Gå til innhold

Treningsglad, men tung. Kurs 1 :-)


Gjest Tussa3
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Anniken81

Hei,

 

Er innom for å si jeg blir borte til over påske. Slutt med kjæresten og klarer ikke fokusere på å ikke spise goderi. Drar til storesøster og niese i england og håper det hjelper på.

God påske!

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest snart30

:(

 

Dritt. Personlig syns jeg det alltid hjelper med søstertid. Håper du klarer deg, kjærlighetssorg er jævlig, ikke mer å si om det.

 

Jeg sulter rundt i ny leilighet og innser at der er mer å gjøre enn å "flytte rett inn".

 

Vi skrives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Jeg overlever nok, men mye grining og mye drit! Halvannet år er lenge! Jaja, to uker med depping og lite fokus på annet - på tide å virkelig ta fatt på våren her. Må erstatte mannen med noe annet så da blir det fokus på trening igjen. Ny leilighet, vår og forhåpentligvis litt bedre humør etterhvert :)

Har avtalt å møte fysioPT på onsdag morgen, satser på svømming torsdag kveld - tirsdag har jeg en jobbgreie så da blir det noe i morgen etter jobb - mulig kondisjon og styrke. Også en treningsøkt i løpet av helga. Og fokus på sunn mat! Har fått ny smart tv og så nå at je ghar et yogaprogram på den - 20 min begynnerprogram - lurer på om jeg skal prøve å gjøre det hver morgen denne uka. Se om det har noe for seg...

God søndag og håper leiligheten begynner å komme seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Yoga hver morgen er jo knall!

 

Jeg er bortreist i helga. Veldig godt å sitte i en venninnesofa uten en eneste kartong i sikte;) Er litt mer å gjøre i leiligheten enn å flytte rett inn, må male og tapetsere litt... Og når alle uker og helger er fylt med jobb og møter kjenner jeg motet synke litt:(

Igår gikk jeg tur og trente styrke i 5 minutter da jeg sto opp. Latterlig lite, men godt.

Har planer om trening imorgen tidleg og morgenen etter det, må utnytte at jeg er bortreist uten plikter. Så får vi se. Håper på sunn mat i den nye leiligheten når jeg kommer litt mer iorden...

 

Hold ut, du kommer deg gjennom dette og ut på den andre siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke veie meg. Kjenner meg dvask og slapp og stor. Hjelper ikke med jobb og stress og reising.

Æsj!

Må klare å ta en ting i gangen, men skulle ønske alt med leiligheten var ferdig (og betalt...).

Jaja, fikk handlet maling og koster idag, vasket gulv og klær. Ikke ille det. Håper på en treningstur imorgen tidlig fulgt av styrketrening. Skal bli ruskevær her på Vestlandet, så er vel bare å komme seg ut før det treffer...

 

Hvordan er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Heisann,

 

Livet går framover :) Er noe møkk men jeg overlever! HEhe, yoga hver morgen ja - didn´t happen :P

Trent bare to ganger denne uka - en svømming og en gang på SATS. Var ute både fredag og lørdag...mye vin! Er dyrt å være singel ja! Må innse at helgene ikke er optimale for trening, må legge opp til fire økter på hverdager - dvs denne uka må det trenes mandag, tirsdag, onsdag og fredag! Torsdag skal jeg til Tyskland.

 

Er så utrolig digg med leilighet så du må bare glede deg! Selv om det er noe herk og et tar tid. Koser meg gløgg i hjel jeg :) Dvs når jeg ikke er deppa ;)

 

Jeg ligger på mellom 77 og 78 på vekta - men er ikke vekta som er viktig akkurat nå - er så innmari dvask - etter at ryggen gikk i desember har alt blitt flabb! Ikke noe stramt lenger og det må jeg få tilbake -savner å være stram. Ergo - det må trenes!

