problemet er at mitt konkurranseinstinkt nok ikke er like sterkt, jeg får kanskje prøve å gire det opp litt ;)

 

Nei, nå skal Mannen og jeg rusle en liten tur mens eldstejenta holder fortet og yngste sover. God kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest morena

Tulla69; det er ikke rom for sinker her ;-) (spark, spark, spark). Men nå er du ferdig med et slags hinder på veien i forhold til bursdagsfeiring. Det er ofte en lettelse å være ferdig med noe man har stressa litt med.... For jeg tror egentlig ikke at du ønsker å gi deg nå...?

 

Strålende dag på denne kanten! Dro på treningssenteret og løp i 40 min + trente styrke etterpå. Så var det hjem for å gi barna en runde i dusj og badekar, før jeg startet å pakke ting vi ikke trenger i sekker. Jobben har en lyn-innsamling til flomofrene i Bosnia som jeg gjerne ville støtte. Så nå har jeg kjørt avsted 3 fulle bossekker. Godt for mine skap, og forhåpentligvis godt for de som mottar det. Vinn-vinn.

 

Nå skal jeg snart køye, og håpe på at jeg er like fresh i morgen!

Da skal jeg forresten ut å nyte alkohol med noen venner.... Regner med alle kosemerkene ryker der, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Hvis det kan være en trøst: Tulla69, så er jeg ikke så flink som du tror...

I dag har jeg sklidd utpå igjen.. Dagens lunsj; blåskjell, aioli, lyst brød og pommes frites (!) til lunch. Til kvelds fajitas. Senere 3-4 glass hvitvin... Ja,ja hvor lenge var Eva i paradis?! :blink:/>

 

Har slurvet med all registrering i dag. Sukk! Trening? Ikke i dag akkurat.

Fredag i morgen! Håper på en fin dag! Fokus igjen kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, her skrives, trenes og shoppes det ser jeg :rolleyes: Jeg har slurvet med registrering siden helga jeg… Har prøvd å spise så riktig som mulig, men 17. mai og barnebursdag har satt sine spor hos meg også. Hadde veiedag på mandag, og det var 1 kg opp fra forrige uke – hjelp! Heldigvis går det sakte men sikkert nedover igjen nå, og jeg jobber for å komme meg ned til dit jeg var kommet til mandag igjen. Har fått til 3 gode treningsøkter denne uka, og det er jeg fornøyd med. Satser på aktiviteter med barna i helgen, og mer (effektiv) egentrening igjen fra mandag.

 

Fokus fra i morgen fredag høres ut som en god idé, kom igjen, Strammere! Godt jobbet med både kg og cm forresten! Venter spent på å følge deg over spikra-fast-vekta. Jeg føler jeg er litt der jeg også nå. Løsner gjør det før eller siden, det gjelder bare å holde ut. Håper formen er på bedringens vei :)

 

Morena – effektive dager på deg i det siste, det høres herlig ut OG det motiverer meg! Kos deg fredag kveld B) Gratulerer med 59-tallet forresten, jeg gleder meg til det blir min tur. Du er målbevisst som kommer deg ut/på trening uansett vær. Når det gjelder 5:2-dietten sier jeg meg faktisk helt enig med Aninemor ;-) Jeg har mer tro på GR for å få til en varig endring. Det er godt vi er flere konkurransemennesker her, kjekt at vi kan pushe hverandre :D Synes forresten jeg ser deg passe fortvilet og desperat på jobb etter å ha gått opp 300 gram – noen ganger er det virkelig fint for både oss og omverdenen at vi har hverandre her inne :P For meg er det dessverre helt umulig å stå imot kjøp av isbokser, jeg bare MÅ unne meg litt en gang iblant, men det er ikke ofte jeg spiser rett fra boksen altså. Har funnet ut at saftis er ok med tanke på kalorimengden, så noen ganger blir det en saftis i stedet for for eksempel en yoghurt til kvelds.

