Gå til innhold

Fit For Fight


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Hehe... en sånn kur virker ikke særlig fristende:)

Det løsner nok virkelig nå feliz, så prøv å se!

 

Jeg er endelig tilbake i sofaen, og skal bare slappe av resten av kvelden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Merwell. Det går helt sikkert an å få tak i noen her også, men jeg tror de vil være mye dyrere. For 3 dvder med frakt betalte jeg 240 kroner. Jeg kjøpte følgende:

Brand new butt and more: god trening med 35min aerobic og så 17 min styrketrening på gulvet.

Beverly Hills Pilates.

10 min solution Fat blasting dance mix. Bygget opp med 10 min moduler. Denne er mer danseaktig med ganske vanskelige bevegelser.

Begge de to første er med Janis Saffell. Det var mange DVDer med henne på amazon. Fornøyd med begge, så jeg kan anbefale å prøve først med noe fra henne.

 

Først må du bestemme deg for hva type trening du vil ha, og deretter etter pris/kritikk. Jeg har lyst til å bestille et par med kick-boksing inspirert aerobic også.

 

Dollaren er ca 6 kroner nå. Jeg kjøpte bare DVDer som kostet ca 10 dollar. Du må betale med kredittkort og de kommer i posten innen ca 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, Ja her var det liv!!

 

Kjenner at jeg ikke er så fryktelig skrivemodus om dagen, men jeg er absolutt med!! Grugleder meg til veiing i morgen tidlig men tror ikke jeg har noe å frykte. Har jo vært rimelig flink i forhold til tidliger perioder (som nå er glemt, haha) Håper så inderlig jeg ser 78 tallet!

 

Har røket på 2 glass rødvin ute i kveld, men fant ut at det ihvertfall er bedre enn 2 pils - og iom at jeg ikke brukte kosemerkene mine i helgen så kan vi si at jeg gjorde det nå! muligens litt urutinert av meg å gjøre det kvelden før veiing med dog.. det VAR godt, haha

 

Trening ja... Jeg er generellt ikke noe glad i å trene - men glad i følelsen etterpå, haha. Det beste jeg gjør er å gå lange turer i skogen i raskt tempo. Ellers syns jeg også timer alla dancestep er gøy. som noen vet har jeg slitt med en lår/ryggskade siden i fjor sommer og den har enda ikke blitt noe bedre. Har vært hos lege og fysioterapaut men det blir ikke bra. så jeg vet ikke helt hva jeg skla gjøre. DEtte har gjort at jeg har mistet den kondisen som jeg begynte å få her i vinter engang.. Så nå har jeg begynt å gå litt turer igjen på tross av vondtene mine. I morgen skal jeg si opp abb. mitt på Elixia her i Asker. og når oppsigelses tiden er ute skal jeg se om jeg har råd til å tegne abb på Sats på sagene - det blir nærmeste i forhold til ny leilighet.

 

Søndag regner jeg med å få litt trimpoeng - da skla jeg vaske ut hele leil her jeg bor nå :P

Vi knottes i morgen!

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Else, takk skal du ha, da skal jeg se igjen i kveld, på amazon:)

Greit med tips, hehe... er litt grønn selv...

 

Sans, jeg er helt sikker på at du ser resultater idag på vekta, og 2 glass rødvin er ikke så ille. Man må unne seg litt innimellom:)

Selv skal jeg i bursdag på lørdag, så da blir det verre...

Vet ikke hva vi får å spise, men det blir nok en god del vin tenker jeg, så vekta mi til mandag får nok svi:( Men, sånn er livet, man kan ikke kutte ut alt heller, men heller leve et normalt liv, og passe på å spise riktig, og ikke snop.

Jeg kjenner at jeg er støl i magen idag, og det er bra:)

 

Så spennende det blir å flytte, sans, og da har du jobben med vasking. Det er det kjedeligste når man flytter....

Synd at ikke skaden din er bedre, og at de ikke finner ut av noe som hjelper. Ergelig å ha det sånn!

 

Ha en fin dag idag, og lykke til alle som skal på vekta idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler litt som deg Sans1, at jeg ikke er så innmari i skrivemodus, men leser gjevnlig hva som skjer og er med! Men idag er jeg nesten litt redd for å skrive opp vektresultatet, for jeg føler at jeg fortjener kjeft. Kremt. Men de første kiloene går jo fort vekk, samtidig som jeg vet dette antakelig er vekt som vil gå opp eller bli værene en stund. Har jo ikke gjort alt helt riktig. Men akkurat nå føles det veldig bra! Skal allikevel prøve å legge meg til de gode vanene igjen. Den teite kjøkkenvekta mi har streika så det gjør det så kjedelig å legge inn mat her på siden. Liker å vite nøyaktige tall når jeg først skal være nøye.

