Gå til innhold

Operasjon olabukse - et drama i fire deler


Gjest soleia

Anbefalte innlegg

Først et lite spørsmål som jeg trenger " hjelp" til. Kursleders vekt viste i går 92,7. Min badevekt viste i dag tidlig- før frokost og uten klær- 91,8. Altså er det en differanse på ca 1 kg. Er så i tvil om hvilken vekt jeg skal forholde meg til. Det er jo utvilsomt mest morsomt med min egen på morgenen, og den er jo den korrekte. På den andre siden så skal jeg jo fortsette på kurs til jeg er i mål, og da må jo kursleders vekt vise 75... Hm....Hva synes dere??

 

Barbrov- tusen takk for koselig hilsen! Fint at det er flere som ønsker å bli fresh i olabukser! For et anvendelig plagg, passer til (nesten)alle anledninger!

Jeg trodde at rompa mi skulle gå istykker etter de første spinning timene

, og jeg tenkte aldri mer!! Men jeg kjøpte meg sykkelbukser og ga det en sjanse til. Og nå er det ikke noe problem :) Gi det gjerne noen sjanser Barbrov- det er en super måte å forbrenne masse kalorier på. Bør jo selvsagt kombineres med styrketrening i tillegg. Lykke til videre!

 

Nina76- takk for det. Jeg håper å se 80-tallet snaaaaart! Og da er det aldri mer 90-tallet. Er jo ferdig med graviditeter, så her er det no excuses :) Veide som sagt på min hjemmevekt 91,8 i dag. Dva 1,9 unna...Jippi! Lykke videre!

 

Klem til dere begge!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

.. at det går så greit for deg. Tror du skal holde deg til kursleder sin vekt - og så kan du heller glede deg over "i det skjulte" at din egen viser mindre ? Jeg for min del har gitt opp og se på vekten i det hele tatt. Veier meg hver onsdag likevel, men er så lut lei av å gå opp og ned de samme grammene hele tiden. Gikk opp igjen 400 gram idag til 86,1 - og jeg som forrige uke var så fornøyd med å ha kommet under 86, endelig. Trener hver dag fremdeles så vet jeg strammer opp og blir mindre, men er jo litt irriterende med den vekten selv om jeg merker at det å ha endret fokus faktisk hjelper på hvor deppa jeg blir. .. Så nå tenker jeg mer FAEN OG!! akkurat der og då, og så er det egentlig over fordi jeg vet at det ikke nytter å henge seg opp i det uansett...

 

Lykke til videre på kurs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har gått feiende fint! :)

 

Vært på spinning i 55 minutter og skal ha fått i meg 1523 kcal, om jeg ikke sprekker etterpå, da...Noe jeg ikke gjør, så det så! :)

 

Merker at jeg gjør en del gode valg om dagen. Ja, for hverdagen består av valg hele tiden egentlig. Mange feil valg har gjort at jeg er overvektig. Nå jobber jeg med å ta de rette valgene! Idag feks hang tåka tett som grøt over hustakene ,det regna og veiene var isete. Jeg lå under en vaaarm dyne og var trøtt og varm og god. Ikke mye fristende å forlate dette, og gå ut på SATS. Men jeg tvang meg avgårde, og er sjeleglad for det nå. Et riktig valg!

 

I går kveld kl 2230 skulle jeg legge meg, og merket at sulten kom snikende. Og alle vet jo at det er umulig å sove når tarmene skriker. Før ville jeg rettferdigjort for meg selv er skikkelig dypdykk i kjøleskapet- "jeg er jo tross alt sulten..."- og tatt meg masse, god mat. I går tok jeg et par epler og det metta godt. Et riktig valg!

 

Jeg har Heistad sjokoladepudding liggende å vente på meg i skapet, som jeg skal lage meg hvis den store sjokkis-hungeren kommer over meg. Inneholder ikke sukker, og bare 60 kcal per 100 gram. Har ikke hatt behov enda, men når den tid kommer: et riktig valg!!!!

 

Jippi! Jeg er på vei.

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra veiingen din gikk! Det var flott å høre.

