Gå til innhold

10 uker, 10 kilo


Gjest nueva vida

Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

Feil vei, og skikkelig surt :)

Har gått opp 500gr denne uka, og er selvfølgelig VELDIG misfornøyd. Uka ble ikke så sunn og aktiv som det skuule vært. Eller jo - jeg trente 3 ganger, så det målet ble iallefall nådd. Men det ble ikke godteri bare lørdag. I tilleg ble det nok for mye av den sunne maten også. Et knekkebrød ekstra, litt for mye middag osv. da blir det for mye.

 

Denne uka her har jeg begynt med en kjip følelse, og er demotivert. Men jeg prøver å omstille meg slik at jeg kan greie å komme på rett spor!

 

Kom igjen du også, Sivalur! Dette blir min og din høst :o Nå må det være slutt på motbakkene våre! Vi må ta en Minimax, og virkelig komme i siget :)

 

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

 

HOVEDMÅL:

1) 10 kilo til jul

2) 20 kilo til juli-12

DELMÅL

1) 5.sept: 88 kg. dvs ned 1,6

GENERELLE MÅL:

- trene 3 ganger i uka

- godteri kun lørdag

 

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Påske: 92,2 kg

Før ferien: 89,0 kg

NÅ 15.august: 89,6 kg

22.august: 90,1 kg

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

Hei, her er jeg også. I går ble en sånn stressende dag...det skjedde noe heeeeeele tiden og veiingen min utgikk ... :o

Ja da kan jeg meddele ned12 att jeg også har gått opp denne uken, pr i dag er jeg 300 gr opp fra forrige mandag. Dette hadde jeg jo forventet så ikke noe sjokk her i huset.

Men er i siget igjen nå, heelt nazi :) teller , veier, drikker vann! Ikke noe snop - ikke sukker (med mindre det fins i frukt og brød) tar vitaminer - ja, helt koko :)

Sivalur: jeg også har slanket de 2-3 kiloene i sommer, av og på av og på.......

Men NÅ er det slutt. Til mandag skal jeg se ett NYTT tall, så det så.

Kun 2 kg til så ser jeg tosifret !!

Så får trim være trim (altså helt minimalt) men full fokus på mat og drikke!

 

Jeg gleder meg til lettere uker - er dere med?

Minimax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Er med Minimax :o

 

Har hatt to sunne dager nå, bortsett fra en oreokjeks mandag :) Smakte himmelsk da, men.....

 

Har ikke blitt noe trening denne uka, men i kveld blir det an laaang motbakketur med en turvenninne!

I morgen blir en laaang dag på jobb, så da blir det nok ikke noe, men har en ny turavtale fredag. Så må jeg prøve få inn en økt til!

 

Kanskje jeg kan ta en styrketreningsøkt før gåturen i kveld, så blir det jo liksom to treningsøkter på en laaang!! Det går ann :)

 

Sliter veldig med motivasjonen, men gjør det beste ut av det... Håper på nedgang til mandag, og da vil også motivasjonen komm tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med! :) Vi tar en 'minimax' ja.. :o Du er jammen flink Minimax!! Jeg vil være nazi på maten men så sklir det ut... blæh.

 

Men hurra hurra, igår kom jeg meg endelig ut på en joggetur og ikveld står styrketrening på programmet. Satser på jogging igjen på fredag. Har ikke veid meg de siste dagene, håper inderlig det blir litt nedgang til helgen, det hjelper på motivasjonen ja. Jeg er jo egentlig ganske nær å komme under 80, så egentlig burde jeg kjøre på og være supernazi, slik at jeg nådde det målet! Vel, får se hva jeg får til i løpet av helgen, skal i besøk på søndag så tror søndag må være 'fri-dagen' denne helgen og null godteri på fredag og lørdag.

 

Minimax, vi har begge ca 2 kilo igjen til å nå et stort mål - det klarer vi i løpet av de neste 2 til 3 ukene, ok?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) liker når vi girer oss opp litt !

 

Ned, ja det går jo fint med to på en gang ! Du...gi motivasjonen en puff med og være ekstra streng frem til mandag, for da får du jo nedgang ikke sant - og vi vet nedgang gir motivasjon i bøtter :)

 

Sivalur, JA vi klarer det! Jeg skal kun ha oppmålt godis til helgen (popcorn),

Likegreit å bestemme seg med engang!

 

I går kom jeg opp i 1300 kcal akkurat. Jeg har lagt meg på 1300-1400 kcal om dagen nå som jeg ikke trener, da kommer nedgangen. Det var det jeg gjorde i begynnelsen før jeg begynte å sykle.

