Gå til innhold

nytt år nye muligheter ned 7 kg til sommeren 2010:-)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Ned igjen. :) Da blei -400 gr i dag og, herligt! I kveld skal faren til ungane komma ein tur, slik at eg får meg ein joggetur. Kjenner at da skal bli godt å få komma ut litt åleina, og få brukt kroppen på noko anna enn å rydda.

Eg er ikkje så flink med å spisa nok for tida, men er nå heller ikkje flink til å trimma. Dermed går da vel opp i eit.

 

Da er ikkje akkurat sommarvær her no, regn og 13 grader. Men eg kryssar fingrane for at sommaren snart kommer. :P

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

På vekten i dag: pluss 0,8 kg... Ikke annet å vente med alle de avslutningene med snitter og kake som jeg har vært på, pluss barnedåp og grillings på st.Hansaften... Nå er jeg "heldigvis" ferdig med alt det der :) Nå er det sommerferie for alle pengene! Trening og avslapping skal gå hånd i hånd.

 

Var på 1 time bodypump i går, og jeg få ofte litt vann i kroppen av hard styrketrening. Depper ikke selv om det er opp 0,8 for jeg ser og måler at jeg er slankere. Merker det godt på buksene også :-) Trening hjelper! Shortsen min fra i fjor er rett og slett litt stor :-)

 

Grattis med nedgang, Sisee! Det er helt topp. Tror du må bo på vestlandet, også? Jeg har også 13 grader og regn... Men, Vi trengte litt regn nå - får bare håpe det stopper :-)

 

Du står alltid på,Minni!

 

Ha en strålende helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

kjedeligog at du har gått opp i vekt,kaika,men jeg vet at du har jobbet hardt for å gå ned i vekt,så sikker på at du går ned neste uke.det er ort gjort å gå opp i vekt når en har spist god mat.:-) Du har jo trent masse også og gått ned i cm,kjempeflott:-)

 

sisee:gratulerer med-400 gram,du er kjempeflink. Så flink du er til å trimme da. :-) her er det sol idag og blå himmel,så muligens ut på tur etterpå:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

snufs,ikke vært så flink angående maten de to siste dagene,blitt noe snop og potetgull,jaja,får trimme det av meg.jeg har gått ned i cm på slankekurset og det er jeg kjempefornøyd med.Tenkte prøve ei bukse som var for trang for to mnd siden..hehe.

 

har som mål å være flink i ferien,skal iallefall ikke gå opp mer enn 1.5kg. Spise mye frukt og grønt. er jo såå mye godt å velge mellom. Håper det blir noen som skriver her i sommer.og ikke bare meg:-))

 

Gleder meg til 3 dager i københavn i sommer,det blir kos!!hva skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Er bare en liten tur innom for å si hei til dere.

 

Vet ikke helt hvordan jeg står ang vekta.Hun som jeg veier meg sammen med har tatt veiepause og dermed er jeg uten vekt.kanskje like greit,jeg er ikke så flink sukk!

 

Noen som har erfaring med nettkurs på sommeren,skulle jeg starte med det??

 

Eller skal jeg vente til høsten,en ting er sikkert jeg får vel begynne på kurs,det er da jeg går ned i vekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke alltid så lett, Minni - det er jeg helt med på! Vi får trøste oss med de cm vi har krympet...

 

Jeg og min kjære har vært på hyttetur med gode venner fra i går til i dag, og hadde en fantastisk tur i strålende sommervær :-) Koste oss veldig og i dag er jeg litt solbrent - bare deilig!

 

Tror ikke jeg ville tatt kurs i sommer, Nikkoline. Jeg ville ha fokusert på å ikke legge på meg, og startet opp med kurs i august - sånn ca når skolene begynner igjen. men, det er jo meg...

 

Jeg har klart 9 trimpoeng denne uken. Ganske bra? Skal klare ti neste uke!!

