Gå til innhold

På tide med tråd!


Gjest skrulle
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest gladjegerigang

De målene dine er jo helt rå, virkelig misunnelsesverdig. Jeg har langt igjen til jeg når dine midjemål, men drømmer om dem, og jeg skal dit jeg og.

 

Når jeg leser om målene dine og reaksjonen dine, så setter det ting i litt perspektiv. Tross alt betyr jo målene mer enn vekta;) Det er jo utrolig hvor mye som har skjedd med kroppen din, og jeg (som Jess) ser deg for meg som litt av en smekker dame. De siste kiloene får du bort, det er jeg helt sikker på.

 

Nå har jeg bestemt for å gi jernet til neste kursstart i stedet for å sutre over egen innsats, så nå skal det bli andre boller. Skal dessuten bort en uke til København for å ta ut vårkolleksjonen til butikken min, og da trenger jeg å være godt inne i rutinene mine igjen!

 

Ha ei god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He he... takk for komplimentet, jess! Ja, han får bare stelle pent med meg nå, ellers stikker jeg så snart en høy mørkhåra banker på døra :D. Tja, det hjelper vel litt på fasongen etterhvert, men så innmari sprek kan jeg vel ikke si at jeg er. Ja ja, det er nå ikke så innmari farlig. Men jeg er glad for å ha fått midje igjen, for den har jeg savna!

 

Jeg ble veldig glad for å lese at du hadde en nær-normal-følelse på trening. Så fint at du har kommet dit – det fortjener du. Det sitter mye mellom øra, det er sikkert, og vi trenger tid på å la hodet følge med. Bildet av en selv tar nok lenger tid å endre enn å skulpturere kroppen. Kanskje var du ikke en gang den rundeste der – har du tenkt på det? Buede speil finnes jo stadig i treningssaler – og det kan jo slå begge veier, men jeg tenker at det du så i speilet var akkurat den jess der du er nå hvis du tenker på hva du veier og på alle de titusener med kalorier som ligger etter deg i løypa :). Noen-og-søtti, da gitt! Da jeg begynte så jeg på noen-og-søtti som nesten ferdigslanka.

 

Ha ha ha – ser for meg deg ropende i salen: Â’æ e NORMAAAALÂ’. Men du hadde jo sikkert liva opp gjengen, kan nok tenkes det ville rykka i munnvikene da gitt.

 

Ja, er det ikke fælt med bilder fra før? Litt fælt enda, synes nå jeg. Er vel ikke helt komfortabel enda. Kanskje jeg aldri blir det? En ting er kroppen, men jeg ser da så kopete ut alltid. Tror jeg må ha et fjes som er mye i bevegelse til vanlig, for det er da alltid noen rare grimaser! Men, i alle fall. Bilder skal takles i framtida. Og vi skal aldri aldri aldri tilbake igjen! Takk for trivelig melding! Ha ei riktig så god helg – og stå på videre du også :)

 

Klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer komplimenter! Neimen slik stas! Jeg var nok ganske smal rundt livet da jeg var ungmø, i alle fall sett i forhold til at jeg hadde skikkelig god gammaldags solid fasong – breie hofter og store pupper :D. Så skranten blir jeg nok neppe. Det er vel Gudbrandsdalsbondeblodet, vel.

 

Skikkelig fint å se at du er motivert til å fortsette i den gode stimen du også. Vi må få lov å sutre bittelitt innimellom. Selv om vi er sterke og flotte oppegående damer (JA, vi er det!), så er forhåpningene og drømmene der, og det kjennes litt leit når forhåpningene ikke innfris eller drømmene ikke oppnås. Heldigvis får vi jo ikke lov av andre til å sutre her inne altfor lenge. Da kommer noen med noen trøstens ord og ett godt tupp bak. Klart du skal videre ned i vekt, og midjemålet krymper nok sakte men sikkert, skal du se. Med meg gikk akkurat det radig lenge, og så var det bråstopp. De siste par cm har vært trege.

 

Så veldig spennende å ta ut vårkolleksjon! Og så er det fint å være i Køben. Men der er det jo så mange lumske fristelser alle steder, så sikkert lurt å komme inn i gode vaner igjen før du drar. Da er det lettere å holde viljen sterk. Jeg synes du er veldig flink som ikke tenker at du like gjerne kan vente til etter Danmarksturen. Dette med å legge om livsstilen går jo ikke over :).

