Gå til innhold

Min slankedagbok


Gjest femalia

Anbefalte innlegg

Gjest Solskinnsbolla

Den var litt drøy, synes jeg. En ting er å bli "ferska" når man later som man ikke er hjemme, men når man da ikke kan innrømme hvorfor, og i det MINSTE takke for den fine gaven, så er det helt på jordet! Får håpe hun tar til vettet og ringer deg snart! Det kan jo virke som at is på sofaen var akkurat det hun trengte den dagen, så hun burde jo fortelle deg hvor snill du var!

 

Men ellers så må jeg jo si JØSSSSSSSENAVN for et vekttap da dame!! Det var skikkelig gøy! Du har stått på så iherdig og nå ser det ut til å løsne! Da er det bare å holde ut videre, så fortsetter kiloene å renne av! Blir vel ikke noe is i den gården fremover regner jeg med?!

 

Jeg får ikke sjekka hvor mye jeg har gått ned før neste uke, siden jeg nettopp har begynt. Veide meg i dag, og veide 72 kilo. TENK om jeg kan veie under 70 kilo neste fredag.

 

Jeg har forresten laget meg en liten motivasjons"greie" - siden det nå er drøye 4 uker til konfirmasjon, så blir det alfabetet med en bokstav hver dag, pluss litt til. Så i dag er jeg på dag C, og finner ord på den bokstaven som beskriver meg selv. Bare rosende ord, selvsagt. Litt vanskelig i dag, men i går som var B-dagen, så var jeg både bjutiful og best :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 574
  • Created
  • Siste svar

Så flotters femilia. Dette unner jeg deg virkelig. ;) Tenk over 4 kilo ned å det har ikke gått en uke engang.

Hu venninna di, drit i ho. Du virker som ei real jente, så sånne venner trenger du kanskje ikke. La ihvertfall hu ta kontakt for å be om godt vær. Jøss mye sære folk, neste gang husker hu kanskje å trekke for gardinene om hu ikke vil bli sett;)

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen har jeg gått på Noka i én uke, og jeg gruer meg forferdelig til å gå på vekta igjen. Tenk om jeg har gått OPP igjen, da??

Det holder jeg ikke ut, rett og slett.

 

Da er det bedre å ikke gå ned noe mer på et par uker, enn at jeg går opp igjen nå.. URGH og angst, jeg gruer meg så innmari!

 

Men, jeg har spist tre noka-måltider hver dag, samt at jeg har spist litt kjøtt og woka grønnsaker til middagsmåltidet. Blir god og mett av det, og det er kanskje ikke helt bra?

i tillegg har jeg spist litt mandler og litt frukt, men ikke så innmari mye. tror jeg har vært innenfor kalorigrensen, stor sett...

 

Kryss fingrene for veiingen, er dere snille..! Rapport kommer i morgen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint oppdatering her men...

Jeg har stått stille siden torsdag, men er jo strålende fornøyd med 4 kilo ned på EN uke!!

De siste dagene har jeg spist litt mindre enn tidligerer i uka, så i dag har jeg spist litt mer. Tror det er lurt å variere litt, når jeg spiser bare tre Nokamåltider om dagen og fordeler ett måltid utover dagen, samt litt ekstra til middag.

 

Det er forøvrig utrolig varmt her i dag, helt fantastisk. Vi har vært ute hele dagen og lille bebis har fått kjenne gress for aller første gang. Nå reiser hun seg opp overalt, såfremt hun har noe å holde i, og går langsetter møblene. Synd det er kjempestas.

Rart altså, inntil påske var hun en liten baby og nå er hun plutselig ingen hjelpesløs baby lenger. Hun har fått tann, er mye mer oppmerksom på hva hun vil ha og ikke minst hvordan hun kan få tak i det hun vil ha... Utrolig utvikling bare siste ukene, lurer på hvordan det blir fram mot hun blir ett år, jeg!

Dessuten holder hun oss i aktivitet, siden vi må løpe etter henne hele tiden. Favoritt"leken" er mat- og vannskålen til bikkja, så vi tørker gulv flere ganger daglig. Fordelen er jo at gulvet blir skikkelig rent akkurat der, hehhe!

 

 

God lørdagskveld til alle! Vi snakkes snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare innrømme det, i går kveld stappet jeg munnen full av fox-karameller før jeg innså hva jeg gjorde... Jeg, som ikke skal spise godis før konfirmasjonen..! Tralalala, snakk om slapp hjernemusklatur som kan glemme noe slikt!

