Gå til innhold

"Energigjengen" :)


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Fortsatt sliten etter sen natt? Prøv å legge deg litt tidligere idag, ikke så lett å få gjort så mye heller vel hvis du er utslitt... :)

Ønsker deg nok en gang LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

Igår var det jammen stille her.... Litt trist, men skjønner at dere er opptatt. Full fart på denne tida bestandig syns jeg, og ting går i ett. Idag skal vi ha samvær her av biologisk mor, og imorra av biologisk far. Etter samværet idag skal vi rett på avslutning, så det går i ett her også Skal bli veldig deilig med ferie:)

 

Jeg havna på 1700 kaorier igår og 2 liter vann, og ingen snop, hehe:0

 

Ha en flott dag jenter, nyt varmen og sola!! Skal få vaska huset jeg

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

Jeg er med... he he.. I morgen tidlig skal eksamen leveres...og jeg jobber og jobber... satt til kl var 0100 i natt også..men fikk ikke sove... lå bare å tenkte på ekamen.... er kjempe trøtt i dag....men MÅÅÅ blir ferdig...puh

 

Jeg spiste pizza i går Merwell... big one... he he...for det er vel ikke godis?? he he.. selv om det er nei- mat.. Kanskje vi skulle definert godis.. he he... hva med kaker, kjeks, is... he he........ *ler av meg selv nå*:):):)

 

Må jobbe videre ........ snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest keltisk

Det er nok en del eksamen eller bare slapphet pga varmen, hvis du føler det er stille her Merwell. Blir nok mere liv etterhvert får vi håpe! Eller kanskje sommeren er en slapp måned overalt?

 

Jeg har veiedag idag!

 

okt 2006: 73,7

12.april: 69,1

20.april:68,7

27.april:67,6

3.mai:67,6

10.mai:66,5

18.mai:67,4

25.mai:66,8

1.juni:65,5

7.juni:65,5

 

Nøyaktig den samme vekten, og veldig fornøyd med det. Som nevnt tidligere var det jo noen dager uten noe særlig med mat rundt eksamen, så ett hopp i vekt er jo naturlig. Fint å se at jeg har klart å holde meg nede etter vanlige matdager!

 

Lykke til med din veiing Lottis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Tenker på deg Isabel, du får sove ut etter eksamen:)

Snop er vel godteri vel? Sjokolade osv... Det er jo sukkeret som ofte er det verste problemet? Tenker at hvis vi spiser en is så må det være et mellom-måltid eller noe... det samme med kaker hvis man er noe sted. Men, hva mener du? kan godt kutte alt det usunne, men tenkte mest på godteri jeg da, det er det som er det verste...

Pizza er ikke sunt akkurat, men det går jo inn under middag, og så må man heller spise noe med mindre kalorier i de andre måltidene da... Eller?

 

Så bra at vekta ikke har økt keltisk:) Du har vært flink!

Lykke til fra meg også lottis!!

 

Samværet idag er avlyst fra mor's side, og jeg er ikke akkurat lei meg... men er nok ikke like heldig imorra. Jaja... vi får gjøre det beste ut av det

 

Ha en flott dag venner, og LYKKE TIL imorra Isabel!! Hvilke klokkeslett er du ferdig? (Så jeg vet når jeg kan slutte å ha fingrene i kryss, hehe)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

!!! Nå er det snart helg!! Og Isabel; du er snart ferdig med eksamen. Sitter vel og gjør siste innsats nå kanskje?? Kan tenke meg at du er en lettet dame/jente imorgen.. :D Nyte helgen i fulle drag da.. :)

 

Denne helgen skal vi gjøre en superinnsats med beisekosten. Har lånt oss lift, og skal ta huset over etasjeskillet. Er så høyt.. Så vi skal nok ikke annet enn beise beise beise.. I varmen... puh... :) men skal jammen bli godt å bli ferdig også.. Har riktignok rekkverk på inng.parti og rundt veranda igjen, men det skal jeg la være "kosejobb" utover..

 

Har blitt grilling her idag også. Kylling og 1 kalkunpølse, salat og 45gr. loff.. Det smakte jammen godt med loff.. har kun spist knekkebrød siste ukene/månedene..

