Gå til innhold

Et STEG av gangen, på vei mot et "lett" liv!


Gjest steg
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skulle jo redusere litt i trimpoeng. skal gå med staver i dag, og to timer på treningsstudio i morgen, og da var jeg oppe i 7-8 tirimpoeng, hørtes bra ut, men så hadde jeg jo glemt å vi skal på fjelltur. og skal gå 4-6 timer hver dag, i tre dager, og det blir det trimpoeng av, har regnet grovt på det, og kommer opp i 30 trimpoeng for denne uken da. hehe, det er ganske vilt!!!

 

var vel bare det jeg skulle si, pluss det at er så kjedeliug når man er ute og spiser, skulle ha cæsarsalat, bvar kjempe god, men de har jo druknet den idressing og fettete krutonger. selvom krutongene er nydelige, så er de jo ikke sunne! men med tanke på mine trimpoeng denne uken, så får det bare gå greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får holde meg selv litt med selskap her inne:) i dag har jeg spist lunsj med ei venninne, og søkt på nye jobb til å ha ved siden av skolen. håper jeg får den, krysser fingrene mine skikkelig.

 

skal på trening etterpå, en time med stram opp intervall og en time med ball. deilig kombinasjon de to timene der. men har på følelsen av at jeg hår gått opp i vekt pga ALT for mye trening de siete ukene, men jeg liker det så godt, og klarer ikke helt å slutte. jeg fører som nevnt tidligere kun trimpoeng for de gangene jeg er i treningsstudio eller går i fjellet, og da liker jeg meg best når jeg ligger på rundt 10 trimpoeng, mens nå har jeg alt for mange. sånn sett blir det deilig når skolen begynner, og jeg faktisk ikke har tid til all treningen:)

 

I morgen reiser jeg på Hardangervidda og blir borte til lørdag, skal gå 4-6 mye, og det er jo ikke muskleltrening, så da går jeg kanskje ned litt igjen:) håper det. spent på hva vekten ligger på nå egentlig. får vente å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stikker jeg på Hardangervidda. begynner å lure på hva jeg har sagt ja til. er fryktelig dårlig vær ute nå, så dette blir nok en våt opplevelse;) men jeg f¨r ta det som trim.

 

vi snakkes lørdagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var du avgårde, ja. Jeg som tenkte jeg skulle rukket å kikke innom deg før du dro! Det er mye koseligere på fjellet når det ikke regner, men kan være riktig så fint uansett, i alle fall hvis man får tørka opp innimellom. Jeg tåler greit å være litt våt, men hvis jeg bli kald i tillegg blir jeg ganske sur og da går det trått :D. Sender noen godværstanker til deg – ja, ikke for at jeg har noen forbindelser oppover akkurat, men kan vel ikke skade :P. Trim får du uansett og det er deilig å komme seg på fjellet. Kjenner at jeg er bittelitt misunnelig. Jeg skal på sykkelferie ei uke i september og da blir det nesten fjell og det skal bli fint.

 

Ellers kjenner jeg meg igjen i det du skriver over om å bli hekta på trening. Kjenner veldig godt at jeg har lyst til å trene for tida, men siden jeg sykler på meg rundt 10 tp i uka til og fra jobb, så blir det fort mye trening hvis jeg begynner å fylle på. Har jo gjerne 4-8 tp i helga også. Men det gjør godt, og akkurat nå har jeg anledning, så gidder ikke å bremse. Får heller sørge for å få i meg litt mer mat. Jeg har forresten vært på treningssenter i dag. Det er et lite treningssenter rett borti gata som er tilknytta universitetet. Koster lite penger så jeg trenger ikke å stresse med å gå flere ganger i uka. Det er jo bare et lite senter med ei tredemølle, to romaskiner, en sykkel og to stepmaskiner samt et begrensa utvalg apparater. Men det holder i massevis for meg! Jeg kan gå på tidspunkter det er lite folk og da er det greit.

 

Ja ja. Håper du koser deg på Vidda – vi snakkes til helga!

 

Klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg veldig på hvordan du har hatt det, Stine! Jeg har trent en del i det siste og er veldig sulten om dagen. Helten min var borte i går kveld og da kjente jeg at det hadde smakt godt med godterier. Kanskje det er singelvanene mine som slår igjennom? Det er lettere å holde seg på matta når han er hjemme. Selv om han er en skikkelig sukkermons, så må han heldigvis ikke ha noe hver kveld lenger (min påvirkning! :P) og spiser heller ikke potegull og slikt ofte. Han vil gjerne gå ned 5 kilo (!) også, så jeg holder han litt på matta og han frister ikke meg med usunne forslag.

