Gå til innhold

Jeg vil, jeg kan, jeg SKAL �


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan :)/> Kjenner igjen følelsen fra forrige uke, nueva vida ! Skikkelig lei med andre ord. Etter en måned med litt ned og opp ble det klart at INGEN TING skal få ødelegge det jeg har - og er videre i ferd med å bygge opp (eller rettere sagt ned...) Jeg justerte hue og matinntak, og jeg har stor tro på at det endrer resultatet :D/>

Tror det er ok med litt motgang når vi er i gang med våre gamle mønstre igjen ! Det gjelder bare å snu i tide!!

Dette fixer vi damer - ikke sant ?? Ønsker dere alle en flott uke :)/>

 

 

Vet akkurat hvordan du har det. Har hatt en trasig uke her også - og er dritt lei hele slankinga. Baaaah!!!, så her er det flere som må jobbe med motivasjonen. Merkelig dette, når jeg så tydelig husker at jeg for to uker siden tenkte- Herregud, så enkelt dette her er! Dette skal gå som en lek!

 

Har av ymse årsaker ikke klart å åpne forumet og skrive inn, men jeg hadde altså en nedgang på 800 gram denne uka, så det magiske tallet er 88.8. Men det blir det ikke neste uke. Jeg har ikke klart å motstå alt som jeg skal, og det kommer nok ikke til å bli så mye ned. (om det i det hele tatt blir noe).

 

Ønsker dere andre også en fin (og kalorifattig) uke.. Baaaaaaaah!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei og hopp!

 

Vi begynne mandagen og uken med å minne meg selv, og dere andre, om mantraet i tråden:

Vi VIL, KAN og SKAL!!!!

 

Det må vi ikke glemme, for vi klarer det vi vil! Og er det noe jeg vil, så er det nettopp en vektnedgang. Det er jo en veldig gunstig vinn-vinn-greie😂😃 Taper ikke veldig mye liksom, bortsett fra kilo og cantimeterðŸ‘

 

Forrige uke ble bare dritt. All piff var som rent ut av meg, og jeg gadd liksom ikke. Syntes bare synd i meg selv i flere dager. Hvorfor vet jeg virkelig ikke. Så kom fredagen, og jeg tenkte hvorfor jeg i alledager tillater meg selv å ha det sånn. Det ble en joggetur fredagkveld mens mannen la barna, og etter det var det på rett spor. Helga ble super, og jeg syns jeg har vært flink.

 

Ukens resultat ble ned 600 gram, og jeg kan juble over å FOR EVER AND EVER være ferdig med det forferdelige 90-tallet!!! Jeg lover, aldri mer!!! Nå er det bare å jobbe seg forbi 80-tallet også, fordi det er nesten like grufult som 90.

Vekten var 89,9, så som dere ser er det et sårbart sted å være. Men det gir inspirasjon, motivasjon og energi!

Jeg er klar for en ny uke. Og tenker at den ikke kommer med et eneste problem, men utfordringer. Og de kan jeg løse, nettopp fordi jeg vil det!!

 

Dagens peptalk!!

 

Hyggelig at dere er innom, selv om jeg var innom en lettere "depresjon".

 

Hvordan går det med dere med hvardagen? Vekten? Mat og trim?

 

Ønsker alle en riktig flott uke! Husk; vi er alle vår egen lykkesmed💜💖

 

Mat/snackstips: bifftomat!!! Fy søren så sødmefylle og fulle av smak!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Minskern; var inne på 10-kg-tråden vår. Fy søren for en nedgangðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘👠så flink du er!

Lurt å justere menyen, så det ut som😊

💨går jo unna for deg🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Første dag i uka er unnagjort, og vi er godt inni den andre!

 

Dagens tanker og følelser er først og fremst at noe har løsnet siden forrige uke. Back on track, og humøret er også hakket bedre. Det henger muligens sammen ;)

 

Ellers så er jeg motivert og kjenner at dette er noe jeg virkelig vil. Kjenner på gleden over 12 tapte cm rundt midje, på 2 måneder. Det er så fantastisk god følelse!

Det er den følelsen jeg skal bruke når jeg nå cruiser videre!

Jeg har forresten igjen en vektnedgang på UNDER 20 kiloðŸ‘👠magisk grense der altså!!

 

I fjor høst var jeg over 97 kilo!!! Nå er jeg under 90. Klart det merkes!

