Gå til innhold

Veteranene


Gjest Korsa

Anbefalte innlegg

Jeg har også vært medlem i litt over ett år, og kan ikke skryte av mye nedgang, er først nå i sommer etter jeg begynte på internettkurs at det begynte å skje noe. Og jeg har gått ned tilsammen 3,6 kg, så du kan trøste deg med det Trinny... ;) Satt lenge med mislykket følelsen jeg også, men nå kan det bare gå en vei- og det er nedover, dersom jeg ikke saboterer for meg selv da... Er vel det som skjedde da jeg ikke gikk kurs- en utskeielse her og en der, og vekta står stille.... I verste fall opp...

 

Lykke til videre i allefall Trinny, det tar tid med livstilsendringer...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

TJOHO!!!!!

 

36116lt7.gif

 

Jeg må bare dele med dere! Vet den konkurransen som var på disse sidene om et weekenopphold på Gautefall?? JEG VANT - tihihihihi....... ;) Fikk telefon i dag - Gjett om jeg ble glad! Nå blir det en helg på fjellet med FJELLKLATRING - skrekk og gru, men jeg ser på det som en utfordring, selv om høydeskrekken griper tak.......

 

Gratulerer med nedgang Jewel!

 

Og Trinny - du har jo gått ned da! Hvis du ikke hadde vært på disse sidene, hadde kanskje resultatet vært et annet!

 

23327ur3.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det freda'n og veiedag. Mmmmmm......... ;)

 

Ikke så ille, da - helt bom stille. Jaja, som fortjent egentlig. MEN (et stort MEN).... ned 2 cm midje.

 

Så har jeg vært hos doktoren. Han syns godt jeg kunne ta en sånn overflødigmagehud operasjon, så nå skal jeg videre til utredning. Det er jo litt spennende da!

 

Ha en flott helg, alle sammen!

 

thumpsupen6.gif

 

PS: Jeg målte BMI'en min i dag. Har gått ned fra fedme til lett overvektig. HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart veiedag...Dvs i morgen... En uke går fort, og jeg må innrømme at denne uken har det vært litt alternative frokost og lunsjmåltider... Dvs jeg har spist middagsrester til lunsj, og et par dager til frokost da jeg stod opp seint. I tillegg ble det litt ekstra utskeielser i helga, så denne uka som har vært føler jeg ikke har vært noe bra kostholdsmessig... Men har holdt meg til antall kcal jeg skal ha hver dag bortsett fra lørdag.

 

Men jeg har vært aktiv denne uka da og hittil samlet 9 trimpoeng, så kan det jo hende det blir flere av det i løpet av dagen.

 

Var stans på T-banen da jeg skulle avgårde på forelesning i dag, så får heller lese litt på egenhånd da. Bor et lite stykke unna skolen, og kan være vanskelig å komme seg dit når banen står...

 

Jeg bestilte skritteller i GR-butikken for en og en halv uke siden, og har fortsatt ikke fått den. Noen som vet om de bruker å være seine med å sende ut varene? Vurderer å dra et annet sted å kjøpe den nå, for jeg hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid. Så håper den kommer i posten i dag!

 

Åssen har deres uke vært da?

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt action her, hehehe..... :). Jeg prøvde å skrive innlegg i sted, men fikk bare feilmeldinger. Nå er vi på link igjen, ser jeg. Bra det da!

 

Lurte litt på hvordan det gikk med alle sammen. Syns det blir stille her til tider. Holder dere koken?

23337sf5.gif

 

Jeg holder kostholdet, men i helgen var jeg på hyttetur og da ble det litt vel mye vin lørda'n. Sånn er det jo noen ganger....... :(.

 

Full fokus denne uken. Jeg VIL så gjerne ned til 75. Syns selv jeg tuller veldig bort tiden sånn som jeg holder på nå. Noen forslag til skjerpings?

 

Ha en fin, fin dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg gikk det litt opp igjen denne uken. Selvforskyldt igjen.. uregelmessige måltider, for små, osv. Igjen så gir jeg ikke opp,, men innrømmer at jeg er SÅ LEI!