Planen denne uka:

Mandag -

Tirsdag - svømme etter jobb

onsdag - fysio og trening SATS

torsdag - ingenting

fredag - pilates

 

En god plan - håper den blir iverksatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Kjapt inne med fredagsrapport her:

mandag - svømming

tirsdag - 4*4 på tredemølle...på 8.5 på fart men dog - første gang siden prolapsen - tester ryggen!

torsdag - fysioPT og litt kardio

Fredag - ingenting...hjemmekontor og jobber enda...

lørdag - må svømme

 

Lager fajitas til middag...jaja...er fredag :)

 

Håper du har det bra! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjemper med motivasjonen.

Ble mye mer vin og mye senere enn planlagt igår, dagen idag har vært relativt ubrukelig, så joggeturen, vaskinga, selvangivelsen, ryddinga og alt det andre som skulle skje må skje imorgen. Har utrolig nok ikke hatt søtsug, så maten har vært sunn, men helt i ulage. Nå er jeg selvsagt supersulten, men litt seint med middag... Får finne et kompromiss.

 

Imorgen er det opp, ut og trene med det samme (ok, 2 glass vann først). Det tror jeg både voffsen og jeg vil ha godt av. Og så blir resten av dagen så mye bedre!

Håper å få til

jogging/styrke søndag, tirsdag, onsdag, fredag.

Yoga el pilates de andre dagene. Skal ut og reise igjen, og det nærmer seg møtebonanza. Trening er jo den viktigste brikken for at alt det andre skal falle på plass, så det er bare å brette opp de mentale ermene og komme seg opp på vannvogna igjen, + innom her litt oftere.

 

Godt å høre at du er tilbake, og jepp - dyrt å være singel. Men vi klarer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann!

 

Innom etter nattevakt og før jobbreise. Ble jogging og styrke søndag, men ikke igår. Ellers veide jeg meg søndag, 82,1. Ikke krise, mao, iallefall når en tenker på hvor misfornøyd jeg har vært med spising og trening...

Likevel, kjenner jeg er umotivert. En kan visst ikke ha fokus på så mange områder samtidig (rare greier...), og vekt er ikke helt der det burde være. Er for mange ting som skal ordnes med leilighet og jobb og tilvenning til ny by. Mulig jeg må finne meg andre arenaer, men når en skal bygge opp nettverk i ny by blir det jo lett en øl eller et par glass vin.

 

Så da lunter jeg innom her og håper det hjelper meg tilbake mot et mål.

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Tro du meg - kjenner til hvordan alt bare blir kaos når livet er kastet i lufta! Jeg begynner å lande etterhvert men fortsatt sliten etter flytting og fortsatt et rom med kasser stående :)

I tillegg ny jobb hadde tatt knekken på meg...dog miste kjæreste er også herk. Jaja - et skritt nærmerer lykken er vi nok begge to :)

Ny by er spennende da! Det tror jeg ikke jeg hadde taklet - litt for komfortabel i Oslo.

 

klarte å fullføre treningsprogrammet mitt forrige uke. Startet bra denne uken med svømming på mandag, i går var jeg hos venninne på middag (sunn middag og 2 glass vin....) så på Latter for standup - det var gøy på en tirsdag kveld!

I dag har jeg sagt jeg skal vaske leilighet - og jeg har begynt :)

I morgen skal jeg trene fysio og kardio

Fredag - trene styrke (må gi opp løpingen -fikk vondt og det er det ikke verdt!)

Lørdag - svømme!

 

Skal i en middag på fredag som jeg vet allerede nå kommer til å gå adundas! de lager gjerne 6-7 retter med matchende vin...fancy vennene mine ;)

 

Men helgen ellers skal jeg prøve å holde i sjakk!

 

Håper du koser deg og motivasjonen kommer tilbake - vekta er ikke så ille da - vi er nesten likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hei igjen!

 

Hurra for 1. mai, har vært møtemaraton fra torsdag, og så er det jobbing fram til 17. mai.

Håper hverdagslivet blir bra for mat og trening, skal ha en ekstra voffs på besøk, så planen er egentlig tidlig til sengs og opp og trene om morgenen.

