Gå til innhold

Rykk tilbake til start!


Gjest HermineH
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest HermineH

Hei, er på plass i klubben igjen jeg også etter flere år som slank og fornøyd. Merkelig hvor lett vekta sniker seg oppover og så "behagelig" det er å late som en ikke aner noen ting. Inntil realiteten tar tak og rister. Jeg skjønner inderlig vel hvordan du har det. Det er vondt å føle seg uvel pga egen kropp. Jeg startet på 107,6 kg i 2006 så jeg vet hvor trist det er. Utad virker en glad nok men inni er det kaos. Selv gikk jeg ned til 66-68 kg, det varierte litt, inntil ting skjedde som knuste min hverdag. Vel har kjempet meg videre og oppfattet rett før jul at vekta viste MASSE . 81,9 kg...WÆÆÆÆÆÆ. Ventet likevel til nyttår med å ta grep så snik veiing i dag viste 80,1. Skal egentlig ikke veie meg før på torsdag. Kan jeg få slå meg sammen med deg? Jeg skal ned minimum 15 helst 20 kg :)/>/> Fatt mot du, gå deg en liten tur og kanskje sett på litt fin musikk og dans for deg selv. Glede gir overskudd :)/>/>

 

JA! Jeg vil slå meg sammen med deg:-) Du har virkelig klart det du, omtrent på det nivået jeg har som mål. Jeg forstår at det lett sniker seg på kilo, du har jo gått opp litt, men veien ned er iallefall kortere enn den er opp til der du var.

 

Jeg lover å heie på deg trucker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest HermineH

Hjelper en dyr kjole?

 

Jeg skal på fin fest på lørdag og har utsatt og utsatt valg (ha ha) av kjole. På symøte for litt siden fortalte de fjonge fruer villig vekk hva slags lekre kreasjoner de skal iføre sine slanke kropper, men jeg satt der og lurte på om det bare var meg som sliter med å tørke meg i rompa fordi armene har blitt for korte rundt kroppen. Snakker om å snakke seg selv i kjelleren inni sitt eget hode!

 

I dag har jeg vært på kjolesightseeing - det var en bedrøvelig greie. I Drammen har de en butikk som heter SHift, de har faktisk opp til 46 i størrelser på mye og der burde jeg finne noe. OK, jeg fant noe, men jeg følte meg ikke akkurat lekker. Heller litt kjedelig og sort, ikke veldig pyntet tror jeg at jeg vil bli i den kjolen jeg kjøpte som en nødkjole, heldigvis til halv pris! Men så gikk jeg å kikket på Ødegaard, og der hang den, kjolen som vil ta oppmerksomheten bort fra kroppen min (tror jeg) Det er en helt enkel rett opp og ned kjole med armer som skjuler de dissende bleke, MEN den var lekker. OG dyr. Nå hadde de den i kun 36 og 38 i Drammen, så jeg må nok kjøre litt for å finne den i riktig størrelse, men det er mulig jeg klarer å skvise melkemaskinene samt sidebeina inn i str 44 - det burde gå om den ikke er liten i størrelsen. Jeg kom selvfølgelig over en "trinny og susanna" underkjole til den nette sum av 820,- i dag, den vil iallefall jevne ut valkene bak tror jeg, det kan hjelpe litt på selvfølelsen.

 

Spørsmålet er om jeg skal kjøpe en kjole nå som jeg er på det feteste (tror jeg) i mitt liv? En kjole som koster skjorta, men som nok vil løfte selvtillitten noe før lørdag. De gode argumentene er mange, og jeg kan nevne i fleng, men det eneste dårlige er prisen. Det er ingen tvil om at den også vil være lekker om 10 kilo - og sannsynligvis vil den se helt grei ut om 20 kilo også... det betyr jo at jeg kan bruke den en stund:-) Svigermor er opprinnelig sydame, kanskje den kan sys inn selv om den er full av glitter og steiner?

 

Hmmm... mulig jeg bare MÅ.... vi får se i kveld, da skal jeg kjøre å prøve den i butikken den henger. Wish me good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Jeg vil slå meg sammen med deg:-) Du har virkelig klart det du, omtrent på det nivået jeg har som mål. Jeg forstår at det lett sniker seg på kilo, du har jo gått opp litt, men veien ned er iallefall kortere enn den er opp til der du var.