 

 

Tulla69 – Høres ut som vi har vært i samme båt denne uka B) Opp med konkurranseinstinktet ditt nå, så henger vi oss på Strammere, Morena og Aninemor! Håper det ble en fin rusletur med mannen i kveld, eller ble du utålmodig og løp frem og tilbake ved siden av? Du er jo bare rå med all løpinga di, du fortjener absolutt en ny løpetights! Vurderer å handle en til jeg også :P Fine til trene styrke i disse tightsene også. Jeg kan tenke litt og komme med tips til et par gode øvelser for armer og skuldre hvis du vil?

 

Aninemor – 2,4 trimpoeng på den faste ruten monner jo bra :D Jeg er enig med Morena i at styrketrening er morsommere og mer effektivt på senter. Da kan du også snappe opp gode øvelser som du ser andre gjør. Gå for en prøvetime, så finner du ut om dette er noe for deg. Jeg er heller ikke god på styrketrening hjemme. Vurderer å lage min egen lille liste med øvelser og antall rep. jeg får til fra gang til gang. Kanskje vi skal tipse hverandre med øvelser? Kjekt med variasjon også, jeg gror som regel fast til armhevinger, knebøy og planken hjemme – også glemmer jeg å gjøre det etter en ukes tid. Fokuset bare forsvinner liksom, skjønner ikke det… :unsure: Det finnes heldigvis mye informasjon og mange instruksjonsvideoer til gode øvelser på nettet. Vi kan jo legge ut noen lenker her når vi kommer over noe som er ålreit :)

 

Venter spent på å høre hvordan det har gått med Storesøster i varmere strøk!

 

Nå er det vel på tide å komme seg i seng ser jeg. Ønsker dere flotte damer en fiiin fredag og helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

Herlig oppdatering, Just do it! Så bra du har fått til noen gode treningsøkter denne uka -og retter fokuset mot den neste uka allerede. Jeg bruker 7-min appen til trening av styrke hjemme. Kjører to runder. Den piper hver kveld kl 20.30 hvis den ikke har vært i bruk på et døgn... :lol: Har også noen styrke-dvder som jeg bruker innimellom. Men synes de varer litt lenge. Bra øvelse for skuldre/overaarm må vel være dips. Og så har du jo alle de "vanlige" armbevegelsene (dut til side, rett fram, over skulder ol.) med manualer - eller ev med to flasker vann.

 

Til alle dere løpeflinke damer: hvor lang tid bruker dere egentlig på f.eks en halv mil? Jeg er nybegynner hva løping gjelder, og skjønner rett og slett ikke på hvilken tid jeg må ha løpt en gitt distanse for at det skal være "bra" ;)

 

Syklet til jobben i dag også- deilig. Og så er jeg stiv og støl etter styrketreningen i går. Enda deiligere! Fredag: deiligst av alt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

Strammere: den lunsjen hørtes himmelsk ut - og jeg er sikker på at på et eller annet vis så var den verdt det. Og du fortjente den?!

Bestem deg for å registrere igjen I DAG -ikke mist fokuset og alle kiloene du har tjent opp i minus. Ikke kast bort den gode jobben du har gjort til nå!! Avtale??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, den blåskjelllunsjen hørtes superdeilig ut :-)

 

Just do it - bra du er i sight :-) God ide å legg ut linker til gore øvelser. Jeg etterlyser gode øvelser som ikke belaster nakke og skuldre, mage-øvelse og bakside lår mottas med takk. Var inne på nettet og sjekket, men det var for litt trente mennesker - og jeg er totalt utrent :o Det enste er er veldig fornøyd med er gåturene mine på ca 7 km i raskt tempo. Jeg har ett mål og det er så vakker rute :D

 

Men altså styrketrening for mage, hofte og bakside + innside lår er svært interessant !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

Enig, den blåskjelllunsjen hørtes superdeilig ut :-)

 

Just do it - bra du er i sight :-) God ide å legg ut linker til gore øvelser. Jeg etterlyser gode øvelser som ikke belaster nakke og skuldre, mage-øvelse og bakside lår mottas med takk. Var inne på nettet og sjekket, men det var for litt trente mennesker - og jeg er totalt utrent :o/>/> Det enste er er veldig fornøyd med er gåturene mine på ca 7 km i raskt tempo. Jeg har ett mål og det er så vakker rute :D/>/>

 

Men altså styrketrening for mage, hofte og bakside + innside lår er svært interessant !!!