Kjøpt inn frukt, måtte bruke 3 frukt boller for å få plass :o passer på den uka her å fylle opp, det er nemlig 40% på all frukt og grønt. Det grønne holder seg jo ukesvis, derimot frukten har noe kortere levetid, får fylle opp på fredag igjen.

Vann: det går kjempebra, pluss att jeg drikker 1-2 kopper grønn te hver dag

Vitaminer tar jeg sammen med måltidene så nå glemmer jeg ikke de heller.

Og telle/veie maten HELE tiden!

Jepp dette kommer til å gå :)

 

Minimax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Noen som har sett vektsimulatoren på nettavisen?

Hehe..blei litt nysgjerrig, og vurderer å laste opp et bilde for å se. Det fungerer slik at du laster opp et bilde av deg, og trykker inn f.eks 10 kg lettere, da vil simulatpren lage et bilde av deg 10 kilo lettere. Jeg skal prøve nå. aKanskje det kan motivere??

 

Men GERØSS OG GRU!!!! Tok bilde av meg i truse og bh nå..er det virkelig meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den vektsimulatoren igår, så morsomt ut!! Men hadde ikke tid til å prøve da jeg kom hjem. Du måtte lage deg bruker på den treningssiden for å få tilgang også? Ble du motivert?? Kanskje jeg skal prøve den ikveld!! :)

 

Igår drakk jeg masse masse vann, og fikk trent shred. Yes!!! Ikke ble det noe snacking på kvelden heller, bare sunn kveldsmat kl. 21. Har ikke fått veid meg på noen dager, igår ble det glemt og idag måtte jeg snike meg ut så ikke ungene skulle våkne så altfor tidlig. Så litt spent på vekta imorgen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Fikk det ikke til, Sivalur. Siden låser seg hver gang jeg kommer halvveis i "bli medlem". Skjønner ikke hvorfor det skjer. Har prøvd flere ganger. Det hadde vært gøy å sett :)

 

Men jeg tror kanskje at bilde jeg tok av meg selv er motiverende nok. Hvorfor kommer det ikke så godt frem i speilet som på bilder??

da jeg så det, tenkte jeg; "Hvem er den tjukke, usexy dama? Det er IKKE meg!!!!!"

Jeg skjønner ikke hvordan mannen min kan ha lyst på meg (sorry details...) jeg ser jo ikke ut!!!! Han må virkelig elske meg :o FOr det var nemmelig en helt annen kropp han fikk for 10 år siden.... Hadde vært gøy å kunne gi han den kroppen tilbake, på 70 kilo. Han bryr seg ikke om det, sier han, men hadde vært gøy likevel!!

Disse tankene kom etter bilde i går, og sammen med den fæle dama på bilde ble det ganske motiverende!

 

Fikk lyst på sjokolade i matpausen i sted, men NEI TAKK!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve og se om jeg får det til. De har kanskje hatt litt mye påtrykk etter at det stod artikkel om det igår. :o

 

Høres uansett ut som en lur ide og ta et bilde. Jeg tok et bilde av meg i vinter en gang, ikke i undertøy men i tettsittende ulltrøye (type janus) og dongeribukse. Damm... ikke mye sexy nei.. når jeg ser i speilet nå så synes jeg at jeg ser slankere ut, men har en mistanke om at et bilde gir et annet resultat, lol!!! Hvis det kan hjelpe til å stagge sjokoladelysten så skal kameraet til pers ikveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skikkelig bra nettside..... Fikk opprettet bruker, men får ikke tilsendt noe passord så jeg kan få logget meg inn. Det står at passord er sendt, men jeg mottar hverken mail eller sms. De første to sms'ene jeg trengte for å opprette bruker kom med en gang, så dette var muffens... får vente litt og se om det kommer en sms, ellers får jeg ringe dem.

 

Der kom det på mail. Og da kom 'overraskelsen' som ikke står nevnt noen steder i artikkelen eller på nettsiden før man har blitt medlem - du kan laste opp bildet, de jobber med det og du får det i retur - etter noen dager!! Jeg hadde jo inntrykk av at dette var en slags 'instant' greie... Spørsmålet er hvor lenge noen dager er. Hadde tenkt å melde meg ut før prøveperioden gikk ut, syntes dette var et litt sleipt triks for å prøve å få inn kunder som betaler for hvertfall en uke.

 

Får se om jeg får tatt bilde ikveld og om jeg evt. sender det inn (må kanskje sladde litt isåfall - grøss og gru om det skulle komme på avveie!!!!!!!!!!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Amatør! Dette virker jo veldig dårlig :) Jaja, vi får ha bilde for oss selv til skrekk og advarsel. Jeg tenkte også på dette med om bilde skulle komme på avveiie, dett hadde vært kipt :/

 

Nå skal jeg lage deilig salat til mannen kommer hjem fra trening. Mmmm....