 

Vi snakkes! klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det flott! kom hjem i går, etter å ha regnet på trimpoengene, og faktisk vært litt streng, er jeg oppe i 45 trimpoeng denne uken, det er jo helt vilt!

og 0,9 kilo lettere på tre dager, ganske så deilig:)

 

hadde kun litt regn den ene dagen, men det gjør da ingenting.

 

høres deilig ut å ha en medslanket, min kjære er ikke så stor i bredden, men høy i høyden, så han ligger på normal bmi. heldiggrisen. er hos bestreforeldrene mine et par dager nå, bestemor er en av de som lager mye god mat, men prøver å "beherske" meg.

 

kommer tilbake i morgen kveld, familietid nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du har hatt det bra. 45 tp er sinnsykt mye, men det drar på godt å gå i fjellet, ser du. Bra jobba! Og gratulerer med nesten 1 kilo. Nei, han helten min er nok ikke så supervillig til å legge om for å gå ned disse 5 kiloene sine, men han prøver nå litt innimellom og foreslår i alle fall ikke usunne ting. Dessuten er han veldig flink til å støtte meg.

 

Kos deg hos Bestemor. Vi snakkes! Nå er vel steg tilbake snart også – blir spennende å høre hvordan hun har hatt det.

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er ferien over. Jeg er full av energi, hatt det helt supert og virkelig klar for hverdagen. Spent på hva vekta sier i morgen, men jeg kjenner jo på klærna at SÅ galt kan det ikke være! Blir litt feil i morgen også, for jeg har just fått mensen. Det har nok vært en uke på "fylla"... Neida. Det har ikke vært så ille. Men god mat , vin og fantastiske konfektbutikker... men jeg har ikke gjort som før, hvor jeg ville ha kjøpt mer og hatt med masse hjem. jeg har kjøpt litt + litt + litt og nå er alt tomt. Jeg kunne spart kofferten for treningstøyet, men har vel gått noen mil... Er ikke så tøff til å gå jogge eller gå turer i utlandet alene.

 

Så deilig Stine at du har fått trent så masse. Du kommer garantert til å kunne kjøre det løpet videre. Lærerskolen er vel noe av det mest bedagelige jeg har utsatt meg for. Og tenk alle de nye mskene du blir kjent med nå har aldri sett deg overvektig. er ikke det rart?

 

Herlig navn på helten din Skrulle. Flott han støtter deg. Mann min støtter meg også. Men han spiser snop hver kveld. .... Og det trenger han for nå har han gått ned to- tre kilo siden jeg beg på kurs. Sier vel noe om at alt er lagt om litt! Men det er så godt å ha en sånn støtte. Men jeg synes også det er fantastisk å vite at om alt skulle skjære seg og jeg går opp alt og mer til så er han like glad i meg og klyper meg i rompå og sier seksy!

 

Takk for at dere er her. Siden jeg går sakte ned og lever et litt annerledes liv er det godt å ha dere her inne. TO SKIKKELIG FLIKE JENTER. Har dere regnet på hvor mye dere har gått ned til sammen?

 

Men nå skal jeg legge meg. Har lovet meg selv at jeg skal være så strukturert noen uker nå. Og det innebærere bla å legge meg tidlig. :P

 

lykke til på jobb og skole i morgen. eller er det noen dager til du begynner Stine?

MEN MEST AV ALT: LYKKE TIL MED DEN JOBBEN VI GJØR. ! Hørte dere foresten Freank Beck sin lille omtalt av Tufte og mentale treningen, han er så flink. Så derfor avslutter jeg tilbakekomsten med sitat av Frank Beck: DET ER MEG SELV DET KOMMER AN PÅ! DET GJELDER Å TENKE ENKELT OG Å TA ET STEG OM GANGEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 94.9 på morgen i dag. Siden jeg har mensen er det nok litt mye, men jeg er fornøyd. Akkurat under 95.

Da oppsummerer jeg sommeren:

Før sommeren hadde jeg nesten panikk. Jeg har nemlig hatt flere sommere hvor jeg har gått ned ganske mye på våren og så gått opp endel igjen på sommern. Samtidig er sommern en tid da jeg ofte legger på meg. Jeg var livredd for å ødelegge det fine resultatet jeg hadde fra våren.

