Gå til innhold

carpe diem


Gjest charka

Anbefalte innlegg

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Jammen sto ikke vekta stille i dag også!!!!Det er så frustrerende,og ikke bra for min tynnslitte motivasjon.

 

Men hva skal en stakkar gjøre da?Jeg spiser 5ganger om dagen,drikker vann,og har begynt på treningsstudio.

 

Jeg tenker at nå gir jeg snart opp,men det er jo ikke noe alternativ,vil jo ikke gå opp de 23kg jeg har mistet.Så hva er alternativet?Jo fortsette som før,ha masse tolmodighet,og trene mer kanskje?Jeg vet virkelig ikke akkurat nå.

 

Må tenke litt over dette,legge en slag plan for å få vekta til å røre på seg i positiv retning igjen.

 

I allefall så er det slik denne uka,og problemet mitt er at når det blir slik så kutter jeg ut mye mat,alt for lite kcal,men skal prøve å ikke gjøre det nå.Vet jo at det er så utrolig dumt.

 

Dette ble ikke noe hyggelig innlegg,men kommer sterkere tilbake.

 

Ha en fortsatt fin uke alle sunne,spreke,og flinke damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp! Stå på videre.

 

Jeg synes du skal regne nøye over antall kcal. du spiser, for det kan hende du spiser alt for lite. Tenk at nå har du begynt å trene på treningsstudio og som jeg tror jeg har skjønt er det nytt for deg. Da kan det hende du må spise mer, fordi du forbrenner mer...

 

Jeg synes du er kjempeflink og det løsner nok snart skal du se :)

 

Har ikke hatt en så veldig bra dag i dag. Maten har gått helt fint, spist alle måltider, og jeg har tatt meg en treningsfri dag. Men har gått hele tiden å tenkt på at jeg er så stor og at jeg ikke kommer til å greie å nå målet mitt denne gangen heller. At det funker kanskje i et år, og så begynner latmannslivet igjen og drittmaten. Vet at det er helt feil å tenke sånn, men er rett og slett skikkelig deppa nå. Og i stedet for å droppe å komme inn her velger jeg heller å si det. Satser på å få noen kloke ord tilbake. Vet ikke om noen av dere har følt det sånn?

 

Merker at dypt inni meg, så sliter jeg skikkelig nå med selvtilliten og alt. Når jeg ser meg i speilet ser jeg ikke at jeg har gått ned de 12,5 kg. Det er jo helt sykt! Jeg har jo lavt stoffskifte og har vært veldig dårlig på grunn av det. Det har jo ført til depresjoner, å være trøtt, overvekt pluss at leger ikke har trodd meg. Det er bevist nå at jeg har det, og har hatt det veldig bra i 3-4 mnd nå, men føler at jeg har den samme følelsen nå. Vet ikke om det er derfor jeg tenker så sykt om meg selv?

 

Nå ble det mye skriving av meg her, men håper dere tåler det :P

 

Håper dere har det bra alle sammen, og jeg ønsker dere lykke til i uka som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor motivasjonsklem kommer din vei fra meg ************ slik nå er den sendt, håper den når frem.

 

Har skrevet et lengre svar te deg inne på bloggen min, men stå på nå dette klarer du.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, Charka, ja de vektplatåene er noe forferdelige greier, det er bare å inrømme det. Jeg hadde jo et som varte i flere uker for en stund siden, men jeg ga aldri opp, og til slutt løsna det. Men det sitter i, for da jeg faktisk gikk opp litt siste uke, selv om jeg har vært kjempenøye, kjente jeg at redselen for et nytt platå kom med en gang.

 

Så fælt at du sliter med selvtillit og tro på at du skal klare det, Lotta, men det er jo også tanker som dessverre kommer av og til når men skal være så streng mot seg selv over lang tid som det vi er nå.

 

For husk det, jenter, at egentlig så er vi kjempeflinke!! Vi klarer å overvinne masse hindere og vi kjemper videre uansett.

