Gå til innhold

Søker noen å gå ned i vekt sammen med


Gjest camkir

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!! Så flinke dere alle sammen har vært! Og så godt å høre shhhh at du har gått ned såpass mye.

Jeg gikk kun ned 300 gram denne uken... ikke akkurat så mye da, men jeg gikk jo ned 1.5 kg forrige mandag, og da har jeg gått ned nesten 2 kilo på 2 uker, og det er jo bra! I tillegg fikk jeg mensen i går kveld, så jeg håper den har litt av skylden for at vekta ikke viste mer ned! Jeg sliter virkelig med å få trent litt i varmen! Dårlig unnskyldning kanskje :D Lykke til med ny uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 900
  • Created
  • Siste svar

Kom til å tenke på en ting i dag...er litt kafemenneske...dersom jeg er på kafè og kjøper kaffe latte, så må vel denne kunne gå på melkekvota den dagen? Det er jo kun kaffe og steamet melk i den...viss en ikke har i sukker selv da....

Tror faktisk de bruker lettmelk der jeg pleier gå, og heldigvis ikke h-melk...har hele tiden tenkt at dette går på kosemerkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Pav: En skulle tro at denne melken kunne gå på melkerasjonen, ja. Og H-melk er jo ikke det verste, bare at det er mye fett i den. Jeg har aldri klart H-melk. Innbiller meg at jeg nesten drikker ren fløte, hehe.

 

Det slo meg i dag at jeg snart har gått ned 6 kg. I skrivende stund kan jeg jo også ha gjort det. Delmålet er nådd, og jeg er på god vei mot det neste som er totalt 10 kg ned. Og det som virket så urealistisk da jeg startet. Dette betyr jo også at jeg innser at å gå ned så mye som jeg faktisk vil er mulig. Så lenge jeg har vilje og motivasjon så skal det gå.

 

Jeg var hjemme hos foreldrene mine en tur i helga, og til og med pappa sa at han syntes jeg begynte å bli så slank og fin. Slank og fin er vel å ta litt i, men akkurat når pappa sier slike ting, da må det jo synes :D

 

Den shortsen jeg har nevnt tidligere, som passet første året på vgs er straks passe igjen nå. Om jeg legger pustinga på hylla kan jeg også bruke den. Det betyr i alle fall at jeg forhåpentligvis snart kan smette inn i den. Den og mange andre klær jeg har liggende som jeg gradvis har vokst ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg virkelig ventet på!! Men nå kjenner jeg at yndlingsbuksene mine begynner og bli ikke fullt så ettersittende lenger. Når jeg begynte i slutten av april så satt begge yndlingsbuksene mine som pølseskinn... virkelig! men nå begynner det og løsne, plutselig har jeg plass til rumpe og lår!! Motivasjonen har hele tiden vært på topp, men nå har den om mulig enda større ja! Gleder meg til jeg kan legge bort buksene til sommeren og ta de fram når det blir kaldere igjen.. da er jeg spent på hvordan de sitter!!

Jeg er snart på vei til å nå delmål nr. 2. Da er jeg halvveis!!

 

God dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler

Shhhh: 16/4 95, 23/4 -1.4, 30/4 -0.2, 07/5 -0.6, 14/5 -0, 21/5 -0.8, 28/5 -1.0, 4/6 +1.0, 11/6 -1,4 Vekt nå 90,6, nedgang i kg -4,4, i % -4,63%

 

pav: 7/5 96, 14/5 -2.1, 21/5 -0.8, 28/5 +0.6, 4/6 -0.1, 11/6 -0.9, Vekt nå 92,7 nedgang i kg -3,3, i % -3,43%

 

Doppler: 18.4 79,7|25.4 -1,8|02.5 -0,4|09.5 -1,2|16.5 -0,8|23.5 -1,2|30.5 -0,7|

06.6 -0,9|13.6 -0,5. Vekt nå 72,5, nedgang 7,5 kg, 9,41%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei IreneH, så koselig at du vil henge deg på oss her inne! Jeg har sikkert nevnt det før her inne også, men alle her inne på denne tråden motiverer meg veldig! Og det er mye lettere og gå ned i vekt sammen med noen syntes jeg.

 

Så langt denne uka har jeg ikke fått spist verken når jeg skulle ha spist eller så sunt og mye jeg skulle hatt. Så og veie seg på mandag vil jeg ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Treninga denne uka går virkelig ikke etter planen. Men, det er heller ikke hver uke man skaffer seg en BA grad, hehe.

 

Uka er uansett ikke over enda, og jeg skal nok klare 15 trimpoeng. Og siden mine kcal behov regnes utfra 10 trimpoeng, så skal det nok ikke være noen krise denne ene uka.

 

På mandag melder jeg meg inn på nytt treningssenter og er klar for nye slitsomme utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frktrulte: du må virkelig feire denne uka syns jeg...så får du heller komme sterkt igjen neste uke!

Lykke til med nytt treningsstudio!

 

Treningen min går heller ikke veien denne uka, aner ikke hvorfor, men har tusen andre ting å gjøre følger jeg, så da blir d prioritert bort...men i dag skal jeg male huset, så det blir vel noen trimpoeng av det går jeg ut fra...

