Gå til innhold

Oppgjørets time!


Gjest viccy

Anbefalte innlegg

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Juhu =)

 

Her ligger jeg på sofaen og nyser, håper ikke dette eskalerer til noe forkjølelser! Jeg har nyse i hele helga..boh! Men har vært flink med trimmen.

 

På fredag kveld gikk vi tur i 1.5 time, og igår gikk vi i 4 timer tilsammen, jeg førte opp 3 timer som mosjon og fikk fine trimpoeng. Igår kveld føltes det som jeg hadde spilt en fotballkamp, med "vondter"og gangsperr, ankler som var ømme, og jeg måtte bare sitte på sofaen resten av kvelden :D Aktiv helg altså!

 

Jeg skal innrømme jeg har blitt hekta på å gå nå, men må ikke glemme å drive på med joggingen heller =)

 

Snakkes når dere er tilbake da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært:-)

 

Jeg har nettopp kommet hjem, og er fryktelig sliten.. Men har hatt en kjempebra helg!!

 

Har fått inn noe trim i form av turgåing, men ikke så veldig lenge:-). Det ble også middager som ikke passer inn i Grete Roede, men er egentlig veldig fornøyd med helga. Selv om det beste jeg kan håpe på er stillstand! Jeg har blitt utsatt for maaange fristelser som jeg motsto, eller bare tok en liten bit av.

 

Nå er det sofaen, før en ny uke begynner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var strålende fornøyd i dag tidlig, vekta viste 63 kg og stilstand fra onsdagen!! Bedre enn forventet:D

 

Men så dro jeg med ungene på butikken, masse stress, kom hjem senere enn jeg ville, mannen forsinket fra jobben, KAOS i heimen, gav opp middagen, satte inn pizza i ovnen, spiste litt for mye (men ikke bananas). Så kom en telefon om besøk, jeg baker cookies og spiser halvparten selv. Nå sitter jeg her med sukkersjokk. Hvorfor skjærte jeg ikke opp litt frukt?? Jeg var ikke godtesyk engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, sånn kan det gå!

 

Si ifra hvis du trenger et spark i ræva! Nå har du ikke langt igjen og DU ER SNART FERDIG! Ja, det tar lenger tid hvis man tuller med mat og trim, og jeg liker ikke å si at alle unnskyldninger er greie. Dog, føler jeg meg dritt så gjør jeg av og til akkurat det jeg føler for, om det er å spise pizza. I det store og det hele så gjør sikkert ikke den pizzaen noe særlig, så lenge vi holder oss flinke ellers, og nå har du 1 uke igjen til neste veiing.

 

Se det positivt at du spiste det selv om du ikke var godtesyk, da har du iallefall ikke gitt deg over for cravingen men kun fordi:)

 

Et par uker til nå så er du i mål =) Skal vi si du er ferdig med god margin når mitt Grete Roede kurs er over den 12 nov?

 

Idag har jeg vært på universitetet i hele dagen, og jeg er helt kjørt. I forelesning satt jeg med slike blaute øyne og duppa duppa og duppa, var så trøtt at jeg kunne sovnet men satt jo frammerst så... Endte opp med migrene for n`te gang på 1 måned og er dønn sliten! Ligget på sofaen og sovet og sett på tv, kaloriinntaket er greit!

 

I morra er rapporteringsdag på kurset.... Jeg gruer meg! Jeg har ikke fått trent styrke 3 ganger denne uka, kun 1 ! skulle trene idag men pga den hersens hodepina så orker jeg ikke. Har iallefall fått ca 10 trimpoeng så sier meg fornøyd med det nå.

 

Håper så inderlig på nedgang i morra etter all gåingen jeg har bedrevet denne uka, har aldri gått så mye i mitt liv!

Snakkes Mai :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen!

 

Jeg har gått ned 400 gram :D Yaaaaay!! jeg er veldig fornøyd, forventer ikke at det skal gå i racerfart, og dette føles bra! Nå gleder jeg meg bare til ny uke og forhåpentligvis gode resultater neste tirsdag!

 

Stikker innom seinere, skal nok få unnagjort trening idag ja!

