Gå til innhold

Man er da optimist!


Gjest Kris83

Anbefalte innlegg

Gjest Nordlenning

Jeg skulle jo trene i dag...!! Men så ble det såpass mye overtid på sykehuset at jeg ikke rakk det, for nå skal jeg i bursdag.. -med kake såklart. Null trening sammen med kake er en dårlig kombinasjon! Jaja, får prøve å begrense meg og heller trene i morgen ;)

 

Flink du er til å trene v05!! Jeg er sykt imponert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 595
  • Created
  • Siste svar
Gjest silversook

Det er jo fint at når vi først skeier ut så gjør vi det helt samtidig - så kan vi sutre og klage litt sammen istedet;) Men Nordlenning, ikke mist motivasjonen av den grunn, prøv å legg det bak deg og tenk at etter noen treningsøkter så er alt av igjen! Det er hvertfall det jeg må prøve å fokusere på, ellers blir jeg gæærn.. jeg kan gå å være forbanna på meg selv i en uke i ettertid - men hva er egentlig poenget?! gjort er gjort, det er INGENTING å gjøre med saken, annet enn å lære av det, huske på den ekle følelsen man får, og prøve å bli flinkere til neste gang utfordringene står i kø.. og i mellomtiden trener vi for å lette litt etter litt på samvittigheten!

Jeg føler jeg klarer å holde meg bra i skinnet i helgene så lenge jeg IKKE drikker alkohol.. fordi hvis jeg blir full så får jeg den "gi-faen-i-alt"-følelsen, og det er DA mine utskeielser kommer.. fyllemat, sjokolade, kanelbolle, det ene og det andre.. så jeg MÅ bare bli flinkere til det der altså.. orker ikke å gå å være så irritert på meg selv!

 

Kjempebra treningsøkt da v05! og der kan du se, vekten var på plass igjen;) jeg har ikke veid meg etter helgen, tenkte å vente litt med det, må ha noen gode dager først.. er så syyykt nervøs hver gang jeg går på vekten, det er nesten så jeg kaldsvetter, hehe... skulle ønske jeg var littegrann mer normal i forhold til sånt, men har innfunnet meg med at jeg kommer til å være sånn sikkert resten av livet.. :-/ jaja, noen laster må man ha, og det å være vektfiksert er kanskje ikke av de verste ;)

 

ønsker dere en fortsatt super uke!

 

Kristine, hvor har du blitt av? blir jo nesten bekymret,hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt skuffet over meg selv... klarte å spise smågodt, julebrus og litt pepperkaker i går kveld, ETTER jobb.. I tillegg spiste jeg ikke mindre enn 4 brødskiver til kvelds på jobb. Kjenner at jeg er litt ute på glattisen... i tillegg spiste jeg opp resten av smågodteriet i sted og spiser nå pepperkaker og drikker julebrus, yeyyy... ;)

 

Skal på trening etterpå, men uansett. Må passe meg litt nå kjenner jeg, er ikke mye som skal til før jeg fortsetter festen i mer enn EN dag. Trenger å forandre tankegangen min litt tror jeg, selv om jeg vet det kommer til å bli vanskelig framover med tanke på alle fristelsene både før og i jula. Nå er vi i midten av november bare, fristelsene skulle heller ha kommet i desember..

 

Litt deppa nå ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer på treningsrommet gjorde susen ja.. puuhh.. 55 min kondisjon (20 min sykkel, 35 tredemølle), forbrant over 500 kalorier der og kjørte styrketrening som bare det.. må da veie bra opp mot utskeielsen min det? ;) Følte meg i allefall MYE bedre når jeg gikk hjemover, spiste skikkelig god middag, 3 stk 5 % fett vårruller, med salat og wok til + fetaost + olje til å ha i salaten. Ble god og mett og er veldig fornøyd her jeg sitter med kaffekoppen min.

