Gå til innhold

Hei alle sammen :o)


Gjest tjokkeboillafeita

Anbefalte innlegg

Gjest tjokkeboillafeita

vanngym og meg henger ikke sammen.. jeg får meg bare ikke til å ta på noe minimalt med klær.. aldri! dumt!

Jeg er full av strekkmerker og sånn feit appelsinskall hud og har sååå store pupper (som jeg ikke vil ha selvsagt) at alle kommer til å stirre.

Nei, jeg skulle virkelig ønske jeg hadde et basseng helt for meg selv.

Det er såvidt samboeren min får se meg i truse og bh, tenke meg til at mange andre skal gjøre det?! UÆÆÆÆÆ, hehehe :-)

 

Det hjelper heller ikke å si at " du er ikke alene, ingen merker noe til deg" osv... jeg skjønner jo det, men får det ikke til allikavel!

 

Jeg håper (og tror) at kneet trenger litt hvile, er ikke rart om noe måtte gå skeisen.. fra 0 trening og til omtrent hver dag... kanskje det ble litt for mye og det er en beskjed om å roe ned... kan jo være!

 

Jeg og samboeren min har begge fri idag og skal gå!!! oss en tur ned til byen... Alene, vi to! Det gjør vi ALDRI...

Gleder meg masse, har nesten sommerfugler (eller snøkrystaller,hihi) i magen,det skal bli så koselig!

 

Jeg har framkalt noen bilder av lillemann og skal kose meg med å lime inn i album ikveld når gubben er på jobb..

 

Har tatt helgavasken her nå, det lukter deiliiiiig! og er rent og pent!

 

 

 

Ha en fin fin dag- igjen! :-)

 

 

ser jo nå at det virket litt dumt med " vi har begge fri idag også etterpå -gubben skal på jobb ikveld "

altså.. fri på dagen, jobb på kvelden!!! :-) hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 414
  • Created
  • Siste svar
Gjest tjokkeboillafeita

Merkelig at jeg blir så sugen på godt på fredager.

Spiste et måltid i seks-tida og nå sitter jeg å spiser knekkebrød.

Har laget meg to stk, men jeg er da så godeterisugen.

Har helt vann i munnen!

 

Frister med både det ene og det andre, men jeg har det ikke i skap og skuffer så den saken er jo grei!

 

Veide 89.9 idag morgest, hadde håpet den motivasjonen kom til å vare en god stund, men.. neiiiida! :-)

 

Jeg får slå til med et glass julebrus- type lett.. den er jo like god den..

Not :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

Lørdagsmorgen og vi har allerede vært opp et par timer.. juhu, herlig med lørdag! :-) Lillemann har funnet ut hvordan han kommer seg utav sprinkelsenga, så nå er det å legge seg, stå opp, bli fulgt av mamma tilbake, stå opp, bli fulgt av mamma tilbake, stå opp og sånn holdt vi på i går kveld. Enda synes jeg det bare var litt søtt, så jeg håper virkelig det gir seg før tålmodigheten min stopper, hihi :-)

 

Jeg overlevde kvelden i går uten noe godt (hadde jo ikke)

Skal til Sverige på harrytur idag, hohoho! Jeg skal handle litt vin til jul,snus til gubben og ellers så blir det sikkert ingenting.

Kanskje en pakke røyk eller to til meg selv (jeg røyker på fest,tjihi)

 

Siden jeg fikk snuppen slutta jeg helt og røyke, på dagen!

Men jeg synes det er godt å ta en eller tredve i godt lag!

 

Snikveide meg i morgest også, vekta viste 89.8!

Ned 100 gang (evt gram) hihihihi!

Nå LOVER jeg alle her inne at jeg skal sette bort vekta helt til fredag!

 

Ha en strålende lørdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen du skal da se litt positivt på at lillegutt får deg opp av sofaen, igjen og igjen ;) det er jo trim det :D

 

og så flink du var som kom gjennom fredagskvelden uten noe godt. jeg hadde laget en STOR skål med diverse, twist,kjærlighet på pinne, rosinesker osv - regnet med at noen skumle barn kom på døra, og så kom det ikke en eneste en! men siden jeg ALDRI har lyst på noe søtt så er det ikke noe problem å ha det stående til søthungrige gjester m barn.

 

har du satt bort vekten da?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

uæææ! :-) hehehe

Den står fortsatt på badet, men i mårra skal jeg fjerne den.

Glemmer det liksom i farta ut også blir den bare stående...

 

Har gått veldig bra med maten idag, tror kanskje jeg er litt bedre i kneet uten å tørre å si for mye... Bank i bordet.