 

Nei, du min gode gladjegerigang, nå er det visst natta. Jeg har skravla fælt på tråden min i kveld. Ha ei riktig flott helg!

 

- skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skrulle :) Du holder koken i ferien også ser jeg :) Godt at det er litt liv her inne - selv om jeg skjønner at folk tar seg litt fri også *he he*

 

Gratulerer så mye med flott nedgang :) Og når det gjelder de strech buksene så gjør tørketrommel underverker med dem når de begynner å bli for store... Jeg har hatt flere slike bukser, og de krymper ca en størrelse hos meg i hvert fall... Har reddet 14 dager i hvert fall *ler*

 

 

Du får stå på - nå kommer høster, og vi her inne skal holde koken ut høsten og for min del over nyttår også tenker jeg :) blir lenge til jeg tør være uten disse sidene...

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg laget supergode fiskekaker etter metchens oppskrift (innlegg #133)! Det var så lett som bare det når jeg hadde en oppskrift som var god. Tusen takk, metchen :)! Putta inn litt svart pepper og et par fedd hvitløk i tillegg. Nammenam! Nå er jeg litt lei meg for at vi ikke skal ha fiskekaker i dag, men disse skal i fryseren til dager vi ikke orker å finne ut hva vi skal ha til middag eller ikke gidder å kokkelere så veldig. Vi lager veldig mye av de samme middagene fordi vi ikke orker å tenke så mye eller planlegge (Høres kjent ut??). Men i dag har jeg vært skikkelig konemor og planlagt både det ene og det andre slik at vi skal få litt variasjon.

 

I dag skal jeg bruke quinoa, som er en slags type frø, og som skal kunne brukes istedenfor ris/pasta. Den er veldig kaloririk, men har ganske høyt proteininnhold (12-18% sier Wikipedia). Jeg har aldri smakt det, så dette blir spennende! Hørte om det for ei god stund sia, tror kanskje det var inne på forumet her et sted, og i rusen over å kunne spise et slikt fantastisk produkt gikk jeg sporenstreks på helsekosten og kjøpte. Lette opp oppskrifter på nettet – ser ut til at mye er vegetarretter, noe som gir mening siden den er en god proteinkilde – men vi skal prøve en rett med kylling, aprikos og appelsin. He he... kom over en side der folk ytret mening om quinoa er spiselig eller ikke – det ser ut som enten er quinoa veien til de kulinariske himler eller så smaker det sagflis...

 

Tusen takk for hyggelig hilsen, Vilde. Takk for tipset om tørketrommel – lurt da gitt! Ellers er det jo litt deilig med følelsen av litt romslige bukser også :). Når jeg er i mål skal jeg kjøpe meg en olabukse uten stretch, og den skal passe helt perfekt! Og jeg skal ikke bry meg noe om hva den koster! De to USA-olabuksene kom på 300 kroner til sammen, så ikke så nøye den dagen de sklir av *drømme*. Det har vært litt stille her i sommer. Jeg har følt meg litt som den eneste ungen i gata som ikke drar på sommerferie...Heldigvis stikker folk innom i ny og ne og det er så koselig! Litt godt når høsten kommer og det begynner å lukte tavle og kritt igjen. Nei, det er sikkert og visst at disse sidene er uvurderlige i prosessen vi er i. Vi får nok bare holde på her inne til vi kjenner at vi tør å slippe hånda :).

 

Ønsker alle en fortsatt riktig god helg!

 

Klem skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

Du er svært så aktiv på forumet for tiden, jeg blir helt imponert:)

 

Jeg ble veldig nysgjerrig på disse frøene, quinoa, som du skulle bruke i matretten din. Hvordan var de? Det er godt å få noen tips iblant. Jeg er ikke spesielt flink til å bruke oppskriftene som ligger servert til oss alle her på nettet. Det går mest i vanlig hverdagsmat tilpasset mitt kaloribehov med litt ekstra til gubben hvis han har behov for det;) Han har helt klart ikke behov for å gå ned noen kilo, så jeg må passe litt på det også. Med bare magre påleggsalternativer og mager middag kan det bli i det magreste laget for han, men han overlever nok. Han må bare spise noen ekstra brødskiver og en sjokolade iblant. Ja, det er noen som har det!

