Gå til innhold

Krusmyntes jakt på lavere vekt


Gjest Krusmynte

Anbefalte innlegg

  • Svar 553
  • Created
  • Siste svar
Gjest Krusmynte

Er ikke så ofte jeg er superfornøyd med at det er mandag. Eller gørrtidlig for de saks skyld.. Egentlig kunne godt vært neste mandag for da har jeg ferie!!! Men nå er det engang ikke det. Men når man står opp og ser at vekten viser 0,9 kg ned siden forrige mandag kan jeg ikke være annet enn happy! Målene viser enda 2 cm inn også (irriterende at hoftemålet mangler på tabellen her inne altså!) og det er jeg også veldig fornøyd med. Så alt i alt en meget bra start på uken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Grattis med flott ukeresultat....herlig å se et så fint tall en mandag morgen!!!! :)

Irriterende at de ikke har hoftemål på tabellen her inne. Vi har jo mistet flere cm enn det som vises der. Er helt enig!!! Men det viktigste er jo hva vi ser i speilet og hvordan vi føler oss :)

Ønsker deg en finfin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et flott ukeresultat :)

 

Så bra at du greide å "slite" deg ut av sofaen , til tross for regnvær og andre hindringer :)

Jeg er egentlig litt glad i ruskevær, så jeg kjente på at nå kan bare høsten komme, når jeg leste innlegget ditt.

Veldig mange klager på været her på Østlandet i sommer, det kan jeg ikke helt forstå. Gradestokken har vist +- 20 grader i all evighet. En skur i ny og ned har gjort at plen og blomster har blitt selvvannet. Og jeg har gått i shorts, så og si hver eneste dag- man kan vel ikke klage da!?!

 

Ha en fortsatt "happy day" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inn I Bunaden

Åh, jeg synes det kan være så koselig å gå tur i regnet. En blir fort våt og skitten, men da kan en jo bare gå og gå uten å bli noe verre. Og det synes ikke at jeg svetter som en gris med en gang, det fuktige i fjeset kan være regn for andre - da føler jeg meg bedre.

I sommer kjøpte jeg ny regndress til 1500 kroner, myyyye penger i min lommebok, så nå liker jeg hver gang jeg kan ta den fram og bruke den - skikkelig deilig regndress som puster, og blir billigere for hver gang den brukes! :)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Guuuud, jeg er så sulten om dagene!!!!! Spesielt på dagtid. Spiser frokost før jeg går hjemmefra, og lunsj, mellommåltid og frukt mens jeg er på jobb, men likevel. Drikker masse vann også. Går litt greiere etter middagen heldigvis. På toppen av det hele er jeg snopesyk også! *sukk* Har hittil klart å unngå å gi etter for lystene, men det er jo til å bli smågal av....

 

Måtte bare klage litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Uff det er så slitsomt!!!!! Hold ut, det kommer bedre tider!!

Når jeg har det sånn innimellom, lager jeg en stooor skål med salat. Bruker reker el crabstics av FRImerkene og litt 3 % dressing. Det pleier hjelpe.

 

Har min egen teori på det der med sult... eller er det fakta? At når en får den sultfølelsen, så har vi ekstra høy forbrenning. Iallefall går jeg mye mer ned i vekt i slike perioder.......

(Ikke så galt at det ikke er godt for noe) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte
Har min egen teori på det der med sult... eller er det fakta? At når en får den sultfølelsen' date=' så har vi ekstra høy forbrenning. Iallefall går jeg mye mer ned i vekt i slike perioder.......

(Ikke så galt at det ikke er godt for noe) :)[/quote']

Hehe, ja, det er jo det jeg tenker/håper også.... Kan jo hende det har litt med min økte turaktivitet å gjøre også. Menmen. Som du sier - aldri så gale osv... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuud' date=' jeg er så sulten om dagene!!!!! Spesielt på dagtid. Spiser frokost før jeg går hjemmefra, og lunsj, mellommåltid og frukt mens jeg er på jobb, men likevel. Drikker masse vann også. Går litt greiere etter middagen heldigvis. På toppen av det hele er jeg snopesyk også! *sukk* Har hittil klart å unngå å gi etter for lystene, men det er jo til å bli smågal av....

 

Måtte bare klage litt![/quote']

 

Hei!

Som jeg skulle sagt det selv Krusmynte (he he) og jeg synes ikke det hjelper

noe med frukt og grønt heller, føler jeg bare blir enda mer sulten etter et kvarter (sukk),

men jeg tenker også som deg FruFleksnes, når sulten gnager brennes kaloriene.

Jippi!!:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Fra klaging til gladnyhet her hos meg. Ganske tidlig i prosessen måtte favorittbuksen min, en dongeri fra H&M i str 54, gi tapt av kombinasjonen begynner å bli ganske stor og totalt utslitt mellom beina. Venter jo i det lengste med å kjøpe nytt og har gravd frem mange fra glemselen i skapet. Men de var slitt allerede da de ble pakket vekk og ryker en etter en. Så jeg har egentlig trengt en ny bukse en stund....

Så i dag var jeg på H&M for å ta knekken på litt tid før en avtale, og hva skuer mitt øye? Favorittbuksen min er kommet tilbake! Grep med meg en størrelse 52 og prøvde den. Njaaaa... Ikke det helt store. Fant ut at jeg skulle prøve str 50 bare for å ha gjort det. Og hva skjedde? Sitter som et skudd! Dvs den er litt stram, men det er så mye stretch i den at hvis den hadde sittet akkurat så ville den bare blitt for stor etter 10 minutters bruk. Er SÅ fornøyd!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bukse i mindre størrelse! Det må være utrolig godt når en ikke trenger de største størrelsene men kan gå å hente en som er mindre! Og enda mindre skal de bli!

Forstår at du er superfornyd idag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... i en mindre størrelse!

Kjenner den følelsen- bare deilig!

Har noen eksemplarer jeg også bør skifte ut...men jeg har jo noen i "venteskapet" også. Men da må jeg ha en rolig stund for meg selv for å prøve.

Orker ikke at noen ser meg stå der å hale og dra..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte
Er det denne uken du reiser' date=' Krusmynte?

Så heldig du er ....tenker du gruer og gleder!!![/quote']

Yes, men ikke før onsdag. Så får med meg veiing i morgen, men så blir det pause to mandager.... Er kjempespent på det, samt på hvordan jeg klarer meg i ferien - målet er vel å ikke gå opp, helst gå ned men stillestående er helt greit det også.

 

Og ja - jeg både gruer og gleder meg. Eller gludrer som jeg velger å kalle det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...