Gå til innhold

10 uker, 10 kilo


Gjest nueva vida

Anbefalte innlegg

Dette har vært ei hektisk helg, med masse fast food. Jeg har vært på festival, så det hører jo til unntakene, men likevel... Jeg håper i det minste jeg er stabil til i morgen. Tror det er litt vel optimistisk å regne med nedgang.

 

Men jeg har trent i dag. 55 min. intervallspinning - det var beintøft, men jeg kom meg gjennom det. Nå har jeg en deilig følelse i kroppen, mens jeg venter på at de grove briksene jeg fant oppskrift på her, skal etterheve seg.

 

Ha en god søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

trening mandag fredag og idag.. :) førnøyd med det siden jeg hadde gangsperr fra mandagsøkten helt til fredagen.. :( idag prøvde jeg spinning/styrke og syns det var veldig greit.. skal prøve å få til det hver søndag framover..

 

spiste ne hobby igår men ellers greit, idag går og kostholdet etter planen.. :) krysser fingrene og håper på nedgang til imårra.. for alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer.

 

Ja, i morgen kommer den o'store veiedagen!

 

Jeg har hatt ei dårlig uke. Ingen treningsøkter på treningssenteret, kun to økter med rask/gange + 20 min jogging..

 

Og et par økter med moderat styrketrening. Tror det er for lite trim for at jeg skal dra stor nytte av det.

 

Men, får komme sterkere tilbake neste uke.. :P

 

Kostholdsmessig har jeg vært flink. Har brukt frimerkene, men har ikke spist for mye totalt sett.

 

I dag ble d en veldig dårlig dag, med myyye sodd, og sjokoladepudding m. vaniljesaus til dessert.. Kan ikke si nei til pappaen min.

Jeg spiste to spiseskjeer med pudding, og en med saus. samt en rems med Stratos nå i kveld... Huff. (premenstruell og godtesyk..)

Men, jeg har ikke spist dårlig mat ellers i dag da, og ikke brukt opp alle frimerkene denne uken. Har en til gode.. Huff.

 

Jaja.. svakheten for søtt tok meg i dag altså....

 

I morgen tidlig rekker jeg en times kondisjon + styrke på treningssenteret.

 

Skjerpings til neste uke... *sparker meg selv i rumpa*

 

Jeg forventer ingen nedgang i morgen etter disse utskeielsene..

 

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 0,6. Som forventa, etter ukas og helgas utskeielser. Litt surt, samtidig har jeg meg sjøl å takke. Nå må jeg tenke framover og fokusere på neste ukes nedgang.

 

Denne uka har jeg fokus på trening. Jeg skal komme inn i bedre treningsrutiner, enn jeg har hatt tidligere. Jeg tror det blir et riktig skritt i rett retning, for min del.

 

Uke Veiedag Vekt

0 29.aug: 112,7

1 05.sep: 112,7

2 12.sep: 112,0

3 19.sep: 112,6

4 26.sep

5 03.okt

6 10.okt

7 17.okt

8 24.okt

9 31.okt

10 07.nov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en natt uten NOE søvn :/ så viser det 200gr nedgang på 2 uker.. det var ihvertfall ned.. Og i snitt så blir det jo 550 gr pr uke disse fire ukene jeg har holdt på no etter sommeren :( og det er jo etter boka..

 

Ny uke, ny start og ny nedgang skal det bli :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80,8 og stillstand fra forrige uke... *sukk*... men med tanke på kostholdet i helgen så er jeg bare glad for at jeg ikke har gått mer opp!!!!!! Tro om det er noe psykisk med det der å se 79 tallet på vekta.... hm. Ellers er mensen rett rundt hjørnet og det pleier jo heller ikke akkurat og hjelpe. Men midjemålet krymper i det minste, 2 cm til mindre idag, hurra!! En cm mindre her og der på andre plasser også, så noe er jo riktig hvertfall. Var og shoppet meg litt klær på lørdag, skulle egentlig være belønningen min for å bryte 80-grensen (veide 90 til jul så da blir det 10 kilo ned), men det var på lørdag jeg hadde noen timer for meg selv og muligheten. Kjøpte faktisk to nye bukser, enda jeg jo egentlig håper at de snart er for store også. Menmen, blir godt å ha litt nye klær å gå i utover høsten hvertfall.

