Gå til innhold

Hva er det for noe galt med meg?


Gjest HermineH

Anbefalte innlegg

Gjest HermineH

Dagen er fin:-) Nå har jeg kommet meg hjem fra en fin tur på "toppen". Etter en bedre middag med kylling og pastasalat er jeg klar for en liten dupp på sofaen. Jeg avslutter i dag en kjempefin uke med null utskeielser. Eneste utskeielser må være at jeg spiste litt for mye i dag - men det var bare mat - sunn mat. Ser ut som om ting endrer seg oppi hodet mitt - herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 789
  • Created
  • Siste svar
Gjest HermineH

Dette slår alle tidligere rekorder! Jeg raser ned i vekt selv om jeg storkoser meg med mat. Nå har det selvfølgelig stagnert litt mtp mål som går inn osv, men så lenge noe går ned - altså vekta, ja da er jeg strålende fornøyd. Jeg var litt redd jeg ikke skulle ha noe nedgang denne uken pga den månedlige greia vi jenter bare må leve med, men jammen var det ikke 1,2 kg denne uken også, selv med olabuksa.

 

Heia meg!

 

Også har jeg målt meg i dag:

 

Målene fra første 10.8:

Hals: 39

Arm: 35

Midje:100

Hofte:106

Rompe:112,5

Lår: 67

Legg:42,5

 

Måling 31.8 med redusert fra forrige gang og totalt minus bakerst:

Hals 38 - 0,5 - 1

Arm 34 -0 -1

Midje 90,5 -0,5 -9,5

Hofte 104 -2 - 2

Rompe: 105 -3 - 7,5

Lår 63 -0 - 4

Legg 40,5 - 0,5 -2

 

Totalt minus 27 cm samlet på de stedene jeg måler:-)

 

 

Jeg innser at minus målene hver uke nå naturlig reduserer seg, men det er jo forklarlig - jeg har jo mindre å ta vekk:-) Kanskje greit at det reduserer seg også for huden skal jo henge med - jeg vil ikke ha slapp hud. Forsøker å forebygge det med å bruke hampvott noen ganger hver uke på mave, armer og lår - også smører jeg meg inn med deilig bodylotion etterpå - da får jeg iallefall babyhud. Deilig er det også å merke at kviser og styggedom på kroppen ellers forsvinner. Jeg kan ikke huske å ha hatt så få urenheter ifb med mensen noen gang. Inntak av vitaminer og oljer hver dag har sikkert en positiv virkning - godt å kjenne det fungerer.

 

Nå begynner en ny uke - en som skal bli like fin som den jeg nettopp har avsluttet. Neste mandag begynner jeg på "Opplegget" mitt - det hadde vært morsomt å komme dit 10 kg lettere enn når jeg fikk tilbud om å delta. Jeg ser virkelig målet i enden - nå skal jeg "bare" ned 24,3 kg til. Det blir spennende :-)

 

De siste 4 ukene i har vært de beste jeg har hatt med kroppen min på leeeenge. Deilig å tenke på at jeg skal fortsette å leve sånn. Det føles naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Det er godt å ha en kveld helt for seg selv:-) En kveld du kan nyte fordi du har trent på dagtid. Jeg bestemte meg for å pleie meg selv litt, så jeg har skrubbet kroppen min med hampvott i dag og tatt et deilig bad med gode dufter. Ansiktet fikk en fuktighetskur sammen med håret. Føttene ble filt litt før badet så når jeg skred opp av badet, slapp og god, ja da fikk hele kroppen god behandling med deilig krem. Så var det tid for spikermatte! Etter 20 minutter ringte klokken, da var jeg så trøtt at det bare var å strekke seg litt og bevilge seg litt mer søvn.

 

Det er jammen deilig å våkne igjen da:-) Uthvilt, ren og frisk - men veldig sulten. To store glass vann, en dose med oljer og en deilig smootie etterpå er jeg nå i horisontalen i senga for å rapportere om noe jeg vil anbefale alle mine medslankere å gjøre - plei deg selv:-) Sett av noen timer til å forsterke følelsen av hvor flink du er.