Jeg begynte på kurs 20.10. og merker at motivasjonen var meget høy de to første ukene. Nå i 3.uke har motivasjonen dabbet bittelitt av, men forhåpentligvis er jeg på vei å endre vanene mine (og familiens). 20 kg ned er det store målet, så motivasjonen må jeg jo ha i mange kurs....Og helst i livet etter kurs også! Har hatt en pangstart med -3,4 kg ned på to uker, men vet egentlig at jeg ikke må gå ned for fort heller for da vil det ikke holde etter endt kurs. Flott med et forum som dette hvor man kan lese hvordan det går med andre i opp- og nedturer. Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang. 1,4 kg er jo knallbra Soleia :)

 

Hvilken vekt du velger å gå etter er jo sånn sett ikke så vesentlig, for nedgangen vil jo bli omtrent den samme hver uke allikvel. Velger du din vekt nå får du en "bonuskilo" nå, mens velger du kursleders vekt får du en "bonuskilo" når du er ferdig på kurs og "plutselig" veier en kilo mindre enn beregnet...

 

3,4 kg på 2 uker er jo kjempemessig Atta! Lykke til videre nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått til d skritt å kjøpt sykkelbukse...oh well, dette kan jo bli interessant når mor skal på spinning...urk!!

Håper bare jeg overlever..

 

Ha en fin dag damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det din første time på spinning barbrov?

Da er det bare og glede seg...og grue seg...hehe...spinning er knallgøy og den beste trimmen som finnes etter min mening, men en må komme over den første kneika først. Mitt første møte med spinning sluttet med kommentaren "Aldri mer", og det gikk faktisk 6 år før jeg prøvde meg igjen, og det etter lang tids overtaling av ei venninne som er spinninginstruktør.

Mitt tips er derfor at du ikke må legge ut i samme tempo som "alle andre" gjør den første timen. Finn deg et passe tempo og husk å ta hensyn til hvor lenge timen varer (30 minutter holder i massevis de første gangene). Prøv å stå når de andre står, men ikke ta det som noe nederlag om du må sitte litt ekstra.

Og dersom du synes det er helt forferdelig, ikke gi opp, neste gang blir det litt lettere, ganga etter enda lettere og vips klarer du å følge med hele timen du også. Da er det bare og øke motstanden og sette opp tempoet enda mer og trimmen blir bedre og bedre :)

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Er så sulten i dag! Har nettopp spist mitt tredje måltid, men blir liksom ikke skikkelig mett. Og er skrubbsulten etter en time eller to igjen. I tillegg så fryyyyser jeg så fælt. Hmpf....Får håpe det er forbrenninga som har fått fart på seg....

 

Atta- kjempebra med ned 3,4 kg på to uker! Vet også av erfaring- akkurat som du opplever det nå- at tredje uka er litt vanskelig. Men stå på videre, dette fikser du! Se for deg ditt endelige mål. Tenk minus 20 kg da????!!!!

 

Barbrov- grattis med sykkelbukse :) Flotte tips du fikk av pav, signerer den.

Masse lykke til og fortell gjerne hvordan det går framover.

 

Ha en fortsatt fin dag. Jeg sitter under ullpleddet og huter. Skal ta meg en varm dusj, hjelper på matsuget også :)

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det din første time på spinning barbrov?

Da er det bare og glede seg...og grue seg...hehe...spinning er knallgøy og den beste trimmen som finnes etter min mening' date=' men en må komme over den første kneika først. Mitt første møte med spinning sluttet med kommentaren "Aldri mer", og det gikk faktisk 6 år før jeg prøvde meg igjen, og det etter lang tids overtaling av ei venninne som er spinninginstruktør.

Mitt tips er derfor at du ikke må legge ut i samme tempo som "alle andre" gjør den første timen. Finn deg et passe tempo og husk å ta hensyn til hvor lenge timen varer (30 minutter holder i massevis de første gangene). Prøv å stå når de andre står, men ikke ta det som noe nederlag om du må sitte litt ekstra.