 

Jeg lover å heie på deg trucker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesnillt ;)/> Alt går så mye lettere når en er flere. Egentelig har jeg veie og måledag på torsdag...ikke noe vane ennå for jeg startet jo ikke før 3 januar..hehehe, men synes torsdager er fine, sånn litt midt i uka ;)Jeg er vel en litt utro tjener når det gjelder slankemetode. Jeg kommer til å bruke registreringen her inne flittig, den gir meg også ett hint om sammensetningen av næringstoffer. Ellers bruker jeg en del lavkarbo. Det er det eneste som hjelper på meg og det viser seg at det er riktig etter blodtypen. Rent kjøtt, alle grønnsaker som vokser over bakken samt egenlaget brød og knekkebrød. Grunnen til at jeg har gått opp er vel at jeg sluttet å røyke samt spiste både sjokolade og potetgull. Poteter, pasta og ris spiste jeg også (mot bedre vitende) og tydeligvis for mye. Gleder meg til å fortsette og å høre om deg og dine opp og nedturer :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper en dyr kjole?

 

Jeg skal på fin fest på lørdag og har utsatt og utsatt valg (ha ha) av kjole. På symøte for litt siden fortalte de fjonge fruer villig vekk hva slags lekre kreasjoner de skal iføre sine slanke kropper, men jeg satt der og lurte på om det bare var meg som sliter med å tørke meg i rompa fordi armene har blitt for korte rundt kroppen. Snakker om å snakke seg selv i kjelleren inni sitt eget hode!

 

I dag har jeg vært på kjolesightseeing - det var en bedrøvelig greie. I Drammen har de en butikk som heter SHift, de har faktisk opp til 46 i størrelser på mye og der burde jeg finne noe. OK, jeg fant noe, men jeg følte meg ikke akkurat lekker. Heller litt kjedelig og sort, ikke veldig pyntet tror jeg at jeg vil bli i den kjolen jeg kjøpte som en nødkjole, heldigvis til halv pris! Men så gikk jeg å kikket på Ødegaard, og der hang den, kjolen som vil ta oppmerksomheten bort fra kroppen min (tror jeg) Det er en helt enkel rett opp og ned kjole med armer som skjuler de dissende bleke, MEN den var lekker. OG dyr. Nå hadde de den i kun 36 og 38 i Drammen, så jeg må nok kjøre litt for å finne den i riktig størrelse, men det er mulig jeg klarer å skvise melkemaskinene samt sidebeina inn i str 44 - det burde gå om den ikke er liten i størrelsen. Jeg kom selvfølgelig over en "trinny og susanna" underkjole til den nette sum av 820,- i dag, den vil iallefall jevne ut valkene bak tror jeg, det kan hjelpe litt på selvfølelsen.

 

Spørsmålet er om jeg skal kjøpe en kjole nå som jeg er på det feteste (tror jeg) i mitt liv? En kjole som koster skjorta, men som nok vil løfte selvtillitten noe før lørdag. De gode argumentene er mange, og jeg kan nevne i fleng, men det eneste dårlige er prisen. Det er ingen tvil om at den også vil være lekker om 10 kilo - og sannsynligvis vil den se helt grei ut om 20 kilo også... det betyr jo at jeg kan bruke den en stund:-) Svigermor er opprinnelig sydame, kanskje den kan sys inn selv om den er full av glitter og steiner?

 

Hmmm... mulig jeg bare MÅ.... vi får se i kveld, da skal jeg kjøre å prøve den i butikken den henger. Wish me good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med kjølekjøp :) Dersom det ikke ville ødelagt FOR mye for økonomien framover hadde jeg valgt kjolen jeg...og underkjolen ;) Det betyr så mye å føle seg fin, og dersom kjolen er av ett enkelt snitt kan sikkert svigermoren din sy den om etterpå, eller du kan selge den. Mange leter etter lekre klær i større størrelser og det er ikke lett å finne, det vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Masse lykke til med kjølekjøp :)/> Dersom det ikke ville ødelagt FOR mye for økonomien framover hadde jeg valgt kjolen jeg...og underkjolen ;)/> Det betyr så mye å føle seg fin, og dersom kjolen er av ett enkelt snitt kan sikkert svigermoren din sy den om etterpå, eller du kan selge den. Mange leter etter lekre klær i større størrelser og det er ikke lett å finne, det vet jeg :)/>

 

Da ble det ikke kjolekjøp - str 44 var FOR TRANG! Jeg liker ikke å fremheve kroppen min mer enn jeg må, men i den kjolen så ble puppene til monsterpupper, jeg jeg avsto. I dag skal jeg sørge for batteri til badevekta mi - den skal stå på jobben og benyttes daglig heretter..... Grøss og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

NÅ skjer det noe - endelig nye batterier i vekta - det var en skrekkopplevelse å få på vekta - men NÅ er jeg i gang.

