Gå til innhold

10 kilo på 10 uker?


Gjest MissAsh

Anbefalte innlegg

HEi jenter! så flinke dere har vært, igjen!

trener og står på, all ære!!

 

men her sitter jeg da, og føler ikke at jeg får trent nok.. hører om 20-30 trimpoeng i uka, og flir litt småflau med mine ensifrede.. Er det noen av dere som har noen forslag til meg? noe jeg kan gjøre "hjemme" ? er på skolen fra kvert på åtte til halv fem hver dag, og da vil jeg bare hjem å spise middag og slappe av litt før jeg gjør noe. Og når jeg da har gjort det, er jeg ikke så gira på å ta trikken i 30 minutter ned til byen for å trene! er ikke selve treningen jeg ikke vil, er bare den kjedelige trikketuren :D i fjord var jeg kjempe flink og trente flere ganger i uka, men nå som det nermer seg eksamen føler jeg liksom at jeg ikke har tid.. æsj

men, vil som sagt gjerne trene hjemme! ta meg en joggetur eller (etter inspirasjon fra ash) danse på badet! hvordan bygger dere opp dette? jogger dere hver dag, hvor ofte trener dere styrke? hmm...

 

og, hva spiser dere? hører at mange her ligger på under 900 kalorier etter middag, WOW! med frokost, lunch, frukt og middag klarer ikke jeg det.. hmm.. men nå er jeg jo glad i middag da, så kan ha noe med det å gjøre :D Holder meg forresten fint under 1300 om dagen!

 

der fikk jeg letta litt på trykket føler jeg, deilig!!

 

 

Ha en fortsatt fin uke folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Skjønner at du er ganske sliten etter en lang skoledag..ikke alltid like fristende å få på seg treningstøyet da nei. Det som funker bra for meg er at jeg har en jobb der jeg er mye i aktivitet + at jeg har 2 hunder som krever en ordentlig tur hver eneste dag :D I tillegg har jeg kjøpt inn treningsdvder som jeg har trent til for en del år siden. Er super fornøyd med denne treningsmuligheten, man kan trene i sin egen stue :)http://www.amazon.com har stort utvalg og er rimelige priser der.

 

Jeg går hver eneste dag, prøver faktisk å være helt oppi 20 000 skritt hver dag, noen dager blir det rundt 15 000 og noen dager blir det rundt 23 000. Jeg trener aerobic og styrke (dvden inneholder begge deler) annenhver dag (50 min) Trener mest styrkeøvelser for mage, rumpe og lår, så bør nok bli litt flinkere til å prioritere armer og rygg også :) Noen dager skrur jeg også på cd spilleren på full guffe og jogger/danser og gjør noen aerobic øvelser for meg selv på stuegulvet til jeg har fått opp skritt telleren en del. Skikkelig bra trening. Tar gjerne også noen sit-ups til slutt da.

 

Spiser mye magert og det er nok en av grunnene til at jeg sliter litt med å få opp antall kalorier. Spiser knekkebrød (wasa sport), rug sprø havre (nyyyydelig), mager smøreost, skinke, mager leverpostei, tomat, agurk og paprika, mager prim etc. Mye og velge mellom. Drikker bare skummet melk og myyyyye vann. Minst 2 liter om dagen. Har mye mosjon daglig og har derfor bestemt meg for å øke i antall kalorier daglig. Kunne sikkert spist mer en 1500 også, men begynner der først. De 7 første ukene har jeg spist 1300 kalorier daglig og har nå tatt av 9 kg. Målet er rundt 5 kg til ned i vekt.

 

Det ble mitt svar til deg hvertfall ..hehe :D Hvilken treningsform liker du best selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, så flink du er! jeg skal absolutt sjekke ut den siden, og bestille meg noen dvd'er, også har jeg egentlig et bra styrke oplegg som er lagt opp til meg av en personlig trener.

Jeg er kjempe glad i alt som ikke har med "original" trening å gjøre, slik som aerobic, step, dans osv. Det får liksom tankene mine bort fra treningen. Det er ikke noe som er bedre enn å plugge i headsetet og bare rocke løs :D

Og av en eller annen grunn blir jeg heller ikke slik sliten av det som jeg f.eks. blir av jogging. Det har nok ikke noe med intensiteten å gjøre, men mer det at jeg da "trener". At jeg hele tiden tenker på selve treningen.