 

Ellers har vi en gråværsdag idag, noe vi ikke har hatt på lenge. Nesten litt godt, for jeg gleder meg så til høsten med nytt GR-kurs, nyoppstarta butikk, flotte høstfarger og mye stearinlys:) Men som en dame sa til meg; det er viktig å nyte hver dag som den er og glede seg over det man gjør. Nå gjør hun alle oppgaver med glede og koser seg med alt, i stedet for hele tiden å tenke på hva mer hun skulle ha gjort og stresse avgårde. Det er en god livsstil, og jeg skal prøve å kopiere den så godt jeg kan. Er nok kanskje litt for energisk av meg til helt å nyte hvert eneste øyeblikk, men det er helt klart hvert ett forsøk.

 

Jeg var visst mer skravlesjuk enn jeg trodde. Nå skal jeg ta ungene med på sykkeltur til byen, vi har visst alle godt av å komme oss ut av huset litt. Temperaturen kan bli høy til tider;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Skrulle. Her var det liv og løye. Mye artig lesestoff på tråden din. Tusen takk for hilsen på min. Kjenner meg igjen i mye av det dere skriver om å nærme seg normalvekt. Hadde en opplevelse i sommer der jeg traff en kollega etter en spinningtime og hun sa til meg:nå ser du ut som en av de derre "sportsbabene". Gjett om jeg svevde på skyer etterpå. Jeg leste et sted at den nye normen for norskedamer var størrelse 42. Kjekt å lese. Ha en fortsatt strålende dag, her hos meg på Vestlandet bøtter det ned. Egentlig litt godt etter alt det gode været vi har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at den nye normen er str 42. Selv om jeg har vært rundere enn jeg skulle være de siste årene har jeg følelsen av at f.eks str 38 ikke lenger er det samme som før. Jentungene begynte å handle "voksen-tøy" når de rundet 14. Og min eldste som er en veltrent idretts-jente på 16 bruker str 40. Helt sprøtt spør du meg med tanke på at hun ikke er høyere enn 168. Hva med høye flotte damer som er normale i vekten? De må opp i xxl. Ikke mye morro! Så hva da med en høy flott dame som er littebittegranne overvektig???? Hun får vel nesten ikke normalt tøy. Nei fysjameg.... :-)

Jeg ble vist litt ivrig jeg.... :) Men jeg synes det er så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen! Det er godt å se at du er i siget igjen – håper sykkelturen med jentene ble riktig så bra.

 

De frøene mine var absolutt spiselige. Jeg har hatt dem til middag i dag igjen slik at jeg skulle være helt sikker, spesielt siden jeg hadde tenkt å rapportere til deg :). De ligner mest på noen små gryn, og smaker nok litt sånn også. De er nok litt tamme i smaken av seg selv, så bør nok ikke brukes som erstatter til ris. Men jeg har nå prøvd med appelsinjuice og aprikosbiter med kylling på toppen bakt i ovn, og det var virkelig kjempegodt. Hadde grønn salat med appelsinbiter og asparges i ved siden av. Og i dag smaktilsatte jeg med buljong, sitronsaft og frisk persille og serverte til scampi med lettstekte asparger og sukkererter og salat. Godt det også. Trenger liksom ikke saus og da blir det ikke verst på kalorier. Mye hverdagslig mat her i huset til vanlig, altså! Han jeg bor sammen med fyller på med sjokolade i blant også, selv om han ikke står i fare for å svinne hen :).

 

Kloke ord om å nyte hver dag. Godt å bli minna på det i blant. Jeg er ikke så veldig flink til det om dagen, og det er jo så dumt. Det er jo nå vi er! Blir nok litt vel fokusert på tida framover – noen ganger klarer jeg nesten ikke å vente på å bli slank. Tullete greier, for det kommer jo til å ta månedsvis fortsatt og vil jo leve i mellomtida også!

 

Koselig at du kommer innom og skravler. Har nok vært litt skravlesyk sjøl i det siste – derav heftig tasting på her og der. Trives jo så godt her i England, men savner av og til vennene mine hjemme så veldig. De er småbarnsmødre alle sammen og travle, så får meg ikke til å ringe og skvaldre i tide og utide. Da er det godt å sludre i vei på tråden sin, da. Tenker at jeg får bare lire av meg, og så får folk hoppe over eller lese litt kjapt :). Jepp, ble visst langt igjen dette. Skal skrive litt mer, tenkte jeg, men da skal jeg fatte meg i korthet!