 

3.1 trimpoeng idag, har gått rask gange i halvannen time + litt middels gange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så bra start!! Gratulerer så mye:D

 

Jeg har vært ute på min første trening idag på leeenge. Deilig! Ble bare 40 minutter, men mye, mye bedre enn ingenting. Nå sitter jeg i grilldressen med siste innspurt på jobbgreier som jeg ikke ble ferdig med istad.

 

Håper jeg rekker å bli ferdig slik at jeg får slappet av litt:-)

 

Har forresten spist veldig bra idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg tråden vår går tregt igjen.. Håper det blir litt mer liv etterhvert når tinaj kommer tilbake.

 

Jeg har hatt en hektisk dag, men nå sitter jeg i sofaen med en kopp kakao og stresser ned. Har spist greit idag, men er sløv med å registrere. Der må jeg bli flinkere!!

 

Har bestemt meg for å starte med et nytt opplegg, å veie meg hver dag, og rapportere inn all nedgang her inne. Prøver kreative veier:D

 

Karamella, jeg er med deg fra til 12.november:-) Da skal jeg være ferdigslanket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er med! mer motiverende for begge to! jeg har som mål å egentlig gå ned 6 kilo i løpet av kurset, men det er jo kun fordi de har troen på at det går an så lenge man følger prinsippene. Jeg er iallefall motivert =)

 

Jeg har vært på skolen store deler av dagen,sådeilig å komme hjem til sofaen =)

Ligger her og prøver å planlegge mat jeg skal ha til bursdagen min neste helg. Pappa kommer, og hele familyn til samboer så vi blir 9 stykker og skal ha noe middag og drinker etc.

 

Stikker innom i morra=) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Da er jeg tilbake igjen!! Og nå skal jeg være flink til og rapportere her inne jeg også!

 

Har hatt en kjempefin ferie :) Har bada og kosa oss. Veldig deilig og ha ordentlig tid til ungene. I Tyrkia hadde vi ingen plikter, kunne bare kose oss og gjøre akkurat det vi hadde lyst til!! Har ikke tenkt kalorier i det hele tatt, men i varmen har heller ikke matlysta vært helt på topp. En uke resulterte i 1 kg. opp, så det kunne vært så mye værre....

 

Har hatt det travelt med klesvask, jobb og ta igjen tapt søvn fra hjemreisa etter vi kom tilbake. Men nå er det fullt fokus på mat og trim igjen, kjenner jeg. Holder på og bake knekkebrød nå. Har savna de på tur, for i Tyrkia var det bare loff!

 

I kveld skal jeg på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, tinaj:-) Litt misunnelig på deg som har vært på tur med familien her vi stresser fra den ene avtalen til den andre og kollapser i sofaen om kvelden når ungene er lagt:-)

 

Idag har gått rett vest, say no more.

 

Et stort lyspunkt er at 3 forskjellige har kommentert hvor bra jeg ser ut!! Og en annen mor i barnehagen spurte tilmed om jeg hadde vært på bli-ny dag:D.

 

Karamella, nå er det 7 uker til 12. november og 49 dager. Nå er jeg bare så lei av den jo-jo greia mi. På et år er jeg ned 10 kg, og det er altfor lite. Selv om jeg helt sikkert har gått ned det dobbelte med alle utskeielsene mine... Jeg har nok 5 kg igjen, er nå blitt ganske sikker på at 58 kg er matchvekten min (det er IKKE bare 3 kg overflødig fett igjen på kroppen min), og da kan jeg ha 58-60 som vektnivået mitt. Så målet er 5 kg på 7 uker.

 

Mine mål innen 12.11:

70 trimpoeng

45 dager hvor jeg er fornøyd med matinntaket

49 dager med registrering av maten

30 dager med 30 day shred

 

Er det flere som har lyst til å sette konkrete mål, og bli med på siste innspurt i 2010??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioio =)

 

 

Endelig tilbake ja Tina! Det er vel greit det og!? =) Deilig med ferie da.. Lyst på en tur i høstferien selv! Blir ofte mye loff og bakst nedover i de sørlige strøk!