 

Jeg spiser også mye magert, kan f.eks. skryte av å ha skinke, mager prim, magert syltetøy og mager servelat på knekkerbrødet, sammen med masse tomat. Jeg har den svakheten at jeg ikke er så glad i de sunne grønnsakene, slik som salat, agurk, paprika osv., men prøver å få i meg litt av det også.

Når det gjelder middag o.l. har jeg gjennomført byttet ut alt rødt kjøtt med magert kylling- og grisekjøtt. Har funnet ut at dette sparer meg for maange kalorier! også har jeg grønnsaker til hver eneste middag :) dene eneste ulempen er at jeg er så glad i poteter og pasta. Har byttet ut pastaen med fullkornspasta, og til meg og kjæresten min koker jeg bare 100 g (tørr) pasta, eller evt 3-4 poteter (1 til meg!), så prøver å holde det i sjakk.

 

Hvor har du kjøpt skrittelleren din? Den virker genial om den også teller aerobicskritt... Hvordan kommer du opp i 20000 skritt? skjønner at du går mange turer med hundene o.l., men hvor lange?

Og hvilken dvd har du? - så det var mange der inne! -og hvor mye kostet det i frakt..? :D

takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler

http://exerto.no/

 

Her har de mange ulike filmer som du fritt kan bruke hjemme, på reise etc. Last ned og trim i veg. Så slipper du at du går lei den ene pilatesfilmen el.

 

Om du googler litt på exerto finner du litt om det på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å fy! jeg fikk tak i en treningsvideo av Jillian Michaels i går, hun som er trener i "The biggest loser". Jeg prøvde den nå i dag, og etter 20 minutter på level 1 var jeg helt gjennomvåt! Det var konstant hopping og styrke, og jeg ser ikke på meg selv som dårlig trent, holder fint ut en 45 min step time med å virkelig ta i, men dette var noe helt annet! hun hadde øvelser som gjorde at jeg begynte å skjelve i bena.. det tok virkelig på :)

Men hva skal jeg legge det inn som? hmm...

 

Så nå føler jeg meg flink :) tenkte jeg skulle ta en runde til i kveld, men må vel skynde meg på skolen nå :)

 

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare fått trent en gang i løpet av uken som har passert, snørrer og hoster mye ennå, men begynner å se en bedring, johooo.

Jeg har aldri trent til DVD'er hjemme men det høres jo ok ut, jeg må sjekke ut de anbefalte nett sidene :-)

 

Utifra hva jeg kan se har vi i denne gruppen både likt og svært ulikt kosthold, for min del holder jeg meg til GR boken, der er det flere oppskrifter på kjøtt, fugl og fiske middager, jeg er dessverre av den typen som må ha oppskrifter for jeg er lite flink uten. Uansett, det viktigste er at vi alle når målet på en måte som vi kan trives med selv :-)

 

Uken forøvrig har vært uten de store utfordringene (heldigvis). Gå ned i vekt prosjektet har gått smertefritt så langt.

 

Apprentice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange flinke trimmere! Jeg hører ikke med til dette forumet, men har lest gjennom innleggene (mer eller mindre...) Skal også ned ca. 4 kg til.

 

Har lyst til å kommentere litt noe av det jeg har sett her inne. Dere som trimmer så voldsomt mye, må jo få i dere alt for lite kalorier...? Det tror jeg er grunnen til at noen av dere går ned minimalt. Har gjort det samme selv... Og dersom dere trimmer så mye, vil jeg nesten si det er litt "farlig" å ikke spise karbohydrater. De er VELDIG viktige byggeklosser for alle som er i aktivitet. Dersom du av en eller annen grunn ikke kan bevege deg, kan du spise en diett uten karbohydrater for å gå ned i vekt. Og både fett (særlig omega 3) og karbohydrater er veldig viktige for hjernen!!

 

Som jeg ser flere har nevnt her inne, så forstår jeg heller ikke hvordan det er mulig å trimme så mange trimpoeng på en gang? Jeg bruker pulsklokke som er innstilt etter min vekt og makspuls (veier 64 kg) og jeg bruker ca. 450 cal. på en INTENSIV høypulstime (60 min.). Og da mener jeg 80-90 % av makspuls i store deler av timen. Og det er da ikke mer enn 2,25 trimpoeng. Det betyr jo at man må trene på maks intensitet i over tre timer for å få 7 trimpoeng. Og det skal da nesten være umulig...

