Gå til innhold

Ned 25 kilo.... hjelp, det blir tøft.


Gjest KimPossible

Anbefalte innlegg

Gjest KimPossible

hei jenter. :)

 

Må si jeg er skikkelig imponert over dere, alle sammen.

Går trått for meg, og har gått opp enda 500 gram siden forrige uke. ;) det er noe dritt, men jeg har ikke gitt opp for det, jeg bare orker ikke å tenke på vekta akkurat nå.

 

Prøver likevel å få trent skikkelig 3 ganger i uka, så det ikke skal bli for ille... ikke akkurat kjempesuksess enda det da, men...

Styrketrening i seg selv gjør nok ikke at man går ned i vekt, siden man styrker, og eventuellt bygger litt muskler av det. muskler veier også mer enn fett, noe som gjør at vektnedgang kan bli treg hvis man trener mye styrke. men fordelen med det (bortsett fra at kroppen blir sterkere), er at jo mer/større muskler du har, jo mer fett forbrenner du.

Jeg satser på en skikkelig økt med styrke hver uke. så blir det spinning og annen fettforbrennende trening ellers. :)

 

vel vel, ønsker dere lykke til videre, og stå på. :)

jeg kommer etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Hei jenter :)

 

Mammo, må bare si det igjen. Super imponert av deg. Du er råflink å trene, og med sykdom. Bøyer meg i støvet.

 

Jeg selv har valgt å ikke ligge så veldig høyt oppe på trimpoengstigen. (Får heller ta litt lenger tid å gå ned i vekt) Har tenkt at det er bedre at jeg trener litt, slik jeg forventer å trene når jeg har kommet meg dit jeg vil være vektmessig. Så når målet er nådd, å jeg skal øke kaloriinntaket, så raser jeg ikke opp i vekt (mange trener ikke like mye når de har nådd målet, å går da opp i vekt når de både øker kaloriinntaket og minker treningen) Bare slik jeg har tenkt. Vet ikke om det er lurt.

 

Hårmodell er ikke så farlig som det høres ut. Frisørene/stylistene forhører med deg hva du er villig til å gjøre. Har vært hårmodell mange ganger både her å i Norge. Har vært superfornøyd alle gangene. Også etter den ene gangene hvor stylisten fikk helt frie tøyler. Denne gangen visste jeg på forhånd at det var hairextension opplæring samt oppsats. Veldig fornøyd med resultatet.

 

Selv er jeg lite imponert av min egen innsats de siste 2 dagene. Har ikke trent noe, å gårdagen gikk ikke som planlagt. Hadde jo forberedt alt av mat før jeg dro inn til byen. Men ikke bestandig like lett å få spist når man skal, selv om sunn mat er tatt med hjemmenfra. Gikk lang tid mellom måltidene. Men fikk spist det jeg hadde tatt med meg. Samboern skulle lage middagen (som jeg hadde kuttet, veid og instruert for han hvordan det skulle tilberedes før jeg dro) til jeg kom hjem. Ringte da jeg var ca 1 time hjemme fra at han bare skulle begynne å lage. Da jeg var 5 min unna ringte jeg på nytt, å da hadde han enda ikke begynt. Da ble jeg så sint og skuffet. Var kjempesulten. Så da kan dere jo bare gjette. Joda, det ble kinamat ;)

 

I dag ble det en ikke planlagt "helgekos" dag. Lagde middagen som vi egentlig skulle hatt i går, å til den ble det et glass rødvin (første glasset med alkohol siden jul). Samt sjokolade til OL kos. Så nå har jeg bare 2 frimerker igjen. Blir nok oppgang ved neste veiing. Men slik blir det når man ikke har full fokus på kosthold og trening. Får ta det som det kommer. Vet selv at jeg ikke har gjort mitt beste, så det får bli som det blir. Får ta meg ordentlig i nakken resten av uken.

 

Middagen var sunn, og en av min favoritter. Ønsker å dele den med dere. Passer kjempegodt til helgen med rødvin og hvitløksbrød.