 

Mai: Jeg tror det kan være akkurat det denne gruppa trenger. Litt ordentlig trå-til vilje, fordi vi sitter her alle sammen og skriver og det går litt ned og så opp, og så bra og dårlig, så jeg synes det er et bra initiativ hvis vi alle kommer opp med noe vi utfordrer oss selv med frem til den dato, så kanskje det ikke bare går raskere, men det er lettere å stå imot drittdagene.

-Jeg må tenke over i løpet av dagen hva mine mål frem til 12/11 skal være =)

 

Nå skal jeg snart på forelesning så jeg oppdaterer altså seinere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, karamella at du er med:-). Skriv ned konkrete mål, og så rapporterer vi her inne hver dag om hvordan det har gått..

 

Vekta idag viste 63,0 kg. Siden sommerferien er jeg verken opp eller ned, og det skyldes nok alle utskeielsene mine, men nå er det 49 dagers innspurt:-)

 

Nå må jeg sette meg ned og jobbe, har hjemmekontor idag. Deilig og avslappende å sitte hjemme, får en annen ro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp =)

 

Forresten, snikveiing idag sier 71.7, 500 gram ned fra tirsdag... nå håper jeg bare at jeg klarer å holde meg sunn og god gjennom helga så jeg får en flott nedgang på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjennomført første dag av mitt nye liv helt greit. Ingen utskeielser, sunn mat og jeg er fornøyd. Har forresten bestilt rockering, nå skal magen strammes:-)

 

Det eneste negative er at jeg ikke har trimmet, men det skal jeg prøve å ta igjen i løpet av helgen:-)

 

Dagens vekt: 63,0 kg

1/49 dager med fult fokus

0/70 trimpoeng

1/45 dager hvor jeg er fornøyd med matinntaket

1/49 dager med registrering av maten

0/30 dager med 30 day shred

 

Så bra karamella, det viser at fokus og kontroll er det som gir resultater!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg tror jeg henger meg på følgende mål Mai

 

- 70 trimpoeng

- ingen fråtsing av hvitløksbaguette i helgene

 

Ikveld har vi spist giroskjøtt , det er jo ganske salt så får nok vannvekt de 2 neste dagene. Jeg har brukt ca 200 kalorier av frimerker ikveld på 2 små flaske øl, og har ikke planer om å overskride frimerkekvota på 350 kalorier.

 

Jeg må si at denne uken ser ut til å gå lekende lett. Jeg har ingen cravings, jeg fråtser ikke, jeg har ikke lyst å hive innpå med sjokoladen som har ligget i kjøleskapet siden forrige helg, og jeg har klart å holde meg innenfor kalorikvotene. I tillegg har jeg skaffet meg 2.9 trimpoeng idag ved gange.

 

Nå er det natta, jeg er trøtt som en strømpe! Er noe rart i det siste, klør noe innmari i øynene, og det renner fra de, og jeg må klø hele tiden.. går konstant med rander under øynene.. og jeg er trøtt 24/7. Jeg pleier vanligvs ikke å trenge mye søvn, men nå er jeg trøtt fra jeg står opp til jeg går i seng. Jeg har ikke hatt allergier før, men tror det kan minne mye om dette. Skal nok til legen til uka for å sjekke, håper bare ikke det er allergi mot kattene jeg har utviklet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

62,5 viste vekta når jeg sto opp!! Så lite har jeg ikke veid på 10 år:D. Deilig og motiverende følelse!

 

Jeg har også fått trent idag. Først jogget jeg (500 kcal) og deretter 30 day (150 kcal). Har også stilt pulsmåleren på riktig vekt, så jeg ikke "jukser".

 

Maten har vært grei. Vi har vært borte på middag, og den var ikke sunn.. Men jeg begrenset meg og spiste bare 2 biter sjokolade og 1 lakris. Det er godkjent i mine øyne på en lørdag, så litt høyt kcal idag, men ikke alarmerende.

 

Dagens vekt: 62,5 kg

2/49 dager med fult fokus

3,25/70 trimpoeng

2/45 dager hvor jeg er fornøyd med matinntaket

2/49 dager med registrering av maten

1/30 dager med 30 day shred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra Mai! :) Hold det gående sånn så er du på god vei til å være ferdig snart!

