Gå til innhold

carpe diem


Gjest charka

Anbefalte innlegg

Jeg gikk også til homoepat for det, og jeg ble i fin form... Har lavt stoffskifte og det hjalp da sammen med akupunktur... Håper det funker for deg også :P

 

Den uka her har ikke gått så bra dere. Gikk greit til og med torsdag, men fredag, lørdag og søndag - har det vært et fråtseri uten like. Så gruer meg til i morra, da er det veiing, og det viser seg nok det ja. Har vært flink og gått tur i 2 timer i dag, for nå har jeg bestemt meg for å være kjempeflink den uka som kommer.

 

Håper det går bedre med dere og, Charka og NyMini :D

 

Klemmer...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Hei Lotta87

 

det er en ny uke og nye muligheter,og de mulighetene må vi benytte.

 

Vi er på god vei,men utfordringene er mange.

Ønsker deg en kjempe fin uke,og husk å fokusere på de positive valgene du har tatt

de negative må du bare glemme.

 

Lykke til i morgen!

 

Har også veiedag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker oss lykke til i morgen.

 

Har slitet veldig i helg, må bare forandre stygge uvaner.

Men, det var så lett å ta dem til seg............

 

 

Takk Lotta, håper på mer energi, og syns nok noe har det hjelpt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hadde veiing i dag, glemte at klokka var over tolv når jeg skrev forrige innlegg.

 

Vekta viste 0,9 opp, så nå er det skjerpings. Er egentlig veldig motivert nå, så de 0,9 skal være vekk til neste veiing... hehe...

 

Ja, jeg fokuserer på de bra valga mine, for man må jo leve litt også. Bare man skjerper seg raskt etterpå :P

 

Lykke til med veiing i morra, jenter! Jeg heier på dere :D

 

Klem fra Lotta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, godt å se at dere fortsatt er her. Nå har jeg vært på ferie og uten nett i 3 uker og har dessverre ikke helt klart å holde stilen. Opp 3 - 4 kg :P (er litt usikker for jeg har ny vekt). Kost meg veeeldig mye, som dere skjønner..........

 

Ja, ja, det får gå. Nå er det på'n igjen med fullt fokus framover. Tok en eksta lett dag i går (800 kcl) for å komme i gang og var på trening igjen (stiv og støl!). Satser på max 1600 kcl og trening 4 ggr pr uke framover. Her skal det brennes fett!!!!!!!!!

 

Nå satser vi på en skikkelig bra periode fram til jul dere!!!!!

Ikke sant?!!!!!!!!!!!!:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :P

 

Nedgang på 0,6 i denne uka.

Er veldig fornøyd.

 

Det er 1,4 ned i løpet av 2 uker.

 

Charka, hvordan går det med deg?

Venter på deg vi da :D

 

Uff, så synd kess, men du var vel forbredt regner jeg med?

Det er bare å skjerpe seg, og dessverre er det ikke så lett.

Mye lettere i teorien enn praksis................

 

Neste uke begynner kurset for min del, og det gjør vel det for dere også?

Eller går noen av dere ikke på kurs?

 

Lykke til i uka som kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

synd at du har gått opp Kess, men det virker som om du har kosa seg på ferien. Og det er bra synes jeg. Nå er det fullt fokus fra min side også... Stå på så går de 3-4 av igjen fort skal du se :P

 

NyMini - så fin nedgang. Det var virkelig bra :D Nå kan du være stolt, og bare fortsette i den bra duren... :D

Jeg går ikke på kurs, jeg har gått tre kurs før, men føler at jeg stresser veldig til veiinga da. Derfor synes jeg det er bedre og være her inne, og gjøre det sjøl i mitt eget tempo. Men det kommer garantert til å bli kurs på meg igjen.

 

Ha en fin og sunn dag alle sammen :D Her blir det turgåing med hundene, svømming og litt styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er tilbake Kess,de kiloene forsvinner igjen skal du se.

Det virker som du er topp motivert så da går det.

 

Klart vi skal stå på frem mot jul,jeg ønsker meg ned ihvertfall 13 kg til da,men det skal vel holde hart med den vekta mi.