Men, nå er jeg selvsagt back-on-track, full av motivasjon etter min forrige uke. Kan nesten ikke tro at jeg faktisk gikk ned 4 kilo på EN uke, uten trening. Nesten for utrolig. Men, i følge informasjonspapirene som følger med Noka-dietten kan man oppleve å gå ned mellom 2-8 kilo første uke, for deretter å gå ned mellom 1-2 kilo i uka. Ergo har jeg lave forventninger til kommende uke, håpet er at jeg går ned 1 kilo, slik at jeg totalt har gått ned 5 kilo.

Går jeg ned 1 kilo pr uke heretter, så går jeg ned 7 kilo innen konfirmasjonen og er jeg EKSTRA heldig kan jeg kanskje-kanskje nå 7,9 kilo, da veier jeg 89,9 kilo!!! Guuud, som jeg gleder meg til å være under 90 kilo, altså!

 

Neste mål på vegen er selvsagt 85 kilo, og det håper jeg å nå i løpet av mai/juni. Og så håper-håper jeg å ha nådd 80 kilo innen jeg skal tilbake på jobb, i midten av august. Det burde være rimelig overkommelig, tror dere ikke?

 

Deretter har jeg 4-5 mnd, til jul, på å nå neste mål som er 75 kilo og har deretter fram til neste sommer for å nå 70 kilo. Neste høst (!) skal jeg og en venninne på tur til Italia, og vi har startet planleggingen allerede (pga studier hos oss begge og muligheter for å spare litt må vi vente til da), og hun er veldig slank. Målet er å være like slank som henne når vi drar på tur!

 

Høres målene greie ut? Det er ikke noen "overkill" det her, vel?

 

Før helgen leverte jeg jeg forresten inn oppgaven min til veiledning..Jeg har skrevet nesten ferdig uten veiledning underveis, rett og slett på litt trass. Andre har sendt inn til veiledning utallige ganger og tilbakemeldingene deres har vært langt fra positive.. Ergo fant jeg ut at det fikk briste eller bære, og skrev det jeg følte for.

Fikk tilbakemelding i går, og jaggu ble jeg overrasket! Nå skal det sies at jeg fikk mange anmerkninger pga manglende kildehenvisninger, men de har jeg ikke brydd meg så mye om så langt, så de gjenstod uansett. Men, veilederen (som også er sensor) mente det var spennende lesning og trodde at det kom til å bli en god oppgave! Slå den! Jeg som trodde jeg kom til å såvidt greie å bestå, heheh! Så i dag, når dagen er på litt hell, da skal jeg sette meg ned og skrive om og redigere litt, så blir jeg ENDELIG ferdig. Juhu!

Da er det bare enda en oppgave igjen *sukk'

 

Jaja, jeg skravler i veg her i sitter. Dere må bli smågale av mine laaaange meldinger, skal forsøke å begrense meg heretter! Er bare så greit å fundere her inne , siden folk på "utsiden" er ganske lei av å høre på gnålet mitt, he-he!!

 

Ha en flott søndag, alle sammen! Her er det så utrolig flott vær, og det skal NYTES! kanskje trille ned til stranden og la bebis oppdage sand og vann for første gang, selv om det er litt tidlig i sesongen....! ;-)

 

Hey då! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Jeg tror du skal være godt fornøyd med å kunne konstatere at de 4 kiloene faktisk var borte, selv om du ikke har gått ned noe mer. Du var sikkert litt usikker på om det stemte, ikke sant?? Kjempegøy!

 

Fyyyy, fox er ikke lov nå!! Men tross alt ikke det verste, kalorimessig. Bare ikke "glem deg" for mange ganger nå, nå som vi er på så god vei! Tenk at du snart kan se 80-tallet, det er noe å jobbe imot! Jeg er jo en god del stuttere enn deg, så jeg har som mål å snart se 60-tallet! Jeg synes målene dine høres greie ut, så lenge motivasjonen holdes oppe, ikke la noen hindre deg på veien! Tror ikke litt fox tar knekken på vekta, bare ikke la fristelsene styre deg. Jeg kan veldig godt forstå deg, i går var jeg helt på randen av potetgullsammenbrudd, men jeg klarte meg, takket være samboern som også prøver å gå ned noen kilo.