 

Kaika :-)... som nyyyyter sommerferien! Reiser på hytten neste helg og blir der i tre uker. Så skal jeg en uke til syden med en venninne i august på "husmorferie" - dvs uten mann og barn! Det gleder jeg meg veldig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Nå som kurset er slutt velger jeg å skrive 8 nye uker her,skal ikke ha kurs i ferien men prøve å la være å legge på eg så altfor mye. tenkte å bytte til internett kurs nå i august da dette er enklere for meg:-)

 

Nikkoline. jeg er enig med kaika,og ville heller tatt et kurs i august istedetfor i ferien.

 

kaika: høres ut som om dere har hatt en koselig hyttetur sammen med venner.

så flink du har vært til å trene da:-) kjempebra.!!

 

du får jo en flotters sommer da kaika:-) med hyttetur og ferie med vennine,kos deg masse!!!:-))

 

idag er det veiedag,og jeg lagt litt på meg..snufs..veier nå 79.1kg. jeg synes jeg selv har vært flink..men.. har fått 2.6 trimpoeng. bedre enn ingenting.

 

28/6: 79.1kg opp 600 gram.:-(( full skjerpings.

5/7:

12/7:

19/7:

26/7:

2/8:

9/8:

16/8:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT er bedre enn ingenting, Minni! Ja, ja,, det er ikke lett dette vi driver med. Av og til tenker jeg det er ett skritt frem og to tilbake... Men, jeg tenker sånn: Hvis vi ikke hadde hatt fokus på vekten, hadde vi sikkert lagt mye på oss. Nå går vi itt ned og litt opp. Egentlug så er vi ganske stabile - på vei ned!! Dette klarer vi, men vi må innse at det tar tid!

 

I kveld skal jeg på step - styrke. Kjempegøy trening! I dag har jeg ryddet og ordnet i loftsstuen, så nå er den klar til å bli malt - jeg begynner i morgen.

 

Ha en fin kveld,

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

jepp,alt er bedre enn ingenting,kaika:-) kos deg på trim.

 

Idag har jeg gått en laang tur i finværet.sol og blå himmel må jo nytes. Gikk tur 1 time,så fikk 1,6 trimpoeng.Er kjempefornøyd.

 

Var innom sparkjøp også og kjøpte litt småtteri så fikk ekstra trim der,hehe:-)

 

Så den lille søte andungen idag,den måtte nettopp være født for den var sååå liten.så søt atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

idag har jeg ikke trent,men har vasket badet i kjelleren og det behøvdes..puh,,tok litt over 1 time,så tar det som trim jeg:-))

 

til middag idag blir det potet og fiskegrateng,namnam. jeg prøver å holde meg til 1700-1800 kcaL.vet det er litt over,men tror jeg skal klare å gå ned i vekt selvom jeg spiser litt over kal:-))

 

idag regnet det mye på morgenen men nå er det heldigivis sol igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

snufs,håper jeg ikke blir alene på denne tråden i sommer:-))

 

Har som mål denne måneden å gå ned 3 kg og det skal jeg klare. Jeg skal også trene regelmessig 2-3 ganger i uken selvom jeg har ferie. Til nå denne uken har jeg 2.9 trimpoeng:-)

 

sola skinner idag og det er varmt og godt ute, +28 i sola!! så sittet ute idag og slikket sol...hehe..

 

kos dere masse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, Minni! Du klarer det nok. Husarbeid er god trim!

 

Jeg har stått på og malt loftsstuen tre strøk - ble kjempefint! Har malt i mange timer hver dag, har litt lyst å regristrere det som trim, men aner ikke som hva... Kanskje styrketrening? Armene mine er i alle fall helt utslitte :-)

 

Nå skal jeg stryke gardiner og rydde litt. I morgen skal jeg begynne å pakke - vi reiser på hytten på søndag :-) Gleder meg veldig. Må en tur på biblioteket og låne en del bøker til ferien!

 

Veiide meg i dag, og det var OPP 2 kilo!!! Forstår det ikke, men jeg venter mensen og har nok en del vann i kroppen. men 2 kilo... Uff - gremme, gremme...

Får håpe det glir lett av igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

kaika. Tror ikke noe på at du har gått opp 2kg så flink som du har vært- det er helt sikkert pga mensen. Ikke gi opp. :-))

 

Fint at du kommer til å følge med på tråden,kaika.