 

Her gjelder det å holde motet oppe,

så skal vi klare dette til slutt!!!!!!!!!!!!!!!!:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at jeg ikke har vært her på lenge.

Jeg har vært i tenke-boksen.

Skal komme tilbake om dette, liker ikke det jeg tenker på.

Men, innser at jeg må ta dette opp med dere andre.

 

Nå er jeg på jobb så litt dårlig tid, og nettet har vært nede hos oss i noen dager.

 

Ha en god dag alle sammen.

 

Jeg har begynt på nytt kurs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg ved litt bedre mot,har vert på trening og sanka 3,9 trimpoeng og en del kcal forbrendt.

Mat og trim går veldig bra så hvorfor vekta ikke rikker seg forstår jeg ikke.

 

Skal prøve å ikke forkusere så mye på vekta,men leve sundt å trimme bra.

 

Alt i alt så synes jeg sjøl jeg gjør det meste riktig.

 

Ha en riktig fin uke fortsatt alle positive og glade damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på charka :P med klem.

 

Det er så lett å få disse stygge uvanene med å spise sundt, men å legge de fra seg er verre.

 

Hadde gått ned 0,1 kg på tirsdag, ja ja, det var i hvert fall ned.

 

Får ikke nett hjemme før helga ser det ut for, så en snartur innom på jobb,

uff dette er ikke lov.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det snart helg igjen,jammen går det fort.Har vert "flink"denne uka,har fått 8,9 trimpoeng så langt.Er fornøyd me det,og det blir sikkert noen fler også.Når nok målet mitt om minimum 10 poeng.

 

Skal prøve å fokusere på det,ikke så mye vekt.Blir bare sur av den vekta,og så lenge jeg vet at jeg spiser bra og trimmer så er det greit.

 

Ønsker dere en riktig god helg,reiser en tur til Trondheim,blir godt å komme bort et døgn.

 

Kos dere masse i helga!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det veiing for meg, og utrolig nok så viste vekta en nedgang på 1,7 kg. Jeg er så utrolig glad jeg nå, og formen er mye bedre nå enn sist uke også. Så nå er alt litt bedre.

 

Håper det går bra med dere andre også, og lykke til med veiing i morra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Lotta87,det er mye det.Godt for både kropp og sjel.Du Har vert kjempe flink,det er godt for oss andre også å se at det nytter.

 

Tror nok ikke jeg går ned i morgen,virker som kiloene sitter som limt.Men nå skal jeg

snart dra på treningssenteret,får forbrent noen kcal der da.Vet jeg gjør det jeg skal

nå,så da får jeg ikke gjort mer.

 

Nyt nedgangen og fortsett det gode arbeidet,det betaler seg til slutt.

Bruker du målebånd?

 

Ha en kjempefin uke!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Charka. Ja nå skal jeg fortsette, er supermotivert ;) Ja, jeg bruker målebånd sånn en gang i måneden el noe. Er ikke så flink til det..

 

Jeg synes du er kjempeflink og jeg vet godt hvordan du har det. Jeg husker sist jeg gikk på grete roede, da stod jeg stille i 16 uker. Jeg prøve absolutt alt, men de ville ikke av. Det var da jeg ga opp, og nå skal du gjøre motsatt av meg :D selv om det er veldig tøft...

 

Stå på og lykke til i morra :) Håper virkelig det har løsna for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert å trent nå en time med styrke og litt kondis,er fornøyd med det.

 

Hva har du gjort anderledes denne gangen Lotta87?

Nå venter en bedre middag av kokt laks og masse grønsaker,kutter ut poteten i dag.

Ha en fin dag alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært Charka. Skal ut å gå laaaang tur i kveld ;)

 

Vel, jeg trener mer variert enn sist, spiser ikke så mye poteter, ris og pasta og jeg stresser ikke for å gå på vekta. Jeg går jo ikke på kurs denne gangen, og jeg tror faktisk det funker bedre for meg :D For da stresser jeg ikke sånn...

 

Cluet er vel at man må finne sin måte og bestemme sitt eget tempo.