Skal på spinning i mårra, hele familien skal faktisk ivei..

Vet ikke hvor stas akkurat det er, men da har jeg ihvertfall noen å trene med.. Det er jo ikke dummen! Kanskje jeg får litt ekstra kick?

Skal vise dem liksom... Jeg henger med...

 

Kjøpte litt grove polardbrød i sverige idag.. Gode de.

Laget svinekjøtt med tacokrydder og hadde på et polarbrød så det ble egentlig polarpizza.. Helt greit.. og salat vedisiden av! :-)

Det var ganske greit vil jeg si.. Blir litt billigere enn å kjøpe pita også tror jeg! Hmms...

 

Litt nesig på harryturen, jeg var så klar for å handle med vin til kjente og kjære (og meg selv såklart hihi), men da vi kom fram var det stengt!!! helligdag i sverige.. det var straffa for å tenke tanken om smugling.. hihihi :-)

 

Ellers så går jeg rundt og tenker " æ e under 90 kg no shjø såååe "

Herlig, men kjenner jeg er ikke fornøyd!

Skal ned på 80, da kanskje jeg kan begynne å bli litt glad..

 

Koser meg alene ikveld, har limt inn bilder i albumet til lillegutt, litt koselig, men steikje fine gardina for et mareritt og bare komme igang.

 

Uansett, dere har ikke bedt om hele livshistorien min, så...

 

Nå skal jeg drikke om siste brusskvetten og finne senga!

 

 

 

Ha en triiiiiiiiivelig aften, drikk saft`n! (rima?!)

 

 

hadet på badet!

 

 

 

ps: søndag idag, siste snikveiing.. ned til 89.4!!! hvordan går det an da? ;):D er det mulig? :-) uansett, HERLIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

hvordan går det med dere? :-)

Jeg henger fortsatt med, holder måltidene, trener og klarer meg veldig fint.. Deilig følelse. Nå skal vi i wedding!!! jippiii! til sommeren, og da ønsker jeg å være fiiiiin, med ny kjooole og greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umuligejulie

Du kommer til å bli så stilig i bryllupet, lillemor:-)

 

Jeg elsker fester og kjoler og stæsj, og gleder meg til julebordsesongen, når min nydelige julekjole endelig skal passe igjen.

 

Klemz. J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

Hjelpe meg, hadde en snikveiiing idag (bombe-jeg vet)

vekta visste 89.2!

Plutselig raser jeg nedover?

Jeg stod jo bomstille på 90.. kom meg ikke under.. på evigheter og nå går det som en lek?! :-)

Skal jeg passe på å ikke bli høy i hatten eller?

 

Er flink med treninga og måltidene mine, har ikke blingset med noe.

Annet enn litt pepsimax på kvelden! :-)

 

I morgen skal vi ut å spise tapas med jobben- julebord.

Jeg gruer meg litt, pga all alkoholen.

Jeg vil jo gjerne være med og jeg er desverre ikke den som drikker og tåler minst... Men noe må man da unne seg?

 

Er hjemme med lillegutt idag, forkjøla og snørrete.

Vi koser oss med "Bier" og spiser en litt sen frokost.

Kl 11 kommer svigermor og tar seg av gullet, da skal jeg på spinning igjen! Herlig!

 

 

For de som har lest igjennom tråden min har dere fått med dere at jeg sliter med å gå rundt å tro at jeg skal dø.

Ikke hele tiden. Men kan våkne midt på natta og tror at NÅ!!! nå får jeg hjerteinfarkt! Eller få litt vondt nederst i ryggen og tro at NÅ!! nå er det nyresvikt! Vondt i hodet, da venter jeg bare på hjerneslaget eller å få beskjed om en kreftsvulst.

Har fått det sånn etter jeg mistet en forelder brått.

Er helt utrolig, men nå har jeg altså fått hjelp mot det.

I går var første gangen.

Han ba meg fortelle om en spesiell episode der jeg trodde jeg skulle dø. Det har vært to. Den ene gangen satt jeg og så film med lillegutt,da jeg plutelig ble kald og det snurte seg sammen i halsen min.. løp inn og vekte samboer: NO DØR Æ!!!

Den andre gangen var på shopping med svigermor.

Ble svimmel, kald og igjen snurte halsen seg sammen.

Det endte med at hu måtte kjøre meg til legen, jeg trodde jeg fikk infark-igjen! Uansett, han i går spurte om jeg trodde det hadde sammenheng med at jeg var "litt rund" å gjøre!

