Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

1,9 kg ned

 

Vekta stoppa på 116,1.

 

Da har jeg gått ned totalt 8,9 kilo siden jeg starta, og det er deilig!

 

Sitter på jobb, så har litt dårlig tid.

 

Ha en super dag hele gjengen :-)

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar
1' date='9 kg ned

 

Vekta stoppa på 116,1.

 

Da har jeg gått ned totalt 8,9 kilo siden jeg starta, og det er deilig!

 

Sitter på jobb, så har litt dårlig tid.

 

Ha en super dag hele gjengen :-)

 

Klem fra Vilde[/quote']

 

 

Hei ;)

 

HURRA for et flott resultat, kjempe bra, nå får du lønn for innsatsen, jeg fortsetter å heie på deg.

 

ha en forsatt fin dag:)

 

Klem fra evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1' date='9 kg ned

 

Vekta stoppa på 116,1.

 

Da har jeg gått ned totalt 8,9 kilo siden jeg starta, og det er deilig!

 

Sitter på jobb, så har litt dårlig tid.

 

Ha en super dag hele gjengen :-)

 

Klem fra Vilde[/quote']

 

Du er bare utrolig flink!!! Heia, Vilde. Stå på! Gratulerer med den flotte nedgangen!

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Trude! Føles helt greit dette ;) 1,9 var kanskje i meste laget i forhold til anbefalt nedgang pr uke...men det går jo i rykk og napp det her.

 

 

Vel vel....tirsdag formiddag på jobben. Alt for mye å gjøre, og egentlig ikke tid til å skrive her..men det er det som frister mest!

I dag håper jeg far i huset kan hente unger, så jeg får dratt å klipt håret. Skulle gjort det for minst 1 mnd siden så det er på tide!!

I går kveld gikk jeg tur igjen, og jeg klarer faktisk å føre en samtale opp den bratteste bakken nå....på samme stedet jeg trodde jeg skulle dø for noen uker siden :)

 

(er det ikke lunsj snart da???)

 

Æsj, jeg får vel gjøre litt da.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare så utrolig flink. Kjenner at jeg blir skikkelig glad når det går så bra med deg. I dag koser jeg meg hjemme. Har min første fridag på 10 dager. Litt sliten.

Tenk å klare å snakke når man går i oppoverbakke, det er helt utrolig bra.

Håper du har en litt fin dag på jobben da. Hva jobber du med forresten.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare så utrolig flink. Kjenner at jeg blir skikkelig glad når det går så bra med deg. I dag koser jeg meg hjemme. Har min første fridag på 10 dager. Litt sliten.

Tenk å klare å snakke når man går i oppoverbakke' date=' det er helt utrolig bra.

Håper du har en litt fin dag på jobben da. Hva jobber du med forresten.

Klem Lena[/quote']

 

Takk skal du ha, det gikk fint forrige uke ja, men nå er det bare å fortsette videre...godt å kjenne på kroppen (og klærne!) at det hjelper.

 

Jeg jobber i ett trykkeri hvor jeg planlegger produksjon på en av maskinene. Dvs at jeg sitter stort sett foran skjermen hele dagen. Snakker med kunder og sørger for at ting skjer til rett tid osv osv. Trives godt, men har holdt på med det samme i noen år nå....så driver å snuser litt på andre jobber innimellom. Så får vi se om jeg slenger inn noen søknader etterhvert.

 

Så deilig med en fridag da!! Kos deg masse, håper du får med deg litt av sola i dag, her i Oslo er det strålende sol akuratt nå!!

 

Vi tastes!

Klem til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har du en jobb hvor man må være fokusert og nøye da. Kan skjønne man blir lei da og gjøre de samme tingene hele dagen.

For 17 måneder siden satt også jeg på et kundesenter og var kundebehandler for Tele2 mobil. Jeg holdt ut i 5 år men da fikk jeg nok også. 12 mai i fjord sa jeg opp jobben og gikk på dagen. Nå er jeg i helsevesenet og det er så deilig. Jeg storkoser meg.

 

Ha en fortsatt fin dag. Nå skal jeg begynne med litt vask av hvinduer.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jeg klippet håret mitt i går? Nei. Ble jeg sur? Ja ;) Blir man sulten av å være sur? Jeg tror det, for jeg klarte å tygge i meg 3 - tre -polarprød med gulost ganske seint i går...*ler*....etter at jeg hadde fått i meg i kcal jeg skulle! (det var knallgodt...men akk så dumt!!)

 

Ikke har jeg noen pms å skylde på heller..(hei hei Trude!)

Det kunne vært verre...det kunne vært sjokolade...jepp.

 

Jaja, ny dag, blanke ark :) Har spist frokost på jobb som vanlig. Var kaldt her i dag, sendte ungene avgårde med lue, noe begge syns var deilig heldigvis!

 

Mini skal ha med en venn hjem etter barnehagen i dag - de skal få pannekaker....så får jeg se hva jeg skal spise.

