Gå til innhold

Er det noen i 40 årene som vil være med - vektnedgang


Gjest bronze
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Sienna71

Tjorven: Det blir litt "crossing" når jeg har tiden til det ja. :D Men jeg har jo helt glemt å gratulere deg med vektnedgangen: GRATULERER så mye! :)

 

Og lykke til med veiing i morgen til Cirkus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronze

Hei, hei

 

Ja takk Tjorven45 alt bra her. Jeg er veldig spent på vekten imorgen, denne uken har jeg virkelig vært flink ang matveien. Treningen er jeg alltid flink med syns jeg selv da med 3 dager på saltimer ved treningssenter + 1 time sykling ute pr uke. I tillegg har jeg idag gått en tur på 50 minutt. Det jeg vet er at jeg må være flinkere til å være mer i bevegelse i det daglige, har lett for å sitte i sofaen helt i ro om ettermiddagen/kvelden.

 

Så flinke dere er med vektnedgangen:) gratulere. Det er kjekt når det går den riktige veien for dere, og det gir pågangslyst til meg. Synes vi er en god gjeng her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha.

Tør ikke helt stole på at vekta har løsnet så jeg er på vei ned nå. Men håper gjør jeg.

 

Spent på å se hvordan det har gått med dere to som skal veies i dag. Alltid spennende. Å motiverende å se at andre får det til.

 

Ja, det er en fin gjeng her inne nå, som er aktive og med. Det er moro.

Samtlidig som målet er å gå ned i vekt. Noe dere virkelig gjør.

 

Kanskje dere som har fått meg til å ta i et ekstra tak :D

 

Jeg trener ikke så mye nå som jeg har gjort. forrige uke ble det ikke noe trening. Men fått gjort litt denne uka da. Har alt 5,2poeng og vet det blir ei fin økt i morgen og treningsleir hele helga. Men da vet jeg ikke hva poengene blir da.

 

Vet dere hva Powewalk er for noe??

 

Lykke til og fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronze

Juuhuuu -1kg på meg idag. Yess!!!! Nå er jeg igang igjen, da fikk jeg svar på at jeg nå spise mer riktigt. Små lette måltider, litt ofte. Det viktigste syns jeg er at jeg ikke har følt meg sulten om kveldene.

 

Foreningskveld med venninner ikveld, men jeg skal velge det sunneste (håper på mye salat), vi serverer ikke kake i foreningen heldigvis.

 

Nei hva er powerwalk?? antar det må være rask gange??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye bronze - du er flink.

 

Var inne å så ang Powerwalk - Ja, det er rask gange, men rulling av hele foten og armene i 90grader skal jobbe nær kroppen, slik at hendene beveger seg i en bue fra midjen til brystet. Fram og tilbake og ikke fra side til side. Du øker intensiteten etter hvert som du vender deg til "walken". Jo raskere du beveger deg, desto bedre effekt får du på kondisjonen. Du skal ikke ta lengre steg enn det som føles behagelig.

Skal vist være skikkelig fettforbrenning.

Så det blir litt som å gå med staver.

 

Jeg skal på Selma-Spa i Sverige til helga og da starter vi opp med PowerWalk på fredag og så går det slag i slag, med trening på ball, og litt avspenning innimellom, men ikke mye på lørdag :D

 

Feberen er fortsatt i kroppen, men håper det er enda mindre til helga. Men får gjøre det jeg orker og klarer.

 

God kveld til dere og fin torsdag.

 

Gleder meg.

 

God kveld videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sienna71

Gratulerer Bronze! Kjempebra vektnedgang. :D

 

Jeg venter mensen nå og føler meg tung og oppblåst. Har ingen planer om å nærme meg vekten før jeg må nå hvertfall - kurslederen min sa at man kunne veie så mye som to kilo mer enn vanlig når man hadde mensen. Har dere noe erfaring med det?