 

Veien er fortsatt lang, men det gjelder å fokusere på de små skrittene. Det er det som er viktig, hvis ikke mister man motivasjon nettopp fordi det blir for stort. Neste delmål er 86 til advent, og deretter 83 til jul! Jeg tror det skal holde hardt, men jeg jobber fortsatt mot det!

 

Jeg bestemte meg for det en gang, da jeg startet i høst, at når jeg hadde igjen mellom 10-20 kilo skulle jeg bytte forum..... Vi får se! Avventer det til nyåret😊 Da må jeg iallefall litt lenger inn på 80-tallet, er på litt utrygg grunn enda! Dessuten er det hyggelig her inne. Men tenker at det kan være en viktig og markant grense, at man bevege seg inn på en ny arena ettersom tiden går. Kanskje dere kan være med meg dit?! Neich, vi avventer og ser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hello again...

Skal ikke spame siden, men må bare skrive noen ord om dagens trimtur!

 

Nok en gang grusvei og sti i skogen, det er det beste som finst. Helt alene, med litt snøflal på bakken, litt is på dammene og tett skodd...magiskâ„ï¸â˜ï¸ðŸ’«

 

Jeg kjenner jeg er i sååå mye bedre form, og i dag klarte jeg å løpe litt oppoverbakke. Før har det bare vært bortover, så dette var en gledelig fremgang🎉🎊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ! Så flott, nueva vida, at du er tilbake på sporet :) Det høres så godt ut med de trimturene du får til ! Selv er trimmen min svake side - men jeg får jobbe med det...Det er ofte lurt å se vektnedgangen i et lengre perspektiv - stor forskjell på 97 og under 90 - klart det merkes !

Vi får følge hverandre videre, uansett om vi skifter tråd eller ei!

Takk for heiarop, forresten :) Jeg er veldig fornøyd akkurat nå - siste ukes vektnedgang gjorde at motivasjonen fikk et come back ;)

 

Ha en fortreffelig inngang til helgen, alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Nok en gang, minskern, den nedgangen din i høst er fantastisk!!

 

Nå står det bytur for døra.... Det er en utfordring. Spise middag ute, samt alle fristelser. Også den lange bilturen😬 må holde tunga rett i munnen i dag kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann😊

 

Byturen ble veldig hyggelig. Ingen tvil om det!! Ble vel ioverkant med kcal, tenker jeg....

 

Usjameg! Ser at jeg virkelig må begynne å stramme litt inn igjen. Det blir litt for mye litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen; Deilig med bytur - og da er det vel den berømmelige innstrammingen etterpå...Sikkert lurt å ta "skjea i den andre hånda" når det er i ferd med å skli aldri så lite ut :rolleyes:

I dag har jeg klart å dra på spinningtime - kjempesliten etterpå, men akk så godt med ren samvittighet for trim denne dagen. På spinning er det muligheter for virkelig å svi av kalorier :D

Ha en god helg alle sammen, og nå er det ny innsats som teller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Æsj og usj... Oppgang på 200 gram!

Da er jeg igjen over 90 kilo, og det var kipt!!

Men jeg vet jo hvorfor...

 

Nå er jeg bare fortvilet på meg selv!!!

 

Er verdensmester i å jobbe imot meg selv, og det syns jeg er dårlig gjort. Jeg forholder meg ikke til avtalen, og faller tolbake til gamle vaner. NÅ skal de nye vanene, med snopspising kun lørdag finnes tilbake til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen, nueva vida!!! Dette klarer jo du :D Jeg er sikker på at noen dager i god positiv stil endrer på resultatene dine! Vekta varierer dessuten litt fra dag til dag; plutselig litt ned - og plutselig litt opp igjen, og så litt mer ned...Det er over tid at gevinsten på riktig fokus merkes, ikke sant ?? Bare vent til neste uke - da er du under den magiske grensen igjen ;)

Gå'kke an å legge inn årene nå, vett'u :lol: Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Har hatt en midlertidig pause fra forumet, sidan jeg var så negativ sist, så har den rett og slett ikke sluppet meg inn på forumet igjen.

Ingen kan helt si hvorfor heller, så jeg må trekke mine egne konklusjoner:D

 

Men, nå er jeg inne - og har vært på vekta og jeg har gått ned 300 gram denne uka, og 400 gram uka før. Babysteps, med andre ord, men det peiker i det minste rett vei:/

 

Trist å høre om motbakke, Nueva. Det går sikkert mye bedre neste uke!