 

Jeg har i dag fullført de 4 første ukene av mitt nye liv og må si meg veldig fornøyd med valget. 9,1 kg ned, bort med kviser og stygg hud samt et helt annet selvbilde er mye mer enn jeg hadde forventet etter 4 ukers innsats - det er det jeg kaller god avkastning!

 

Nå glir jeg snart inn i søvnen - og gleder meg til i morgen, det blir helt sikkert en fin dag. ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz z z z z..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg virkelig testet om jeg virkelig VILLE gå til jobb. Når jeg kom uti gata ser jeg bussen til sønnen min kjører... da var det bare å returnere hjem og kjøre som et svin for å ta igjen bussen! Når jeg da først nesten var på jobb så kjørte jeg til jobb..... men bestemte meg for å gå meg en tur før jeg begynte å jobbe - etter 5 min gåtur ringer datteren min.... pappaen hadde sendt henne med buss til skolen fra der han bor - og det gikk selvfølgelig galt - og han var på jobb langt vekk. Tårer og gråt - hva gjør en mamma da? Jo hun løper resten av turen for å rekke å hente gullungen og kjøre henne på skolen for å rette opp de enkle løsningene som ikke fungerte........ hmmmm, ja ja, jeg fikk jo beveget meg, jeg ble svettere enn forventet og selv om jeg ikke gikk på jobb så GIKK jeg før frokost i dag alikevel. 20 minutter gå/jogging er mye bedre enn ingenting og bare 5 minutter mindre enn det tar å gå til jobb. Synes det gikk ganske bra jeg:-) Kanskje jeg skal gå en tur i lunsjen også? Vi får se!

 

Ha en fin dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at du klarer å holde så stødig kurs Hermine!Men,-det gir absolutt håp om at det er mulig for resten av oss! I dag sto vekta stille, men det er jeg veldig godt fornøyd med med tanke på helgas utskeielser.Jeg og venninna mi var på jentetur i helga-noe som pleier å bety deilig mat og drikke,soving og trening!Vi bestemte oss for å kutte snopet denne gangen,men kose oss med deilig middag og dessert.Spiste ute både lørdag og søndag-men valgte laks, reker,blåskjell,salat ol. fra buffet.Vet jeg spiste for mye for å gå ned i vekt-samt burde kuttet sauser,brød og dressinger + dessert helt-men Rome was"nt build on a day!slike turer hører med til unntaket-og jeg skjerpet meg 100% i forhold til gamle dager.Livet til de fleste av oss inneholder jo mest hverdager,og det er definitivt der det er viktigst å holde seg på den " smale sti".

For å kompansere for ekstra mat trente jeg vekter og step på fredag,samt fikk med meg vennina mi på joggetur i fjellet på 80 min på lørdag.Synes jeg har vært flink!Ser frem til ei ny uke med mange gode valg!Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at du klarer å holde så stødig kurs Hermine!Men' date='-det gir absolutt håp om at det er mulig for resten av oss! I dag sto vekta stille, men det er jeg veldig godt fornøyd med med tanke på helgas utskeielser.Jeg og venninna mi var på jentetur i helga-noe som pleier å bety deilig mat og drikke,soving og trening!Vi bestemte oss for å kutte snopet denne gangen,men kose oss med deilig middag og dessert.Spiste ute både lørdag og søndag-men valgte laks, reker,blåskjell,salat ol. fra buffet.Vet jeg spiste for mye for å gå ned i vekt-samt burde kuttet sauser,brød og dressinger + dessert helt-men Rome was"nt build on a day!slike turer hører med til unntaket-og jeg skjerpet meg 100% i forhold til gamle dager.Livet til de fleste av oss inneholder jo mest hverdager,og det er definitivt der det er viktigst å holde seg på den " smale sti".

For å kompansere for ekstra mat trente jeg vekter og step på fredag,samt fikk med meg vennina mi på joggetur i fjellet på 80 min på lørdag.Synes jeg har vært flink!Ser frem til ei ny uke med mange gode valg!Stå på jenter![/quote']

 

 

Synes du er kjempeflink, Mamsen - jeg har aldri vært på jentetur og fått til jogging!Det er som du sier, Roma tok det litt tid å bygge - mitt "roma" skal være ferdig til sommeren - da begynner jobben med å ha stø kurs resten av livet! Jeg håper at min stødige kurs nå vil gjøre at jeg fortsetter - for etter man er ferdig slanket så kommer jo "de je itte kæn" - nemlig å være stabil. Neste uke begynner jeg på et opplegg med 3 felles treninger i uka samt personlig oppfølging. Morsomt å ha gått ned nesten 10 kg før jeg begynner på kurs - håper at de tre månedene jeg får med oppfølging gir ekstra motivasjon og muligheten til å faktisk sluttføre det her.

