Gå til innhold

Søker noen å gå ned i vekt sammen med


Gjest camkir

Anbefalte innlegg

  • Svar 900
  • Created
  • Siste svar

Shhhh: 16/4 95, 23/4 -1.4, 30/4 -0.2, 07/5 -0.6, 14/5 -0, 21/5 -0.8, 28/5 -1.0, 4/6 +1.0, Vekt nå 92, nedgang i kg -3, i % -3,2%

 

pav: 7/5 96, 14/5 -2.1, 21/5 -0.8, 28/5 +0.6, 4/6 -0.1, Vekt nå 93,6 Total nedgang i kg -2,4, i % -2,5%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler

Shhhh: 16/4 95, 23/4 -1.4, 30/4 -0.2, 07/5 -0.6, 14/5 -0, 21/5 -0.8, 28/5 -1.0, 4/6 +1.0, Vekt nå 92, nedgang i kg -3, i % -3,2%

 

pav: 7/5 96, 14/5 -2.1, 21/5 -0.8, 28/5 +0.6, 4/6 -0.1, Vekt nå 93,6 Total nedgang i kg -2,4, i % -2,5%

 

Doppler: 18.4 79,7|25.4 -1,8|02.5 -0,4|09.5 -1,2|16.5 -0,8|23.5 -1,2|30.5 -0,7|

06.6 -0,9. Vekt nå 72,7, nedgang 7 kg, 8,78%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går satte jeg ny rekord. Over 8 trimpoeng på en dag! Superfornøyd! Syklet til og fra barnehagen, vasket huset utvendig før maling, planetet blomster, og gikk og jogget tur i 70 minutter!

 

Problemet var jo bare at jeg nesten ikke hadde tid til å spise, skulle ha noe korn på kvelden, men måtte jo ha en kjempeporsjon viss jeg skulle komme opp antall kalorier, og siden jeg var så aktiv burde jeg nok spist endel mer...men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Trimtreet mitt er fullt! :) Mange trimpoeng jeg har lagt tilbake på snaue 5 uker. Det føles godt.

 

I går gikk jeg meg en tur nesten like etter frokost på 2 timer. I solsteika og varmen. Førte til at jeg ble utrolig sliten, ganske brun og veldig sulten til lunsjtider. Senere på kvelden syklet jeg i 1 time.

 

I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Selv sier jeg til meg selv at jeg må røre på meg, på den andre siden har jeg bare lyst til å ligge i sola. Har noen bursdagsgaver jeg må utrette i dag, så tenker jeg går ned til sentrum (8,5 km), så tar jeg bussen hjem med god samvittighet. Da er skrittene for i dag sikret også.

 

I går kveld samlet jeg og noen venner oss i parken og slasket litt som studenter gjerne gjør når de får sjansen. Is, potetgull, smågodt og pølser. Alt gikk på omgang. Jeg rørte ikke noe. Ikke hadde jeg spesielt lyst på noe heller. En liten seier for meg selv.

Etterpå dro jeg innom butikken og fikk store problemer da jeg nærmet meg kassa og fikk se sjokoladen. Suget gav seg ikke, men jeg gikk ut, uten sjokolade. Suget ble større. Jeg kurerte det med kveldsmaten ved å ta litt sjokade på den ene brødskiva. Jeg nøt det, og så for meg en stor sjokolade. Det hjalp veldig, og dette uten å få i meg flere 100 kcal. Tok det som min feiring på den lekre lønnsslippen jeg fikk inn i går, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer frktrulte!

Fullt trimtre er jo kjempebra!

 

Å du er utrolig flink når du sier nei til snop som blir sendt rundt...og når du motstår fristelesene på butikken.

 

Jeg hadde skikkelig lyst på is i går, men klarte å la være!