Derfor gjorde jeg følgende: Jeg forberedte meg grundig mentalt på at jeg skal leve "hold vekten" liv i sommer. Går jeg ned er det bra og jeg hadde nok håpet på det også. Jeg gikk igjennom endel av sommervanene og fant ut noe jeg måtte gjøre noe med.

Kort oppsummert har det gått slik: ..... men da må jeg innhente noen data....

12. juni dro vi på den første ferien da veide jeg 96 kilo. I mye av juli lå jeg på 95.2 hver morgen. Så gikk jeg litt ned før siste turen nå og var nede på 93.6. Med andre ord har jeg gått litt opp siste uka, men som tidligere nevnt har jeg mensen så da får jeg vente et noen dager å se. Det vil si at jeg har gått ned en til to kilo i løpet av sommern.

Det har forløpt slik: Jeg har spist alt! Alt fra lakris, sjokolade, kaker, fint brød, vin god mat , dressinger. Ja, jeg tror virkelig ikke jeg kan komme på noe jeg har "fornektet!" Men hvordan har jeg holdt meg da? Jo, jeg har endret mengdene og tenkt litt mer fornuftig. Noen magre dager , noen ikke så magre. Og så har jeg spist alt med måte. Det meste jeg har spist på en gang er over 100gram melkesjokolade. Forskjellen fra før er at nå spiser jeg det en kveld for eksempel, men så gjør jeg ikke det kvelden etter eller etter der igjen. Den andre store forskjellen er innkjøp: Jeg kjøper inn lite snop og lagrere ikke i skapet og kjøper det de andre skal ha til lørdagen, men ikke noe mer. Prøver å tenke litt mer sånn med pålegg og middag også.

 

Alt tatt i betraktning er jeg KNALLFORNØYD! :P Det jeg er mest fornøyd med er to ting: 1. At jeg ikke har gått opp, men faktisk gått ned. 2. At jeg har spist alt og likevel har klart å ikke sprekke. At jeg ser ut til å klare å hente meg inn igjen.

 

Jeg kan vel avslutte med en utalelse fra en person jeg møtte i sommer( eller var det innpå her?) : Det handler ikke bare om de kiloa man har gått ned, men også om de man har spart seg for å gå opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt vanskeligere. Merker at jeg ikke ønsker å lage meg noen mål som jeg ikke klarer å holde, samtidig trenger jeg noen mål... Vanskelig dette her : Men så hører jeg Frank Beck i bakgunnen som sier: Nå gjør du det vanskelig. Tenk enkelt og ta et skritt om gangen. TENK ENKELT. Og tror på deg selv! JA, JEG SKAL tenke enkelt. jeg vet at jeg klarer dette!

Mål for neste seks uker:

Skrive inn all mat .

14. trimpoeng i uka.

Være stukturert med søvn.

Planlegge ukene godt.

 

..... og da kommer resultatene. Og kommer de ikke så har jeg svart på hvitt alt jeg har spist og trent og kan lettere se hva som bør justeres!

 

Dette ser kanskje enkelt ut, men for meg er dette store mål! Håper dere oppmuntrer meg underveis, det trenger jeg!

 

Skip o hoi! Da setter jeg i gang! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Synes du har en god plan, så dette klarer du! For min egen del har jeg funnet ut at jeg må "skynde meg sakte"... Ting tar tid! Har tendensen til å være litt utålmodig og da er det så lett å miste piffen/motivasjonen, men jeg prøver så godt jeg kan da!

 

Artig følge med dere ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steg: så flott at du har kost deg på ferie, er veldig enig med deg i det du sier, alt med måte. har som sagt vært på vidda, var så ødelagt i beina på lørdag og søndag at jeg nesten gråt. gikk over 4 timer på torsdag, 8 timer på fredag og 5,5 på lørdag. gnagsår og stive bein, og ja, det var litt tungt. men tante har fart i beina, og jeg ville ikke være dårligere, hendte et par ganger at hun måtte vente et lite minutt på meg, for hun går like fort opp bakker, som på flat mark, og det gjør ikke jeg. mens jeg gikk ltt bak henne og kjente tårene presse på når jeg hadde vondt i beina, kjeftet jegskikkelig på meg selv. "dirt i å grin stine, kutt ut" var ord som gikk igjen. jeg gråter ganske fort hvis jeg blir sliten eller ting blir litt tøft, emn slapp unna på denne turen. hehe. var nydelige ting å se, været var fint og det var verdt svetten og ødelagte føtter.