 

Klem fra Vilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet og ledd både lenge og vel her nå etter at jeg leste innlegget ditt på tråden min, og som jeg svarte der, må jeg bare si at du (og Janne) har reddet dagen min! Tusen takk, dere er bare skjønne! Nå føler jeg at jeg er på plass igjen, det blir kanskje litt mer underholdning, i hvertfall for de rundt meg, og kanskje man kan le godt av det i ettertid, men søren om det er noe moro når det står på. Lurer på hva som egentlig skjer inni hodet vårt når vi blir sånn. Hmmmm. ;)

 

NÅ skal jeg begynne å skrive på den hersens greien og se om jeg klarer å få noe forståelig ned på arket. Hvis jeg skal ta master i litteratur og til og med etter fylte 40 år, så bør jeg kunne levere en ok oppgave. Føler jeg press, å neida, ikke i det hele tatt. (Sagt med syrlig ironisk tone).

 

Det var synd det med hårklippen, ergrer meg sammen med deg. :) Pass på nå i ettermiddag ang bollene du skal lage. IKKE røre, bare se. Kanskje du kan få én. :)

 

Stå på Vilde, jeg vet du kan klare det. Gi aldri opp! I dag er en ny dag, og slike som i går, hvor man tar litt ekstra, de kommer nok for oss alle. Bare vi ikke gir opp av den grunn. Men det gjør du ikke, får ikke lov av meg, hehe.

 

Håper du får en kjempefin dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover å ikke gi opp, hvis du lover det samme!

 

Dere er virkelig supre alle sammen, det er så motiverende å komme inn her og bli kjent med dere. Nesten som å bli kjent med folk på kurs det her, og jeg VET at uten dette forumet så hadde jeg ikke klart meg så bra som jeg gjør i forhold til å spise riktig og trimme. Så takk for at dere er her....og vær så snill å ikke forsvinn!! ;)

 

Jaja, jeg skal ut å gå etterpå, og det regner....hmmm...har jeg regnjakke som er stor nok? Neppe....superundertøy innerst så blir jeg vel ikke kald. Shit....jeg har ikke lyst, men jeg skal.

 

Håper alle sammen har det bra, og at Trude er flink og skriver...hehe!!

 

klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for din del at det ble en gåtur. Det som motiverer mest når været ikke er helt topp er når man tar på seg skrittelleren og går avgårde. Og vettu hva jeg har gjort. Inne på bloggen til spardama så har hun ei liste over anntall skritt pr. dag. Jeg har printet ut og den henger på kjøleskapet.

Et lite tips.

Det som også er deilig og frister etter en lang gåtur er den deilige varme dusjen og sette seg i sofaen med en kopp deilig te og tepper rundt seg+ levende lys.

Så skriver jeg rett fra levra så dette er nok noe rotete.

Ønsker deg uansett et hærlig onsdag kveld.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååå??? Gikk du tur i regnet? :) Kommer innom for å si god morgen og håper du får en super og sunn dag i dag.

 

Prøver å komme på et lurt ordtak for oss kvinner, men akkurat nå er jeg tom, hehe. Er fryktelig trøtt akkurat nå. ;)

 

Har skrevet ferdig 2/3 av oppgaven, resten blir i dag. Så for en gangs skyld, er det ikke siste liten hastverk.

 

Men blir nok ingen trimpoeng i dag heller, ble ikke i går. Skammer meg der ja. Jeg vil snu om og si som May, for det var virkelig lurt, man skal ikke spørre seg om OM man skal trene i dag, man skal spørre seg om HVA man skal trene i dag. Den innstillingen der digget jeg! Begynner med den innstillingen der i morgen. :) Nei, faktisk så mener jeg det, skal skrive det ned i dagboken min for hver dag, så nå har jeg sagt det så nå MÅ jeg gjøre det, sant?

 

Ha en super dag (nok en gang, hehe)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk tur i går!! Det regnet ikke akkuratt da vi gikk så det var jo heeeelt fantastisk. Jeg går sammen med to andre, fast to kvelder i uka...så de er flinke til å dra meg med!! Gyldig fravær er visstnok noe sånnt som innleggelse eller lignende ;)

 

I kveld skal jeg ut med jobben og spise middag. Heldigvis på BigHorn for da kan jeg ro det i land med rent kjøtt og bakt potet :) Kjøre skal jeg også, så da blir det bare farris eller lightbrus!

 

Trude, så flink du er! Ikke i siste liten heller :) Good for you!!

 

Her har du et ordtak:

Kvinner faller bare når de allerede har snublet flere ganger.

 

hehe, googla det og fant en side... http://www.ordtak.no, var mye moro der!!

 

Takk for hilsner alle sammen, dere er så gode å ha. Jeg smiler stort når jeg kommer inn hit og leser. Føler nesten at jeg kjenner dere litt! Hvem vet, kanskje en av dere er naboen..haha!