 

Aninemor: jeg skal få prøvd å kommet meg gjennom mage- dvdèn min i løpet av helga, så kan jeg tipse deg. Har i alle fall vært fryktelig stiv/støl etter å gått gjennom den - så litt må det da virke :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

God fredag alle sammen! Jobbuka er over og helgen i gang. Jeg har pakket det meste for hytta, mangler innspurten, men så dalte jeg ned her i stedet :rolleyes:

 

Nå skal vi se hva jeg klarer å svare på/kommentere da!

 

Morena, jeg får bare se å ta meg sammen skjønner jeg! :lol: Du er iallfall i siget! Satser på en løpetur på hytta i morgen tidlig, så kan det bli en god start. Og ja, det er en lettelse å ha 17. mai og barnebursdag unnagjort. Det kommer flere fristelser de neste ukene, men da slipper jeg iallfall å stelle i stand! :D

 

Når det gjelder hva som er en god tid på løping aner jeg ikke. Tror det er en god ide å konkurrere mot egne tider, ikke andres. Kanskje bruke pulsklokke hvis du har? Den synes jeg er veldig nyttig. Tiden kommer jo også an på om det er flatt eller bakkete, asfalt eller terreng etc. Jeg løp 9,2 km/t på den siste mila mi som var en blanding av asfalt, grusvei og terreng med en del bakker. Det er det raskeste jeg har løpt siden jeg sist var i form for 5-6 år siden - før minsten meldte sin ankomst... Med samme tempo på 5 km ville jeg brukt mellom 32 og 33 minutter. Jeg ønsker nok å komme under timen på mila etter hvert, men det viktigste er å komme seg ut.

 

Just do it, har du hatt barnebursdag du også? Du verden så mange maibarn vi har her! Ellers gjorde du dagen min med bildet om meg som småløp frem og tilbake ved siden av Mannen :lol: Han har som regel vært betydelig sprekere enn meg, og synes nok fortsatt jeg har fryktelig treg løpefart, selv om han er for høflig til å si det.

 

Ellers er det synd med vektoppgangen din, men det høres ut som om du er i siget med trening, så det ordner seg nok snart! Vi får stå på ja! :) Og takk for tilbudet om treningstips! Jeg kan jo noen øvelser, men hvis du vet om noen litt morsomme så er det flott om du sier fra. Gjerne på en slik måte at jeg skjønner hva de handler om, da! Jeg kan visst svært få navn på øvelser, og ville nok trenge en link til video eller bilde med forklaring :unsure:

 

Aninemor, når jeg tar meg sammen går det mest i situps, rygghev og planke, gjerne i omvendt rekkefølge. Ja, og så rockeringen min da. Den kjører jeg 10 minutter nonstop hver vei, helst 3 ganger i uka, men der har jeg slurvet litt den siste uka. Beinøvelser gjør jeg ikke, det lar jeg sykkelen og løpingen ta seg av. Kunne sikkert forbedret meg der. Og arm og skuldre... vel, vel :rolleyes:/>

 

Strammere, hvordan har din dag vært? Har du gjenfunnet fokus? Gårsdagen hørtes veldig hyggelig ut da! Vi må jo også lære oss å kunne hente oss raskt inn etter en utskeielse, og nå får du trent på det ;)

 

Riktig god helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Dagen har vært fin, til tross sor snørr og hoste... Kom bedre ut i dag, enn i går. Blanke ark.

 

Jeg har gått tur med staver i 45 minutter. Fy flate så hett det var! I ettermiddag stakk jeg ned på Elixia og tok en økt på 20 min. Gjorde squats, situps, planken og benkpress. Til middag var det svinekjøtt med Uncle Bens og jasminris. Nå sitter jeg nydusjet, med god samvittighet på terrassen min og nyter litt sukkerfattig hvitvin, Chardonnay L. Skal prøve å nøye meg med 3 glass max. :P/>

 

God helg til dere alle flinke, spreke og fine snupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den appen din høres fin ut, Morena. Så selvdisiplinert du er som faktisk kjører styrkeøvelser hjemme! Selv kommer jeg som regel på det når det definitivt ikke passer å utføre det :P Heldigvis er jeg såpass strukturert at jeg kjører styrkeøvelser på treningssenteret, men jeg har absolutt et potensiale til å bli flinkere her hjemme. Liker å lete opp tips til nye øvelser på nettet når jeg er hjemme. Skal rote meg til å samle noen lenker til øvelser som jeg har sansen for, Aninemor og Tulla69.

