Gå til innhold

Ned 5 kg innen desember 2011:)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Gjest monicabebe

Så godt at det går bedre med pusen, og det er jo helt utrolig at han kan leve med tre bein. Men det har jeg hørt om før. Katter er jo så smidige og veldig flinke til å tilpasse seg. Tenker masse på den i allfall!

 

Jeg har slitt med magen i over en uke jeg, men tror ikke akkurat det er positivt for vekta. Men satser på at det går framover eller nedover denne uka også.

Tenk så lekre og smekre vi skal bli i juleantrekket i år!! Noen som har sett seg ut noe de kunne tenke seg å passe inn i eller? Jeg tenke kanskje å finne meg noe på nett som jeg kan ønske meg som premie når jeg har klart målet mitt. Kanskje vi kan vise hverandre drømmeantrekket etterhvert....så har vi enda mer som motiverer oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar

H A L L O, som dere har pratet siden igår! 12 nye innlegg siden jeg skrev, jo! Mye lesestoff sent på kvelden:) Kjekt og inspirerende! Vi kom oss vel frem til Oslo, men rotet rundt i over en time for å finne frem til adr... Møtte noen veiarbeidere som sa "ser dere den hvite bilen der, bare kjør etter den så viser han veien!", idet det kom en hvit bil fra andre siden av gaten. Vi hev oss på hjul, men syntes han kjørte litt merkelig vei (og veldig fort mtp at han jo skulle vise oss..)... Så hadde vi jammen fulgt feil bil!! En Securitas, som sikkert trodde han skulle bli ranet siden vi bånnet etter han... Veiarbeideren hadde sust etter oss i en ANNEN hvit bil og fikk seg en god latter da han endelig tok oss igjen.. Tror til og med min far som er en ordentlig antielektronikkmann (ja, bare kjeft på meg norsk språkråd..) syns en GPS hadde gjort seg..

 

Har vært passe sunn i matveien idag, men spiste sjokolade nå ikveld.. Og to (små) øl.. :/ Plutselig gikk hele GR i glemmeboken. Må huske på det imorgen! Kan ikke drive å drikke øl bare fordi man flytter.

 

Så kjekt at pus kom tilbake Cloetta!! Jeg hadde ikke klart meg 5 dager i skauen med brukket ben for å si det slik. Håper den blir bedre, og at den får mye kos etter operasjonen :)

 

Monicabebe: Veldig fin kjole..! Jeg kan drømme meg bort på nelly.com i mange timer.. Eneste jeg tenker er at den kanskje blir litt rar over brystet? Modellen står jo i veldig modellpositur med brystet fremstukket, så jeg vet ikke hvordan det blir når den havner på oss vanlige dødelige. Har iallefall brent meg på det før, derfor kjøper jeg veeeldig sjeldent klær på nett.

 

Bor hos en venninne foreløpig, hun hadde lagt frem nesten en hel garderobe til meg som hun ikke lenger skulle ha.. Bla 5 bukser, flere topper og gensere, 2 kåper og en vindjakke. Kjekt kjekt kjekt! Må slanke meg for å komme inn i buksene, men det får heller være et mål jeg kan sette meg.. ;)

 

Men nå er det natta her, ble langt innlegg dette, følte jeg måtte ta igjen det tapte :)

Er fremdeles ør i hodet etter kjøreturen, så skal bli godt å sove litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne var utrolig fin:

 

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/the-paper-sun-1076/chiffon-top-bodycon-dress-205691-39/

 

Men ikke sikkert jeg kler den siden jeg er såpass lav...og man må være veldig smal. Men kan jo drømme litt vel?

 

Ja, den var lekker og du kan så avgjort gå med den. Du er jo snart under 60 - tallet, og når du kommet ned til 57 kg går du fint inn i den, Du blir bare helt rå da. Så bare kjøp den. Jeg så en kjole her om dagen, skal prøve å se om jeg finner den igjen. Så dere får se den. For til jul må vi jo bare ha nytt antrekk ;)

 

Lykke til og løp å kjøp.

 

Dette er litt meg. FInt og enkel både til fest og dans. og jeg er veldig glad i farger.

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/vila-479/oro-dress-479770-1428/

Men jeg finner nok helt sikkert mer :)

Å det er mange siden så dette tar hele natta...

 

Men her kommer min yndling for romjulsballene i hvert fall.

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/aura-boutique-1024/nadine-chiffon-tube-dress-200425-54/

Har noen gamle fine, også som jeg fant igjen nå. som passer bra og noen kilo til ned, enda bedre.

Tok meg en tur inni skapet hvor finkjoler og jakker henger og der var det jo noe som passet og om 5 kg passer de perfekt, der var det mange jule-mål Dette var moro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

ikke hørt noe mer om katten idag,men håper at han snart kommet hjem.;)

 

Flere som sliter med facebook idag?,får ikke sett på noe,bare står og "surrer":/

 

Har aldri handlet på nelly.com før,handler mest på sparkjøp og cubus/lindex.og andre butikker også selvsagt.varierer.