 

Bare skravle i vei du! Koselig det! :-) Vi skravles mer uti uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:)

Takk for koselig melding på tråden min. Skal nok klare å slutte å røyke igjen, å det ganske snart. Er ikke så vanskelig, problemet er egentlig at det er så lett, at jeg derfor tyr til røyking når ting blir litt vanskelig. Tror at det liksom er bedre enn å spise, men spising blir man ihvertfall kvalm av.

det som er med hofta mi er at jeg har arterose(slitasjegikt). Var født med hoftefiel, ble erklært bra når jeg var 7, å ble plaga med hoftene igjen når jeg var 16. Imorgen skal jeg få høre om de kan gjøre noe i det hele og det store. Er jo da evt snakk om å skifte ut hofte leddet el kanskje bare en skraping av leddet. I værste fall kan de ikke gjøre noenting el vil ikke fordi jeg er for ung. Så som du skjønner er jeg ganske spent.

Du er jo så flink med slankinga di, så håper du går ned så mye som du ønsker til 6 mai. Å målene for resten av vektnedgangen virker helt overkommelig. Ikke noe overkill der. Du skal jo ikke unnskylde deg for at du plaprer ivei på din egen tråd:) Tullsjur. du må jo ha skjønt at det er flere som liker å lese det du skriver, du får jo ganske mange tilbakemeldinger.

Så bra den tilbakemeldinga du fikk tilbake fra veilederen din da:) Lykke til neste uke også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :-)

Er veldig klar over faren ved fox, problemet er akkurat som ved potetgull "må ha mer, må ha mer"!!! Angst og beven, det skal ikke skje!

 

I går var jeg rimelig flink, selv om jeg nok lagde meg en altfor stor middagsprosjon. Stekte et kyllingbryst samt noen grønnsaker, og det ble altfor mye! Var stappmett da jeg var halvveis, så i dag blir det kun en bar til middag. Må ta meg inn litt nå, slik at jeg ikke havner utpå med sult og slikt igjen.

Skal ha rød-uka snart, så hormonene skriker etter godis, potetgull og karameller! Men, her er vi selvsagt meget standhaftige, eneste nammisen i går var noen mandler og tørkede aprikoser..!

 

Satt med redigering av oppgaven i hele går kveld, begynner jaggu å bli bra lei denne oppgaven, altså! Skal bli DEILIG når den er levert inn for godt. Så lenge jeg står, blåser jeg i karakteren, for å være helt ærlig. Det er ikke sikkert jeg greier å gjennomføre neste år, pga praksisen som kreves - og arbeidsgiveren min er neppe innstilt på å gi meg fri med lønn, for at jeg skal kunne videreutdanne meg til en jobb vekk fra der jeg er i dag... *kremt*. Ergo må jeg se hva jeg får til, ferien må jeg spare til juli mnd, da er barnehagen stengt, samt tur til Italia! 5 ukers ferie er ikke nok, må i tillegg opparbeide meg en uke eller to med avspasering, og da passer det særdeles dårlig med 5-6 ukers praksis midt oppi alt sammen... *sukk*

Får se hva vi får til, men har ikke så veldig tro på at det går.

 

Men, nå skal jeg skrive videre, mens lille - store bebis sover. Hun fikk sin andre tann i går! Og hun nekter å sitte ned, her skal man stå og KUN stå. Det er livet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått på kur i 11 dager, og jeg har ikke vært på vekta siden lørdag. Tenkte jeg skulle holde meg til lørdag denne gangen. Har ikke store forventninger, siden jeg venter og venter og veeeenter på røduka, som aldri ser ut til å komme. Utrolig irriterende, går rundt med oppblåst, diiiiger mage som er øm og vond og faen hans oldemor! Innen røduka er over, tror jeg ikke jeg går ned et gram, ringen min kan ikke rikkes - den sitter stuck fast på fingeren. Før helga hadde jeg ikke noe problem med å virvle den av, så her er det vann i kroppen.

 

Men, min mor på 66 år gikk ned hele 3,2 kilo på sin første uke! Utrolig, alderen tatt i betraktning. Hun er mer standhaftig enn meg, spiser bare kur-mat, mens jeg spiser kjøtt og grønnsaker samt litt frukt og mandler hver dag i tillegg.

Vi skal i hvertfall fortsette fram til konfirmasjonen, da regner jeg med at vi tar en nedtrapping, og bare bytter ut et par måltider hver dag.