 

Mener ikke å ta fra noen æren for flott innsats eller noe slikt, men lurer bare på hvordan dere får det til??

 

Ellers sliter jeg også med å gå ned denne gangen... Har gått ned 2 kg på 6 uker, litt opp og litt ned. Trimmer ca. 9 poeng i uka og har ligget på ca. 1300 kcal om dagen. Prøver meg nå med nærmere 1500, så får vi se hvordan det går!

 

/nussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Som jeg ser flere har nevnt her inne' date=' så forstår jeg heller ikke hvordan det er mulig å trimme så mange trimpoeng på en gang? Jeg bruker pulsklokke som er innstilt etter min vekt og makspuls (veier 64 kg) og jeg bruker ca. 450 cal. på en INTENSIV høypulstime (60 min.). Og da mener jeg 80-90 % av makspuls i store deler av timen. Og det er da ikke mer enn 2,25 trimpoeng. Det betyr jo at man må trene på maks intensitet i over tre timer for å få 7 trimpoeng. Og det skal da nesten være umulig...

 

/nussen[/quote']

 

Hei!

Som du sier så er pulsklokken stillt inn etter personen som har den og beregningen av kcal-forbrenning er stillt inn etter vekt-høyde-alder på de aller fleste pulsklokker (ikke alle som har høyde med i innstillingene). Men om vi tar utgangspunkt i 2 damer med lik alder og lik høyde MEN med forskjellig vekt så vil den som veier mest forbrenne mest ettersom det er mer for henne å bevege.

Derfor kan enkelte forbrenne mer kcal enn andre...

Dette har jeg selv erfart, nå som jeg veier rundt 67kg, så må jeg jobbe mye hardere for å bli kvitt samme mengde kcal enn jeg måtte når jeg veide 75kg, treningstiden er lik.

 

Daisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissAsh

Jeg jobber døgnet rundt, og nå begynner det å slite litt på. Denne uken har vært hard syntes jeg, har heller ikke fått inn mer enn 2 mil heller:-( er bare ikke nok timer i døgnet, ikke om ikke jeg skal utelukke søvn eller noe annet viktig.

 

Jeg vet, en eller annen sa til meg at jeg IKKE skulle "snikveie" meg, holde meg til en gang i uken, sikkert doppler, likevel så tok jeg meg en liten tur opp på driten i dag, og den var steget med noen gram. Jeg fatter det ikke, jeg blir bare mindre og mindre, bukser henger løst, og magen er krympet inn med 6cm på litt over to uker, alt blir mindre, men ikke vekten? Fatter det ikke, men spiser sikkert ikke nok, selv om jeg ikke gjør annet egentlig.

Fikk med meg innlegget at "nussen" og ser selv at karbohydrater er vikitig, men jeg vil fortsette som før uten all "tilleggsmaten" (brød,pasta,ris,potet) jeg merker hvordan kroppen min har det, hvordan magen reagerer på at dette er borte pluss at alt av kullsyre også er forsvunnet, magen min liker det, føler bare at systemet mitt er bedre enn på lenge, lenge.

 

MEN, jeg må finne noe med karbohydrater, eller noe flere kalorier, fordi jeg følger alle råd, likevel så går ikke den driten ned..

 

DOPPLER!!!!!!

 

... du er treningsguruen, du vet hva som skal til for å endre på dette, I know you do!

 

Blidsomeisol, så kjekt da. Er meget glad jeg kan være til inspirasjon for noen. Skal selv ut i kveld, etter 14 timers jobb, men for meg er jogging nesten en form for avkobling... like it!

 

ps: Doppler: Forsøkte de der øvelsene dine, kjempe bra. Fikk ikke til den der hvor jeg skulle sitte å late kutte tærene mine med hendene, tror ikke jeg gjorde det riktig, fordi jeg følte ikke at den tok, annet enn at jeg fikk strukket/tøyet bakside bein.