 

Ha en super dag alle sammen, stikker sikkert innom i løpet av dagen kjenner jeg meg selv rett.

 

Torsdagsklem fra

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme og kan sende deg en god kveld hilsen. Jammen hadde du flaks i går da regnet glimtet med sitt fravær.

Det er jammen godt å ha noen som drar deg litt i øra.

Det er jo så deilig å gå seg en tur også da. Nå har jeg foret barna med banan så nå er de på vei i seng en etter en. Nå er det mor i huset som skal slappe av og kose seg med mange fine innlegg har på bloggen.

Håper at alt er bra med deg.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en liten tur før jeg skal ut å sanke mere skritt, er jeg heldig nå så er det ikke regn i kveld, det var det ikke tidligere i dag eller i går kveld så det blir spennede å se nå. Har gått mye i regn i det siste.

 

Så flott at du kom deg ut på tur i går kveld da.

 

Håper du fikk en fin kveld samen med jobben i kveld da.

 

Vi skrives.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er bare den gale kjerringen fra vest ;) Hatt en ok dag i dag da? Jeg må bare innrømme at jeg er i faresonen akkurat nå. Er sliten og vil i grunnen bare gi f...... i alt. Har veldig lyst på sjokolade, chips, is, kaker, karamellpudding, sjokoladekake mmmmmmmmmmmm, ok, sorry, jeg falt visst bort litt. Men har vært flink jente og spist meg kveldsmat før jeg virkelig ga blaffen. Jeg trenger et par strenge kommentarer, anyone.....anyone....???

 

Tror jeg skal lese flere av trådene her nå, for det hjelper alltid å lese om dere, synes dere er så flinke alle sammen, og så er dere så morsomme. :)

 

Ha en fin kveld og natt da, Vilde.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld damer :D

 

Jeg har i allefall hatt en (litt for) god kveld.

 

Orker ikke å ramse opp alt jeg har spist, da blir jeg bare deppa...*ler*

Så Trudemor....du tenkte å gi F? Jeg gjorde det jeg .....Begynte å legge inn ca hva jeg trodde jeg hadde spist i dagsrapporten og havna på 2300 kcal.....før jeg huska at jeg hadde glemt kyllingvingene jeg spiste til forrett!! Gaaaaaaaaaah!!!

 

Imorgen blir det magert...for å si det sånn ;)

 

Har ingen preken til deg nå Trude, men du klarte å stå imot ikkesant? Flinkeste gale kjerringa det tenker jeg ;)

 

Skal se om jeg ikke kan være strengere inne på tråden din etterpå..hehe!!

 

Nattaklem

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemelding! Det var faktisk oppmuntrende og som vanlig fikk du meg til å skratte. ;)

 

Er på plass igjen i dag, men trimmen idag kommer til å bestå av en del husarbeid, men det er god trim det, pleier å verke i hele kroppen når jeg er ferdig i hvertfall. Jeg skal i tillegg pusse på vegger, vaske over dem og MALE. Liker det egentlig ikke, men det kommer til å bli kjempefint og jeg gleder meg til det er helt ferdig. Ungene skal til faren i helgen, unntatt mellomste som skal på konfirmasjonsleir, jada, han skal konfirmeres til våren (grøss og gru, hehe)

 

Jeg har besøk av en pus i dag, (det er egentlig ikke så uvanlig, hun har lagt sin elsk på meg og jeg er så glad i katter og veldig svak for henne, selv om yngste mann er allergisk, uff, får dårlig samvittighet og jeg MÅ skjerpe meg), men altså "moren" hennes har klart å knekke en skulder og ligger på sykehus og pus har skadet foten, så jeg skal nå putte henne i et bur (grøss og gru) og ta henne med til dyrlegen. Jepp, dette blir moro serru.

 

Håper pus tilgir meg dette, tror i grunnen det, hun er veldig snill. :D

 

Ok, nå må jeg forberede meg til dette, det er vel bare å sette i gang. Hjeeeelp.

 

Skjerp deg, kjerring! (Det var til meg selv, altså ;) )

 

Håper du har en fin dag, hvordan går det med maten idag da, er du sunn i dag slik du sa? Straff for i går osv.

 

Takk for fine ord, forresten, og ja, jeg tror vi har noenlunde samme humor. Jeg blir overgitt hver gang noen virker omtrent like smågal som meg, hihi. Tror du er flink til å le av deg selv, og det er jeg og. DER! Sa noe fint om meg selv, OG DEG.

Kunne godt tenkt meg å holde kontakten, det er sikkert.

 

Nei, nå kan jeg ikke glemme tiden. Uff, har ikke lyst å være slem med katten, liker ikke å putte henne i bur. Men hun må til legen, det er sikkert.

 

Ha en fortsatt fin dag, Vilde. Og alle andre selvfølgelig.

 

Stooor klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...