Gå til innhold

Veteranene


Gjest Korsa

Anbefalte innlegg

Takk for alle gode råd:-)hadde ikke klart dette uten dere da hadde jeg gitt opp for lengst... takk alle sammen

 

Jeg har hatt en kjempesprekk i helgen med masse sjokolade:-( men det får gå, er igang igjen:-)

 

Jeg ligger på ca.1500-1600 kcal pr dag, og har ca.10 trimpoeng i uka.. burde være ganske riktig dette.. men skal regne på det en gang til.

 

 

Gratulerer til alle som har hatt vektnedgang denne uken:-)

 

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen.

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Synes dere er flinke alle sammen;)

Jeg er kjempehappy i dag, vekten viste -1,1 kg siden forrige mandag. Har bare tre kilo igjen til målet på 65 kg. Ser ut som resepten for meg er å spise mer for da går vekten ned. Håper bare det fortsetter:)

Håper det går like bra med dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempefin nedgang stbs, 1,1 kilo er jo kjempebra:-)

 

Ny uke nye muligheter sier jeg til meg selv, så står på videre..

 

Lykke til med veiingen alle som har det idag:-)

 

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempefin nedgang stbs' date=' 1,1 kilo er jo kjempebra:-)

 

Ny uke nye muligheter sier jeg til meg selv, så står på videre..

 

Lykke til med veiingen alle som har det idag:-)

 

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

 

klem[/quote']

 

Takk, da er jeg oppe i imponerende 4,1 kilo siden januar;) Så det var på høy tid at jeg gikk ned litt. Håper de siste kiloene forsvinner nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

Gratulerer med 1,1kg! -Det er jo ett fantastisk resultat, og iallefall nå som du nærmer deg målet! -Blir du her inne for stabilisering med Fru Luna?

 

Til synøve, husker ikke hvor stor du er, vekt/høyde, men bare trimpoengene dine tilsier at du skal ha 288 kalorier mer per dag enn det vekt, høyde, alder og kjønn tilsier.

 

Jeg har bare en dagigjen til veiing, og har nok spist litt lite i helgen etter at onsdag til fredag var litt problmematiske. Glemte å spise kveldsmaten i går, og dermed fikk jeg ikke i meg nok klaorier, ikke nok melk og heller ikke den siste frukt rasjonen. -Rart det der når man ikke er vant med kveldsmåltidet. -Blir ikke sulten med mindre jeg sitter foran TV'en, og i går var det rydding og vasking!

 

Rapporterer iallefall i morgen. -Regner ikke med at problemene denne uka skal synes så godt på vekta, siden jeg nettopp har satt igang igjen, men man vet jo aldri.. -Pluss at jeg er usikker på når magen begynner å synes på vekta! -Det bør vel gå noen uker til, tror jeg.. -Noen som husker fra eget svangerskap?

 

Ha en fin dag!

CamCam ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektnedgang 0,5 kg. Fornøyd med det. Kommet ned på 86,2. Hadde håpet å se 85 tallet, men er jo på god vei så jeg krysser fingrer og tær for å komme meg dit til neste uke.

Gratulere til stbs med flott vektnedgang. Det må være hærlig med et såpass vektslepp når du har jobbet så lenge for å nå dine mål.

Heie videre på dæ så du når dine 3 kg ned!!:)

 

Lykke til resten av veteranene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1' date='1kg! -Det er jo ett fantastisk resultat, og iallefall nå som du nærmer deg målet! -Blir du her inne for stabilisering med Fru Luna?

 

 

Rapporterer iallefall i morgen. -Regner ikke med at problemene denne uka skal synes så godt på vekta, siden jeg nettopp har satt igang igjen, men man vet jo aldri.. -Pluss at jeg er usikker på når magen begynner å synes på vekta! -Det bør vel gå noen uker til, tror jeg.. -Noen som husker fra eget svangerskap?

 

Ha en fin dag!

CamCam ;-)[/quote']

Takk, regner med at jeg blir her inne noen måneder til. Med den farten vekten går ned hos meg så kan vi vel regne med minst et halvt år til;)

 

Vedr. vektøkning ved graviditet:

Selv la jeg på meg 4 kilo de første 12 ukene og endte på totalt hhv. 12 og 10 kilo, Men jeg samlet veldig mye vann i kroppen på slutten så begge gangene var vekten nede på førgravid etter 3-4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektnedgang 0' date='5 kg. Fornøyd med det. Kommet ned på 86,2. Hadde håpet å se 85 tallet, men er jo på god vei så jeg krysser fingrer og tær for å komme meg dit til neste uke.

Gratulere til stbs med flott vektnedgang. Det må være hærlig med et såpass vektslepp når du har jobbet så lenge for å nå dine mål.

