Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

Som du sier endelig fredag, herlig.....

 

Her ser det ut som om det blir en kjempe fin dag i dag også, hadde det i går også, så i dag skal dagen nytes.

 

Tror nok vekten etter hvert vill gå ned med deg også, ikke gi deg, stå på videre, dette klarer du. Sender deg noen Heia rop, kanskje det vil hjelpe deg litt:

 

Heia, Heia, Heia, Vilde :rolleyes:

 

Du snakker om ergometer sykling, min sin har blitt til kledstativ oppe på loftet den og der står den veldig bra fortiden, jeg syns det å sykle på den er gør hakke kjedelig, men kanskje jeg finner den frem i vinter, hvem vet, inntil videre skal den få være klesstativ slik den er i dag.

 

Ha en flott dag og flott helg og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Jeg ler så jeg nesten ikke klarer å skrive. Istid er noe av det morsomst jeg vet om. Har jeg en møkkadag så setter jeg gjerne på de filmene.

Får meg alltid til å le.

Ville innom for å ønske deg en knall bra helg. Du må stå på masse. Om vekta står rolig så er det bare kroppen som sier ifra. Prøv å spise litt mere å passe på at du spiser 4 måltider og legg gjerne inn 1-2 mellommåltider.

Fikk et tips i går av treneren min og det er veldig viktig at vi spiser hver 3 time.

 

Ha en knall dag og endelig freddan.

 

Klem Lena:):):rolleyes:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset digger vi Istid og Sid, spesielt Sid. En av mine favorittreplikker er: Eg svættar på føttene! Og kommentarene til de andre. Ler like mye hver gang. :)

 

Ok, NÅÅÅ skal jeg ut. Uuuut jeg vil uuuut! Blir alltid sittende lenge her og skrive til dere, men der er nå så kjekt også da. :rolleyes:

 

Have a wonderful day!

 

Klææææææm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så jeg nesten ikke klarer å skrive. Istid er noe av det morsomst jeg vet om. Har jeg en møkkadag så setter jeg gjerne på de filmene.

Får meg alltid til å le.

Ville innom for å ønske deg en knall bra helg. Du må stå på masse. Om vekta står rolig så er det bare kroppen som sier ifra. Prøv å spise litt mere å passe på at du spiser 4 måltider og legg gjerne inn 1-2 mellommåltider.

Fikk et tips i går av treneren min og det er veldig viktig at vi spiser hver 3 time.

 

Ha en knall dag og endelig freddan.

 

Klem Lena:):):rolleyes:;)

 

Ja, jeg må prøve å spise oftere tror jeg, pleier å bruke frukten som mellommåltider, men har ikke fått det til de siste dagene...og da har det blitt til at jeg har droppa frukten...(ok jeg skammer meg litt for det da...)

 

Takk for råd - de skal følges!

 

Klem til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset digger vi Istid og Sid' date=' spesielt Sid. En av mine favorittreplikker er: Eg svættar på føttene! Og kommentarene til de andre. Ler like mye hver gang. :)

 

Ok, NÅÅÅ skal jeg ut. Uuuut jeg vil uuuut! Blir alltid sittende lenge her og skrive til dere, men der er nå så kjekt også da. :rolleyes:

 

Have a wonderful day!

 

Klææææææm![/quote']

 

 

Hehe!! Så bra! Jeg bare elsker Sid!

Bruker du lang tid her inne altså??? *ler* Jeg har vært på jobb siden kvart over åtte,o g jeg har enda ikke gjort mye fornuftig :-/ Stakkars arbeidsgiver.

 

Ciao og klææææm tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en digg dag!! Lørdag og regnvær og ikke en eneste plan!! Nydelig. Vi har sovet lenge, ungene har sett barnetv i pysjen og frokost ble ikke servert før klokka 11.

Nå har 6åringen besøk av ei venninne, de leker fint sammen. Mini og pappa har jeg sent i butikken med handleliste. De skal også kjøpe ved...for nå er det litt huskaldt gitt! Kanskje normalt når det nærmer seg oktober med stormskritt? Hehe....skal bli deilig med fyr i ovnen hvertfall :)

 

Ute regner det bortover, desto bedre å kose seg inne med en kopp te, avisa og pc'n. Gikk tur i går kveld så har ikke dårlig samvitiighet for det heller.