 

Nå er gubben ute på en liten mc-tur. Skal jo selge sykkelen nå som vi har kjøpt båt.. Så han får kjøre fra seg litt. Er faktisk første turen i år. Så blir forhåpentligvis ikke det største savnet.. :)

 

God natt.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jaja... da er kvelden her igjen. Det er så varmt at det er ikke så lett å få sove så inatt må jeg nok slå på vifta.

 

Jeg håper vi kan få oss en liten mc-tur i helga noen timer, mannen min har bytta cluth på den igår siden den ikke var helt som den skulle være. Jeg vil ikke selge den, men han har vært inne på tanken... Syns det er helt utrolig deilig å kjenne lukter og følelsen av å suse avgårde...

Men, dere kjøpte båt nå, og noen ganger må man velge:) Han kjører nok fra seg i noen dager nå så blir det bare båt for alle penga, hehe...

 

Syns du er utrolig effektiv slank, som holder på sånn i heimen... jeg syns liksom ikke at jeg får gjort noe jeg..., men det går vel litt i rykk og napp.

 

Sove godt alle sammen, så snakkes vi imorra!!

 

Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

.. Jeg er liksom så liiite opptatt av denne sykkelen jeg se Merwell.. Kan bli med på tur hvis det er lovnader om en softis et sted.. hehe.. Men jeg syns det er kjedelig å sitte bak der alene, synger og traller for meg selv.. Og er så pratesjuk.. :D I tillegg har jeg et par kjente som har vært i stygge ulykker og jeg klarer ikke å la være å tenke på dette når jeg sitter bakpå der..

Og så får jeg SÅÅÅ vondt i rompa!!!!!!!!!! Dette så klart for at jeg sitter på så sjelden..

Så nå tror jeg båten kommer til å være nok sommeraktivitet for min kjære.. :)

 

Nå er det siste innsats før helgen er i gang, begynner jammen å bli godt og varmt allerede... Kjørte forbi noen snekkere på vei til jobb.. De var allerede i bar overkropp og snekkerbelte... yummiii.....hhiiihiii... :)

 

KOmmer innom senere..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Da ble også jeg syk. lå med feber og vondt i hele går...På kvelden fikk vi overnattingsbesøk og jeg skjerpet meg. Vekten i dag var 76,6....altså ned en kilo.

Men så spiste jeg veldig lite i går. Veier meg mandag jeg så får vi mer rett tall..

 

Hjelpes det skjer mye om dagen...vi fyker hit og dit hele tiden.

Vi har også bestillt oss tur til Kypros i sommer.to uker.

Hadde bestemt oss for Danmark for å få litt forandring,men så ble vi altså litt fristet til å dra på et sånt senter hvor alt er lagt opp til barna...

 

Dette gjør at slankingen har blitt enda mer motiverende...Merker nå som fettet forsvinner fra magen blir huden på magen slappere......med to fødsler på 3 år og to keisersnitt er vel ikke elastikken helt i hundre...

 

Ble veldig glad i dag når jeg fikk se et nytt tall................endelig!!!!!

 

I ettermiddag skal jeg ut å trene..i morgen skal vi gå en tur på fjellet med barna. en skal gå og en skal i bæremeis,søndag skal jeg trene igjen.... midt imellom dette skal vi ha to besøk og på søndag skal vi på besøk....hektisk,men veldig koselig helg!!

 

Nå sitter jeg ute på terrassen og drikker kaffe..minstemann sover og størstemann er i barnehagen. Størstemann hadde 39,1 når hun la seg i går..men 36,4 når hun våknet i dag tidlig, og med legens råd(Han ene som var på overnatting her i natt er lege) fikk hun gå i barnehagen i dag...

tvi tvi i dag Isabell....jeg holder på å krysse hele kroppen i dag..

Slank 30 du er oppussingsenergitrollet...helt rå:D

Merwell. Det er deilig å suse avgårde. Når jeg bodde på Kypros for 10 år siden sammen med min da svenske kjæreste..suste vi avgårde veldig ofte på en Harley,tok selv også serfikat...men etter at jeg flyttet hjem igjen har det bare blitt liggende å støve...Nyt turen hvis det blir i helgen!!!

 

Ha en deilig dag jentene mine:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Slank, jeg kjøpte mikrofoner så vi kan prate sammen på sykkelen jeg, elsker å skravle jeg også, og blir pratesyk etter en stund, hehe...