 

Håpet er der så da går jeg for den.

 

Ønsker deg en fin uke,og hjertelig velkommen tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart kiloene forsvinner :D

 

OK, jeg er optimist for oss alle.

 

Sender over litt av min jernvilje jeg har hatt et par dager,

til dere alle :P

 

Men, bare litt, må ha noe selv også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger. Ja da, de kiloene skal av igjen fortest mulig. Motivasjonen er bra den. Optimismen også.

 

Det er 18 uker til jul ser jeg og hvis jeg er veldig realistisk og ser på hva jeg har klart før tror jeg at jeg går for 600 g i uka, det blir 10,8 kg og det må jeg jammen kunne klare!!! Alt over blir ekstra bonus, og det hadde jo vært topp.

 

Har ikke gått på kurs på lenge jeg, men har bestemt meg for at om det begynner å skjære seg uplanlagt og over tid skal jeg melde meg på med en gang. Tror nå jeg skal klare meg uten fram til jul hvertfall.

 

Vi skal nok klare dette, jenter!!!!

både med og uten kurs!!!!!:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ønske alle en sunn og god helg :P

 

Selv skal samboeren min og jeg på en liten ferietur til Sandefjord og Tønsberg. Vi skal bare slappe av, gå turer og kose oss sammen. Jeg kommer hjem sent tirsdag kveld, så vekta blir med på turen siden jeg har veiing mandag. Merker selv at jeg må holde den veiedagen eller så kan det hende det blir for mye kos i helga, hvis jeg skulle veid meg onsdag morgen.

 

Jeg oppdaterer altså sent tirsdag kveld, og da håper jeg at jeg ser at dere andre har hatt nedgang. Det hadde vært gøy :)

 

God helg - spis godt, men sunt og kos dere :)

 

Klemmer fra Lotta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig tidlig i morgen kjører vi datter til følkehøyskolen.

Så nå må jeg passe meg i helga :P

 

Kommer hjem søndag kveld.

 

Så god helg, og så håper jeg alt vi alle klarer oss fint gjennom helg.

 

Klem til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til dere og kos dere sundt (ikke så lett da men............)

 

Selv har jeg planer om en rolig og kalorifattig helg. Trenger et par skikkelig strenge uker nå for å komme skikkelig i gang igjen!!!!!!!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ønske alle en riktig god helg.

 

Her går alt bra,spesielt med maten,i morgen skal jeg melde meg inn på et treningsstudio og da er det slutt på slarafenlivet.Blir spennende å prøve det igjen.

 

Satser på å trene styrke to ganger i uka,og svømming en gang.Bassenget her åpner ikke før uti oktober så da blir det gå turer frm til det.

 

Ønsker dere en sprek helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg booka hotellet så jeg at det var gratis trådløst nett her, så da er dataen med på tur.

 

Gikk helt greit i går med mat, men veldig vanskelig å være sunn når vi er på skikkelig kosetur. I går ble det en flaske vin på deling og et par drinker. Heldigvis greier jeg å spise hver tredje time, og jeg bor på et hotell hvor de har økologisk frokost, så her er det sunt.

 

Nå skal jeg ut å spise blåskjell, og gjett om jeg har lyst på hvitvin til, men skal prøve å velge farris i stedet...hmmm spørs om det går. Men i kveld skal det brennes kalorier, da skal sambo og jeg gå tur og bowle :P Det blir gøy..haha,,,kommer til å svette i hjel. noen som vet hvor mange trimpoeng man får for det? jeg veier 95,7 kg. Har glemt kursbok 1, så vet ikke.

 

I morra går turen videre til Tønsberg, og da må det trenes mer:) veiing på mandag, vekta ligger trygt plassert i bilen....

 

Ønsker alle en fiiiiin lørdag :)

 

Ferieklemmer fra Lotta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på bowling og diverse Lotta, klart du må ha litt hvitvin til blåskjellene!!

