Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Åssen gikk det på kursdagen i går k66? :rolleyes:

 

Kom meg gjennom spinn i går kveld, tok det veldig rolig, beina var som gele, hehehe.. Merka nemlig også at jeg hadde bytta sko den dagen, til helsesandaler istedetfor joggesko. Da har jeg vondt i 2-4 dager etterpå.

Roligere dag i dag, skuldrene er mer på plass, hehehe...

 

Nå får jeg snart begynne på fiskesuppa. Han kommer hjem fra trening om 30 min. Pusekatten hadde fått årets første flått i dag.. nå er den "morroa" i gang....

 

Ha en fin dag

Epleklem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Var på en time spinn i går :P

Middag; rester ac fiskesuppa. Vi har altså spist fisk 3 dager på rad! I dag blir det grilla sommerkotletter, rødkål, salat og polsk bygg ris. I morra er planen stekt laks.

 

Status sukkerinntak; bra! Vi spiser forsåvidt yoghurt (jeg lettvarianten) - og "sukkerfrukt" som pære, banan og druer. Men ellers har vi greid oss uten kaker og sjokolade. Jeg har avstått på sykehjemmet kaker :D Har kun hans ord på at han holder seg unna, men må jo stole på han, ikke sant. Men han prøver å lokke meg... Epler er sta. Vi skal dog ha besøk på søndag ettermiddag på kaffe og kake, så må lage noe da. Men bør jo ikke lage så vi har hele neste uke heller :( Ostekake muligens.

 

Trening i morra også. Fri 3 dager nå (jeg) Var hardt med så mange tidligvakter denne uka, hehehe... ps, vi la oss kl 21 i går... sove. :P

Får se, muligens det blir en gåtur etter middag, kanskje.

 

Går bra i Oslo?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Var på 75 min intervallspinn i går. :rolleyes:

Mål nådd; spinn 3 ganger både denne uka og forrige :lol:

I dag gikk jeg ca 45 min tur "hjemme" - Ryggen & menssmerter gjorde at jeg bare måtte ut å gå.......

 

Ikke spiste sjokolade osv enda! Men fy pøten som en viss person sliter på kvelden... i går var det en pose mandler som fikk gjennomgå, hehehe.. enda bra dette var HANS forslag, og ikke mitt... hihihihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Noen som vil være med å dra igang hverandre? Er 23 år, fra østlandet.. Jeg er 162 høy og har startvekt på 75,9 kg. Midjen viser 87 cm. Mitt første mål er å gå ned 6 kg - til 70.. Dette helst før mai.. smile.gif så får jeg se.. men håper på 65 i løpet av året.. Tar et skritt av gangen, og må jobbe med livsstilsendring.. Har slitt litt med helsen, og blir derfor variert med trening, men jeg skal gjøre så godt jeg kan..

 

Håper noen vil bli med å dra "lasset"

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halluen, beklager jeg har vært så fjern.

 

Jeg står mer eller mindre på stedet hvil. Ikke vært spes flink.

 

Sliter med helsen. Var hos legen og viser seg at jeg har etterdønninger etter influensa. Nå har jeg fått vann på lungene :-(

 

I oslo gikk det forsåvidt greit. Fikk med meg litt. Lesing har det ikke blitt noe av. Når arbeidsdagen er over prøver jeg å gi Nemi det hun trenger og så blir det sofaen. Orker rett og slett ingenting.

 

KJekt du er så aktiv epler. Klapp på skuldra!!!!!

 

Kan tenke meg at det er vanseklig å droppe søtt hver kveld når en har gjort det i mange mange år.

 

Idag årsmøte i sameiet. Håper vi får noen til å ta over styreleder vervet. Vel jeg trekker meg uansett.

 

Helgen reiser vi på landet, meldt fint vær og da er det jo deilig å være der.

 

Ha en storveis uke.

 

Hvordan går det med vekten din da epler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o der er du ja K66 :rolleyes: Du er meget savnet her av meg!!!!