 

2 boks hermetisk tomat (i biter)

400g potet i terninger

400g fenikkel i strimler (2 store)

400g paprika i strimler eller hermetisk paprika.

600g kyllingfilet i terninger

2 kyllingbuljong rørt ut i 1 dl vann

20g hvitløk

1 ss Oliven olje

1 ss Splenda

2 ss tørket urter

 

Stek kyllingen i olivenoljen med litt salt og pepper

tilsett fenikkel og press i hvitløk. Stek til fenikkelen blir "gjennomsiktig"

Ha i resten av ingrediensene og la alt putre på svak varme i 30 min.

Dette blir 4 store og mettende porsjoner med ca 360 kcal pr porsjon. Går fint å fryse rester, eventuelt spise til lunsj neste dag. Anbefales :)

 

KimPossible: du får stå på, så får det heller ta den tiden den tar. Ikke sant?

Jeg blir nå her en stund fremover. Målet mitt blir tidligst nådd August/September.

Blir nok mange oppturer og nedturer frem til da. Vi får bare støtte hverandre så godt vi bare kan. For vi har jo et felles mål, å det er ned i vekt, med alle fordelene det vil gi.

 

Nå skal jeg ta kveld herfra. Også skal jeg ha full fokus resten av uka med litt brannslukkning fra de siste 2 dagene slik at det ikke ødelegger hele opplegget mitt.

 

Natta fra London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1989

Yanthi; Gratulerer så mye med 7 tallet først! blir nok en studt til at det står på denne vakta for å si det sånn! Men utrolig morro da, at du kan se fremgang!! Det er helt klart både opp å ned turer, skal man se oppturene må man også ta med seg nedturene! Det viktigste er bare å ikke gi opp! Gi jernet fra neste uke av! Det vil gi resultater til slutt!

 

Mammo; Ned 800 gr, det erjo kjempe bra! jeg er virkelig imponert over hvordan du får det til, med sykdom og det hele! Du bør virkelig være stolt over deg selv!

 

Kim possible; Noen uker er det bare sånn! Men er sikker på at du kommer sterkere tilbake! Stå på og ikke gi opp ;)

 

I dag har det vært en tråki dag, jeg dro hjem uten å trene, følte meg ikke spesielt fornøyd med det.. Men ikke nok med det dere! Jeg dro hjem og spiste som en hest, jeg var så sulten i dag! Veit ikke hva som gikk av meg, men begynner å bli ganske så lei av salat og alt det sunne, og ja nå sitter jeg her å angrer!! Men va får jeg gjort?! Bare å dra på trening igjen i morra! 2 timer blir straffa!!

 

Det med styrketreningen som jeg nevnte her; Jeg har merket at jeg har blir mindre og virkelig fått strammet opp armer og lår! Og jeg veide meg på mandagen, nå står vekta på 87,9! Endelig på 87 tallet! Jeg er utrolig fornøyd med det! Men neste uke får jeg besøk fra norge så blir nok ikke stort med trening! Så jeg er veldig redd for å gå opp mye! Men det gjelder vel bare å spise sunt :)

 

Keep going, girls :)

Klem fra over there :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente1989: Husk at det er veldig viktig å spise hvis du er sulten! -Bare prøve å la det være sunt det som går ned, da... ;)

 

Vi kan ikke være like flinke hver dag, og det må vi bare tåle. Så lenge vi klarer å være flinke jevnt over, så går det nok bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var denne dagen også over, bare morgendagen igjen så er det ny veiing. Føler tiden går kjempefort for øyeblikket. Februar måned bare suster forbi.

 

Denne dagen har gått sån passelig. Har enda forbedringspotensiale. Kom rett over 1500 kcal i dag og fått samlet meg 2,5 TP. Fornøyd at det ble så pass med 1,5 timers gange og 30 min pilates. Har vært moderat med treningen da jeg ikke skal vaske håret på 3 dager pga extension.