Jeg vet sannelig ikke... Tynne folk kan jo iogså få det? Hva tror dere? Det er ikke så ille nå lenger, men det ligger jo i bakhodet allikavel.. selv om jeg ikke får sånne annfall! :-)

 

Må også fortelle om en annen gøy episode i går.

 

Var på shopping med ei vennine da vi gikk innom gullsmeden der ei vennine av ei vennine jobber.

Jeg har levert inn ringen min, den var litt stor.

så sier hu som jeg kjenner " ja, hørre du hoill på å minske"

Så sier hu andre som jobber der " må itj begynn å tren du nei ****, da blir det ikke igjen noenting av dæ"

 

Hallo?! så sa jeg " det e itj bare feite folk som trene shjø! :-) "

ÅÅÅÅ, hu ble så flau.. kjempe rød.

 

" ehh, nei.. neida, va itj det æ ment "

 

Oi, dette ble langt!

Avslutter nå, jeg lover, hehe!

Skal faktisk ta helgavasken, jobb i mårra!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umuligejulie

Først vil jeg bare si at du er ikke den eneste som plutselig blir redd for å dø, og nei, jeg tror ikke det er fordi du er "litt rund".

 

Jeg kjenner meg faktisk igjen i det du forteller. Selv er jeg redd for å dø fra barna mine, jeg er blitt redd for å fly etter at jeg fikk barn, og jeg er redd for at grusomme ting skal skje med barna, mannen eller andre i familien min. Av og til ser jeg for meg ordentlig blodige og skremmende bilder av grusomme ting som kan skje dem, og jeg blir forferdelig redd.

 

Samtidig får vi som er "litt runde" masse advarsler om helsefarene ved å være overvektig, og det skremmer oss enda mer. En studie fra april i år, publisert i The Journal of the American Medical Association, viser imidlertid at overvektige har lavere dødelighetsrisiko enn normalvektige personer!: http://www.kk.no/php/art.php?id=784247

(Det er ikke farlig å veie litt for mye, bare du kommer under den magiske "Fedme-grensen")

 

Jeg tror at det er veldig vanlig at man blir redd for døden når man opplever å miste noen som står en nær, eller når man blir mor, eller opplever andre dramatiske eller veldig følelsesladde ting i i nær familie eller omgangskrets. Det er veldig bra at du får behandling, jeg skulle ønske jeg hadde tatt mot til meg og ordnet opp i det jeg også.

 

Til slutt en liten utblåsing: Og så vil jeg bare si at jeg er utrolig lei av at "litt runde" mennesker skal bli utsatt for så mye fordommer om helsen vår, intelligensen vår eller hvor late vi er. Jeg er ikke dum, lat, kunnskapsløs eller mangler selvkontroll. Men jeg har prioritert tiden og energien min på andre folk i mange år, og derfor har jeg ikke fått anledning til å trene og spise sunt (jevnlig). Nå er jeg blitt ufortjent overvektig, og nå gidder jeg ikke mer. Nå drar jeg på trening, samme hvor mange mennesker som gjerne ville hatt min hjelp til et eller annet, og jeg går og spiser når jeg er sulten, samme hvor mange telefoner som ringer. Så det så!

 

Og nå skriver jeg ikke mer, heller, for nå kommer jeg snart for seint til treninga!!!

 

Du er verdens beste trådvenninne, og jeg er skikkelig glad i deg!

Du er den som motiverer meg mest, stå på, lillemor, jeg heier på deg!

 

Klem fra Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

Hei igjen, takk for koselig ord Julie. Elsker å høre fra deg, frøken opptimist! :-)

Alltid koselig med tilbakemeldinger!

 

Idag sov jeg litt for lenge og når jeg gjør det blir det litt kluss i måltidene mine. Men shjittau, det går bra.

Var på spinning idag også, sammen min stemor og svigerinne.

Jeg ble litt pinlig berørt idag også, jeg skjønner ikke hvorfor.

Er jo bare hyggelig tilbakemeldinger jeg får, så jeg gjør som Kire sa- soler meg i glansen.

 

Kjøpte meg ny kjole i i går, litt "ikkeforpyntetmenkanbrukedenpåjobb"

Og jeg følte meg sååååå fin og fjong.

Samme strs som jeg har brukt før, men det gjør ingenting. Den er mye videre i livet, og det er de hersens puppene som er i veien!

Noen ganger ønsker jeg og sage de av.. bare ta en kniv og skjære bort halvparten! hørtes litt ekkelt ut, hihi!

 

Julebord i mårra kveld, hu ene på jobben min kommer hit så vi får bekka innpå litt før vi drar ut.

