Gå til innhold

Dørstokkmila er oversteget, 43kg til målet!!


Anbefalte innlegg

Det føles så godt å være i gang igjen! Kjenner jeg er mer glad i meg selv når jeg klarer gode dager med sunn mat og trim.

 

Jeg samler stjerne-dager for å kunne bestille frisørtime som jeg har sagt her før, og nå har jeg 5 stjerner (eller jeg skal få den femte i dag!!) Da har jeg jo 25 % av det som skal til, så her er det bare å stå på videre!! :)

 

Jeg har lenge vært litt betutta fordi jeg føler at jeg ikke har fått det til, men et skikkelig grep om egen nakke og tilbake til fundamentalistisk følging av opplegget så ser det ut til at vekta går nedover likevel, det er utrolig godt å se!

 

Så til alle dere som har holdt på en stund og som synes det er trått og har mest lyst til å gi opp: begynn på nytt! Lat som om det er første uka du er i gang og vær like nøye som du var da, så kommer resultatene!! :) Vi må aldri gi opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Gjest tronderpi1
Jeg har lenge vært litt betutta fordi jeg føler at jeg ikke har fått det til' date=' men et skikkelig grep om egen nakke og tilbake til fundamentalistisk følging av opplegget så ser det ut til at vekta går nedover likevel, det er utrolig godt å se!

 

Så til alle dere som har holdt på en stund og som synes det er trått og har mest lyst til å gi opp: begynn på nytt! Lat som om det er første uka du er i gang og vær like nøye som du var da, så kommer resultatene!! :) Vi må aldri gi opp!![/quote']

 

 

Så sant, så sant! Jeg har ihvertfall bestemt meg for å fortsette i den samma løypa som jeg har labba i i 11 måneder nå, for det er dette opplegget jeg har tro på! Det får bare ta den tiden det trenger, selv om det kan være en skikkelig prøvelse for denne tålmodigheten min :)

 

- du er med på å motivere meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Trønderpi for fin tilbakemelding!

Er så kjekt å se at vi er flere som holder ut og gjør som best vi kan! :)

 

Jeg har hatt en fantastisk helg! Hatt besøk av gode venner og lørdagen ble det grilling hjemme hos meg. Måtte trekke inn da været var labert, men vi storkoste oss med gamle mgp-schlægers på anlegget og nydelig mat. Maten var ikke så usunn i seg selv, men jeg spiste nok altfor, altfor mye. Etterfulg av en real mgp-fest som tok mye mer av enn planlagt!! Jeg koste meg så vanvittig!

Så en altofr tidlig morgen og på med bunaden. Jeg har alltid synes det er litt stas med bunad og nasjonaldag. Men is og pølse ble det i tillegg til rømmegrøt og spekemat hos ei venninne etterpå. Så havna på 3200 kcalorier, 1500 mer enn jeg skal ha, hehe.

Snikveiing i dag viser at jeg har stått på stedet hvil, takket være en veldig flink uke man-fre.

 

Fikk 4 stjerner forrige uke, så da er jeg oppe i 5 stjerner totalt og nærmer meg frisørtimen min dag for dag! :D

Satser på ny stjernedag i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligh

Jeg har lest mesteparten(det var så mye her inne) av tråden her og må si jeg vil følge med videre. Du er så positiv, det er oppmuntrende!! Du har vært kjempe flink!! Stå på videre! Jeg er jo ny her inne, men finner god motivasjon, tuuuuusen takk! :-)

 

PS: Hvor kan jeg legge inn signatur??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei herligh! Og takk for gode tilbakemeldinger, veldig kjekt å få altså!!

 

Dog jeg må nok skuffe deg i dag. Er jammen ikke mye positiv. Nå synes jeg selv jeg har vært veldig flink i det siste. Veier og skriver alt jeg spiser og spiser riktig antall kalorier og riktig antal måltider. Drikker vann og trimmer. Gjør alt det riktige, likevel gikk jeg OPP1,3 kg på mandag som var. Har vært like flink denne uken hittil, men ingenting skjer. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Jeg blir litt sur rett og slett...

Også starter denne onde sirkelen igjen,jeg går ikke ned og blir demotivert og er dermed ikke like flink og da går jeg i alle fall ikke ned...

