Gå til innhold

Krusmyntes jakt på lavere vekt


Gjest Krusmynte

Anbefalte innlegg

Gjest Krusmynte

Jepp - woo-hoo!!!! - for dagens resultat!!!

 

Som noen av dere har fått med dere lagde jeg meg et delmål for første gang for noen uker siden. Pleier ikke å sette konkrete vekttall til konkrete datoer fordi jeg blir så inderlig skuffet om jeg ikke klarer det.... Målet mitt var altså minus 15 kg til jeg dro på ferie - 0,5 kg per uke. Trodde så absolutt at løpet var kjørt da det gikk tregt første uken og deretter opp 0,3 uken etter. Men så skjedde mirakelet - jeg gikk ned 0,9 forrige uke, og med 1,4 nå har jeg jaggu klart det! Vet ikke om andre hadde trodd at jeg skulle klare det, men jeg trodde det IKKE og hadde egentlig lagt målet langt vekk. Som FruFleksnes sa så ser jeg ikke noe annerledes ut i den nye, lekre bikinien om jeg veier 114,5 eller 115,7 og slo meg egentlig til ro med at hun har jaggu rett. Igjen. :P Men så løsnet det altså..... En fantastisk deilig start på ferien!!!!

 

Turen går altså til Tyrkia på onsdag ettermiddag, så dere blir ikke kvitt meg helt med en gang. Gludrer meg veldig - blir godt med sol og sommer, men spent på hvordan det blir å reise alene. Det meste er klart til avreise nå. Dvs alt jeg trenger er i hus, det må bare i kofferten. Som igjen gir problemer - hva i alle dager skal jeg ta med? Blir vel å finne frem alt jeg har lyst til å ta med for deretter å luke ut det jeg tror jeg ikke kommer til å bruke.

 

Målet for ferien er som jeg skrev under å ikke gå opp i vekt. Håper på å få svømt litt - er ikke veldig flink å svømme, men bevegelse i vann er jo god trim. Ellers blir det mye vandring regner jeg med, og så er det trimrom på hotellet. Har mine tvil om at det kommer til å bli brukt, men går jo an å ha ambisjoner! *ler*

 

Ferie er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 553
  • Created
  • Siste svar
Gjest FruFleksnes

YES YES!!!!! GRATTIS, du klarte delmålet til ferien!!! Tror jeg er like glad som deg, Krusmynte :P;) Hjelpe meg så flott!!!!!!!!!

For 2 uker siden begynte jeg å bli redd du ikke skulle klare det, men så løsnet det og denne uken "flesker" du til med et meget pent tall!!!! Stemmer at man ser lik ut i bikinien om en er 114,5 eller 115,7, MEN det hjelper SÅÅÅ godt på selvfølelsen og motivasjonen, å nå delmålene sine.

Tenker du smiler fra øre til øre i dag :) Dette var en flott start på ferien din!

 

Pakketips: Alt du tenker på å legge i kofferten, PRØV plaggene først!! Selv hadde jeg med klær som både var for store og for små. De blir ikke brukt og er bare koffertfyll.

Nyt resten av denne gledelige dagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Jeg tenker ofte på dere her inne på vektklubben. I natt var forumet med i drømmene også......

Du og jeg var på sydentur. Vi gikk på stranden i bikinier......det er det eneste jeg husker.

Vet ikke om vi var tykke eller tynne, hihi :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Å nå sine mål er deilig selv om det liksom ikke er verdens undergang med noen gram her eller der.. Det er jo noe med hva man vet oppi hodet sitt.

Håper du får en knallfin tur !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, så flink du har verdt:)

God tur til tyrkia, elsker tyrkia det er så herlig der:) Skulle ønske deg var meg som skulle ditt hehe:)

 

Husk å ha plass til alt det du skal shoppe også hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Heldige deg, snart sitter du på en flott strand og solen skinner!! :P

Ta smarte valg der nede, plei deg selv og nyt feriedagene.