Det blir ingen kebab på meg i mårra natt, det skal jeg love her og nå! INGEN KEBAB!!! :-)

 

Skal straks ut og handle de siste julegavene jeg nå, har igjen et par.

Også er det salg.. og det gleder meg å handle litt på salg!

JIPPPPIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

 

 

Ha en strålende kveld alle sammen!

 

 

Snart helg!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

jeg liker lørdager så godt egentlig.

være hjemme med guttene og slappe helt av.

akkurat idag er jeg litt småsjaber etter gårdagensjulebord, som var kjempe gøy! Men så tenkte jeg istede for å sitte her og surmule og være dårlig vil jeg heller være gladlaks idag! Jeg ligger fortsatt på 89 kg, jeg kjøpte meg IKKE kebab i går, jeg spiste bittelitt tapas i går.

Hu ene på jobben min sa " hahaha ska du ha alt derre, råsulten du da"

Jeg hadde lyst på mer, magen min var helt vill og for å ikke snakke om vann i munnen :-) hehe! MEN, jeg var jo ikke sulten. Spiste måltidet mitt før jeg dro ut og derfor trengte jeg ikke mere mat.

Men bittelitt ble det og jeg er stolt :-)

 

Er matsugen idag, alt frister, vi skal faktisk ha tikkamasala!

Det beste samboeren min får, han er heeeelt vill når han lager det.

Nam, synes det er godt jeg også!

Og ganske greit, jeg lesser på med salat istedefor så mye tikka!

 

Jeg kom i prat med en kjempe trivelig fyr i går, han var så koselig.

Godt voksen, gift og fortalte at han hadde verdens fineste kone, de hadde vært sammen i 12 år.

Jeg ble så glad når han sa det, enn å få høre noe sånn etter 12 år.

Deilig følelse å vite at mannen elsker deg fortsatt etter så mange år.

Kanskje mere også!? :-) Herlig, han var så trivelig.

 

(litt utenom tema, men jeg er jabbsaft idag og)

 

Har alle sammen husket farsdagen i mårra?? :-) hehehe!

 

Synes den nettopp har vært jeg!

 

 

Ha en strålende ettermiddag alle sammen!

 

 

Klem fra 89 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

blæææ, opp til 91kg.har ikke sett det tallet på evigheter.

farsken og! er bare å starte på nytt idag?!

Kjenner jeg har utrolig lyst å gi opp nå! Men det skal jeg ikke.. NEI!

Gikk jeg opp fordi jeg var på fest? kan vel umulig ha gått opp fordi jeg spiste litt popcorn i går vel? hmm, ikke morsomt!

 

Jeg som var ned på 89 kg og noe!

Nå skal jeg stå på så ser jeg vel 88- tallet snart..

 

noen oppmuntrede ord til ei som er nær ved å gi opp? :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

rett og slett.

jeg har spist aaaaaltfor mye mat, jeg har drukket altfor mye vin og brus, jeg har spist aaaaltfor mye godis! snufs.

Sitter i skrivende stund med en pose smågodt og bare spiser.

Jeg vil jo ikke, så gjør jeg det læll?

Det verste er at jeg også tenker at jeg kanskje skal lage popcorn med smørsmak.. Selv om jeg er mett og kvalm.. æsj!

Hva holder jeg på med?

 

I et øyeblikk tenkte jeg også på å slette meg fra her og bare gi opp alt!

Men innerst inn, langt pokker inni meg vil jeg klare det her.

 

Hvorfor blir det sånn at jeg spiser når jeg egentlig ikke vil?

Er så lei meg i hjertet mitt nå, føler meg ubrukerlig, feit og ekkel igjen... Har ikek hatt den følelsen der på lenge.

 

Gikk på vekta isted og den viste 92.6 kg! Det er såååååå mye opp at jeg har ikke ord. Men hva forventer jeg når jeg sitter her og propper i meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for en dum dag. Du har vært superflink frem til nå, tenk på fredag så klarte du deg med en smak av tapas og du kjøpte IKKE kebab. Om du har ramla litt utpå nå, så gjør ikke det så mye i det lange løp så lenge du klarer å ta deg inn igjen i morgen. Og det gjør du!! At vekten din nå har svingt opp 1, 5 kilo fra i dag tidlig er HELT NORMALT. Det gjør i hvertfall min vekt. Derfor så veier jeg meg "bare" morgen og kveld. Prøv å hent tilbake godfølelsen fra nykjolen. Det er ikke lett å legge om livsstilen, det er hardt arbeid og av og til så må vi innom en liten omvei, men vi skal nå målet uansett hvor lang veien blir å gå. Bestem deg for at gjort er gjort og spist er spist, i morgen skal du tilbake til de gode taktene fra før helgen. Jeg er helt sikker på at du kommer under 90 igjen ganske så raskt. Hold ut, hold ut. Oppmuntringsklemmer er avsendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

syk og tung i kroppen idag, kanskje derfor den negative følelsen jeg hadde i går! Må bare innom og fortelle at jeg var på vekta igjen, lå på rundt 89 og 90, den klarte liksom ikke å bestemme seg.