Jeg vil og må ned i vekt! Er så lei av disse svingningene, jeg vil sakte og sikkert ned i vekt- ikke svinge som en jojo a020.gif Burde vel ha gått kurs, men pengene strekker ikke til og jeg har jo forsøkt det så boken har jeg:-) Skulle hatt en "fadder" her, som strammet opp moralen ved tøffe dager osv.

 

Uansett dette skal jeg få til!!!

 

f050.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært på vekta idag og den har ikke rørt seg mye ned 200g... holder nesten på og gi opp..men klarer og holde meg oppe takket være dere alle:-)

Blir lite trening om dagen,men går mye.. er jo trim det også da..

 

 

Lykke til med veiing til alle som har det idag og imorgen:-)

 

Pleier og sende fort fra Grete rohde butikken synes jeg, de gangene jeg har bestilt, så håper du får skritt telleren din idag Jewel..

 

ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd til Trinny og Korsa er å ta en dag om gangen. Hvis jeg tenker at "nå skal jeg gå kurs i 8 uker, åssen skal jeg klare det?" - så har jeg allerede en negativ innstilling. Hvis jeg heller tenker som så "i dag skal jeg være sunn og aktiv, fordi da går jeg ned i vekt"- da blir det lettere tror jeg. Å gå ned i vekt i form av kostholdsendringer er ikke gjort i en fei, så for min egen del har det derfor vært viktig å ta en dag om gangen. Noen ganger er det ulike grunner for at man trøstespiser/kosespiser, og årsiden er ikke akkurat det letteste når det gjelder dette. Men det er da menneskelig! Så ikke gi opp! For noen funker det bra med å sette opp ukesmenyer også, slik at hele uken er planlagt. Men for min egen del funker ikke det. Spiser middag alene jeg så jeg lager det jeg har lyst på.:(

 

Synøve gratulerer med nedgang, hvis jeg går ned 200 g i morgen skal jeg være glad også- for denne uka har vært den verste sånn kostholdsmessig. Vært så lei av brødmat at jeg har spist endel varmmat til frokost og lunsj... Og en ekstra utskeielse lørdag. Så vi får se i morgen. Jeg er iallefall innstilt på at jeg ikke skal ha flere sånne uker, vil jo gjerne gå ned i vekt!

 

Ellers så har jeg hatt en stor aha-opplevelse i forhold til Ingers rugbrød som jeg har bakt selv. Jeg har slitt med at det ikke har skjedd noe med vekta til tross for at jeg har vært flink til å følge opplegget, og jeg har til tider følt meg veldig sulten til tross for at jeg har spist det jeg skulle- trodde jeg! Fikk GR til å regne ut kcal-inntaket i det brødet jeg baker selv, og svaret jeg fikk tilbake var 100 kcal pr 100 g! Så dvs at jeg hver eneste dag i hele sommer og hele tiden jeg har gått på kurs har spist nesten 150 kcal for lite hver dag, og med det aktivitetsnivået jeg har hatt så har kroppen min vært i sparemodus! Så nå spiser jeg 2 ekstra skiver med brød hver dag, og de 2 siste ukene når jeg har gjort det har jeg gått ned 1,2 kg tilsammen...

 

Om jeg ikke har gått ned i morgen er det selvforskyldt med dårlig kosthold og ekstra utskeielser denne uka, og ikke for at jeg har spist for lite...

 

Uansett ville dele dette med dere, så hvis noen av dere baker selv kan det være lurt å finne ut energiinnholdet...:)

 

Ringte GR i dag og de hadde ikke fått bestillingen min på skrittelleren, som jeg sendte over nettsidene deres. Men nå er den på vei i posten, imøtende og hjelpsom hun jeg snakket med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spørr her også jeg:-) La inn dette innlegget også på - 40kg motivasjonstråd.

 

Jeg tok desverre en kjapp tur på vekten i dag også:-( Hva er det som skjer sier jeg bare.. Jeg var neste tilbake på utgangspunktet mitt! Nå er det PMS så det holder her, men mitt spørsmål er hvor mange kg kan man øke i bare vann? Hva kan man selv gjøre for å hjelpe slik at man ikke samler vann i den grad?

