Gå til innhold

Ned 7 kg før jul


Gjest Kristin31

Anbefalte innlegg

Var veldig nervøs før veiing i dag . Har ikke fått trent noe og sliter med å få i meg nok mat. Men jeg prøver så godt jeg kan. Føler at jeg går og knasker på noe støtt og stadig. Har kjøpt meg ny vekt. Og den viste faktisk akkurat det samme som den gamle.(Var litt redd for at jeg måtte begynne på ny igjen ,som jeg ser at andre har gjordt) Så altså, min startvekt var 64 og i dag viste den 60,3. Var rimelig fornøyd med den. Ned 3,7 kg siden start. Nå er målet å komme ned på femti tallet til neste veiing.Men det spørs vel , blir en kaloririk helg med både bytur og middags besøk.Jeg får prøve å skjerpe meg med treningen.

Ha en trivelig helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 695
  • Created
  • Siste svar

Helt sikkert mensen som er grunnen. Alle jeg kjenner sier at de veier mer rett før og når de har mensen. Så det blir sikkert bedre neste uke :) (...hvis det stemmer er det MIN tur til å veie mer neste uke... ;P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen tidlig drar jeg avgårde - til Italia! Jentetur med mamma og de to søstrene mine på 16 og 28. Det blir så koselig! Gleder meg masse! Må la mannen min være igjen i Norge, men han har godt av å "stelle heime" i noen dager. he he. Så får han se hvor mye han trenger meg. :)

 

Kommer tilbake på tirsdag, så da blir det spennende å se om jeg har gått opp. :/ Det er jo pizzaen og pastaens hjemland, og de er ikke kjent for å spare på verken olivenolje, ost eller kjøtt. Så det blir nok en utfordring å prøve å finne en lett salat i menyen blant alle fristelsene...:D Men jeg må jo kose meg litt på en sånn tur, så jeg skal ikke bli veldig lei meg om jeg har gått opp bittelitt. Forhåpentligvis blir det en del gåing som veier opp for utskeielsene. Skal shoppe veske, sko, klær m.m.! Og vi skal bo på et nokså fint hotell, og ha leiebil og kjøre rundt på veiene i Italia. Jeg har aldri vært i Italia før, og gleder meg som en liten unge....

 

På tirsdag er jeg tilbake, og da blir det spennende å lese hva dere har drevet med i mellomtiden...? Ser det er en del som ikke har rapportert inn torsdagsveiing, håper ikke dere har forsvunnet helt? Syns vi er en fin gjeng! Håper dere blir med videre! Vi skal jo gå ned 7 kg (ca) til jul, ikke sant?? :)

 

Ha en riktig god helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg hoppet over veiingen denne gang. Uka startet så fint, men så kjøpte jeg meg ny leilighet på onsdag, jeg ble veldig glad og meget stresset. Stresset som jeg før dempet med en røyk ellet tre, demper jeg nå med en sjokolade eller tre, det er derfor jeg har gått opp 9 kg siden nyttår. Jeg vet at det er like virkningsfullt å ta seg en treningstur, jobber hardt med meg selv. Jeg lover å veie meg neste torsdag, og gjenoppta totalforbud mot søtt fra i morgon av. Det blir mye vasking osv med salg av leil. og flytting, mulig det kan hjelpe meg i riktig retning.

 

Lykke til alle sammen!! Tror dere vi klarer 7 kg til jul ??? Det er faktisk 13 uker igjen. God tro og knallhard innsats gir resultater!

 

Fine ord og tanker uten handling fører ikke til noen resultater.

 

Hilsen 64 modell (som ikke har gitt opp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her å leser litt' date=' ser at du også har en sykkel i stua, som kanskje er pent brukt?? Det har iallefall jeg, kanskje vi skal konkurere litt om hvem som sykler lengst pr uke??? Mål på 5 mil i uka??? Er du med??? Flere som er med???