Nei, det går ikke an!! Jeg må skjerpe meg! (lurer på hvor mange ganger jeg har skrevetakkurat det der her inne....)

Jaja.

Fredag i morge. Ny dag nye muligheter.... Og jeg tror helgen skal gå bra, må bare huske å spise ofte nok....

 

Håper dere har hatt en flott fridag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tonesen!

 

Ikke heng deg opp i detaljene, det er helheten som teller! Selv om du gikk opp i forrige uke (dagen etter 17 mai var det vel...? *host*) så har du jo gått ned javnt og trutt hele tiden.

 

Bare fortsett som om ingenting har skjedd, hold på de nye vanene dine og tenk at alt dette vil vise seg i det lange løp! Tenk laaaaaangt, tenk på oss veltrente, slanke gamlinger, hehe :)

 

Og viktigst av alt...ikke kjeft på deg sjøl! Du ville jo ikke ha kjefta på meg eller noen andre her, ville du vel? Behandle deg selv pent, gi deg selv en klem og ikke si "skjerp deg" men "stå på, på'n igjen, dette klarer du" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Enig med Xeena! Du kan dette gamet Tonesen, bare fortsett som før og glem det tallet på vekta noen uker så kommer resultatene. Stå på!! Du er kjempedyktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligh
Hei herligh! Og takk for gode tilbakemeldinger' date=' veldig kjekt å få altså!!

 

Dog jeg må nok skuffe deg i dag. Er jammen ikke mye positiv. Nå synes jeg selv jeg har vært veldig flink i det siste. Veier og skriver alt jeg spiser og spiser riktig antall kalorier og riktig antal måltider. Drikker vann og trimmer. Gjør alt det riktige, likevel gikk jeg OPP1,3 kg på mandag som var. Har vært like flink denne uken hittil, men ingenting skjer. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Jeg blir litt sur rett og slett...

Også starter denne onde sirkelen igjen,jeg går ikke ned og blir demotivert og er dermed ikke like flink og da går jeg i alle fall ikke ned...

Nei, det går ikke an!! Jeg må skjerpe meg! (lurer på hvor mange ganger jeg har skrevetakkurat det der her inne....)

Jaja.

Fredag i morge. Ny dag nye muligheter.... Og jeg tror helgen skal gå bra, må bare huske å spise ofte nok....

 

Håper dere har hatt en flott fridag alle sammen![/quote']

 

 

Har ikke vært inne her på noen dager, holder på med en hjemmeeksamen som skal inn på fredag. Spennende!:-)

At du gikk opp forrige uke gjør ingenting. Slik vil alltid livet være uansett, vi vil gå opp og ned litt og det vil variere. Vi vet at det kan stå stille på vekten noen uker, vi vet at vi kan få noen oppturer. Det er veldig kjipt, men det er jo da du til stadighet må minne deg på alle de positive forandringene du har innført livet ditt den siste tiden! Det må du fokuserer på da! Tenk på de kiloene du har tatt av, tenk på hvor mye mer bevisst du er ting og at du gjerne trener mer enn før. Se på alt det du har gjort! Det du har mestret! Det du har oppnådd bare hittil!!

Det er noe å tenke på slik at du kan få tankene dine på rett kjøl igjen og slappe av. Du må ha lykke til på vekten i morgen og tenk at dette skal gå bra. Uansett; Til slutt vil vektpilen vise nedover:-) Du har vært knall flink og stått på, ikke la en ule knekke deg, for du skal klare dette, DU, Tonesen. For dette har du jobbet hardt for. Stå på!!!!!!!:-)

 

xXx Herligh xXx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hei!

Takk for veldig gode tilbakemeldinger! Jeg svarte ikke med en gang, men jeg leste dem etterhvert som de tikket inn og de hjalp meg over kneika.

Ukene kommer og går så fort for tiden at jeg stadig glemmer at det er mandag og veiedag. Men veiinger gjennom ukene viser at det står bom stille. Det har det nå altså gjort siden påske. Hadde en liten kilo ned for noen uker siden, men det kom på like fort som den gikk av, så tror bare det var en unaturlig lav måling. Men men. Jeg må bare ikke gi meg. Fortsette jevnt og trutt.