 

er forresten også veldig enig i at det å skrive opp det man spiser er en god løsning, det har hjulpet meg veldig mye:) nå er vi klare for en ny periode med slanking. siden jeg hadde eggløsning mens jeg var på fjellet, blir det nok ikke noen bebis denne måneden, men det gjør ingenting, en måned ekstre med slanking:)

 

skolestart i morgen, et år med sunne matpakker og trim:) og lekser da, hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY matboks og belta med vannflaskeholder er nå bestilt. veldig greit å ha sånn flasketing når iv er ute og går med staver eller løper.

 

vil dere vite hva jeg skal etterpå som jeg ikke har gjort på lenge? til tønsberg og handle nye klær, gleder meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tilbake, steg! – Det var fint å se at du har kost deg på ferie – hvor har du vært, forresten? Jeg synes det er bra jobba å veie omtrent det samme som før du dro. I tillegg har du gått ned i sommer. Du nevner at du har spist alt, men hatt kontroll på inntaket. Det er jo så kjempebra, for det er jo dit vi skal, er det ikke det? Jeg mener, når vi er ferdigslanka og skal begynne å leve normalt uten å gå opp igjen i vekt? Dette skal gå veien skal du se! Du er knakende god :P! Planen din med å ta et steg av gangen er glimrende – du er vel ikke Â’stegÂ’ for ingenting;)? Å skrive alt som spises hjelper meg veldig til å holde motivasjonen og til å gjøre ting riktig. Jeg er i alle fall ikke klar for å slippe det enda, selv om det kanskje hadde vært lurt å trene litt på å ikke ha så stor kontroll. Når det er sagt så spiser jeg en del ute, så er vant til å leve med at alt ikke kan veies. Men overslag gjør jeg nok alltid likevel, og inn på sidene går rubb og rake!

 

Og du Stine har jo virkelig utfordra både kropp og psyke de dagene du var på tur. Det er bra! Jeg kan nok også kjenne tårene presse på når jeg henger etter som et slips med vondter her og der og motivasjonen kjennes litt laber ut. Men du holdt ut og nå kan du være enda mer stolt av alt du er i stand til å utrette :D! Håper at du finner fine klær i Tønsberg. Du må fortelle!

 

Jeg er i godt humør i dag. Ingenting spesielt som har skjedd, bare føler at livet har gått min vei. Skal på vekta i morgen. Ikke altfor store forhåpninger om særlig nedgang, men kan leve med det akkurat nå. Ha en riktig god kveld alle som er innom!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo født annerledes. Herlighet det som er vanskelig for andre er lett for meg og det som er vanskelig for meg er lett for dere. Jeg har skrevet frem til middag i dag, men så spiste jeg tre stykker pizza til middag. Det har jeg funnet ut at er litt vanskelig å finne hva står under... så da ble det hele litt vanskelig og jeg har ikke skrevet resten. .... Er så fryktelig pirkete at når jeg gjør noe ordentlig så skal det være så ekstremt og da går det lett i stå.

Ja, det skulle du bare visst Skrulle... men jeg har en mistanke om at ei jeg kjenner leser tråden, og har behov for å skjule litt. Har jo skrevet alt så det er jo ikke så vanskelig å forstå hvem jeg er..... men jeg er en litt offentlig person også.... så jeg burde passet meg litt bedre! Men skit av!

Blir så imponert. Dere tener og står i. Helt stum her jeg sitter! Litt lite tening på meg nå. Men hallo jeg fyker jo rundt. Det jeg sitter er jo når jeg er her inne. Har vært på blåbærtur i kveld. Lite blåbær men hyggelig tur m ei veninne. Skal se om jeg kan sanke noen tp for det. Må passe litt på meg selv om dagen for jeg blir litt hyper og skal ha gjort ALT nå som ferien er over. Merker jeg blir litt stressa.

Har jeg sagt det? At jeg er veldig glad for å ha dere her og for at GR har dette forumet som attpåtil er helt gratis! Supert. Merker på hodet at jeg nok har spist litt lite i dag. Kiipt at dette hodet sier i fra så fort!