Hold fokus nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann, damer!!

 

Man ser at dersom det er litt motgang, og ting ikke går etter planen, ja da trekker man seg ut av forumet. Det er synd, så nå tok jeg meg i nakkeskinnet og satte meg ned med paden. Noen ord skal jeg skrive. Det er så mye mer moro gå inn her å rapportere om en sunn dag, en god treningstur og en fin nedgang. Men siden jeg ønsker at tråden skal leve, og jeg ønsker at vi skal dele det meste, så sitter jeg her altså.

 

Veldig hyggelig at dere svarer på mitt negative innlegg. Det er ikke gøy når vekta ikke går ned, evt går opp. Det er ikke gøy når man kjenner man mister litt fotfeste i den nyelivsstilen. Man kjenner også at humøret synker litt. For er det noe som er sikkert så er det at humøret stiger betraktelig når man holder fokus, får det til og får resultater. Det handler vel om mestringsfølelse, men også om at kroppen rent fysisk og psykisk reagerer positivt på sunne endringer. Det er tydelig hva kroppen foretrekker.

Men tross dette, så har jeg altså falt litt av. Jobber med å ginne fokuset igjen, jeg prøver, men blir litt halvhjertet. Forrige uke ble det en treningstur, samt godis gire dager AV 7!!! WHAT?!?!!

Denne uken har nok kostholdet vært litt bedre, men fet har ikke blitt en eneste treningstur. Ikke en eneste en!!!!!

Grunnen til at jeg sliter denne uka er jo at det gikk litt skeis forrige uke, og jeg skal på helgetur til helga. Da vet jeg at det blir litt ekstra god mat, litt vin, litt dessert, og generelt mer kos. Da skulle jeg ønske at jeg p en måte jobbet helga litt inn. At jeg den uken setter inn et par ekstra treningsturer, veldig sunn og mager mat mandag til torsdag. For å unne seg noe ekstra innimellom er jo greitt. Men det er hva man gjør ut av det før og etter. Denne uka har jeg ikke gjort som jeg burde. Jeg har liksom falt i denne "ja, pga helga så blir ikke nedgangen allverden uansett, så jeg drar den helt ut". HELT ut, faktisk! Var innom butikken og kjøpte inn til middag, og vips en sjokkis. Som jeg såiste i bilen, mens jeg ventet på ungen! Hva gir du meg??? Det er jo det mest meningsløse å gjøre. Jeg mener, skal man unne seg 300 kcal på kos, så gjør skikkelig kos ut av det da i det minste!!

 

Så sånn er dagene mine! Jeg vet at mandag kommer jeg på rett spor igjen. Fordi da er liksom neste utskeielse i jula, og fordi jeg virkelig vil. Jeg vet jeg klarer detteher!

 

Kanskje man bare skal akseptere et par kjipe uker? Kanskje man skal ha takhøyde for å falle av litt? Også kommer man på igjen, hvis man virkelig vil! Og det gjør jeg virkelig. Det er så deilig med sunn hverdag, riktige valg og resultater.

Har til og med fått tilbakemeldinger😊

 

Har forresten kjøpt slynger til å henge i taket. Slyngetrening er jo toppers for hele famen. Nå er det bare å få montert de skikkelig, så er det bare begynne💪

 

Flott at du er tilbake, baaah! Og nedgangendin er jo absolutt akseptabelðŸ‘

 

Minskern; nei årene må være ute og i god driv. Det er det som skal få oss dit vi vil😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag :) Veldig bra å lese innlegg fra deg igjen, nueva vida ! Det er ganske gjenkjennelig - litt struts når en vurderer selv at det ikke er grunnlag for å være vellykket....Tror det viktigste er å akseptere at en ikke kan være flink 100 % av tida, men faktisk legge inn litt slakk. Jeg har ofte erfart at dersom jeg likevel loggfører alt, er ikke utskeielsene så innmari store ( i hvert fall ikke når jeg har vært fokusert en periode i forkant) Sammenlignet med hva som var vanlig i vektoppgangsperioder, er det som regel beskjedent merinntak av kalorier ;)

Kos deg i helga !!! Kom fornøyd tilbake her på mandag - uten følelse av at du er mislykket !( med mindre du har spist 10 poser potetgull, 8 peanøttposer og 15 plater 200 g sjokolader - for det kan kanskje bli vel meget i løpet av en helg...) Du har bare tatt en liten hvilepause fra opplegget som du holder på med...