 

Lykke til i morra, Charka :) Jeg skal tenke på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært Charka. Skal ut å gå laaaang tur i kveld ;)

 

Vel' date=' jeg trener mer variert enn sist, spiser ikke så mye poteter, ris og pasta og jeg stresser ikke for å gå på vekta. Jeg går jo ikke på kurs denne gangen, og jeg tror faktisk det funker bedre for meg :D For da stresser jeg ikke sånn...

 

Cluet er vel at man må finne sin måte og bestemme sitt eget tempo.

 

Lykke til i morra, Charka :) Jeg skal tenke på deg :)[/quote']

Har nok stresset en del med vekta ja,men uansett hva jeg stresser så tar det den tiden det tar.Har aldri spist mye pasta,ris osv,men spiser mye brødmat.Men uansett så er jeg på et riktig spor nå,merker det på så mye både smerte problematikk,energi,og ikke minst vekta.Så det er bare å fortsette.Går på kurs nå og føler jeg trenger det.Men vi er forskjellige,og bra er det.

Skal dra på nattevakt snart,og det kan være en utfordring i seg selv.

 

HA det godt,det går somregel bra til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok dessverre bare innse at jeg har kommet på et vektplatå igjen. Det er utrolig deprimerende. Det forrige varte 6 uker om jeg ikke husker feil. Og ikke en gang skeia jeg ut med maten. Men 16 uker Lotta! Fantastisk at du holdt ut så lenge da. Jeg ga ikke opp forrige gang og skal ikke gjøre det nå. Ikke tale om!!

 

Jeg har prøvd å kutte karbohydrater og å spise lite kalorier en dag og mer den neste for å se om jeg kan "lure" forbrenninga, men det virker visst ikke. Trener utholdenhet og styrke og går turer. Burde sikkert prøvd aerobic eller moe sånt, men tror ikke jeg makter det nå. Dette kommer til å bli tungt, men jeg SKAL komme meg gjennom det.

 

Håper virkelig det går bedre med deg i dag Charka!!!!

 

Vi gir IKKE opp!!

JA til positive tanker og pågangsmot!!!!!!!!!!!!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kess ;) Ja det er utrolig kjedelig. Det tok 16 uker før jeg gav opp ja, så jeg gjorde det til slutt. Og det var utrolig dumt av meg, for da la jeg på meg de 10 kg jeg hadde gått ned pluss 14 kg til. Derfor jeg har begynt igjen nå.

 

Vær tålmodig og vær her inne ofte så du ikke begynner å trekke deg tilbake og skeie ut. Det er veldig viktig når vekta står stille lenge.

 

Men det man må tenke på Kess og Charka, er at man er jo sunn selv om man ikke går ned :D Siden dere spiser sunt og trener. Kroppen drar fortsatt nytte av det :)

 

Sender masse positive tanker til deg Kess, og så håper jeg det har løsna for Charka i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ukas veiing over,og resultatet var 1,2kg ned.Er veldig fornøyd med det selvfølgelig.

Ble veldig overrasket over det.

Så da fortsetter jeg på samme måten ei uke til,jevnt med mat,mye vann,og jevlig trim.

Må også si at jeg har prøvd å øke protein mengden i maten.Spiser mer laks,kylling,og egg.Og prøver uten poteter men spiser brød mat som før stortsett.

Så det er planen fremover også,skal ta ei uke av gangen,med fokus på det sunne.

 

Ha en fin uke alle sammen og tusen takk for all støtte i vanskelige perioder!!!!!

 

Stor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne. Dette har du jobba for ;) Fortsett sånn du har gjort før, så skal du se det kommer til å fortsette å gå nedover :)

 

Ha en fortsatt fin uke, så snakkes vi.

 

Klemmer fra Lotta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støttende ord Lotta! Godt å vite at det er noen der ute som vet hvordan man har det.

 

Kjempebra Charka! må være utrolig deilig. Satser på at jeg følger etter neste uke.

 

Ha en sunn og fin onsdag!!!!!!!!!!!!;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...