Nå blir det bare tompreik så dere skal få slippe! Ha en super natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden, steg! Her inne er man så åpen at det kan være lurt å skjerme seg litt. Hva slags pizza spiste du? Går det an å prøve å finne ut hvor mye kalorier? Jeg hjelper deg gjerne med å tenke ut! Og du, blåbærtur er absolutt trim. Pass på deg sjøl nå da. Ett steg om gangen :P.

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så hyggelig - vet du at vi er like gamle?

Jeg spiste sånn vanlig kjøpt(bestilt) . Men så fant jeg en pizza på tabellen som jeg tenkte velger den. Men hallo 690kcal et stykke. Men etterpå så jeg at det var 300gram i et stykke. er ikke det et diget stykke da? Gramvekta mi streika også i dag da for sikkerhetsskyld.... Ja, skrev opp turen og litt annet ... vips 7.8 tp. Og da trakk jeg fra. Det er så forskjell på disse tp. når jeg har jogga synes jeg at jeg får lite igjen for strevet altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jetg spiser kjøpepizza renger jeg den som bigone pizza jeg. vet ikke om det er helt riktig men...

 

vel, nå har jeg kjøpt tre bukser (har ikke kjøpt bukser på over 2 år) en skjorte/kjole og en t-skjorte. vet dere hva det morsomme var? jeg trengte ikke de største størrelsene. fikk på meg str 42 i to av buksene, de er litt trange, men regner med å gå ned litt til når jeg begynne rpå kurs, og vil ikke krympe fra de med en gang, hehe. en bukse i 44, kjoletingen i 42 og t-skjorten i L. synes ikke dette var så galt. hadde regnet med 46 i bukser, men neida. herlighet så rart, merker at det er lenge siden jeg har kjøpt noe nytt, for dette var merkelig.

 

har bare spist 1523 kcal i dag, menmen. skal lage matpakke til i morgen nå, rart med skole igjen, men hverdagen er velkommen:)

 

Er enig med deg steg, takk og lov for dette forumet, en stor trøst, motivasjon og et par gode folk å snakke med, GR-venner omtrent, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt surr i trimmeldingen siste uke i og med ferie. Men nå skal jeg følge opp!

Har fremdeles som mål 14.tp. Siden jeg ikke går på kurs lenger regner jeg nå fra mandag til mandag.

18.8 -7.9 Male +bærtur

19.8 -6.8 male

21.8 -3.3 tp gått tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første skoledag overstått, virker som en flott klasse! gleder meg til i morgen! i dag er det taco med meg selv før trening. gleder meg skikkelig.

 

ei venninne av meg har fått svangerskapsforgiftning, så jeg skal være litt støttespiller etter treningen i kveld.

 

skjer ikke så mye ellers her egentlig, går rolig men sikkert nedover, håper jeg får litt fart i sakene nå som jeg koommer tilbake til vanlige rutiner og begynne rpå kurs igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steg - Skjønner at det er litt vanskelig å beregne når det er bestilt pizza. Hvis ikke det skjer så ofte så betyr det kanskje ikke så mye hva du legger inn. Men det blir nok veldig fort en del kalorier for det er ofte raust med ost, pizzabunn og olje. Men du og du så godt! Jeg har nok ikke så mye tips på dette, hør på Stine, du! Ellers er jeg imponert over trimminga di, du! Det kan vel stemme at vi er like gamle ja! Fin alder, gitt. He he...jeg blir stadig vekk sjokka over at jeg snart er 40 – synes at jeg bare er ungjenta fortsatt jeg. Det er godt at hue holder seg ungt i allefall. Jeg ser jo at kroppen ikke er så purung akkurat. Nå har jo aldri jeg hatt en sprek kropp, så er ikke sikker på at akkurat det gjør meg så mye. Kroppen min er i allefall sterkere og sunnere enn på mange år. Herlig :)!

 

Og du, Stine, har vært på skolebenken igjen. Spennende det gitt. Herlig å se at du gleder deg til å ta fatt på høsten. Jeg elsker høsten jeg. Synes det er så mye som skjer og det er frisk luft og i det hele tatt...deilig! Og jenta har vært på shopping og kost seg med at det er størrelser som er altfor store i butikken. Synes det ser ut som du har gjort en god handel. Jeg kjøpte meg for små bukser da jeg var i USA i mai. Nå er de passelige og snart litt for store. Det er jo greit at de holder ei stund i alle fall og ikke blir for store med en gang :P. Jeg har innkjøpsstopp for tida. Redd det begynner å bli litt tynt med bukser, men har masse gensere og topper jeg kunne vokse i og nå tenker jeg at jeg får krympe i dem i steden.