 

I dag ble det nutella på brødskiven til lunj, mellommåltid og kvelds. Vet det er fy, fy, men av å til blir jeg så matlei å da er det bare nutella som hjelper. Er bare så vidt jeg smører litt på skiva, så det blir ikke så gæli kalorimessig. Men er jo alt for mye fett. Den blir nok ikke helt kuttet ut med det første, da jeg er veldig avhengig av den, men jeg har moderert meg veldig.

 

Jente1989: av og til får jeg også slike dager hvor jeg er supersulten og bare spiser og spiser. Føles som om jeg aldri blir mett. Jeg har litt troen på at du egentlig spiser litt for lite kalorier i forhold til den treningsmengden du har. Vet jo at du har gått masse ned i vekt til nå med ditt kosthold og treningsregime. Er jo kjempebra at du er nede på 87 tallet (ikke lenge igjen til 7 tallet først ;) )Men vet du hvor mange kalorier du spiser pr dag og hvor mange TP du får pr uke?

 

Mammo: Synes du er flink å stå på. Hvordan går det med deg? Formen bedre?

 

KimPossible: Håper du enda er med oss selv om det har vært litt motgang. Heier på deg!!

 

Nå tar jeg snart kvelden. Skal bare kose meg med siste rest av fruktrasjonen. Døgnrytmen min er nok desverre litt ute å kjører med det sene OL-programmet.

 

Ha en fortsatt fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, formen min er litt bedre nå. Hoster mye fortsatt, men halsen er ikke særlig vond lenger. Endelig. Så nå venter jeg bare på at forkjølelsen skal gi seg..

 

I dag har jeg allerede fått 1.4 TP etter 30 minutters skitur på morrakvisten! Kjørte ungene i bhg, og når jeg kom hjem igjen gikk jeg rett i skiskoene og tok to runder i gata her. Snøen LAVER ned, og brøytebilen har ikke vært her enda, så da gikk det an å gå på ski rett utenfor døra! :)

 

Nå er planen å fortsette der jeg slapp i går med syingen. Det er liksom jobben min denne uken, siden jeg har vinterferie på skolen. I dag skal gutten min få seg en ny bukse og genser, og så skal jeg få begynt å montere brudekjolen. Har som mål å klare overdelen i dag. Kunne klart hele kjolen, men da hadde det ikke blitt så nøyaktig som jeg vil, så best å ta seg god tid med en sånn kjole... ;)

 

Jeg heier også på deg, KimPossible! Håper det snur for deg nå, og at nedgangen løsner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver bare noen få ord før jeg hopper til sengs. Måtte bare få med meg semifinalen til curling gutta. Jippi vi er i finalen! Nå krysser jeg bare fingrene for samme utfallet i denne finalen som i 2002 :) Er også fornøyd med stafett jentene. De imponerte stort idag. Har rett og slett vært en super OL kveld. (Litt trist på Magnus Moan sine vegner da :) )

 

Ble litt for lite kalorier i dag enn det jeg bruker å ligge på for tiden. Har ikke vært flink å spise alle måltidene mine. Tror ikke det er bra for forbrenningen :) Ble også en liten pose med potetgull (25 gram og med mindre fett) til OL kos. Ser jo selv at det har blitt vell mye sprekk på kveldene foran OL sendingene. Men, men. På mandag er det tilbake til hverdagen og full fokus. Har faktisk unnet meg LITT ekstra med god samvittighet. Er jo på langt nær så stort inntak som tidliger. Nå har jeg brukt 2 frimerker for mye, og det før helga..... Så vekta får bare vise det den viser i morgen. Det blir som det blir. Har sagt det før, men det går liksom helt greit når jeg vet at jeg ikke har gjort mitt ytterste. Blir liksom et slag i tryne når man selv føler at man gjør alt riktig å man ikke ser fremgang.

 

Mammo: så deilig å ha samlet trimpoeng så tidlig på morgenen. Skal selv begynne med 30 day shred treninga fra onsdag 3 mars (da er det 31 dager igjen til 30 års dagen, tenkte å sette inn et ekstra gir på trening og kostholds fronten ;) ) Ønsker å få det unnagjort med en gang frokosten er fortært, før dagen min ordentlig starter. Tror det vil passe meg fint. Fikk du montert mye på brudekjolen?