 

Det viktigste er å grave frem gode tanker langt der inne under flesket - de er der, det vet jeg nå - hvorfor iallverden skulle ikke jeg klare det her? Jeg kan det jeg VIL - og dette VIL jeg:-)

 

I keep going!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å kjenne på kropp og hode når kvelden kommer at man har hatt en "ren" dag! En ren dag er en dag etter planen, måltidene har gått som planlagt, ingen utskeielser, ingen overraskelser, kaloriinntak etter boka og kanskje litte bitte granne trim også - ja da er dagen fin:-)

 

Jeg ser at det å spise knekkebrød er tingen. Det er godt, jammen har jeg ikke begynt å like fiberrik (tranebær) godt også. Det får høre til de dager med litt ekstra at jeg spiser brød. Og skal jeg først spise brød så skal det være skikkelig deilig brød med litt godt smør på! Kose dager er kose dager!

 

Forskjellen på tynne og tykke mennesker er inntaket til hverdags. De jeg kjenner som er tynne spiser lite. De spiser lite til alle måltider bortsett fra når de virkelig skal kose seg kanskje i helgen. Da kan de også kose seg med litt ekstra godis også. Jeg, ja jeg har spist meg god og mett til ALLE måltider. Og fylt på med litt ekstra utover dagen, kanskje en pakke kjeks eller litt sjokolade. I helga var en naturlig del av innkjøpet noen potetgullposer, smågodtposer til alle, også meg! Og selvfølgelig en eller to store sjokolader, både dajm og melkesjokolade. Fysisk så har jeg de siste to årene omtrent ikke gjort noe annet enn å slappe av å kose meg. ER DET RART DET LEGGER SEG PÅ?????????

 

Det er deilig at det er over, virkelig - mitt nye liv har begynt og jeg LIKER DET!¨

 

God natt, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Så flink du er Hermine !

Du har jammen funent en måte som går ann å leve med :-)

Ang gotteri tankene dine, må jeg bare innrømme at jeg ikke helt er der..

Eeeelsker sjokolade, og kommer ikke til å klare å kutte den ut... Heller kutte ned !

Det er dså deilig å kjenne at kroppen fungerer, og at man faktisk ikke er sulten når man skal gå ned i vekt !

Har du kuttet helt ut brød ?

Spiser brød både til lunsj og frokost... Kanskje det hjelper å kutte ut noe av det.... Men etter meny rasjonen så kan jeg spise litt brød...

Ikke lett dette her nei !

 

Vil i alle fall gi deg en honnør for du har virkelig vært flink ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, ElisabethV:-) Ja, jeg føler virkelig at jeg inne på en vei det går an å leve etter. Spiser i grunn helt vanlig mat, men regulerer mengdene og fettinnholdet. Tror det er årsaken til at det fungerer! En vanlig dag for meg er sånn at jeg tar diverse oljer/vitaminer på morgenen sammen med et glass eller to med vann. Noen dager går jeg på jobb, andre ikke - frokost spiser jeg på jobb. 1 fiberrik m tranebær og 3 økologisk knekkebrød eller fiber plus liker jeg godt. Pålegg kan være lettere gulost m masse vårløk og paprika, eller philadelfia m hvitløk og urter, eller kanskje skinke. Alltid med masse grønt ved siden av - tror det er viktig. Lunsjen er om trent lik - kanskje med et eple til som i dag, som jeg kapper opp og metter med kanel. Deilig og veldig bra mtp at kanel regulerer blodsukkeret. En times tid før jeg drar hjem fra jobb spiser jeg ofte et knekkebrød eller en yoghurt eller begge deler, avhengig av dagsformen. Middag er også helt vanlig mat, men med redusert mengde karbohydrater. En potet, litt ris eller litt pasta. Og MASSE salat eller grønnsaker til middag og gjerne til lunsj. Det er så godt! Søndag skeiet jeg ut med rundstykke til maten:-) Det er faktisk hovedsaklig ekstra mat kosemerkene går til, etter litt omveltninger i hodet mitt er jeg faktisk off på godis for tiden. Har mer glede av mat - ekstra god mat:-)

 

Kveldsmat blir ofte smootie eller en yoghurt med litt kornblanding i.