 

Fikk resultater på blodprøvene mine i går, og der stod det svart på hvitt at jeg tar ALTFOR mye tyroxin, tsh-nivået mitt var altfor lavt. Ergo skal jeg kutte ned til 125 mg hver dag, blir spennende å se om jeg da slutter å gå ned i vekt, siden selve stoffskiftet mitt nå ENDELIG var litt oppe i skalaen. Var nå på 19, som er et utmerket stoffskiftenivå, når man ikke tar hensyn til andre ting... hehe..

Litt ergelig om jeg nå ikke går ned i vekt lenger fordi jeg må ta mindre tyroxin, men jeg kan nesten ikke risikere beinskjørhet, heller...

 

ANYWAY, nå skal jeg ta siste finish på oppgaven min, skal sende inn i dag - for aller siste veiledning. Er passe lei, kan man si... Men, bare litt til nå så er jeg i mål... og da kan jeg nesten ikke gi opp.

 

Ha en fin dag, alle sammen! Kan forøvrig informere om at her SNØR det, så disse værgreiene orker jeg ikke irritere meg over engang. Helt håpløst og lite jeg får gjort med saken...

 

Hadetpåbadet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Venter på røduka selv jeg, og siden jeg veide meg i dag, noe jeg ikke skulle, så hadde jeg gått opp 200 gram. Det er praktisk talt umulig at jeg kan ha gått opp noe, så det er definitivt tante rød som herjer! Jeg råder deg til å vente med å veie deg!

 

Hvordan er det gå på sånne lavkaloridietter med hensyn til stoffskiftet ditt? Du spiser jo litt kjøtt og grønt i tillegg og det er helt sikkert lurt. Jeg spiser litt jeg og, men ligger på 6-700 kalorier de dagene jeg ikke trener, og 1000 de dagene jeg trener. Skal holde på fram til konfirmasjonen jeg også, 13.mai, etter det blir det kanskje tilbake til vanlig sunt kosthold. Det er jo det jeg tross alt har mest tillit til, selv om det kjennes deilig ut å utfordre kiloene med en real kamp akkurat nå, jeg har kontrollen!

 

Gratulerer med ferdig innsent oppgave! Sikker på at du gjør det strålende :-)

 

Ha en fin kveld, sola kommer snart tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det ble en ekstra kilo sist uke - så nå er jeg allerede nede 5 kilo!

På to uker, altså :-)

 

 

Jeg spiser både ditt og datt, litt middag og i går litt snop - og jaggu har jeg gått ned allikevel! Begynner å bli litt lei av Noka-smaken, men trøster meg med at andre har levd på det her i flere mnd, jeg er inne i min tredje uke...

 

Alt i alt er jeg strålende fornøyd, merker det godt på klærne mine. Men, har oppdaget at alle klærne mine er store i størrelsen, siden jeg nesten ikke fikk på meg klær i butikken i samme str da jeg var på små-shopping i går... Str 46 er fortsatt det jeg bruker, men håper at jeg i løpet av sommeren er nede i 42.

 

Anyway, i dag er det full pakke med kirke og konfirmantforberedelser, så jeg har hatt det travelt. I tillegg har jeg fått tilbake siste veiledning på oppgaven min som nå bare trenger siste finish, så er jeg ferdig!

 

Håper det går bra med dere andre! Her kom forøvrig endelig den røde uka, har ventet i over én uke! NEsten så jeg begynte å lure på om det var noe på gang her, men det var det jo ikke :-)

 

Snakkes, ha en fin søndag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia femilia:) Tusen takk for svar på tråden min. Ja, det er klart at trening har en del å si for vektnedgang. De fleste poengene tar jeg jo på helsestudio, å det å sette av 1.5-2 timer når jeg først er der gjør nok susen. Men alt er jo bedre enn ingenting, så har man ikke anledning til å være så lenge så får man være så lenge man kan. Men om du klarer å presse inn noe trening nå før konfirmasjon og alle de små tusen gjøremål som må gjøres, ja da er jeg mektig imponert:)

Jeg syntes du er kjempe flink som klarer å holde ut på noka dietten, tror jeg måtte ha bodd alene på en øde øy om jeg skulle klart det. Så stå på, du er så flink:)

Klemz fra rina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg endelig online igjen, etter en travel uke med studiesamling, organisering av tur og konfirmajon, skriving av oppgave og stell av hus og heim..!