 

Kjennes bra - våknet i dag med en annen ro enn jeg kan huske å ha hatt på lenge. Deilig! Nå gjenstår "bare" å planlegge og få til litt trim så blir vekta lavere. Det ser jeg frem til....

 

Følg med i "hva skjer med kroppen" - det var motiverende å lese gamle GR bøker i dag da jeg ved oppstart av slankekur veide 20 kilo mindre enn nå for 15 år siden.... kanskje på tide å vri hodet litt.

 

Jeg er iallefall klar og vil inn her daglig å oppdatere. Vet det hjelper, så nå får jeg høre på meg selv:-)

 

Tjo ho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Det er merkelig med den vekta, gitt! Jeg gikk på vekta i dag og i "hele" dag så har det bygget seg opp litt mot inne i mitt lille hode! Jeg drikker vann som aldri før og tar jeg ikke feil så blir dette en god kalorifattig dag i forhold til hvordan det siste året har vært. Jeg ser at jeg faktisk må ned minimmum 25 kilo - helst 30 for å komme dit jeg vet jeg føler meg super - spørsmålet jeg alltid får når jeg legger lista der er "er det nødvendig da?" neida, jeg kan godt fortsette å være så feit som jeg er nå eller kanskje gå ned 20 kilo, men hvorfor ikke gjøre seg ferdig - jeg må finne min plass i livet snart mtp vekt. Det suser jo opp og nede og hver gang jeg "glipper" så raser jeg opp enda mere. Huff og huff....

 

Noen her som har erfaring med vinterdresser til å være ute med? Tenkte kanskje det hadde vært greit å gi blaffen i hvordan man ser ut og bare kjøpt en diger deilig varm dress man kunne dra på seg når man enkelt skal krype over dørstokken! Barnehagetante dress kalles det vel? Vet at EUROPRIS har noe, men kanskje noen har bedre tips`? Den på europris puster sikkert slett ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig med den vekta, gitt! Jeg gikk på vekta i dag og i "hele" dag så har det bygget seg opp litt mot inne i mitt lille hode! Jeg drikker vann som aldri før og tar jeg ikke feil så blir dette en god kalorifattig dag i forhold til hvordan det siste året har vært. Jeg ser at jeg faktisk må ned minimmum 25 kilo - helst 30 for å komme dit jeg vet jeg føler meg super - spørsmålet jeg alltid får når jeg legger lista der er "er det nødvendig da?" neida, jeg kan godt fortsette å være så feit som jeg er nå eller kanskje gå ned 20 kilo, men hvorfor ikke gjøre seg ferdig - jeg må finne min plass i livet snart mtp vekt. Det suser jo opp og nede og hver gang jeg "glipper" så raser jeg opp enda mere. Huff og huff....

 

Noen her som har erfaring med vinterdresser til å være ute med? Tenkte kanskje det hadde vært greit å gi blaffen i hvordan man ser ut og bare kjøpt en diger deilig varm dress man kunne dra på seg når man enkelt skal krype over dørstokken! Barnehagetante dress kalles det vel? Vet at EUROPRIS har noe, men kanskje noen har bedre tips`? Den på europris puster sikkert slett ikke:-)

 

Mannen min og jeg har den fra Europris, og vi er veldig fornøyde med den i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Takk - da løper jeg på europris i morgen å shopper - da har jeg ikke lenger noen unnskyldning til å ikke gå tur!

 

Hadde kaloriopptelling nå - jeg har spist 1948kcal i dag. Det var middagen som gjorde det - MEN, jeg er helt sikkert på at 1948kcal er 1000 mindre enn hva snittet har vært det siste året, så kanskje jeg skal si det var en grei mandag? Ja, jeg gjør det! Jeg klarte å sitte på styremøte i hele kveld fra 18-20.45 uten å putte i meg noe - ikke værst det da til å være meg:-)

 

Har ikke turt å dra på butikken i dag, da hadde det gått ille - men i morgen skal jeg gjøre det ETTER Middag:-)

 

Tjo ho - i morgen blir det europris gåtur dress!