Booka meg inn på hotell med treningsrom de to siste nettene på reise, og jammen var jeg ikke på tredemølla begge morgenene. Veldig fornøyd!

 

Matmessig rusler det og går. Når jeg ser langt tilbake skjønner jeg jo at jeg tross alt er flinkere; litt mindre porsjoner, litt mer grønnsaker, litt færre glass vin. Og det er jo egentlig det jeg vil, så jeg tillater meg selv å være fornøyd.

 

Nå er det på med maleklærne før en joggetur.

 

Fint med oppdateringer forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Hei hei,

 

Da er det offisielt vår i Oslo...iallefall i dag :) Jeg har spist frokost i sola og is....selvfølgelig sorbet - viktig å være litt sunn i usunnheten ;)

Denne uka har jeg vært flink og trent fire ganger - men hadde meg en joggetur på 1 mai som ikke var helt heldig for ryggen. Så nå er det tilbake på svømming og styrke program...MEN skal selvfølgelig reise neste søndag og blir bort i to uker. Møter i både europa og asia - har booket hotell med treningsrom og svømmebasseng så skal gjøre mitt aller ytterste for å kjøre hardcore treningsprogram. Til og med funnet fram treningsdvd!

Denne uka ble det altså spinning mandag, joggetur onsdag, fysio/PT på torsdag og dvd økt i går. Neste uke er planen:

Mandag - svømme? skal klippe meg etter jobb så litt drit å svømme ut den nye frisyren...vi får se!

Tirsdag - svømme

Onsdag - PT/fysio

Torsdag - gå tur i sola!

Fredag - pilates

 

Det er planen -krysser fingrene for at det skal funke!

 

HA en flott dag i sola og en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Idag ble det yoga på morgenen (bare hjemme altså), og gange. Til jobb, til byen, hjem fra byen, osv. Går i det hele tatt mye. Fikk trent styrke både lørdag og søndag.

Har tvunget meg selv inn i en streng rutine med en rask liten joggetur og styrke om morgenen før jobb. Hjelper selvsagt å skulle på jobb hver dag. Utrolig hvor flink jeg kan være når jeg først kommer igang.

Har ikke vært på vekta dog, så vi får vel se ;)

 

Høres ut som en bra plan du har.

Min plan er:

Jogging + styrke imorgen tidlig

Yoga og gange onsdag

Jogging + styrke torsdag, lørdag og søndag

Gåtur og yoga el pilates fredag etter nattevakt.

 

Du får stikke innom med oppdatering før du flyr til det store utland!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

HEi på deg!

 

Hvordan går det? Det virker som du er godt i gang med hverdag - litt misunnelig! Skiftet batteri i vekta mi i dag og den stoppet på 78.7 kg! Det var midtpå dagen da - men shit fuck altså!

Så i dag har jeg begynt å registerer mat igjen - selv om det egentlig er bare teit siden jeg reiser imorgen og da er det bare hotell/restaurantmat i 3 uker! og vi snakker bare møtemiddager og vi snakker paris, amsterdam, bangkok og vientiane....har en uke i paris og amsterdam - det gruer jeg meg til - der er det mye mat. Men jeg drar med meg treningsdvd og målet er å gjøre 20 min program hver morgen. Må bare prøve - føler alt sklir ut nå. I asia er det lettere, mye mindre fet mat! Elsker ferske vårruller, de er jo ganske sunne..og skal bo på hotell med svømmebasseng så da skal jeg nok få svømt litt.

Har klart ok trening denne uken - eller delvis:

Onsdag - 30 min kardio+30 min PT/Fysio

Torsdag - 40 min treningsdvd - 2*20 min

Fredag - 20 min treningsdvd (not good! men gjorde hardeste nivå!)

Lørdag - svømte 1300 meter

 

I morgen er det fly klokka 10!

 

Skal sjekke inn her underveis- trenger motivasjon og trenger å holde fokus. Vil så gjerne ned i 75 i alle fall før midten av juni! Skal i bryllyp i juli i New York - lang grønn silkekjole - da må det være stramt og tight!