Noen ting er så godt innarbeida i vanene mine nå at jeg ikke tenker over dem lenger, mens andre ting fremdeles krever at jeg er bevisst, viljesterk og planlegger litt. Trening får jeg liksom aldri noe rutine på. Og jeg ser at det er vanskelig å få det til, selv om jeg har prøvd. Jeg har aldri to like uker. Og en skadet ankel har et lynne som jeg ikke alltid kan kontrollere. En uke er den bra og jeg kan trene hver dag, mens neste uke holder det med en rolig økt eller to. Ups and downs...

Den samme ankelen er jo (som dere som har fulgt meg her inne en stund vet) også hovedmotivasjon for å gå ned i vekt. Om jeg skal beholde en (relativt) funksjonell ankel i noen tiår til, så må jeg ned i vekt, banna bein.

Et bedre utseende er bare en bonus, hehe.

 

Mitt største problem er likevel helger og sosiale settinger. Jeg unner meg stadig noe... Og av og til i festlig lag, må det være lov. Men når de festlige lagene kommer tett som haggel, må man passe seg litt!! Helg og treffe gode venner betyr ikke at jeg kan hive innpå. Da vil jeg jo aldri nå målene mine. Og det er så lett å si det når jeg sitter her på en hverdag med fullt fokus, men når vi sitter rundt middagsbordet med gode venner, så havner det veldig fort og nærmest ubevisst altfor mye mat på tallerkenen og i magen... Jeg må gjennomføre noen tiltak her om dette skal gå bra! I tillegg glemmer jeg å spise i helgene. I går hadde jeg bare 3 måltider, det er jo altfor lite! (særlig fordi det siste var 23.00 på kvelden...).

 

Nei, nye dager, nye muligheter. I dag har jeg vært flink. Skal på en core-trening etterpå med en god venninne som bor langt borte, men som bruker av ferietiden sin til å trene sammen med meg, veldig stas!

 

Langt innlegg fra meg med dagens slanketanker her... Nå gjenstår det bare å omsette tanker i praksis! Jeg må nok øve meg litt på det!!

 

Håper dere har hatt en deilig pinse alle sammen og at dere nyter solen med masse kaldt og godt vann og noen herlige grillmåltider, det har i alle fall jeg gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Som tiden flyr!! Er jo godt over en uke siden jeg har skrevet her... igjen!

I mellomtiden har vekta stått bom stille.. Dog jeg begynner å bli vant til det nå, har jo ikke rikket seg siden påske.

 

Har siden sist hatt en fantastisk langhelg i Berlin. Vi koste oss med sights og masse god mat. Men all trasking holdt heldigvis vekta på samme nivå.

 

Ellers har jeg noen utrolig travle og lange dager på jobb. Blir altfor lite trening av det, men prøver å få til noen økter hver uke.

I tillegg til lange dager på jobb søker jeg også på andre jobber og går på intervjuer i ny og ne. Oppå alt skal jeg snart flytte og må så smått begynne å forberede meg til det. Må innrømme at jeg er sliten om dagen.

Men jeg kan ikke la det stoppe meg! Jeg må holde ut og prøve å gå ned i vekt.

Vektterskelen min begynner nesten å bli en belastning som gjør hverdagen enda mer slitsom, så jeg får bare henge i, gjøre alt jeg skal og satse hardt på min nye livsstil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligh

Jeg har full forståelse for at du begynner å gå lei det å stå stille på vekta, ikke miste noen gram nedover....og helt siden påske. Det er noen uker det, Tonesen. Men en ting skal du vite: Du er jo kjempe flink som ikke mister motet slik at det går galne veien igjen!! Det er jo veldig positivt!! Det er mange som ikke takler å stå stille på vekta for lenge uten at det går opp litt pga manglende motivasjon o.l. Jeg håper virkelig du klarer står på videre og fortsetter å være akkurat like flink som du pleier, så skal det ordne seg etterhvert :)

 

Skal tenke på deg!! Lykke til videre Tonesen, du er flink! :o

 

Klem fra en som beundrer deg!!

