Gå til innhold

Hva er det for noe galt med meg?


Gjest HermineH

Anbefalte innlegg

Gjest HermineH

I går var litt av en dag! Jeg satt i rettsmøte hele dagen uten tilgang til annet enn vann - og lunsj midt på dagen:-) Totalt endte dagen på ca 1100 kcal - nesten som i gamle dager når man sultet seg ihjel:-) Tror ikke det var noe krise, jeg spiser jo normalt igjen i dag så forbrenningen faller vel ikke helt i kjelleren?

 

Jeg kjenner fortsatt!!!! mandagens trening i låra. De er så stive og vonde at jeg fortsatt sliter med å gå i trapper. Tror jeg må trene i kveld, har ikke trent siden mandag, har ikke hatt anledning heller - men nå er det på tide selv om jeg skal trene i morgen formiddag.

 

Dagen i dag har iallefall begynt knallbra. Det er faktisk utrolig deilig med mine 3 knekkebrød og en fiberrik med philadelfia ost og en hel paprika ved siden av - mett og god, sunn og sterk, forberedt til en effektiv dag på jobben:-)

 

Nå må jeg stå på frem til mandag for å ta av mest mulig FETT. Hadde vært morro å tatt av en hel kilo igjen denne uken:-)

 

HEIA MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 789
  • Created
  • Siste svar
Gjest HermineH

I dag har jeg vært på dans-) Skikkelig gjøre seg til å være kvinne dans - morsomt og utrolig slitsomt å holde på sånn etter heftige rytmer:-)

 

Nå skal jeg kose meg med en smootie, før jeg legger meg for å få skjønnhetssøvnen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så dumt med helger er at man innbiller seg at det er så greit å kose seg litt..... som å spise egg og bacon til frokost. I dag har jeg spist 2 egg, 3 skiver bacon, 1 skive Ingers Superrugbrød, 2 små osteskiver, litt paprika, 1 dl appelsinjuice og 8 cherry tomater - deilig i og for seg, men langifra "verdt" ca 500 kcal!!!!!!!!! Takke meg til mine vanlige frokoster med knekkebrød, fiberrik og pålegg tilpasset dette. Da blir jeg mettere og gladere enn nå. Nå er jeg egentlig bare sur fordi det er altfor mye kalorier i det jeg liker - eller liker jeg det så godt lenger?

 

Ja, det er grunn til å tenke litt over akkurat det - hva er det jeg liker så godt?

 

Det er lurt å sammenligne alt men skal spise med andre alternativer, for de sunne og riktige valgene kommer somregel best ut - hver gang. Kunsten er å kalkulere det i forkant!

 

Håper på litt fysisk aktivitet i helgen - da får jeg kompensere for dagens utskeielser - selv om det alt i alt sikkert er greit, for nå er jo klokka 11 allerede:-)

 

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdager KAN jeg altså ikke. Tabben i dag var at jeg ikke rakk/prioriterte å spise middag før vi dro i bursdag. En utrolig klønete bursdag, kun bestående av vafler, is og godis! Ikke noe mat i det hele tatt. Hmmmm, må ta opp det der altså!

 

Iallefall fant jeg ut at 3 vaffelplater tilsvarer over 900 kcal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud for en tabbe!

 

Men men, jeg havnet under grensen for å spiser mer enn det jeg forbrenner hver dag alikevel, selv om jeg også spiste sjokolade (non stop)

 

Veldig dumt å dytte innpå så mye rett før veiing i morgen tidlig, men men - jeg skal jo leve også.

 

Blir spennende i morgen iallefall.

 

Heia meg! (trenger den i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Hermineh :P

 

jeg også sliter mye med bursdager, men jeg fant ut at jeg kan ta med mitt egent godt sin jeg kan spise å dele.. å en gang i blant med mye kalorier er ikke så farlig bare det ikke blir en vane :( lykke til med veiing :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Tommykk - det å ta med eget gotteri var lurt:-)

 

I dag har jeg veid meg! Og det gikk kjempebra:-)

 

Minus 1,3 kg til - nå har jeg totalt gått ned 16,3 kg:-)

 

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg mestrer å slanke meg - jeg er flink - jeg tar gram for gram - jeg koser meg med min nye livsstil - jeg elsker å se slankere ut - jeg får masse overskudd av vektnedgangen og livsstilsendringen - jeg skal ned 10 kilo til - frem til jeg er der skal jeg bare suse videre

 

HEIA MEG!