 

Ha en riktig god kveld! – klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at klassen din var ok. Det betyr jo litt. Men når en er etablert så er det litt annerledes. Og hvis du blir gravid så blir det kanskje ikke den klassen du skal følge fremover. tiden vil vise. Mimrer jo litt selv ..... har fler av de jeg ble kjent med da som gode venner enda... det er hyggelig.

 

Ja bare bli imponert over trimminga. Men jeg maler huset og det gir helt urealistisk mye tp. Har faktisk liggi på latsiden på det området i det siste. Men jeg er fornøyd om jeg får til et par bra trimturer i uka og en aktiv hverdag. Men jeg skal fortsette m de 14 en stund til.

 

I dag var vekta på 93.8. Sikkert helt uvesentlig for dere. Betyr at kroppen slipper vannet e mensen ..... og at jeg er på rett kjøl igjen.

 

Det var det jeg rakk for denne gangen! Ha en findag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort min "meldeplikt" i to dager. Jeg skjønner at noen er bare hjemme i den perioden en slanker seg for det er virkelig hodebry å regne ut mat en spiser borte. Spiste jeg hundre gram, eller to hundre. Og det skal ikke mye feil til før kcal innholdet blir helt annerledes. Men jeg gjør så godt jeg kan.

 

Nå har jeg lest starten av tråden min. Og det var litt deilig å se at jeg har gått ned tre kilo siden jeg startet tråden. I dag bar jeg en tikilos sekk m sukker. Jeg kjente det i knærna. ( Men jeg syntes at den var skuffende lett). Har hatt et todagers tilbakefall m pepsimaks. Drikki akkurat så mye nå at jeg kjenner hvor utrolig godt det er! Og magen - den blir jo så super. Men det var bare fordi det stod en flaske i kjøleskapet. Skal ikke kjøpe ny ... og flaska er strak tom. Får heller fore på m grønnsaker og fiber for å holde magen fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja maling er bra trim Steg, får brukt hele kroppen om en "svinger" seg skikkelig rundt.

 

Er i gang igjen etter ferie jeg nå heldigvis, og er topp motivert. Ble for mye kosing i ferien salvfølgelig, men nå skal det bli full fres både med kosthold og trening fram til jul.

 

Vi satser på en lang, god periode nå, dere!!!!!!!!!!!:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steg: leste litt tilbake på tråden for ikke så lenge siden jeg og, spennende å se fremgangen:) Har laget klare ingrediensene til en kyllingsalat jeg kan ha med på skolen i morgen, gleder meg til lunsjen allerede. og du, det er IKKE uvesentlig for oss at vekten din er tilbake på 93,8, jeg bryr meg om at du gjør det bra, om jeg så skal spore deg opp og løpe etter deg med grete roede bøkene mine så skal dette i boks! det virker som du er motivert om dagen, og dette skal du og vi klare. vi bryr oss her inne er veld et jeg prøver å si:)

 

er fryktelig vanskelig med hvor mange gram det ulike er, sliter litt der selv, men tror jeg gjør det sånn ca riktig, håper jeg iallefall! i dag har jeg spist litt sjokolade. delte en kindermaxi med samboeren, han fikk tre biter og jeg to. greit å "lure" andre litt sånn sett. jeg er litt fæl til det. hvis vi kjøpre noe søtt, tar jeg min del, og gir resten til de andre. har ei venninne som spiser skikkelig fort, såd et er greit å dele med henne, for posene blir så fort tomme:) og hvis jeg spiser sakte da, så er jo alt i boks!

 

tror jeg har stått ganske stille de siste ukene, har blitt mye trening, og da er ikke vekten min så lett å rikke. men skal prøve å begrense meg til maks 10 trimpoeng denne uken, og trene en time av gangen og ikke to.

 

Planlagt rim denne uken:

tirsdag: stavgang med styrketrening: 3,6 trimpoeng

onsdag: ball: 2,3 trimpoeng

torsdag: ball 2,3 trimpoeng

lørdag: spasertur rolig 1 time ca 1,6 trimpoeng

 

SUM: 9,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...