Men, den hvor jeg skulle ha hendene under haken, strekke ut, løfte meg opp etter overkropp og bein hevet, den satt seg i magen, å herregud, hadde vondt lenge etterpå. Den MÅ være effektiv som mage øvelse? Jeg har trent mye mage, men jeg føler det skal litt til før de tar på meg for tiden, men den der var fenomenall.

Alle gode øvelser er kanon å få, Doppler, setter pris på alt som du kommer med!

 

 

Ash!

 

ps: Godt jobbet folkens, alle sammen. Finn deres egen vei å gi gass.

MAKE ME PROUD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nok litt inspiret selv jeg..hehe. I går på min daglige spasertur gikk jeg først veldig fort også gjorde jeg nok helt nytt, jeg jogget litt innimellom :) Herlig å kjenne at formen er så bra at man faktisk kan gi jernet..hehe. I går hadde jeg mer enn 23 000 skritt og forbrant maaaange kalorier. Herlig.

 

Tror du heller bør se på kroppsformen din MissAsh når du ikke går mye ned, men minker masse i cm. Har ikke brukt målebandet selv, dessverre, men går bra ned i vekt, så jeg følger med der. Skal enda ned noen kg før jeg blir helt fornøyd, men det er bare snakk om maks 5 nå. Herlig å kunne skrive det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler
Jeg jobber døgnet rundt' date=' og nå begynner det å slite litt på. Denne uken har vært hard syntes jeg, har heller ikke fått inn mer enn 2 mil heller:-( er bare ikke nok timer i døgnet, ikke om ikke jeg skal utelukke søvn eller noe annet viktig.

 

DOPPLER!!!!!!

 

... du er treningsguruen, du vet hva som skal til for å endre på dette, I know you do!

 

 

ps: Doppler: Forsøkte de der øvelsene dine, kjempe bra. Fikk ikke til den der hvor jeg skulle sitte å late kutte tærene mine med hendene, tror ikke jeg gjorde det riktig, fordi jeg følte ikke at den tok, annet enn at jeg fikk strukket/tøyet bakside bein.

 

[/quote']

 

1) du må sove. Sover du mindre enn 7 timer i døgnet får du ikke hvilt nok etter trening og du vil bli stiv i første omgang, og syk i neste. Lite søvn gir lavt imunforsvar.

 

2) Du krymper.

 

http://3.bp.blogspot.com/_tvmikJMeGqQ/R92WzRdCQiI/AAAAAAAAACs/A-yxzlkjGAE/s1600-h/fettmuskel.jpg

 

her ser du forskjell på 2,2 kilo fett og 2,2 kilo muskel. Tipper du da får en ide om hva som skjer i kroppen din. Du danner muskler av fett, derfor krymper du, men du går ikke ned i vekt, for en kilo er en kilo uansett. Det er bare at en kilo fett tar mye mer plass. Bare fortsett sånn som du gjør. Mer muskler øker forbrenningen og du vil gå ned. Når du bare er ferdig med å "rehabilitere" kroppen.

 

3) Sagen

Video: http://www.fitsugar.com/114939

Prøv igjen, og ja den tar også litt bak på bena. Viktig å puste ut når du bøyer deg fram for å sage. Pilates krever litt teknikk men når du har det er det kjempeeffektivt.

 

4) Jeg har aldri vært guru før!! :) men takk for tilliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissAsh

Vo5, velkommen to da club :-P

 

Doppler, utrolig deilig bildet det der fett/muskel bildet, det er noe å henge på kjøleskapet, men jeg ser tegningen, er virkelig en STOR forskjell.

Jeg tror også det stemmer, fordi jeg har gått på sparebluss før, da stopper alt opp, men nå så er det bare vekten som har stoppet, men ikke cm, de faller av som ingenting.

Men bare sånn av ren nysgjerrighet, når begynner det å gå nedover? Etter denne trasformasjonen?

 

Er i godt humør, gleder meg til i kveld, fikk ikke kommet meg ut i går så det skal bli deilig i dag.

Dette med søvn, jeg gjør mitt beste, men noen ganger så går det bare ikke, men jeg skal bli flinkere, har bare veldig, veldig mye arbeid, ikke alltid det blir 8 timer.

 

TAKKER Doppler.