 

Ikke så galt at det ikke er godt for noe? :) Hvordan har deres dag vært jenter? OG: Hvor er du KRISSSSSTTTTTIIIINNNNEEEEEEEEEEEEEE????? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Ja, der veide du nok opp for utskeielsen v05!! Det var jo en real treningsøkt kan man si;) men du, hva med at du bare IKKE kjøper pepperkaker og julebrus a?da har du jo ikke tilgang til det!lukk øynene når du går forbi det i butikken.. OUT OF SIGHT - OUT OF MIND! lettere sagt enn gjort, men er man skjerpa når man handler så er det jo ikke så mye utskeielser og hente i hjemmet heller.. men uansett, så trener du så bra at det skader ikke at du unner deg litt, så lenge du passer på mengdene og kanskje ikke gjør det hver eneste dag.. men det gjør du jo ikke heller!! så slapp av - dette går bra:)

 

jeg vet av egen erfaring at hvis man først har hatt en "dårlig dag", altså skeiet ut med det ene og det andre, så er det så sykt mye lettere å gjøre det igjen og igjen.. er ikke det litt rart at det er sånn? man burde jo lære, at når man føler seg som dritt etter en sånn dag så gjør man ikke samme feilen IGJEN neste dag liksom.. men neida! jeg merker at etter at jeg spiste sjokolade i helgen så har jeg gått hver dag nå og tenkt at "faen heller, skal jeg bare drite i alt og spise mer sjokolade"... hvorfor tenker jeg i det hele tatt den tanken når jeg VEEET hvor forbanna jeg blir på meg selv?! idioti er det, ren skjær idioti!!

 

Når det gjelder julen så byr ikke den på så store utfordringer for min del.. jeg er ikke så glad i julemat (bare juleskinke, men den er jo sunn:)) og så er jeg ikke så glad i pepperkaker og sånne typiske "jule"greier heller.. så det er igrunnen ganske greit, jeg sliter nok som det er resten av året med å klare å holde meg borte fra sjokoladen, så jeg trenger ikke nok en støkk når jula kommer oppå det hele ;) og ikke minst syns jeg det er vanskelig nok å holde seg borte fra brød og pasta, som er noe av det beste jeg vet.. men igjen,har man ikke tilgang på det hjemme så klarer man seg overaskende bra.. og som jeg har sagt før så klarer jeg meg best når det går lange perioder uten at jeg unner meg det.. for med en gang jeg har fått smaken på det så er jeg tilbake fra scratch omtrent.. og jeg må jobbe meg gjennom "avrusningen " nok engang, hehe.. føler meg som en mat-narkis eller noe..

 

denne uken har sålangt gått relativt greit, men jeg har ikke fått trent noe styrke så jeg kjenner jeg får litt "abstinenser'! men det blir det imorgen etter jobbing.. jeg har sittet hårmodell idag og ser helt jææ*** ut så jeg har egentlig mest lyst til å grine nå.. men for en gang skyld så skyldes ikke det en matutskeielse!

 

god natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silver: Godt poeng det med å la være å kjøpe julebrus og pepperkaker, MEN problemet mitt ligger i at jeg er såpass svak i perioder at jeg gir etter for fristelsen og hvis jeg selv ikke har tilgang til butikken får jeg alltids noen til å kjøpe for meg hvis de skal innom :) Når jeg begynner å tenke på det blir det til at jeg veier for og i mot, noen dager er jeg flink og holder meg hard, mens noen dager gir jeg etter veldig lett. Jeg er også veldig lik deg når det gjelder at hvis jeg først har unnet meg noe en dag blir det gjerne ny runde med "avrusning", holder jeg meg unna lenger går det faktisk veldig fint og jeg har ikke spesielt lyst på godterier, MEN straks jeg har koset meg en dag kjenner jeg det Jæ**a søtsuget og det er tøft!

 

Hjelper nok veldig på at jeg trener såpass og det gjør vel at jeg ikke er altfor bekymret, men likevel føler man seg jo bedre når man trener OG spiser sunt. Jaja.. spent på helgen nå da :-/

 

Synes du er heldig som slipper "billig" unna jula ;) Det med kaker og sånn er noe jeg begynte å kose meg med for ett år siden, julebrus og pepperkaker. Nå har jeg en annen type pepperkaker hjemme som ikke er like god som de jeg kjøpte i fjor, dermed blir det ikke overspising.. he he. Kanskje ganske så lurt? :) Ellers kan jeg spise meg i hjel på julemarsipan, godt pålegg på rundstykker, småkaker liker jeg til kaffen, lefser mm... alt som jeg ikke skal spise med andre ord. Kommer nok ikke til å kjøre knallhardt slankeprogram i jula, men heller satse på å kose meg med måte i desember månede og passe på å trene ved siden av, da kan det vel ikke bli så ille vel??? Håper da ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