 

Svirre, bra initiativ med treningstråd, jeg er med! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte midje målet idag og det viste akkuratt 80 cm.. :( så er en del igjen å stramme opp. men tenk at når jeg begynte i fjor sommer så var midje målet 108 cm, wææ.. :P

 

Ett lite tips til lette måltider er atkins sine barer.. jeg pleier å spise de rundt treningstider. en bar er ca 200 kcal, men i motsetning til alle andre jeg har smakt så er disse mettende, lette og luftige og veldig gode :)

 

Idag er jeg hjemme med bihulebetennelse og migrene.. :/

 

minimax, ned12, pheobe84; hvordan har det gått på veiing idag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 cm ned i livvidde, det er helsegevinst, det! Utrolig bra!

 

Jeg er ned 0,3 kg sist uke og det er jo helt greit, men ikke mer enn det. Har tatt av 12 kg på et drøyt halvår og er jo fornøyd, men har behov for å holde fokus "hele veien hjem". Det krever litt. Og med 300 gram i uken tar det jo også fryktelig lang tid, så her gjelder det å få opp dampen litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og velkommen hit til Sommerivrig! :P

Her har vi plass til alle!

 

Sivalur: Suverent med 2cm mindre i midja da!! Jippi! Det viser jo at det går i riktig retning! :(

 

Svirre: treningstråd høres supert ut! Jeg trenger i hvertfall så mye motivasjon jeg kan få, til å sparke meg selv i vei på trening

Jeg meldte avbud til tre økter forrige uke.,. huff.. Hadde en uke med 3 foreldremøter osv, og da orket jeg ikke trene etter de. Men, fikk trent noe styrke og to gå/joggeturer.. Men, det er for lite. Ble for lite trimpoeng da ja.

Derfor, en liten "trenings-pushe-tråd" tror jeg vil være super motivasjon!

 

SMM87: Du ligger jo veldig godt an med din nedgang! Kjempebra jobbet! Og du har jo vært i litt dårlig form også..

 

 

For min del så har jeg gått ned 0,9 kg på en uke. :)

Det er jeg selvfølgelig fornøyd med, spes. siden det ble for lite trim på meg (sammenlignet med tidligere uker) Og så ble det dessert og en rems med stratos i går......... Klarte ikke dy meg... Premenstruell og søtsuget tok meg. Jaja.

 

Da er jeg 3,8 kg lettere på tre uker, og 2,6 cm smalere i midja på 2 uker.

 

Nå tenker jeg vi hiver oss på treningstråden alle sammen, og motiverer hverandre til gagns ukene som kommer.

Jeg er med!!! Heia heia!! Gi jernet!

 

Stå på nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P pluss200 gr. (84,4)

og ikke nok med det men jeg har vært nede i 83,6 denne uka og sløsa bort alle de fine gramma på tullball i slutten av uka. Godt jeg var så flink i førsten hvis ikke hadde det vært enda mer +

 

Mange her nå. Jeg mister litt oversikten. Skal vi ta en halveis neste uke? Jeg trenger et lite mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 500 gr. Le eller gråte, neida. Dette er ikke no sjokk, har ikke vært i form denne uken heller og dermed ikke telt kcal eller drukket nok vann.

Neste mandag blir nok ikke veldig mye bedre, skal feste hele neste helg om jeg orker :P MEN så, så er det ingen bønn. Da skal minimax ned i vekt :)

 

Vi står på videre alle sammen , gratulerer med nedgang til de som har klart det. Oss andre vet nok hva vi må gjøre :( og kommer sterkere tilbake.

Ha en flott uke.

 

Minimax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimax: ikke så rart at du ikke har gått ned siden forrige uke akkurat da... 500 opp var ikke så mye. Det blir bedre når du finner ut av magetrøbbelet, det er jeg sikker på. Du har jo gode rutiner, og det viktigste er å være konsekvent med det over lang tid, selv om det går litt skeis innimellom.

 

steg: ja, nå har vi blitt mange på denne tråden! :P Skjønte ikke helt hva du mener med en 'halveis'....?

 

Titt innom treningstråden da!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

Ned 0,5 kg denne uken, men - 6,5 cm så jeg er fornøyd alikevel. Får bare ta igjen den halvkiloen neste uke :-)

 

Ha en fin uke alle sammen!