( du er en guru;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler

Når endringen gir seg er vanskelig å si. Det kommer helt an på kroppen din. Men jeg vil ikke tro at det drøyer veldig lenge. Men det er kjedelig når man synes man jobber bra, og det ikke skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest intensiv

Ja nå er det tøffe tider!

Jeg trener og spiser som før men har gått OPP i vekt.

Snikveiingen har vist seg fra sin mørkeste side, har gått opp 400 gr siden mandag....buhu....

 

Jeg har ikke hatt en eneste utskeielse siden nyttår, men I DAG, er tiden inne.

Er deppa og trøster meg rett og slett med hjemmelagede brownies. Og så fortjener jeg det så inderlig. Eneste aberet er at vekten sikkert øker enda mer, men det får jeg ta med meg på veien.(Ble egentlig ganske uvell av browniesen, ikke vant med en slik mektig kake)

 

Jeg har ikke tenkt å gi opp, mangler fremdeles litt på målet mitt på 10 kg, sinnsykt vanskelig det var med de siste grammene da!!!????

 

Nå gjelder det å finne en god balanse mellom aktivitet og inntak av mat for dermed å stabilisere meg på en vekt jeg trives med.

 

Ja, ja folkens, det var godt å tømme ut litt frustrasjon.

 

Ellers er jeg jo veldig fornøyd med å ha gått ned alle disse kiloene, ikke meningen å syte for mye:-)

 

Ha en flott, god og mager helg alle sammen.

 

Hilsen fra Intensiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissAsh

Intensiv, vi er i samme båt. Jeg jobber så mye denne uken, men dette betyr at jeg er aktiv i grunn, men lite trening, og ingen utskeielser av noen sort, likevel pluss på vekten.

Er offisielt lei dette her...

betyr selvfølgelig ikke at jeg gir meg, men forstår ikke hvorfor alt av resultater uteblir... det er sikkert ikke meningen at jeg skal gå ned, guden vet...

Uansett, trives med en slankere kropp, og mitt nye kosthold. Har 18timers arbeids dag i dag, og lang dag i morgen også, fryktelig slitsomt, men alt jeg ser frem til er mandagens time ute på veien.

Nå har jeg snart bare 5 uker igjen, og det ser IKKE lyst ut...

 

Uansett, håper alle får en kjempe helg. Kos dere litt, og tenk sunt samtidig godt.

 

Ash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chubchub

Travel uke både på jobb og hjemmebane, men jeg henger i stroppen selv om jeg ikke har hatt tid til å gå inn i forumet vårt.

 

MissAsh; bit tenna sammen og hold koken. Før eller siden så løsner det et kilo. Og med alle de centimeterene så må du ha økt muskelmassen.

 

Har ikke så mange trimpoeng denne uka, men gråter ikke av den grunn. Har ikke tid til å ligge på sofan heller, så det er bare sånn det er at noen uker er så travle at det blir mindre trim.

 

Jogget en dag på jobb denne uka. Krever litt planlegging i forkant i forhold til at man må ha skift liggende klart osv. Tenker at jeg skal gjøre det oftere. Tar kortere tid enn å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på vekta idag og tallet skinte nærmest mot meg, jeg har tatt av 10,2 kg på 8 uker!!! Jeg tror jeg drømmer, det er helt fantastisk og jeg tar meg i å smile flere ganger allerede i dag. Noen kg igjen nå, så er jeg fornøyd med mitt nye jeg. Noen gode tips til magetrening? Har begynt å trene styrkeøvelser annenhver dag nå, slik at overkroppen også får kjørt seg. Herlig! Nå venter en herlig vår og sommer og slik det ser ut nå kan jeg være en av dem som koser meg i varmen i lette klær uten å føle at magen tyter ut og jeg kan pynte meg i fine klær, ikke romslige t-skjorter for å skjule mest mulig. Oj som jeg gleder meg! :)

 

Har forresten økt antall kalorier daglig og det er nok lurt, ikke minst for kroppen sin del når jeg mosjonerer så mye. Den trenger noe å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga har det gått skikkelig galt. Var på besøl hos pappa, som jeg ikke har vært på år og dag, og da måtte det såklart gå i bøtta.. prøvde å holde meg i skinnet, men det er ikke så lett da alle rundt deg sitter å dytter innpå med både det ene og det andre!! heldigvis klarte jeg å overtale de til sunne middager da, så sparte heldigvis inn en del kalorier der, så får håpe at det ikke gikk helt til skogs...