 

Klem skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at dere tar dere en tur innom! He he...så du har blitt en sportsbabe 2neA? Det er neimen ikke verst. Jeg ville vært på skyer med kommentaren jeg også, det er helt sikkert – hold svevet så lenge du klarer!

 

Så 42 regnes som normalt for norske damer. Det hyles jo så mye i media om hvor feite vi har blitt, så det er vel snart noen som kommer til å kreve at vi skal presse oss inn i mindre størrelser – forresten, det gjør de visst allerede! Men 42 er slett ikke så stort - min beste opplevelse av 42 var da ei veldig stilig og slank og pen venninnne av meg fortalte at hun brukte 42. Så kanskje du har rett,Terri, i at 38 ikke er hva det en gang var... Jeg har hørt andre som sier det samme. Jeg har jo ikke peiling, for jeg har ikke brukt 38 på så lenge jeg kan huske. Hvis man er høy så må det være vanskelig å finne tøy som passer i noe annet enn Veldig Stort. Det er veldig dumt – bare bli ivrig du, Terri :).

 

Jeg gleder meg over å være normal – vel, så normal som et skrullehue kan bli – jeg finner fint klær i butikken nå og trenger ikke lenger å kjøpe klær bare fordi de passer. Nei, nå skal jeg holde ut i fillene mine og klare å vente så mange kilo som mulig.

 

Og ja, i dag er det dagen før dagen. Ja, altså dagen før neste veiedag og nå vil jeg så gjerne ha kvitta meg med noe! Pinadø!

 

Ha en riktig så fin kveld alle!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg og vekta mi venner og vel forlikte igjen og nå er det bare halvkiloen før jeg ser 70-tallet. HURRA – ned 2 kg! Det var nok uhorvelig mye væske eller noe ved forrige formelle veiing. Dette stemmer nemlig mer med snikveiingene jeg hadde i forrige uke.

 

Nå gjelder det å holde koken – her skal det ikke hviles på laurbærene. Skal sykle til jobben nå og tenker at jeg skal belønne meg selv for den flotte nedgangen med å sykle den ruta som er mer bakkete og tar litt lenger tid. Da forbrenner jeg nemlig 70-100 kcal mer. Det vil jo være en forfriskende start på denne regnværsdagen?

 

Ønsker alle en riktig fin dag!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

Utrolig, fantastiske resultater:) Jeg er så stolt av deg, og unner deg virkelig dette. Det er jo så gøy når man får slike hopp riktig vei på vekta. Nå blei jeg skikkelig inspirert, og tror jammen jeg også må ta meg en litt tung sykkeltur idag;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har fått en rakett i ræva, du raser jo ned på vekta. Har du begynt med nutrilett eller noe sånt? :-)

Du er utrolig flink, dette står det virkelig respekt av. Og du er snaaaart på 70 tallet.

 

Jeg har bare ett å si: GRATULERER med en kjempeinnsats.

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trivelige meldinger toja, 2neA, gladjegerigang og jess. Det varmer så veldig. Ja, nå er jeg skikkelig blid, altså :)! He he, jess, Nutrilett prøvde jeg på slutten av 80-tallet, og det syntes jeg var fæle greier. Aldri igjen!

 

De siste fire ukene har det gått radig, og det er jeg ikke så vant med, og har i bakhodet at tøffere tider kan komme. Men 70-tallet SKAL jeg se om ei uke eller to. Slik er det bare! Vel, nesten skummelt å skrive sånt, redd for at det skal gå troll i ord. Men overtroisk har jeg bestemt meg for å ikke være her i livet, selv om det innimellom kiler litt i nakkehåret. Så skrives skal det!

 

Det har vært tungt å få trimma den siste uka. Kroppen kjennes dau ut. Det er jammen godt at jeg sykler på jobben, ellers kunne det fort blitt lite trim denne uka. Jeg har lurt litt på om jeg må senke ambisjonskravet mitt om trimpoeng. Etter som vekta går ned og formen stiger har det da blitt så hardt å få til like mange trimpoeng som før :). Eller kanskje jeg må lenge inn den bakkete ruta enten til eller fra jobb litt oftere.

 

På søndag var jeg ute og løp og for første gang på lenge syntes jeg ikke det var noe morsomt. Jeg dro rundt på daukjøttet – hadde elefantbein og kjente meg umotivert. Eneste jeg klarte å tenke på var hvor fælt jeg hadde det. Så tenkte jeg på dere og på alle kloke ord som skrives her inne og så kjente jeg hvor dum jeg var. Jeg lagde meg to mantra for løping. Jeg sa dem til meg sjøl da jeg løp, og så skal jeg trene på dem, og kanskje kicker de inn når det trengs. Det ene er: Â’Det er DEILIG å løpe!Â’ og det andre er Â’Jeg er STERK!Â’.