 

Idag har det blitt både aerobic trim og husarbeid. fint vær også:)

 

tenkte lage kjøttsaus pizzaolia idag synes den er så god.nam.

 

ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag med utespising. Lunsj og det ble seigryte med ris, så tror ikke det ble så ille... Ble blomkålsuppe i kveld da. Ikke mye kcal i den.

Hatt treingsfri i dag fordi jeg er ganske støl etter i går. Lenge siden jeg har hatt styrketrening, kjenner. Vi tok jo en kjøperunde, også. Fikk kjøpt en danstopp og en hverdagstopp i str 36, så veldig fornøyd.

Moro å handle klær igjen. Men fant ingen spesiell fin selskapskjole. Har noen fine fra før, men de begynner kanskje å bli romslige men det går nok bra.

 

God kveld og riktig fin torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihå!

 

Har gått i 2 timer til sammen idag, så det er jeg fornøyd med :)

Har også syndet, og laget LAVKARBOboller.. Smakte "sunt" og jeg ble stappmett! Men ikke helt som vanlige boller da...

 

Imorgen blir det å gå tur i marka og melde overgang til det lokale sats senteret her. blir bra å komme seg på plass, selv om jeg ikke overtar leiligheten før 1.nov.. bor bare rundt forbi nå, som jeg har gjort i 4 måneder.. ;)

 

Rart å tenke på at det er jul snart! Jeg feirer ikke så mye jul, så trenger ikke så mye nytt tøy... Skal ikke på noen julebord heller i år, så slipper jeg å tenke på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare glede i hjemmet idag,katten vår har kommet hjem! Det gikk bra hos dyrlegen,og han kjente oss igjen med engang vi kom.ble masse kattekos igår.og idag selvfølgelig.Han har fått en sånn hette på hodet,denne er han ikke helt fornøyd med.De andre kattene kjenne han ikke igjen med hetta..hehe.litt fresing nå.

 

tjorven: ja,en blir støl av styrke,sikkert godt med treningsfri.;)

 

snegla: flink du var med trimmen igår.Har hørt rykter om at lavkarboboller er gode ,får se om jeg finner en oppskrft.

 

Fant ut av det med facebook,var noe med pcn min:/ men ordnet nå:)

 

strålende solskinn idag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det nye krigsdans her, eller kanskje det er vektdansen ;) Jeg har ligget på 69 tallet i vekt helt siden begynnelsen av august...

MEn selv om det ikke er veiedag i dag, bare må jeg Ta med vekta mi her ute. 68,7 kg - yes yes yes :) I november er det 5 år siden jeg så 68 tallet sist og det er så godt. Men som før sagt, jeg veier minst på torsdag og fredag og trener mye i helga og går opp i vekt. Men det var godt å se 68 tallet etter 5 år og etter nesten 3 måneder med stillestående vekt.

 

Cloetta - hvor mange katter har du da??

 

God dag videre og flott fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, Tjorven! Gratulerer! Det var virkelig fortjent, etter så mye bra innsats! Jeg har vært i koma bortimot i to dager... Måtte trekke en tann og da er det jo bare å kjøre på med smertestillende, så jeg har vel sovet stort sett hele tida de siste to døgnene. Men nå begynner det å bedre seg. Endelig. Og jeg har et lite håp om at det skal slå positivt ut på vekta... Vi får nå se på det. Har ikke fått trent noe, for det skal man ikke, og tror ikke jeg gjør det i helga heller. Men skal i hvert fall komme igang igjen. Akkurat nå er det bra nok for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

God morgen, damer!

 

Grattis til dere som har hatt nedgang siden sist! Bra!

 

Jeg har veid meg i dag: minus 100 gram. Ikke akkurat hurra, men, men. Har mensen, så da er det jo ofte litt høyere vekt. Spent om det vises neste uke. Skal stå på fortsatt i allefall!

 

Vi får heie på hverandre denne helgen. Satser på at vi klarer å holde fokuset sånn at vi ikke ødelegger den gode jobben vi har lagt ned i uka!

 

Heia, heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

Hurra hurra, tjorven!

 

Grattis med godt resultat! Det er helt topp!

 

Og chele: masse god bedring med den tanna. Høres ikke godt ut. Noen ganger trenger kroppen hvile for å gå ned også, så det kan godt hende at tanntrekkinga slår heldig ut for deg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan nå enn det skjedde at vi kom helt hit...glemte hele veiedagen i kaoset, jeg. Men jeg tror ikke det har skjedd så mye, det kommer nok en ny onsdag sigende snart!

Gratulerer til Tjorven og andre flinkiser! Og til den hjemkomne katt som sikkert nyter kos og varme ekstra mye nå.

Og god bedring til Chele.

Og monicabebe, jeg er sikker på at den kjolen vil sitte supert, modellen må jo stå litt rart, hun har sikkert ingen former selv 3:) (djevelhornsmiley)

 

Jeg har faktisk klart å svømme meg støl. Det er ikke ofte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde litt problemer med å komme innpå her idag,men ordnet seg:)

 

Det går mye bedre med katten vår idag.idag klarte han å gå opp trappen selv,og ville sove i sengen.måtte ha hjelp til å komme seg opp da,gjett om han koser seg:)

føler meg ti kg lettere når jeg vet katten har det bedre!