 

(håper selvdigging er lov:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset' date=' Tommykk - det å ta med eget gotteri var lurt:-)

 

I dag har jeg veid meg! Og det gikk kjempebra:-)

 

Minus 1,3 kg til - nå har jeg totalt gått ned 16,3 kg:-)

 

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg mestrer å slanke meg - jeg er flink - jeg tar gram for gram - jeg koser meg med min nye livsstil - jeg elsker å se slankere ut - jeg får masse overskudd av vektnedgangen og livsstilsendringen - jeg skal ned 10 kilo til - frem til jeg er der skal jeg bare suse videre

 

HEIA MEG!

 

 

 

 

 

 

 

(håper selvdigging er lov:-)[/quote']

 

 

 

Heia deg Hermine!

 

Du er et kjempeforbilde for meg--jeg er imponert.

Full av energi og pågangsmot.

 

Ha en kjempefin uke --videre mot målet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N¨å lurer jeg fælt på hva din hemlighet når det gjelder å gå ned er!!

Du er bare HELT RÅ!!! Går ned over en kg hver eneste uke og det er utrolig godt gjort!!!

 

Hvor mange trimpoeng har du hver uke? Lurer nesten på om jeg trener for mye i forhold til hva jeg spiser, men hvis jeg ikke trener nesten vher dag så får jeg så fryktelig dårlig samvittighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal si er oppskriften, Knerte - jeg har ikke klart det her tidligere. Jeg tror det er som i overskriften min. Tusen takk til alle dere som oppmuntrer på veien, håper dere får litt tilbake ved å lese bloggen min....

 

Jeg spiser sunn mat, ikke noe pulver eller annet tullball som jeg har forsøkt tidligere. Jeg sjekket vekten min for to år siden i dag og kom frem til at jeg raste ned 12 kilo veldig raskt på en helt syk pulverkur - bare pulver i 8 uker gjør jo noe med kroppen men også med hodet. Ikke bra og noe jeg nå innser var bare fjas. Jeg skal i resten av mitt liv spise MAT ikke pulver, derfor mener jeg det er bare tull å erstatte måltider med pulver. Jeg elsker mat og skal leve etter en pulverkurs også - derfor helst økologisk kortreist mat, som gjør godt og som er godt!

 

Jeg har fått en annen innstilling til å slanke seg - se tidligere i bloggen min mtp det forholdet jeg har til hva jeg spiser, hva som er godteri osv - Jeg tenker at jeg spiser og trener for å bli en gammel sprek dame med et godt liv i alle de årene det tar før jeg skal ta kvelden. Jeg har sett så mye sykdom og elendighet hos mine forfedre som ikke tenkte på hva de spiste og om de beveget seg at bestemmelsen om å gjøre ting anderledes føles godt. Endelig!

 

Jeg har gode tanker, jeg prøver å tenke noe bra om meg selv hver dag. Enten i form av at jeg ser en forbedring på meg selv eller at håret er fint, eller at buksa sitter fint, eller at huden har blitt så fint, eller at jeg sier noe pent til andre (det beste er at da kommer det ofte noe tilbake også)

 

OG sist men ikke minst jeg har LYST. Gudene skal vite at jeg tror jeg har hatt lyst tidligere også, men denne gangen så føles det lystig:-) Jeg føler mestring, jeg får rutiner, jeg har håp, jeg tror og jeg vet at det kun er meg som kan hjelpe meg. Det er heller ingen andre som er skyld i at jeg blir tykk -det handler kun om meg!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg har også innsett at slanking faktisk er ren matte! Jeg har brukt masse unnskyldninger for ditt og datt i alle år, som at "gikk ikke ned fordi jeg har mensen" eller, har vært i bursdag, eller har spist salt mat, eller "jeg spiser så sundt, så jeg skjønner ingenting" - jeg har vært full av dårlige unnskyldninger, men nå er det SLUTT!

 

Det jeg putter inn må være det samme eller mindre enn det jeg forbrenner, om ikke blir jeg tykk igjen.

 

Altså: JEG MÅ TRENE og jeg MÅ HA KONTROLL PÅ HVA JEG SPISER.

 

Jammen godt få det ut, altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal si er oppskriften' date=' Knerte - jeg har ikke klart det her tidligere. Jeg tror det er som i overskriften min. Tusen takk til alle dere som oppmuntrer på veien, håper dere får litt tilbake ved å lese bloggen min....