 

Sitter og spiser på ei korg jordbær....og det er snart tomt...har ikke sjekket kaloriene der, men jeg krysser fingrene for at de inneholder masse vann og lite sukker....ellers får det bli mellommåltidet mitt i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn ei korg (500 gram) med jordbær i dagsrapporten min. Bare 150 kalorier! Yesss....jeg kan med andre storspise jordbær i år også....farvel til eple, pære , appelsin og all annen frukt i en måned eller to framover....heretter kommer nok det aller aller meste av fruktkvota til å gå med til jordbær!!!!!!nam nam nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på sofaen og er sykemeldt på grunn av ryggen. Da blir det ikke noe spes trening og motivasjonen er ikke helt på topp. Prøver å la være å spise for mye eller usunne ting' date=' men sykdom er noe dritt!!!

 

Beklager, men litt dårlig humør akkurat nå..[/quote']

Huffda...det der vet jeg en del om. Ryggplager er noe dritt og man blir så utrolig redusert på alle måter... føler med deg! Men ikke gi opp :D Visst du ikke får beveget deg noe særlig kan det være lurt å spise litt mindre kalorier for å kompensere... tror nå jeg..

 

God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir ikke en kurv med jordbær mer enn 150kcal??? Ja da er det ikke vanskelig å gjette hva som blir favoritten min i sommer heller nei!!! Så bra! Da blir det masse jordbær med vaniljekesam på!!! Så at en kurv med norske jordbær var det 30,- for i går... og det er jo ikke så ille.

 

Ellers så går jeg og gruer meg litt til mandag.. jeg har fått ørebetennelse og sår hals.. så jeg orker ikke å spise så mye.. det eneste som frister er pose supper, men de er jo fulle av sukker og kcal.... noen som har noen gode forslag????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg også til mandag....føler jeg har vært ganske flink med maten denna uka, men har blitt så som så med trimminga...men malte huset i går i 4 timer, noe som ifølge gr ga med 9 trimpoeng(???), ikke skjønner jeg det helt men men...alle trimpoeng mottas med takk...Bare tre epler igjen til fullt tre!

Jeg snikveide meg i dag, ned 200 gram bare....litt lite med tanke på at jeg skal i to bursdagsselskap i dag og på fest i morgen...det blir vel et lite kakestykke på hver plass som jeg spiser seint og virkelig nyter....nei det spørs vel om ikke det blir pluss på vekta denne uka er jeg redd for...men mandag will show...det er bare å krysse fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Denne snikveiinga klarer jeg ikke helt å holde meg unna. Selv om jeg vet jeg burde. Selv om treninga har vært dårlig denne uka, har jeg spist nesten som før. Skal innrømme at det har blitt litt ekstra kos denne uka. Men ærlig talt, jeg har fått en BA grad. Det er lov å feire.

 

Uansett, så snikveide jeg meg i dag tidlig, og jeg vet det fortsatt er noen dager til mandag. I tillegg til at det blir en god fest i kveld. Men den viste 1,1 kg ned fra forrige mandag. Så jeg er spent. Veldig spent. Per i dag er jeg nede på 86-tallet. Et tall jeg ikke trodde jeg skulle få se så fort. Jeg gleder meg til 79-tallet, og håper det kommer i løpet av sommeren :D

 

Har også vurdert om det store målet mitt skal være ned til 70 fremfor 75. Men vil heller ikke gape over for mye. Starter med 75, så får jeg se åssen jeg ser ut da. Og ikke minst føler meg. Det er tross alt 11 kilo igjen til jeg er på 75. Men dagen jeg står på 83,3 har jeg også tatt av hele 10 kilo.

Jeg kan ikke noe for det, men jeg er stolt av meg selv. Jeg er stolt av dere også. Viljestyrke er nøkkelordet, og vi er på god vei.

 

Ønsker alle sammen en super helg. Jeg skal i alle fall ha en. Blir siste fest med gjengen i kveld, gudene veit når jeg får se dem igjen. Så det blir både trist og moro. Resten av helga blit preget av pakking, vasking og flytting. Blir vel noen trimpoeng da også tenker jeg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til veiingen i morra, det at jeg kun gikk ned 300 gram forrige uke gjør ikke at jeg gleder meg til i morra.. Det har vært en vanskelig uke, og jeg har ikke fått spist nok av det jeg burde, og heller ikke fått i meg nok mat... i tillegg så har jeg hele helgen blitt fristet gjennom at sjokolade og potetgull har stått på bordet....

Høres jo ut som om jeg har hatt en pyton uke og helg... :D jeg har jo ikke det, men jeg vil gjerne så mye bedre enn jeg har fått til denne uken her!!! Satser på og være i full gang i morra igjen!

 

Lykke til med veiingen alle sammen!!! Gleder meg til og høre hvordan det har gått med dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip uke med vond rygg og ingen trim overhodet - har hatt mer enn nok med å gjøre alle måtingene som skal gjøres i løpet av dagen. Tenkte å ta igjen litt i helgen, men har ikke vært noe bedre. Når jeg blir lei meg trøstespiser jeg, og jeg har ikke klart å styre unna i helgen. Fullstendig nedbrutt har jeg følt meg.