 

Kos deg masse på hytten i sommer,høres helt toppers ut med hytte ved sjøen:-)

 

leker litt med tanken på campingcogn,men får ikke gubben med på dette..hehe..

'kanskje hytte er bedre?

 

ble trim igår også 20 min ergosykkel,så er oppe i litt over 3 poeng nå.

 

ta malingen som styrketrening du kaika:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Jeg er bare kort innom,måtte bare skrive det opp 4.7 trimpoeng.-) gøy. blir inspirert til å trimme av dere flinke trimmere:-)

 

ble 40 min gåtur idag.1.1 trimpoeng.,puh,godt å slappe av i skyggen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at du blir inspirert til å trimme, Minni! Flink du er...

 

Måtte jo stige på vekten igjen i dag, og vips så var jeg 1 og 1/2 kg lettere... Det var bra :-)

 

I dag har jeg hatt besøk av en gammel venninne, så ingen trim på meg. I morgen tidlig skal jeg på step/styrke - sistte runde før turen går til hytten :-)

 

Kos dere i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Nyydelig vær idag sol og blå himmel.tom fått lit farge.

 

Vært på en liten tur idag,og kjørte ut til hyggen og en badeplass der,mye folk der. Badet ikke,for det blåste så mye:-)

 

Ikke vært så flink angående maten,men trent litt.

 

Blitt 0.7 trimpoeng idag også,så er suuperfornøyd denne uken. Litt over 5 poeng.lenge siden sist.

 

Håper dere andre koser dere:-))

 

flott at vekten var litt mindre kaika,trodde ikke på at du hadde gått opp 2 kg..hehe;-)) ble det mange trimpoeng fredag?

 

KOs deg masse på hytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og jentene mine har vært på telttur og kost oss. Og etterpå har me vært på besøk hos venner. Så maten har vært så som så, og trimmen har vært fraværande. Og etter to netter på bakken og tre netter på ei madrass på gulvet, er eg ikkje så veldig gira på å trimma i dag heller. :S

 

Men no er eg heima, og kan få skikk på både mat og trim igjen. I neste veka reiser nok ungane på ferie med faren, så då blir da jogging for alle penga her. Kjenner eg savner da virkelig no. Rart med da.

 

Blei ikkje noko veging på fredag, men ein snikkikk i dag viste 900 gr opp. No var da jo ikkje mi vekt då, men rekner med at da stemmer ganske så bra. Men eg veit av erfaring at eg sliter veldig med å gå ned i vekt om sommaren, så eg trur eg skal satsa alt på å ikkje gå opp meir i staden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

28/6: 79.1kg opp 600 gram.:-(( full skjerpings.

5/7:79.2kg opp 100 gram..huff,men får prøve igjen.

12/7:

19/7:

26/7:

2/8:

9/8:

16/8:

 

ble litt over 5 trimpoeng sist uke og det er jeg kjempefornøyd med. Skal prøve trene litt denne uken også.

Imorgen er siste jobbdag før ferien og det skal bli godt med litt over 4 uker fri.kose seg,slappe av og trene litt. Neste uke skal mannen min jobbe fordi det er mye å gjøre på jobb,men så har han 2 uker fri.:-)

 

Nydelig vær idag også sol og blå himmel.Skal ta en liten kjøretur idag til blåfarveverket,modum. er så fint der.

 

kos dere masse.

 

hvordan er været på hytten kaika? kan tenke meg at du kooooser deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta
Eg og jentene mine har vært på telttur og kost oss. Og etterpå har me vært på besøk hos venner. Så maten har vært så som så' date=' og trimmen har vært fraværande. Og etter to netter på bakken og tre netter på ei madrass på gulvet, er eg ikkje så veldig gira på å trimma i dag heller. :S

 

Men no er eg heima, og kan få skikk på både mat og trim igjen. I neste veka reiser nok ungane på ferie med faren, så då blir da jogging for alle penga her. Kjenner eg savner da virkelig no. Rart med da.

