Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Morsomt med ny yoga time???

 

Her ble det ikke noe gåtur, men det var litt etter planen også. Sov til 14, så kl 16 skulle vi være i nabobyen jeg ikke orker nevne navnet på. Besøkte ho på rekka som flytta for et år siden, ho med hunden. kaffe og vafler altså. Godt og treffe hunden igjen :P - og ho selvsagt også da, men mest hunden. hehehe.

Vel hjemme ble det wook med skampi og laks på verandaen. 36 grader i sola. Deilig..

yeah, 3 nattevakter til, har kommet halvveis før en frinatt.

 

Håper du greier å holde deg til planen K66.... å være alene er nok best i innspurten... + Nemi da selvsagt.

 

Nå lukter det kaffe her :D Nykvernet selvsagt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekt; ikke bra. :( Se signatur... begge vekter. 1,3 kg forskjell på vektene ser det ut som.

Bør vi skjerpe inn på grillmat? :D:mellow:

 

Sov til kl 14. Går bra foreløpig, har hatt 4 nattevakter.. 2 igjen..

er hjemme hos meg selv, vi jobber veldig forskjellig denne uka.......... natt + senvakt funker dårlig isammen..

Har vært ekstrem aktiv hjemme... garneriet i nærheten. kirkegården. dro til "barndomshjemmet" mitt... oh hjelpes... brakkene til den midlertidige barneskolen er nesten på plass... stapp fullt.. må innrømme det kom noen tårer... planta foran. Vaska veggen/døra foran m zalo + spyla. gikk 50 min gåtur i marka. Så når kl var 19 falt jeg ned i godstolen som en slaskette potetsekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går gikk alt på trynet.. eller... våkna etter nattevakt nr 5 med begynnende migrene... dvs, sov meg igjennom solskinnsdagen fra morgen til kveld.. jeg og katten. hue var bedre utover kvelden, så kom meg på jobb.. var usedvanelig våken i grunn i natt.... kan ikke skjønne det...

 

Måtte stå opp 12.30 i dag.. viktig personalmøte for nattevakter en time senere.. gikk greit. Deretter dro jeg og kjøpte 10 sekker jord.. og begynte så å plante ut i drivhuset.. i store potter/baljer med en gang. brukte 8 sekker, så endel tunge løft, hehehe. Koste meg gløgg i hjæl frem til 6 tida.. Trengte en dusj etterpå, hehehe.. (hansker??? vet jeg ikke hva er.... :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Rett ut i drivhuset med en gang jeg kom hjem fra skolen :P Epler er i sitt ess ;-)

Dem hadde heldigvis overlevd fint den første natta ute, men "mor" blir jo litt bekymret... :(:mellow:

 

Litt mer pc før jeg prøver å finne på noe lurt i drivhuset.. har jo gjort om endel der, så må finne noen nye løsninger... når man heiser ned en stor hylle, så mister man DEN plassen... men bedre for de plantene som trenger stor vokseplass... har noen ideer som må testes ut. Og JA muligens jeg har altfor mange plastpotter på en måte... :D Tenker jeg tenker mye bedre hvis jeg tar med en fersk kopp kaffe ditt ned og setter meg på en stol jeg har satt inn der.. :P Han nye naboen må vel lure på meg... sitter med ryggen mot døråpningen i lange tider lissom.... hihihihihihihi

 

Du LESER nå vel K66???? holder planen?? :angry::wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Vi tok en spontan tur med Strømstad Sandefjord og tilbake båten i går, 2,5t en vei. 50 min i Sandefjord (rakk en runde på torget før vi måtte ombord) - koste oss med god buffet mat på tilbaketuren. og en matbit (rekebaguet) den første veien. Ble litt taxfree shopping, men klær, ikke sjokolade. (eh, vi var i Sverige fredag, slapp han løs inne i godtebutikken, DET skulle jeg ikke ha gjort............................................... :( )

 

Nå skal vi hjem til pusen, slippe han ut, og så gå en lang tur i marka. 2t over et fjell tenkte jeg.

 

Logge av. Ha en fin 1.pinsedag!

Jeg skal nå på jobb 3 nattevakter..... festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: ok, det gikk.... krysser fingra..

kort oppsummering;

 

søndag; 2,5t tur i marka inkl 2 kaffepauser

mandag; 1t tur ved kysten på hjemstedet mitt.

17.mai; 3t byvandring, Gamlebyen + middag ute og softis.

i dag; vaska klær og klipte plenen.