Da er det bare å suge frem aaaalt man har av viljestyrke og ikke tillate sånne utskeielser i hverdagen! tenk at "nei,du får ikke dette nå, men du får det til helgen, det er ikke lenge til - den ventetiden skal jeg klare".. ELLER tenk.. "vil jeg spise dette og gå opp i vekt eller vil jeg la være og heller gå NED i vekt.." eller hva som helst annet som kan få deg til å la være.. du sier du veier for og imot, hva er egentlig FOR-sidene ved det? annet enn at det smaket veldig godt der og da (og det varer ikke særlig lenge engang!).. for det er vel ingen andre fordeler? ;)

 

joda,det er klart at jula kommer til å by på utfordringer i den fortsand at det er mye som skjer og mange anledninger som byr på kaker og sjokolade osv, så det kommer jo til å bli noen vanskelige stunder.. men jeg har på forhånd bestemt meg for at jeg skal få lov å kose meg så mye jeg vil på julaften og nyttårsaften, men det er det. Jeg går så fort opp i vekt hvis jeg plutselig unner meg ting flere ganger over en kort periode, så jeg er nødt til å være streng. det er ikke verdt det.. hvem har sagt at julekosen må innebære noe man putter i munnen? det er vel så mye og være sammen med familien og gode venner.. det er liksom en sånn greie det der, at når man virkelig skal kose seg så er det alltid usunn mat involvert.. klarer man å slå fra seg det og holde fokuset på andre ting så kanskje det blir lettere.. sier IKKE at det er lett, dette kommer jo fra meg som er vanvITTIIIIG glad i søtsaker.. men noen ganger må man prøve å se ting i et litt annet lys kanskje? jeg vet hvertfall at hvis jeg kan se tilbake på julen med den viten om at jeg har klart å "holde meg i skinnet" (med unntak av julaften/nyttårs som sagt) så kommer jeg til å sitte igjen med en mye bedre følelse når jula omsider er omme.. hvis jeg lar det spore ut så kommer jeg til å ha dårlig samvittighet i evigheter, og vil da sitte igjen med en vond følelse istedet.. pluss at da vil alt arbeidet jeg har gjort denne høsten være forgjeves, for da vet jeg at de kiloene vil legge på seg igjen! det nekter jeg.

 

super dag idag, bra kost, 2 timers rask gange, 2,5 timer med dansing, og nå skal jeg ta litt styrke for jeg hopper til køys :D

 

nattaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal følge rådet ditt Silver, muligens allerede fra i morgen... ;)

 

Og JA, jeg har skeiet ut i går og idag... en potetgull pose og dip i går, natur godteri, sjokolade, potetgull og dip idag... har spist lite generelt idag, men uansett... jaja, gir litt blanke akkurat nå, men har planer om å ikke overdrive i morgen. Er borte på sånn messegreier hele helgen.. så da blir det litt lite planlagt hva man putter i munnen.. :D

 

Er jeg riktig så flink blir det en treningsøkt i morgen ettermiddag/tidlig kveld.. også. Finner senga straks, så sliten etter en lang dag... skriver mer i morgen!

 

Håper dere andre har en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. hva skal man si.. søndagen gikk ganske greit egentlig, spiste noen biter smågodt, men kalorimessig spiste jeg altfor lite denne dagen, så ingen krise skjedd.. selv om jeg vet jeg føler meg bedre uten godterier (hørt den før? ;) )

 

Mandag, altså i går. Klarte meg fint med tanke på mat, ingen usunnheter, men for lite vann og ingen trening pga småvond hals. Idag har jeg klart meg fint så langt, men vet at det blir noe annet senere idag.. lurer derfor på om jeg allerede har tatt juleferie? Jeg får ikke trent hele denne uken og neste uke er jeg bortreist, så neste treningsøkt BØR bli neste helg.. huff.. det er jo lenge igjen jo.. Lurer på hvordan formen er da?

 

Kjenner at motivasjonen er dalende nå.. tenker ikke like nøye igjennom at jeg skal drikke mye vann, ordne salater osv.. kan gjerne spise det jeg vil uten at det plager meg der og da...

 

Hvordan går det med dere jenter? Stille her fortiden, tatt juleferie dere også? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordlenning

Ja, v05, jeg tror hodet mitt har tatt litt juleferie.. er bare 3 uker igjen av sykehus-praksisen nå, så jeg er i snart-jul-modus, og merker det godt på dalende treningsmotivasjon og økende toleranse for kosemat.