 

Ok, vi snakkes! Kos deg i vår Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Ok, sitter på møte men måtte bare innom og skryte av at jeg har gjort 20 min program fra dvd både søndag og i går. Skal prøve å gjøre det i dag også men har bare 40 min mellom møte og middag....imorgen tidlig går ferden til paris...jaggu gåt det unna!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hehey!

 

Hurra for deg og gratulerer med nasjonaldagen!

 

Å trene på reise er vanskelig, kroppen er litt i ulage, man styrer ikke måltidene selv og litt pes med ymse tilgang til treningsfasiliteter.

Jeg var på vekta søndag morgen, 79,4!! Helt utrolig.

Min tanke er at jeg nok er flinkere med maten, fordi jeg føler jeg ikke får trent noe særlig. Likevel "trener" jeg jo endel - går jo minimum 5 km daglig, for eksempel...

Jeg har klart å komme tilbake til det som funka sist : spise ofte så jeg ikke blir supersulten. Har små bokser med noen nøtter og et par dadler eller rosiner i veska, kjenner meg som crazy lady, men det og en halv liter vann etter jobb før jeg går hjem (ev en ekstra brødskive) gjør at jeg kan lufte bikkja og lage middag uten å småspise. Spiser sjelden sent på kveld, og spiser stor frokost.

Så må jeg bare se om det fortsetter da.

 

Idag var jeg superflink, jogga og trente styrke før frokost (dagen var stort sett hos venner på champagnefrokost). Har tatt i bruk catslide-mattene jeg kjøpte for et år siden. Veldig tungt!! Tror jeg skal prøve å stappe et par sånne i bagasjen neste gang, de veier jo ingenting og tar lite plass. Klarte knapt holde planken i 50 sekunder på 2 runde;)

 

Jaja. Planen er å jogge imorgen tidlig også, voffsen ble yr og glad over joggetur før frokost, bruker det som ekstra motivasjon.

 

Igjen, du er superflink som trener på hotell, inspirerende til jeg selv skal inn i reiseboblen igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Så utrolig flink du er...jeg er misunnelig her jeg sitter på gardermoen etter 24 timer hjemme....nå til asia...dvs flyplass neste 24 timene!

Kom hjem fra paris på fredag kl seks - fikk på meg bunad og spiste en is og middag...så i seng...hehe...vil ikke snakke om paris...var null tid til trening gikk slag i slag fra møtestart kl åtte, rett på middager og på hotell midnatt...ikke tid til noenting...og amazing mat med alt for mye ost og vin! Lørdag startet bra....svømte...så var det bolle, is og pizza med smågodt til grand prix...æsj!

Vin! Skal være på tur til neste tirsdag, er alene noe som gjør at jeg kan styre fritiden litt bedre..og bor på hotell med svømmebasseng! Så har en plan om 30 min hver dag - enten svømme eller treningsdvd. Og ikke karbohydrater! Er så sykt mye god mat i laos og noenlunde sunt....de deiligste supper og ferske vårruller...nam!

 

Kos deg med pinse og fortsett å være flink! Du tar snart igjen meg....mitt mål er fortsatt 75 og stram før 1 juli!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hei igjen:)

 

Vekta har gått stadig nedover, uten at kroppen kjennes annerledes. Idag vist den 69 kilo, som er totalt urealistisk, her skal det nye batterier i vekta og om så er ny vekt. Klærne sitter nemlig som før, og om jeg virkelig hadde gått ned 13 kilo på 5 uker hadde det nok sett annerledes ut ja;)

 

Uansett, joggetur i dag morges, og siste fridag idag. Den skal brukes til å rydde, vakse, og forberede et par foredrag i ukene som kommer. Skal prøve å lage opp litt sunn mat som kan vente i fryseren på stressdager der jeg helst vil ty til pizza fra nabosjappa.