 

Hilsen 64 modell !!![/quote']

 

 

Jeg er med på den! Trenger virkelig litt motivasjon til å slenge meg på sykkelen min litt oftere. Bra forslag eskil. Tror jammen jeg skal ta meg en tur med en gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ergometersykkel, men vanlig sykkel. Problemet er bare det at, det blir så tidlig mørkt om kveldene nå. Men jeg får prøve å ta meg en joggetur i nærområdet, der er det både gangvei og gatelys. Kjempe smart å gi tibakemelding på treningsøkter, jeg blir veldig motivert av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklet i 45 min' date=' det ble 2 mil. Presset meg selv skikkelig og ble kjempesliten.. men det er jo så deilig etterpå! :-)[/quote']

 

 

Det hørtes meget bra ut!! Tror ikke jeg orker i kveld, her er det full rulle med vasking og bæring hele dagen. forberedelser til visning av leilighet. Kanskje i morgon, men skal klare 5 mil innen neste mandag. Jeg har styrke 6 på min sykkel, bruker ca 30min på 1mil!! Så du blir jo en kjempekonkurent!!!

 

64-Modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedvig74

Hei alle sammen!

 

Denne uka har gått helt skeis for min del. Har egentlig gitt blaffen i all bevissthet om mat. Det startet på tirsdag og har gått sin gang til i og med i dag egentlig. Har registrert det jeg har spist, og bare gremmet meg over at det har blitt så mye.

 

Men nå er det 1. oktober og mandag i morgen og nå er jeg klar for å "starte på nytt"! Denne uka er målet 1400 kcal pr dag - og ikke mer og ikke mindre! Oppfordrer flere til å bli med! Ser at mange av oss sliter med å holde motivasjonen, og vi skeier ut i ett sett.

 

Flott med dere som skal sykle! Jeg skulle gjerne hengt meg på, men jeg er skadet i foten for tiden, og får dessverre ikke syklet eller jogget.

 

Det er bare tull og "latskap" å ikke klare dette - jeg har jo hatt bra uker tidligere i høst...

 

Lykke til alle sammen med en SUNN uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin31

Lenge siden sist jeg har sendt en melding. Har kanskje med dårlig samvittighet å gjøre... Har hatt syke barn og hatt et par runder med migrene selv, så trening har det blitt dårlig med. MEN i morgen er det mandag, ny måned og nye muligheter. Vi må prøve å bli litt strengere med oss selv fremover nå, så klarer vi nok målet vårt til jul. Jeg skal trene masse denne uka og gleder meg til å ta fatt. Håper alle har masse pågangsmot og er klare til å yte litt ekstra :) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har "sprukket", hjelper det å lese her om andre som også har gjort det. Høres nesten litt stygt ut dette.. Men når jeg ser at andre greier, å komme inn på det sunne sporet igjen, blir jeg veldig motivert av det... Tidligere i sommer tenkte jeg, neste mandag, nye muligheter. Nå tenker jeg ny dag, nye muligheter. For det er faktisk så lett, at enn bare starter med blanke ark neste dag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært bortreist fra onsdag og har ikke fått meldt inn vekt. Veide meg onsdag og da visste vekten 71,7 så det går riktig vei sakte men sikkert og det føles veldig bra:) Har ikke tid å skrive mer akkurat nå, men denne linken er genial føler at jeg må være flink......

 

Klem til alle dere fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedvig74

Kristin31 - vår situasjon er nok ikke så anderledes enn din (mange som ikke føler seg så flinke), men som Enne sier: Ny dag og nye muligheter. Bra du er med!

 

Og til Piste: Gratulerer! Du går jo jevnt og trutt ned. Det er bra. Jeg har lagt deg inn på oversikten. Men det er såpass få som melder inn, så jeg får se om vi fortsetter å ha den. kanskje bare legge inn dem som melder fra? Dte kan jo være at noen er helt ute av denne tråden.

 

Nå har jeg spist stor middag: Wok. Brukte Gildes svinekjøtt med wokmarinade (sikkert en del olje i men... og masse grønnsaker!) Det blir utrolig godt, og ikke mer enn ca 500 kcal tror jeg.