 

...på stedet hvil er da bedre enn OPP ... gjør vel det jeg også... men blir jo så forvirret og smådeprimert da jeg veier meg på 2 forskjellige vekter..... Veide 86,1 på HANS vekt i går, på min egen blir det vel ca 84,8-85 noe deromkring.. Kanskje kan det være en positiv ting også, nå er jeg ikke sååååå opptatt av de grammene som varierer - bare det er så nogenlunde.. Er sjelden hjemme hjemme på morgenen uansett, så blir jo vekta her som er mer tellende på en måte. Du har kanskje samme "problemet" du også?? Eller hvor er du egentlig mest?

 

Huff, ikke greit å være hanglette.... Sats på å bli frisk igjen, ikke noe annet å gjøre. Antibiotika?

 

Har sleti med ryggen denne uka, men er hakket bedre nå. Beundrer virkelig dem som jobber fullt på sykehjem, det er tungt... jeg stortrives der jeg er nå, det er herlige mennesker, både pasienter og ansatte - men tung jobb. Ok med hjelpemidler/heiser - men det blir tung for en skral rygg alikevel, støtte dem til bords/opp av stoler - eller bare det å kle på dem. Ikke alltid de sammarbeider like bra på en måte.... :( Men knakande søte da... :P 6 vakter unnagjort allerede, 4 igjen + minifagprøva.

Er så nogenlunde ferdig med oppgava mi som skal leveres om en uke, må bare føye til småting neste uke da jeg er på jobb.

 

Kun spinning på mandag denne uka hittill, så denne uka stinker det... men har vært sliten.. Ikke har jeg gått tur heller... vaska forsåvidt verandaen + møbler om tirsdag - så da ble det ekstra trim der.

Men har jo vært en aktiv uke uansett............ man spretter lissom opp av stolen ekstra kjapt når man er student, hehehe...

 

Ja, jeg greide altså mandag til lørdag forrige uke - han greide mandag til fredag. Ikke tatt av denne uka, men spiste en halv pose polske ingefærkaker med moreller inni her om dagen. Spesielt for hjembyen hans altså, burde ha kjøpt med flere - hehehehehe - - men skal jo dit igjen senere selvsagt.

 

Skal krysse fingra for at noen melder seg frivillig på styremøtet.. ellers blir vel noen tvinga regner jeg med..

 

Skal ha jobbehelg på natt. Avspasserer forsåvidt søndag pga tidligvakt mandag, så blir bare 2 netter. litt hektisk for tiden, men snart er det tilbake til normalen igjen heldigvis.

 

Nei, nok skrævling. Ha en fin helg. :P

Klem fra Epler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P ca 1t og 30 min gåtur :P

Men burde ikke skryte så veldig høyt, siden vi både spiste soft is & brownie og cappucino... (har fonni ut at det er veldig hyggelig å gå innom kaffebrenneriet på torvet nemlig når vi går til byen :D

Nå skal jeg lage stekt lyr til middag, mens han er hjemme for å slippe ut pusekatten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja det kan du si. Men det ble nå trim da!!!! Veldig bra.

 

Jeg får jo ikke trimmet i det hele tatt. Lungene fremdeles på bærtur.

 

Har nå begynt å skjerpe meg. Ikke helt på noteringsstadiet men tenker mer over hva jeg putter i meg.

 

Totalt siden jeg begynte på an igjen så er det en nedgang på 1,9. Ikke allverden men bedre enn ingenting. Håper nå første uken med skjerpings mye av det kg som har kommet på igjen siste mnd forsvinner igjen.

 

Kan du ikke bare bruke hans vekt da epler? og så trekker du bare av 1 kg???

 

Nemi får ikke trent stakkars :blink: Vi skal egentlig konkurrere i helgen men spørs om det går. har så lyst å prøve men spørs om ikke det gjør at lungene mine slår seg enda mer vrang :-(

 

Nei, kanskje jeg skal overraske min kjære med middag idag hmmmm. Tror jeg gjør det. Ut å handle :D

 

Talast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Nettopp stått opp etter nattevakt :D

86,7 på hans vekt.Jeg får pønske ut noe lurt med den signaturen.. mmmmm (at han nå veier 84,1 irriterer meg noe voldsomt, så der må det jevnes ut litt, hehehehehehe) :angry:

 

Er kurset ditt ferdig? Husker ikke hvor mange uker du sa det var? 8? 12?