 

På fredag har mannen og jeg bryllupsdag - og hvis det er en dag i året man har lov til å skeie ut litt må det vel være da? :) Så vi skal på indisk restaurant og kose oss med fete indiske retter. Jeg grugleder meg. Elsker jo indisk mat, men vet jo godt hvor mye fett det er i den maten. Uansett så skal jeg droppe forrett og dessert, og prøve og nyte hovedretten og ikke tenke kalorier mens vi er der. Den bekymringen får jeg heller ta etterpå. Det blir min første utskeiing på 6 uker, så det er litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sienna71

Og appropo powerwalk. Det pleier jeg og trene også. Jeg pleier å gå med lette manualer i hendene for da synes jeg det er lettere å fokusere på å bruke armene riktig. Jeg har også kjøpt meg noen Reebook sko som er litt hevet under nettopp for å fremtivinge den rullende gangen. Hvis man kommer inn i rytmen går det veldig fort og jeg pleier å bli kjempesliten etter en 40 minutters økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 par MBT sko (http://no.mbt.com/) og de er jo runde og skal vist være fine å bruke til denne formen for trening.

Ja, det går fortere når jeg bruker dem, klarer ikke å gå på astfalt uten dem. Blitt litt for stiv i føttene. Så bruker De runde Grethe Waitz sandalene og de er godt, også. Dyrt med godt.

 

Med leddgikt er det bare de runde skoene jeg klarer å rulle hele foten, når jeg går.

 

Ja, har sett på de Reebok skoene, men får slite ut de parene jeg har nå. Liker og prøve alt som er nytt men må ta det litt med ro. DU synes de er godt - sienna??

 

Tar med de små manualene, også.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar på Selma spa i sverige tidlig i morgen tidlig og det blir treningshelg... Etter 2 uker mer eller mindre i senga, har jeg hatt en fin og hard tur med min sønn i dag og det gjorde godt.

Så både gleder meg til helga. Men jeg får gjøre det jeg orker og så gjør de andre det de orker.

Poverwalk, coreball, step, dans, yoga, qi gong, vanntrenning og noen andre småting skal jeg da blir med å se hvordan det går..

 

Men nok igjen, god helg og kos dere masse og litt trening.

Gratulere med brylupsdag fredag og ja, det er lov å kose seg ekstra da - Sienna. Ta en ekstra runde på crossern i morgen så.... og i helga så er det fort borte.

 

Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronze

Takk for det, håper på like bra fortsettelse. Prøver å være mer i bevegelse om kveldene og tenker på hva jeg putter i meg. Jeg koser meg litt i helgene, men begrenser mengden sjokolade jeg putter i meg nå i forhold til før.

 

God tur til deg Tjorven45, hørtes kjekt ut, gleder meg til rapport fra oppholdet ditt.

 

Sienna71 gratulere med bryllupsdagen og kos deg i kveld det fortjener du, også tar du full skjerpings igjen fra lørdag av:)

 

God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sienna71

Takk for gratulasjoner med bryllupsdag. :) Nå er restaurantbesøket over og vi er hjemme for å få lagt barna. Jeg har storkost meg - valgte en grønnsaksrett med curry og urter. Spiste en god porsjon ris og nanbrød til også, samt raita. Skal det være så skal det være liksom. :D Og grønnsaker er jo sunt det ikke sant? (Vi snakker ikke så høyt om oljene og yoghurten de badet i). ;-)

 

Må legge til at jeg tok 50 min på crossern før middag og har nå på meg treningsklær for å ta en halvtimes lett zumbaøkt i stua så snart barna har lagt seg. Spent på hvor mye jeg klarer å bevege meg for jeg er helt stappa. Det er virkelig lenge siden jeg har følt meg så utrolig mett - det er nesten litt ubehagelig.

 

Håper du koser deg på Spa Tjorven. Det gjør nok godt for kroppen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cirkus63

Gratulerer med vel overstått bryllupsdag fra meg også, Sienna! Høres ut som det restaurantbesøket gikk riktig så bra :D

 

Var på seminar i hele går og måtte spise baguett til lunsj. Men den var i hvert fall halvgrov og med reker uten alt for mye majones. I tllegg fikk jeg kjøpt meg en Skyr som mellommåltid i tillegg til at jeg hadde med en appelsin. Så alt i alt ble det ikke så gæernt. Men på kvelden slappet jeg av med litt vel mye fredagschips, siden jeg ikke hadde fått handlet inn popcornet mitt. Skal prøve å minne gubben på at han kjøper inn begge deler hvis det er han som handler.

 

Veiinga onsdag gikk over all forventning: 1 1/2 kg. Har begynt å lure på om jeg skal justere målet mitt ned. Hvordan har dere tenkt når dere har satt dere et mål ? I følge BMI'en skal jeg veie 76, men så har jeg hørt at BMI ikke tar hensyn til muskelmasse eller kroppsbygning, så er litt usikker.

