Gå til innhold

nytt år nye muligheter ned 7 kg til sommeren 2010:-)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Eg kom meg på vekta i går, men fekk ikkje tid til å rapportera. I alle fall viste den opp 400 gr, og opp 0,5 cm i midjen. Ikkje noko anna enn forventa etter 2 veker ferie med slaraffenliv og god mat.

Men i dag fekk eg kjørt ein runde med 30 days, og satser på at eg får meg ein joggetur seinare. Må bare venta på at da skal bli litt kjøligare. (Alt eg skal klaga over...)

 

I måro reknar eg med da blir ny strandtur med ungane, men eg tviler på at eg kjem meg i vatnet. Men da er meldt 25 grader her, så på stranda må eg. (Og for dei som muligens har følgt litt med: Ja, ungane er hos far, men siden han ikkje er noko strandløva får eg "låna" dei. :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Hm... da var visst 3 veker treningsfri, og ikkje 2. Jaja, avslutta dagen med topptur, og i dag gjorde eg da skikkelig. Den høgaste toppen her, 1 time rett opp i ganske ulendt terreng. På da versta må ein ta nevane til hjelp og. Da var langt, vondt og grusomt. Men utrulig godt å stå på toppen. :D

Og nedover gjekk da i fint driv, med hopp fra stein til stein omtrent.

 

Så no tar eg helg med god samvittighet. Håpa alle får ei fin helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

28/6: 79.1kg opp 600 gram.:-(( full skjerpings.

5/7:79.2kg opp 100 gram..huff,men får prøve igjen.

12/7:huff,opp 1 kg, 80.2 :-((

19/7:

26/7:

2/8:

9/8:

16/8:

 

 

SUKK,idag ble det OPP ,nå er jeg lei av å gå opp,men denne gangen er det en grunn...jeg har fått mensen,og da går jeg alltid opp!

 

Ble 0.7 trimpoeng idag og det bir det eneste for denne uken,skal prøve mer neste uke.Da skal jeg prøve å få 5 trimpoeng:-)

 

nydelig vær idag også,sol og blå himmel. var hos tannlegen idag,og det gikk br a null hull..jippi.

 

ha en fin mandag og ny uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

sisee:huffda,kjedeliG at du har gått opp,men nå er det bare å brette opp armene med både trening og slanking.STÅ PÅ!!:-)

 

puh,blir nesten sliten av den trimmen du tok jeg,det er jo kjempebra:-)

 

kaika. flink du er som har trent i ferien da,kos deg masse.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

må heise oss opp litt her,fant oss nesten ikke,hihi:-)

 

nydelig vær idag så har vært ute og klippet plenen og lukt litt ugras. det behøvdes.Tar det som trim idag ble over 6000 skritt til nå:-)

 

Vet dere hva? noen har stjålet hagenissen vår,en bitteliten nisse!!! Den var slitt,men søt,så var vel derfor de tok den,men kjedelig.savner nissen vår.lett over alt etter den så noen MÅ ha vært i hagen vår og tatt den.ekkelt å tenke på:-(( Skal ha en nisse til men da skal den stå på verandaen!

 

Håper at været holder seg. :-))

 

kos dere masse.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

ble trim igår,45 min zumba,det er noen uker siden jeg har trent zumba(dans) så det merkes..hehe:-) fikk litt over 1 trimpoeng.

 

Blitt 2,6 poeng til nå,er fornøyd med det jeg,siden det jo er ferie:-))

 

håper dere koser dere masse.

Nå nærmer københavn turen seg,gleder meg.:-))

 

god helg folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni: Da er slemt å le, men eg klarer ikkje heilt å la vera. Ein eller anna har tydeligvis hatt fryktelig lyst på ein hagenisse..... Usj, du får passa godt på den nye då. :D

 

Blei nedgang denne veka, 500 gr. Veldig fornøyd med da, for eg sliter med å komma meg ut av feriemodusen. Da er så mange heima desse vekene, og dei skal jo besøkast. Dermed lever eg i ein verden av middager med fløtesaus, reker og loff, smågodt og chips, is og kaker.... Men prøver å halda meg til små porsjoner. Trening blir da lite av og, siden eg knapt er heima og snur. Så -500 er jo supert.