 

Jeg spiser sunn mat, ikke noe pulver eller annet tullball som jeg har forsøkt tidligere. Jeg sjekket vekten min for to år siden i dag og kom frem til at jeg raste ned 12 kilo veldig raskt på en helt syk pulverkur - bare pulver i 8 uker gjør jo noe med kroppen men også med hodet. Ikke bra og noe jeg nå innser var bare fjas. Jeg skal i resten av mitt liv spise MAT ikke pulver, derfor mener jeg det er bare tull å erstatte måltider med pulver. Jeg elsker mat og skal leve etter en pulverkurs også - derfor helst økologisk kortreist mat, som gjør godt og som er godt!

 

Jeg har fått en annen innstilling til å slanke seg - se tidligere i bloggen min mtp det forholdet jeg har til hva jeg spiser, hva som er godteri osv - Jeg tenker at jeg spiser og trener for å bli en gammel sprek dame med et godt liv i alle de årene det tar før jeg skal ta kvelden. Jeg har sett så mye sykdom og elendighet hos mine forfedre som ikke tenkte på hva de spiste og om de beveget seg at bestemmelsen om å gjøre ting anderledes føles godt. Endelig!

 

Jeg har gode tanker, jeg prøver å tenke noe bra om meg selv hver dag. Enten i form av at jeg ser en forbedring på meg selv eller at håret er fint, eller at buksa sitter fint, eller at huden har blitt så fint, eller at jeg sier noe pent til andre (det beste er at da kommer det ofte noe tilbake også)

 

OG sist men ikke minst jeg har LYST. Gudene skal vite at jeg tror jeg har hatt lyst tidligere også, men denne gangen så føles det lystig:-) Jeg føler mestring, jeg får rutiner, jeg har håp, jeg tror og jeg vet at det kun er meg som kan hjelpe meg. Det er heller ingen andre som er skyld i at jeg blir tykk -det handler kun om meg!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg har også innsett at slanking faktisk er ren matte! Jeg har brukt masse unnskyldninger for ditt og datt i alle år, som at "gikk ikke ned fordi jeg har mensen" eller, har vært i bursdag, eller har spist salt mat, eller "jeg spiser så sundt, så jeg skjønner ingenting" - jeg har vært full av dårlige unnskyldninger, men nå er det SLUTT!

 

Det jeg putter inn må være det samme eller mindre enn det jeg forbrenner, om ikke blir jeg tykk igjen.

 

Altså: JEG MÅ TRENE og jeg MÅ HA KONTROLL PÅ HVA JEG SPISER.

 

Jammen godt få det ut, altså:-)[/quote']

 

Sant at slanking er ren matte! Mne jeg forbrenner 2800kcal hver dag og spiser ALDRI mer enn 2000kcal...men jeg vet jo hvor mine største utfordringer ligger. Det er helgene så jeg driver og jobber med det...jeg syns jeg blir flinkere og slinkere til å ta bedre valg, ja jeg koser meg nok fortsatt litt for mye (kanskje) men jeg spiser mindre hver gang jeg tar noe...feks spiste jeg 3flak potetgull på lørdag (før hadde jeg spist hele posen).

Vi hadde 2timers kjøretur hjem fra London og stoppet på bensinstasjon og hadde dette vært før hadde jeg IGJEN kjøpt potetgull for det er sååå godt når det er søndag, men jeg valgte pepsi max og en sjokolademelk (skulle vel ikke hatt sistnevnte men).

Føler i det store og hele at valgene mine er bedre og bedre og jeg kjenner jeg blir så fornøyd med meg selv når jeg tar riktige valg!

har mindre dårlig samvittighet for ikke å trene og for å spise feil.

Jeg og føler meg bedre. Jeg kan ikke huske sist jeg var under 110kg!! Og der er jeg altså nå (fortsatt alt for mange kilo, men MYE nærmere målet enn jeg noen gang har vært)!!!!

jeg har da klar å gå ned 25kg på egenhånd...det har bare tatt litt tid, litt for lang tid!!! hehe...men jeg klager ikke!

 

Nå har jeg gått meg tur på 1t og 50min...så gjenstår styrketreninga mi i kveld. Nå må jeg prøve å tenke litt oppgave her...

 

Det hjelper å skrive og å få ut tanker! Takk for at du er til inspirasjon for oss rundt deg, HermineH!!!

