Gå til innhold

Hei alle sammen :o)


Gjest tjokkeboillafeita

Anbefalte innlegg

Heisann tjokkeboillis

Jeg har lest på tråden din i det siste; om din streving og tvil, og når du har spist for mye men ikke gitt deg.

Og så har du et helt hærlig nick da.

Så jeg synes dette er strålende - nydelig å lese at det går din vei.

God helg og masse lykke til videre fra meg.

Julianna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 414
  • Created
  • Siste svar
Gjest tjokkeboillafeita

med litt for lite mat! noen som har smakt hjertegode vitapølser?

de var ganske gode faktisk!

 

Det ble ingen shopping på meg i dag.. tvert imot sovnet både jeg og lillemann i senga til "moffar" Vi sov et par timer og det var nydelig..

Var vel sliten etter all den feiringa.. gikk bare rundt og strålte, nesten så jeg smilte og nikket til folk og ropte " ja, æ e 90 kg, hvis det va det du lurt på " haha, tatt seg ut.. hadde vel fått mange blikk da!

 

Det var så godt å gå rundt å se seg i butikkvinduer idag, ser det selv nå at jeg har gått ned... Føler meg bedre og! :-)

Lillemann har fått popcorn her, jeg får besøk av to venniner og har laget kyllingsalat.. Er ikke så veldig sulten, så det blir ikke store posjonen for min del! Jeg er jo 90 kg, så! hihihi!

Skal ikke leve så lenge på den, jeg er klar for å se 8-tallet snart.

I morgen blir det spinning for fulle mugger og stramopp etterpå!

 

Har klart og rive med meg både stemor, svigerinne og verdens lateste vennine.. Det her blir shoooooow! :))

 

Klem fra (for siste gang) hu på 90 kg! hihihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg jammen i godt humør av å lese ditt siste innlegg :) jeg vil også veie 90!! skjønner sååå godt at det er en ellevill følelse, er sikker på du ser super ut!

 

stå på du på 90, skriver ikke ditt nick for jeg er ikke sikker på om det passer så godt mere :)

 

kos deg med besøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

har jeg funnet ut akkurat nå! Idag har jeg begynt med "Julevasken", bare så vidt... Tok frem sofaen og fikk skura skikkelig under der og vaska stua ren og pen! Ble litt skeis med måltider idag, har glemt det bort litt og nå har jeg akk spist 4 knekkebrød.. Det er vel ikke det verste akkurat det da, men pleier å holde meg til maks 3!!

 

Skal på spinning om en times tid, gleder meg. Så gøy at jeg har lurt med meg både stemor, svigermor og ei vennine.. HELT utrolig! :-)

 

Har slått fra meg at jeg er 90 kg nå, nå skal jeg ned til 85!

Gruer meg fælt til jula, men håper treningssenteret er åpent så jeg ihvertfall får trent litt...

 

Vi skal bort julaften og jeg vurderer faktisk og ta med meg gullerot.

Er det dumt? De vet jo hvordan jeg ligger an..

 

Jeg er sååå sikker på at de ønsker at jeg skal sprekke, for det er alltid den " ta dæ et glass no da, du tåle det "

"spis pizza no da, det e lørdag" !

 

Men jeg takker peeeent nei! :-)

 

Gleder meg til spinning!!!!! spinning!!! :-)

 

 

 

klem fra litt mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg, tenk bare 90 kg! Måtte le litt da jeg leste om hvordan du drømte om å gå og rope til folk og rope hvor lett du var- he he. Deilig å være fornøyd og ikke minst se forandringene selv i speil/eller vinduene. Jeg skal ta og filleriste de derre venner/familemedlemmer som kommer med super teite kommentarer som du beskriver. Nei du skal jammen meg vise dem, ta med deg gulerot du eller en deilig fruktsalat i benditboks med en dash vaniljekesam på toppen. Det er jo mye sunt som er godt. Vi skal spise det vi vil ikke fordi andre vil. Klem til deg. Tenk nå er du snart under 90...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

sitter i sofaen og ser robinson! kom meg på trening idag og det var deiiiiiilig! Snikveier meg i mårra, så setter jeg bort vekta noen dager!

Kommer til å gå rett i bakken når jeg ser 8 tallet... og det blir snart :-)

Kanskje fortere enn jeg aner det!?

 

Ha en fin kveld, i morgen er det mandag og vi kjører på med blanke ark og sunne måltider! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

jeg vet ikke hva som har skjedd, men siden jeg så 90 på lørdag...

jeg har liksom ikke gått ned mere, men i går morgest var jeg 89.9, men to timer etterpå var jeg 90.4!?