 

MEN i dag var jeg sammen med diabetes-sykepleier, og hadde samtale-timer med pasienter som må passe blodsukkeret sitt, og gå ned i vekt for dem som er overvektige. Så da snakket vi mye om kosthold hele dagen, og jeg fikk faktisk litt ny insprasjon til å spise sunnere. Jeg trodde jeg spiste realativt sunt, men har nå skjønt at det er mye jeg kan gjøre bedre. Det handler mest om å velge andre typer pålegg og å spise mer grønnsaker og mindre brød. Hun snakket også endel om kostfiber i brød og knekkebrød. Dette var jo mest med tanke på å holde blodsukkeret stabilt, men det er jo svært viktig uansett hvis man vil ha vektnedgang eller holde vekten. Så jeg fikk noen tips, og skal prøve å gjøre noen små justeringer heretter. Men herreguuud det blir hardt å spise mindre ost!! Jeg elsker både hvitost og brunost! Syns det er kjedelig med kjøttpålegg! Jaja.. får finne noe spennende å putte enten oppå eller under kjøttpålegget. Noen tips??

 

Beklager at jeg ikke oppdaterer dere så ofte. Jeg tror det kommer av at jeg ikke har noen vektnedgang, og derfor føler at jeg ikke har noe å fortelle. Men jeg er her, og syns det er både motiverende og koselig å høre fra dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordlenning

Hvor er dere jenter? Jeg trodde JEG skulle være etterlyst her nå etter så mange dager uten å gi lyd fra meg, men så var det helt tomt her.. ikke det at det gjør noe, jeg bruker jo selv å "forsvinne" litt av og til. I dag har jeg endelig trent etter nesten 2 uker siden sist. Puh! Det resulterte i muskelstrekk i begge lår og kramper i tærne på begge føttene. -Et tydelig tegn på at det var for lenge siden sist kanskje?

 

Det merkes at det nærmer seg jul. Nå er det kaker som tilbys til enhver anledning. Både morgen og kveld. Fysj. Men så er det godt da. Og siden jeg bare vil holde vekta nå, sier jeg stort sett ja takk. Kanskje jeg skulle prøve å takke nei for en gangs skyld? Hvis ikke kan jeg vel kysse farvel den der stabile vekta..

 

Håper dere har det fint. Nå må jeg legge meg, er fortsatt fyllesjuk etter tidenes julebord på lørdag!! Fysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

hallo jenter! jeg titter innom her stadig (nå jeg registrerer mat osv) men har vært så lite tid i det siste at jeg har aldri har fått skrevet noe her.. de siste to ukene har gått i ett!! skjønner ikke hvor tiden blir av.. nå begynner man å merke julen ja!! det er sjokolade og pepperkaker hvor enn jeg snur meg, helt krise! i helgen gikk det litt over stokk og stein, selvom jeg ikke var på fylla så fikk jeg i meg både det ene og det andre :D æææsssjjj!! dette er virkelig ikke tiden for demotivasjon, det er vitkigere nå enn aldri å være disiplinert og ha viljestyrken på plass! denne uken må jeg hvrtfall være litt nazi i matveien for å ta igjen for helgen.. nå som vi går inn i denne "mat-høytiden" så tror jeg det er litt viktig å sette sine egne forhånderegler, så det ikke går fullstendig gæærnt.. jeg skal prøve å holde ekstra beinhardt regime i hverdagene slik at jeg heller kan unne meg litt fristelser når helgen kommer (og da også med hakket bedre samvittighet).. nå er det så mange sosiale sammenkomster fremover som kommer til å by på en rekke utskeielser..så jeg tror jeg bare må bestemme meg på forhånd for hva jeg skal få lov til å unne meg, og så tviholde meg til det..

 

Nordlenning, liker du avocado? for det er veldig godt sammen med kjøttpålegg, f.eks kalkun.. med litt salt og pepper så smaker det nydelig! ost er jo ltt sånn "versting" når det gjelder pålegg, men hvis du finner noe annet som du liker godt så blir det sikkert ikke så vanskelig å kutte ned på osten.. og avocado er jo ( i moderate mengder såklart) noe av det aller beste du kan få i deg.. massevis av det sunne fettet (som faktisk forbrenner fettet i kroppen;)) pluss at d inneholder viktige vitaminer.. så hvis du liker det så kan det kombineres med masse godt pålegg!

 

v05,håper du har blitt frisk og er igang med treningen igjen!