Jeg elsker å lese det du skriver! Det gir motivasjon for DET ER JO MULIG!!!

Det er det som er så deilig å tenke på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da virkelig du som er kilden til inspriasjon, Knerte - 25 kg på egenhånd er virkelig en bragd. Du skulle jo vært båret på gullstol:-) Synes virkelig det står respekt av det du har gjort og den veien du har gått med å snu tankegangen. 3 potetgullflak er det jo helt utrolig at det går an å stoppe etter - du trener jo masse og gjør alt tilsynelatende riktig. Men du må huske at kroppen din gjør alt den kan for å få det opp i vekt igjen. Kroppen din er jo livredd og i alarmberedskap fordi den skjønner at det er fare på ferde! Husk at kroppen vår fra tidenes morgen ikke var vant til supermarkeder, bensinstasjoner og kjøleskap som inneholder alskens deiligheter. Den gangen måtte vi ut å jakte eller plukke bær. Vi stappet i oss alt som var tilgjengelig for vi visste ikke når vi ville få tak i mat igjen. Derfor innrettet kroppen seg slik at den tok vare på alt den kunne klare av fett og næringsstoffer - den måtte jo lagre det den kunne til neste gang det ble mat.

''

Vi er jo bygget slik, det er jo bare en bitteliten flik av menneskeheten som har opplevd å ha mat tilgjengelig i uanstendige mengder - og ja, det er faktisk bare en liten del av oss som har det slik.

 

Derfor må vi nok snart innse at vi må tilpasse oss hvordan kroppen er bygget opp, vi må spise mindre, riktigere og bevege oss mer:-)

 

Du er der du, Knerte - i ferd med å tilpasse deg den verdenen du lever i. Det er mange som ikke klarer det, men VI, ja vi her inne klarer det:-)

 

Heia oss!

 

 

Også du, apropos trening - forrige uke hadde jeg 11 trimpoeng - det var en passe fin uke. Jeg tror på alt med måte, derfor er det så bra å gå! Der er jo du superflink!

 

Kanskje du skulle redusere inntaket ditt til 1800 noen uker å se om det hjelper? Jeg spiser 14-1600 kcal. De jentene på prosjektet mitt som veier 110-120 kg spiser 1600 kcal og går ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn er det noen på jobben som har fått for seg at det er så veldig "stas" med pizza fra Dolly Dimpels - det burde faktisk vært forbudt! En bit er ganske så stor, og alle de kaloriene da...... jeg regner 400 kcal pr stykke, det er jo helt sykt! Jeg mener oppriktig at sånne fristelser kun skulle vært tilgjengelig i begrenset mengde/antall ganger pr år for alle mennesker. Det er jo totalt idiot å spise så mange kalorier i stedet for mat som gjør godt for kropp og sjel. Jeg gremmes over meg selv som satte tillivs en slik slice før jeg forsto hva som hadde skjedd. Det skal ikke skje igjen, da skal jeg spise noe annet i stedet. Blir for dumt å slanke seg å putte inn noe sånt, synes nå jeg.

 

Men, jeg vet jeg kanskje er litt ekstrem nå - selv om det ikke føles sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så lett å gjøre sånt uten i det heletatt å tenke over det...huff vet hvordan det føles!

 

Og jeg er enig...kvalm å drive å spise sånt til lunsj på en hverdag det burde være forbudt!! La oss sende inn et lovforslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man klarte å innføre røykeloven så burde pizzaloven være en smal sak:-)

 

Skal spise en fornuftig middag og gå meg en liten tur - tipper det meste blir borte da jeg (pizzaen altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sette seg ned aa skrive lovforslag til regjeringa. De er ikke vrange vettu...

dessuten er dette en lov som vil forbedre livskvaliteten til det norske folk!!! hahaha

ja en gaatur hjelper nok skal du se! jeg har gaatt 1time naa...men ble liksom ikke svett...hmmm...lurer paa en time til i kveld med samboeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken er jeg relativt fornøyd med muligheten for å komme ut med greit antall trimpoeng:-) Hittil har jeg 9,1 poeng, og jeg har fortsatt fredag, lørdag og søndag igjen - burde være mulig å få til noe da:-)

 

Hva om jeg satser på en spinningtime i morgen, en liten gåtur på lørdag og en litt større en på søndag? Det burde være realistisk - YES, om jeg klarer det så er også målet å legge igjen 1,2 kg på mandag morgenens veiing. Da lyser 83 tallet mot meg - det hadde vært så kult.