 

Løping er ikke min sterke side, men jeg øver meg… Klarer ikke løpe ei halv mil i strekk enda, men bruker rundt 22-24 min på å gå raskt/løpe 3 km på tredemøllen med litt stigning.. Har begynt å løpe litt mer nå, og håper jeg kan få ned snittiden og løpe lengre etter hvert. Tror det er viktig det som Tulla69 skriver, nemlig at det viktigste er å konkurrere mot seg selv, og pulsklokke er kjekt å bruke. Så flott at du syklet til jobb i dag, det hjelper på utholdenheten det også.

 

Jeg har ikke registrert noe matinntak i dag heller, må skjerpe meg der gitt… Derimot snikveide jeg meg i morges, og den kiloen som kom på forrige uke ser ut til å ha reist sin vei igjen – det kan jeg like <_< Da henger jeg bare et par uker etter tidsskjemaet mitt, men det får så være så lenge jeg holder fokuset fremover.

 

God tur til hytta, Tulla69. Jeg er sikker på at du får gjennomført en avkoblende og god løpetur lørdag morgen! Iallfall er det helt sikkert ekstra godt etterpå. Plutselig en dag er det mannen din som henger som et slips etter deg :rolleyes: Jeg har også et maibarn ja – fint med bursdagsfeiring i mai.

 

Bra innsats med dobbelt opp med trening tross snørr og hoste, Strammere! Herlighet hvor vi jobber, jenter! Har troen på at vi alle skal nå målene våre i god tid før høsten kommer :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dagen bød på en liten golfrunde med sønn og mann i varmen. Noen kcal gikk med i denne artige utskeielsen. Deretter var vi i grunn både varme, slitne og sultne, så middagen ble grillede nakkekoteletter, ovnsbakte poteter, grillet paprika og cherrytomater + salat. Kanskje litt kjedelig å høre min meny i ett sett, men jeg er nå veldig fokusert på mat for tiden jeg da... Anyways, ganske sunt var det, og dessuten veldig godt. Grillmat dynket i solstråler er det beste jeg vet!

 

Hadde planer om en runde på Elixia også i dag men ble stoppet av mannen min som kjenner meg godt <3. Han påpekte at jeg ikke skulle bruke opp hele meg på krampeaktig trening. Høres mulig litt rart ut, men jeg har en tendens til å bli litt "uten bremser" når jeg først er igang.. Jeg er glad for at jeg ikke brant lyset i begge ender, for jeg er tross alt ikke helt frisk, og dessuen er jeg sliten nok som det er... Vel, nå ligger jeg i hammocken og nyter et glass rødt. Endelig er naboene ferdige med gressklipping, (på en lørdagskveld!! Skamme seg! :angry:/>) Endelig høres fuglekvitter og blafring i friskt bjørkeløv igjen.

 

Ha en flott helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også klippet plenen i dag, skamme meg.... Men jeg tenkte det ga meg litt trim. Har også gått en rask tur i dag + snikveid meg :D og i dag var jeg under det laveste jeg har vært noen gang i denne runden. Jeg er supergira!!! Vil gjerne komme ned i 67 kg til tirsdag - men det er kanskje ikke realistisk ;-)

 

Gazpatho suppe på meg i dag, ett par gulerøtter og ett stykke pizza. Nå rødvin såklart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

God søndagskveld! Da var jeg tilbake for hytta og mer eller mindre klar for hverdag igjen...

 

Strammere, det høres ut som om du og jeg har noe felles. Jeg kan nok også ta litt av når jeg først er i siget med trening. Mulig jeg er litt der nå, faktisk :rolleyes:

 

Aninemor, vi er nok også skyldige i plenklipping til litt ukurante tider innimellom. Det er vanskelig å få det til å gå rundt ellers. Men jeg trøster meg med at det blir veldig begrenset med bråk fra vår gammeldagse, 100% manuelle klipper!