 

Blei ikkje noko veging på fredag, men ein snikkikk i dag viste 900 gr opp. No var da jo ikkje mi vekt då, men rekner med at da stemmer ganske så bra. Men eg veit av erfaring at eg sliter veldig med å gå ned i vekt om sommaren, så eg trur eg skal satsa alt på å ikkje gå opp meir i staden.[/quote']

 

 

Høres ut som om du og jentene dine har hatt en fin telttur.

 

Det er jo godt å ta seg litt fri fra treningen når en har ferien,du har jo vært så flink til å trene også så det gjør sikkert ikke noe at du tar litt pause:-)

 

huffda,kjedelig at du har gått opp 900 gram,men er sikker på at du går de ned igjen. det er lettere å gå opp enn ned om sommeren synes jeg.Lykke til neste veiedag:-)

 

hvor har det blitt av nikkoline og dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, du er hjertelig velkommen, synes i alle fall jeg!

 

Har det herlig på hytten. koser oss med varierende vær. Har bare vært her siden søndag, men har allerede hatt sol, vind og øse pøse regnvær! I dag har jeg solt meg og spist deilig chili con carne hos min kjære bror.

 

Vi (jeg og min kjære og mine to brødre m fruer) har begynt hver dag (altså to dager...he, he) med en rask spasertur til sommerøyens høyeste punkt, ca 40 min tur retur, og så har jeg trent til 30 days shred - dvden min! Dvd tar ca 20 min og er effektiv trening - absolutt å anbefale!!

 

Disse turene og treningene gjør at jeg fråtser hemningsløst i god mat og drikke...:-) Målet mitt er å ikke legge på meg, jeg har ingen ambisjoner å klare å gå NED i ferien...

 

Koselig at det er ferie for deg også, Minni! Slapp av og ha det fint - supert at du trimmer! Fint å høre fra deg, Sisee! Telttur er litt av en utfordring - tror du må være litt yngre enn meg... vet ikke helt om jeg orker det lenger. He, he.. .-)

 

Ha det fint - så kommer jeg innom igjen. Nettforbindelsen her er elendig, så det blir nok ikke hver dga, nei.

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaika: Me er ikkje eldre enn me føler oss, gjelder bare å aldri bli voksen. ;)

 

Hadde meg ein snikkikk på mi eiga vekt i dag, og da var lovande. Ser ut for at eg er stabil likavel. Og selvfølgelig er da jo mi vekt som stemmer, for den andre viste jo aaaalt for mykje. :D

 

I dag har da vært badeliv her. Dvs. med 15 grader i sjøen og 18 på land, kom ikkje eg meg uti. Men eldste syntes da var heilt topp, sjøl om ho måtte innrømma at da var kaldt. Me avslutta dagen med ein fantastisk fisketur. Nesten blikkstille sjø og sol. Fekk 7 makrell, så i måro blir da fiskemiddag her i huset. Steikt makrell med poteter, agurksalat og rømme. Nam!

 

Velkommen til Frigg! :) Alltid kjekt med nye folk til å inspirera oss, håpa du vil trivast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Har ikke vært på nett et par dager fordi ei jente kjørte på ei lyktestolpe og den tok med seg telefon stolpen:-(( Hun hadde ikke førekort og kjørte i ruset tilstand.

 

Var mye trafikk her på onsdagkveld.Andre gangen på to måneder at det skjer ulykker her:-/

 

Ellers kooser jeg meg med ferie.begynt på ferien idag,fire uke..jippi!!

 

Spørs om jeg klarer å være flink men skal da prøve. :-)

 

sisee: brr,15 grader i vannet hørtes kaldt ut,men fikk seg en forfriskende dukkert..hehe..

 

kaika:kos å høre fra deg på hytta di.skulle ønske det gikk ann å legge ut bilder her slik at det gikk an å få se bilder fra dere.

 

velkommen til frigg.Hvor mye skal du ned i vekt? lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten rapport fra hytten! Vi koser oss, men har ikke så pent vær... Nå pisker regnet på rutene.

 

Har vært flink og gått tur og trent etter DVD-en hver dag. Det er herlig! Men, spiser alt jeg vil ha og nekter meg ingenting :-)

 

Kos dere videre - ha en kjempefin ferie, Minni!

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...