 

Spenningen var stor da jeg gikk på vekta i morges, for jeg har skeiet ut både lørdag, søndag, mandag og tirsdag... Da har jeg spist bar til frokost og lunch, og så har jeg spist alt mulig annet på ettermiddagene..Men, de siste dagene har jeg KUN spist Noka-bar, og det har hjulpet. Var strålende fornøyd med 1,1 kilo siden forrige søndag, totalt er jeg ned 6,1 kilo på tre uker!

Jeg merker det godt på buksene mine, nå må jeg bruke belte på den buksen som var den trangeste jeg hadde! :-D

4 cm har forsvunnet rundt livet, så ENDELIG har jeg funnet en kur som fungerer!!!!! JUHU!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ellers så går dagene i ett med både det ene og det andre..! Er nesten ferdig med ene oppgaven, men det er til stadig noe som må fikses på. I tillegg får vi ekstra-oppgaver hele tiden, senest i går, hvor vi fikk beskjed om å skrive en egenevaluering av oppgaven på 2-3 sider som er tellende i forhold til karakter..! Hallo, komme med det nå? Det er under en uke igjen til fristen går ut...! Argh!

 

Konfirmasjonen nærmer seg med stormskritt. Her går det i sangdikting, taleskriving og rydding/vasking av hus... Og planlegging av bordsetting, bordpynt, kakebaking og slikt.. Skal være godt når det er over, sier jeg bare..

Heldigvis gleder konfirmanten seg!!

 

Forøvrig har vi kjøpt ny vogn til bebis i dag, en skikkelig knall-kul trillevogn. Vi skal nemlig på tur til Italia om tre uker!! Da trenger vi en lettere vogn enn den Simo-vognen vi har fra før, der må man nesten være sumobryter for å bære den...! Denne her er knallrosa og kjempesøt og praktisk og lett, så den blir bra tror jeg.

Vi skal til nord-Italia i en ukes tid i slutten av mai, det skal bli sååå deilig! Nå har jeg kjøpt meg interaktivt språkkurs, så jeg kanskje jeg lærer meg noen ord før vi drar. Gleder meg hemningsløst, har alltid hatt lyst til Italia men aldri vært der før.

 

Nå hyler bebis fordi hun ikke får trykke på tastaturet, må stikke! god lørdag, alle sammen, - håper det går bra med dere!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Gratulerer med supert resultat! Vi er på rett vei begge to nå, deilig :-)

 

Veit du hva, eller??? Jeg fikk på meg bunaden i kveld!! Så nå blir det romeriksbunad i sunnmørskonfirmasjon 13.mai, gleder meg!!

 

Det hørtes jo helt aldeles herlig ut med Italiatur! Det tenker jeg skal bli godt etter at konfirmasjonen er over. Når var det konfirmasjonen skulle være igjen?

 

Ha en fortsatt fin helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke vært inne på forumet på en stund, og jeg er SÅ glad for å se hva slags resultat du har fått av Noka-dietten! Det er jo helt fantastisk:-)

 

Tror jeg må prøve den selv, jeg. I hvertfall en uke eller to. Jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg ikke skal spise, så hvis jeg prøver må det bli din variant med å spise ihvertfall middag.

 

Du spurte meg tidligere om hva slags utdanning jeg har siden jeg har holdt på i 6 år. Neida, jeg er ikke advokat eller lege, jeg er lærer. Jeg startet høsten 2000 på nettbasert lærerutdanning via Høgskulen i Sogn og Fjordane. Vi hadde samling ca en gang hver måned, med forelesing torsdag og fredag. Dette var deltidsstudier, så jeg brukte 5 år istedetfor de 4 årene lærerutdanningen egentlig er. Det siste året (mitt 5 år) gikk jeg på Høgskolen i Vestfold hvor jeg studerte musikk, og det var så himla morsomt så da muligheten kom om å ta enda ett år med musikk, så gjorde jeg det. Siste året ble ekstra spesielt siden jeg ble uventet gravid og fikk min lille frøken i april. Eksamen var heldigvis ikke skriftlig siste året, men det var slitsomt nok. Vi hadde eksamen over to dager, med gruppeeksamen og individuelt. Siden vi studerte musikk var det jo selvfølgelig en konserteksamen, og vi var publikum for hverandre hele dagen. Jeg dro hjemmefra rundt halv 8 den morgenen og var hjemme igjen rundt 9 på kvelden. En veldig sliten baby og en enda mer sliten mamma..... Men det gikk uansett veldig strålende og jeg er veldig stolt for at jeg klarte det.