så da skal jeg roe meg ned og kanskje få tilbake den gode følelsen jeg hadde her før.. ligger i sengen nå etter å ha vært opp i hele natt med oppkast, tett nese og alt det andre som går an, hehe :-)

Er litt mere positiv allikavel...

 

Tusen takk for gode ord, greit å ha en plass som det her når man føler for å gråte og klage.

Kan ikke akkurat sitte til familien og " buhu jeg er så feit men jeg spiser godis allikavel " hehe.

 

Håper alle dere andre er friske...

 

 

ha en fin dag!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

I går var jeg ute med en vennine og badet i utendørsboblebad.

Det var helt nydelig, storkoste meg.

Idag har jeg en god dag.

Dette klarer jeg! Selvsagt klarer jeg det.

VI KLARER DET!!!

 

Jeg skal NED til 80 kg nå!! jeg SKAL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31.10.2008 skrev du: "vanngym og meg henger ikke sammen.. jeg får meg bare ikke til å ta på noe minimalt med klær.. aldri! dumt!

Jeg er full av strekkmerker og sånn feit appelsinskall hud og har sååå store pupper (som jeg ikke vil ha selvsagt) at alle kommer til å stirre.

Nei, jeg skulle virkelig ønske jeg hadde et basseng helt for meg selv."

....se såååå langt du har kommet på kort tid :) hurra for deg !! du er på vei mot 80, ha en strålende dag

kire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

Våknet i morgest og var super kvalm, var like før jeg måtte kaste opp.

Jeg kaster aaaaldri opp, det er det verste som finnes.

Og når jeg tenker meg om, så var det sånn i går og dagen før der og.

Jeg fikk en snikende vond følelse av at jeg er gravid.

Jeg bruker p-piller, har gjort det siden jeg fikk lillegutt og i sommer ble jeg gravid, selv om jeg er nøye på de.

Jeg spurte legen om å begynne på noe annet, men han sa at jeg hadde brukt opp min "uflaks", dette skjer sjeldent.

Vi hadde ingen andre tanker enn og beholde barnet, men det hadde betydd et nytt liv for meg. NULL jobbing, innleggelse på sykehuset omtrent fra dag 1 og full oppfølging, iogmed at mitt forrige svangerskap holdt på å ende med døden. Jeg lå 3 mnd på sykehuset før jeg fikk reise hjem og deretter 2 gang i uka på kontroll osv. Sånn holdt vi på....

Og nå sitter jeg her igjen. IKKE klar for et barn til nå, da hadde jeg jo ikke brukt prev.

Har vondt i hjertet mitt, jeg og samboer har vært 100%enige om at jeg skulle klare å nå målet mitt, jobbe, kjenne på det og leve og ikke gå igjennom et svangerskap til. I sommer da jeg var ca 7 uker, mistet jeg. Helt forferdelig opplevelse, men jeg tror at alt som skjer har en mening. Mister jeg bussen, ja da var det en mening med det.

Ble litt rotete innlegg dette, men greit å få ut tankene litt.

 

Skal ikke ha mensen enda, men er like rundt hjørnet.

 

Ellers har det gått veldig bra med maten. Lager hjemmelaget pizza ikveld, jeg har bestemt meg på forhånd at jeg skal nøye meg med et stk og masse salat.

 

Håper dere som leser tråden min har det fint og at dere står på.

 

Kryss fingrene for at dette går bra for meg...

 

*litt snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres vanskelig ut!

Jeg kan ikke gi deg noen råd, dette er jo noe bare dere selv kan finne ut av. Du bør iallefall snarest mulig sjekke ut om du er gravid.

Her kommer iallefall en stor trøsteklem.

 

Det hørtes skikkelig trist det som skjedde i sommer. Først skal man finne ut av og akseptere graviditeten, for så å miste barnet. Jeg kan tenke meg at det på en måte føles ekstra ille, iogmed at dere i utgangspunktet ikke hadde planlagt å få et barn til på det tidspunktet. Samvittighet og tanker omkring den lille som ikke har bedt om livet selv...

 

Jeg skal krysse fingre, og sende noen positive tanker. Håper det hjelper!

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...