 

Start 29.aug 90,4 kg

 

1. 05.sep: 89,4 kg - 1 kg

2. 12.sep: 88,3 kg - 1,1kg

3. 19.sep: 87,8 kg - 0,5 kg

4. 26.sep:

5. 03.okt:

6. 10.okt:

7. 17.okt:

8. 24.okt:

9. 31.okt:

10. 07.nov:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid like lett å prioritere den treninga, når man har det travelt, merker jeg... Både i går og i dag hadde jeg tenkt å trene, uten at det ble noe av. I dag har jeg en spinningtime jeg håper å rekke, men jeg er ikke sikker på at det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* helt enig Svirre... hadde tenkt å trene igår, og rakk det forsåvidt også, men for en gangs skyld så orket jeg bare ikke.... har trent daglig de siste 3 ukene og kanskje jeg rett og slett trengte en hviledag... ikveld skulle jeg trent med en venninne men hun har avlyst. Så da bør jeg trene selv hjemme. Må prøve å holde meg til planen selv om hun ikke kan være med!! Ikveld SKAL jeg trene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg holder meg mellom 1200-1400 kcal daglig.. :P ukens første trening idag, deilig.. men merker at jeg må trene mye mer for å få disse trimpoengene.. :/ og er ikke alltid tiden strekker til.. men fikk ny pulsklokke i posten idag, så skal sitte meg inn i den.. :( da stemmer det jo mye bedre enn programmet her inne gjør..

 

Hvordan går det med dere jenter, midtveis i uken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei, damer!

 

Må nok en gang rose dere for flott insats. Veldig mange flinke her inne, og om det går litt trått med noen av dere er dere likevel på riktig vei og har rett fokus. Flott!

 

Når det gjelder meg; jeg trekker meg fra utfordringen, slankingen og tråden en periode. Det skjer så mye annet i livet mitt for tiden, som tar mere plass enn slankingen, og som er mye viktigere. Man må prioritere, og det er det jeg har gjort nå. Håper ting går fort iorden rundt meg, slik at jeg om noen uker kan komme tilbake til dere.

 

Masse lykke til til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned12 : Det står respekt av ett valg som det! Helt riktig å prioritere, tror ikke du "glemmer" alt så det går helt skeis. Men skjønner att det tar tid med telling av kcal og skrive her inne. Merker det selv. Er ikke inne hver dag lenger jeg heller. Men siden jeg har så langt igjen måå jeg være her.

Håper ting faller på plass rundt deg og vi ser deg igjen før jul :) det hadde vært koselig :)

Ha en fin torsdag videre ned12 :) klem Minimax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha masse lykke til med alt som skjer i livet ditt. Lurt å begrense krav og ting som tynger når ting blir vanskelig. Men vi vil jo gjerne ha deg her, så du kan gjerne titte innom til vi ser deg ordentlig igjen. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ned12, håper det ordner seg for deg i høst. Vi 'snakkes' etterhvert!

 

SMM87: Her går det noenlunde greit!!! Har spist brukbart denne uken med unntak av middagen igår..... for en gangs skyld spiste jeg på McDonalds.... Det var rett og slett for å rekke et par ærend som jeg fikk mulighet til å ta da eldstemann skulle bli med noen andre hjem etter barnehagen. Husker ikke sist jeg spiste på McDonalds, må være over ett år siden, så skal ikke kjefte for mye på meg selv pga det... :) Trente 30 day shred level 3 igår kveld, den var HARD!! Ikveld har jeg tenkt å jogge og så trene litt styrke. Her er det bare å fortsette! :) Grattis med ny pulsklokke forresten, moro å se hvor mye man egentlig forbrenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned12: Jeg vil du skal huske på at vi venter på deg her inne, til du har lyst å komme tilbake igjen. Får virkelig håpe at ting ordner seg rundt deg ganske snart.

*KLEM TIL DEG*

 

 

 

Her går det fint med matinntaket. Jeg ligger vel på ca 1400 kcal pr. dag, og spiser sunt. (bortsett fra en liten rute med mørk kokesjokolade en kveld i ny og ned, en cola zero, og litt for mye middag i dag...

 

Trim kunne vært bedre. Er oppe i 4,7 tp nå, men har lovt meg selv å oppnå mellom 7 og 10 tp ila. uka...

 

Hvor har du bestilt pulsklokke fra SMM87? :) Det ønsker jeg meg også!

 

STÅ PÅ DAMER!!

 

Halvveis til veiedag nå.

 

Denne uka har jeg ikke tjuvveid. wow. Første gang.. Skal prøve å la være også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...