(3 nattevakter på natta her altså)

 

Fikk et skrubbsår på kneet da jeg tryna (eh...) om søndag som ikke er direkte behagelig...

Om det blir mer tur i dag vet jeg ikke enda.. middagen blir grillmat hvertfall, siden vi ikke gadd lage mat selv i går, hehehe.

 

Sende dette nå før det går galt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke med trimmen ser jeg, klapp på skuldra.

 

Godtebutikk er vel ett sted vi ikke bør gå he he.

 

Jeg er nå på landet, skulle liksom lese, helt bortkastet. 1 uke til eksamen :o Vel hva skal en gjøre når en ikke klarer å konse?????

 

Neste uke skal jeg være i by'n og gå på BI. Tenker å være der 6-7 timer hver dag. Da tenker jeg å komme meg gjennom 1 eksamen om dagen. Det skulle da bli en 5 stk. Denne helgen er det agility kurs så da blir det dårlig.

9 dager til eksamen, når en teller fra mandag. Det vil si 9 eksamener jeg kan øve på. Tror jeg satser på 7 og så litt finpuss de siste to. Har ikke sjangs i havet :unsure: men må jo prøve.

 

Ikke godt så bra med maten dessverre. har dog hatt fjelltur hver dag så trimmen er ok. Knærne holder heldigvis. Kom meg på tysnessåta forrige dagen. Kjemepfornøyd. Den er ganske brutal. 550 høydemeter på litt over 2 km. Var utrolig glad da jeg kom meg opp. gikk den endel for noen år siden men med knær og astma trodde jeg ikke det skulle gå, men kom meg opp :D

 

Grått her idag. Vasket 1 etage idag. Tenkte å begynne på bad +++ nå straks. M kommer idag og kjekt det ser pent ut.

 

Nei, blir ikke husvask av å sitte på pc :P

 

Ha en knall helg

 

Hvordan er vekten? Jeg skal til pers på mandag :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Tur; 50 min i går.

Får se hva det blir i dag. (regn i flere dager nå)

I morra har jeg meldt meg på spinn intervall 75. Må bare komme meg i gang, hehehe.. Sykkelen min har el stått ledig i 4 uker????? Sikkert ikke godt med det såre kneet mitt, men det gror hvertfall... ømt er det, og vondt når jeg bøyer kneet.. antagelig en dårlig ide med spinn, men prøver.

 

Ja, du har helt rett... godtebutikken bør vi så absolutt gå forbi.. Ikke helt bra på det feltet der.. som vanlig.. dessverre. mat & trim bra, men ..........

 

Tydelig at du sliter mer med eksamens forbredelser nå K66... Veldig synd, det er jo nå det teller virkelig... snart ferdig... :(

 

Veldig glad du kom deg opp på Tysnessåta K66.. Må ha vært en god følelse å lykkes. Det ble husvask håper jeg?????? Og en fin helg?

 

I går hadde vi ost og kjeks og frukt og et glass hvitvin til "middag". I dag blir det kotletter. spise inne er kjedelig, men får vel grilla siden det ikke blåser. I morra har jeg planer om en litt sterkere thai kyllingrett.. må teste han litt... Jeg tåler mer sterkt enn han nemlig... :D

 

Har fri noen dager nå, jobbe neste helg. deilig. Ble litt mye på kort stund en periode. Og nå begynner vi et nytt system på natta, så er litt skeptisk til nattevakter i den andre boligen sånn i begynnelsen... (hos"meg" er det ingen forandring) Vil la det innkjøre seg litt.

 

Nei, nå må jeg logge av. :lol:

vekt? tja.. 87,4 på HANS VEKT for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: og brått var det blitt onsdag.... skal vi se... trim... mandag... nei... må innrømme det...

tirsdag; shopping tur til ski storsenter :D med toget. Trim godkjent, hehehehehehehehehehe

 

i dag; malte murveggen min ... gikk 35 min tur.. Kroppen ikke helt med meg (litt hoftevondt bare)

Kjenner det i skuldrene at det er lenge siden jeg har malt.. :(

Småpusling i drivhuset er det jo hele tiden :)

 

Ikke spist sjokolade i dag, men en is.

Har mer planer om å male hjemme fremover. En ting avkrysset på lista hvertfall.. OgHAN vil gjerne hjelpe meg med maling, hihihi, men Epler vil som vanlig gjøre alt selv.. (senvakter denne uka) - ikke helt vent meg til den der.. at noen vil hjelpe meg... Men får vel gi meg litt vel... Men siden det er maling nå som tilhører sameiet jeg skal male med, så må jeg vente til ei jente borti rekka er ferdig med spanna..