 

Får registrere frokosten nå, tror ikke det blir så mye ned til mandag, men håper på en halvkilo i allefall....utolmodig jeg?? Neeeeeidaa :rolleyes:

 

Ha en fin lørdag alle sammen

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sovet lenge, det var deilig, Det dumme med det er jo at jeg ikke får igang forbrenninga før klokka 12......og lunsjen blir liksom ikke noe av....blir jo feil å spise like mange måltider på mye færre timer enn vanlig? Får se om jeg spiser litt mer til kvelds heller..

 

Har krangla med samboern i dag også, gaaahh....mannfolk!!! Blir så deppa av det! Hadde jeg hatt sjokolade her nå så¨hadde jeg spist, garantert. Burde heller bruke energien på ergometersykkelen, orker ikke å gå tur i regnet.

 

Alt i alt en dårlig dag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,5 ned og det er helt greit!

 

Startvekt 1.august 125 kg

1.oktober 114,4 kg

 

Gikk 3 lange turer forrige uke, og det tror jeg blir standard fremover.

 

Jaja, nå er det jobb igjen..."hurra".

 

 

Mandagsklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm back! :) Har hatt en kjempefin helg. Det var skikkelig deilig å være inne i Hardanger, vi hadde ganske bra vær, spesielt søndagen. Da gikk vi en lang tur, 2,5 timer, og det var halvparten "sunt" underlag, kupert terreng i golf område, og halvparten på asfalt, langs bilveien. Fy f.... så vondt jeg hadde i beina da vi kom hjem, men følte på meg at dette hadde jeg hatt skikkelig godt av. Minsten min også, han har jo astma og er også litt lubben, så det var kjekt at han fikk tatt seg litt ut også.

 

Det var dumt å lese om deg og sambo'en. Sånn er det vettu, gode dager og mindre gode dager, men det er pyton når det står på. Håper du har en som er stort sett snill, det fortjener du virkelig. Sånn gledesspreder du er, bør han ta godt vare på deg. :)

 

Tusen takk for koselige meldinger inne på dagboken min, jeg lo skikkelig godt da jeg så det.

 

Snakkes i morgen håper jeg. Og ikke gi opp, du får heller ikke lov til det!!! Da kommer jeg i såfall til Oslo og sparker deg i rævva for å få deg igang igjen. Hihi.

 

Kleeeemmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

- 10,5 kg er jo kjempebra da!!! Du er jo skikkelig godt igang!

 

Jeg kjenner igjen trangen til å stappe i seg når man har en dårlig dag, spesiellt når man har det dårlig med den man lever med. Godt at du ikke har sjokolade i huset, for jeg kan med stor sikkerhet si at du ikke hadde følt deg noe bedre dersom du hadde fallt for fristelsen, snarere tvert imot, ikke bare hadde du vært sur på gubben, men også på deg selv. Og han er da virkelig ikke verdt at du ofrer vekta di for ham, er han det da????

 

Håper som Trude, at han ellers tar godt vare på deg, det fortjener du!

 

Ha en finfin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm back! :) Har hatt en kjempefin helg. Det var skikkelig deilig å være inne i Hardanger' date=' vi hadde ganske bra vær, spesielt søndagen. Da gikk vi en lang tur, 2,5 timer, og det var halvparten "sunt" underlag, kupert terreng i golf område, og halvparten på asfalt, langs bilveien. Fy f.... så vondt jeg hadde i beina da vi kom hjem, men følte på meg at dette hadde jeg hatt skikkelig godt av. Minsten min også, han har jo astma og er også litt lubben, så det var kjekt at han fikk tatt seg litt ut også.

 

Det var dumt å lese om deg og sambo'en. Sånn er det vettu, gode dager og mindre gode dager, men det er pyton når det står på. Håper du har en som er stort sett snill, det fortjener du virkelig. Sånn gledesspreder du er, bør han ta godt vare på deg. :)

 

Tusen takk for koselige meldinger inne på dagboken min, jeg lo skikkelig godt da jeg så det.

 

Snakkes i morgen håper jeg. Og ikke gi opp, du får heller ikke lov til det!!! Da kommer jeg i såfall til Oslo og sparker deg i rævva for å få deg igang igjen. Hihi.

 

Kleeeemmmm[/quote']

 

Velkommen hjem!