 

Ellers vil jeg komme tilbake med resultet fra morgendagens veiing uansett utfall....

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Da var jeg her inne igjen, men bare en liten tur for å oppdatere dere om veiieresultatet. Ble 300g ned. Er kjempe fornøyd med at det ble nedgang i det hele tatt, men likevell litt skuffet over meg selv og min egen innsats, for hvis jeg hadde vært flinkere hadde det nok vist mer nedgang.

 

Men, men. Tenkte å rapportere inn her med et veiieresultat i morgen også (litt uoffesielt). Da har jeg holdt på med GR opplegget i 8 uker. Regner med at det ikke er de store forandringene på vekta til da, men fint å ha statestikk på hvor mye man går ned pr "kurs".

 

I dag skal jeg gjøre en ekstra innsats på treningsfronten. Har bare skaffer meg litt over 4 TP til nå i uka, å da må jeg trå til litt ekstra slik at jeg kommer opp i 10 TP før uka er omme.

 

Hvordan planer har dere for helga? Blir nok bare litt husarbeid og OL titting her hos oss.

Ønsker dere ellers en riktig god helg.

Klem fra London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Her er planene å se OL og har besøk av foreldrene mine. En skitur på ettermiddagen og en god økt på treningssenteret i morgen formiddag står også på planen. Skal hente ungene i bhg om en time, så har det litt travelt her nå med å få rydda ferdig huset først... Menmen..

 

Ble ferdig med overdelen på brudekjolen i går. Fortsetter med den på tirsdag, for nå er det litt for mye folk her og gulvene er skitne igjen.. -De må nesten være reine når jeg skal legge brudekjolen utover gulvet her med nåler og det hele...

 

300 gram er jo greit det, yanthi! Meeen, jeg kan være enig med deg også. Hvis min vekt viser 300 gram ned så blir jeg litt skuffa jeg og. Må innrømme det... Men er bare å stå på videre og ta i nye tak, så fortsetter nedgangen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Glemte å skyte litt av meg selv ;)

I går hadde vi kaffebesøk hvor det ble det satt frem kjeks og kaker. Hadde vært ute i 3 timer med hunden og var kjempesulten da lunsjen ikke var fortært. Passet på å sette fram oppskåret melon og ananas og litt skrellet klementin. Gikk helt fint å styre unna kjeksen med sjokolade å bare drikk te å spise frukt selv om det er lett å ta feile valg når man er skrubbings. Kaffegjestene satt også pris på frukten, og de spist omtrent like mye frukt som kaker. Fornøyd med meg selv da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjennomført dagens treningsøkt. 4,2 TP i dag! ;) Og 2,4 TP i går for skituren.. Ble 45 min ski i går. Rakk ikke mer før vi skulle ha selskap..

 

Nå er det bare 12 dager igjen til vi skal på Kiel-tur!! Gleder meg kjempemasse. Håper på å se 8-tallet først før den tid.. Er et godt stykke igjen enda, med tanke på tiden, ser jeg... Håper virkelig jeg har gått ned en del nå på mandag, altså!!

 

MAten går greit, men det blir litt lite om formiddagen, og så heller litt mye på ettermiddag/kveld.. Men det blir vel fort sånn når man har besøk, at det blir litt kveldskos. Heldigvis så er det mat vi koser ossa med, og ikke snop...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammo: Har det også slik at det blir litt lite inntak på dagtid kontra ettermiddag/kveld. Føler ikke jeg går sulten på formiddagen, også er jeg bestandig redd for at det skal bli lite mat resten av dagen om jeg spiser mer tidligere. Men det er skjelden/aldri jeg går å legger meg å føler sult. Blir helle motsatt at jeg er stapp mett på grunn av at jeg har fylt i meg mat for å komme opp i rett antall kalorier. Men er nok best å spise mer på dagen og mindre på kvelden. Man har jo ikke behov for mye energien når man skal sove. Jeg må i alle fall bli flinkere til å fordele maten bedre utover dagen. Har veldig tro på at du kan klare å se 8 tallet før turen din. Du har jo en veiing nå mandag som du sikker har gått ned, også er det jo nesten 2 hele uker til du drar, så 2 kilo er nok borte før den tid skal du se :) Bare å være fokusert på veien frem til målet.