 

Kos deg med deilig og sunn mat i Laos. Har trua på 30 minutter daglig! Det er overkommelig og realistisk, og får iallefall meg til å "skjerpe" meg til å ta bedre valg (et glass vin mindre , ost ELLER dessert, for eksempel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Hei igjen,

 

 

jeg vil ha din vekt! 69 kg er drømmevekta - well done ;)

Veide 77.5 når jeg dro fra Oslo 19 mai....

Sitter i Laos nå, svømte 20min+ både mandag og tirsdag - men i dag er det tordenvær (regntid) så tør ikke gå ut i bassenget pga mulighet for lyn...ikke helt verdt det :) Skal prøve meg på litt styrke på rommet istedenfor senere. Matmessig har det gått greit! Spiser supper til store gullmedalje og koser meg gløgg i hjel. Sunt og godt. Frukt og litt eggerøre til frokost, suppe til lunsj og suppe eller ferske vårruller til middag - nam nam...har også oppdaget en ny snack - frysetørket frukt - veldig rart konsept men rett og slett frukt i potetgullform aktig uten oljen...hm...

men som sagt i dag er det regnstorm så lite jeg får gjort på matfronten, må nok ta til takke med noe fancy og dyrt fra hotellrestrauranten (stakkars meg ;))

 

Har det veldig bra men gleder meg til hverdag igjen neste uke - lander tirsdag morgen og skal rett på kontoret...men blir nok veldig digg å komme i rutine igjen og nyte våren i Oslo (forhåpentligvis!)

keep up the good work! Du er motiverende og jeg nekter at du tar meg igjen (sorry - egen motivasjon) så her må det kjempes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Ingen fare. Jeg tror kanskje ikke jeg har gått ned noe i det hele tatt.

Er litt i tenkeboksen. Da jeg hadde den "virtuelle" vektnedgangen ble jo ingenting annerledes. Jeg vil jo egentlig bare være sunn, spise sunt og trene. Om det står 84 eller 69 på vekta betyr ingenting, eller...?

 

Håper å karre meg opp og ut og jogge imorgen. Kryss alle fingre og tær - god natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Tenkeboksen er alltid smart! For meg er det ikke vekttallet som er viktig - er faktum at de fem kg mellom 74 og 79 er flabb - og det orker jeg ikke ha. Var veldig fornøyd for ett år siden når jeg var 74 og stram. Veide jo fortsatt mer enn jeg burde men var proposjonell og fin.

Etter at ryggen gikk har jeg ikke fått trent hardt og flabbet har kommet. Og da mener jeg den kanten som velter over olabuksa når du setter deg ned....den må bort!

Kom hjem fra asia på tirsdag og klart å holde treningen i gang - utnyttet jetlaggen og dro på svømming på frognerbadet onsdag morgen, PT og 30 min kardio på torsdag og nå har jeg svømt 1500 meter i dag. I morgen skal jeg gjøre noe men usikker på hva. Ryggen er litt ustabil etter turen så må være flink!

Spist godteri to dager dog...men ene pga kveldsmat med venner og da var det hjemmelagde skillingsboller...umulig å si nei! I går spiste jeg smågodt...var alene, fredag og koste meg gløgg i hjel :)

I dag er det musikkens dag i Oslo - ut og legge seg i en park!

 

Håper du har en fin helga og ikke tenk for mye! Så lenge du er happy er jo alt bra. Hvis du er happy med deg selv nå så er det jo bare å holde deg der og være fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Motivasjon for uka - kjøpt balkongmøbler og kjøpt meg knallkul rød bikini! Jepp motivasjon trenger man...prøver så godt jeg kan å holde treningsplanen. Klarte fire ganger forrige uke, bare en gang så langt denne uka så må gjøre en innsats framover. Føler jeg har klart å stramme opp litt siste ukene - ellers kanskje det bare er mentalt men drar nå på meg trange bukser og føler meg fin ;)

 

Håper du har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Jeg er ute av tenkeboksen og i joggeskoene fra idag tidlig.