 

Siste: men så kom kvelden.. Og jeg var sulten.... Også lå det en halv pizza og litt rømme der, og plutselig var jeg oppe i 2378kcal i stedet. Nedtur! Men i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Oppsummering tirsdag kveld:

Dette har vært en BRA dag med bare 1028kcal inntak enda er jeg mett! Tror knekkebrød, magert pålegg og en diger salat på kvelden var greia! Da ble i går og i dag ikke så værdt til sammen: 2378+1028=3406 som betyr 1600 kcal pr dag. Det er greit! Og i dag kom invitasjon til 50

Års lag i mars. Da har jeg 5uker på å forberede en kveld jeg har lyst til å føle meg vel på. Frisørtime bestilles i morgen.

 

Godt med et mål:

Snittinntak på 1750kcal daglig

Trim: jeg skal i løpet av en uke gå minimum 2 timer...

 

Tjo ho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Vekt på jobben gjør sitt, kanskje også med motivasjon! I dag viste vekta nedgang fra mandag på 0 - kanskje ikke annet å forvente, sånn som jeg holder på, men bare vent - nå har jeg for første gang på lenge en bitteliten godfølelse etter dusj og litt sminke. Jeg kjenner det gryr og lengten etter å føle seg bedre er stor. Jeg er litt "heit" - men det tror jeg er forbrenningen faktisk, kanskje sommeren blir til å leve med uansett?

 

Neste veiing blir vel egentlig ikke før mandag morgen, om jeg ikke sveiver innom i morgen - men da blir det ikke morgenvekt- greit å sammenligne likt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Lunsj kl 10 er kanskje litt tidlig, men når frokost er 06.30 så er det sikkert lurt:-) vanlig brødskive med vita hjertego leverpostei er godt:-) i går endte jeg på 1153 pluss noen druer jeg hadde fortrengt! Ligger an til å bli en bra dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Da gikk denne dagen veldig fint! Jeg har spist ca 1600 kcal .- det er ok og jeg føler meg bra. Det eneste som ikek er bra er at jeg må opp kl 6 og sannsynligvis ikke får til å sove i natt fordi jeg må rydde huset jeg flytter ut av mer eller mindre tomt før kl 18 i morgen, og før det er jeg på jobb til kl 15! Tjo ho! Men energien kommer!

 

Det er lurt med knekkebrød! Jeg blir mer sulten av brød

Det er lurt med 4 korn og dobbel 0 - godt er det!

Det er lurt å spise salat hver dag - da blir det mye mat, omega 3 OG man er sunn!

 

I morgen er det nok en dag med en utfordring - jeg skal spise mat på en konferanse - det MÅ planlegges . kanskje de kan tilby salat?

 

Wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Jeg sliter med å skrive i helgene, men bare vent - til helga er huset mitt overdratt til nye eiere, og DA - da får jeg mye bedre tid:-)

 

Tror det har gått ganske bra men hadde en skeieut dag i går sammen med datteren min.

 

Skal skrive fra i dag!

 

Også veide jeg meg i dag! Jeg har gått ned 1,3 kg siden sist tirsdag, så noe riktig må jeg har gjort! Tjo ho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Ble 1800 i går, jeg går vel ikke akkurat opp av det - men ikke ned heller tror jeg. Må forsøke å komme på ca 1500 kcal skal jeg få noe svung på slankingen - i dag er målet å havne omtrent der. Blir spennende når man skal spise i en kantine man ikke aner hva inneholder, men vi får gjøre et forsøk. Spørs om jeg klarer å holde meg unna de beryktede kanelsnurrene der.... hmmm - det er et valg jeg må ta om en times tid!

 

Hadde vært spennende å høre om noen her inne er slankeoperert - jeg forstår at det har store konsekvenser, men jeg begynner å lure på om en operasjon ville overstyre min viljestyrke som jeg ikke har kontroll på. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble 1800 i går, jeg går vel ikke akkurat opp av det - men ikke ned heller tror jeg. Må forsøke å komme på ca 1500 kcal skal jeg få noe svung på slankingen - i dag er målet å havne omtrent der. Blir spennende når man skal spise i en kantine man ikke aner hva inneholder, men vi får gjøre et forsøk. Spørs om jeg klarer å holde meg unna de beryktede kanelsnurrene der.... hmmm - det er et valg jeg må ta om en times tid!