Og det er jeg igjen nå også?! :-) hehe, skjønner at jeg ikke skal veie meg heile tida, men det er lettere sagt enn gjort.

Tenk at det svinger så J)"#vli da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt deg.... er ikke så flink til å lese rundt omkring. Men i dag var det jo mye morsommerer å lese her enn å gå ut og skifte hjul på bilen....

Men siden 90 er det store målet mitt for tiden må jeg bare gratulerer! Det høres helt utrolig nydelig ut! Jeg kommer etter 91.7 i dag! Lykke til videre! Mvh Steg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moralen må da være at du kun skal veie deg en gang i uka - og da fortrinsvis den dagen du mener du veier minst :) :)

når er det du har din egentlige veiedag? jeg er sikker på det går bra, høres så deilig ut å veie 8...noe om det så bare var 89,9 :)

ha en god dag du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

jeg har veiedag hele tida.. hver gang etter do, før do, før dusj, etter dusj, før jobb,etter jobb...:/

må vel sette unna vekta igjen :-) heheh!

 

Kanskje jeg skal starte veiedager på mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

jeg synes fortsatt det er ekkelt og litt småflaut når noen bemerker at jeg har tatt av noen kg.

I går fikk høre det av ei tante, foran mange andre..

" guri, du har tyntes ser æ"

Jeg blir megasatt ut og litt flau...

kan de ikke bare hviske det til meg eller sende en tekstmld etter jeg har dratt? hehe :-)

 

har en liten snupp her som ikke har sovet i barnehagen idag,hurra!!

da er han i så fin form på den tiden her, not!

det må underholdes og koses og leses og gudene vet :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke klag på noe du !!! ta imot komplimenter og vakre ord, lag en piruett og sol deg i glansen, du har vært så flink og har forsaket mye som andre bare kan proppe i seg uten å tenke på konsekvenser! bare tenk på de som greier å slutte å røyke.......åh sååå flink du har vært, jammen har du vært stanhaftig, såå godt for deg osv...de tar velvillig imot skryt og ros, det syns jeg også vi skal :) :)

 

og IKKE beklag deg over en nusselig liten (akkurat der og da håpløs) unge, kos deg masse masse med han, plutselig (!!) er han 33, stadig nusselig men dog :)

 

farmor-kire-klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

fader altså.. kjenner jeg har det ubehagelig i det ene kneet mitt, litt sånn at det klikker... er livredd det skal ødelegge for treninga mi! :-(

Ellers så går det greit maten, har ikke sett 90 siden lørdagen, tvert imot har jeg gått opp litt.. skjønner det ikke, for jeg holder meg til måltidene mine, ihvertfall ikke NOE form for digg...

 

Skal prøve meg på spinning idag, mulig jeg sitter feil på sykkelen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

Jeg var med i 10 min på spinninga, men satt bare og tråkket lett.

Det smalt i kneet og jeg synes det var ubehagelig..

Jeg ble så frustrert, kjente bare tårene presse på.. og det endte med at jeg selvfølgelig bare måtte gå ut.. jeg var så lei meg :-(

Fader, hvorfor skal det skje nå når jeg er så godt i gang?

 

Fikk snakket med han ene personlige treneren på sats, han sa at jeg bare skulle fortsette å trene, men glemme step for noen uker.

" hvis du ska slutte pga et kne som smeller litt har du et problem"

var akkurat det han sa... say what?!?!?! frekke mann, hysj!!

Jeg lurte jo egentlig bare hva som skjedde, om de hadde noen tips :-)

 

En kjeeeempe god nyhet er at jeg fikk kjøpt meg ei jakke i strs xl..

det har vel ikke skjedd på ... ja, husker ikke sist.

Har brukt xxl eller 2xl (kanskje det er det samme?)

Og det var en god følelse og bare finne en jakke på stativet som hang sammen med "de andre" klærne.. altså, ikke Bigwoman strs!

 

Enda han sa at jeg bare skal kjøre på med trening klarer jeg ikke helt å slå meg til ro med det :/

Skal ta det med ro noen dager nå, kanskje det gir seg?

Så får jeg heller rusle litt på tur..

Skal blandt annet gå til jobb i mårra, det er jo 40 min!

 

Nå skal jeg hive i meg et glass vann her og få vaska stua før jeg henter lillesnuppen i barnehagen.