 

Jeg gikk på vekta igjen i dag for å se hvor stor nedgang jeg har hatt på et GR kurs. Nå går jeg ikke på kurs, men artig å se hvor mye jeg har gått ned på samme tidsrom som et kurs varer. Vekta viste det samme som i går å gir et samlet vekttap på 5 kg. Dvs at 20% av mitt ønsket vekttap er tilbakelagt. Ikke superfornøyd da mange går ned mye mer i løpet av et GR kurs, men glad for at jeg endelig har tatt fatt i et vektproblem som jeg har hatt ganske lenge. Jeg får bare fortsette selv om jeg må holder på i både 4 og 5 kursperioder til. Ned skal jeg og målet skal til slutt bli nådd. Har jo også lest om flere som har gått ned mer på kurs 2 enn kurs 1. Så ser lyst på fortsettelsen :D

Nå har jeg ikke noen cm mål å oppgi da jeg ikke har tatt målene mine i denne perioden, men jeg har før å etter bilder, (noe som jeg vil fortsette med da dette er veldig motiverende) så om noen er interressert i å se mitt tap av cm, kan jeg få lagt de ut på nett.

 

Ellers ønsker jeg alle en fortsatt fin helg.

Klem fra London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yanthi

Akkurat nå sitter jeg å er ganske så fortvilet over meg selv. Ser over uka som akkurat er over og liker ikke utviklingen. De sunne forandringene jeg tidligere var så flinke med har sakte men sikkert svunnet bort. Motivasjonen er rett og slett borte og jeg har egentlig gitt litt f***. De "gamle" uvanene som jeg prøver å bryte ned er kommet til overflaten igjen. Hvorfor skjer dette? Hvorfor er motviasjonen borte når jeg ser at vekta faktisk går nedover? (Det går ikke så fort, men det går jo rette veien når jeg gjør de rette tingene). Jeg ser jo forandringene.....hvorfor er ikke det nok til å holde på motivasjonen?

 

Er jo fulstendig klar at man har svignigner i løpet av en vektredusjon. Mange oppturer og noen nedturer. Gamle vaner tar tid og endre. Men når jeg tenker meg om så har jeg vært i denne situasjonen mange mange mange mange ganger før, også slipper man taket og pludselig er det gått 2-3 mnd uten at man har tenkt på vektreduksjonen, og alle uvanene er tilbake og når man da går på vekta igjen, så er man tilbake på startstreken.

 

Eneste jeg er fornøyd med denne uka er at jeg har kommet opp i minimum 10 TP som er mitt mål pr uke. Har samlet 10,5 så det holdt akkurat. Men det er også det eneste "lyspunktet".

 

Uken begynte passe bra, men noen "kjepper i hjulet" førte til 3 fastfood leveringer hjem denne uka. Kaloriinntaket denne uka ligger gjennomsnittlig pr dag på 1629 kcal. Høres jo ikke aldeles ille ut, men hvist man ser bak antall kalorier, så er det en særdeles dårlig uke med alt for få måltid og 5-6 ganger flere frimerker fortært enn anbefalt pr uke. Det som er kommet igjennom munnen har ikke vært bra. Er i utgangspunktet ikke flink til å drikke vann, men denne uka har det vært ekstremt dårlig.

 

Når jeg tenker tilbake så tror jeg ting begynte å glippe litt for 14 dager siden, også har det sakte men sikkert sklidd mer og mer ut frem til nå. Jeg har jo vært ekstremt heldig som har hatt nedgang hele veien, men de siste dagene har kostholdet vært så ille at det er et lite mirakel hvis det ikke er oppgang ved neste veiing nå onsdag.