Ned er ned, vi må slite enormt for de få gramma... jeg vet... Hvor mye gikk jeg ned på det nettkurset? 800 gram? latterlig...

 

Kan ikke M begynne å trene agility med henne også, hvis du ikke greier å løpe? Sånn at ho får lekt litt? eller er ikke interessen på topp der?

 

Hva ble det til middag da? overraskelsemiddagen. :wub:

 

Hm.. har egentlig endel å gjøre, så burde få rompa i gir. Må vente på tørketrommelen. Putta klesvask i når jeg la meg nemlig, smart. 2 fluer i en smekk.

Og så skal vi ha 5 gjester i morra kveld på grilling. Møtt 3 av dem. Veldig hyggelige. Alle polske. Og siden han skal jobbe ekstra dobbelt i dag og tidlig i morra, blir det meg som ordner. Må jo bevise at jeg kan ta vare på han i matveien, hehehe. (de tviler overhode ikke på det altså, og de vet jo jeg er kokk... hhehe) - skal lage hjemmelaget potetsalat og lime pai.. Og en handletur på rema = grillmat. Var litt streng når det gjaldt farger på spisebordet, der har nok jeg mer peiling, innrømmer han... NEI lilla og rødt passer IKKE I SAMMEN! Snek meg til å innføre snikreklame , rødt og hvitt, hehehe da jeg kjøpte røde roser og hvite ranukler i går... Han så det med en gang. Vet ikke om jeg bør vedkjenne meg FFK for tiden, men.... dere gjør det bra hittill K66.

 

Nei, får ta meg en tur hjem til pusen. Må hente noe der også. Er jo ikke alt av bakeutstyr her akkuratt, men begynner å hjelpe, hehehe.

 

Klem fra Epler.

ps, han fikk bursdagsgava si forrige helg, selvom dagen var om tirsdag. Han har jo visst om det i flere uker, stakkarr... han har kost seg veldig kan du tro K66... Kjøpt masse ekstra utstyr selv. og har fått lært seg endel. Vellykka gave. Skal lære meg den jeg også altså, bare vi har mer tid i sammen, vi har jo jobba så forskjellig de siste ukene. Men bare kjekt at han ordner alt. Vi har jo lissom den isammen, på samme måte som den Ipaden MIN han fulltsendig har okkupert... kjekt å bruke den til spotyfy & høytaleren hans nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Selskapet i går gikk bra altså. Veldig hyggelige dem 2 jeg ikke hadde møtt også. Alle var fra jobben hans, så mye jobb prek riktignok. Muligens vi har grillmat for "noen" dager fremover - hehehehe

:P Litt feilberegning, hehehe. Lime paien ble utrolig god! Dessverre/heldigvis er det ikke noe igjen. :(

 

Måtte stå opp kl 09 i dag, ryggen slo seg vrang, dvs jeg må ut å gå i dag. Helt avhengi av å gå jevnlig..

 

Epleklem

 

ha en fin fin søndag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra besøket gikk bra det!! Klapp på skuldra til deg epler. Beklager dårlig med svar på sms, ikke helt i strøk

 

Har hatt pause på kurs. Sykdom har ødelagt. Denne uken har jeg hvert inn og ut av Haukeland. Fått noen medisiner nå som gjør at jeg puster bedre, men langt fra bra.

 

Gått ned 0,8 denne uken og det forbauser egentlig, men glad for det.

 

Håper jeg greier å skjerpe meg fremover.

 

Huff, ikke bra ryggen krangler.

 

Må ut å lufte Nemi litt.

 

har jeg forresten sagt at jeg har fått ny jobb???