Neste uke skal vi pusse opp soverommet.. noen skal gjøre det da.. vi har endelig blitt enige om tapet, (tok sin tid!!! hehehe) - så nå går jeg på gardinjakt... kjipt å sove hver for oss 1-2 uker, men sånn får det bli... får være sammen lengst mulig på kvelden da... eller, skal jeg vurdere sofaen i stua... vel, sover jeg hjemme, så slipper jeg stå opp kl 05... tenke tenke...

 

nei, får avslutte.. snart sengetid. Deilig med noen fridager fra jobb!! Trengte å slappe av litt.

 

Lykke til med alt K66 - regner med at du får lest det du skal på BI ????????

Stoler på at du greier deg flott, vennen min!!!!

 

Epleklem

 

Melis, går det bra med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dagen jeg føler jeg får til noe :-)

 

De andre dagene har det bare blitt rot dessverre, men føler at dagen idag går bra. Håper på at resten blir sånn.

 

Uansett, bare å gjøre så godt jeg kan og kanskje det holder he he.

 

Vekten stabil, ingen store endringer.

 

Prøver å få til en times god tur med Nemi hver dag, i tillegg til småturene da Satser på andre boller når eksamen over. Lov å leve i håpet he he.

 

Nei, lese mer, ellers forsvinner godfølelsen kanskje.

 

Ha en toppers dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D jadda, så klart Epler lever i håpet! Alltid!! :D

Så bra at vekta er stabil hvertfall da... :P

 

i dag har det blitt trim i drivhuset bare.. men føler jeg har gjort endel tunge løft, så får si meg fornøyd. Har laget 2 brett med calzoner på kvelden, + halvveis gjort klar en gryterett! Vi må ha noen ferdige middager & matpakke til Han i helga nemlig. (dobbeltvakt i morra, så trengte mye mat med seg. Og da er jeg en kjærlig husmor da vet dere :P - dessuten jobber jeg nattevakter selv...

 

Nå verker fingerledda mine voldsomt... tåler mindre og mindre kjenner jeg.. spesielt etter å ha gravd i kald jord... (og NEI jeg liker ikke bruke hansker!)

 

Ha en fin kveld videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mellow: 86,2 på min vekt. Ok.

 

Oppussinga er i gang... blir spennende med nye farger / tapet / gardiner valgt av meg da... se om smakene våre funker i sammen sånn tross alle forskjeller, hehehe.... Han liker mønstre, det gjør ikke jeg, ikke sånn voldsomt over alt mener jeg... tapet, gardiner, tepper = mønstre.... må nøytralisere noe, prøver jeg på... han er fornøyd med forandringen foreløpig, og innrømmer at jeg har mer fargesans enn han...

 

Får se om det bli en gåtur i dag. usikker på om jeg kommer meg på spinn i kveld, få se. tror ikke det.. men tenker som så, at 1.juni - da da da da bare mååååå jeg. :angry:

 

Nå kom gutten min, logge av, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stedet hvil på deg også ser jeg hmmmmmmmmmmmm ikke bra dette epler.

 

 

Siden februar 3 kg ned er jo tragisk, men må innrømme ikke tenkt noe på det i det siste.

 

Prøver å være fornuftig men ikke lett i disse eksamenstider. Har langt fra fått lest nok men har troen jeg skal klare stå karakter. Ifjor ble det jo B i snitt og denne kommer til å trekke ned, men vett du, helt greit. Står jeg så er jeg fornøyd. Føler av og til nå at jeg ser lyset og så neste oppgave samme tema er det svarte natten ijgen hehe. Men får tenke positivt så går det vel bra.

 

Tenkte å sitte ett par timer til idag men kjenner hode begynner å skrante, begrenset hvor lenge jeg klarer å holde på. Har avtale med noen andre i morgen. Da gir jeg meg kl 16 senest. Skal på cup med Nemi og så kjøre henne til min søster. Hun skal være der noen dager. Eksamen onsdag 9-15, Skal være så glad når det er over. Vi er en gjeng som skal ut å spise pizza etterpå. Blir sikkert en øl også he he. Steike seg på nå gidt.

 

Du får krysse alt du har for meg på onsdag epler. Nei får gjøre en oppgave.

 

2/6 er det ingen bønn, er du med?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: avtale, k66! Jeg er med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

 

i dag; 1t tur.

Tullballet starta i dag, men det får holdes ut... å gå er bra uansett om magen buldrer eller ikke.