 

Så nå må det virkelig en snuoperasjon til slik at jeg ikke havner i samme fella som tidliger. Skjønner jo at det meste ligger i hode å at det er der jeg faktisk er nødt til å gjøre forandringene. Så fra i morgen må jeg ta frem hypnose/motivasjons cdene å lytte litt på de slik at jeg kommer meg på rett vei igjen. Trenger en dytt i riktig retning nå, så dere får ønske meg lykke til.

 

Ta meg gjærne i øra å spark meg litt i baken, så får jeg litt ekstra hjelp til å finne frem til rett spor. :D

Trenger litt hjelp med motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yanthi: SKJERP DEG!!!! Neida... :D Men du ser jo hva som skjer selv, og klarer å reflektere bra rundt det, så mitt råd er: BIT tenna sammen. Fokuser. Glem de to siste ukene og de negative tankene. Ta deg selv i nakken og tenk: Jeg SKAL klare dette, SELV om motivasjonen svikter! Du har jo klart over 10 TP, og det er kjempebra! Målet for denne uka er å slå det resultatet. Ok? I tillegg til at du SKAL drikke 1 liter vann hver dag. -Du må rapportere til meg... *hehe* Jeg har tro på at du klarer dette, selv om det butter litt imot nå!

 

Over til meg. Litt skuffa over dagens resultat. Selv om jeg vet jeg skal være fornøyd med 500 gram ned...og inn en cm rundt magen. Har vært så superflik til å trene den siste uka, og har spist noen lunde greit, men det ble litt mye i helga... Og samme som deg, Yanthi, for få måltider, og de som er blir da for store...

Men jeg får vel bare brette opp ermene og sette igang igjen. Har alt gått en time på ski og drukket en liter vann, så jeg er godt i gang.. hehe.. Skal på trening igjen i kveld. Lenge siden jeg fikk med meg en mandagstrening nå, så det skal bli gøy med litt aerobicdans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yanthi

Fint å ha deg her mammo :) spesielt når det butter litt imot. Skal skjerpe meg. Nå blir det ut på en trimtur med hunden, å når jeg kommer inn igjen skal jeg høre på motivasjons cd. Det hjelper nok på. Men aller mest hjelper det med slike gode tilbakemeldinger som jeg får fra deg :)

 

Jeg skal klare alle tingene du sa. Det har vi en avtale på :D

 

Ellers synest jeg det er kjempebra med din nedgang på 500g. Nå har du bare 1,5 kg igjen til du drar på tur, å det har jeg STOOOR tro på at du klarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Hei folkens.

Nå har jeg vært fjern og lite aktiv her en stund. men NÅ er jeg tilbake. for fullt. :D

Jeg LOVER!

Føler endelig at jeg har kontroll på jobben, og kan fokusere mer på å spise riktig og trene mer igjen. :)

Liten statusrapport før jeg fortsetter; opp 100g denne uka, ikke spes bra, men bedre enn forrige uke. Så nå veier jeg 88,6 kg.... litt surt å tenke på, siden jeg startet 11 januar, og ikke har gått ned mer enn 1,4 kg til nå. (hadde jo gått ned mer, men har spolert det litt.

Planen for mars er å få vekk 4 kg... så får vi se da, hvor mye det blir.

har vært riktig så flink i matveien i dag, er storfornøyd, men ett eller annet har gjort meg skikkelig oppblåst, og det er ubehagelig. men det går vel over.

Skal på spinning igjen i dag. har ikke trent siden 21 februar!!!! blir godt med en skikkelig treningsøkt.

Og i gårkveld bestemte jeg meg helt plutselig, sånn uten å tenke, at i mars skal jeg ikke drikke brus. Av noe slag! Det blir ikke noe problem, bare jeg drikker nok vann (evt med funlight oppi) så kommer jeg ikke til å tenke på brus i det heletatt.

 

var veldig rolig på jobben i dag, så jeg sneik meg til å lese hva dere har holdt på med i det siste. (sier seg selv at det tok litt tid da.. ). Blir for mye å skulle kommentere alt, så jeg avstår fra det, så får jeg heller bli flinkere igjen til å backe dere opp etterhvert. Ikke sant?