 

Var på foredrag med en kar som heter Egil Søby for noen år sida. Han er verdensmester i kajakkpadling og han bruker mantra for å yte bedre. Ett av hans mantra var Â’Smerte er gøy!Â’. Han fortalte at han hadde det plassert på lapper i hele huset og ofte repeterte det for seg sjøl. Når han konkurrerte og det var tomt for kraft slo mantraet hans inn og han kunne padle videre selv om kroppen skrek at det var smertefullt. Om mine mantra virka på ordentlig eller om det bare var kroppen som kom i siget vet jeg ikke. Men det er i alle fall umulig å tenke grinete tanker når du hele tiden sier Â’Det er DEILIG å løpeÂ’ :).

 

Så denne søndagen fikk jeg vist for meg sjøl hva jeg er i ferd med å endre i skrullehuet. Jeg kan dra på tur selv når utgangspunktet ikke er det beste. I gamle dager hadde jeg nok enten snudd eller labba den runden istedenfor å jogge. Det skjer ting i hodet med denne omlegginga, det er sikkert, og det er herlig! Kanskje jeg ikke klarer å være så flink hver gang, men kanskje stadig oftere enn før.

 

klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min har begynt å virke igjen! Etter ei uke med elefantbein var det deilig å løpejogge til jobben i dag. Brukte 1 time og 10 min på rundt 9 kilometer, og det er jeg godt fornøyd med, spesielt siden de første 20 min var på til dels litt høyt gress. Det er dessverre ikke sykkelsti hele veien, og bilistene kjører som svin langs den svingete veien, så da blir det veikanten da.

 

Så nå sitter jeg med kaffekoppen foran meg og prøver å tenke ut hvordan jeg skal få eksperimentene mine til å fungere og er så inderlig fornøyd med meg sjøl!

 

Dagens positive

* Jeg kan løpe i over en time og like det

* Jeg har tro på at jeg skal ha brukbar progresjon i arbeidet mitt denne uka

* Selv om det er ustadig vær er det fortsatt deilige temperaturer ute

* Jeg skal spise lunsj ute med helten min i dag

* Jeg synes jeg er heldig som kan være her inne i forumet sammen med alle herlige folka

 

Kom visst på mange flere nå, men får stoppe her – rart hva litt selvfornøydhet gjør med humøret! Ha en riktig fin dag alle!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpe en time! Puuuhhhhh... lyder slitsomt. Jeg tor ikke kroppen min er skapt for løping. Jeg kan gå i fjellet hele dagen men løpe... nope. Jeg er inderlig imponert.

Hvordan har helten din fått akkurat det tilnavnet? Etter komiserien My Hero? Da har dere i hvert fall en orginal nabo he he he for ikke å snakke om orginale kollegaer fniiis.

Klem Terri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpe i en time :) Ikke dårlig Skrulle !!! Er ikke følelsen helt herlig forresten?

 

Du får kose deg i lunchen, om den ikke har vært allerede da *he he*

 

Klem Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løping er faktisk deilig, Terri. Det er jeg helt enig med Vilde i! Vanskelig å fatte før man kommer i løpesiget, men nå er det faktisk blitt slik at jeg gleder meg til å løpe igjen.

 

Jeg kaller mannen min for helten min fordi jeg er så veldig fornøyd med ham! Kanskje litt klissete, men det bryr jeg meg ikke noe om! Så har nok ikke blitt inspirert av noen serie – kjenner ikke til den serien My Hero, jeg :)...er jeg litt treg da? Vi hadde forresten veldig koselig lunsj på kafe. Jeg spiste ciabatta og det er litt rampete men veldig godt. Regnet litt godt med kalorier, tror jeg, og det er plass til den i dagsbudsjettet mitt :). Men spiser bare grovt brød og knekkebrød til vanlig og lurer på om disse ciabattagreiene rett og slett er årsaken til at magen kjennes litt pussig ut...

 

Ha en god natt alle. Nå skal jeg snike litt rundt på trådene og så er det dyna.