 

Er god og mett og nå skal jeg kose meg med en cappucino.

 

Håper alle klarer å nå dagens nøkterne matmål! Det skal jeg :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så ble d til at jeg kom midt oppi flytterush, bursdagsfeiring og et par dager med dårlig humør.. Da går ting ofte feil vei. Og jeg blir så sinna på meg selv!!!

Var så motivert og klar til å komme inni den nye rutina. Men ser ikkje svart på d, begynner på igjen, ser at jeg ikke er alene og da føler jeg meg litt bedre. Viktigeste er vel å ikke gi opp :D Utrolig motiverende å lese d mange skirver innpå her!

Ha en super uke alle sammen !

 

Missml :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hildepjp

Har bladd igjennom disse sidene som har vært fra starten, og synes dere har vært kjempeflinke. Prøvde å henge på her for ei stund siden, men var ikke sikker på om det ble registrert.

 

Mitt ønske er å gå ned til ca 60 kg før jul, og veiing pr i dag viser at jeg var 64,3 kg i dag, så det går riktig veg. Fint om du vil ha meg med på registreringen din. Skal komme innom hver uke med nye tall som jeg håper viser nedgang:)

 

Du som etterlyste oppskrifter til meny 2 har du fått noen tips eller ønsker du fremdeles å få tips? Har en bok her med grei oversikt over meny 1 og 2.

 

Ha ei super fin trim og slankeuke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg leser innleggene deres og vil gjerne henge meg på:-)

 

Jeg veier 64 kg og skal ned til en trivselvekt på 57 - håper å nå dette ihvertfall frem til jul. Men som mange andre går det i rykk og napp med enkelte utskeileser og jeg håper derfor på litt "støtte" i et slikt forum. Jeg sliter først og fremst med småspising på kveldene og skal prøve å bli vant med et mer moderat inntak av søtsaker (om i det hele tatt noe:-))

 

Pleier å være flink til å trene og følger GR menyer. Har fått innspill om at jeg bør holde med på 1300 Kcal om dagen. Noen som har innspill til dette?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillin88

Jeg har skjeia ut i dag!!! Offamæi! Også kjempe usunn kake!!! klarer ikke bare ta en bit jeg. skjønner ikke. bare klarer ikke! Må skjerpe meg altså! får altid så dårlig samvittighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Jeg sitter her å leser litt' date=' ser at du også har en sykkel i stua, som kanskje er pent brukt?? Det har iallefall jeg, kanskje vi skal konkurere litt om hvem som sykler lengst pr uke??? Mål på 5 mil i uka??? Er du med??? Flere som er med???

 

Hilsen 64 modell !!![/quote']

 

Jeg har vært litt fraværende de siste dagene, det skyldes at jeg har vært i Italia! Jeg har hatt en kjempefin tur, men det har vært vanskelig å være flink til å spise sunt og ofte og små måltider m.m. En del gåing har det blitt, men ikke skikkelig trening...

 

Men NÅ er jeg i gang igjen! Jeg ble kjempeglad over å lese hvor aktive alle dere har vært her imens jeg har vært borte. Og det er inspirerende for motivasjonen! Vi er heldige som har hverandre som kan "backe" hverandre opp - enten det er gode eller dårlige dager.

 

Til ESKIL... Det er en stund siden du spurte, men jeg er selvfølgelig med på konkurransen om å sykle flest mulig mil i uka. Det høres kjempemorsomt ut! Jeg skal begynne å sykle i morgen. Minst 5 mil i uka... Må bare finne ut om ergometersykkelen viser miles eller kilometer eller hva det nå er... må lese i manualen. Kjempebra tiltak! ;) Aner ikke hvor mye 5 mil er...hehe. Men nå er det ingen vei tilbake. Skal vi melde her når vi har syklet, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marikken

Hei!

 

Jeg er i eksakt same båt - har aldri prøvd dette før (hverken på nettet eller andre steder), veier i dag 67,6 kilo og vil ned i 60 før jul!

 

Godteri o.l. er poblemet her også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...