 

Ha en toppers uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se deg Back on Track igjen, KimPossible! Godt å høre at det går seg til på jobben. Er ikke alltid like lett å ha ørten ting i hodet på en gang, nei...

 

4 kg på en måned skal jo gå an, men ikke alltid like lett. Jeg tror nok jeg skal være fornøyd med 3 kg på en mnd, for her går det litt seint nedover...

 

Lykke til på spinningen i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Urk... cambridgesuppe og kyllingfilet til middag. suppa var pyton, men kyllingen var god. Jaja. 1 time til spinning, og takk for det.

 

4 kg er vel kanskje litt for optimistisk, men det er jo lov å håpe. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæsken døtte meg!!! Jeg har fått 7,8 TP i dag!!!! *dåne* HAr virkelig fått tatt meg ut i dag... 1 time skigåing, 1 time dansaerobic, 10 min rokkering og 10 min ellipse... Kan sove med god samvittighet i dag, ja!

 

Skal ha en treningsøkt i morgen og, men den blir litt roligere med blant annet yoga..

 

Nå skal jeg ta meg en dusj og så må jeg sy litt mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk... cambridgesuppe og kyllingfilet til middag. suppa var pyton' date=' men kyllingen var god. Jaja. 1 time til spinning, og takk for det.

 

4 kg er vel kanskje litt for optimistisk, men det er jo lov å håpe. :D[/quote']

 

Usj.. Det hørtes ikke så godt ut nei... Den suppa.. Tipper du er mør og god i låra nå, etter spinningen? Litt deilig også, ikke sant? Nå etterpå når du vet hva du har gjennomført?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Dæsken døtte meg, sier jeg også Mammo. Det var imponerende!!! Trente styrke i 1 time etter spinninga også, så har fått til 5,8 tp jeg også! KJempefornøyd. :-D

Ble 1118 kalorier det! vekk som en sviske, svusssj... (hehe, inspirert an Bridget Jones dagbok der. boka, altså, ikke filmen)

Trengte den ekstra treninga, for jeg planla å spise 2 vaffelplater med syltetøy til kveldsmat.. og det var deeeilig. :D med et stort glass lettmelk til.

Dagens totale kaloriantall: 1800 og noen små. jaja, når jeg forbrente så mye på treninga, så er det greit.

 

Halveis i spinnigtimen føler jeg meg døden nær, men jeg vet at hvis jeg pusher i 5 minutter til, så går det over, og 2 minutter etter at timen er ferdig er det skikkelig deilig, kjenner at man har fått brukt kroppen. Kjenner det ikke i låra egentlig, men i magen og ryggen. (da har jeg gjort det riktig, ifølge treneren) man skal stramme magemusklene hele tiden, så man kjenner at det er bena man jobber med, og ikke overkroppen. skal være avslappet i armer og skuldre. brukte et par timer på å få det til riktig. skal ha tyngden bak, hele tiden. jaja. Var uansett deilig. God natt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel blåst!! Knallbra jobba!! :D:) Den kveldsmaten din hørtes nydelig ut.... Min kveldsmat var yoghurt med musli, en banan og masse nøtter.. Har spist jevnt og godt i hele dag, men alle måltider har lagt litt under anbefalt, så måtte ta igjen litt i kveld. Men nøttene hjelper veldig godt på uten å veie for mye! Drikker foresten bare skummetmelk jeg nå. HAr gjort det et år eller to. Nå syns jeg lettmelk er tykk.. hehe...

 

Har dessuten vært knallflink å drikke vann i dag. 12 glass!!!

Hvordan går det med ditt vanninntak Yanthi? Har du klart en liter, som avtalen var?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yanthi

Først av alt: Så fint å ha deg tilbake KimPossible. Bra at du nå er fit for fight. :)

 

Dere imponerer meg begge med trenings innsatsen deres. Blir helt satt ut her. Selv var jeg ute på gåtur med hunden i 2,45 timer, men førte det opp som 1t og 50min rolig gange. Blir jo litt prating med andre hundeeiere, så ikke like lett å vite hva man skal skrive.