Idag skal vi ha fiskeburger og ris.. og salat. Gleder meg allerede! :-)

 

(ser dette ble langt, men er bare litt deppa)

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei bolla (høres mere søtt ut enn det der nick'et ditt ;) )

nå syns jeg jammen synd på deg altså, først får du problemer med kneet og så får du ett sådan frekt og teit svar på ett velbegrunnet spørsmål!! at det går an altså. man kan virkelig lure på hvilke kvalifikasjoner en sådan 'personlig trener' har, bør de ikke ha en viss porsjon pedagogisk innsikt også??

 

men glem han og tenk på om du burde få en PROFESSIONEL til å se på kneet i stedet.......og kos deg masse masse med din nye jakke, kan følge deg helt der!! xl er en flott størrelse.

ha en god dag med lillesnupp

 

kire ønsker god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frekk, frekkere, frekkest. Er det mulig å svare så teit på et spørsmål om helse. Herre min hatt, hvem ville ikke bli bekymret hvis kneet begynner å lage ulyder?

 

Du skrev i et tidligere innlegg om du satt feil på spinningsykkelen, nå vet ikke jeg om du er dreven i gamet - da får du bare bære over med dette svaret. En av instruktørene våre er svært nøye med at vi sitter riktig hvis ikke kan dette gå utover nettopp knærne. Rådet fra henne er at når man stiller inn setet så skal det være i hoftehøyde, når man sitter på sykkelen og har foten utstrakt skal det være en liten bøy i kneet. Jeg tror at hvis du stiller sykkelen rett, så kan nettopp spinning være en god treningsform for knærne, tror ikke slitasjen blir så stor der som i andre apperater der vi får tyngdekraften med på kjøpet. Håper du forstod hva jeg mente. Krysser fingrene for at kneet ditt blir bra over natten.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

jeg tror selv ikke at det kommer av sykkelen, men kanskje fordi jeg var på step? jeg aner egentlig ikke :-)

Har en vondt følelse av at det ikke kommer til å gå over med det første, men skal prøve å ikke tenke så mye på det! Kjenner det når jeg står rett opp og ned.. fader altså!

DA HAR DU ET PROBLEM! hehe:-) litt komisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du alltid skal ha kne over stortå, uansett hvilken øvelse det er!

 

Ikke bry deg om et slikt svar, uskolert trener antagelig, sjekk heller med legen din- men kne over stortå altså er viktig-alltid, ellers får du en vridning i kneet som ikke er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også viktig at du har litt belastning på sykkelen når du trener spinning, ellers kan du lett få knesmerter. Det er ihvertfall et råd instruktøren gir oss før hver eneste treningstime, og det har nok noe i seg.. ;)

 

Håper smertene gir seg og at det ikke er noe alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

veiedag idag: 89.9!!! herreguuuuud, jeg klarer det her!

 

En kjempe deilig følelse og se 8 tallet, så det jo før her når jeg snikveide meg, men de andre gangene så jeg bare 90.4 osv!

 

Idag setter jeg bort vekta og skal kun veie meg fredager før jeg går på jobb! :-)

 

Kneet er ikke helt med meg enda, men jeg takker for alle de gode rådene dere har kommet med...

 

Idag snør det her i trondheim, lillemann var rett og slett lykkelig!!!! når han kom ut... skulle ønske dere alle kunne fått sett bilde av han når han oppdaga "sneen" som han sier.

Plutselig ble jeg hakket gladere selv også..

Unger er herlige.. og de viser med heeeele seg, enten er de glade eller så er de rett og slett ikke fornøyd! Nydelige! :-)

 

Håper dere får en fiiiiiin dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Umuligejulie

Lillemor (min unge, altså, ikke du) stod og hoppet her i stua en morgen: "Mamma!!! Pappa!!! Det snør!!! Jeg ELSKER snø!!!!" Åhhhhh så nyyyydelig:-) Skulle ønske jeg var toogethalvt igjen også...

 

Kneprobelemt ditt høres kjedelig ut. Mine knær laget også ekle lyder når jeg trente en periode. Jeg gikk til legen og fikk henvisning til fysioterapeut og spesialtrening i vann. Dette avlaster leddene, samtidig som du effektivt kan bygge opp muskulaturen.

 

Knærne mine er blitt mye bedre nå, da jeg har fått bygget opp muskulaturen rundt kneskåler etc, slik at alle de løse delene holdes bedre på plass. Det smeller ikke noe særlig nå, bare hvis jeg setter meg brått ned på kne, eller går lenge med høye hæler.

 

Sjekk Pirbadet, de har noe vanngymgreier, og helsebasseng. Kanskje du kan trene noen uker der, så du får orden på kneet.

 

Klemz. J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...