Og dersom du synes det er helt forferdelig, ikke gi opp, neste gang blir det litt lettere, ganga etter enda lettere og vips klarer du å følge med hele timen du også. Da er det bare og øke motstanden og sette opp tempoet enda mer og trimmen blir bedre og bedre :)

Masse lykke til!!![/quote']

 

Takk for gode råd, skulle gjerne hatt bare 30 min de første gangene, men de har bare økter på 1 time her, så jeg kan ikke si at jeg ser så veldig fram till dette her....men jeg får bare gi meg når grensa er nådd. Men en gang må bli den første, føler ikke at jeg får noe uttelling for tredemøllelabbibga så jeg må bare prøve noe nytt.

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Er så sulten i dag! Har nettopp spist mitt tredje måltid' date=' men blir liksom ikke skikkelig mett. Og er skrubbsulten etter en time eller to igjen. I tillegg så fryyyyser jeg så fælt. Hmpf....Får håpe det er forbrenninga som har fått fart på seg....

 

Atta- kjempebra med ned 3,4 kg på to uker! Vet også av erfaring- akkurat som du opplever det nå- at tredje uka er litt vanskelig. Men stå på videre, dette fikser du! Se for deg ditt endelige mål. Tenk minus 20 kg da????!!!!

 

Barbrov- grattis med sykkelbukse :) Flotte tips du fikk av pav, signerer den.

Masse lykke til og fortell gjerne hvordan det går framover.

 

Ha en fortsatt fin dag. Jeg sitter under ullpleddet og huter. Skal ta meg en varm dusj, hjelper på matsuget også :)

 

:):)[/quote']

 

Du skal nok få referat, hvis jeg ikke ligger i en haug mellom syklene da...

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har idag gjennomført dag 20 av trenings"økten" min. Skal selvfølgelig gjennomføre de siste 10 også, men føler meg relativt fornøyd med at jeg faktsik har trent HVER dag 20 dager på rad. Og det har faktisk ikke vært så vanskelig å få til heller. Får det faktisk til hvis man vil altså... :)

 

Du som skulle på spining (dårlig på navn her):

Lykke til på spinning - selv spinner jeg sikkert 4-5 ganger i uken KJEMPEGØY. Viktige punkter (kanskje litt seint hvis du allerede har gått på spinning men men)

 

*sørg for helt riktig innstilt sykkel - ellers kan det bli en dårlig opplevelse. Riktig innstilling er utrolig viktig for å unngå skader etc etc

 

*sørg for å varme opp skikkelig - selv om de andre begynner på hoveddelen så er det ingenting i veien for at du kan ta en rolig sang til..

 

* finn ditt eget tempo - litt i sammenheng med det foregående punktet

Ikke nødvendig å slite seg fullstendig ut første gangen. Ta det rolig og finn ut hva du synes om det.

 

* ha det gøy - ikke glem at du skal kose deg på trening og - ikke bare slite.

 

* ikke gi opp - skulle opplevelsen ikke bli som forventet så ikke gi opp. Kanskje var det instruktøren eller musikken som ikke var helt for deg. Prøv igjen med en annen instruktør et par ganger før du gir opp spinning helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg har klart å ikke tryne i matfatet. Lander på ca 1500 kcal. Litt unøyaktig matføring i dag- kommer sterkere tilbake på det punktet i morgen.

 

Takk for gode spinningtips fra Irene24. Selv får jeg mer og mer sans for spinning, kontra hopp- og-sprett- i-sal. Kjempemessig og morsom kondistrening, særlig hvis instruktøren er "gira" og musikken fenger !!! Skal på spinning i morgen før kveldsvakt, og det gleder jeg meg til :)

 

Ha en god kveld, og natt. Jeg skal straks køye med en god bok!

 

:):)

 

ps- jeg har vel bestemt meg for å følge min badevekt på morgene, i nettoen!! Det var jo også den jeg begynte med 13.08, da den viste 95,0. Nå nærmer jeg meg 90, noe,håper jeg....ds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode spinningråd:)

Jrg tok d i mitt eget tempo og overlevde fint, uten alt for store traumer.

Blir nok en ny time på mandag, tror d holder med to timer i uka foreløbig.