 

Ikke sagt opp gamle enda og føler meg skikkelig råtten. Sykemeldt på andre uken nå og må si opp innen fredag. :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

 

Nei må ut mens jeg enda klarer å holde meg våken he he.

 

I morgen røntgen av lungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Noen som vil være med å dra igang hverandre? Er 23 år, fra østlandet.. Jeg er 162 høy og har startvekt på 75,9 kg. Midjen viser 87 cm. Mitt første mål er å gå ned 6 kg - til 70.. Dette helst før mai.. :)/> så får jeg se.. men håper på 65 i løpet av året.. Tar et skritt av gangen, og må jobbe med livsstilsendring.. Har slitt litt med helsen, og blir derfor variert med trening, men jeg skal gjøre så godt jeg kan..

 

Håper noen vil bli med å dra "lasset"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Skrulla86????

 

K66 :( Huff, noe dritt med dårlig helse !! Sånn er det med den saken dessverre.. Håper for guds skyld du blir helt frisk bare du tar tiden til hjelp.

 

Ny jobb, det var voldsomt til nyheter, men sikkert et klokt valg. Noen jobber passer bare ikke, da er det greit å gå videre... :(

 

Bra nedgang K66 :rolleyes: Klapp på skuldra... Får se å veie meg snart jeg og.. Kanskje jeg burde ha en fast veiedag igjen.. nå som jeg har mekka på signaturen for å tilpasse "2 vekter" mener jeg..

 

Ferdig med minifagprøve & stelledag i dag. Gikk temmelig bra, men endel småpirk innimellom. Ikke store, men lærærn SER ALT ... Tidsplanen røk jeg på så det ljoma, men det gikk visst bra..

Blir straks meldt opp til fagprøve nå, fylte ut kontaktopplysninger i dag. yeah... Åh gud det skal bli godt når de dagene er over, og jeg kan stå med fagbrevet i hånda!! (det tar bokstavelig litt tid før jeg får, men sånn symbolsk..) Nå får andre assistenter søren i meg også ofre mye fritid og krefter og sette seg på skolebenken også! :angry:

 

Nei, er fullstendig tom i hue etter i dag... Hadde et håp om å drive litt ute i hagen, men var jo bitende kaldt... men fikk luka bedda forsiktig i går både foran og bak. Men gjenstår og vaske veggen og døra foran leiligheten med vannslangen, mopp og svamp.. Da bør det være ok temperatur ute... Tenker det blir en sofa dag i dag... er dønn sliten, så må finne tilbake til energien. kaffe smaker veldig godt nå :P

Har fri i morra, men da må jeg ordne forskjellige ting.. Enkelte ganger hoper bare ting seg opp!

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 1t 10 min gåtur over "bakkar og berg" - tenkte jeg skulle utfordre den slitne kroppen min, kanskje skjelettet trengte å få vridd seg skikkelig tenkte jeg... sover dårlig om natta for ryggen er sliten, så måtte prøve noe.. Få se om det hjelper.. aktivitet er uansett den beste medisin heter det jo.

 

Middag; stekt laks, brokkoli, polsk byggris og pestodressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Tur 50 min i går, stedet for spinn... ikke bra kanskje, men...

I dag, ikke trim, men vært aktiv i hele dag med diverse hjemme og her. Alt teller, ikke sant. Venninne/nabo besøk hos meg ble det også :P

Ordner nok et grillselskap med samme kake som sist til i morra. Da er det min vennine (ho jeg drar på ferie sammen med) + samboer som vi/jeg har invitert hit da. På tide ho treffer han synes jeg! Gadd ikke vente på at dem skulle invitere oss, ho har lovet i flere måneder.. Best å gjøre det selv tenkte jeg.. Og kjekt at han får vært med også, så det ikke blir bare jenteprat...

 

lettsalta torsk til middag, rotmos, polsk byggris og crema fiskesaus fra knorr. Eller KNORRO som jeg sa...

 

Hvordan går det, K66? Formen bedre? svar på røntgen? Begynt å jobbe igjen?