(At eg har gått ut i cm over heile kroppen, er bare detaljer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

sisee: helt iorden at du ler altså,hehe.måtte le litt selv,men litt trist da..:-))

 

Ja,noen måtte ha fryktelig lyst på denne nissen.

 

ikke kjøpt ny enda,men skal få gjort det iløpet av sommeren..:-)

 

Gratulerer med 500 gram ned det er jo kjempebra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo piker, da er jeg tilbake!! Har vært en mnd på ferie, og kom hjem i går kveld... Litt jetlag, men det går seg vel til :D

 

Har ikke hatt kjempetilgang til internet desverre, men har lest gjennom den siste mnd her inne nå.. Det ser ut til at dere klarer dere bra alle sammen, til tross for ferie og sommer! Jeg skal på vekten imorgen, har sikkert gått opp noen kg, men pytt! Skal ut å gå en tur nå, nytter ikke å ligge på latsiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

28/6: 79.1kg opp 600 gram.:-(( full skjerpings.

5/7:79.2kg opp 100 gram..huff,men får prøve igjen.

12/7:huff,opp 1 kg, 80.2 :-((

19/7:79.1kg..ned 1.1 kg:-)

26/7:

2/8:

9/8:

16/8:

 

jippi,gikk ned 1.1 kg denne uken og er kjempefornøyd.ha en flott mandag:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til København, Minni! Kos deg!

 

Jeg kom hjem fra hytten i går. Har hatt koselige uker sammen med brødrene mine med familier. Været har ikke vært det store, men men, sånn er det bare. Vi har kost oss likevel. Deilig å komme hjem, da!

 

Har ikke vågd meg på vekten, ennå. Tipper at jeg har lagt litt på meg, men ikke så mye som jeg pleier. Har gått tur HVER dag, og trent til DVD eller "eget" program, NESTEN hver dag... Men, har ikke nektet meg noe, så litt vekt i pluss har det nok blitt likevel. Nå er det full skjerpings, og så skal jeg veie meg i neste uke - må la kroppen normalisere seg litt først :D

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

hei og hopp.

 

Har hatt en toppers tur til København,kost meg masse.Været var strålende,sol og varmt.Ble forkjølet da,men det er noe som hører med når jeg er på tur,hihi.Tett i nesen ,men ellers i fin form:-)

 

 

Fikk sett mye i køben,og ble god mat og drikke.Gikk ned i vekt også,så det var gøy å gå på vekten idag.Gikk ganske mye hver dag,hadde med skritt teller,ble opptil 15000 skritt en dag,puh,det kjentes i beina,så idag skal vi bare være hjemme og slappe av sammen med dyrene våre.

mamma passet katter og fugl mens vi var på tur,men de ble kjempeglade da vi kom hjem:-)

 

Vi var bla innom zoo,og tivoli.Mye folk overalt. Men det er nå alltid godt å komme hjem igjen da,det er sant som du sier kaika:-)

 

fint å høre at du storkoste deg sammen med familien på hytta.

 

god helg folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du hadde det fint i Køben, Minni!

 

Jeg vågde meg på vekten på fredag, og det var nok OPP 1 og et halvt kg. Men, men... Full skjerpings nå, så glir de vel av igjen!

 

Nå skinner solen, men mannen min begynner dessverre på jobb igjen i morgen. Hvis ikke hadde vi reist på hytten igjen. Kanskje jeg reiser alene eller sammen med en venninne. Barna mine kan ikke, hun eldste jobber og den yngste skal på hyttetur med onkel og tante, for å være barnevakt :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

28/6: 79.1kg opp 600 gram.:-(( full skjerpings.

5/7:79.2kg opp 100 gram..huff,men får prøve igjen.

12/7:huff,opp 1 kg, 80.2 :-((

19/7:79.1kg..ned 1.1 kg

26/7:78,1kg -1kg.

2/8:

9/8:

16/8:

 

 

kan nesten ikke tro det,ned -1kg denne uken også,gikk jo mye forrige uke og spiste sundt.Ikke mye snop,men ble jo noen is da. mest saft is:-))

 

kaika: kjedelig at du har gått opp i vekt da:-(( håper du får kommet deg til hytta. fortsatt god ferie,:-)

 

hvordan går det med dere andre??