Er litt øm i baken, men jeg blir vel herda til slutt :)

 

Ha ei fin helg damer, nå reiser jeg til Stavanger for helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbehelg venter, og jeg har inngått en avtale med meg selv: ingen snoping på vaktrommet :) Det står nemlig ofte konfekt der, eller så baker en av mine snille kollegaer "noe godt å bite i". Dette skal ikke inn i min munn denne jobbehelgen. Evaluering følger på mandag!

 

Dagen har gått greit hittil. Kaller det bare greit i det jeg fortsatt er mye suuuulten! Er ofte sulten en time, halvannnen etter mat. Og det er kjipt, hater å være sulten. Men får prøve å holde meg til "budsjettet" likevel. Skal lande på 1522 kcal, og jeg har vært på 45 min spinning. Spinninga gikk forresten kjempeflott i dag, tok i som jeg (nesten) aldri har gjort før :)

 

Barbrov- gratulerer med jomfruturen på sykkelen. Kjempebra jobba! Lurt å holde seg til 2 ganger i uka, sånn i starten i hvertfall. Så kan du heller øke det etterhvert. Rompa blir nok øm, men det går over, jeg lover!

 

Ha en fin fredag alle sammen. Jeg skal hute meg ut i regn, slaps og is, og på jobb.

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei soleia!

Lykke til med å holde deg unna godis på jobb.....håper det går bra! På min jobb står det gotteri i armlengdes avstand fra plassen min nesten konstant, det er jo så utrolig lett å bli fristet! Har holdt meg hard på jobb i snart 3 uker, lurer på hvor lenge akkurat DET holder.....

Jeg er også sulten....spesielt om kvelden. Jeg tror jeg spiser nok i løpet av dagen i forhold til aktivtetsnivå, trening og sånt. Har regnet ut på kurs hvor mange kalorier pr dag. Og det som er litt rart er at de 2 første ukene var jeg ikke sulten og hadde mer enn nok med å få i meg all maten. Kanskje forbrenninga har kommet igang? Jeg lurer også om PepsiMax kanskje kan få sultfølelsen til å komme fortere? Har ikke klart å slutte med PepsiMax ennå....Går og legger meg nå slik at det kan bli morgen igjen og jeg kan spise mere mat......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er så sulten om dagen, og har lyst på masse mat, mye mer enn meny 2 kan tilby....:)

I går spiste jeg omkring 17-1800 kcal, og det er vel greit nok om jeg tar med kosemerkene. Men i dag har jeg allerede spist 1200, og mangler ett måltid. Skal kose meg med tacoskjell, kyllingkjøttdeig, tacosalsa, og masse salat. Hadde planlagt tre skjell og greier, men ser ut at jeg må nøye meg med ett. Og kutte ut den lille osten jeg skulle ha på. Jaja, får dynge på med salat. Kjedelig å ha sånn sulten-periode, får håpe det gir seg snart. Får ikke trent i helga heller pga jobbing, noe som gjør at jeg føler meg dvask og fæl. Har liksom ikke noe følelse av å gå ned i vekt når jeg ikke får trent.

 

Det var dagens lille frustrasjon. Sukk hjerte, men brist ikke.

 

Atta- flere som er sultne om dagen? Tror det betyr at forbrenninga di har fått et kick. Får satse på at du får fin vektnedgang!! Jeg gjør som deg- går og legger meg, så jeg kan stå opp i morgen og spise mer mat! :)

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne sulten perioder er ikke det letteste, nei. Min erfaring er at de går over om man bare holder ut. Det er bare en liten overgangsfase der kroppen venner seg til litt mindre mat enn hva den har vært vant til (veldig viktig at man ikke spiser for lite i denne perioden - da blir det fort sparebluss). Enig med at trening gjør underverker for den psykiske følelsen i forhold til vekt og mat...

 

Jeg for min del har vært flink med trening de siste ukene. Har akkurat 1 uke igjen idag av min 30 dagers utfordring. Blitt vant til mye trening - og har stort sett eliminert diverse unnskyldninger for meg selv. Maten derimot er det så som så med. Har ikke ork til å føre dagbok slavisk vær dag; prøver på nytt hver uke men pleier å skli ut etter onsdag. Prøver å holde meg til sunn mat, men vet at jeg spiser nå ALTFOR mye enkelte dager. Litt frustrert over at vekten ikke går nedover, men kan jo da bare takke meg selv. Ja, ja... Får fiske frem litt motivasjon igjen etterhvert tror jeg..