 

Håper jeg greier en sunn og kcalfattig helg :o Lykke til damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, holder meg unna sånt med bilder å sånt ja :)

 

Jeg føler jeg er tilbake i gode rutiner nå altså.

Så Sivalur: de kiloene skal forsvinne som "dugg for solen" hi hi. :)

 

Eneste som mangler er trening da men sånn må det bare bli for min del.

Jeg forbereder meg mentalt på vinteren, må jo begynne NÅ siden høsten kom som en rakett......det hjelper å forberede seg psykisk på ting, da takler jeg bedre motgang.

Og takler jeg alt vinteren har å tilby, klarer jeg forhåpentlig å holde fokus på kcal!

 

Men 10 kilo nå, den er drøy......eller kanskje ikke..! Er jeg like bein hard som jeg ha vært den uka her, hm....da kan det gå!

10 kilo på 10 uker (igjen :)) frem til begynnelsen av november

JA, jeg "go for it" !

Lage ny signatur jeg da :o

 

God helg til alle sammen, klem Minimax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke tatt noe bilde igår en gang... hehe. Tror jeg skal prøve å sette av en 30-60 minutter i løpet av helgen og sømfare nettstedet - det bør stå veldig mye bra der hvis det skal være verdt 35 kroner i uken...!! Tenker nok jeg kommer til å melde meg kjapt ut - treningstips og kostholdstips finnes jo i fleng på nettet!!

 

Minimax: du er flink som er tilbake i rutinene!! 10 kilo på 10 uker igjen - tror jeg slenger meg på den!!! Nå må jeg ha fremgang!! Er med på en annen utfordring om å trene styrke hver dag i september, så kombinert med sunn mat burde det begynne å hjelpe. Når har du veiedag Minimax? Jeg har hatt på lørdager de siste par månedene, tror jeg fortsetter med det. Så da begynner jeg i morgen - og satser på en kilo ned til neste lørdag!!

 

ned12, er du med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veiedag på mandager, men jeg tenkte å være frekk nok til å kalle dette uke 1.

Blir feil det kanskje?

...gjør vel ikkeno.. Har hatt en kjempe uke og ønsker å "høste" motivasjon!

:) nå skal jeg spise opp jordbærene mine med deilig vanilje kesam. Se en god film og ta tidlig kvelden .

 

God fredag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Ja, fristende, men skremmende siden ALLE mål bare sprekker :):o:)

 

MEN, JAAA, jeg er med! 10 kilo til 31.oktober!! Okey - vi prøver :)

Men da må jeg ta skjea i en annen hånd, for jeg er øangt ifra flink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Har vært hos mor og lest det nyeste "hjemmet", det som kommer ut mandag. Hun abbonerer, og fikk det torsdag...

 

Der står det en artikkel om å bli kvitt søtsuget, tips og råd. I tillegg står det i den artikkelen om sukkerets farer osv. I allefall, det står en sjekkliste der om du er en sukkerslave. Skremmende, for det tror jeg faktisk at jeg er.

Å lese den lista, farene ved for mye raske karbohydrater og gjevinstene med å trappe skikkelig ned på sukker fikk meg til å våkne!!

 

Ha en god helg alle sammen - her står det norske plommer på bordet til lørdagskosen, istedet for freiasjokolade, som det som oftest er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke ned12: plommer er digg!!

 

I dag ble det frosne store blåbær med vanilje kesam på meg. Det er å veldig godt.

Pluss oppmålte 30 g. Popcorn med cheddar (130kcal) :)

Har igjen kveldsmat så det skal gå greit.

 

Må lese "hjemmet" da skjønner jeg, alt sånt gir ett ekstra push !

 

God lørdag videre.

Minimax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Men jeg er jo ikke forundra, det blir alt for mye sukker. Har en drøm om å kutte ut sukker. Jeg las, som sagt, om sukkeravhengighet, og jeg tror seriøst at jeg er av dem som er avhengige. Jeg har mange tegn på at jeg er det, mange av de "symptomene" som sukkeravhengige har, har jeg. Dette syntes jeg var veldig kremmende, og også ganske flaut og deprimerende å innse. Jeg har også lest at for å få bukt med en avhengighet må man ta avstand fra den, altså kutte det ut. Noen kan imidlertid greie seg med å holde seg til det en gang i uken, men ikke alle greier det, fordi det har en tendens til å skli ut. Det er vel slik det er med meg. Det kan være slik med andre avhengighetsdannende stoff også, som f.eks nikotin. Noen kan festrøyke, og ellers ikkje røre røyken, andre blir avhengige og greier ikke holde seg unna. Mannen min er slik med snus. Kan snuse en boks, så bestemmer han seg for at han ikke vil ha mer, og vips så har han sluttet. Så kan det gå mange uker, også får han lyst på igjen. Da er det ofte i situasjoner som f.eks turer, sosiale samvær o.l. Han elsker en snus, men har 100% kontoll.

