Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

Ja,nå har jeg altså gjort det. Jeg har sykla på trimsykkel! 15 min i går og 15 min i dag. Er ikke det en god begynnelse da??

 

Nå står sykkelen i stua og skinner så fornøyd. Dette har'n nok venta på lenge;)

 

(PS egentlig hater jeg trimsykkel, men jobber med å tenke positivt)

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 933
  • Created
  • Siste svar

vel folkens, jeg har ikke fått tid til treningsenter ennå jeg, skal kjøpe årskort snart, eller rettere sagt, ønsker meg i bursdagpresang fra gubben. Har bursdag i september og da har det stilnet litt på jobb også. Vel skritt telleren min forteller at jeg har gått 7 km i dag og sammen med lastebiltrappe-klatring blir det mye trim av det. Svett og varm er jeg også for her vest holder det seg med sol og varme dager. Drikker vann som en tørr svamp og får i meg ca 1300 kcl pr dag. Situps tar jeg i alle fall hver kveld, men den fjelltoppen jeg skulle utforske lar vist vente på seg ;):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare skryte litt av meg selv!

60 minutter med spinning (blå time) var moro men helt klart noe å strekke seg etter! Flere enn meg som synes spinning er moro?

 

Spinning er moro, og det er også step. Tenkte jeg skulle forsøke Bosuball etterhvert også.

I går ble det sykling til/fra jobb og så var gearviren røket slik at jeg måtte sykle til verksted med sykkelen etter middag (Har byttet gearvire selv en gang og jeg gjør det aldri mer. )Og da gikk/jogget jeg like godt et stykke av veien hjem igjen etterpå. Etter å ha lagt barna tok jeg meg en halvtime med styrke for mage/rygg på loftet og endte på 8,7 poeng i går. Mannen synes jeg er gal;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia queen! Klart at sykkelen din er kjempefornøyd med deg!! Det er jo derfor den står der (hehehe....) ;).

 

Det ble litt shopping på meg i går og da orket jeg ikke trening, men det ble jo mye trasking rundt omkring, selv om ikke pulsen føk i været.

 

Jeg hadde på meg en skritt-teller en "vanlig" dag og da kom jeg opp i nesten 15000 skritt, så det er vel OK?!?!

 

I dag blir det MRL. Det ble en ny t-skjorte i går. Det frister mer og mer med treningstøy - masse fint, men óg VELDIG fine priser :eek:!!!

 

Ha en fin og aktiv dag, dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- for det er det virkelig mange av på denne tråden!

 

Tenker jeg tar en runde (Ha, ha) på trimsykkelen i kveld også. Den er egentlig ganske fin, siden den forteller hvor høy puls jeg har, og hvor mange kcal jeg forbrenner. Og som nevnt utslitt er den jo ikke, så den har mye å gi;)

 

Ja, Korsa ikke sant det er moro å handle klær, og gå fra de store vide, til de kroppsnære plagg... En herlig overgang!

 

Ha en fin ettermiddag/ kveld alle slankevenner!

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning er moro' date=' og det er også step. Tenkte jeg skulle forsøke Bosuball etterhvert også.

I går ble det sykling til/fra jobb og så var gearviren røket slik at jeg måtte sykle til verksted med sykkelen etter middag (Har byttet gearvire selv en gang og jeg gjør det aldri mer. )Og da gikk/jogget jeg like godt et stykke av veien hjem igjen etterpå. Etter å ha lagt barna tok jeg meg en halvtime med styrke for mage/rygg på loftet og endte på 8,7 poeng i går. Mannen synes jeg er gal;)[/quote']

 

Hei stbs.

Du klarte virkelig å snu ulykka til noe bra. Med 8,7 p på en dag er det ikke rart mannen din syntes du var litt gal heller!

 

Heia alle på denne tråden! Vi er gode vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en tur på treningssenteret i går, step2. Gav 4,8 poeng. Fikk også tatt en "bodyanalyse". Den viste at jeg har muskelmasse "over normalen" så styrketreningen har nok gitt resultater. Ellers sa analysen at jeg trengte å gå ned 2kg i fettvekt. Synes forresten 17 kilo fett på kroppen høres veldig mye ut da? Fettprosent ble målt til 25,6 og det er vel ikke så verst for en dame på 43år;)

Så nå går jeg inn for enda mer styrketrening for å få fettprosenten ned ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble trening på senteret i dag også i stedet for å gjøre husarbeid:(. Det får jeg ta igjen i kveld etter at vi er hjemme fra bursdagsfeiring med eldstegutten.

45min step og 45min Bodypump gav ømme lår og rumpe og 1060kcal forsvant på den tiden.

I morgen må jeg la være å trene så kroppen får litt sårt tiltrengt hvile. Har jo over 23 poeng hittil denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna
Fikk også tatt en "bodyanalyse". Den viste at jeg har muskelmasse "over normalen" så styrketreningen har nok gitt resultater. Ellers sa analysen at jeg trengte å gå ned 2kg i fettvekt. Synes forresten 17 kilo fett på kroppen høres veldig mye ut da? Fettprosent ble målt til 25' date='6 og det er vel ikke så verst for en dame på 43år;)

Så nå går jeg inn for enda mer styrketrening for å få fettprosenten ned ytterligere.[/quote']

 

Gratulerer med flott og stor muskelmasse. Synes ikke det høres ut som mye fett. For kvinner er det normalt å ha 20-25%, for menn 15-20%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott og stor muskelmasse. Synes ikke det høres ut som mye fett. For kvinner er det normalt å ha 20-25%' date=' for menn 15-20%.[/quote']

 

Takk fru Luna.