 

Baah: Supert :) Godt resultat - og flott at du er "sluppet inn" i forumsvarmen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer! :D

 

Så er jeg også tilbake igjen. November og desember er tunge måneder å komme igjennom. Alt er slitsomt, og da er det ikke artig å logge seg inn her og melde om "en sprekk, og en sprekk til, og sannelig du - enda en sprekk". Blæh! :angry: Men jeg ser det jo, når humøret stiger såpass at man får om ikke hele hodet, så i hvert fall nesen over vann, at det er i slike stunder man egentlig skulle skrevet på forum, ikke bare lese. Skjønt det motiverer å gå inn og lese, også. Og så sitter jeg der og lurer på: alle de andre, på alle de andre trådene, som ikke har gitt livstegn fra seg på aldri så lenge, sliter de, de også? Og har ikke de heller lyst, eller tiltak, eller overskudd, eller mot eller hva som helst, til å skrive noen ord om hvordan situasjonen er? Ja ja, vi er nok mange i samme båt. :unsure:

 

Men skal man trekke frem noe positivt oppe i all november-desember-"depresjonen", så må jeg si at mine sprekker er blitt "sunnere". Om det går an å bruke et slikt ord om en sprekk, da. ;) Skal man først sette til livs en hel plate sjokolade er det mye mer fornuftig med en Hobby på 48 gram enn en 200-grams Firkløver. Og skal man foreta et dypdykk i en saltsnackspose, og ikke gi seg før den er tom, er det mye mer fornuftig med en Elias salte venner på 95 gram enn en 250-grams pose potetchips.

 

Sprekker til tross, da jeg gikk på vekten i går, med angst og beven i mitt hjerte - var jeg forberedt på hva som helst, unntatt resultatet: :blink: For vekten viste 88,4, det vil si NED et halvt kilo. Jeg kontrollveide flere ganger, men resultatet var det samme. Utrolig. Og det gjorde meg litt optimistisk igjen. Så selv om jeg innser at jeg nok ikke klarer målet om 10 kilo ned fra august til jul, er jeg fornøyd med at det tross alt går nedover. Langsommere enn det gjorde i starten, men dog, nedover. Totalt har det blitt 12,7 kilo mindre av meg siden midten av mai. Jeg kunne selvfølgelig si at jeg burde klart mer enn 2 kilo pr måned, men jeg er fornøyd. Så jeg ser optimistisk på det å skulle ned totalt ca 30 kilo. Jeg har erfart at til tross for mentale nedturer, og vekthopp opp, greier jeg å hente meg inn, og komme på rett kurs igjen.

 

Jeg reiser bort til helgen, og blir borte et par uker. Har ikke tilgang på vekt da, så jeg får ikke fulgt med på den. Det blir hotell- og restaurantmat hele tiden, men jeg skal gjøre så godt jeg kan med å velge fornuftig. Heldigvis får vi gått en god del, så jeg får rørt meg. Jeg har ikke nettilgang på mobilen min (mine barn påstår den er fra eldre steinalder!) så jeg får heller ikke fulgt med hvordan det går med dere. Så det blir spennende å lese seg opp når jeg kommer hjem. :) Så hermed vet dere at jeg har "lovlig grunn" til ikke å gi livstegn fra meg de neste to ukene.

 

Det er første søndag i advent i helgen. Ønsker dere alle en flott og velsignet adventstid!

 

Sese, nå er humøret meget bedre. :)

 

Damer, vi tastes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hehe, famol😂😅 Det kan jeg iallefall love, at det ikke bli fult så gæli :P

 

Nå er helgevasken unnagjort, syns det er litt godt komme hjem til rent og ryddig hus søndagkveld!

Har akkurat gjennomført en god styrkeøkt på stuegolvet. Pytt sann, så svett og sliten. Så da er det bare hoppe i dusjen, måtte bare innom å svare deg, famol!

Syns du har en fin nedgang på 6 måneder. Den er både sunn og gjennomførbar! Fortsett der, og du når målet ditt. Disse nedturene er slitsomme, for de strir så imot det vi faktisk vil. Men nettopp fordi vi vil, så kommer vi på rett spor igjen.

Ønsker deg en skikkelog fin ferietur, og nyt dagene. Unn deg det lille ekstra, og tenk at det er ferie. Jeg tenker at det absolutt er lov. Så kan man heller putte inn et par ekstra gåturer. Kanskje man kan velge de magre påleggene til frokost, og velge de sunneste alternativene til lunsj, så kan man unne seg litt ekstra kos på kvelden.