 

Vi har hatt en hyggelig helg på hytta. Jeg har nok ikke spist helt etter GR-boka, men løp 7 km lørdag morgen og en mil i morges, så har vært litt flink også. Lørdag følte jeg meg faktisk sprek etterpå også, ryddet, støvsuget og vasket opp etter en god frokost. Søndag var det litt verre, da ble jeg skikkelig sliten. Egentlig er jeg ikke så glad i denne løpingen før frokost, dvs. magen min er ikke glad i det, den slår seg litt vrang. Men jeg våknet begge morgener før resten av familien med litt vond rygg som ynket seg etter å komme i bevegelse, så da ble det slik. Jeg drakk et glass eplejuice i tillegg til masse vann før jeg løp av gårde, og unngikk iallfall å gå tom slik jeg gjorde forrige søndag morgen :)

 

Denne uka skal vi reise bort onsdag til søndag. Etter det har jeg lurt på om jeg skal stramme taket og begynne å registrere matinntak igjen. Får se hvordan vekta oppfører seg før jeg bestemmer meg helt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

God mandag, herlige damer!!

 

 

Tulla69: Mye på farten du -men høres jo ut som løpingen får deg til å holde fokus allikevel. Jeg har også en drøm om å løpe før resten av familien våkner til liv... Men de skjønne arvingene mine er jo gjerne oppe rundt 06.00, så det kommer nok aldri til å skje...

 

Aninemor: Wow- gratulerer med vellykket snikveiing. Jeg skal heie på deg hele dagen, slik at du kanskje får se magiske tall i morgen!

 

Strammere: Jeg liker å lese menyene dine! For selv mangler jeg alt som overhode har med kreativitet i matveien å gjøre. Suger til meg gode tips der jeg kan!

 

Just do it: Takk for skryt - men jeg må innrømme at jeg ikke har trenet noe som helst i løpet av hele helga. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

Jeg er litt sinna på meg selv i dag.... Tror helga ble en aldri så liten kjempesmell!

Tur på byen med venninner på fredag la liksom lista, ser jeg.... Mye alkohol - litt småuggen på lørdag og fullt program. Jeg greier bare 2-3 måltider i helgene, alt er så lite strukturert i denne kaosfamilien. Masse som skjedde på lørdag, og jeg glemmer å spise. Inntak av grønnsaker og frukt har vært for lavt....

 

I tillegg har jeg det litt sånn at når jeg endelig har sett et bra tall på vekta, så slapper jeg av. Klapper meg selv alt for mye på skuldrene, og vips så er nok minus erstattet med pluss. Har snikveid meg hele helga - og det ser ikke bra ut. Derfor syklet jeg til jobb i dag - og har planer om både spinning og styrketrening i kveld. Nå må jeg ta meg sammen! Jeg bestemte meg jo for å aldri se det 60-tallet igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Morena, nå er det kanskje min tur til å sparke litt, men jeg tror du allerede har sparket deg selv, så jeg bare sier heia, heia jeg! :lol:

 

Du strammer raskt inn igjen skal du se. En smell innimellom må vi tåle, det er det vi gjør etterpå som teller. Håper vekta er litt hyggeligere med deg enn snikveiingen tyder på!

 

Ja, spennende med veiing i morgen, aninemor! Jeg krysser fingrene for deg!

 

Jeg har veid meg i morges, og det ser ut som om løpingen kan være bra for vekta. Har som sagt ikke spist etter boka, men jeg har forsøkt å være fornuftig på mengder, og det ser ut til å ha fungert denne uka. Har fortsatt rekordmye vann i kroppen i følge mitt teknologiske vidunder, men var ned 1 kilo fra forrige uke likevel, og tilbake på nivået for tre uker siden (da jeg hadde mindre vann). Må si meg fornøyd med det :)

 

Dette blir en utfordrende uke, for vi skal fem dager på besøk til familie. Får forsøke å spise fornuftig og forhåpentligvis lure inn noen løpeturer. Det skal uansett bli hyggelig å se dem, det er altfor lenge siden sist nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Så koslig å lese seg opp på hva som har hendt siden sist jeg var her inne! Ser dere jobber bra med både mat/drikke inntak og ikke minst trening.