 

Idag har jeg ryddet og ordnet litt,og muligens blir det trim etterpå.

 

Ikke det beste været idag da regner og litt kjølig..brr..;)

 

Gratulerer med nedgang tjorven og monicabebe.

 

Tjorven vi har 4 katter.

 

chele:fint å høre at det går bra med deg nå,au vondt å trekke ei tann.huff liker ikke tannlegen,men godt å ha han..hehe:)

 

kos dere masse,alle.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Tjorven og Monicabebe! :-)

 

Åååå, så kjekt at du har fått pusen din hjem igjen, Minni! Tenker meg at dere er glade, både dere og katten :-)

 

Jeg var på vekten på torsdag, men her var det pluss 0, 4 kg så .... Har fått mensen og da blir det som oftest litt i pluss.

 

Gleder meg til taco og rødvin i kveld! Trøstedrikking og -spising :-)

 

God helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tjohei,nå går det fort mot juletider.

 

Neste uke så er det november,får vel skynde meg å finne fram advents krimskrams før det er jul og januar.;) Tuller bare.

Men det går fort mot julebordsesongen og jeg skal være litt lettere til da.

 

På meg blir det disiplin og vektnedgang.Får nå mange positive kommentarer ang.vektnedgang,og det enda jeg ikke har gått mye ned.

 

Det må være treningen som gir utslag.Jeg har fått god effekt av mine langturer i høst.Nå klarer jeg og gå et stykke videre.Jeg løper intervall økter opp de bratteste bakkene.

 

Gikk ned 400 gram på vekta denne uka,hadde forventet mye mer etter innsats men sånn er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

 

Jeg har hatt en forholdsvis mager helg til nå.Et lite pizza stykke ble det til kvelds i går i stedet for vanlig kvelds på 110 kcal,men jeg hadde litt melkerasjon til overs og spiste lite til middag.Men jeg spiste kålrabistappe hadde ikke laget den selv så hvem vet hva som var i den.

 

Må vel bli mer nøye med detaljene i maten.

 

Ellers så går det fint.Var på salgsmesse i går,når de andre spiste kake ble det en kopp kaffe på meg.Kjøpte en pakke hjemmelaget knekkebrød med meg hjem.

 

Byttet ut lefse og kringle kjøpet i fjor med pannebånd og tykke sokker i marius mønster.Dro hjem med god samvittighet - kålrabistappe.

 

Hvordan går det med dere på matfronten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da er dagens trim unnagjort ble 45 min zumba ca 2 poeng.tilsammen har jeg fått 6 trimpoeng denne uken:)

 

Muligens få trent imorgen også;)

 

Det går bare bra med katten,idag ser han enda mer frisk ut enn igår,men sover.blir nok trøtt av medisinene.

 

Grattis med nedgang nikkoline så flink du er.:)

 

Så flink du er på matfronten..her går det bra,prøver å holde meg til 1600 kcal,av og til kan det bli 1700 men ikke ofte.spørs hva det blir til middag.

:)

 

ha en strålende lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er.

Her blir det ikke mye trim om dagen.

Vet ikke om det er migrenen som slår meg ut eller om det er noe som går. Kvalm, hodepine, diare, krampe i beina. Så blir verken spising eller trim. Prøver jo å spise litt så ikke alt blir ødelagt. Snart blomkålsuppe her nå. med egg. Lagd en del så jeg skal ha det utover kvelden. Bare spist 260 kcal enda. Men suppa drar opp.

 

Vanligvis bruker både trim å mat gå bra.

Jeg ligger også på 16-1800, de siste ukene og da ser det ut som jeg går ned litt.

Idag får jeg holde meg på 1400 ettersom jeg ikke orker å være ute av senga, omtrent.

 

GOd kveld og flott søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Tjorven - høres ut som om du har fått et virus!

 

Flink og fokusert du er, Nikkoline! Stå på - 400 g er jo bra, vær tålmodig og du får lønn for strevet :-)

 

Herlig med zumba, Cloetta! Jeg har vært i dag - sååå gøy - bare smiler og smiler når jeg kommer derfra!

 

Begynte dagen med å sove litt frempå, så zumba, etter det tur til frisøren og så en kjapp tur på biblioteket og en lunsj med min kjære :-) Er muttens alene hjemme i kveld - ungdommene er ute og min kjære er på klassefest fra gymnastiden - jeg slapper av i sofaen med "Skal vi danse" og et lite glass rødvin :-)

 

I morgen skal jeg gå med bøsse, min årlige rute for 14 gang! Så blir det lammefrikasse til middag, har kokt kjøttet i kveld slik at jeg kan fjerne fettet i morgen.

 

Ha en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente kaika bære bøsse også har du planlagt middagen,slik blir det resultater av:)

 

 

Tjorven 45 håper du er frisk og rask igjen:)

 

 

Cloetta det var supert at du fikk katta tilbake og snart er den vel tilbake i sitt ess,de har jo ni liv.

 

Frigg du har jobbet godt når du kjenner svømmingen på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...