 

måtte redigere,så jeg hadde skrevet feil,er nok i feriemodus jeg,hehe..:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i dass!!! JAIKS!! 69.1!!! IIIK! Jeg var på 64,noe i mai.. HIMMEL OG HAV! Men, ok, sånn er det! NÅ er det full skjerpings, skal registrerer absolutt absolutt alt av hva jeg spiser. Vurderer å ta nettkurs, men tror jeg skal klare meg bra på egen hånd, må bare ta meg sammen.. Var først på ferie, så syk, så ny ferie og deretter jobb og rammet av latskap, så jeg har ikke trent ordentlig siden..ja..mai..

Og jeg spist som en grevinne også, skal ikke klage egentlig.. Hehe.. Nye uke, nye muligheter!!

 

Full rulle til SATS nå! Og der skal det svettes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting begynner å komma tilbake til normalen, bortsett frå at eg ikkje bur heima lenger. No bur eg hos far til ungane, og der ser da ut for at eg blir. :D

Men vekta mi er fremdeles hos meg... Og den som er her nekter eg å bruke. Den viser 1,5 kg for mykje nemlig! Og da går eg ikkje med på. Eller.........

Uansett må eg komma i gang med trimming igjen. Eg er stokk stiv på morgenen, og har rett og slett problemer med å komma meg ut av senga. Så i kveld blir da 30 days, og så satser eg på ein joggetur i måro.

 

Til høsten må eg veld melda meg på eit treningsstudio, men foreløpig bruker eg naturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært knallflink, Minni! Bare vent - det skal jeg også bli :-)

 

Så kjekt at du har flyttet sammen med faren til barna dine, Sisee! Skal se at de 1,5 kg kommer av pur lykke :-) Lykke, lykke til, håper at dere får det til å funke!

 

Uff, Snegla - det var jo en del på i sommer, da. Nå er det bare å ta seg sammen: Spise sunt og trimme i vei, så kommer resultatene. Du klarer det - helt sikkert!

 

Jeg sendte akkurat lillejenten min (på 16 år...) av gårde med onkel og tante, så nå har jeg litt tid for meg selv. Min kjære og eldstejenta er på jobb, og jeg har 1000 prosjekter på gang... Rydde i skaper og skuffer, male ferdig her og der (etter mitt store maleprosjekt tidligere i sommer), henge opp bilder etter maleprosjektet, må en tur på Ikea og kjøpe ditt og datt... Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, har egentlig lyst å reise en tur til på hytten...

 

Får se hva det blir! Trening blir det i alle fall i kveld :-) Var på spinning på lørdag og lang tur i går, så her trimmes det jevnt og trutt selv om jeg ikke har vært flink med maten i sommer.... Skal skjerpe meg nå... dvs snart... Har jo ferie i tre uker til.. he, he :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke folkens! Jeg har også vært flink idag, ble 6 trimpoeng. Syklet frem og tilbake til jobb (40 min hver vei), og styrke og joggings etterpå.. Tror jeg kommer til å kjenne det ordentlig i armene imorgen, tok nemlig godt på grevinnehenget.. :D

 

Spiste et stort stykke bløtkake på jobb, men har ikke kommet over 1600 kcal for det.. Men jeg fhar ikke spist kvelds, så jeg tok det inn under det, men da føler jeg på en måte jeg jukser litt og ikke tar det på frimerkene. Hva gjør dere?

 

Så kjekt du har flyttet sammen med barnas far Sisee. Noen som har hell i kjærleiken.. :)

 

Lykke til med malerprosjektene Kaika, det er jo husarbeid det også, men det har de kanskje fjernet fra listen her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet mitt ultimate slankemål: Har tenkt meg til Bali i desember for å surfe, og vil ned 9 kg innen det.. Ehm, mulig 9 kg er litt mye for min kropp pga beinbygning, men.. Det er 18 uker til, og da blir det 1/2 kg å gå ned per uke, hvilket bør være en tilnærmet perfekt vektreduksjonsmetode.. :D

 

Var på morgenspin på SATS idag, enda jeg har fri. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

så kos at du har flyttet sammen med faren til barna da,kan tenke meg at barna synes det er kjekt:-))

 

Snegla:så spennende å dra til Bali da, er helt sikker på at du klarer målet ditt.

 

Supert at du ikke kommer over 1600 kcal,jeg pleier å spise kveldsmat selvom jeg har spist sjokolade eller kake.