 

Nå skal jeg ut i hagen og plante valmuer og en klematis som jeg kjøpte for noen dager siden. Ha en flott helg alle sammen !!

 

_______________________________________

 

Startvekt: 88,5 (mars 2011). Ned til 82,3 - 31 cm minus (mai 2011)

Høyde: 176

Mål: 78 kg

 

uke 1 - 81,0

uke 2 -

uke 3 -

uke 4 -

uke 5 -

uke 6 -

uke 7 -

SOMMERFERIE - HJELP :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sienna71

Hei Circus: Gratulerer med flott vektnedgang! :D

 

Du spør hvordan vi har tenkt når vi satte målet vårt - jeg har ikke brukt BMI som pekepinn. Og det har nok sammenheng med at jeg allerede var innenfor normalvektig på BMI da jeg startet. Men jeg satte målet ut fra hvilken vekt jeg erfaringsmessig har følt meg vel med tidligere - og det er altså 60 kg. Det er også en vekt jeg vet at jeg tidligere har klart å opprettholde, så derfor sikter jeg mot 60 kg. Etter veiing i morgen har jeg bare en uke igjen av kurset - så jeg når nok ikke målet i løpet av kursperioden, men fortsetter videre på egen hånd (og med hjelp av dere). :) Jeg er jo ikke så veldig langt unna, men er spent på veiing i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronze

Sienna71 - du som går så bra ned i vekt, kan du beskrive din dags meny. Er du aktiv utenom treningstimene dine? tenker da på om du svinser rundt i huset i aktiviter, ut på ting om kveldene, eller er du mye i ro?

 

Ble sjokoladekveld på meg å går:( min største svakhet,

-idag blir det biff og fløtegratinerte poteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sienna71
Sienna71 - du som går så bra ned i vekt' date=' kan du beskrive din dags meny. Er du aktiv utenom treningstimene dine? tenker da på om du svinser rundt i huset i aktiviter, ut på ting om kveldene, eller er du mye i ro?

 

[/quote']

 

Jeg prøver å variere maten en del, men har gjerne perioder hvor jeg spiser mye av samme pålegg - siste uken har det gått mye i det samme pålegget.

 

Frokost: 2 knekkebrød (wasa multigrain) - ofte med Gildes go-og-mager servelat og agurk, eller Kavli kaviar

 

Lunsj: 2 grove brødskiver med det samme pålegg som frokost - eller som idag - da varierte jeg litt og hadde på mager leverpostei og sylteagurk.

 

Jeg har alltid margarin på brødskivene eller knekkebrødet - bare må ha det, men bruker hjertevennlig - Vita hjertego margarin.

 

Mellommåltid: Frukt eller Skyr (som jeg har fått fullstendig dilla på).

 

Middag: Her varierer jeg ganske mye: Kyllingfilet med ris og grønnsaker, eller karbonade og potet med råkost, spagetti med kjøttsaus (karbonadedeig) eller favoritten min chili con carne (Grete Roede oppskrift) med flatbrød. I dag spiste vi forresten sushi - og da spiser jeg kun laksesushier.

Passer forresten på og alltid ha en Fjordland middag i kjøleskapet slik at jeg slipper å velge dårlige middagsløsninger hvis det ikke blir tid til å lage ordentlig middag.

 

Har forøvrig endelig lært at jeg kan spise meg god og mett av en middag på 400 kcal bare jeg velger riktige matvarer.

 

Kveldsmat: Gjerne det samme som til frokost.

 

I tillegg er jeg avhenig av kaffe latte - så stort sett all melkekvoten min går til det i løpet av dagen. Når jeg er hjemme lager jeg det selv med ekstra lettmelk, men på hverdagene blir det med vanlig lettmelk siden kaffebarene ikke har ekstra lettmelk.

 

På disse 6 ukene jeg har holdt på har jeg ikke rørt hverken kaker, potetgull, sjokolade eller annet godteri. Tenkte at jeg liksesågodt kunne kjøre løpet fullt ut når jeg holdt på - og håper at jeg, når jeg skal holde vekten, vil bli i stand til å kose meg med bare litt.