 

Frukt spiser jeg to-tre av daglig - ofte eple med kanel, men også nektaring, druer eller kanskje en banan for utskeielsens skyld:-)

 

Det viktigste er faktisk bevistgjøringen og det som skjer i hodet mitt. Til helga skal jeg på hyttetur - en tur som vanligvis inneholder masse mat og snop samt en god dose med rødvin - denne helgen skal jeg også kose meg, men jeg skal planlegge og ha med noe som kan tas i stedet for det jeg er vant til å spise når jeg er der( sjokolade etc) Jeg elsker også sjokolade, men jeg har funnet ut at det er ulykkelig kjærlighet - det er ikke gjensidig. Hadde sjokoladen virkelig elsket meg så hadde den ikke gjort meg fet! Jeg har bestemt meg for å bryte og kun treffe ham (sjokoladen altså) som venner en sjelden gang.

 

Venner må man jo ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom kona til en på jobben med en aldeles nydelig, helt fersk, duftende kake. Jeg har aldri sett maken til nøding fra de andre på jobb, jeg - skulle tro man ble syk av å ikke spise den. Men jeg sa, klart å tydelig, at jeg ikke spiste slikt på ukedager, kun ved spesielle anledninger og da fortrinnsvis i helga. Hvorfor skal jeg ødelegge mitt opplegg fordi hun, store fete dama, kommer dit for å vise frem hvor flink hun er til å bake? Å nei, jeg er bestemt og klarer dette superbra. Det føles godt!

 

Heia meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått vært her hos deg på en stund fordi bredbåndet har streiket.

 

Leser om deg og tar av meg hatten! Du er jo så utrolig flink og standhaftig. Gratulerer med fantastisk vektnedgang.

 

Jeg tror du gjør det veldig lurt ved ikke å bare "tvinge" deg ned i vekt, men faktisk reflektere litt underveis om hvorfor ting har blitt som det har blitt, og ikke minst om veien videre. Den veien du går nå skal du jo aldri gå igjen, men det å finne nye veier og nye måter å gjøre ting på tror jeg er veldig viktig. Da blir det ikke så vanskelig å holde vekten heller.

 

Ha en fin dag videre, i det tempo du raser ned i vekt er du "super babe" før du vet ordet av det:) ( kanskje allerede....:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden ble fin - jeg fikk tilogmed å kjøre bilen ned på jobb for så å gå opp igjen:-) Deilig å bli litt varm og svett, men skummelt å gå i mørket. Hadde glemt at det begynte å bli sent på sommeren, ja faktisk høsten - et begynner å bli mørkt om kvelden. Men, høst og vinteren skal ikke stoppe meg fra å gå tur - her skal det gås hele vinteren gjennom. Blir nok litt mer treningssenter i vinter, men frisk luft skal jeg få meg masse av:-)

 

I dag skeiet jeg ut med bearnaise sause - fyttirakkeren så mye kalorier. Jeg kunne spist en hel frokost for den sausen - det blir ikke mye av den neste gang - men man lærer:-) Jeg lærer at jeg skal passe litt på hva som har mye kalorier sånn at jeg kan velge det bort om jeg vil.

 

Nok en dag, nesten en halv uke - snart er det veiing igjen. Tenk at jeg har klart å la være å veie meg mer enn hver mandag.

 

Heia meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på symøte i kveld. Der ble det servert både det ene og det andre:-) Til tross for middag før jeg dro så er jeg nder 1800 kcal - synes det er bra for det er innenfor det jeg hadde planlagt. Tror faktisk det er første gangen jeg har klart å kontrollere meg en slik kveld. Heia meg!

 

I tillegg har jeg over 5 trimpoeng i dag - knallbra spør du meg. Jeg har vært hos legen i dag også, blodtrykk 105/75 var visst veldig bra. Det er tydelig at siste måneds trening har vært positivt.