 

og hvor i all verden har det blitt av Kristine... hun har vært MIA i ukesvis! :(

 

ønsker dere en fortsatt super uke, stå på - tenk hvor stolte vi kan være av oss selv for hver gang vi takker nei til fristelsene... det kan kalles god samvittighet det!! jeg skal nyyyte å se alle andre dytte i seg sjokolade - så kan de få slite med å få av seg kiloene etter jul ;) det skal nemlig IKKE jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silversook

2.søndag i advent... og her inne har alle tatt skikkelig juleferie skjønner jeg,hehe.. jeg fikk nedtur idag da jeg gikk på vekten..;) 64,4kg... opp 1,2kg fra sist veiing (som nå er 3 uker siden eller noe..) æsj!! men både igår og iforigårs tok litt av i matveien, og jeg fikk heller ikke trent.. så jeg satser på at med noen bra dager fremover med trening så er jeg forhåpentligvis nede igjen der jeg var (og gjerne litt til!!).. men men.. skikkelig kjipt.. trenger å være max motivert nå!! hvor er dere jenter..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Hvor skal jeg begynne.. har vært borte en ukes tid og har rett og slett ikke hatt tid til å skriver her. Ellers må jeg krype til korset og si at det er OVER 2 uker siden sist jeg trente.. det hele startet med at tispen jeg har fikk løpetid og hannhunden var rebelsk.. det betydde at når jeg var hjemme måtte jeg fokusere på å trimme de hver sine turer og jeg hadde ikke overskudd til å trene i tillegg til både bjeffing hjemme, jobb og tur.. etter løpetiden var over dro jeg bort en uke og "here we go".. I tillegg har jeg stort sett spist det jeg har hatt lyst på, bruker til og med smør på brødskiva.. ÆSSSJJ!!! Sånne små unødvendige ting da, og det i desember hvor det er mer enn nok fristelser på hver butikkhylle..

 

Reiser bort igjen fra torsdag til søndag og da kommer jeg ikke til å telle kalorier, reiser utenlands på weekend.. Mangler i tillegg motivasjon, men prøver faktisk å begrense meg med hva jeg spiser.. klarer det noen dager, andre dager går det ikke så bra.. ;)

 

Ha en fin adventstid jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordlenning

Hei-hei!

Ville bare fortelle at her går det bra. Hadde jo bestemt meg for at jeg ikke skulle stresse med å gå ned mer, men at det ble en bonus hvis styrketreningen medførte litt vektnedgang. Det har den forsåvidt gjort også, ikke mye, men likevel noe jeg er fornøyd med! Er veldig fornøyd med kropp og vekt nå, så jeg kommer kanskje ikke til å se innom her hver dag lenger.. men kjenner jeg meg rett vil vel jula sette sine spor slik at jeg blir aktiv igjen i Januar :) Stå på videre jenter! Jeg kommer ikke til å forlate dere, bare roe ned litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra ferie, vært en god del festing, men også mye spasering, så tror nok ikke kiloene har satt seg så godt fast :)

 

Er fortsatt optimist og idag skal jeg på tur i djupsnøen og i tillegg skal jeg trene. Har hatt en noe laber periode med usunt kosthold og null trening, men skal nå prøve meg på å spise så sunt det lar seg gjøre, men trener jeg i tillegg så mye som jeg ønsker tror jeg nok at julen kan pasere uten de helt store vektforandringene. Tvi tvi!

 

Håper du titter innom oss innimellom Nordlenning, er jo veldig stille her om dagen, så koselig med noen innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det jammen meg 1,5 timers trening.. puuuhhh.. kjente det virkelig godt, var tungt etter noen ukers opphold. Skal prøve med en ny økt i morgen, må passe på å fortsette når jeg først er i gang. Gikk i tillegg en time i djupsnøen med hundene :)

 

Har noen mål for julen som jeg skriver ned her:

 

1. Daglig tur på minst 1 time (Det blir det alltid siden jeg har hunder)

 

2. Drikke minst 1,5 l vann (dvs minst tp 0,7l Imsdal vannflasker, bør greie det)

 

3. Trene minst 3 dager i uken (tre timer)

 