Så nå jobber jeg som musikklærer på en barneskole og underviser alle elevene på skolen, i musikk selvfølgelig. Fantastisk morsomt:-)

Jeg begynte å jobbe allerede i august, fordi min kjære mann gjerne ville være hjemme denne gangen, og han har kost seg veldig hjemme frem til påske. Da var det tilbake i jobb igjen, og lille gulet vårt har begynt i familie-barnehage. Jeg var faktisk så heldig å få plass i to barnehager, vi bor i et område med god dekning.

 

Jeg ønsker deg lykke til med konfirmasjonen. Håper det blir en dag jenta di vil huske med glede. Ganske slitsomt med konfirmasjon, men du verden så hyggelig det er allikevel. Kos dere masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei femilia:) Takk for koselig meld på tråden min.

Jeg er skarve 163 over bakken, men aner ikke hva trivselsvekt eller noe sånn er. Er sinnsykt mange år siden jeg kanskje var der hvor jeg vil være, når jeg blir ferdig. Skjønner jo at 4 graviditeter og litt alderstillegg kanskje gjør det vanskelig og bli "sylfide". Har fra barnsben av alltid slitt med at jeg har mage. Er liksom ikke så mye resten av kroppen i forhold til magen ihvertfall. Målet er ihvertfall¨å gå ned så mye at jeg får en bukplastikk operasjon. Å vet enda ikke hvor mange kilo jeg må ned da. Har likson ikke helt hatt mot til å spørre om det enda.

Høres ut som du har ett veldig greit mål da, med hensyn til midjemålet.

 

Håper det går bra med konfirmasjons forbredelsene dine? Også må du ikke glemme å spise litt mer fra onsdagen av da...:)

Klemz fra rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest femalia

Er bare innom sidene på lynbesøk, har altfor mye å gjøre til å skrive særlig mye, utrolig nok..

Har ikke vært på vekta denne uka, venter til i morgen tidlig. Tror imidlertid ikke jeg har gått ned noe mer, for jeg har så smått spist en del denne uka for å unngå magetrøbbel på søndag. Kan vanskelig tenke meg noe verre på en konfirmasjon enn å sitte med magekramper, kan lett bli en litt pinlig situasjon, tror jeg.

 

Ellers så skal jeg avgårde og spraye med brun i dag! Håper INDERLIG at det blir vellykket, slik at jeg ikke blir seende skitten ut... Vet jo aldri.. Men, er så bleik at jeg nesten ser sjuk ut, så jeg bare MÅ gjøre noe. Har ikke rukket å ta sol, som jeg planla, så da blir det en nød-løsning..!

Kryss fingrene!!

 

 

Kommer kanskje innom med vektresultat i morgen tidlig, men tør ikke love noe..

Her er det vinduer som skal pusses, gulv skal vaskes, klær skal strykes og mat og kaker skal lages...!

 

Ha en fin helg, alle sammen!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotball1

Lykke til med vekten og helgens konfirmasjon! Håper alt går knirkefritt.

Dette er jo en hyggelig begivenhet, når alt stresset er over.

 

Vi skal ha konfirmasjonen 27. mai.

 

Vekten går det saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakte med. Siden 19. februar har jeg pr dd gått ned hele 1,8 kg! Gidder ikke fokusere på vekten lenger. Jeg får ta det i lange seige tak. Skjønner at dette tar tid med meg.

 

Det er vel også noe jeg gjør feil. Får teste og prøve litt mer etterhvert. Nå har det blitt liten tid til trimturer. Har restaurert badet i nesten 14 dager, og så er fotballsesongen i gang. Jeg elsker det! Må få med meg noen kamper også, selv om jeg kanskje burde gått mer. Inntil for 14 dager siden gikk jeg 5 turer i uken a 1 time med rask gange.

 

Inntil videre vil jeg bare prøve å fortsette å spise sunt, og fortsatt være flink å ligge unna sjokolade og potetgull. Det er ikke dårlig bare det! En cider og et glass vin pleier jeg å unne meg fredag og lørdag. Det hender det blir en LITEN sjokoladeknupp en og annen helg. Det skulle vel ikke velte lasset.

 

Blir misunnelig når jeg leser om de som går ned en kilo og mer enn det på uka.

Pytt, pytt. Bunaden min er levert for utsying.

 

God helg, alle sammen

 

Lykke til nok en gang Femilia. Spennende å høre vekten din i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Håper du får en kjempefin dag på søndag, lykke til! Absolutt lov å kose seg litt på en sånn dag, etter all jobbinga i forkant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...