Gå til innhold

Fysj a meg!!!


Gjest Vimsa83
 Share

Anbefalte innlegg

Hm, som du vet jeg klarer jo ikke å konkurere, så for meg er det bare viktig at vi alle sammen klarer det! Men jeg har mitt, så hvem som først kommer til 30 tør ikke jeg si noe om! hvem som kommer lengst.. det er nok deg... tok du den?

 

Kjedelig at du har gått opp. Men hu kursdama har helt rett, tre kilo på en gang er litt i overkant. De første ukene mine gikk jeg jo ned bare noen gram. Ikke moro altså, liksom ikke derfor en går på kurs!

 

Så moro at Maysa synes du er så flott a, litt av noen komplimenter.

 

Ned39. Lykke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

..-og kom frem til at den dagen jeg har hatt mest trimpoeng siden jeg begynte å taste inn her, er den dagen jeg hadde 8,1 (tror jeg).

 

Jeg målte nå, og siden søndag har jeg gått ned 2 cm i livet, og 4,5 cm totalt. Aner ikke om det er bra, men føler meg fornøyd!

 

Nei, nå MÅ jeg "rette" resten av norskheftene, er så fristende å gå inn her for å lese om andre istedet...

 

Snakkast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, underviser du i norsk? (Jeg driter i språket mitt her inne... ) Har ikke undervist i norsk på mange år. Neida, gøy å undervise i norsk, men de rettebunkene og sensor jobbene er seige! Lykke til ! Skriv 5 på alle så blir de fornøyd og du kan lese her! He ,he!

 

Visste du var uslåelig m de trimpoenga. Tror jeg har toppa m 5.5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stryker jo nesten i norsk uff asså!!!!

 

meeen det er jo greit.

 

JEG syns at alle her er flotte bare at jeg ikke har fått sett dere ..men gleder til og se de som vil treffes en gang .

 

steg: jeg syns du er veldig flink..hvor mye har du godt ned til sammen nå??

hilser dere alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mine kjære andreklassinger hadde begynt å lure om de fikk tilbake fribøkene sine med noen tall på forsiden..

 

Er veldig glad i norsk, men det er naturfag og matematikk som er yndlingsfagene!

 

Bra dere driter i norsken her inne, det får da være grenser...Jeg er en sånn som retter meg selv, om jeg ser at det blir noe feil, men jeg bryr meg katta om hvordan vi skriver her inne! Hva underviser du i da?

 

Har fått i meg litt over 1700 kalorier, og nå klarer jeg ikke trøkke i meg mer...-det får bare bli sånn, er jo bedre enn 1300, som jeg har liggi på noen av de andre dagene..

 

Maysa: Du er jo ei flott dame du også ;)

 

Nei, nå maser samboeren her...

 

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det veiedag, både gruer og gleder meg, vil så gjerne under 100! Er 100,2 nå, kan ikke skjønne at det har kommet så langt, og jeg vil ned! Kanskje jeg får 10 kilosmerke i dag, hadde vært spennende. Har gått ned fra 109,2 til 100,2.

 

Ned 9, 30 igjen. Langt tall, men overkommelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeeiii

 

jeg har ikke regnet ut hvor mye jeg har spist enda men i går havnet jeg på ca 1800 så det er jo greit..har ikke spist frukt og ikke tatt yoghurt i dag..men har spist:

2 brødskiver med pålegg til frokost, kina mat til lunch kylling kongbao mm deilig,så en baguette grov med ost og skinke, så en wrap med kylling og grønnsaker m litt rømmekolle til middag skal nå ha 1 brødskive med pålegg+1 yoghurt...hmm lurer på hvordan jeg skal klare og regne ut sausen på kina maten?? også klarte jeg ikke og stå i mot 1 kule m italiensk is i kjeks og jeg nøyt den..mmmmmmm

 

har ikke trent i dag men er støl fra i går ..men skal trene igjen i morra ..lurer på om jeg skal ha meg en kvelds tur men forse..

 

ja jeg skjønner heller ikke hvordan vi får inn smileys i teksten..

 

når man har spiral får man da opp og ned vekt i forhold til de periodene man skulle hatt mensen???

 

ha god kveld

 

ned39 venter i spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er støl maysa, det er jo ikke noe rart sånn som du trente i går! Jeg får smilefjes :) ved å taste kolon og parantes.

 

I går fikk jeg i meg ca 1700 kalorier, og i dag det samme. Det får holde!!!

 

Gleder meg til helgen jeg nå, er litt sliten.

 

Har jogga, gått en halvtimes tur, og tatt 50 sit-ups. Ble ikke akkurat noen ny trimpoengrekord, men jeg er fornøyd med tanke på at jeg jobba til 18.00 i dag.

 

Jeg må bare si det: Jeg har ikke noe tro på at jeg skal sitte på kvelden å stappe i meg til jeg har nådd 2000 kalorier. Jeg prøvde det, men da gikk jeg opp 400 gram bare til neste dag! Jeg prøver heller å få i meg alt i løpet av dagen, jevnt fordelt, og om jeg får i meg litt for lite, tror jeg det er bedre enn å legge meg sprengmett... Hmm, da var det sagt...