 

Middag; 3 grillpølser og lyse pølsebrød - ikke så bra... Blir grill i morra også, kotletter.

Vi har planlagt en tur på ettermiddagen også . (kjedelig å være her når maleren holder på til 18-19 tida... må gjøre noe... og hjemme hos meg har jeg/vi jo ikke mat... skapene blir bare tommere og tommere... Men har helt fri i morra, så skal være der på formiddagen= endel hagearbeid.

Ho som har malingspanna er bortreist tydeligvis, kjipt.... masse post i kassa hennes så jeg i dag.

:angry:

 

 

skal krysse alt jeg har til onsdag K66 !! Blås i karakteren, bare du består.

Er det den siste?

 

Nydelig i sola for tiden!! sitter på verandaen med pc :P

 

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en gedigen innsats i hagen hjemme... . stod opp kl 07, men kom meg i gang rundt kl 08. Avslutta kl 13, men hadde forsåvidt noen pauser. klipping av hekk (stakkars hekken min :(:P , spyling av heller, kantklipping, klipping av plenen, (gikk tom for batterier på kantklipperen, så må ta siste rest snart. vasket og pumpet opp sykkelen min. Plantet om litt i et par potter i drivhuset. :( Var passe mørbanket etterpå... Dro til J. Spiste grillmat igjen. (vi gir han som pusser opp mat også) en kotlett og 1 pølse. behersket meg mer i dag, hehehe. Hahahaha, vi hadde avtalt at vi skulle gå tur... ymtet frem på at det holdt med den lille ruta, på 35 min. Var greit å få retta ut den støle kroppen min lissom... men tror du ikke han ville gå til byen da... så vips, 1t og 20 min gåiing ca.. (glemte å sette på klokka, men ca 8 km hele turen. )

 

og i alt i dag; (hvis man kan stole på klokka)

14554 skritt

11,98 km

forbrent 680 kcal.

 

Nå må jeg logge av, skal smøre matpakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Noen som vil være med å dra igang hverandre? Er 23 år, fra østlandet.. Jeg er 162 høy og har startvekt på 75,9 kg. Midjen viser 87 cm. Mitt første mål er å gå ned 6 kg - til 70.. Dette helst før mai.. :)/>/> så får jeg se.. men håper på 65 i løpet av året.. Tar et skritt av gangen, og må jobbe med livsstilsendring.. Har slitt litt med helsen, og blir derfor variert med trening, men jeg skal gjøre så godt jeg kan..

 

Håper noen vil bli med å dra "lasset"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Ina????

 

Det jeg skulle skrive i går altså, før jeg måtte skynde meg å logge ut, hehehe, var at jeg var utrolig sliten da jeg gikk tur, og hele... på vei tilbake var en mare... :(

Ble mye bøy og tøy med hagearbeidet nemlig.. og så lang tur i 34 grader... (stod det et sted nede i byen hvertfall)

 

Vi har blitt enige om å ha en hviledag i kveld. Men gå en tur i morra. (før nattevakt)

nå lager han kylling shop suey :D med byggris.

 

Overlevde så vidt kurset i dag.. det var utrooooolig tungt, og vi slet oss igjennom... ikke motiverte i det hele tatt... vi var 73 stk, så ikke bare min klasse (nyansatte, osv) 7,5t i morra også.... ikke akkuratt airkondition i det rommet heller....

 

K66????????

pizza og øl??? kose dere B)

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:angry::blink:

Sa jeg hviledag??? jeg må være svak... tror du ikke han foreslo at vi skulle GÅ til butikken istedetfor å ta bilen?? (nærmeste er kiwi, 5-6 min å gå. men han vil til rema 35 min å gå)

JEPP og Epler greide å si ja... 1t 10 min ca... ikke så veldig fort akkurat, hehehe.

Men egentlig burde jeg jo være veldig fornøyd at han liker å gå langt... Helt uaktuelt for begge å gå på trening i dag uansett... Men vi nyter solen og varmen altså!!!!!

 

Så er i gang med aksjon skjerpings K66!!!!!

Du begynner i morgen.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra han liker å gå da!!!!!!!!!!!!!!!!! Han min er helt håpløs, helt umulig å få med seg. Men jeg fortsetter å spørre og kanskje han til slutt blir så møkk lei at han sier ja :P

 

Ja nå er eksamen over ingen bønn. Nå må det skjerpings til. Lyst??? nei men har ikke noe valg. Med knær og astma så må noe gjøres. Det som plager meg mest er astmaen faktisk. Ikke noe gøy med alt slimet :blink: håper det skal gi seg etterhvert. Mistenkelig farge på det som kommer opp så lurer på om det fremdeles er noe betennelse. Men får ta en tur til legen etter 10 juni som er mva frist.