 

 

Jeg våknet med migrene i natt så er ganske kjørt, har tatt medisiner og det fungerte bare i et par timer, så er det tilbake.. Har sovet myyye idag.

 

Jeg har så lyst å spise dritt.. :/ Lyst på pepperoni pizza. Samboer er på jobbreise og da er det så mye lettere å spise dritt!

 

Det ble litt pizza.. >)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag veide jeg også 62,5 kg:D. Da var det kanskje ikke et blaff??!!

 

Idag har jeg vært i aktivitet hele dagen med ungene, har vel vært på beina fram til nå:-), men dessverre ingen trim. Er også litt støl idag..

 

Har spist bra! Så nå klapper jeg meg selv på skuldrene for å ha gjennomført en helg med stil, god følelse i kroppen nå.

 

Vekt dag 3/49: 62,5 kg

3/49 dager med fult fokus

3,25/70 trimpoeng

3/45 dager hvor jeg er fornøyd med matinntaket

3/49 dager med registrering av maten

1/30 dager med 30 day shred

 

Krysser fingrene for deg, karamella. Ikke gå på en smell. Vet at det er veldig lett når formen er på bånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du, karamella?? Hvordan er formen?

 

Jeg har spist bra idag, og har jogget i ca 1 time:D. Jeg SKAL flytte inn på HV i midten av november!! Jeg er sååå klar:-)

 

 

Vekt dag 4/49: 63,3 kg (er nok pga salt mat..)

4/49 dager med fult fokus

5,75/70 trimpoeng

4/45 dager hvor jeg er fornøyd med matinntaket

4/49 dager med registrering av maten

1/30 dager med 30 day shred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei =)

 

Du og du, du er jammen flink nå Mai! Veldig imponerende altså:) Jeg tviler ikke på at du når i der i November nei!

 

Formen er dritt for å være ærlig! har fremdeles migrene, har brukt 3 anfallnesesprayer siden natt til søndag men det kommer bare tilbake igjen etter noen timer borte... Jeg ligger rett ut på sofaen og ser på krim. Har vært en tur på universitetet idag så fikk iallefall bevegd litt på skrotten frem og tilbake til togstasjonen, men fører ikke det ! Jeg har uansett klart 8,3 trimpoeng denne uka så har såvidt karret meg over Grete Roede grensa ;P

 

Tante Rød er altså ikke så velkommen hos meg ettersom jeg alltid får pinen i 2-3 dager og dermed utgår trening. Pappa kommer på fredag så jeg skal prøve å få trent bra tir, ons, tor! Jeg blir motivert av din aktivitet iallefall =)

 

I morgen er det rapport til kurset... Burde egentlig gå greit, men siden tante rød er her så orker jeg ikke ha forhåpninger. Dog kjenner jeg at buksene henger løsere rundt livet og at gensere har litt mer plass. Det er deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Må si jeg er imponert, jenter:-) Dere er jo så flinke!

 

Jeg må visst ta meg sjøl skikkelig i nakken nå, altså. Jeg trener ikke,og spiser mye surr om dagen. Trur jeg har kommet inn på øk vekten nå, istedet for hold vekten:-( Må virkelig skjerpe meg! Akkurat som om jeg har lov nå som jeg har kommet ned dit jeg ville....

 

Håper virkelig motivasjonen snart kommer tilbake!

 

Hvor er forresten viccy blitt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå =)

 

Viccy har ikke vært her inne på år og dager ! :)

 

Tina, du får joine Mai og meg frem til 16 november med hardcore kjør! Mai skal være ferdig med god margin i midten av november, (du ser vel motivasjonen hun har i signaturen sin) og jeg skal være flink med 70 trimpoeng ! Jeg har jo planer om å gå ned i løpet av kurset mitt =) Så hvis du joiner opplegget så kanskje du er ferdig stabilisert frem til det?

 

Nå har jeg levert rapport. Det ble -200 gram ned, det er jo ikke noe særlig å ta i taket for, men nå er jo tross alt det månedlige på besøk, samt at jeg har slitt så mye med migrena denne uka at det ikke har blitt mye aktivitet.

Mistet et par centimeter også!

 

Nå må jeg vaske ned hele huset! Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...