 

Ellers har jeg funnet en løsning som fungerer for meg når det gjelder sjokoladelysten. Jeg har en pose med sjokolade i skapet, det er vel egentlig kakegalsur tror jeg visst jeg smelter det. Men vertfall det er noen skikkelig små biter, skulle prøve og veie for å se, og fant ut at 2 biter veide 1 gram sånn sirka, så når lysten blir for stor tar jeg to-tre-fire slike, får sjokoladesmaken i munnen...å jeg har nesten ikke fått i meg en eneste kalori...å faktisk så holder disse få bitene til at lysten tilfredsstilles....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo brukt å veie meg på Fredager og Mandager de siste ukene. Planen min om å vente en ekstra uke gikk i dass. Jeg tenkte at siden jeg har vært så flink disse dagene så må jeg jo ha gått ned, så jeg veide meg i sted. Men neeeidaaa!!!! Vekta viste det samme som forrige fredag, dog 200 gram mindre enn Mandag.

 

Jeg fant ut at jeg drakk øl for ca 1600 kalorier i helgen, pluss litt snop og ett par feite middager. Kan jo ikke vær umulig å slanke bort det!

 

Kan ikke skjønne at jeg ikke er smellfeit med tanke på alt jeg puttet i meg tidligere uten å tenke meg om. Mens nå som jeg har kuttet ut alt står vekta bom fast! åååååå....så frustrert. Føler at alt slit er bortkastet. Visst jeg ikke går ned noe til Mandag så vet jeg ikke hva jeg skal ta meg til for å klare dette.

 

Har ei venninne som går på samme typer p piller som meg som heller ikke går ned i vekt. Lurer på om det er noe der....men man kan jo ikke slutte med prevansjon selv om...

 

Eneste trøsten er at kroppen MÅ gi opp til slutt visst jeg er standhaftig. Men det er ikke gøy dette her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Shhh: Jeg skjønner frustrasjonen. Vel, egentlig ikke, jeg har jo ikke vært i samme situasjon (enda). Men jeg kan tenke meg åssen det er. Jeg gruer meg til jeg havner på vektterskel. Jeg kan se for meg at mye trim og sunt kosthold, og allikevel viser det ikke noe på vekta, kan da knekken på selv den beste innstillingen.

 

Det er jo bare å fortsette som før. Gjøre noen små endringer kanskje som kan sparke ting i gang igjen. Kanskje gå en ekstra tur, eller kanskje spise litt mer, evt. mindre i forhold til skalaen du har.

 

Jeg var livredd forrige uke for at jeg skulle gå opp. Jeg hadde følt meg stappmett hele uka, og spist det jeg skulle i 2 uker.. nemlig 1900 kcal. Første uka på 1900 gikk jeg bare ned 400 g og var denne gangen livredd for at jeg hadde gått opp. Kroppen føltes slik. Men det gikk over all forventning.

 

Det er bare å stå på. Ikke gi opp! Plutselig så løsner det :D

 

Gruer meg til veiing jeg også. Helga kommer, og i morra er det fest og på søndags bursdagsfest med kake, is og hele pakka. Kunsten her blir å kose seg, men ikke gå helt bananas.

 

Nå skal jeg ut å gå en tur før det blir altfor varmt. Er allerede 24 grader her i skyggen. Masse vann i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får bare stå på og regne med at det går nedover... Ble faktisk så pissed off i sted at jeg la ut på en 2 timers tur i marka :) Hehe...bedre enn å hive i seg 4-5 liter øl og diverse snop :D Fikk tenkt litt mens jeg gikk også, og det e jo ikke umulig at forrige helgs utskeielser er årsaken denne gangen. Og at visst jeg ikke hadde gått de turene på morgenen så hadde jeg veid mer i dag. Skal i allefall vente til Mandag med å notere ned vekta siden det er Mandagene som har blitt registreringsdagen min. Kanskje har jeg gått ned litt til da... Skal ikke røre alkohol i helgen, og jeg SKAL gå tur selv om vi skal bort :)

 

Men, det kan jo hende jeg spiser for lite også. Har endelig klart å komme meg opp slik at jeg ligger i underkant av 1600 kalorier, men dette er bare de to siste dagene. Ellers ligger jeg på 12-1400. Jeg klarer ikke å tro på at jeg kan gå ned mer ved å spise mer. Kan dere garantere at dere spiser 16-1900 altså?? :)

 

Nå er det kaffe, plommer og en dusj før jeg skal ut i sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg utslitt av full arbeidsuke (jobber egentlig redusert..), veldig høy temperatur (klager ikke egentlig...) og pollen. Så nå har jeg vondt i hodet og har planer om å ta det med ro i kveld. Får heller ta det igjen imorgen og søndag...