 

Drukner på jobb. Skal altså gjøre 3-4 ukers jobb på 1 uke. Kan jo bli gøy. Forstår ikke hvordan jeg skal få det til. Noe av jobben kan vente, rapporteringen til kunden, men det andre må gjøres for betales ikke mva innen fristen så blir det strafferente på kunden og det blir vanskelig å forsvare hvis det er min feil. Blir nok jobbing i helgen, håper jeg klarer å ro det i land.Nakken protesterer allerede he he. Den gikk jo helt i vranglås under eksamen, blir så sykt anspent når jeg skal skrive for hånd. Men nå er det stress i godt og vel en uke og så kan jeg begynne å finne roen. Lage rapporter etc for 2. termin. Så en uke ferie med tantebarn. så tilbake på jobb i 3 uker og sørge for at alt er på stell når jeg slutter og så er det 1 mnd fri før ny jobb

:D :D :D

 

Må innrømme epler, ikke skerpings fra igår. M inviterte meg med ut på middag sånn helt spontant og da sprakk jo hele planen he he.

 

Ikke helt i vater idag heller kjenner jeg. Klar fra i morgen av promise!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ha en knall dag.

 

Klem fra solfylte Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P så koselig å bli invitert ut på middag da :P Helt i orden, eksamen måtte jo feires.. (håper resultatet blir grunnn til ny feiring :D )

 

Men nå er det ingen bønn. Sånn er det bare.

Skjønner det blir hektisk på jobb frem til 10.6 - men prøv å gjør så godt du kan - å gå tur med Nemi kan kanskje uansett løsne på spente stressplager..

Nå sitter vi i sola på verandaen. Han har sovna stakkarr. Jeg er sliten etter nattevakt, sånn er det som regel, man mangler litt energi. Ikke fikk jeg sove orntlig hjemme heller, hadde vindu oppe + verandadøra på gløtt. lå oppå dyna. + en svett og varm katt i senga..

Vi gjorde en felles innsats på husvaskfronten istad, så sitter med god samvittighet. Fri i helga, deilig. Blir noen gåturer da. soveromsoppussinga er ferdig, så skal bli deilig å legge seg i et "nytt rom" i kveld.

 

I kveld blir det grilling av orntlige kjøtt hamburgere. Jeg kjøpte grove brød, hehehe, han rynka litt på nesa.... men sånn går det når jeg er i butikken på egenhånd, hehehe.. Vi mekker våres egen, så kan da tenke sundt alikevel.

 

Ha en fin fredag!

Klem fra solfylte Fredrikstad :P (inkl litt skyer og vind)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) I dag har jeg hatt en merklig form for trening... du vil ikke tro det K66... (eller, du har vel sett det på instagram før du leser her :mellow: )

 

Padling!!!!!

 

Fyttepøten så sliten jeg er i armene og skuldra... er helt vissen... Jeg og J + 2 polske venner. ca 45 km å kjøre. Vi ble henta kl 11, og var tilbake her ca 16.30.

Kunne det ha vært 3t med padling tro... eller litt mer... Dem andre hadde med grillpølser til oss, vi slappa av på et svaberg 1t ime eller så. Jeg og en til badet... ikke akkuratt behagelig i ferskvannet, men... og ble jo våte i kanoen også..

Men det ble en utrolig fin dag med friluftsliv og gode venner. og TRENING..

 

vet ikke om vi engang orker løfte armene i morra, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en flott dag.

 

Er ikke så mye på instagram men har jo skønt at jeg må bli mer aktiv der igjen :D :D :D

 

Idag er jeg klar og hatt en fin start. Laget en smoothies med sunne ingredienser og til lunsj blir det salat med egg og litt kylling og knekkebrød av div frø. Middag blir en utfordring for blir overtid på jobb, men får se om jeg finner noe fornuftig på butikken.

 

Ja håper det blir mer å feire. Sjekket såvidt sensorveiledningen, skulle ikke gjort det :blink: , har bommet skikkelig på noe, men tror dog at har så mye rett at jeg står, og det var det viktigste på denne eksamen. Hadde jo vært gøy med en god karakter men det får så være denne gangen.

 

Når har du tenkt å få deg konto på facebook?????

 

Ha en strålende dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...