 

2308 - 69,5

3008 - 67,7

 

Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Bare en kjapp hilsen fra meg her mlm arbeidsøktene. Jeg har gått ned 300 gram siden forrige torsdag. Det er ikke allverden - men så gikk jeg jo ned 1, 2 kilo fra mandag til torsdag forrige uke også... så alt i alt er mer enn godkjent: 1,5 kg på 2 uker.

 

20.08: 71,3

23.08: 70,1

30.08: 69,8

 

Keltisk, du får ikke kjeft av meg - og jeg er sikker på at det kjennes deilig å se tallene gå så fort nedover. Bare pass på at det ikke går på musklene løs - for dem har du ikke lyst til å miste - det er jo dem som forbrenne for oss :P

 

Else, jeg skjønte ikke helt hva du mente med hva som var skyld i din vektoppgang - men det er jo ikke annet å gjøre en å gi jern. Stå på!

 

Lykke til jenter,

Mimi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, Keltisk - så deilig! Men om du vet at du har "jukset" litt er det jo bare å belage seg på at det kanskje står stille neste uke :P

 

Her har det gått bra :) ned 0,8 og det er jeg strålende fornøyd med! Hadde bestemt meg for å være fornøyd bare jeg slapp å se 79 tallet.

 

300 ned og 1,5 på 2 uker er jo strålende, Mimi :)

 

Så da starter jeg opp på nytt igjen, og her er tallene fra den Sansiske juryen

 

22/8 : 79,1

30/8 : 78,3 = - 0,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Uff altså... vekta mi stoppa på 77,8 kg i morrest! Det er opp 1,8 på ei uke... Ser ut til at jeg får svi for alkohol og kebab inntaket sist helg (dvs fredag-mandag.. der er vel egentlig ikke helg, men nesten hele uka...hihi, snakk om å lure seg selv).

Jaja, var litt deppa til å begynne med, men når jeg vet grunnen, så skal jeg egentlig ikke klage. Får bare skjerpe inn og trene litt ekstra framover. I helga skal jeg ha "hvit"-helg, få gjort masse skolearbeid og svømt noen lengder. Muligens et par glass vin på lørdag kveld, men det skal beregnes inn i resten kaloriinntaket.

 

Flott at dere andre har gått ned, jeg gleder meg på deres vegne:) Og vi som ikke har vært like "flink", vi får bare prøve å strekke oss etter resten;)

 

Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Gratulerer til dere som har gått ned! Supert! :)

 

Måtte ha en liten mellomveiing i dag og da veide jeg 69,8! :P Det er flere måneder siden jeg var under 70. Håper ikke alt blir ødelagt med bryllup og tur i helga, men jeg skal være så flink jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Else, går vekta di opp når du trener, sånn at du merker det etter 1 dag?

Trodde den skulle gå ned jeg, men vet jo at muskler veier mer enn fett, men alikevel... Det er jo litt kjedelig da

 

Gratulerer til dere som har hatt flott nedgang, dette er moro:)

 

Arti, du vet jo hva det kommer av, så da er det bare å sette igang, og på'n igjen:)

 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Fridamor.. Da får du bruke det som ekstra motivasjon til å holde deg litt i skinnet i helgen :P

 

Er det forresten noen som vet hvordan man endrer trivselsvekta? Den står jo på 65 iom at det var målet mitt i fjor. Men jeg har resignert og funnet ut at alt under 70 er bra, så jeg skulle gjerne endret den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja, jeg fikk svar og jeg har fått endret det :P

 

hmm, i går måtte jeg koble fra kjøleskapet (sorry, gleder meg sånn til å flytte inn til byen at jeg snakker om det hele tiden) så frem til lørdag kveld er det begrenset med matmuligheter.. spiser jo frokost, lunsj og mellommåltid på jobb, men middag blir det verre med. så nå blir det et par dager med fjordland igjen... Ble litt lei av det i vår, men jeg MÅ ha middag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Klart du må ha middag sans, og det er vel forskjell på de ferdige middagene også. Har aldri prøvd dem, men de er sikkert spisende:)

 

jeg bestilte den du sa else, med henne, så gleder meg nå, hehe

Bestilte enda en, husker ikke helt hvem akkurat nå, men skal komme tilbake til det

 

Nå er middagen spist, poteter, og fylt rødspette, nam nam:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Hei igjen alle sammen. For et liv det er her. Så hyggelig.

Gratulerer med strålende resultater, Sans1, Mimi og Keltisk. Og Arti: Skitt skjer, opp på hesten igjen :P (eller ut i vannet, som det vel heller blir i praksis)

 

Så langt, så godt, Fridamor, det går riktig vei.

 

Og Merwell: Du er jo bare supermotivator! Så masse koselige innlegg fra deg. Lykke til med veiing på mandag

 

Else78, jeg hadde det litt som deg en periode jeg trente en ekstremt hard time onsdag kveld. Det virker som kroppen holder mer på vann eller noe sånt etter hard trening, men det går gjerne over etter et døgns tid. Men det er jo de langvarige resultatene vi er på jakt etter, og om du pleier å trene onsdag kveld, vil jo uansett forandringene fra uke til uke vise seg, kanskje bare ikke så jevnt som hvis du ikke hadde trent kvelden før.