Jeg kom hjem fra syden for noen dager siden og jenter: jeg TØR ikke å gå på vekta, er redd motivasjonen går fullstendig i knas :(

Uff og uff, det ble alt for mye vin og god mat, og kun en gåtur..alle mine gode planer forsvant i solen..men turen var herlig, vi koste oss masse..

Men gjort er gjort og spist er spist, jeg er herved tilbake på den smale sti jenter!!

Så i dag ble det en joggetur før jobb!

Jeg har 5 uker fremfor meg til å gå ned noen kilo og ikke minst få igang treningen, ser jo at nå går det rasende fort frem til sommerferien..

 

Ha en fin mandag og krysser fingrende for at dere bli fornøyde med resultatene på vekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

Hei alle sammen :)/>

 

Så koslig å lese seg opp på hva som har hendt siden sist jeg var her inne! Ser dere jobber bra med både mat/drikke inntak og ikke minst trening.

Jeg kom hjem fra syden for noen dager siden og jenter: jeg TØR ikke å gå på vekta, er redd motivasjonen går fullstendig i knas :(/>

Uff og uff, det ble alt for mye vin og god mat, og kun en gåtur..alle mine gode planer forsvant i solen..men turen var herlig, vi koste oss masse..

Men gjort er gjort og spist er spist, jeg er herved tilbake på den smale sti jenter!!

Så i dag ble det en joggetur før jobb!

Jeg har 5 uker fremfor meg til å gå ned noen kilo og ikke minst få igang treningen, ser jo at nå går det rasende fort frem til sommerferien..

 

Ha en fin mandag og krysser fingrende for at dere bli fornøyde med resultatene på vekta :)/>

 

 

Velkommen hjem, Storesøster!!

Så bra dere har kos dere - det var vel hovedpoenget med turen :D

Det er bare å hoppe på vekta og få det overstått. Og kanskje blir du positivt overrasket...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Ja storesøster, velkommen hjem! Så flott at dere har hatt en herlig tur! :D

 

Ikke verst med joggetur før jobb i morges - selv er jeg slapp og lat i varmen, så nå føler jeg bare for å flate ut. Og feire den forsvunne kiloen med noe godt... :rolleyes:

 

Men det får bli et glass cola zero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Storesøster, det er ikke lett å være fornuftig i ferien - man SKAL jo kose seg da :D Men nå er det hverdag og fint vært og gode grunner til å kom inn rutinenene igjen :rolleyes:

 

Morena - glem smellen ...eller ta lærdom av den...og fortsett det fine arbeidet du har startet!

 

Jeg har gått inn mine 2 trimpoeng i dag + klart og jogge litt lengre strekk så det er veldig motiverende! I kveld skal jeg teste ut noen mageøvelser så får vi se i morgen om vekten er under 67,4 ....for det hadde vært HERLIG <3

 

Hvem andre veier seg på tirsdager?

 

Ha en fin kveld og nyt sommervarmen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt i toppsjiktet her i kveld.. Plutselig ble det litt mange kcal som dukket opp når regnskapets time kom sigende... Ja,ja..

Men jeg har vært ute med stavene i 1 time og 20 min i dag. Burde egentlig ha nokså god samvittighet.

 

Velkommen hjem, Storesøster. Ja, som du ser er vi ganske flinke hele gjengen :D/>

Blir spennende å høre hvordan ferien påvirker vekta di. Fortell!

 

Sove godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbra Just so it!!! Er du ikek strålende fornøyd???? Styrketrening får jeg mere og mere tro på, i dag skal jeg også prøve det...på magen i det minste ;-)

 

Jeg har gått ned 1,1 kg (67,3) siden forrige uke og - 6,5 cm :D Er fornøyd med det tatt i betraktning at vi har hatt 3 x barnebursdag her. Det er desverre pupper som har mistet flest cm :-( Mage, rumpe og lår er like urørte ....og jeg går skikkelig på når jeg går tur....så trodde kanskje det skulle bli mere borte fra nedre kropp :angry:

 

Kanskje jeg mååååå ut en kveldstur i kveld også...får se hva jeg får til B) SKAL ned mere og nå er det rett før bikinien skal frem :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...