 

Hadde vært spennende å høre om noen her inne er slankeoperert - jeg forstår at det har store konsekvenser, men jeg begynner å lure på om en operasjon ville overstyre min viljestyrke som jeg ikke har kontroll på. Huff!

 

Husk at slankeoperasjon innebærer at du må ha enda mer viljestyrke for ellers gjør maten deg syk. Selv om jeg vet at for noen er operasjon eneste løsning, tror jeg at det er best å jobbe med seg selv og gjøre noe med inntak og mosjon. Har selv 25 kilo for mye, og slankeoperasjon er ikke noe alternativ. Jeg må jobbe med meg selv hver dag for å spise det skal og ikke spise de tingene jeg vet er usunne, men for hver gang jeg klarer det blir det lettere, og for hver gang jeg kommer meg ut å trene kjenner jeg meg litt bedre.

Så motstå kanelsnurrene, og jobb med å få kontroll over inntaket så vil de positive situasjonen dominere og livet blir lettere både fysisk og psykisk. Lykke til! Du har klart det før og klarer det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest HermineH

Dag 1 etter påske - og jeg må til legen:-(

 

Et par uker før påske gikk jeg endelig til legen og etter et røntgen bilde så ble det konstantert lungebetennelse og astma - neimen ikke rart jeg ikke har vært i form på lenge. Jeg begynte å hoste etter sommerferien - nå ville heldigvis legen sjekke det ut og da ble dommen altså som nevnt over. Kanskje ikke så rart jeg har vært sliten? Problemet er at nå er medisinene spist opp og jeg hoster igjen - og har vondt i hodet og feber. Noe er galt. Derfor får jeg ikke begynt å trene i dag som planlagt, men jeg kan begynne å spise fornuftig igjen kanskje? Og drikke?

 

Etter en kikk i speilen i dag så er det ingen tvil om at jeg MÅ ned i vekt før sommeren, hvis ikke nekter jeg å gå i bikini i Spania i sommer. Det blir for dumt.

 

Jeg skal bruke dagen på å legge en plan.

 

Wish me good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Og jeg har fortsatt lungebetennelse og hoster som besatt - ikke spesielt energigivende! Men jeg gir ikke opp! Jeg ligger på sofaen og sover døgnet rundt, når jeg ikke sover strikker jeg. Har rett og slett ikke krefter til så mye mer - huset er bomba, men målet er å få orden i løpet av denne uken. Begynte med å sortere klær i dag, fikk satt på en maskin, så får vi ta et par etter jobb og resten i morgen.

 

Jeg må bare skrive ut alt jeg tenker nå, og for å ha det "for alltid" skriver jeg her - skjønner at dette ikke er spesielt givende mtp slanking, men sånn er nå livet mitt akkurat nå.

 

Jeg har også brukt tiden på å lese på nettet om hva vi putter i oss, og jeg må innrømme at jeg er redd - redd for at vi som forbrukere har mistet gangsynet - jeg har iallefall det! Vi ser ikke at matvareindustrien gjør alt de kan for å tjene penger ved å produsere mest mulig mat uten å hensynta annet enn hva vi kortsiktig setter pris på: Utseende på maten.

 

Vi bryr oss ikke om hvordan dyrene vi spiser kjøttet fra har det når de lever. Vi vil gjerne ha så billige egg at vi ikke bryr oss om hvordan høna har det og hva hun spiser. Kuene (som blir til okser når de skal bli biff) står i sin egen møkk til knea, de spiser ikke lenger gress men maismel som gjør de tykke og ødelagt inni seg - det eneste produsentene er ute etter er å skaffe "perfekt" kjøtt for oss som ikke lenger aner hvordan kjøtt egentlig skal smake når dyra får maten de var ment å spise. Kyllingproduksjon er et eget kapittel - en kylling går fra å veie 10-11 gram til å veie over en kilo på en måneds tid - inne i et lukket rom med lysregulering som er stappfullt at andre kyllinger som vokser seg store på kort tid - så store at beina deres ikke lenger klarer å bære vekta når de gror til. Vil vi virkelig ha det sånn? Vil vi at frukten og grønnsakene vi spiser er fulle av giftstoffer fordi vi ikke vil ha stygt skall eller fordi vi på død og liv må ha så lang holdbarehet på maten. Vil vi spiser kjeks med kreftfremkallende stoffer eller drikke brus med gift (aspartan) som gjør at vi får altzheimer og kreft?