Når du sitter på flyet i morgen, er det nok slutt på å "gludre" (hihi)

 

Ønsker deg en herlig ferie, Krusmynte :) :)

 

Klem

 

PS: Vet jeg kommer til å savne deg på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Tusen takk for positive tilbakemeldinger og ønsker om god tur! Har nå nyskrelte legger (jepp - har vært på voksing i dag. Au!) og kofferten er begynt å bli relativt ferdigpakket med unntak av toalettsaker. Flyet går jo ikke før sent i morgen som akkurat nå er noe drit, for jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg akkurat nå. Det kommer nok til å snu etterhvert, men.... Den der alenereisingen er en stor terskel for meg kjenner jeg. Og jeg er kjemperedd for at det ikke skal være noen suksess, og all krisemaksimeringen - som jeg har vært ekspert på så lenge jeg kan huske - gjør at jeg har fryktelig lyst til å trøstespise. Har ikke gjort det og kommer ikke til å gjøre det, men lysten er veldig tilstede... Men i kveld skal jeg heller kose meg med ferskt brød til kveldsmaten og Grey's Anatomy på TV - hvem trenger vel egentlig snop når man har en McSteamy og en McDreamy? :P

 

PS: Vet jeg kommer til å savne deg på forumet!

Tusen takk, Caroline! Jeg kommer nok til å savne dere og - kjenner jeg blir så glad av alle de positive vibbene som er her inne og all støtten folk gir hverandre. Vi er flinke!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(.. Men i kveld skal jeg heller kose meg med ferskt brød til kveldsmaten og Grey's Anatomy på TV - hvem trenger vel egentlig snop når man har en McSteamy og en McDreamy? :))

 

 

 

 

Håper du treffer en real Mc Steamy eller en Mcdreamy, på turen din!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig velkommen i kofferten skal du være! Flirte godt da jeg leste om drømmen din - slank eller ikke, vi hadde det sikkert kjempegøy!!!!

 

Snart kommer privatsjåføren (mamma) og henter meg for å svippe meg til Flesland, så nå blir det stille herfra i 2 ukers tid. Ikke kos dere for mye uten meg! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp hilsen fra varmen! Koser meg på ferie.... Det sies at mørke farger gjir illusjon av slankere, så jeg jobber hardt med brunfargen! Var mye ute og tuslett de første kveldene, helt til jeg fikk fem vannblemmer en kveld hvorav den ene virker betent. Festlig! Forkjølet er jeg blitt og. Så nå skal det spises middag og så går turen til apoteket for litt nesespray.... Men rent bortsett fra det har jeg det superdeilig! I morgen blir det båttur til avveksling fra stranden.... Håper det går bra med dere alle!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Åå så kjekt å høre fra deg, Krusmynte!! :(

God bedring, god båttur og kos deg der nede....håper du treffer noen hyggelige folk på din vei!!

Ta vare på deg selv :)

 

Stoor klem fra

Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chocoholic1981

Takk for hilsen, Krusemynte....jeg er missunnelig..men her i Trøndelag er været også knall for tia...og varm...deilig sensommer :)

 

Har vel overstått min første GR kursdag :)

Og er overraska over hvor mye jeg kan spise...sliter med å oppnå den kalorimengden jeg skal :S

 

Blir forhåpentlig bedre etterhvert :(

 

Klem

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tusen takk for hyggelige hilsner. Og kjekt å høre at jeg har vært savnet ihvertfall her inne!

 

Turen har egentlig gått greit. Dagene har vært veldig bra, kveldene til dels litt stusselige. Men ble tilslutt kjent med et hyggelig par østfra som jeg tilbragte en del tid med - lå ved siden av dem på stranden en dag og måtte bare kommentere strikketøyet som ble tatt frem under parasollen... *ler*

Maten har det gått relativt greit med egentlig. Har vært gode og varierte buffeter til både frokost og middag, og en gang i blant til lunsj også. Til frokost var det forskjellige typer brød, oster, skinke, grønnsaker, kokte egg, omelett, havregryn, cornflakes o.l., syltetøy, grønnsaker og frukt. Altså veldig variert. Middagen likeså, alltid med et godt utvalg salatingredienser, grønnsaker og diverse typer kjøtt og fisk og sauser var gjerne ved siden av. Og alltid frisk frukt til dessert! Deilig... Har vel egentlig sjeldent spist så variert og sunt på sydenferie før som jeg har gjort denne gangen.

Vekten har jeg ikke gått på enda, tenkte å ta det i morgen tidlig bare for å sjekke tingenes tilstand. Tviler på at det har gått ned, blir glad om den står i ro men går den opp så går den opp - da tar vi det som det kommer. Har ikke offisiell veiing før mandag igjen, men nysgjerrigheten lenge leve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Så kjekt å høre fra turen din!!! Maten høres veldig god ut på hotellet du bodde på.

Håper du har fått fin brunfarge...stor forskjell på 1 og 2 ukers tur. (Iallefall får jeg finere "tan" på 2 ukers tur)

Lykke til på vekten i morgen ;)

 

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...