 

Når det gjelder trening så har jeg ligget fast på mellom 10 og 11 trimpoeng i uken - så dette passer tydeligvis min hverdag. Trener på Cross-trainer, Zumba eller rask gange - og tre økter på 15-20 minutter med styrketrening i uken

 

Jeg er egentlig ikke så veldig aktiv utenom trening. Jobber på kontor og hater husarbeid og hagearbeid. Jeg gjør det jo når jeg må, men jeg spretter liksom ikke rundt med vaskekosten nei. :D I helgene er jeg litt mer aktiv, for da blir det gjerne noen turer ute med barna eller annen lek. Men av natur tror jeg at jeg desverre er ganske bedagelig anlagt. Har imidlertid merket at jeg har fått mer energi etter jeg startet å trene jevnlig og det er jo ett stort pluss.

 

Ble langt innlegg dette, men håper jeg svarte på det du lurte på. :)

 

Hadde forresten vært interessant hvis flere kunne legge inn dagsmeny og aktivitet på en helt vanlig dag. Gøy å se hvordan andres opplegg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronze

Tusen takk Sienna71, det var snilt av deg å gi meg detaljene. Det så veldig fornuftig ut, forstår godt at du går ned i vekt hviss/når du klarer å holde deg til det sunne kostholdet. Du er flink som ikke har spist noe usunt på 6 uker, det er nok veldig fornuftig og du får belønning av vekttap.

 

Jeg er selv litt i vilrede når det gjelder kosthold, har prøvd meg litt på lavkarbo, syns kroppen blir bedre av det, men kiloene har ikke forsvunnet. -det positive er at jeg har vært god og mett av dette kostholdet, og ikke søtsugen. Og huden har blitt veldig fin?? Nå har jeg mer eller mindre hoppet av det dvs litt av det og litt av GR, så da blir vel alt feil. Må prøve å legge en god plan, tror ikke jeg vil over til lightprodukter igjen hvertfall siden dette omdannes til sukker i kroppen.

 

Igjen takk for god info om ditt kosthold:)

 

Hva er skyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sienna71

Skyr er ett islandsk produkt - en slags youghurt laget av råmelk, noe som gir høyere proteininnhold. Konsistensen er tykk og jeg får litt følelsen av å spise youghurtis. Jeg synes den hjelper mot søtsug og den er mettende. Det beste av alt er at ett beger kun gir 92 kcal. Den inneholder imidlertid aspartam.

 

Uansett - jeg synes den er fantastisk god som mellommåltid en gang i blant. Spesielt i den vanskelige perioden mellom 14 og 16 på jobben da jeg alltid får lyst på ett eller annet.

 

Det var dagens reklame - nå over til dagens veiing: 62,1 - ned 800 gram. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronze

Fantastisk du er bare knallflink Sienna71.

 

Må nok prøve skyr jeg og, finner du det der hvor melkeproduktene står?

 

Jeg pleier å starte dagen med to små hjemmebakte skiver av proteinbrød med makrell i tomat på, til lunch blir det enten salat eller 2 små skiver proteinbrød med roasbiff på. Mellommåltid før middag blir 4-8 ruter 70% kokesjokolade + valnøtter. Middag er det jeg lager til familien, men uten ris,pasta,poteter. Kvelds enten en proteinskive, eller 4-8 ruter 70% kokesjokolade 0g valnøtter, også drikker jeg mye vanngjennom hele dagen.

 

Hva gjør jeg galt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sienna71
Fantastisk du er bare knallflink Sienna71.

 

Må nok prøve skyr jeg og' date=' finner du det der hvor melkeproduktene står?

 

Jeg pleier å starte dagen med to små hjemmebakte skiver av proteinbrød med makrell i tomat på, til lunch blir det enten salat eller 2 små skiver proteinbrød med roasbiff på. Mellommåltid før middag blir 4-8 ruter 70% kokesjokolade + valnøtter. Middag er det jeg lager til familien, men uten ris,pasta,poteter. Kvelds enten en proteinskive, eller 4-8 ruter 70% kokesjokolade 0g valnøtter, også drikker jeg mye vanngjennom hele dagen.