Veiing i morgen blir ikke gøy og jeg tipper at jeg har gått opp mer enn jeg gikk ned forrige uke, så jeg gruer meg veldig.

 

MEN....

 

Jobber videre fra imorgen, kan jo ikke gi opp heller. Håper bare ryggen blir bedre over natten nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gizmoen

Jeg har 27 kilo jeg må gå ned og jeg heller har ingen og gå ned sammen med, så det er kjekt om det er noen jeg kan holde kontakten med for og få støtte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gizmoen; Hei og velkommen til oss! Så koselig at du vil slå følge med oss her inne!!! Det er alltid godt å være flere, og man kan ikke være for mange!!

 

chrissie: Jeg får virkelig så vondt av deg! Nå er ikke jeg plaget med ryggen, men jeg har vært igjennom ett ganske tøft samlivsbrudd... og med det ballet det på seg både det ene og det andre, noe som gjorde at jeg trøstespiste hele tiden.... og så fikk jeg dårlig samvittighet fordi jeg gjorde det også. Det er ikke lett og bryte det, men løsningen for meg ble og få tankene over på noe helt annet. Ikke glem oss her inne, støtt deg til oss alt du kan! Jeg hjelper deg gjerne hvis det er noe jeg kan gjøre!

Men det er veldig godt å høre at du ikke gir opp!!! Det må du ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shhhh: 16/4 95, 23/4 -1.4, 30/4 -0.2, 07/5 -0.6, 14/5 -0, 21/5 -0.8, 28/5 -1.0, 4/6 +1.0, 11/6 -1,4 Vekt nå 90,6, nedgang i kg -4,4, i % -4,63%

 

pav: 7/5 96, 14/5 -2.1, 21/5 -0.8, 28/5 +0.6, 4/6 -0.1, 11/6 -0.9, 18/6 -0,4 Vekt nå 92,3 nedgang i kg -3,7 i % -3,85%

 

Doppler: 18.4 79,7|25.4 -1,8|02.5 -0,4|09.5 -1,2|16.5 -0,8|23.5 -1,2|30.5 -0,7|

06.6 -0,9|13.6 -0,5. Vekt nå 72,5, nedgang 7,5 kg, 9,41%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 400 gram...sånn passe fornøyd, vil jo egentlig ned mer i uka, men med en skikkelig fest på lørdag, så kan jeg vel ikke klage på 400 gram, og uansett så er det jo ned!!! Neste mandag skal jeg ned på 91-tallet, og bare 1,4 kg igjen til første delmål, 89,9! Det nærmer seg, og viss jeg er flink å trimme framover så kan jeg kanskje klare det på to uker (må jo være optimistisk). Får gjøre et forsøk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pav, så flink du er som går ned! Visste ikke at du skal gifte deg..kanskje jeg ikke har fulgt godt nok med..hehe. Men så morsomt da!

 

Jeg står stille denne uka. begynner å bli vant til det. Litt merkelig at det ikke går nedover når man ligger på 15-1600 kalorier og har 15 trimpoeng. Men men...kroppen min jobber vel slik - i rykk og napp. Har veldig god samvittighet denne uka. Eneste kosen jeg har er ei flaske vin i helgen :D Og alkohol har jo vist seg å lage tøbbel for meg tidligere...tar ca en uke før vekta er normal igjen etterpå. Og i tillegg skal jeg nok ha mensen snart...så på pillebrettet at det er på denne tiden jeg har stått stille på vekta før.

 

Tok det altså ikke så tungt denne gangen :) Gikk en 2 timers hard tur i går, og skal ut igjen i dag. Kampen mot vekta!! Jeg VINNER! :D Forresten så har min kjære gitt meg så mange fine tilbakemeldinger i det siste. Han både ser og kjenner at jeg går sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 25

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Shhhh: 16/4 95, 23/4 -1.4, 30/4 -0.2, 07/5 -0.6, 14/5 -0, 21/5 -0.8, 28/5 -1.0, 4/6 +1.0, 11/6 -1,4, 18/6 -0 Vekt nå 90,6, nedgang i kg -4,4, i % -4,63%

 

pav: 7/5 96, 14/5 -2.1, 21/5 -0.8, 28/5 +0.6, 4/6 -0.1, 11/6 -0.9, 18/6 -0,4 Vekt nå 92,3 nedgang i kg -3,7 i % -3,85%

 

Doppler: 18.4 79,7|25.4 -1,8|02.5 -0,4|09.5 -1,2|16.5 -0,8|23.5 -1,2|30.5 -0,7|

06.6 -0,9|13.6 -0,5. Vekt nå 72,5, nedgang 7,5 kg, 9,41%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Ned 700 gram. Kanskje ikke det jeg hadde håpet på, men jeg klager ikke. Og spesielt ikke med tanken på den slappe uka jeg har hatt. Både trimmessig og matmessig. Blitt mye god mat denne uka. Nå står vekta på 86,9 kg. Så det går fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...