Jeg har prøvd mange ganger å bare holde meg til en lite sjokkis på lørdagskvelden, men det går aldri. Det sklir alltid ut til at sjokkisen blir til 2, til litt chips i tillegg, til litt fredag, mye fredag osv... Jeg får aldri helt kontrollen.

Derfor er konklusjonen min, etter helgas mye lesing om emnet, at jeg sikkert må kutte det helt ut en periode, slik at kroppen min rett og slett bli avvent sukker. Skremmende tanke, for jeg elsker jo sukker og godis. Men jeg elsker vel kroppen min og helsa mi mere? Ja, selvfølgelig!

Har lest at det er verst de første ukene, så jeg forbereder meg på det. Skal kjøpe gode grønsaker og ha de tilgjengelig til kveldens behov for å putte noe i munnen. tenkte også å kjøpe nøtter.

 

Dette ble langt....

 

Altså; denne uka her jeg ikke gått ned noen ting, men stått stille. Må ta skikkelig grep nå (har sagt det 1000 ganger før, så jeg føler meg litt patetisk, rett og slett :-( )

 

Mitt første delmål er 88 kg til neste mandag. Et mål som for 2 uker siden var godt overkommelig, men siden jeg ikke gidder å ta skikkelig grep så blir det nå veldig vanskeleig. MEN, faktisk ikke umulig. Vå får se neste mandag!

 

Ha en flott uke, damer!

 

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

HOVEDMÅL:

1) 10 kilo til jul

2) 20 kilo til juli-12

DELMÅL

1) 5.sept: 88 kg. dvs ned 1,6

GENERELLE MÅL:

- trene 3 ganger i uka

- godteri kun lørdag

 

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Påske: 92,2 kg

Før ferien: 89,0 kg

NÅ 15.august: 89,6 kg

22.august: 90,1 kg

29.august: 90,1 kg

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

I'M IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Starter vi i dag med denne utfordringen, slik at til 7.november skal vi være 10 kilo lettere???

 

Ned12 skal da veie 80,1 7.november.2011 :):o:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoebe84

Hei alle sammen!:)

 

Dette vil jeg også være med på! :o

 

 

Jeg er ny her på vektklubben, og startet med kostholdsendringer på fredagen. Jeg skal kjøpe meg vekt og målebånd i dag, og er med på denne dealen!

 

 

Jeg er 27 år, har tre søte bøllefrå (barn), og har etter to tette svangerskap lagt på meg en del ekstra som sitter som støpt (går ikke bort av seg selv i hvertfall.. )

 

Vel, jeg skal ned 10-12 kg, for å nå normalvekt, og ser dette som en glimrende mulighet til å få motivasjon, og å gi motivasjon til andre!

 

Dette blir spennende! Jeg føler meg veldig motivert, og håper jeg kan bidra til å motivere andre her inne, når ting står litt fast og man blir umotivert..

 

Jeg vil at dette skal gå!!

 

Masse, masse lykke til alle sammen!!

 

Når har dere veiedag forresten? Jeg tenker kanskje å bruke mandager som veiedag.. Da blir jeg kanskje mer motivert i helgene til å la være å spise sjokkis etc;) iom. at da er d strax veiedag..

Kanskje lurt?

 

Jeg skal også delta på et internettkurs i uke 36. Spent på om det vil fungere.. Noen her med erfaring fra det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned12: sukkeravhengighet er noe dritt... skriver litt mer om det på den andre tråden din. Men nå tar vi fatt på en ny 10-ukers - og denne gangen skal jeg være MYE strengere! :)

 

Phoebe84: Velkommen! :o

 

Jeg tror Minimax 'tjuvstartet' forrige uke og er ferdig med sin uke 1 idag. Jeg er nå på uke 1. Men jeg har i motsetning til dere andre, veiedag på lørdag. Hadde mandag tidligere, men det jeg fant ut var at lørdagskvelden vil jeg gjerne ha litt godteri uansett. Og siden jeg veier meg stort sett daglig, ble jeg da demotivert av å se et fint tall på vekta på lørdag, og så opp en halvkilo til mandagen.. selv om den halvkiloen like fort blir borte igjen som regel, så er det noe med det tallet. Æsj. Uansett, jeg byttet veiedag til lørdag da jeg var med på slankekrigen på motiver meg forumet, og har funnet ut at det egentlig funker bedre for meg. Men jeg kan rapportere vekten min her på mandager uansett. Jeg begynner altså på uke 1 nå, og skal ned 10 kilo til 5. (7.) november.