 

Hva gjør jeg galt???[/quote']

 

Ser at du er på lavkarbodiett hvertfall. :) Det kan jeg egentlig ingenting om - jeg synes bare at det er beundringsverdig at noen klarer det. Jeg er nemlig veldig glad i potet, pasta og ris, og pleier ofte å si at en middag for meg er pasta, ris eller potet med bittelitt kjøtt til. :D Det hadde nok ikke Fedon likt. :)

 

Vet du sån ca. hvor mange kcal du litter på om dagen? Det virket jo ikke som så mye mat det der, men dette er vel også en annen filosifi så da teller man vel ikke kcal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cirkus63

Spennende å lese om dagsmenyene. Her er mitt bidrag:

 

Frokost: 3 ss havregryn som jeg lar svelle i varmt vann mens jeg skjærer opp litt frukt og finner fram Biola yoghurt. Eventuelt bytter jeg ut frukten med litt opptinte bær. Kjøper frosne bær (bringebær, jordbær, bjørnebær). Blåbær har jeg kuttet ut for det blir magen så treg av.

 

Mellommåltid: 1 appelsin eller 1 eple

 

Lunsj: 2 grove brøskiver med makrell eller laks. Kjøper de små forpakningene og har dem liggende på jobben.

 

Mellommåltid: Skyr eller 1 rugsprø

 

Middag: det familien spiser, men litt mindre porsjon og veldig mye mindre poteter/ris/pasta.

 

Kvelds: rugsprø m/skinke eller Vita hjertego' gulost med agurk eller leverpostei/agurk med 1 glass melk + siste fruktrasjon: appelsin, grapefrukt, eple - aldri banan og begrenset med druer.

 

For aktivitetsnivået sin del ligger jeg nok på 1-2 trimpoeng pr dag med turgåing med hund. Hvis jeg er veldig inaktiv, kutter jeg ut 1 eller 2 mellommåltider.

 

Har helt sluttet å kjøpe 70% sjokoladen som vi spiste mye av tidligere - fordi den liksom er så sunn... :D Og også kuttet ut ostepopen. Prøver å bytte ut med mindre kaloririke alternativer som ferdigpoppet popcorn eller saltstenger. Men bare på fredager og lørdager. Også går det med mengder med Läkerol...

 

 

Fredag måtte jeg forresten kjøpe meg ny bukse for de gamle henger og slenger. Hihi

 

________________________________________________________

 

Startvekt: 88,5 (mars 2011). Ned til 82,3 - 31 cm minus (mai 2011)

Høyde: 176

Mål: 78 kg

 

uke 1 - 81,0

uke 2 -

uke 3 -

uke 4 -

uke 5 -

uke 6 -

uke 7 -

SOMMERFERIE - HJELP :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronze

Nei jeg teller ikke kalorier, men teller på knappene om jeg skal hoppe over på sundt GR kost igjen. Fordeler og ulemper med begge deler. Tror nok det er 70%kokesjokoladen som jeg ikke skulle spist hver dag. Glemte å skrive at jeg spiser 1-2 gulrøtter og eller cherrytomater som mellommåltid mellom frokost og lunch.

 

cirkus63 så gøy å kjøpe nye bukser pga de ande er for store. Mine står på spreng:( Kostholdet ditt ser jo veldig bra ut. Hva slags sort brød spiser du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sienna - Gratulere igjen med nok en fin vektnedgang.

Synes ikke akkurat du sjeie ut så veldig på brylupsdagen din :D Men en må ikke fråtse selv om en koser seg. og grønnsaksretter er jo bare herlig med masse krydder.

 

Og takk Sienna og Cirkus for at dere deler dagens Matinntak med oss andre. Neon fine varianter her som jeg selv kan prøve meg på.

Men jeg synes dere spiser så lite...

 

Jeg ligger på ca 1600 kcal om dagen.

 

På Idrettshøgskolen sier de at en må ha karbohydrater for å kunne trene, for det gir energi.

Jeg er veldig glad i poteter og spiser det hver dag, men liker ris og pasta dårlig, men grønnsaker og frukt blir det mye av også.

 

Jeg starter dagen med en appelsin, som er med på å sette igang forbrenningen og magen.

 

Frokost; I skive Ingers SuperRugbrød, noe som metter veldig godt.

Pålegg er Taffelost m tomat, spekeskinke (Makrell i tomat innimellom) og masse agurk, tomater og eller kinakål over hele skiva. Noen ganger blir det en Fiberrik med solsikkefrø med geitost, tynn skive. Dette blir ca 220 kcal vist jeg spiser alt. Ostene er veldig tynne skiver, ca 8 gram.