 

Jeg gleder meg enormt til snøen faller, krysser fingrene for at vi får på søndag, som spådd. Jeg er et julemenneske, og elsker advent (som ikke er nå søndag men neste...😜), juleforberedelser og ikke minst julen. Elsker tradisjonene, samholdet og stemningen!

 

Og innen da skal det bort noen kilo tilðŸ‘

 

Ønsker alle sammen en riktig fin helg, kos dere og nyt fridagene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nueva vida.

 

Måtte jo innom og takke for gode ord! :D

 

Det er utrolig hvor det hjelper å ha et sted å "blåse ut" litt. Får prøve å bli dyktigere til å gjøre det mens alt er tungt, og ikke vente til etterpå. Men nå ser jeg frem til denne turen, og skal gjøre som du sier: kose meg, velge magert på dagtid, og litt kos på kvelden. :) Og gå, selvfølgelig.

 

Jeg har kikket på en You Tube-snutt om trening med kettlebell. Det ser virkelig effektivt ut! Kanskje noe å tenke på til siden - men først må denne forbaskede skulderen bli sterkere. Det går heldigvis fremover. Langsomt, men sikkert.

 

Ønsker deg en fin tur i helgen. Kos deg best mulig, du også! Det er fortjent. :D Og selvfølgelig har du rett, advent er jo neste helg. :wub: Sånn er det, fort gjort å gå surr i kalenderen når man skal gjøre tusen ting på en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann!

Riktig god mandagmorgen!!

 

Har hatt en veldig fin helg, og kost meg max! Vekten viste 100 gram ned, og vekten i dag er 90,0. Dette 90-tallet klorer seg fast, og irriterer meg 😬

Men innsatsen har ikke vært helt 100%, så det er klart at belønningen blir deretter.

 

Målet mitt om 10 kilo til jul, går jo ikke. Og det er kipt. Delmålet om 86 kilo har jeg heller ikke nådd. Så det går vel ikke etter planen detteher.

MEN- det blir feil å fokusere på det som har vært, man skal vel heller fokusere på det som skal komme.

Nå skal jeg jobbe skikkelig frem mot jul, og komme så nærme målet mitt som mulig!

Desember og advent er en måned med mange fristelser, men målet med denne livsstilsendringen er å kunne kose seg med måte. Noe jeg ikke har gjort siste to ukene....😜 Men jeg øver meg, og blir bedre. Jeg skal bli rågod på dette🌟🎉

 

Hvordan hår det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Gårsdagen ble bra matmessig. Hadde ikke sug etter noe usunnheter, og det var godt å kjenne at man slipper å stå så imot.

Ellers ble det en aktiv dag i form av rydding og vask av et soverom. Ikke vanlig helgevask, men skikkelig husvask, og alt av rydding som følger med når et klesskap ikke har vært ryddet på en stund. Mye bevegelser, ja. Også så fantastisk deilig når det er gjort!

 

Nå nærmer advent seg med stormskritt, og jeg tenker å få gjort unna litt grovarbeid denne uka, så man kan kose seg med de hyggelige tingene i desember. Julegavene er i boks, mesteparten av huset ryddig og ganske rent, skal ta kjelleren i dag...😑 også blir det en dag til med lefsebaking!

 

Mye å drive med før høytiden, men jeg liker det. Liker tradisjonene.

Men at det er en vanskelig måned med tanke på vektreduksjon, er ikke til å stikke under en stol. Det er mye fristelser, og man koser seg liksom litt ekstra. Men man må bare gjøre det beste ut av det!

Om man vil ta en liten småkake til kveldsteen denne tiden, så får man droppe smøret og osten på skiva og heller velge et sunnere alternativ. Mye som kan gjøres :)

Også gjelder det å få til en del trim, da!

Det skal jeg få til i dag. Men det er ikke så lett oppi alle disse store gjøremålene, som ofte tar hele dager. Men man får alltids til litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann!

 

Er det litt stille her inne? Både på denne tråden, og andre steder på forumet. Ser at det ikke er hver dag det er skrevet noe. Det er vel naturlig denne tiden. Folk har mye å gjøre, samtidig er det litt lett å falle av vannvogna denne tiden. Mye kos og mye fristelser. Både julebord, bakst, mat, drikke og sosialt samvær.