 

Skal på ny test om 6 uker - blir spennende å se om noen av verdiene har endret seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du greide symøtet så godt. Det er utrolig at det går an når du har hodet med deg..

Ja du har all grunn til å heie på deg selv..du inspirerer oss andre som leser tråden din--

og så er det så kjekt å få en god start..

 

Jeg har nå klart 11kg. minus på 3 1/2 mnd. men jeg tar ikke så mange trimpoeng.

 

Derfor er jeg glad for at jeg har kommet i gang og spiser sunn mat og trimmer 1-2 trimpoeng hver dag og det er stor framgang fra nesten ingenting-

 

Dette skal vare, og takket være deg og alle andre tråder i Vektklubben, blir vi inspirert av hverandre..

 

Ha en god natt --godt å legge seg når dagen har vært god...på alle måter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg - vi skal på hytta en tur. Normalt sett er det en helg fylt av sjokolade, kaker, potetgull samt masse deilig rødvin. Denne helgen skal være starten på noe annet! Jeg skal rett og slett passe på å planlegge sånn at jeg har alternativer. Popcorn er kanskje en ide? Vi har ikke strøm, men popcorn i kjele er jo helt nydelig.

 

Turer er jo også et poeng - jeg har ikke vært så flink tidligere, men nå lurer jeg rett og slett på om jeg skal trå til med en tur eller to. Kanskje det her kan bli en flott helg, en helg etter min nye livsstil? Tror nok det jeg, ingenting skal få meg til å ødelegge muligheten til å fortsette min nye livsstil.

 

I dag har jeg vært på spinning - deilig!

 

Er klar for helg jeg, folkens - kommer nok ikke på nett før søndag.

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse på hytta. Slapp av og få masse frisk luft, det er også kos. Tror du kommer til å se at det er like deilig å dra på hytta selv om du koser deg med litt poppkorn og god turer i skog og mark. Jeg har i hvertfall oppdaget at å kose seg ikke behøver å innebære masse mat og godteri.

 

Gleder meg til å høre om hvordan helgen har vært:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte det! Jeg klarte å la være å stappe i meg sjokolade, potetgull, kaker og annet rart jeg tidligere dyttet inn i mathullet! Jeg klarte å gjøre som planlagt uten de store utskeielsene. Jeg må nok innrømme at når vi hadde gjester på lørdag ettermiddag så forsynte jeg meg med 3 kjeks - (små chocolade cookies) Og jeg spiste 6 flak med potetgull i helgen - men der var det jammen stopp også, Alt annet jeg spiste var mat og frukt - druer er sykt godt, så jeg brukte opp kosemerkene mine på det. I tillegg brukte jeg druer som lørdagsgodteri - det fungerte. Virkelig godt var det. Om man drikke light brus i tillegg er det jo som en vanlig helg som før tiltrakk seg valker. Apropos valker - jeg begynner virkelig å få mindre av de. Kan vel ikke si at de er borte etter 9 kilo, men det begynner virkelig å merkes.

 

Jeg er virkelig mer lettbent enn på lenge. Klærne som har vært trange lenge er nå helt perfekte, kanskje litt store tilogsåmed! Nå er det bare å finne frem stilige bukser for om noen få uker så passer de også. Deeeeeeeeeeiiiiiiiilig!

 

Trim ble det dårlig med i helgen - vi hadde besøk hele tiden, og ingen ville gå. Jeg trøstet meg med at jeg var på spinning på fredag før jeg dro - vi får ta det igjen til uka

 

Nå er det nemlig ny uke folkens - jeg har ikke batteri på vekta, men det skal jeg ordne i morgen. Gleder meg til å veie meg, faktisk;.)

 

Heia meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tra la la la la, det er så gøy å være meg. Jeg gikk ned 1,4 kg til denne uken - super duper fint. Heia meg!

 

Jeg har også begynt på "prosjektet" mitt i dag. Etter å ha tatt en "InBody" test er jeg relativt fornøyd - jeg var for en gangs skyld ikke den værste eller den som skulle ned mest. Jeg fikk, svart på hvitt, bevis på at jeg har masse muskler. Noe som var veldig bra! Det som var overraskende var at jeg i følge denne testen bare skal ned 12,5 kg til! Jeg som trodde jeg skulle ned 22,9kg........ hmmm, vel, resultatet kunne endre seg når jeg skal ta ny test om 6 uker. Tipper jeg ender opp med at jeg skal ned 18 kg jeg, da vet jeg at jeg er slank men ikke superslank. Kanskje det er da jeg er normal?