 

Selv om jeg vet at alt dette ikke er fett; så var det ikke veldig jubel av å se de samme tallene som jeg har slitt så fælt for å kvitte meg med.

 

 

k014.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet selvfølgelig ikke hva det kommer av med så mye vann i kroppen, men vekten min kan svinge inntil 3 kg :eek:!!!!! Det stabiliserer seg jo da, men jeg går som oftest ikke noe ned i vekt når jeg får så mye vann i kroppen. Da er det ikke noe resultat før neste uke. Utrolig demotiverende og utrolig merkelig!

 

Ja, kropp er ihvertfall en ting jeg ikke blir klok på!

 

tknowsb8.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg stille inn for å gratulere Korsa!

 

Det er så morro når noen "kjente" vinner - virkelig artig det der:D

 

Ellers ha jeg det utmerket. Har ikke logga meg inn her på denne tråden før - men veteran innen slanking er jeg så til de grader:eek:

 

Nå er jeg nettopp ferdig med mitt GR kurs nr. 1 ( i denne omgang!) og skal direkte over på nytt kurs.

Gikk ned 6 kilo - og er veldig fornøyd med opplegget. Mye henspeiler jo på kurslederen - og hun er helt unik - helt fersk og så gira på at vi skal få til dette:-)

 

Gledeer meg til å fortsette jeg....

 

Lykke til alle sammen - håper vi når våre mål sånn litt etter litt.

 

Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ kos at du kom inn på denne tråden, da. Lurte fælt på hvordan det gikk med deg :cool:!!!

 

Og tusen takk. Ja, det var utrolig artig å vinne. Jeg gleder meg veldig, og følger spent med på værmeldingen. Det har jo begynt å komme litt snø i fjellet, og da spørs det hvordan det går med klatringen. Vi får vente og se :(.

 

GRATULERER med supert resultat! Ja, kurslederen er viktig i GR-opplegget. Håper du fortsatt finner inspirasjonen til å nå målet ditt!

 

Håper du "rapporterer" her i ny og ne.

 

Ha en FLOTT dag :)

 

yougogirlnv5.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23910yc8.gif

Ja, så var det freda'n og veiedag. Ned 0,5 kg, så her tusler det sakte men sikkert nedover :(.

 

Var igjen og tittet litt på klær i går. Nå skal jeg ikke kjøpe noe før jeg har gått mer ned, men titte er jo lov, ikke sant. Ekspeditøren spurte om jeg hadde lyst til å prøve...... "Ja, du er vel en størrelse 38-40......." hahahaha..... hahahaha.... Tenk hun bare SÅ det ..... hahahahaha........ (før brukte jeg strl 48/50 :eek: )

 

Som noen av dere kanskje vil legge merke til, har jeg endret signatur.......

moonwalkjr5.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin nedgang Korsa! Litt moro opplevelse på butikken også... Det varmer litt det da, og så får man motivasjon til å fortsette.

 

Mine bukser som jeg har brukt i sommer er nå blitt såpass for store at det ikke er pent å ha de på engang... Så jeg har kommet meg inn i ett par bukser som bare har ligget og ventet på meg i skapet! Det er deilig det!

 

Nå står helga for tur, og skal lage god middag i dag. Helstekt svin indrefilet med ovnsstekte poteter, kokt brokkoli og rosépeppersaus... Nam......

 

Ellers så blir det trening i morgen på formiddagen, og resten av helga blir det fullt kjør med besøk. Blir koselig det!

 

Ha en riktig fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig følelse slike butikk turer må gi Korsa!! Det beste er jo at du har hele ÆREN for det d032.gif

 

Har du tenkt på å bli kursleder etterhvert? Det hadde nok passet godt til:-)

 

Jeg for min del har skapet fullt med klær i str 48 som ikke passer ennå. Mange nye også, siden jeg har skullt ned lenge nå. De ligger der som en motivasjon ( og noen ganger til frustrasjon). De er vel ett mål i seg selv, selv om det ligger litt frem i tid.