Men, ulykker skremmer, det er helt klart. Men, jeg koser meg virkelig, og syns det er herlig:)

Det er virkelig sommer når man ser disse guttene/mennen snekrer og jobber i bar overkropp, hehe... og fint å se på da;) En herlig tid, joho...

 

Lottis, så typisk at du også ble syk da.. Ergelig også når det er så fint og deilig vær... men nå håper jeg dere alle er på bedringens vei, og får den fine helga du håper på.

Grattis med 1 kg ned!! Det er jo virkelig bra! Endelig:)

 

Kan tenke meg du gleder deg til ferien nå ja!! Vi skal jo til Kroatia, og sånne frier er jo bare helt topp da!! Noe man virkelig gleder seg til... Og, da er det greit å føle seg litt bedre og slankere.

Når det gjelder huden vi har må jeg jo si at det merkes jo at elastikken ikke er like bra lenger når man blir eldre, og det er irriterende. Det er nok ikke så mange kremer osv som hjelper stort heller, det bare høres sånn ut og koster masse penger:(

 

Ha en flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jaja... da står samvær for tur, og jeg gleder meg allerede til han har reist og helga kan begynne.

 

For et herlig vær, ca 30,5 grader i skyggen:)

Håper det holder hele helga!

 

Kos dere så snakkes vi ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hvordan har eksamenen din gått idag isabel? Sliten, og lettet?

 

Her har vi hatt samvær, og det gikk greit. Dro på stranda, så ungene badet, lekte og koste seg.

 

Ha en fin kveld og god natt alle sammen:)

 

Nattaklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Nå må det snart gi seg......

i morgen håper jeg på rolig dag og masse koselig tid med gjengen min. Blir ikke fjelltur når lillegullet er syk..

Jeg fikk meg en time i skogen i kveld.....deilig:)

 

Ha en god natt flinke,gode og omsorgsfulle Merwell.Nyt helgen!!

 

Og Isabell håper du ble feiret litt i kveld!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

.. Ja.. da har jeg akkurat kommet ut av dusjen.. Min kjære gjør siste strøka for idag nå, høyt oppi liften. Og klokka er nå 24.... Flink mann jeg??? Jeg har grunnet metervis med rekkverk idag.. Noe så kjedelig jobb a.. I tillegg skal jeg samma runden med beis 2 ganger.. jaja.. Fortsatt positiv..

Huset blir sååå fint.. I tillegg kom min kjære hjem med de utelampene jeg har hatt lyst på... Håper de kommer på veggen imorgen.. :D

 

Ble wok til middag idag, med svin, chop suey (?) saus og eggnudler.. Endte på 1304 kcal og liiitervis med vann..

 

Huff så kjedelig med mer sykdom lottis.. Får håpe hun er bedre imorgen da, slik at dere kan nyyyte den fine dagen som det skal bli.. :)

 

Ja, det har blitt 9. juni også nå, etter kl tolv. Dvs. jeg har blitt 31 år.!! huff.. Dette blir nok den minst feirede bursdagen noensinne.. jeg ville heller prioritere beising.. Høres ille kjipt ut men.. Vil heller ta en heidundranes fest her når vi er ferdige..

 

strålende helg til alle.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

k040.gif

 

GRATULERER så masse slank!! Håper du får en flott dag selv om det betyr jobbing på huset:)

Det er herlig å se hvor fint det blir, og joda, du har en flink mann!! Syns dere er flinke begge to;)

 

Så kjedelig med mere sykdom lottis, håper virkelig hun er bedre idag så dere får en fin dag, selv om den blir litt annerledes enn du først tenkte deg.

Kos deg med ungene og nyt dagen du også:D

 

Ha en flott helg alle sammen, nyt sommeren og finværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ja, så var lørdags kvelden kommet:)

Vi har spist taco idag, jeg spiste bare salat og elg-karbonadedeig + litt ost, så dette var sunt og lite kalorier.

Ellers har jeg vært en tur på stranda idag også, må jo nyte dagene mens man kan. Sommeren går fort, så det er bare å kose seg:p

 

Håper dere har en fin dag alle sammen!!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Håper ikke varmen har slått ut alle sammen her, for da blir det trist

g050.gif

 

Igår kveld ble det mc-tur på meg og min mann, og jeg koooste meg! Herlig:D

 

Nå har han reist på skoletur med 10 klassingen, og kommer hjem igjen tirsdag kveld. Reiste 9.30 til morran. Vi har vært på stranda i hele dag, og nå skal snart minsten i seng, så skal jeg og min lillesøster ut å spise middag og kose oss:)

 

Kommer innom igjen ikveld jeg, og håper det er litt mere liv her da, hehe

 

Klemzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Da er jeg hjemme igjen, og her har det fortsatt ikke vært noen...