 

Kanskje jeg ikke skal veie det jeg veide før jeg fikk barn? Kanskje jeg rett og slett skal være tyngre? Det har jeg ikke bestemme meg for nå - jeg skal vente til jeg er der og ta en kilo om gangen:-)

 

Tenk, målet er innen rekkevidde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra og veldig inspirerende å lese innleggene dine :) Jeg skal i alle fall ikke nedt til det jeg veide i "ungdommen" - da vil jeg nok bli en smule innhul. Jeg tror vi endrer både fasong og tyngde i løpet av årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at jeg som veier altfor mye, ja jeg synes ikke at det er pent å være FOR tynn. Det er nesten litt skjellsord det der.... å være for tynn. Men det som slo meg nå var at alle som sier at "du må ikke bli for tynn da" eller huff, det er ikke noe pent med voksne damer som er altfor tynne, ja jeg sier det jeg også - vi som sier det er alltid overvektige!

 

MEN, jeg synes jeg det er fint å være tynn. Virkelig. Det er utrolig sjelden jeg ser noen som er FOR tynne, uansett skal det MYE til at jeg kommer dit. Jeg synes det er fint når man kan gå i en olabuksa uten at låra går ihverandre, uten at det henger noe over linningen, at man kan ha en ettersittende genser uten "søkk" bak etter valker og bh, at man ikke har pupper som velter ut av bh'en, men ser passe store ut og heller fremheves som fine av bh'en. Jo, jeg synes det er virkelig fint å tenke på at jeg skal bli slank. Men, jeg skal ikke bli så tynn at jeg får innover kinn, slapp hud i ansiktet og ser anorektisk ut - sannheten er vel at jeg nok aldri kommer dit alikevel!

 

Målet er å se sunn ut - sunn og sterk, med et fornuftig forhold til mat og trening. Jeg skal leve et godt liv, uten for mye styr - jeg skal leve lenge og had et godt. Er ikke det riktig utgangspunkt da? Når jeg nå skal i første omgang ned 12,5 kg til så får det være målet - også får jeg vurdere om jeg tror jeg blir lykkeligere, friskere og føler meg bedre om jeg tar av 5 kg til. Kjenner at tankene er sunnere nå enn noensinne. Jeg føler at jeg kommer til å ha kontroll når dette er innarbeidet nok.

 

Jeg tenker rett og slett at dette blir BRA!

 

Hurra for gode tanker - det er ikke tvil om at fettet sitter fast i hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har målt meg i dag. Jeg setter opp målene her fordi det er her jeg klarer å finne de tilbake, målene fra første måling står også her - da er det lettere å sammenligne.

 

Målene fra første 10.8:

Hals: 39

Arm: 35

Midje:101

Hofte:106

Rompe:112,5

Lår: 67

Legg:42,5

 

Måling 7.9 med redusert fra forrige gang og totalt minus bakerst:

Hals 38 - 0 (-1)

Arm 32 -2 (-3)

Midje 88 - 2,5 (-13)

Hofte 104 -0 (-2)

Rompe: 103 - 1 (-9,5)

Lår 63 -0 (- 4)

Legg 40 - 0,5 (-2,5)

 

Totalt minus 35 cm samlet på de stedene jeg måler:-)6cm denne uken!

 

Det er rompa og midjen det er størst forskjeller på:-) OG det merkes. Men tenk at leggen er 2,5 cm mindre og armen 3! Helt utrolig deilig.

 

Dette var motivasjon til å fortsette det gode arbeidet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigAndBeautiful82b

Jeg bøyer meg i støvet for deg...:) har lest hele tråden din og jeg er dypt imponert. Jeg sliter med motivasjonen og kommer ikke helt noen vei, men etter å ha lest tråden din så la jeg fra meg pcen og gikk meg en tur. Du er en STOR inspirasjon.

Ønsker deg kjempe mye lykke til:):)

 

Jeg kommer til å følge med videre:)

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...