Den helgen deres hørtes bare helt fantastisk ut. Fjellet om høsten er jo bare nydelig! Godt dere har kosa dere!

 

Det med sambo'n gikk greit, det var egentlig bare en bagatell, og når man legger til litt dårlig kommunikasjon og en dårlig dag i tillegg til at man er slitne med 2 små i hus så ble det bare sånn. Han er verdens beste igjen nå heldigvis. Vi krangler egentlig sjeldent og han er verdens snilleste (han er bare så jævlig mann noen ganger...gaaah!!) hehe :)

 

Vi snakkes i morgen vettu, jeg har ingen planer om å gi opp. Fremdeles noen kilo igjen,.....hehehe...30 bare....jadda, det ordner vi!!

 

Lager en ny konk-tråd jeg. Jeg ble i allefall mer motivert av å ha en sånn :)

 

Snakkes!!

 

Vildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 10' date='5 kg er jo kjempebra da!!! Du er jo skikkelig godt igang!

 

Jeg kjenner igjen trangen til å stappe i seg når man har en dårlig dag, spesiellt når man har det dårlig med den man lever med. Godt at du ikke har sjokolade i huset, for jeg kan med stor sikkerhet si at du ikke hadde følt deg noe bedre dersom du hadde fallt for fristelsen, snarere tvert imot, ikke bare hadde du vært sur på gubben, men også på deg selv. Og han er da virkelig ikke verdt at du ofrer vekta di for ham, er han det da????

 

Håper som Trude, at han ellers tar godt vare på deg, det fortjener du!

 

Ha en finfin uke![/quote']

 

Du har helt rett, det er lett å ty til mat når alt annet er vanskelig. Og det blir jo bare ris til egen bak (eller fett faktisk...hehe) Samboern er vanligvis verdens beste, han var bare litt typisk mann her og det rant over for meg. Vi har ordna opp nå :) Takk for omtanken!

 

Håper du får en fin uke også!!

 

Vildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tirsdag igjen, ute skinner sola og det er så deilig! Jeg har ett hjørnekontor så jeg har vinduer på 2 sider og det er så fæææntææstick med sollys og varme :) Jepp, jeg digger høsten!!

Har grei kontroll på jobben nå, oversikt over alt, det er kjekt. Knekkebrødfrokosten er tygd og det er 1,5 time til lunsj. I det siste har jeg spist 1 brødskive (sikkert over 40 gram) med fiskepudding + en salat til lunsj, hvor mye kalorier det eri den salaten veit jeg ikke....jeg bruker å regge hele måltidet som 300 kalorier. Mulig det er feil, men pytt pytt..

 

I går kveld var planen å droppe gåturen og heller male karmer og lister sammen med sambissen....men så kom det en nabo og spurte om jeg ikke skulle være med. da sto jeg allerede i maleklærne og hadde holdt på i 10 minutter....og snille sambissen sa han kunne gjøre ferdig det jeg malte så jeg fikk gå alikevel. Så da ble det masse skritt alikevel :)

 

I kveld skal jeg fortsette å male, det blir kjempefint - vi maler alle lister og karmer hvite. De er trehvite nå. Før jul er målet å ha tatt hele huset + lagt nytt gulv og kjøpt ny sofa. Håper det går sånn rent økonomisk. Parketten vår er så stygg blitt at jeg gleder meg som en unge til å få nytt gulv!

 

Ha en super dag alle sammen!

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Så flott at du kom deg ut på tur, Vilde. Det var jammen godt gjort, spesiellt når du var kommet igang med malingen og alt! Det vitner om at du er motivert om dagen! Og kanskje et lite snev av konkurransemenneske i deg også? *knis*

 

Ha en finfin dag, høsten er nydelig- spesiellt når sola skinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at solen skinner på deg, og jammen gjør den ikke det her også, hehe. Det er så deilig, en skikkelig vitamininnsprøytning. Og hjørnekontor du, det må jeg si. Er du høyt oppe i gradene eller? :) Har ikke gått tur i dag og det blir ikke noe særlig tur heller, skal på kino med en venninne, og vi skal rusle litt rundt i Bergen sentrum, så kanskje man kan kalle det en liten tur, :)

 

Ellers vil jeg ønske deg en strålende dag, håper konkurranseinstinktet er på plass - because I'LL BE BACK! :)