Ikke noe vekt fra meg enda, vente til tullballet er ferdig :angry:

 

Ha en super fin tirsdag alle som er innom her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja helsa er noe dritt retten og sletten. Røntgen av lungene heldigvis fine. Jeg har rett og slett fått veldig kraftig astma. Er ikke noe gøy å bli andpusten av absolutt ingenting. Men jeg kan ikke ende opp som min mor, helt ødelagt av astma. Kosten har noe å si så der må jeg gjøre noe og må trene opp kapasiteten. Er jo morsomt når en ikke tåler noen ting. Men men, må bare komme igang. Idag var jeg på athletic yoga, du hadde ledd deg skakk epler. Jeg er så stiv og har så ondt i knærne (slitasjegikt i begge, høyre verst om dagen) at de fleste stillingene var helt umulig, men har forbant meg på at jeg må bli mer flexibel og da er det bare å gå på den typen timer. Har meldt meg inn i SATS igjen.

 

Ja ny jobb blir kjekt. Var skikkelig guffent å si opp. Sjefen er jo verden snilleste og så er jeg sykemeldt i tillegg :-( Men men, sånn er det nå bare. Var ihvertfall godt å få sagt det. Gruet meg skikkelig.

 

Søndag fikk jeg ånden. Bestemte meg for at nå var det nok. Jeg må gjøre det jeg kan for ikke å ende opp som krøpling. Tok turen på en liten fjelltopp, helt tragisk. Normalt 30 min nå brukte jeg 45 min. Men kom meg opp. Nemi var kjempefornøyd.

 

Ikke tenkt å telle kcal nå, prøver å bruke hode. Klarer ikke kcal telling akkurat nå.

 

Ned 0,4 denne uken, hadde jeg ikke trodd. Det går jo supertregt men men.

 

Ha en toppers uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ille stolt av deg alikevel K66 - du prøver så godt du kan hvertfall. Den vekta blir man uansett ikke klok på. Sånn er det bare å innse.. litt opp, og litt ned...

Selvsagt ler jeg meg ikke skakk av deg! Meg på yoga er heller ikke "elegant"... meldt deg inn i sats igjen ja, hehehe, sikkert bedre å få litt push på gruppetimer enn trene på egenhånd... Kunne ikke tenkt meg å si opp på F&S engang, trenger den puffen... ok, men har noen små pauser innimellom... Vi snakka om akkuratt det før en spinn time for ei stund siden.. vi som går der ofte har godt av små pauser på noen uker eller noen måneder, bare for å få tilbake gløden hvis vi stanger hue i veggen. Trening skal være morsomt også, ikke bare noe man måååå gjøre 2-3 ganger i uka uansett.

 

Han dro meg med på 65 min runde gåtur i går etter middag. Epler hadde mest lyst til å si nei, men... Vet den ryggen min har gått av å gå ca 1t HVER DAG det holder den i sjakk på natta.. Men når knær og ankler/ledd trenger hvile...

 

Skal jeg gå en liten runde nå tro... Han kommer ikke før 14.30 - så rekker det.. er ferdig med det jeg skulle gjøre til grillselskapet i kveld. Kaka pynter jeg med kremdotter m limekrem etterpå.

Vårrengjøringa utsetter vi stadig vekk, hehehehe... Har vært hjemme hos pusen. mmmmmmm må tenke....

 

God onsdag. Nyter den siste fridagen før jeg skal på ; 6 nattevakter!!!!! oh du salige.. kommer til å bli dønn sliten.. sliter hvis jeg har 5, nå er det en mer. Og så har jeg onsdag fri (avsp pga skole) deretter natt torsdag. fri fredag og lørdag, så 3 netter igjen. Har satt meg opp på noen (4) ekstravakter se, men ser at det blir muligens litt mye... men trengte litt mer avspasseringstimer..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk epler :D

 

Høres slitsomt ut med så mange nattevakter :blink:

 

3 kg siden 8 februar er jo ikke til å juble over, men heldigvis ikke opp. det ville vært katastrofe :ph34r:

 

Ja er noe med pause. Føler spes siste året bare har vært :( men ser nå lys i enden av tunnelen. Om 3 uker er det eksamen og har fremdeles ikke lest, fy skam rett og slett. Bare lyst å droppe hele greien men kan ikke det heller. Skal ha 2 uker fri og får da gjøre oppgaver. Kanskje jeg klarer å komme meg gjennom eksamen, who knows. Skal være glad når den er over ihvertfall.