 

He,he fikk en a-ha opplevelse i går.. Jeg hadde vært ute å gått tur i duskregn, uten sminke, ikke nydusjet og i slitte joggeklær med ett skjerf surret rundt halsen. Etter turen hoppet jeg i bilen, reiste rett på butikken, og der møtte jeg selvfølgelig "gamle bekjente". Plutselig ser jeg meg selv med andres øyne, hvor ustelt og sliten jeg så ut... Det ga en så utrolig trist følelse! Hadde dette vært en sjelden gang jeg dro ut sånn, ville det vært greit nok- Men kom til å tenke på hvor mange ganger drar jeg ikke på butikken slik.. Uten sminke; rufsete hår og slitne joggeklær. Jeg er jo ren og nydusjet, men ser vel ikke slik ut!!

 

Har dere andre hatt det slik? Mitt nye mål er uansett å kle seg ordentlig, sminke meg lett; ja rett og slett sørge for at jeg føler meg mer vel:-) Greit nok at jeg er veldig overvektig, men ser jo at jeg har sørget for selv å gi meg utrolig lav selvfølelse.

 

Ha en fin helg folkens!

c010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,så var helgen over og ny uke og nye muligheter. Jeg er nå ferdig med kurset mitt..ikke fornøyd med nedgangen på dette men..fortsetter her inne på sidene og får se hvordan det går..

 

skulle jo gjerne hatt av de siste kiloene,men det tar vist lenger tid en jeg trodde.. har ihvertfall ikke godt opp så mye..så da har det vel stablisert seg litt.

 

Hvor finner dere forresten alle de fine figurene?? er jo så koselig med litt farve på sidene..

 

Bytter nå veiedag til torsdager da dette passer bedre for meg. Noen av dere andre som har veiedag torsdag?

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 november er siste veiedag på dette kurset, og siden det er 3,5 kg igjen til jeg når trivselsvekten min kommer nok også jeg til å fortsette på egenhånd Synøve. Du har jo støtte av oss her inne, så dette skal vi klare sammen. Jeg hadde problemer med å gjøre dette på egenhånd før jeg startet på kurs, men etter å ha vært med på internettkurs i sommer og fram til nå, merker jeg at dette vil jeg virkelig fortsette med til jeg er i mål! Så får jeg bare ta tiden til hjelp!

 

Jeg har veiedag på onsdager jeg, passer meg perfekt! Midt i uka og ikke lenge til helg, og så rekker kroppen å komme i normal "gjenge" igjen etter mye salt mat i helga...Så jeg tillater meg litt salt mat i helga og litt mindre i uka, for jeg har merket at salt mat påvirker vekta veldig!

 

Blir tidlig middag i dag, og senere i ettermiddag blir det en times trening i regnværet. Gleder meg faktisk veldig til å gå på denne aerobictimen i dag, sist gang hang pulsklokken seg opp, så jeg fikk ikke sett reelt kcalforbruk og pulssoner... Nå som jeg endelig har lært meg programmet... Så i dag skal jeg yte maks og er spent på resultatet! For meg er ikke treningen det samme lenger uten pulsklokken som har blitt min trofaste venn!

 

Ha en fin ettermiddag i regnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei denne uka har jeg stått stille, så det var litt vemodig. Har kommet til et vektnivå hvor jeg har trivdes godt en stund, så jeg vet ikke om det er kroppen som spiller et puss- eller om det er pølsen jeg spiste på bensinstasjon i går kveld. Fy!!!

 

Sittet inne med oppgaveskriving i hele dag, så nå er det på tide å komme seg ut og få rørt litt på seg. Skal på høypuls time nå. Åssen går det med resten av gjengen?

 

Ha en riktig fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ligget på det samme en stund, vi får håpe det løsner ette hvert. det tar nok bare litt tid... godt at vi kan passe å¨hverandre,jeg hadde ikke klart meg uten dere:-)

 

Har veiing imorgen tidlig...

 

 

ha en fortsatt fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...