 

Klem fra Truden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at solen skinner på deg' date=' og jammen gjør den ikke det her også, hehe. Det er så deilig, en skikkelig vitamininnsprøytning. Og hjørnekontor du, det må jeg si. Er du høyt oppe i gradene eller? :) Har ikke gått tur i dag og det blir ikke noe særlig tur heller, skal på kino med en venninne, og vi skal rusle litt rundt i Bergen sentrum, så kanskje man kan kalle det en liten tur, :)

 

Ellers vil jeg ønske deg en strålende dag, håper konkurranseinstinktet er på plass - because I'LL BE BACK! :)

 

Klem fra Truden[/quote']

 

Haha!! Hjørnekontor høres jo jæ**** fint ut da??? Du ser vel for deg 30 kvadrat med sittegruppe og realax-avdeling? Og callingapparat ut til forværelsedamen? Hihi.....sukk...neida, men det ER vinduer på to av veggene i hjørnet mitt.

Jobber som planlegger jeg, i en produsksjonsbedrift. Det er sørgelig lite glamorøst :)

Kos deg masse på kino- - og tur er tur!

Konkurranseinstinktet er er vettu, det ligger latent og dras frem hver gang det er snakk om skritt eller poeng..hihi!! Du banka meg jo glatt ned i støvla med alle poengene dine da - syns vi er flinke jeg.

 

Vi snakkes, klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så utrolig godt humør av det gode humøret dere har :)

sambissen...ler*

Supert du fikk trimmet og han tok over malingen.snillt :)

Ha en fin dag fortsatt' date='og klem fra meg :)[/quote']

 

 

Så hyggelig!! Godt humør er bra å ha, og jeg "dævver" uten litt humor i hverdagen.

Samboeren høres så kjedelig ut...hehe, så han er sambissen :)

 

Ha en strålende ettremiddag Janne

 

Stor Vildeklem i din retning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sambissen høres veldig kjekt ut. Du finner ikke et navn til mannen, gubben, kællen min. Syntes ikke jeg finner noe passende til han.

 

Ja ja det er jammen godt du har konkurranseinstinktet i orden da.

Du er skikkelig flink.

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Å fy flate dette går tregt i dag. Internetten altså.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travelt på jobb i dag? Skal jeg strø litt salt i det og fortelle nok engang at jeg har ferie denne uken, hehe. Sorry...:)

 

Håper virkelig at du har en fin dag uansett om du er på jobb eller ei, du er en skikkelig gledesspreder, det merker jeg. :)

 

Vi preikes senere i dag, på konkurransetråden i hvertfall. Har du husket skrittelleren i dag? Skulle egentlig hatt venninner på besøk i kveld, men skal heller gå meg en tur. (Hun ene ble syk)

 

Ok, stå på videre, hvis du har en dårlig dag, må du så avgjort gi beskjed til oss, så skal vi se om vi kan få deg på rett spor igjen, jeg og alle de andre nettvenninnene dine. :) Vi er her for hverandre, vettu.

 

Klæææææææm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det av deg i dag da. Håper at alt er bra med deg. Ja ja du er vel ute i det deilig høstværet. Dere har vel like knallvær dere som vi har i særp.

 

Ønsker deg en knallbra høstkveld.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy fritz nå er jeg sliten, har vært ute å gått i halvannen time, og midtveis så skal sylfidevenninna mi trene i ei trapp!! Og der var den mange trinn.....shit jeg har visst lårmuskler inni der ett sted...hehe, løp opp denne trappa 3 ganger (gikk ned igjen). Jeg kommer seriøst ikke til å kunne gå imorgen??

Jaja, svett ble jeg da, men nå har jeg dusja og spist og fått lovnader om massasje etter fotballen i kveld :) Hurra!

 

Takk for hilsner Lena og Trude!! Gode jentene dere vettu! Blir så happy når jeg kommer inn hit.....og ja, jeg lover å si ifra hvis det er vanskelig en dag eller to, for jeg kommer garantert dit etterhvert.

 

I dag har det vært mye på jobb ja, hehe....blir ikke mye tid her inne da, men heldigvis går dagen fort på den måten.

 

Nei, nå skal jeg inn på de andre trådene og lese litt.

 

Håper alle har det fint

 

Vildeklem til de som vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...