 

du skulle sett meg epler, tuller ikke. Hadde ledd like godt som jeg gjorde da jeg fikk se "bilde" he he, du skjønner hva jeg mener ;)

 

Kjenner til problemet med at det en trenger for den ene delen av kroppen er ikke bra for andre deler. Skal ikke være lett :blink:

 

Var på en liten fjelltur idag. Det er jo ikke rare greiene men bedre enn ingenting :P vi er jo ute i 1,5 time og Nemi koser seg og jeg får beveget meg og da må en jo være fornøyd. Blir dødssliten av det da, men kjenner det begynner å bli litt bedre. Ikke noe gøy med all medisineringen men må man så må man.

 

Går det med vekten din da epler?

 

Tror det blir en bra sommer jeg :rolleyes:

 

Ha en knall helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1t tur i går.

nesten 2t tur i dag i marka. Innom alle 3 vannene i nærheten. 10 km på telleren min. eller 9,99 faktisk. :P HAN mumlet om mishandling når vi kom hjem til meg og hev oss over vannglasset...

Det har nemlig også vært knallvær de siste dagene... 36 grader i sola på verandaen nå.

middagen ble grilla laks og grønnsaker i folie. Godt.

 

:( skjønner hvilket BILDE du mener K66... :( snakker om å få sannheta slengt i trynet lissom....

 

eksamen, og huff og huff................ håper på det beste for deg

 

skal komme meg på vekta snart. LOVER.

Synes 1,5t fjelltur høres mer enn bra nok jeg...

 

nå må jeg logge av, hehehe.. ja vi satser på en bra sommer - med nedgang.... :D

 

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kan tenke meg det. Mishandling på høyt plan :lol:

 

Ja, dette blir året epler, ikke noe å diskutere. Litt spent på vekten i morgen. Hadde håpet litt ned men får satse på stillstand :rolleyes:

 

Skal på jobb ett par dager og så på onsdag kveld går turen på landet igjen. Nemi og jeg. Lese til eksamen :wacko: Planen er 4 timers oppgaveløsning så lunsj og tur med Nemi, blir fort noen timers pause og så 4 timers oppgaveløsning ettermiddag/kveld. Er kanskje ikke så mye men 8 timers dager må være nok. Mer er helt urealistisk. Usikker på om M kommer ned til helgen. Avhengig av om ene datteren kommer eller ikke. Håper de ikke skal på landet, da må jeg til by'n. Nytter ikke å sitte å lese med mye folk og hunder rundt meg. Har en plan og den må jeg prøve å holde. Om jeg holder planen kanskje jeg står????? Det må være målet.

 

Veldig rart jeg ikke har klart å lese noe så langt. Tror det er en kombi av helsen (som har vært dårlig siden februar) og at det er så mye stoff.

 

Ser nå lys i enden av tunnelen og føler meg "gladere" tror mye har med jobben å gjøre. Har sagt opp og har 3 mnd igjen, eller blir jo egentlig bare 2. Skal jo ha fri fra 13 mai til 1 juni og da er det bare 2 mnd igjen. blir sikkert vemodig også. Har det jo veldig fritt og godt. Men i den store sammenehengen er det rett og slett ikke nok.

 

Fantastisk vær. Skulle gått på Hovda hmmmmm men vi reiser vel snart til By'n. Kanskje tar tur på Fløyen. Meldt meg på en eller annen heftig yoga på SATS idag :wacko: Må jo prøve :unsure:

 

Nei, får logge av.

 

Ha en fantastisk dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...