 

God helg til alle.

Gruer meg kjempemasse til mandag, i og med at jeg ikke er så strukturert og flink i matveien. Spiser sunt, men av og til litt mye frukt! Tror ikke jeg har gått ned stort, men jeg får vel se det på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg tror varmen tar knekken på oss alle. Planen var at jeg skulle jogge litt denne uka også, men det har jeg gitt opp. Det er altfor varmt å bare gå til og med. Nå planlegger jeg å sykle meg en god tur, før jeg skal busse til der det skal være fest i kveld. Skal forsåvidt også gå innom polet å se om de har noe "sunt" å drikke på. Det blir vel en liten flaske hvitvin tenker jeg. Og i verste fall om jeg tar en stor, så er det ikke verdens undergang. En del kcal, men jeg dør ikke.

 

Greia er bare at jeg er blitt invitert på kake og kaffe-opplegg i en bursdag på søndag. En liten kakebit burde jeg jo unne meg etter 5 uker med masse trening og et fullt trimtre, hehe. Ergo må jeg ikke drikke for mye i kveld.

 

Jeg vil nemlig være fornøyd da jeg går opp på vekta på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var nok en helg overstått :) Og denne helgen er jeg fornøyd med! Kom opp i nesten 2000 kalorier i går, men men...det va jo Lørdag og årsaken var faktisk en bitteliten eske med ROSINER..og litt popcorn hehe. Jeg trodde ikke rosiener var så kaloririke. Dessuten grillet vi, og jeg spiste 3 vanlige grillpølser med brød... knallgodt i finværet!

 

Har ikke rørt alkohol!

 

Har snikveid meg...i morges var jeg 91 igjen :D Altså har jeg klart å ta av meg igjen det kiloet som jeg la på meg på grunne av forrige helg. Tydeligvis kan jeg ikke unne meg en sånn utskeielse flere ganger.. det skal i allefall bli lenge til!

 

Hvordan har dere hatt det i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, helgen har vært varm og full av allergener! Noe ordentlig shit egentlig. Skulle gjerne hatt litt mer mulighet til å beveget meg denne helgen, men har vært helt utslått. Var ute med barna og mann mesteparten av dagen i går, med mye luking på kvelden. I dag har vi også vært mye ute - på stranda og ute i hagen. Ikke mye trim idag, men mye bevegelse. Vask av gulvene på en etasje på kvelden. Gruer meg til veiing imorgen. Har ikke lyst egentlig, men håper på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Helga har egentlig vært utrolig bra. Det var duket for en tidlig reunion med folka jeg gikk i klasse med på vgs. Vi var en sammensveiset liten gjeng, og fant ut i går at vi var akkurat likedan.

 

Dette endte med at jeg drakk en hel flaske med hvitvin. Jeg veide dette nogenlunde opp ved å trene tidligere på dagen, samt spise som før, bare litt mindre slik at jeg "sparte" noen kcal til senere på kvelden. Hvor godt slikt funker i praksis er uvisst, men, men. Jeg koste meg uten dårlig samvittighet.

 

I dag har jeg vært i bursdag til storebror og nevø. Det ble servert grillmat, og jeg forsynte meg av fettløse koteletter og grønnsaker. Senere gav jeg meg selv tillatelse å spise et lite stykke sjokoladekake.