 

men men! får vel ta det igjen med maks innsats denne uken! :)

 

hvordan har deres helg vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sviskesiri

Opp 400gram, ned 9cm... blir ikke klok på dette jeg altså..

Det eneste jeg kan si for sikkert er at jeg føle rmeg mindre oppblåst, og det er deilig!! :)

Er ikke så fysen lenger heller, så hjelper helt klart å spise flere måltider!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blidsomeisol

øh, litt for godt faktisk. Jeg leser at flere enn meg synes at bursdager og selskaper forøvrig er en utfordring. En utfordring fordi man trolig kjenner den dårlig samvittigheten komme snikende bare man holder i kakespaden. Og hvorfor skal det være slik? Jeg regner med at ingen av oss her inne noen gang kommer til å slutte å spise kake... Kan vi ikke bare glede oss over at vi koser oss en gang i blant, og så tar vi i heller litt ekstra i når vi trener?

 

V05, 10,2 kg på 8 uker!! Gratulerer! Deilig å føle seg vel i lette sommerklær.

 

Har både jogget og syklet forrige uke men vekten idag stod helt stille (måtte riste i den for å se om den hadde hengt seg opp....) Men heldigvis steg motivasjonen da rockeringen kom med posten i dag:-) Så nå får jeg se om den har noe effekt.

Ha en fin uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissAsh

vo5, jeg er kjempe imponert. Jeg har ikke sjans til å holde følge med deg, men du er så absolutt et godt prakt eksempel.

Jeg trives bedre og bedre med min low karbo diett, savner brød i blant, i allefall

når jeg kjenner duften av nystekt brød, men bortsett fra det så er kroppen min

i mye bedre stand nå, føler jeg.

Fikk meg en ganske positiv overraskelse da jeg steg på vekten i dag, må være første gang, men jeg sparer resultatet det til i morgen tidlig.

 

Det virker som en god del går opp litt her og der, men så lenge dere trener og spiser næringsrik mat så er det egentlig kun trygt å si at det kun er muskler, og jeg har forstått det nå, muskler MÅ man ha.

 

Ang mat i besøk etc, god ide, jeg er helt enig. Livet er for kort til å skulle avstå fra alt som er godt, samt lide med en vond samvittighet fordi man unner seg noe som smaker litt bedre, dette tror jeg bare vil provosere til enda større utskeielser.. for eksempel når man har hatt en dårlig dag, da blir det så lett å bare, nei, nå orker jeg ikke mer, nå skal jeg spise akkurat det jeg vil og akkurat så mye som jeg bare orker. Så, med andre ord, gi dere selv litt ekstra her og der, dere lever kun en gang, og etter målet er nådd så skal jo matinntaket øke litt, samt flere gode ting tilbake på menyen.

 

Ha e fin dag jenter.

Håper folk er klare for i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest intensiv

Hallo alle sammen.

 

Noen er glade, noen er fornøyde og noen er skuffa...ja,ja, jeg havner i den siste kategori denne mandagen, opp 700 gr. er jo bare helt tragisk, etter en god uke men med noen utskeielser i helgen.....sliter med de siste kiloene og lurer på hvorfor. Mens jeg trente i dag tenkte jeg på BMI og hva den sier oss. Kanskje kroppen stopper litt opp når den nærmer seg "undervektig". BMI kan man jo ikke stole helt på, jeg regnet den ut fra kun vekt og høyde så det blir bare en pekepinn, jeg havnet på 19,1 (18,5 er nedre grense i normalområdet).

Hvilke er faringer har dere på dette området? Ser det er kun få som oppgir BMI her inne.

 

Jeg vet at min vekt nå er helt fin for meg men så var det de fleskete lårene mine da, som jeg så gjerne vil ha litt mindre........

 

Ned 1,2 kilo det var imponerende vO5, du har virkelig fått det til. Hvor mange kcal ligger du på daglig? Har du mange trimpoeng? Må jo lære av de som virkelig får det til:-)

 

Har bestemt meg for å "nullstille" meg i dag, og tenke 3 kg til påske, det SKAL jeg få til, og da er jeg fornøyd!

 

Ha en topp uke alle sammen.

 

Hilsen fra Intensiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...