Heie videre på dæ så du når dine 3 kg ned!!:)

 

Lykke til resten av veteranene også :)[/quote']

 

Takk, jeg er kjempefornøyd med den siste uken. Har vært på nippet til å gi opp flere ganger og har nesten vært fornøyd med å holde vekten så lenge. Har gått ned totalt 13 kilo pe egenhånd nå, men har brukt to år på det. Har aldri følt jeg har slanket meg, har bare lagt om kostholdet og spiser mer frukt og grønt nå. Har også mye mer overskudd enn før. Det rare er jo at når jeg spiser mer så går vekten ned, kanskje ikke så rart når jeg ender på over 30 trimpoeng i uken og i tillegg har to små gutter som krever at mamma er overalt til tider;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER stbs! Det var jo nesten alt på en gang, hehehe...... TOPP :)

 

Gratulerer til deg óg tirben. 0,5 kg er helt etter boken! :)

 

Dette var vel en god start på uken, jenter! Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med fin nedgang! Jeg blir virkelig motivert av å høre at det går så bra med dere etter en kjempesmell for min egen del i helga....

 

Trener fast mandager så jeg tror jeg skal legge inn litt løping før aerobictimen i dag, så jeg får brent av enda litt mer av det jeg spiste unødvendig i helga...

 

Ikke lenge til jeg er ferdig på kurs, og jeg skal fortsette til jeg når 57-58 kg. Ved sist veiing veide jeg 60,6 så det skulle ikke være helt uoppnåelig....:) Tror det er 2 uker igjen på kurs nå, så jeg håper å gå ned litt de neste ukene også. Håper bare jeg ikke har lagt på meg denne uka, men veiedag er 2 dager unna så jeg har fortsatt noen dager å gjøre det på.:)

 

Nei nå må jeg komme meg ut i det fine vinterværet, og etterpå er det tilbake til eksamenslesing for min del...

 

Ha en riktig fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

PS: har fått time til vurdering hos plastisk kirurg i november (hjeeeeelllllpppp..... :) )

 

Hei korsa!

 

Fant denne........ et alternativ til operasjon??...... :)

fr100.gif

 

Tenkte jeg skulle prøve den superdrakten jeg da.....! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- med flott nedgang veteraner! Det er så deilig å tenke på at vi er i samme båt, og at dette forumet hjelper oss fram på bøljan blå!

 

Stå på veteraner, vi skal lykkes!!!

 

Ha ei fin uke, alle slankevenner:)

 

queen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

Si ifra når du finner den drakta i butikken Lubina! -Den kunne jeg også tenkt meg.. Bortsett fra at jeg allerede er litt vel stor over brystene!

 

Korsa, det blir spennende med vurdering! -Bestemte meg for en bryst-reduksjon for 10-15 år siden, så snart jeg er ferdig med amming av barna (skal bare ha 2).

-Da blir det min tur under kniven! (Får jeg ikke støtte, så tar jeg det privat, men jeg tror nok jeg kvalifiserer til støtte!)

 

Har for første gang spist mer enn 2000 kalorier, og jeg har ikke engang spist kveldsmat enda! -Rart hvordan noen dager bare pakker på seg!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

Da var det på vekta igjen, og resultatet ble ned 0,9kg. Egentlig super fornøyd, så får vi se hvordan det går i tiden fremover!

 

Ligger nå på 96,3, så da er det slettes ikke umulig for meg å iallefall klare målet om å holde meg under 100 kg igjennom svanerskapet, og kanskje jeg til og med kan forsøke å avslutte nærmere 90?? Vet ikke helt hvordan dette kommer til å fungere, eller hvor mye som er akseptert vekt-nedgang, men jeg tar det litt som det kommer! Det føles iallefall bra, og jeg er mindre kvalm og uvel enn jeg var før jeg begynte på kurs!

 

Da er jeg i gang med uke 3 på kurs!

 

CamCam :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på vekta igjen' date=' og resultatet ble ned 0,9kg. Egentlig super fornøyd, så får vi se hvordan det går i tiden fremover!

 

Ligger nå på 96,3, så da er det slettes ikke umulig for meg å iallefall klare målet om å holde meg under 100 kg igjennom svanerskapet, og kanskje jeg til og med kan forsøke å avslutte nærmere 90?? Vet ikke helt hvordan dette kommer til å fungere, eller hvor mye som er akseptert vekt-nedgang, men jeg tar det litt som det kommer! Det føles iallefall bra, og jeg er mindre kvalm og uvel enn jeg var før jeg begynte på kurs!

 

Da er jeg i gang med uke 3 på kurs!

 

CamCam :-)[/quote']

 

Bra jobbet CamCam.

Egentlig bør du jo være veldig fornøyd så lenge du klarer å holde vekten konstant nå i starten og under 100 burde absolutt være mulig å klare.

Selv la jeg som tidligere nevnt på meg 4 kg de første 12 ukene og var sikker på jeg kom til å ende på 20 kg + men så kom det bare på 6 kilo etter det og derav masse vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin nedgang CamCam!

 

Selv har jeg gått ned 100 gram denne uka, og den lille nedgangen skyldes mine utskeielser i helga. Ikke noe mere å si om det.

 

Nå er jeg i allefall innstilt på å ta opp kampen mot kiloene igjen, det er kun 2 uker igjen av kurset, og helt i mål er jeg ennå ikke...

 

Dere får ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

I badebassenget og artikkelen? Har ikke fulgt helt med, men leste artikkelen på jobb i dag! Så gøy!! Ser ut som du hadde en kjempe flott tur også!

 

-Og så flott du er blitt ;)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...