 

Til tross for dette er jeg ikke så nervøs for morgendagens veiing. Siden jeg ikke har skeiet ut tidligere etter at jeg begynte med GR, så tror jeg at det skal gå bra.

Tror uansett ikke jeg har gått noe opp. Jeg krysser fingrene for litt ned.

 

Lykke til med ny uke folkens, og veiing. Detta går veien! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shhhh: 16/4 95, 23/4 -1.4, 30/4 -0.2, 07/5 -0.6, 14/5 -0, 21/5 -0.8, 28/5 -1.0, 4/6 +1.0, Vekt nå 92, nedgang i kg -3, i % -3,2%

 

pav: 7/5 96, 14/5 -2.1, 21/5 -0.8, 28/5 +0.6, 4/6 -0.1, 11/6 -0.9, Vekt nå 92,7 nedgang i kg -3,3, i % -3,43%

 

Doppler: 18.4 79,7|25.4 -1,8|02.5 -0,4|09.5 -1,2|16.5 -0,8|23.5 -1,2|30.5 -0,7|

06.6 -0,9. Vekt nå 72,7, nedgang 7 kg, 8,78%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 900 gram denne uka! JIPPI!

Var nervøs før vekta i dag, har blitt noen utskeielser (som vanlig) siden det plutselig ble sommer. Var veldig flink fram til fredag etter middag, fredag kveld ble det litt sjokolade, saltstenger og øl på båttur, lørdag kafetur og båttur med diverse tilbehør, søndagen tror jeg faktisk ikke ble så helt gal, selv om jeg ikke tenkte på slanking stort...

 

Denne uka som kommer blir det også utskeielser tenker jeg....skal i mødregruppe i morgen, og ut på byen på lørdag, men visst jeg er streng med meg selv utenom disse, og får meg noe trim i tillegg (ukesutfordringer er jo 15 poeng) så bør det nok gå bra uansett....har et lite mål om å se 91-tallet, men spørs om det er litt for tøft denne uka, får se hvordan den artes seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shhhh: 16/4 95, 23/4 -1.4, 30/4 -0.2, 07/5 -0.6, 14/5 -0, 21/5 -0.8, 28/5 -1.0, 4/6 +1.0, 11/6 -1,4 Vekt nå 90,6, nedgang i kg -4,4, i % -4,63%

 

pav: 7/5 96, 14/5 -2.1, 21/5 -0.8, 28/5 +0.6, 4/6 -0.1, 11/6 -0.9, Vekt nå 92,7 nedgang i kg -3,3, i % -3,43%

 

Doppler: 18.4 79,7|25.4 -1,8|02.5 -0,4|09.5 -1,2|16.5 -0,8|23.5 -1,2|30.5 -0,7|

06.6 -0,9. Vekt nå 72,7, nedgang 7 kg, 8,78%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Ned 0,7kg denne uka. Jeg er fornøyd. En vinflaske og to kakestykker til tross. Så nå kan jeg endelig se 87-tallet. Gleder meg allerede til neste veiing og håper jeg da kan se 86-tallet, hehe. Det er en deilig tanke å gå sommeren i møte litt slankere enn i fjor. Og slankere skal man bli. Jeg er fortsatt motivert og innstilt på at dette skal gå. 5,7 kg i alt er borte på 5 uker, jeg er storfornøyd.

 

Denne uka blir det samme opplegg som sist, men siden jeg går ut av Høgskolen for godt på onsdag betyr det nok litt velfortjent feiring.

 

Ønsker alle sammen en finfin uke :D Måtte solen varme deres kropper like godt som den varmer min om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til min store nedgang er nok at det var mye vann fra festen forrige helg, pluss at sånt man legger på seg av utskeielser under en slankekur er ganske enkelt å slanke bort igjen. Nå sier ikke jeg at jeg ikke har slitt denne uken, for det har jeg. Jeg har vært standhaftig og er ganske så stolt :)

 

Men folkens, all nedgang er jo bra!! om det er 200 eller 1000..så lenge det går nedover! Og ikke glem å leve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...