 

Startvekt fra lørdag: 81,6 - ned til 71-72 kilo til begynnelsen av november. Mitt endelige mål (som jeg ikke har vært på siden tenårene) er 70 kilo. Men skal jammen meg være fornøyd med 72 også... Har ikke lyst til å bli en 'evig slanker' så nå skal det skjerpings til utover høsten!! Er i gang igjen med løping, og i september skal jeg trene styrke hver dag, så dette skal bli bra!

 

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

Jeg blir gjerne med på dette! Jeg har 20 kilo som jeg gjerne skulle blitt kvitt, men på en fornuftig måte slik at de IKKE kommer på igjen. Jeg har satt meg som mål å nå 70 kg innen juni 2012, så Ned12 vi er ganske like.

 

Jeg er gla i trening, men det blir ofte vanskelig å finne tid... (en dårlig unnskyldning, jeg vet det :-))

 

Jeg har prøvd før mer eller mindre helhjertet, men når VIL jeg!!! Når ungene spør om vi kan dra i svømmehallen og jeg sier nei fordi jeg ikke vil vise meg i badedrakt er det på tide å få gjort noe....

 

Så nå har jeg meldt meg på internett kurs her som begynner i dag, så da får vi se. Jeg gleder meg til ENDELIG å se noen forandringer!

 

Jeg har også veiedag på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey, flere nye fjes - det er kult. Velkommen begge to !

 

he he , ja Sivalur jeg har tjuvstartet :o så etter min første uke er jeg minus 900g !

Det løser jeg på den måten att jeg er ferdig en uke tidligere enn dere. (31 okt)

Jeg veier jo over 100 , (101 blank i dag) og skal ned 9 til (i første omgang) til 92.

Det er veldig stort å se to sifret tall nærmer seg - jubel i huset :)

 

Ned12 : syns det høres ut som en kjempe ide å kutte ut ALL sukker for din del , en periode. når jeg gjorde det ble jeg mye mer bevisst på hva som gikk inn i munnen av snop.I dag blir jeg faktisk kvalm i magen av mer enn 2 sjokolade biter....?!?...

 

Jo som dere skjønner har jeg å veiedag i dag :)

 

Vi snakkes utover uka. Ikke regn bort i høstværet, hilsen Minimax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med på dette. 10 kilo på 10 uker, er akkurat det jeg trenger som motivasjon nå!

 

Jeg er 29 år, og har lenge tenkt at jeg burde gå ned i vekt. Men jeg tror ikke jeg har ment det helt innerst inne, før nå denne sommeren. Jeg har fått en sterkere motivasjon, og jeg har skjønt at jeg må gjøre noe med meg selv for å ta vare på helsa mi. Derfor har jeg brukt sommeren til å legge om kostholdet og spise mer fiber, mer grønnsaker, mindre sukker og så videre. Nå føler jeg virkelig jeg er på rett spor og det er en god følelse.

 

Jeg har også veiedag mandag. Da blir det lettere å holde fokus gjennom helga.

 

Uke Veiedag Vekt

0 29.aug 112,7

1 05.sep

2 12.sep

3 19.sep

4 26.sep

5 03.okt

6 10.okt

7 17.okt

8 24.okt

9 31.okt

10 07.nov

 

@Ned12: Det med sukkeravhengighet er på ingen måte enkelt. Jeg har jobba med å kutte ut brus, sukker og godteri siden midten av mai. Det har vært en tøff sommer, med mange tilbakeslag, overspising etterfulgt av tårer. Det har vært vanskelig, men jeg har kommet gjennom det. Og du har rett i at det er som å slutte å røyke. Jeg slutta å røyke for 4 år siden, og det var omtrent like tøft. Det beste rådet jeg kan gi deg er: Sett deg kortsiktige mål. Ta en dag om gangen. Hver dag du klarer uten dårlige vaner er en personlig seier. Og etter noen uker med hard jobbing, hodepine og tårer, vil du plutselig oppdage at det går lettere. Det er tøft å få sukkeret ut av kroppen, men det er mulig. Hadde du spurt meg i mai, ville jeg ikke trodd jeg skulle klare å slutte å drikke brus, men på lørdag klarte jeg ikke å drikke opp en boks med cola, fordi jeg ble så uvel av alt sukkeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...