Klarer jeg dette bør jeg berge vekta sånn passe til julen er over. Gidder ikke å planlegge å ikke spise ditt og datt i julen fordi jeg vet jeg ikke greier å holde det uansett og bør heller sette meg realistiske mål. Fra og med januar er det full rulle på sunnhetsfronten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig går det rette veien igjen! Sist jeg skrev hadde jeg trent, det gjorde jeg neste dag også, 1 time der 45 var kondisjon og avsluttet med magetrening :) I går var det pause og idag skal jeg jobbe, så blir neppe noe trening før i morgen, men uansett er jeg super fornøyd! I fjor på denne siden hadde jeg sikkert spist x antall pepperkakerbokser og drukket x antall julebrus, men det gjør jeg ikke nå :) Tror at jeg for første gang på lenge KAN klare å tenke litt fornuftig innimellom julekosen og det er jeg fornøyd med. Som sagt, så lenge jeg drikker mye vann og får inn noen skikkelig brae treningsøkter tror jeg ikke det gjør noe at jeg koser meg med familie og venner innimellom.

 

Ville bare dele dette med dere :) Hvordan går det ellers her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmere 2 timer trening unnagjort idag, 40 min kondisjon og resten styrke og uttøying :) Helt herlig! Føler at dette er rette måten å "overleve" julen på, dvs både kose meg og samtidig ikke føle meg som en hvalross i januar :D Spiste sjokolade i går og idag, julekonfekt. Ellers har jeg spist sunt og drukket mye vann. Hurra for meg :) Må skryte av meg litt, he he.

 

Stille her fortsatt, håper dere dukker opp snart, dere er savnet... :)

 

Juleklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom for å ønske dere en riktig god jul :-) I går fikk jeg trent igjen, en time ble det, kombinasjon kondisjon og styrke. Herlig :D Nå er det både sjokolade og brus som har blitt inntatt, men koser meg med det :)

 

GoD jUl mine venner her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn 1 1/2 time trening unnagjort i kveld. Kondisjon i 40 min, intervalltrening på tredemølle, resten styrke. Herlig følelse når jeg koser meg med både kraftig mat og godterier.. :-O Må bare henge i, er snart nytt år og jeg skal fortsette med både sunn mat og trening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere ett riktig Godt, sunt Nytt År :D Her har jeg litt å ta fatt i på nyåret, har trimmet, men ble mye mindre trening enn jeg hadde planlagt. Årsaken var en del jobb, trimming av hunder og i tillegg langveisfarende besøk som har vært her stort sett hele romjulen.. fikk rett og slett ikke tid, eller hadde ikke samvittigheten... MEN nå er det NYTT år og NYEEEEE muligheter, så det så :)

 

Klem til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest silversook

Godt nyttår jenter!

Lenge siden jeg har skrevet her nå.. Jeg har gått opp 1 kg de siste ukene..:) så nå er det hardt regime hele veien frem til sommeren! Vet at 1 kg sikkkert går fort av igjen, men det er uansett kjipt.. Har ikke fått trent like mye som jeg pleier heller, var syk i 2 uker og har hatt problemer med å stable meg ordentlig på bena igjen.. Men det kommer!! :)

Jeg håper dere alle har hatt en fin jul og nyttår, og at dere er ved godt mot for det kommende året - og klare for vektnedgang;)

Vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå glad jeg ble for å se liv her igjen :) Godt Nytt År Silver! Her er det også strengt regime, startet med treningen igjen på søndag, trente også mandag, pause i går og skal trene idag..juhuuu! Har også spist sunt, bortsett fra 3 sjokoladebiter som jeg fant i skapet i går kveld.. grrr.. siste rest fra jula :) Har ikke veid meg etter jul, men skal prøve å huske på det til fredagen.. tror det har gått helt greit i jula, men har nok lagt på meg ja.. spiser altfor mye når jeg kommer inn i dårlige vaner, heldigvis er det nytt år og nye muligheter nå :)

 

GLEDER meg til neste innlegg her!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en flott treningsøkt, forbrant over 400 kalorier på sykkel og tredemølle + at jeg trente rygg, biceps, bryst og magemusklene :) Herlig!

I morgen blir det muligens dvd med styrkeøvelser for rumpe, ben og lår + mage. Hvis ikke blir det kondisjonstrening på treningsrommet og styrkeøvelser der for nedre del av kroppen. Tror det er viktig med variasjon i treningen og kommer derfor til å kjøre dvd innimellom også, har jo fått veldig bra resultater der før :) Har en ny dvd med pilates, noen av dere som har prøvd pilates tidligere?

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...