 

Jeg er også veldig fornøyd, ned 0,7kg. Det er mye til å være meg.

 

I går kveld skulle jeg løpe intervaller, men jeg er litt sur, for jeg hår fått en tendens til at det ene kneet mitt gjør skikkelig vondt når jeg tar i litt ekstra, og i går måtte jeg avbryte siste intervall fordi det rettt og slett ble for vondt. :) Utrolig irriterende. Jeg håper sånn at jeg kan skylde på joggeskoene mine, for det er så mye enklere å rette på enn om det er knærne det er noe galt med. Skoene var nye i januar, og jeg synes vel de burde ha god nok demping i hvert fall et halvt år til, men det er mulig jeg må kjøpe nye. Var på Løplabbet og kjøpte dem, og fikk se mitt eget fotnedslag i opptak, Det gikk i grunnen alle veier uten skikkelige sko. Surt er det i hvert fall. Nå som jeg endelig virkelig hadde fått sansen for å løpe.

 

Men. Som sagt hurra! Ned 0,7. Blid som ei lerke. Og så prøver jeg meg på boksetrening i dag og ser hvordan det går før jeg begynner å deppe ordentlig for kneet. Fortsatt finfinkveld til alle!

 

30/08-2007 66,1 kg = - 0,7 kg

23/08-2007 66,8 kg = +0,5 kg

02/08-2007 66,3 kg

Startvekt: 14. august 2006: 72,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Gratulerer Slankeklar, det var jo flotte resultater!!

Men, så trasig med kneet ditt da, får bare håpe det er skoene som du sier selv om de burde holde lengre. Blir vel spennende å prøve boksing:)

 

Jeg skal ut å gå meg en lang tur mens 14 åringen er på fotballtrening, og det skal bli deilig. Skal prøve å se om jeg får noe greie på pulsklokka, så kan jeg prøve den

 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Slankeklar,

Flott resultat på deg også. Hurra :P

 

Ang. kne og sko... Løplabbet har kvalitetsprodukter og relativt stive priser - men i den pakka synes jeg også det er god service. Ta med deg skoa ned dit en tur, og hør om de mener at de allerede er klare for utskiftning.

 

Løping er moro når man er i form, men dessverre er det litt belastende for mang et kne. Du får holde deg unna asfalt inntil du vet mer. Så vitt jeg husker pleier du å løpe rundt Sognsvann og der bør underlaget være mykt nok.

Lykke til i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det tydeligvis er mange her som har veiedag på torsdag hiver jeg med på den. Forrige torsdag veide jeg 62,1 kilo, etter mange utskeielser i helgen var det sikkert mer....

 

Idag veide jeg 61,3! Veganermat ruler!

 

Blir spennende å se om det fortsetter sånn - vet jo at jeg går ned mye vann-vekt og mageinnhold-vekt i starten...

Skal ta pause på lørdag, unne meg vin og kos, og så på'n igjen en uke til.

 

ååååå så deilig å endelig se at det går rett vei - og utrolig hva litt vektnedgang gjør for humøret. Jeg er ikke til å være i hus med når jeg ikke får på meg klærne mine, selv om jeg egentlig synes det er kjipt med folk som snakker mye om slanking og vekt. Godt med fristed her inne, her kan man klage og skryte og snakke om vekt hele tiden uten å føle seg som en grunn idiot.

 

God slankelyst til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Slankeklar og Feliz med flotte resultater!! Veldig veldig bra :)

 

Ang middag så har Fjordland mye bra med "rett" antall kalorier i forhold til det jeg spiser til middag (mellom 4-500 kcal) Men som vi snakket om her i vår så er vi litt usikre på om de har puttet mye rart i det. f.eks salt og konserveringsmidler. Men det går vel greit for et par dager..

 

Har - tiltross for en halv pose småsulten - bare kommet meg opp i 1100 kcal og her finnes ikke rare greiene av mat.. jaja, får snoke litt rundt og se om det kan være noe spisendes :P

 

Edit: Glemte at jeg hadde kjøpt en nutrilettbar m/ melkesjokolade og karamell... nam!!

 

ha en fortsatt fin kveld dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Endelig helg!

 

Else, den andre jeg kjøpte heter Personal Training System av Denise Austin

 

Grattis feliz, dette gir resultater! Herlig når man ser at vekta går rett vei, da er det som du sier, at humøret stiger betraktelig:D

 

Sans, da er jo det helt greit å spise den middagen noen dager:) Man må bare tilpasse det slik man best kan i en periode når man er på flyttefot;)

 

Ha en super dag alle sammen!!

a010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...