 

Jaja, håper det betyr at helga har vært strålende flott for alle sammen:)

 

Nattaklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

God morgen jenter..

Ja, da var dagens dom klar, og jeg har velfortjent gått opp 200gr.

 

Dette har vært helgen med bare jobbing, og mat har blitt litt så som så. Klarte meg bra gjennom lørdagen og fikk i meg flere småmåltider, men skeiet ut med pizza på kvelden. Hadde tross alt bursdag. Igår ble det is; 2 ganger + 2 kjeks.. huff.. Så jeg tar økningen med fatning, helt fortjent.. :)

 

Dagens tall:

12/3: 77,1

19/3: 76,1

26/3: 76,8

2/4: påsketur

11/4: 77,3 (veide onsdag, og har gått LITT opp igjen kan du si) .. freeez....

16/4: 76,1

23/4: 75,3

30/4: 74,3

7/5: 74,0

14/5: 73,8

21/5: 72,6

28/5: 72,5

04/6: 72,1

11/6: 72,3

 

Er supersliten idag, klarte nesten ikke stå opp av senga. Kroppen er så stiv og støl.. MEN vi har fått gjort så utrolig mye, og jeg er så stolt av min kjære. For han er litt av et arbeidsjern, NÅR han først kommer igang.. :D Ble dårlig med feiring på lørdag, vi sto opp kl 7 og jobbet ute til halv ti på kvelden..

 

Håper alle har kost seg masse i solen i helgen, og fått litt deilig farge.. :) Vi får båten vår idag, og skal cruise litt rundt med den.. jippppiiii...

 

Vi "snakkes"

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jaja, 200 gram er da ikke så mye slank, og når man har bursdag skal man kose seg:)

Så delig det blir å få båten da, tenker dere kommer til å kose dere masse!!

Vekta mi er som sist, 57,4 kg, og fikk mensen til morran og det er nok grunnen til at jeg ikke har gått ned tror jeg. Men det er helt greit, holder meg jo der jeg skal være

 

Nå ligger jeg på verandaen og slapper av, sliten idag, og det er sikkert pga varmen men det er jo deilig da:p

Skal på jobb ikveld også, da er det grillkveld for elevene og de nye 8 klassingene som starter til høsten.

Jaja... skal bli godt med ferie nå, bare noen få dager igjen:)

 

Ha en fin dag alle sammen, og nyt varmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Går det bra med eg Isabel, eller er du helt utslått etter eksamen? Savner deg her inne vettu:)

 

Nå er det leggetid, så sove godt alle sammen

 

Nattaklem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen

 

jeg er fortsatt med, men jeg ble helt utslått etter at jeg leverte eksamen på torsdag.. har vært mye trøtt og sliten i ettertid..og midt oppi det hele ble jeg skikkelig syk... høy feber og vondt i hele kroppen.. helt forferdelig ..:). og midt opp i dette skal jeg forberede meg til en ny eksamen i mårra. Det er en avsluttende og muntlig eksamen... skal inn kl 1215, ferdig kl 1300... får karakteren ca 1530. Men DA er jeg ferdig med fire år..... puh... :) helt utrolig egentlig... jeg skjønner det ikke selv en gang... har ikke gått opp for meg...

 

Når det gjelder vekt og mat for mitt vedkommende er det ikke det som har stått i sentrum... men jeg holder meg fortsatt på det samme... og det er jeg glad for. Må nok bare innse at slaget er tapt om å få se 60- tallet denne sommeren.

Mine tall:

 

28/5: 73, 4 kg (- 600 g fra forrige mandag)

4/6: 73,6 kg

11/6: 73,4 kg

18/6:

25/6:

2/7: 69,9 er ønsket mål...:D

 

Nå må jeg legge meg igjen... ikke i form ennå...og så opp å lese mer...

 

Ha en flott dag alle sammen, og jeg ville aldri ha sviktet dere :) Ønsker jeg å gi meg her inne så sier jeg i all høflighet i fra.. Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...