 

Lunsj; I skive Ingers s.rugbrød, med egg og kaviar med kinakål over, og evt Fiberrik som over. ca 220-330 kcal

 

Mellommåltid; Yoghurt dobbel 0% med vanilje og 10 g blåbærmusli, dette er ca 90 kcal.

 

Middag; Bestandig poteter og ca 3-400 gram grønnsaker - woker ofte.

Ellers til er det laks, ørrett, kyllingfile, kalkunfile, viltkjøtt. Innimellom lammeburger, viltkarbonader ol. Spiser ikke okse eller gris. Dette blir som regel i underkant av 400 kcal.

 

Kvelds; 1 skive rugbrød m forskjellig pålegg. evt og 2 klibrød m geitost og tomatost. ca 220 kcal

 

Frukt; blir det vannmelon og eple ved siden av appelsinen ca 200 kcal hver dag. Nå med så herlige vannmeloner blir det kanskje litt. hmmm... mye mer... :)

 

Melk blir som regel 2-3 med yoghurt dobbelt 0 % m vanilje som jeg svermer for og med blåbærmusli blir det noe å bite i. og så tar jeg på kannel, noe som igjen øker forbrenningen.

 

Har jeg igjen noen kcal rett før jeg skal legge meg, tar jeg kanskje en 1/2 nutrilettbar med karamell, som gir 110 kcal. Noe søtt er godt innimellom. Snack a Jack vist jeg har lyst på noe salt. Ca 50 kcal i de store.

 

Dette blir som regel i overkant med proteiner om dagen og underkant med karbohydrater og fett.

 

Dette var noen ord om min matdag.

 

Som dere ser, så spiser jeg mye. Men det er ikke over 1600 kcal for tiden.

 

Etter trening blir det yoghurten min eller banan eller lunsj og litt gulrøtter innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bronze - tror nok kanskje at den sjokoladen er noe som du burde bytte ut i noe som metter mer og lengre.

Men du har jo gått ned 1 kg på en uke??

Etter jeg begynte med Ingers SuperRugbrød er jeg mett hele tiden og føler ikke for noe søtt om kveldene.

 

Jeg har 3 venninner som har begynt på Lavkalori, men de går ikke ned i vekt. Ei har fått gallestein pga av alt fettet, men hun startet jo dagen med egg og flesk og fortsatte videre med masse kjøtt og bacensvor og, æsj og fysj. Ei måtte kutte ned på fettet for hun ble helt ødelagt i magen. Hun 3 skal prøve en stund til.

 

Som du ser så spiser ikke jeg magert pålegg med lite av det jeg spiser, for jeg synes brød er godt og har god smak så trenger ikke annet enn agurk eller kinakål på.

 

Lykke til, uansett hva du prøver deg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har vært borte "lenge" og dere har tatt opp temar som jeg vil være med å si noe om :D

 

Som sagt har jeg vært på Selma Spa i Sunne i Sverige i helga.

Så jeg må jo innrømme at jeg har vært borti noen muskler som jeg har glemt å trene på en stund. Særlig i magen... hmmm... må bare blir flinkere med styrketreningen.

 

Etter at jeg fikk leddgift har jeg kuttet ut yoga, men prøvde meg i helga og det var så godt. Ja, litt vondt, også, men mest godt. Så fra høsten blir det yoga, igjen. Og vanngym.

Ellers var jeg innom core ball 2 gagner, pilates en så magen fikk gjennomgå. Styrke Zumba, Powerwalk var moro og jeg fikk nok en gang bekreftet at kondisen er bra :) Fredag hadde jeg 3 timer trening, i går ble det 5 timer og i dag før kl 12 hadde jeg 3. Men tok med litt relax, også.

Masse god mat og breezer og 2 is, så tror ikke jeg har gått ned noe, men føler meg vel for det. Musklene er vel ganske "mette", også. Ble jo nesten 20 trimpoeng denne uka som gikk. og de fleste var i helga. Tatt sånn ca, for jeg brukte ikke pulsklokke så gått ut fra GR sine mål.

 

Moro å få prøvd ut hvor mye kroppen klarer etter at den ble syk og har jeg har jobbet meg tilbake til bra form.

 

Nå får jeg gi meg ellers gidder dere vel ikke lese alt :)

 

God mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...