 

Og lykke til på treningssenter Charka! Håper du blir fornøyd med det. Det fungerer hvertfall veldig fint for meg. :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jag virkelig gjort det,jeg har tegnet medlemskap på treningssenteret.

 

Har tegnet for et år,og det passer jo utmerket.

 

Det er lenge siden jeg har trent der så det blir spennende.Satserpå to ganger i uka,må kjøre ett stykke så jeg tror ikke det blir noe oftere.

 

Men det er jo en begynelse,og jeg mener selv at det bør være nek.Skal trene styrke i første omgang,så får vi se etterhvert.Vinteren er lang her oppe.

 

Ellers er det et nydelig vær i dag og da frister det med ute aktiviteter.

 

Starter kurs nå på tirsdag,sitter å tenker på noen delemål under veis,men vet ikke helt.

Har gått ned 23kg på 8mnd,med minimalt med trim.

 

Så defor er jeg litt usikker på hva jeg kan forvente nå,men får vel vente litt å se hvordan det fungerer.

 

Har litt erfaring på at jeg ikke går ned når jeg trimmer utover det vanelige.Men trimme skal jeg,trenger absolutt å stramme opp,og jeg trenger å bli sterkere.Får ta det som det kommer tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

23 kg på 8 måneder er flott jobba!! masse lykke til videre.

tenker litt ekstra trening, spesielt styrketrening kommer til å gjøre underverker for fettforbrenning, oppstramming og selvfølelse. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ankom vi Tønsberg. Her er det virkelig trivelig, spesielt langs brygga. Mange flotte restauranter med masse god og sunn mat.

 

Var flink i går og i dag, selv om jeg er på tur. Bare sunn mat, bare 1 flaske vin på to dager ( haha ) og vi gikk en tur på 1 time i går og 1,5 i dag. Så litt stolt av meg selv :P Gruer meg litt til veiing i morra uansett, men skal være fornøyd hvis jeg har stått stille. Selv om man lever sunt på ferie, er det fortsatt lettest å være hjemme når man slanker seg. Men det er jo en livsstil, så er egentlig veldig fornøyd.

 

Nå skal jeg legge meg med god samvittighet, få meg en god natt søvn og håpe på en lavere vekt enn sist mandag.

 

Ha en fin uke alle sammen, og Charka, 23 kg på åtte måneder, er FANTASTISK! Du kan virkelig være stolt av deg selv :)

 

Nattaklemmer fra Lotta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det mange flinke jenter. Og tenk når jula kommer, dere.

Da er vi "små" og spreke da!!:P:)

 

I morgen har jeg veiedag og er kjempespent for nå har jeg hatt en "superuke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er høstens kurs startet,og det føles godt å være i gang igjen.

 

Vekta har stått stille siste uka,kjedelig det der.Men men bedre enn opp da.

 

I dag har jeg starta på treningsstudio,og det ble 1times styrketrening,blir sikkert kjempe støl i morgen.

 

SKAL!!!!!trene minst to ganger pr uke,aller helst 3.Jeg liker styrketrening og den elipsemaskina var jo genial.

 

Så da er det bare å holde fokus fremover så går vel vekta nedover sakte men sikkert.

 

Ha en fin uke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 2,7 på meg, men så hadde jeg en veldig "streng" uke også da, for å komme skikkelig i gang igjen. Holder meg fortsatt til planen om 0,6 i uka fram til jul, men nå har jeg jo litt å gå på i tilfelle jeg kommer på et f.........'s vektplatå igjen.

 

Så bra Lotta. Skikkelig herlig med nedgang når man tror man har stått stille.

 

Tenker det er godt å være i gang både med kurs og treningssenter Charka. Du får holde oss oppdatert hvis det dukker opp noe nytt på kurset da.

Ja den ellipsemaskinen liker jeg også godt. Kan bare gå og gå på den uten at det gjør vondt. Og så er jeg veldig glad i romaskinen jeg. Den er også uten så store belastninger. Jeg bruker ingen apparater som jeg syns er kjedelige eller som gjør vondt. Det er jo så mye å velge i.

 

Ha en sunn og fin onsdag.

Her skinner sola!!!!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...