 

Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...til at jeg ikke forventer nedgang på kurs i morgen.

For det gjør jeg nemlig ikke. Gruer meg.

 

1. Har hatt sulten-periode, og spist mer enn meny 2 et par dager

2. Har bare fått trent to ganger denne uka, pga jobbehelg

3. Må veie meg rett etter nattevakt i morgen (samler vann i kroppen rett etter nattejobbing)

4. Venter det måndelige innslaget i hverdagen hvert øyeblikk kjenner jeg...

 

Ops- det ble visst 4 grunner :)

 

Hva gjelder min avtale med meg selv om ikke å snope på vaktrommet denne helga: det gikk fint!

 

Nå har jeg masse fri fremover ( 3 vakter de neste 2,5 ukene), og da skal det jaggu trenes! Og skrives dagbok!

 

Well, nattevakt venter, så kurs. Kommer tilbake i morgen, antagelig slukøret, men det får gå.

 

;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jeg visste at jeg ikke kunne forvente nedgang i dag. Men opp 700 gram???? WTF????? :);)

 

Har ikke spist så hakkende galt denne uka, at jeg skulle gå opp 700 gram fett. Men har kun trent 2 ganger, vært på nattevakt og skal ha det månedlige. But still.....

 

Er så sint og frustrert og lei meg og motløs akkurat nå. Det virker ikke som om jeg kommer til å klare dette her. Er jeg dømt til å være tjukk? Det er akkurat som om kroppen ikke spiller på lag med meg i det hele tatt. Vekta svinger som en jojo og på i underkant av 2 mnd har jeg bare gått ned 2,5 kg.

 

Har trøkket innpå 2 kokosboller og bare tenkt møkkatanker. Orker ikke skrive mer i dag.

 

Soleia

 

ps- mine gode venner- har dere noen tips til meg, slik at det løsner snart? Er nær ved å gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ikke bli så lei deg, da! De 700 grammene er helt sikkert vann i kroppen etter nattevakt. De er sannsynligvis borte i morgen tidlig. Det er da det kan være godt å smugtitte på vekta neste morgen og vite at det var virkelig bare vann....Hvis du tar med en kg. pga. mens så ligger du jo egentlig godt an. Kanskje er det 1,5 kg. ned neste gang. Ikke gi opp nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunnen du har funnet årsakene selv Soleia! Nattevakt og den månedlige. Å nei Soleia du får ikke lov til å gi opp, det er helt uaktuelt, så den tanken kan du bare kaste i søppla med en gang (og ikke bare legg den i skuffa...hehe...) Og vi er ikke dømt til å være tjukke. Ikke søren, det går jeg ikke med på. Vi skal bli normalvekta uansett hvor vanskelig det blir!!!!!! Og tenkt viss du ikke hadde gjort et forsøk på å gå ned i vekt, hva med de 2,5 kg du tross alt har mistet? De hadde garantert vært der uten GR.

 

Nå må du bare finne fokus igjen, du skrev jo selv at du skulle inn i en periode med mye fri, og den synes jeg virkelig du skal benytte deg av. Da får du tid til masse trening og det er det som gjør susen er det ikke?

Trening, trening og atter trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..........

 

Takk for hilsener, pav og Fridamor :)

 

Min "greie" som forhindrer meg fra å gå ned i raskt tempo, er det at jeg gir opp og sklir ut med en gang resultatene går feil vei, en uke. Dette må jeg jobbe med!!! Dagen i dag har gått greit, har spist 1600 kcal. Føler meg oppblåst, fått mensen og ikke har jeg trent. Må jobbe masse med det mentale og komme meg inn på "vinnersporet" igjen. Fra i morgen. Skal sette meg ned å skrive meny for morgen. Og trening blir det på fredag, lørdag, søndag og mandag

 

;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..........