 

Kjenner at jeg har en down periode med helsa. Så jeg la meg litt etter gåturen å vips så var det gått 3 timer.... Så det har ødelagt litt for spise og sovn mønsteret mitt i dag, men vet at det som er spist er sunt og godt for kroppen. Har bare vært litt lenge mellom måltidene samt at jeg sitter her kl 00:30 å har i underkant av 1300 kcal. Skal prøve å få spist en liten fruktskål med litt mandler for å få opp kaloriinntaket litt ekstra før jeg kryper til køys. Til middag ble det fiskeboller i hvitsaus. Det var så godt siden det var så lenge siden jeg har spist det nå. Så glad for at vi bor så nærme den norske sjømannskirken her i London. Det er så flott å kunne handle litt norske produkter derfra.

 

Jeg har også fått trent 30 min pilates, så er kommer opp i 3,1TP totalt i dag.

Å jada Mammo. 9 glass vann er kommet i kroppen til nå (kanskje det blir ett til før jeg tar kveld :D ), så er egentlig veldig fornøyd med innsatsen i dag selv om ikke alt er riktig 100%

 

Jeg har også tenkt som deg KimPossible at mars måned skal jeg ikke drikke brus av noen slag og heller ikke potetgull og sjokolade. Det er for at den siste tiden har det sklidd veldig ut her hos meg, å det har blitt fortært mye mer enn det man kan unne seg i form av frimerker. Så denne mnd skal jeg rett å slett holde meg helt unna det. Det er i alle fall tanken. Hadde jo som opprinnelig mål å komme meg ned til 75 kg til min 30 års dag. Ser at det kan bli veldig tøft og urealistisk for meg å oppnå da det er 4,5 kg som skal bort til 2 april. Vi får bare stå på så godt vi kan, så kanskje vi klarer 4 kg på 1 mnd :)

 

Nå får dere ha en riktig god natt, også får vi bare ta godt tak i de gode vanene i morgen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra jobba i går Yanthi! Husk at vi jobber med vann og treningen denne uken, så får vi maten på plass den neste :D En ting av gangen... Vær glad for at du har klart over 3 TP og fått i deg nok vann. Og hvis maten du spiste var sunn så er jo det kjempebra det også, så får det bare være at det ble lenge mellom måltidene. Det er ikke sånn hverdagen er, at man alltid kan spise hver tredje time...

 

Jeg har ca 4 TP i dag, og har ikke fått i meg lunsj, men har spist mye frukt, så håper det holder kroppen i gang, så får lunsjen fordeles på de andre måltidene.. Har vært på farten i dag helt til nå, så ikke så lett å spise rett da. Men kjøpte sånne wasa-sandwich på obs (2 for 10) og de er kjempegode, og redningen i bilen på vei hjem... Perfekt mellommåltid!

 

I dag skal vi ha grøt til middag. Ikke akkurat slankekost, men har 3 liter melk som går ut i dag... Koker grøten på skummet melk, så det blir jo litt sunnere enn om det var H-melk som det står på pakken at man skal bruke..

 

Skal ha en treningstime i morgen, og så er det pause til lørdag. Men skal kanskje jobbe lørdag, så da utgår eventuelt treningen den dagen. Har lange dager på jobb de neste dagene, så det blir litt travelt. Men, men.. Er vel sånn de fleste har det, så jeg må vel tåle det jeg og.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Kjenner at jeg egentlig er møkk lei av å tenke på mat. :D

Og av å tenke på vekt. men hvis jeg ikke gjør noe med vekta, kommer jeg alltid til å tenke på den, og at jeg veier alt for mye. Men nå er jeg rett og slett lei lei lei. Krysser fingrene for at en god natts søvn fikser humøret.

Har oversteget 1600 kalorier i dag ja, fullstendig unødvendig, men hodet bare koblet ut. gjort er gjort. Får prøve å styre meg bedre i morgen.

 

Jaja. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...