 

xXx Herligh xXx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tonesen :D

 

Vet du hva? Jeg tror du undervurderer det som skjer på _innsiden_ av kroppen din, og tenker for mye på selve kilo og gram.

 

Jeg var hos legen og fikk skikkelig innføring her om dagen, ser du ;)

Selv om du kanskje ikke har gått ned noe synlig siden Påske, verken i centimeter eller kilo, så har din nye livsstil gjort masse _inni_ deg!

 

Det er mye fett rundt hjertet for eksempel! Og blodårene fra hjertet og opp til hjernen kan også være "polstret" i mer eller mindre grad. Eeep!

Alle indre organer har også et fettlag rundt seg.

Menneskene har ikke bare synlig fett på kroppen, men også mye usynlig fett lagret rundt omkring.

 

Ved å trene jevnt og spise bedre slik du har gjort i lengre tid, har du utvilsomt et helt annet fettinnhold rundt de indre organene enn det du hadde før.

Selv om det kanskje ikke er så synlig som bilringene :)

 

Dette var litt "blæh" kanskje, lol!

Men jeg håper du fikk noe positivt å tenke på og litt motivasjon for å stå på videre :)

 

Love from Xeena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Xeena!

Det var faktisk et veldig oppløftende innlegg til meg! Akkurat det du sier har jeg sagt til andre her på forumet, men jeg har visst glemt det litt når det gjelder meg selv! Om ikke kiloene raser av, så gjør jeg kroppen min og helsa mi en stor tjeneste ved å leve sunt!!

Tusen hjertelig takk! ;) Jeg føler meg bedre allerede! :D

 

Nå hiver jeg meg på flyet avgårde til Bergen, skal nyte solen (!) og samvær med venner og familie som jeg ikke ser så ofte. Det blir godt!

 

God helg til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hei :P

En liten oppdatering på meg og mitt.

Fremdeles ingen vektnedgang, men har liksom avfunnet meg litt med det. Har 16 kg ned til nå (siden august...), og har ca 30 igjen, men jeg får visst bare ta det på sikt.

 

Nå er det 1000 ting som skjer, jeg skal snart flytte, jeg får masse nye arbeidsoppgaver og jobber mye overtid, jeg skal på ferie og i det hele tatt.

Så jeg tror slanking får være slanking en liten stund nå.

Jeg sier ikke med dette at jeg gir opp, på ingen måte.

Jeg har bare ikke tid og mulighet til å komme over denne vektterskelen akkurat nå.

Har bestemt meg for å melde meg på kurs igjen i august. Ny fresh start og 15 nye kilo vekk satser jeg på da :)

 

Sommerferien blir heldigvis av det sunne slaget. Skal kjøre norge på tvers i bil med mange dager på sykkelsetet og overnatting i lavvo uten tilgang til noe gourmetkjøkken. Så om jeg er flink og står over softisen og sykler litt ekstra her og der så bør jeg i alle fall klare å holde vekta.

(Jeg må innrømme at jeg håper at jeg klarer å gå litt ned, men det får vi nå se på...).

 

Håper alle nyter finværet!! Jeg sitter inne på jobb og ser lengtende ut på sola...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane06

Hei

 

Leste litt av det du har skrevet og noen av svarene dine. Jeg har hatt ett par timer hos en kost og ernæringsspesialist iforbindelse med mitt lave stoffskifte. Jeg har fått beskjed om at det vil være en fordel for meg å spise mer kcal ca hver 4 dag. På den måten kicker man i gang stoffskifte bedre. Så for meg innebærer det at jeg 2 dager i uken spiser relativt lite ( 1200-1300 kcal) de to påfølgende dagene spiser jeg ca 1400-1600, de to neste ca 1750, og den 7 dagene (lørdag) spiser jeg ca 2500. Når jeg øker på kcal mengden så skal jeg fortrinnsvis øke på karbohydrater (sammensatte sådanne) Han jeg var hos fortalte at det å legge opp en meny /kosthold slik at det varierer på denne måten i en bølge igjennom uka bidrar til at kroppen ikke slapper av på toppforbrenningen. For meg med lavt stoffskifte er dette kjempeviktig, men jeg vil tro at også de av dere som opplever "platåer" i vektnedgangen når dere har gjort de samme tingene over litt tid kan ha nytte av denne måten å sparke igang forbrenningen på også.