 

Jeg VIL det, så da må jeg stå på. Har vært litt slumsete med spising et par dager denne uken, men ikke verre enn at det er akseptabelt, jeg glemmer jo helt at jeg er et menneske også! Min erfaring er at menn og maskiner er de som egner best til å være systematiske nok til å slanke seg! Det er akkurat som om menn har lettere for å innordne seg rytmer og "regler" for spising enn kvinner (iallefall jeg) har. Om jeg tenker over det så har alle mennene jeg noensinne har kjent som slanker seg klart å gå ned vannvittig mye i vekt. De bare gjør det liksom - men vi kvinner, ja oss er det litt mer om og men(n) med. Jeg har kun en gang i mitt liv vært like målrettet som nå, det var vannvittig deilig den gangen og jammen er det ikke det nå også. Sist var problemet at jeg ble gravid rett etter vektnedgangen (var kanskje ikke så redd for å vise meg frem lenger? he he) Men denne gangen skal jeg IKKE bli gravid. Jeg skal faktisk holde meg slank og lekker resten av min tid på jord, og DET er lenge! Tenk så deilig å bare ta det som en selvfølge at jeg skal leve slik at jeg ikke går opp i vekt, men holder min snart kommende slanke fasong. Herlig og UTROLIG motiverende. Denne gangen TROR jeg også, og jeg VIL, TØRR, HAR LYST og kjenner at jeg får det til. Kan det egentlig bli bedre?

 

Jeg er så realistisk at jeg skjønner at jeg ikke blir lykkeligere av å bli slankere, MEN jeg vet at kan klarer å sette mer pris på den lykken jeg opplever. Jeg er ikke så oppgitt, sur og lei lenger, jeg har blitt mer forfengelig, det skal vi kvinner være. Det finnes jo ikke noe mer frastøtende enn meg som tykk, ustelt og med dårlig selvbilde. Nei, nå er alt så meget bedre.

 

Det slo meg nå at det blir gøy å lese gjennom alt jeg og andre har skrevet på min tråd - det må jeg sette av god tid til, det er over 200 innlegg! Men jeg vet at det har skjedd masse i hodet mitt av positiv karakter.

 

Skulle ønske jeg klarte å smitte dere som leser det jeg har skrevet til å føle hva jeg føler, det er HERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott å lese tråden din--jeg har vært her inne mange ganger.

Mye frustrasjon og mye glede har du lagt igjen og det er nettopp det som motiverer oss som leser og som kjemper hver for oss-

 

Jeg har lært at jeg må ikke deppe om jeg går opp litt --har helt dilla på vekta--den styrer meg altfor mye.

Jeg har klart 13 kg og idag hos legen sa jeg at jeg har som mål å gå ned 10 kg.til.

Hjelp -det er første gang jeg har satt meg et fast mål og nå forplikter det.

Ja jeg måtte si det til min mann at det verste var at bunaden ble for stor.

Det er vel ikke noe verste--sa han og det er jo sant--det er bare å sy den inn.

Tror det var en slags unnskylning fra min side at det blir store utgifter når klærne skal fornyes.... Nå ser jeg bare fordeler --og etter en times rask gange og over 2 trimpoeng idag også -så håper jeg det vil vise på vekta-

Kanskje jeg må lage meg et delmål til jul-

start 20.05.09 103,1

idag 15.10.09 90,1

 

mål til 02.12.09 84kg..

 

Det er moro å følge deg--du har vært fantastisk flink:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Mia53, godt å høre at noen kan ha nytte av skribleriene mine:-)

 

Jeg har virkelig kost meg i dag, etter en spinningtime når minstejenta var på trening tok jeg noen minutter sol. Deilig!

 

I kveld har vi kost oss med masse honningmelon og smootie med bringebær og jordbær sammen med dobbel 0 vanilje yoghurt - det blir syndig godt, spiser det med skje, så det virker som is - herlig!

 

Nå er det snart legge tid her i huset, vi jenter må jo ha skjønnhetssøvnen vår <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å våkne tidlig etter en deilig natts skjønnhetssøvn for så å tusle litt rundt i huset før man drar på trening. Har varslet ankomst på jobb først kl 11 i dag, så jeg skal ha en skikkelig selvdigger morgen! Huset skal vaskes i ettermiddag når jeg kommer fra jobb, så da bruker jeg litt mer tid før jeg drar på jobb til å rydde litt. Utrolig hvor mye rot det er mulig generere i et hus!