 

Takk for hilsener' date=' pav og Fridamor

 

Min "greie" som forhindrer meg fra å gå ned i raskt tempo, er det at jeg gir opp og sklir ut med en gang resultatene går feil vei, en uke. Dette må jeg jobbe med!!! Dagen i dag har gått greit, har spist 1600 kcal. Føler meg oppblåst, fått mensen og ikke har jeg trent. Må jobbe masse med det mentale og komme meg inn på "vinnersporet" igjen. Fra i morgen. Skal sette meg ned å skrive meny for morgen. Og trening blir det på fredag, lørdag, søndag og mandag

 

[/quote']

 

er akkurat kommet igjen fra svenskehandel, nesten alle julegavene unnagjort. desverre måtte jeg jo ha litt av det obligatoriske smågodtet så akkurat nå sitter jeg med veldig dårlig samvittighet. men jeg skal inn på vinnersporet igjen jeg også ja. ;)

 

har tanker om å starte en tråd på dette frumet.... kanskje jeg skal gjøre det nå i kveld? kanskje... bare for å sparke meg i rompa igjen...? :)

 

ville bare vise at jeg er her og følger med deg! hehe...har ingen tanker om å gi opp nei!

 

stå på pia! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og med halvveis mener jeg:

- maten går fint. Har spist 1522 kcal i dag. Salat, grønnsaker og andre sunne saker :)

-Har ikke trent i dag. Var vel egentlig ikke planen heller, skal trene fire dager på rad fra i morgen. I dag har jeg så vondt i den stakkars livmora mi, at ullpledd og te og Ibux var påtrengende nødvendig ;)

 

Så fra i morgen er jeg "helveis" tilbake på vinnersporet!!!

 

I fjor- akkurat på denne tiden- bestemte jeg meg for null sjokkis fram til julaften. Det gikk strålende, og sammen med trening gikk kiloene flott av i førjulstiden. Dette skal gjentas i år. Så derfor- fra i dag- INGEN SJOKKIS FØR JULAFTEN!!!!

 

Mayca- sleng deg gjerne inn på vinnersporet! Glem smågodtet, og hiv deg rundt! Så forresten at du har fått deg tråd her inne, gleder meg masse ti å følge deg - og heie på deg i den!!!

 

Klem

 

;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleia! ser at du har slitt litt denne uka. Jeg har også det veldig tøft i forbindelse med mensen, går opp kilo og får veldig lyst å spise usunt og sette meg i sofaen. Sånn er det bare... Men så når mensen er over så virker det som at vannet går ut av kroppen igjen - kan gå ned mer enn ett kilo i forhold til mensen-vekta :).

Jeg er jo ikke noen GR - jente. Må bare si jeg får inntrykk av at en del av dere tyner dere sjøl nok så hardt med trening og super lavt kalori inntak.

Jeg tror det er fullt mulig å nå normalvekt uten å lide seg igjennom tøffe sulteperioder. Dessuten - hvis man følger et stramt program med hard trening og lite kalorier, så tror jeg faren er mye større for at man sprekker og ikke orker i lengden.

Selv har jeg tro på å velge sunne matvarer og spise seg mett på det (men slutte å overspise middag og snop/usunn mat på kvelden). Dvs - er jeg sulten, så spiser jeg f.eks knekkebrød med ost (ikke smør), havregrøt, gulerøtter -osv. uten å tenke så mye på om kaloriregnskapet blir stort den dagen. Hvis man trener mye, trenger jo kroppen også næring for å bygge opp muskler osv.

 

Kjempebra at du klarer å la vær å småspise på jobb. DER har du vunnet en viktig kamp. All honør for det!!!

 

Men tilbake til det med sultfølelse. Har erfaring for at jeg noen ganger kan blande følelse av sult med andre ting, at jeg egentlig er tørst, trøtt, stressa, lei meg osv. Tror det er veldig viktig å tenke igjennom dette hver gang man føler seg "sulten" utenom måltid. Men er man sulten- så mener jeg at man bør spise, jeg da - .

 

Lykke til i helgen og neste uke! Heldig du som har noen fridager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...