 

klem skrull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg og vekta mi venner og vel forlikte igjen og nå er det bare halvkiloen før jeg ser 70-tallet. HURRA – ned 2 kg! Det var nok uhorvelig mye væske eller noe ved forrige formelle veiing. Dette stemmer nemlig mer med snikveiingene jeg hadde i forrige uke.

 

Nå gjelder det å holde koken – her skal det ikke hviles på laurbærene. Skal sykle til jobben nå og tenker at jeg skal belønne meg selv for den flotte nedgangen med å sykle den ruta som er mer bakkete og tar litt lenger tid. Da forbrenner jeg nemlig 70-100 kcal mer. Det vil jo være en forfriskende start på denne regnværsdagen?

 

Ønsker alle en riktig fin dag!

 

- skrulle

HURRA FOR DEG! misunner deg som snart ser 70-tallet, har litt under 9 kilo igjen før jeg får se det selv, men jeg skal se det! helst innen november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ned39, der var du igjen, jo! Takk for hyggelig hilsen. Har du egen tråd, forresten? Vet jo at du er deleier inne på steg sin, men :).

 

Ja, er veldig glad nå og kjenner at jeg har fått igjen driven. Men det ser ut til å gå nedover jevnt og trutt med deg også? Innen november ser realistisk ut for at du treffer på 70-tallet - Stå på!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ned39' date=' der var du igjen, jo! Takk for hyggelig hilsen. Har du egen tråd, forresten? Vet jo at du er deleier inne på steg sin, men :).

 

Ja, er veldig glad nå og kjenner at jeg har fått igjen driven. Men det ser ut til å gå nedover jevnt og trutt med deg også? Innen november ser realistisk ut for at du treffer på 70-tallet - Stå på!

 

- skrulle[/quote']

Har ikke egen tråd nei, men er på steg sin, veldig veldig mye. hehe. min største motivasjonsfaktor for meg er disse trådene!

 

går jevnt og trutt ja, skal veie meg på torsdager frem til kurset begynner. tar det før jeg trener, siden jeg trener fast på torsdager, så ble det en tilfeldig valgt dag. den er litt strengere enn kurslederen min sin, men det er deilig. viste 88,5 i går, så 400 gram ned siden mandag, det kan jeg leve meg. blir spennende å se neste torsdag:)

 

venter i spenning på 70-tallet, men det er en stund til:)

 

Hilsen stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du kom innom bare for å si god helg, jess – det var trivelig og varma et skrullehjerte. Herlig med venninner på besøk – dere må kose dere veldig! Men er bittelitt misunnelig nå altså :). Blir ikke så mye besøk hjemme hos meg, men i dag har jeg fått bekrefta at enten to eller tre gode venninner kommer på besøk i september. Tre dager – det blir stas!

 

Hyggelig at du kommer innom her, Stine. Da kan vi jo prates litt! Ellers skal jeg ta meg en tur innom steg og din sin tråd og legge igjen noen skriblerier. Jeg er veldig enig i at det er en viktig motivasjonsfaktor å være her inne. Vi som er her er favner et stort utvalg av forskjellige mennesketyper. Det er spennende å gradvis bli kjent – og litt rart men fint å tenke på at jeg nå får snakke med mennesker som jeg aldri ville truffet ellers, både fordi det er en geografisk umulighet, men også fordi jeg nå en gang ikke er så flink til å prøve å bli kjent med mennesker som virker veldig forskjellige fra meg. Litt flaut å skrive, kjenner jeg ;).

 

Her inne kan vi være så forskjellige som bare det, men vi vil det samme og kjenner på mange av de samme følelsene. Det er deilig å kunne snakke med folk som skjønner hva det handler om og ikke bare forsøker å snakke det bort, som å si Â’nei, jeg synes ikke du trenger å gå ned i vekt, jeg!Â’. Så befriende her inne hvor folk sier Â’er du ikke fornøyd så må du finne veien som tar deg dit du blir fornøydÂ’.

 

Jeg ser forøvrig at du er skikkelig sulten på 70-tallet nå, Stine! Det kommer, det kommer – men nå skal du først suse gjennom 80-tallet! Et par eller tre måneder så er det gjort – det er vel egentlig ikke så lenge? Du har hatt en fabelaktig nedgang siden du starta – jeg er mektig imponert! :)

 

Og ellers; det er bra med meg. Jeg holder koken og kroppen er rastløs og vil trimme. Satser på en løpetur i morra!

 

Ha en riktig god helg alle!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...