 

Jepp - vet ikke om det er nyttig for deg, men gjør gjerne ett forsøk om du føler for det :-)

 

Idag skal jeg bare ha 1200 - og kjenner jeg er litt mer sulten i dag enn de øvrige dagene kan man si :-) Men - det er godt å kjenne at kroppen "jobber" og temperaturen øker.

 

Klem Adriane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Adriane!

Tusen takk for et knallgodt tips!! Det skal jeg jammen prøve!

Jeg kjenner at jeg trenger litt sommerferie fra hele opplegget nå (jeg skal trene og leve sunt, men orker ikke telle kalorier, veie og måle alt...). Så i sommer satser jeg på å gå ned en kilo eller to totalt.

Men jeg likte "oppskriften" din og tenker jeg må gjøre noe sånt når jeg setter igang igjen i høst.

Har dette fungert bra for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane06

Så langt har jeg prøvd det i 4 uker, og jeg har økt energinivået tilstrekkelig til at jeg har klart å komme igang med ett løpeprogram. Jeg har bevisst ikke veid meg før nå, fordi jeg trengte å komme igang først for å sette helsen før vekten. Han sa til meg at jeg må begynne i riktig ende, altså først forstå hva kroppen trenger, deretter gi den det, så kjenne hva det medfører i kroppen, deretter begynne å bruke kroppen slik den er ment til, og først DERETTER kan jeg tenkte på at vekten skal reduseres. Så det har jeg gjort, og jeg kjenner det funker. Sliter med å få i meg all maten på lørdagene som jeg faktisk skal, men det har gitt en helt ny erfaring. Nemlig at all "frysingen" som jeg har vært plaget av begynner å roe seg. Natt til søndag erfarte jeg for første gang siden jeg ble syk at jeg måtte ta av meg dyna på natta fordi jeg svettet! Og det forteller meg at kroppen har begynt å fyre igjen, hvilket har sammeheng med denne måten å fordele kcal på. Og det er deilig. Denne uka startet jeg med å veie meg på mandag ( en scanner, som viser både fettprosent, kg muskelmasse, mengde vann i kroppen, samt totalvekt.) Har ett eget skjema til å føre opp resultatene, fordi at jeg ikke skal ned i muskelmasse før om en god stund. Han sier at dersom jeg går ned i muskler så skal jeg øke proteininntaket for å opprettholde musklene og forbrenningen. Så dette er veldig spennende, og jeg grugleder meg til mandagens scanning. Tror vi skal reise bort, så jeg må muligens framskynde den til søndag formiddag isteden, men siden jeg kan gjøre det hjemme er det ikke noe stress. Det viktigste er å ikke falle for fristelsen til å scanne seg for ofte. Men jeg kjenner at jeg har gått ned i vekt på buksa bare siden mandagen så jeg er veldig spent.

 

Dersom du skal være sunn og frisk i sommer, så tenk litt sånn at 2 dager i uken kan du tåle å være litt sulten, og en dag i uken spise litt ekstra. De øvrige dagene kan du sikkert følge en vanlig GR diett slik du pleier. Men da får du litt mer "futt" i svingene på forbrenningen. Lykke til - og god sommer.

 

Klem Adriane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tonesen :)

Så flink du er som klarer å halde oppe motivasjonen sjølv om vekta stoppar opp litt! Det står det respekt av! Eg har litt tru på at oppskrifta til Adriane kan virke for å komme i gang igjen. Kanskje kroppen rett og slett treng ein liten "vekkar" for å sette skikkeleg i gang forbrenning igjen?

Uansett, det er viktig å ha langsiktige mål, og klare å halde dei også i periodar der det går trått. Det kjedelegaste som finst er å slanke vekk dei samme kiloa fleire gonger :( (Har masse erfaring med det....)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare få komme med en bokanbefaling, til alle og enhver av oss med ekstra kilo, mange eller få:

 

Gutta på kur, boka som reklameres for her på forumet og som kan kjøpes på nettbutikken her (dog billigere på bokkilden.no, unnskyld GR...).