 

Jeg er inne i en skikkelig god periode, lurer på om jeg skal male et rom i kveld også jeg - det hadde vært digg - har nemlig ikke hatt overskudd til det siste året. Men nå, nå som fettet renner av, ja da kommer jammen overskuddet også. Hvorfor spiser jeg ikke slik HELE tiden? Hmmmmm nå ja, jeg skal jo det heretter - bare så lett å glemme! '

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen tidlig skal jeg veie meg, og for første gang på lenge så har jeg grunn til å grue meg! Men, jeg har trimmet 14,8 trimpoeng denne uken, det er jo litt det også!

 

Lørdag ble det bursdag og litt ukontrollert. Har faktisk ikke skrevet inn matinntak hele helgen, merker at det er litt dumt, for da ramler jeg lettere utpå - jeg spiste deilig lapskaus i store baner på lørdag - det var for mye poteter i den, men også masse grønnsaker og kjøtt - spiste 2 store tallerkner, det var deilig. i tillegg stappet jeg i meg masse deilig is OG et lite kakestykke OG 15 sjokoladebiter i løpet av kvelden. Når jeg ser det nå så var det ikke så ille alikevel kanskje? Problemet når man ikke skriver er jo at man mister kontrollen, jeg gikk nok i en av mine tidligere feller i dag - jeg tenkte at det gikk shit lørdag så da kunne jeg likegodt spise bacon og brød til frokost også! Dumt, deilig og dumdristig når jeg har tenkt å gå ned 1,2 kg i morgen........ja ja, jeg får ta min straff. Men., angrer litt nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, på min 11 mandag så viste vekten for første gang oppgang ikke nedgang - men når jeg kom på jobben viste det seg at jeg har fått månedens "høydepunkt" så det var kanskje ikke så rart. Opp 300 gram er kanskje ikke så galt da. Satser på nedgang neste gang jeg, skal fortsette å være flink hele uka - så det blir nok bra.

 

Jeg har vært på en spinningtime i dag - det var godt. Nå er det montering av en kommode på rommet til sønnen min som er kveldsaktivitet. Kanskje rommet hans blir helt ferdig snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag' date=' på min 11 mandag så viste vekten for første gang oppgang ikke nedgang - men når jeg kom på jobben viste det seg at jeg har fått månedens "høydepunkt" så det var kanskje ikke så rart. Opp 300 gram er kanskje ikke så galt da. Satser på nedgang neste gang jeg, skal fortsette å være flink hele uka - så det blir nok bra.

 

Jeg har vært på en spinningtime i dag - det var godt. Nå er det montering av en kommode på rommet til sønnen min som er kveldsaktivitet. Kanskje rommet hans blir helt ferdig snart.[/quote']

 

jeggikk også opp 300g forrige uke når jeg fikk månedens såkaldte høydepunkt! Så det er nok veldig vanlig! Stå på så blir det nedgang neste uke! :P

Jeg lurer ille på den torsdagen her...tre dager uten trening...hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du har 10 mandager med nedgang da! For ikke å snakke om alle kiloene du har tatt av!

 

Tror ikke du skal bekymre deg så mye for at du har gått opp litt. 300g er ikke så mye heller. Regner med du er en kilo lettere neste mandag, for med ditt pågangsmot og alle trimpoengene du tar, kommer du til å bli slank og fin! :P

 

Jeg har begynt på kurs, så nå er det veiing på tirsdager for min del. Veldig spent på i morgen. Har vært litt flink den uka her, i alle fall med trim, så jeg håper på betaling.

 

Fredag var jeg på besøk hos gode venner, og hadde den store "krigen mot sjokoladeskåla." Og jammen var det ikke jeg som vant! Jeg tror omleggingen av livsstil begynner å feste seg. Det føles godt!

 

Lykke til med uke 12, HermineH! Dette klarer du! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for neste uke - jeg får dessverre ikke veid meg før på tirsdag, men det blir nok bra. Jeg er ikke spesielt deppa pga at jeg ikke gikk ned, ble heller motivert av det. I går tok vi en ny inbody test - den viste at jeg nå ikke lenger har helserisiko med den vekten og kroppssammensetningen jeg har. Deilig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...