 

Håper alle har det bra, og STEG: Jeg synes tipset om knekkebrød og lite gjær funker jeg! Jeg innbiller meg i alle fall det, og det er jo nesten like bra... :)

 

Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt noen dager jeg ikke har skrevet inn kcal. Da får jeg en sånn liten klump i magen og er usikker på om jeg har gjort noe feil. Kan jo bare gå inn og regne, men kunne godt tenkt meg å klare å gå ned uten å måtte skrive hele tiden. hvordan gjør dere?

 

Nå skal jeg prøve smilefjes:) !

 

Bra det m gjær funker. Jeg har prøvd det så mange ganger at jeg tror ikke det er plasebo. Og det er masse forskning som viser at det stemmer. Forskning eller ei, det viktigste er at noe av det suget blir borte. Jeg tenker at de som ikke har den trangen er ikke noe rart at er slanke, for det er bare en brøkdel så vanskelig å si nei når en ikke har den fryktelige lysten!

 

Selvfølgelig skal du ikke stappe i deg på kvelden. Da lager du jo bare en ny feil vane! Poenget er jo at en ikke skal sulte seg igjennom kuren, men ha en sunn mal å holde seg til!

 

Sikkert vært kult m noen tall på forsiden. He ,he!

 

Skulle jo avsluttet m en salutt om masse trening i dag, men musklene mine er slitne. De har fått litt sjokk. Så i dag hviler de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm den jeg fikk til er :) altså md stor d

 

men over til noe annet i dag har det gått litt skeis

frokost: 2 skiver lett bringbærsyltetøy,

lunch: 2 skiver med stekt egg

middag: gratinerte poteter 160g og flintstek 200g og litt kjøttkakesaus fra toro

meeeen inni der en pose micro popcorn som jeg spiste opp heeeelt alene plus en storkroneis og en stratos sjokolade hmmm det er alle kosemerkene og litt til og jeg som skulle spare dem til jeg skulle i bursdag i morgen..jaja er bare og ta seg inn igjen...

men jeg har klart og gå og trene smømte i 50 min det var 960 kcal forbrent...

håper det går i null ca...

:):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STEG: Jeg taster inn alt her, synes det går greit nå, men var slitsomt i begynnelsen! Jeg spurte kurslederen for 2 uker siden om jeg virkelig skulle spise masse på kvelden om jeg ikke hadde fått i meg nok i løpet av dagen, og hun svarte "Ja, det skal du". Derfor har jeg gjort det, men går jo OPP!!!! Derfor skrev jeg at jeg ikke kommer til å gjøre det mer... -Tør visst ikke helt å stole på dette opplegget jeg.

 

Var ute å jogga en ny runde før frokost i dag, 30 minutter: Herlig!!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vimsa!

 

Du går ikke bare opp. Siden du liker matte: du har gått ned 1.35 i snitt! Det er BRA! Men jeg også blir veldig frustrert når det går opp. Erfaringsmessig er det enten levd helt feil, og siden du ikke har det så tror jeg noe har hengt seg opp i kroppen. Og da får du det igjen neste uke!

 

Om oppl. GR. Jo det er til å stole på. Men det virker som de har en nøtt som de gjerne vil løse: Hvorfor går de fleste opp igjen så fort. Det er bra at de fokuserer på det, men jeg tror ikke det løses ved å gå saktere ned. Det gjør folk bare frustrert. Det kan jo virke som en helt genial salgsjippo. Men jeg er nå godtroende jeg da og tror de gjør det i beste mening. Noen tror det første! Samme hvordan en ser på den organisasjonen så er den en helkommesiell sak!

 

Men jeg har gått en periode tidligere. Det gikk for sakte ned for meg, og en ting er sikkert: en går ikke sakte opp selv om en har gått sakte ned. Dermed har jeg lagt meg på lavere kcal denne gangen. Har sett flere innpå her som gjør det samme. Med det kcal inntaket som GR anbefaler blir systemet veldig sårbart. En sparer noen tusen kcal i uka. hvis en sparer 7000 går en ned en kilo(tror jeg). Og da kan du tenke deg at hvis en bare sparer en 4000kcal så blir en liten utskeielse veldig utslagsgivende. ( Et stykke napoleon er 500kcal!) Noen klarer å være så konsekvent. sorry der er ikke jeg.

 

Bra du har jogga. Du er jo så superflink. Håper du finner en linje du kan legge deg på som gjør at du får et jamt vekttap. Lykke til. DU GÅR NED !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-og det mener jeg virkelig! Prøvde å snakke med samboeren om dette, men han skjønte jo ikke poenget i det hele tatt!

 

Jeg legger meg på ca 16-1700 kalorier nå, for å se hvordan det går en periode, det er jo uansett mye mer enn jeg er vant til å spise, også kutter jeg jo godteriet :)

 

Nå skal jeg ut å drikke kaffe med ei venninne, og jeg lover at jeg skal i alle fall ikke spise noe kake til! Jeg skal bevise for meg selv at jeg klarer å gå ned mer enn bare 3 kilo!!!

 

Ha en fortsatt fin helg, og igjen; tusen takk for motivasjon!

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...