Jeg prøver som best jeg kan å holde meg i skinnet. Spiser sunn mat, og får til noen treningsøkter. Hadde en håtur tirsdag. Ble ikke all verdens anstrengelser, men en gåtur på lity over en time er bedre enn ingenting. Var sammen med en venninne, og det var veldig hyggelig. Dessuten trener ikke alle treningsturene bære mye svette og høy puls. Man skal ikke ukdervurdere en tur på flat mark med moderat gange!

 

Jeg skal ha noen treningsøkter til denne uken, det må jeg bare få til.

 

Er mye å gjøre denne uken. skal gjøre noen syssler i dag, så får vi se hva ettermiddagen byr på😊

 

Hvordan er det med folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Oy, oy, OY...

Disse dagene flyr, og moro er det! Endelig er advent her, det er en nydelig tid!!

 

Noen store trimøkter har det ikke blitt, men veldig mye aktivitet i form av hussyslet!

Nå er de største tingene unnagjort, så nå er dt bare småsakene og kosen igjenðŸ˜

 

Med maten går det fint, har ikke spist godteti hele uken, og gleder meg til i morgen. Da skal jeg kose meg ;)

 

Ønsker dere alle en knallfin første-helg i advent!!

Nå skal det vaskes til helgen, og pyntes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag:) Noen dager siden jeg har vært her inne. Som flere har skrevet tidligere er det lett når det er litt motbakke å prioritere bort deltakelsen på forumet....Herved er det sagt; Vekta viste opp 0,9 kg ved siste veiing :o Egentlig har jeg ikke en helt åpenbar forklaring på akkurat en så stor oppgang...hadde en bra treningsuke og lå i tillegg innenfor kalorimessig, men sånn er det...Inneværende uke derimot har jeg vært mye dårligere motivert, vel vitende om at det ikke er noe sjakktrekk! Julebordsesongen er her - veldig hyggelig, men akk så kaloririkt !! Reiser bort noen dager, og det blir kjempebra fordi det innebærer hyggelig samvær med venner og muligheter for mye mosjon : ) Det blir derfor ingen oppdatering på vekt før på slutten av neste uke. Ønsker dere her en flott advendtshelg - og still inn kompassnåla mot mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei, minskern! Så hyggelig at du er innom! Så synn med denne oppgangen, men det er jeg sikker på at du klarer å snu. Du har vært så utrolig flink over så lang tid, at det er ikke rart om kroppen kjemper litt imot. Fortsatt å stå på du, så løsner det, skal du se!!

Kos deg på tuR☺ï¸

 

Hei til alle andre også😊

 

Nå er det en fin tid. Jeg koser meg glugg ihel med denne tiden, og jammen fikk vi ikke snø ogsåâ„ï¸ðŸ’«

 

Jeg har hatt en flott uke. Selv om trimmen har blitt med kun en økt, så har det vært mye bevegelse med diverse hussyslet. Maten har vært bra, men det blir fortsatt for mye ila helgen.

MEN — ukesresultatet ble 800 gram ned, og vekten viste 89,2. Veldig tilfreds med det!

Sist jeg var under 90, for et par uker siden, gikk jeg hardt ut om at aldri mer 90... Det gikk ikke. Men jeg håper jo på det samme nå. Håper vekten gradvis vil jobbe seg litt lenger nedover, så jeg blir tryggere inne på 80-tallet.

 

Det er en vanskelig tid nå. Det er mye fristelser, vi koser oss litt ekstra med både mat, drikke og kaker. Og slik skal jo advent og jul være. Men jeg tenker at advent ikke skal være fråtsing, men smake på en fersk julekake må få være lov.

 

Jeg hadde et mål om 83 til jul. Det går jo ikke. Målet mitt til jul er å komme enda litt ned. Et litt vagt mål, men jeg vil ikke sette noe strengere nå disse ukene. Jeg tror det blir vanskelig uansett. Så jeg jobber sakte denne tiden, og fokuserer på flest mulig riktige valg!

 

Den store innsatsen kommer i januar. Da er det ingen hindringer før påske, og så sommerferie. Noen bursdager og helligdager mellom jul og sommer, men ikke de store tingene.

 

Det er veldig stille her. Tror folk har falt av litt nå før jul, jeg. Regner med at det blir langt mer liv når julehøytiden er over!

 

Jeg fortsetter i oppdatere her inne, jeg☺ï¸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...