Vekta (uten å ha fått nye batterier) viser realistiske 85 kg, og målebåndet viser 86 cm rundt magen. Ettersom jeg er 169 cm høy er det 3 cm over helsefarlig om en skal holde seg under 50% av høyden. BMI er da 29,76, og den skal faktisk aldri høyere.

 

Jeg vet hva som skal til:


  •  
  • Spise ofte nok, så jeg ikke blir så innmari sulten
  • Spise passe til måltidene (svaret når jeg lurer på om jeg skal ta "litt til" skal ALLTID være "nei")
  • Drikke nok vann så jeg ikke tror jeg er sulten
  • Spise for å tilfredsstille sult, ikke fordi noen har laga god mat, jeg er lei meg, trøtt, sur, glad, e.l.
  • Trene.
  • Ikke drikke mer enn 3 glass vin. Ever.

 

Lista er nok i synkende viktighet også.

 

Så da så.

Denne uka har jeg ferie, så perfekt mulighet til å starte hver dag med trening.

 

Første mål er midjemål under 85 cm (må ha noe lett først), så <80 cm.

Subsidiært er målet BMI <29, <28,5, <28, <27,5 og så videre.

På 71,5 kg har jeg BMI 25. Tror kanskje aldri jeg når dit, men 27,5 er "bare" 78,5 kilo. Dét klarer jeg.

 

Så det så.

Mulig jeg må bite i det gørrkjedelige eplet som er å registrere alt, men da blir jeg utrolig opptatt av mat og kalorier og at alt skal være rett... Prøver uten (men etter overnevnte liste) først, litt av målet er kanskje å ikke være så opptatt av mat?

 

Urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Hehe, så bra! Digger motivasjonen din!

Jeg ligger plutselig på 79, ett eller annet igjen....selv om jeg trener fire ganger i uka! Er blitt fullstendig mayham med mat, vin og digg.... Denne helgen spiste jeg hamburger og sjokolade, is og jordbær med rødvin på torsdag (vennemiddag), fredag - smågodt, bolle og en brownie (men sushi til middag så noenlunde sunt!), lørdag - bolle og litt pottis og masse vin....i dag ikke så ille... JEG MÅ SKJERPE MEG! Magen min er så sykt dissende - blir flau og vet det egentlig ikke skal så mye til før jeg får den strammere - må bare kutte all driten! ÆSJ!

Denne uka blir vanskelig - drar til london i morgen tidlig og kommer hjem midnatt onsdag....ingen trening! Så skal jeg på festival torsdag og fredag.... men har lagd en plan - svømme torsdag morgen, trene med fysio/PT fredag morgen (hvordan det skal gå - I don´t know!), svømme lørdag og trene styrke søndag...IT WILL HAPPEN!

 

og det er bare lov å spise godteri EN dag! EN DAG!

Skal i bryllyp i New York andre uken i juli - må ha på lang kjole - en grønn silkekjole som viser alt! MÅ STRAMME OPP! 3 uker to go...hjelp!

 

Ok, lykke til med uka - gleder meg til å høre hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hehe.

 

Går ikke så bra akkurat. Ikke så mye vin, litt flinkere med mat kanskje, men INGEN trening.

Nå sitter jeg på kontoret og kikker ut på sola og skammer meg over å ikke ha trent i dag tidlig. La meg i fornuftig tid igår, men trykte "selvsagt" rett på snooze-knappen da klokka ringte. Brukte tilogmed et par minutter på å tenke før jeg sovna igjen.

 

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan klare å prioritere meg selv? Kanskje jeg skal lage treningsplan, skikkelig detaljert som ligger ved siden av senga? Har jeg trent om morgenen er det mye lettere å holde seg unna både sjokolade, kake og is resten av dagen.

 

Argument, skikkelig skuffa over å slepe bak vogna:(

 

Men, det pleier å hjelpe å komme meg inn her, skal være effektiv i en time og så kanskje avspasere litt. En joggetur i sola klarer vel både jeg og voffsen.

 

Vi er i samme båt (selv om den bikker mest ned på min side, 85 kg viste vekta idag), dette skal vi få til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...