Problemet mitt er at alt det ekstra fettet ligger over mage og rygg. Men noen kilo ned så må vel det også forsvinne etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna
Takk fru Luna.

Problemet mitt er at alt det ekstra fettet ligger over mage og rygg. Men noen kilo ned så må vel det også forsvinne etterhvert.

 

Med din trening vil vekttapet garantert ikke komme fra tapt muskelmasse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Et møte ble avlyst i siste liten - og jeg smatt over til treningssenteret istedet

 

Vel 20 minutters rask gange som oppvarming (200 kcal og 3 km), så roing med intervaller (200 kcal totalt; 600 kcal/time med tre minutters intervaller på 900 kcal/t 18 min), så fjelltur i stepmaskinen (200 kcal og 16 min) for jeg roet ned på stepmaskinen og så situps på treningsball og noen pushups - litt tennis fikk jeg også sett.

 

Deilig. 3 trimpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er alle sammen?

Ble ingen trening på meg i går, måtte la kroppen hvile en dag. Sikkert fornuftig for jeg har fremdeles masse gangsperr i lår og rumpe etter bodypump på torsdag:(

Har vært og hentet sykkelen på verkstedet i dag, og siden vi ikke har sykkelstativ på noen av bilene, så syklet jeg hjem. 1,5 time på treningssenteret etterpå gav en total på 6,3 poeng så langt i dag. I kveld skal jeg i bryllup, kanskje jeg får forbrent litt flere kalorier før kvelden er over;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og skammer meg littebitt. Det regner og jeg har IKKE lyst til å gå ut ;) Vel, det sies det er sundt å ta avslappingsdager også så nå gjør jeg det. Dere er så flinke....skulle ønske jeg kunne klare å gjøre som dere, jaja...når jeg kommer igang igjen på studio så skal dere se det kommer seg. Jeg savner det faktisk, og jeg som hatet trim da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD BEDRING til deg stbs!!! Du får ta tiden til hjelp - ingen vits i å presse seg nå ;).

 

Fortsetter min vanlige ukesplan. I dag er det MRL. Hadde forresten på meg en sånn skritteller i forrige uke. På en vanlig dag med en time Body Step hadde jeg litt over 16000 skritt (nesten 17000). Det er vel bra, vel :)

 

Ha en fin og aktiv dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er gåturen min på 50 min rask gange unnagjort,phu. God samvittighet nå.Skritt-telleren min fant jeg ikke så jeg hadde stor leteaksjon uten resultat før jeg kom meg ut.Så det ble vel endel ekstra skritt rundt omkring i huset.

 

Skal ut å gå den samme runden i kveld sammen med 2 turvenner.

Nå skal trakte litt kaffe og kose meg med litt lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

God helg med mye aktivitet lørdag. I dag dro jeg til treningssenteret i utvidet lunsjpause - deilig - så US open mens jeg forbrant 200 kcal på rask gange, 200 på roing og 200 på fjelltur (stepmaskin) - avsluttet med litt situps. Dette tar litt mye tid av arbeidsdagen min - ikke så lett å finne konsentrasjonen til arbeid om kvelden - men ville ikke være så dumt å ta litt rydding istedet ;) Men 3 trimpoeng i tillegg til mine vanlige kommer godt med i regnskapet - og for å senke vekten litt nå etter sommerferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er her ennå. Men det var så lenge siden jeg hadde vært inne at jeg hadde nesten, men bare nesten glemt passordet mitt. Det dukket opp etter et par prøve og feile.

Har begynt i ny jobb etter å ha vært noen og tyve år i den gamle, og studert på ettermiddagstid i fire år. Nå er jeg begynt som lærer i ungdomsskolen av alle ting.

Det har vært en hektisk sommer, men mye gåturer har det vært. Men etter en fjelltur på fredag ser jeg at det har vært for lite motbakker. Oppoverkondisen er dårlig!

Nå er en hektisk sommer og de første innkjøringsdagene på jobben over så nå skal jeg ta meg i nakken og begynne å raportere igjen. Har ikke vært og notert på trimtreet heller - au au au. Jeg skal ikke begynne på mandag, skal og legge inn dagens timetur der når jeg har skrevet ferdig dette. Artig at det er kommet med så mange nye, og at alle "gamle" er der fortsatt.

 

I'm back. Så ser jeg fram til en trimfylt høst.

Hilsen Bibine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og velkommen tilbake Bibine!! Jeg merker selv at det går litt tregt med å rapportere her igjen selv, men skal prøve å skjerpe meg. Ligger også litt på etterskudd på trimtreet mitt, men nå er det høst og ABSOLUTT epletid :cool:, så nå skal trærene fylles til randen, hehehe......

 

Oiiiii - så støl jeg er i dag. Hadde "ny" intruktør på MRL om mandagen, og hun kjørte skikkelig hardt ut på rumpe/lår - au....... ;). Da har det ihvertfall vært effektivt. Nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke gikk på Body Balance i går og fikk tøyd skikkelig ut. I dag er det tjohei MRL/step. Vi har det så artig i den timen. Instruktøren er litt "gærn", og prater om alt mulig rart, og det resulterer i mye latter og kommentarer. Det er som vi helt glemmer hva vi egentlig holder på med....... :eek:.

 

En ting er HELT sikkert - kroppslige resultater har det blitt etter all treningen. Jeg har alltid hatt ganske "gode" ridelår og nå??? - helt borte.........

 

Ha en fin og aktiv dag, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...