 

Den er herlig ærlig og ganske så morsom :)

Den er rett nok skrevet av to menn, og det er ikke alt jeg kjenner meg like godt igjen i, men jeg ler godt og kjenner meg igjen i det meste. Den gir underholdning, motivasjon og noen gode poeng om slanking.

Jeg har ikke lest den ferdig enda, men jeg gleder meg til å komme hjem fra jobb i dag og sette meg på verandaen med den i kveld også.

En liten, lett bok å ha med på tur i sommer :(

God lesning! :)

 

Og hjertelig god sommer til alle sammen!! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er jeg på plass igjen etter en deilig ferie. Jeg har reist Norge på langs med bilen, samboeren, lavvoen, sykler, badedrakt og ullundertøy. Det har vært en fantastisk tur! Andøya, Vesterålen og Lofoten var virkelig store opplevelser. Jeg håper alle en gang i livet benytter seg av denne perlen i vårt eget land!

I ferien har jeg spist is og cafemat når det har passet seg sånn, ellers prøvd å holde litt igjen, og sammen med aktivitet så har jeg faktsk gått ned ca 1 kg i løpet av turen, veldig fornøyd med det!

Har tidligere veid meg mandag kveld, men nå innfører jeg mandag morgen i steden. Vekten er mer stabil om morgenen. I morres var jeg på 112,1. Det er en nedgang på ca 17 kg (vet ikke helt nøyaktig ettersom første veiing var på kvelden, og den siste var på ettermiddagen, men nå blir det som sagt sånn framover).

Jeg gleder meg til å sette i gang igjen! Jeg skal gjenta suksessen fra ifjor høst og håper å klare 99 kg til jul kanskje... Jeg skal i alle fall gjøre alt i min makt for å nå det målet, så får jeg se om kroppen samarbeider.

 

De første ukene nå blir turbulente med noen feriedager til, så over til lange arbeidsdager i august. Samtidig skal jeg flytte og pusse opp kjøkkenet og male her og der i min nye leilighet som jeg overtar på lørdag, men jeg skal virkelg prøve å holde noen rutiner. Få trena litt innimellom og få til sunne måltider. Jeg har allerede begynt å planlegge sunne middager som kan varmes i microen med malingsrulla i den ene hånden og gaffelen i den andre, hehe.

 

Håper alle har hatt en flott sommer og er klar for ny innsats nå som hverdagen snart er over oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært, gått ned masse :)

 

Har vært en del i Vesterålen, hadde jobb der oppe fra sommeren og til vinteren i mine ungdoms år :) Er så fint . Bodde og jobbet på Andøya.

 

Skal ned masse, og står på, en dag skal jeg også under tresiffret tall, men det er ei stund til.

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er jammen vanskelig å komme i gang nå... Skjer så mye!!

Leiligheten er ferdig malt (utenom noen karmer og dører som svigermor skal ta når hun kommer på besøk i slutten av aug).

Vi har begynt å montere kjøkken og jeg tror det blir veldig bra!

 

Samtidig er jeg tilbake på jobb etter ferien. 1000 ting som burde vært gjort og overtid hver dag.

Prøver også å søke litt jobber oppi det hele... Ikke så mye å søke på for tiden, men søker på det som er relevant for meg i alle fall.

Og på mandag blir jeg student igjen! Himmel. Føler det er veldig lenge siden sist (selv om det bare er et år...).

Så dagene flyr og jeg får ikke trent noe utenom litt hos fysioterapeut når jeg er der (har en ankel jeg har knust i en bilulykke for 1,5 år siden som ikke er på langt nær bra enda...). Prøver å være flink med maten, men jeg må innrømme at det ikke er så lett. Ikke så lett å finne en rutine når det skjer så mye. Har dessverre blitt take-away pizza, kjeks og litt sånt. Har hatt en liten vektøkning, men jeg må bare prøve å være flink så jeg i det minste står stille fremover.

Har så lyst til å gå ned masse før jul, men tror jeg må roe ambisjonene litt nå som det skjer så mye, så får jeg se hvordan fremtiden blir.

 

Vet ikke om jeg er fulltidsstudent eller har jobb om noen uker... :eek: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...