Gå til innhold

En reise på 1000 mil, må starte med ett enkelt skritt.


Gjest Lykke82

Anbefalte innlegg

I wish you luck ;)

Jeg er veldig glad i spinning. Du sitter der på sykkelen og skrur på så mye motstand du selv vil. Så kan du bare lukke øynene, glemme alt annet og gi alt du har!

Bare ikke legg på altfor mye motstand første gangen, det kan komme etterhvert.

Få treningsformer hvor jeg får tatt meg så ut som jeg får gjort på en spinningtime.

Nyt det :( Det føles så inderlig godt etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 698
  • Created
  • Siste svar

Hei! Da har jeg spunnet meg ;)

 

Og la meg si hvor infernalsk vondt jeg har i rumpa mi, det var jo tortur for rumpa! verdens smaleste sete, og med min store rumpe var det rett og slett grusomt. That aside, var det ganske gøy til tross for at vi ikke kunne høre hva instruktøren sa, og hun var verdens mest uengasjerte menneske. kondismessig hadde jeg ingen problemer, kan nok med fordel ta de timene med høyere intensitet og HVEM HADDE TRODD DET? ikke jeg hvertfall! Men tror jeg må vente til rumpa har blitt litt mindre for det der gjør jeg ikke igjen! Får heller sykle på syklene ute i det store arealet for de har store brede polstrede seter, men det er liksom ikke det samme da!

 

Bare jeg får av meg en del kilo og rumpa blir litt mindre tror jeg nok spinning er noe jeg lett kan bli hekta på ja. Men det blir en stund til neste gang. Da hopper jeg idusjen. Håper dere har hatt en sunn helg og at dere alle får det svaret dere ønsker dere av vekten i morgen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Så kjekt at det var vellykket!

Beklager å måtte si det, men vond i "rævknokene" som jeg liker å kalle det, får man uansett hvor smal eller bred man er. Så du kan trygt fortsette i visshet om at det eneste som hjelper er å herde den. Dvs fortsette med spinningen. Men litt gele i de nedre regioner hjelper selvsagt på. Både trekk og sykkelbukse med ekstra padding (guuud, så usexy det er!!! *ler*) kan du nok få kjøpt i vanlige sportsbutikker vil jeg tro. Ihvertfall de litt større butikkene.

Og dessuten - jo tyngre timen er jo mer har jeg inntrykk av at man står på sykkelen. Du sier og at du kunne klart høyere intensitet - du lærer etterhvert hvordan du skal stille inn motstanden slik at du tar ut maks. Enkelte steder bruker de sånne pulsklokkegreier under treningen og slik at instruktøren følger med på hvordan folk ligger an - kanskje det kan være noe?

 

Uansett - grattis med å ha hoppet i det til tross for at du gruet deg! Bare det er jo en seier i seg selv.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tusen takk for supre tilbakemeldinger anhående spinningen. det er liksom ikke knoklene som verker det er mer alt fettet som hindrer knoklene i å berøre setet ;)

 

Veiedag og vekten viste 1,7 ned!!! veide meg 4 ganger men vekten sa det samme! dette er jo på to uker, men har ikke veid mat på 1,5 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

Gratulerer med et kjempeflott resultat!!! Det beviser jo bare at man kan holde seg i sjakk selv om man ikke har tilgang til kjøkkenvekt ;) Du har virkelig klart deg knallbra!!!

 

Så flott at du er i gang med spinningen også!! Dette går veien :(

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Gratulerer med flott resultat, moro å lese om den spinningen din. Jeg har ergometersykkel i stua som jeg bruker jevnlig når jeg ikke har tid til annen trening, men det blir jo ikke det samme. Men, bedre enn ingenting!

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inn I Bunaden

Gratulerer så mye med kjempeflott nedgang!