 

kaika: så heldig du er som har ferie i 3 uker til.lykke til med alle prosjektene du har pågang,skjønner godt at du vil tilbake på hytten siden du liker deg så godt der:-))

 

Idag er det dårlig vær her,regn,og skal visst komme mer regn til kvelden.tenkte lage vaffler ikveld(greteroede oppskrift) de er såå gode.namnam. Må jo unne seg litt godt når en har ferie. Fortsatt en og en halv uke ferie..godt:-)

 

Var på vassfaret bjørnepark i hallingdal på tirsdag,er kjempefint der. Så på de søte bjørnungene,ble født i mars. Gikk rundt hele og tok ca 2 timer,så fikk trim den dagen..puh. Fint vær og sol.

 

Ellers har vi vært hjemme og slappet av,mulig en liten biltur idag. ha en fin torsdag.

 

jeg vurderer å melde meg på et internett kurs til høsten da dette passer best for meg,men klarer det egentlig alene også,er jo bare å spise mindre og trene. Holder meg til ca 1600 kcal pr dag. Blir ikke så mye trim da,men rører mye på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet noe videre med prosjektene min, for jeg reiste på hytten mandag kveld. har akkurat kommet hjem igjen nå. Koste meg i ensom majestet, kjempefint vær, så jeg har solt meg, gått tur og plukket litt blåbær.

 

Nå skal jeg få yngstejenta av gårde til Norwaycup før jeg i morgen reiser tilbake på hytten for helgen, sammen med min kjære og noen venner. Skal bli fint!

 

Ellers blir det fint lite slanking når jeg er på hytten... Koser meg med rødvin og litt chips. Ja, ja, er flink når jeg er hjemme :-)

 

Synes dere er flinke og står på! Stå på - en Balitur høres jo fantastisk ut, Snegla! Og sykle 40 min hver vei til jobb - det er imponerende! Du klarer det sikkert uten kurs, Minni - du vet jo hva som skal til, og vi støtter deg jo :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk ut å være på hytten så mye som du er Kaika. Jeg har ikke vært på hytten på 2.5 år, men skal faktisk inn fra lørdag til søndag. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg..! :)

 

Det er mye god trim i å gå også Minni :D

Selv holder jeg meg mye til aktiviteter som innebærer at man er tilnærmet gjennomvåt etterpå, fikk meg en tur på sats idag også, og nå blir det nok ikke før mandag igjen..

 

Jeg har også vurdert internetkurs, men akkurat nå har jeg ikke råd takket være at lånekassen driver gjøn med meg, og det faktum at jeg tror jeg skal klare det på egen hånd. Ikke meld deg på Minni, så fikser vi det sammen istedet! :D Vet ikke om jeg skjønte kake/sjokoladegreia di riktig, du setter det under frimerker? Eller? Meningen er jo ikke at det skal erstatte et måltid selvsagt, men slik ble det her om dagen, og da har jeg liksom brukt opp frimerkene selv om jeg ikke spiser nok kalorier.. Hum.. Kanksje jeg bare gjør meg selv en bjørnetjeneste.

 

Vel, nå er det natten. Ny dag og nye muligheter imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Lover,skal ikke melde meg på internett kurs til høsten:-) vet jo at jeg får god støtte fra dere,og da skal jeg ikke gå internett kurs.:-)

 

 

Igår ble det litt ekstra snop laget vaffler til kveldsmat og det var kjempegodt,laget den vaffel oppskriften som står i ei grete roede bok og den var kjempegod.anbefales. Skal prøve på skjerpings i helgen. Har ikke lyst til å veie 80 kg igjen!!

 

kaika: høres ut som om du koste deg masse på hytten,lov å unne seg litt da en er på tur synes jeg.Prosjektene dine kan jo vente til høsten. God tur til hytta i helgen.

 

snegla:jepp,setter sjokolade på frimerkene.

 

du klarer å gå ned i vekt på egenhånd,det er jeg sikker på .Vi klarer dette sammen.Vil ned 5 kg innen desember.

 

god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg datt ut like fort som jeg kom inn...ble plutselig nettløs i sommer, og det var ikke bra for viljestyrken! Dere er imidlertid flott motivasjon, er straks klar for ny innsats når jeg ser at dere har humøret med.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...