 

Huff og huff, jeg er skremt og skjønner at jeg må gjøre meg opp noen meninger her. En ting er sikkert, alle de light produktene vi dytter i oss skal det bli slutt på. Aldri mer aspartan! Sier jeg som lever med en mann som heller innpå som om det var kildevann - jeg må nok ta en prat med han sånn at han forstår. Jeg vil ikke at ungene mine skal få i seg alt det her.

 

Egentlig så tror jeg også at alt det over her er med å gjøre oss tykke også. Jeg tror at jeg ved å kutte ut alt som er giftig (ja det er det) så vil kroppen min begynne å fungere anderledes. Jeg forstår at jeg ved å lure kroppen til å tro at den får i seg sukker uten at den gjøre det (lightbrus) også lurer meg selv og det som skjer inni kroppen min. Kroppen min reagerer som om det er sukker den får, det er derfor jeg har fått mave. Før jeg traff mannen i mitt liv for 5 år siden drakk jeg veldig sjelden brus - men de siste 5 årene har jeg drukket MASSE - og det er de siste 5 årene jeg har gått opp i vekt også - livet er eller omtrent det samme. Mistenkelig.

 

Så fra i dag begynner mitt LIV UTEN ASPARTAN og med mest mulig naturlig, økologisk og opprinnelig mat. Jeg skal støtte bønder som driver med lokal mat - og jeg skal handle dyrere kylling (som har blitt stor naturlig) og kjøtt fra Norge der oksene spiser gress og ikke maismel!

 

Amen! Tjoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Formen føles bittelitt bedre etter et par dager i Ålesund med jobben og enda mer søvn. I helgen SKAL jeg rusle meg en tur for å få litt luft - mat går faktisk ganske så bra, jeg klarer å la være å kjøpe godis - det er fremskritt! Noen her som har forsøkt natron for å justere syre/base ballansen i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Mandag må vel være en fin dag vel - det regner og alt er egentlig trist - det samme er vektas resultat. Det betyr tid for endring.

 

Noen som har hørt om kaloriskiftende diett?

 

Huff så dumt å føle at du ikke fikser noen ting:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag må vel være en fin dag vel - det regner og alt er egentlig trist - det samme er vektas resultat. Det betyr tid for endring.

 

Noen som har hørt om kaloriskiftende diett?

 

Huff så dumt å føle at du ikke fikser noen ting:-(

Jeg har også stått stille på vekta i 1,5 mnd men det er viktig å ikke gi opp. Jeg har funnet noe som virker for meg nå å det er å spise fire måltider pr. dag tre av dem består av grove knekkebrød (6 stk) pluss middag eks. en kyllingfilet og 150 ris (middagsris med villris) en stor skje pesto + grønnsaker. Som mellommåltid spiser jeg en skyr de med 96 kcal. Funker kjempebra. Vet det er litt lite kcal men kan heller øke hvis vekta stopper opp. Man skal også drikke noe melk men jeg spiser heller skyr. Jeg anbefaler en blogg til ei svensk dame goingsmaller.blogg.se utrolig inspirerende. :D Den fikk meg i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Jeg har også stått stille på vekta i 1,5 mnd men det er viktig å ikke gi opp. Jeg har funnet noe som virker for meg nå å det er å spise fire måltider pr. dag tre av dem består av grove knekkebrød (6 stk) pluss middag eks. en kyllingfilet og 150 ris (middagsris med villris) en stor skje pesto + grønnsaker. Som mellommåltid spiser jeg en skyr de med 96 kcal. Funker kjempebra. Vet det er litt lite kcal men kan heller øke hvis vekta stopper opp. Man skal også drikke noe melk men jeg spiser heller skyr. Jeg anbefaler en blogg til ei svensk dame goingsmaller.blogg.se utrolig inspirerende. :D/> Den fikk meg i gang igjen.

 

Tusen takk for tips 2fat - jeg skal inn å kikke på den nå - forøvrig er det en nydelig dag, en dag jeg skal gjøre til MIN! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...