Lykke til videre med syklingen, du er tøff som står på. Jeg synes selv at sykling er vondt, både for rumpe og knær. Har ikke funnet noen lur løsning, annet enn å sykle kort om gangen og herde meg og trene opp knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gikk fint hos legen, men midjemålet var bare ned 1 cm ;) men legen mente det var pga luft i magen o.l. for på hans vekt hadde jeg gått ned enda mer enn på min egen. hele 4 kilo på en måned mot 3,5 på min egen. hehe. og buksene er jo løsere, men uansett er det ikke store forandringen rundt midjen og for å være helt ærlig så ville jeg heller mistet cm der enn å gå ned i vekt. Har en veldig stor mage. Men men forhåpentligvis er det mer i endring 1. desember når jeg atter vender tilbake til fastlegen!

 

Ser at det er flere av dere som har fått flotte resultater. kjempebra! Gratulerer til alle sammen :(

 

var på svømmehallen etter legen og svømte 1550 meter på en time så målet iløpet av november er å øke til 1600 på en time.

 

Og forøvrig har jeg så vondt i stumpen i dag at jeg knapt klarer å sitte!! au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Ha tålmodighet, så skal du se det blir en mindre mage også. Selv de største mager blir mindre over tid, med riktig kosthold og bevegelse!!!!! :(:)

 

Jeg hadde en enorm mage!! Målte hele 140 cm rundt midjen. Etter en nedgang på 64 kg, måler jeg nå 85 cm. Det er en vanvittig forskjell, hele 55 cm er borte.

 

Hoften målte 153 cm, idag 99 cm.

 

Stå på og gjør det du kan, så får du resultater ;)

Dette ER mulig å få til! Det må vi aldri tvile på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord Frue ;) Ja den må jo bare minke den også. Er jo snart 10 kilo lettere og de kiloene må jo nødvendigvis ha kommet fra magen også. Nei, håper det går seg til. Tenker bare for en motivasjon det kommer til å bli når jeg endelig kan ta på meg en bukse en str mindre. bruker 54 enda :( men men før eller senere blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg minsker da IKKE en cm pr kilo. kun minsket 1 på 4 kilo. Visst dette holder seg kommer jeg til å ha en rar kroppsfasong til slutt. permanent høygravid ;) Men satser på at det kommer..... gratulerer med både kilo og cm tapt for alltid SofaQueen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Veiedag og ned svimlende 1,4 kilo! ER overlykkelig! Har med dette gått ned 10,6 siden jeg startet her inne! Er med dette begynt på min andre ti-kilo!!

 

Mannen skulle finne belønning til meg og fikk pakken rett etter jeg veide meg og han hadde vært å kjøpt den pulsklokken jeg hadde så uutrolig lyst på. Polart FT60. Helt perfekt første belønning fra han! Dette kommer til å bli enda mer motiverende! Man kan jo til og med svømme med de!

 

Dette er med andre ord en goood dag :) Starter på Vgs vektklubbs Bigges Loser sesong 3 i dag så lblir spennende og se om kroppen min går ned noe særlig etter et såpass stort vekttap denne uken! Håper alle får en flott veiedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Har akkurat vært å shoppet litt, ENDELIG kunne jeg kjøpe en bukse som var en størrelse mindre!!! Dette har jeg ventet litt vel lenge på, Håper det ikke blir 11 uker til jeg kan kjøpe et nummer mindre!

 

I tillegg kjøpte jeg meg en kåpe, en knallrød deilig kåpe som er en anelse for liten, tror egentlig den mangler en liten cm for å kunne kneppes igjen over fordelene mine, men alternativet var et litt formløst svart telt. Pokker heller sa jeg faktisk høyt og kjøpte den knallrøde saken som er skikkelig passelig om en måneds tid. Det kalles motivasjon sier nå jeg :)

 

I tillegg kjøpte jeg meg en LOGG strikkejakke på HM, De LOGG klærne er jo så små i størrelsene men jeg passet inn i XL, og det er lenge siden det!

 

Dagen oppsummert; Nå kan det beklageligvis bare gå nedover, for denne dagen har vært topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...