Gå til innhold

Ny start - ingen nåde!


Nickii
 Share

Anbefalte innlegg

Har visst hatt et lite anfall av å synes synd på meg selv.. HUFF så PATETISK!

 

 

Det er IKKE synd i meg! Jeg er en sterk flink kvinne som styrer mine egne valg. Jeg kan og vil klare det jeg bestemmer meg for! Nå må jeg slutte med alt tullet og ta meg sammen.

 

Klar for en uke med mye trim og sunn mat! Null tull - gå for gull! (Måtte rime litt når jeg var så godt i gang :D) Skal se 64-tallet i løpet av uka' date=' og det skal bli herlig!![/quote']

 

Haha, godt du ser det selv :) Men noen ganger er det det som til, å klage litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble opp for første gang på disse 12 ukene... Men tar det med godt mot.

 

Motivasjonen er på plass igjen og jeg har ambisjoner om å komme meg ned på 62 kg til julaften. Det er ikke sikkert det går, men jeg skal gi max og da kommer jeg jo til å være lettere enn jeg er nå uansett. Og det kan jo ikke bli feil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jaaa - that's the spirit! Vi gir max mot jul! Helt enig, det kan da ikke bli feil:D

 

Det merkes godt at det allerede er roligere her inne, nå som det går mot jul. Bra vi er flere som planlegger å holde fokus helt frem mot jula. Det hjelper med selskap:)

 

Og 12 uker uten oppgang er kjempebra. For å se det positive;) Neste uke er det ned igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg blir også med inn mot jul :-)

 

Har ingen spesiell målsetting, annet enn å veie minst mulig til jul og holde den vekten som utgangspunkt for hva jeg snarest vil tilbake til etter jul. :-)

 

Bra jobbet, Nickii, du har gjort en kjempeinnsats og er straks tilbake på minus-stien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk flott! Jeg blir ekstra motivert av dere altså!

 

Kampklare er vi og resultater får vi :D

 

Gruer meg litt til Ninjastar og Slippe drar over på Hold Vekten... Dere har bidratt med så mye positivt! Glad jeg kommer til å ha koala som følgesvenn videre. Innstillingen din er så inspirerende og positiviteten veldig smittende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Nå ble jeg jammen litt rørt og glad, Nickii:) Og det er rett før jeg lirer ut av meg noen roasbloggaktige fraser om hvor mye det har betydd for meg i denne prosessen å ha dere stayere rundt meg... Meeen vi er da voksne damer, så jeg skal la det være;)

Jeg hadde i hvert fall aldri holdt ut så lenge her uten dere. Og selv om vi flytter snart (hjelp, gjør jeg egentlig det?? :eek: ), så er dere nok ikke helt kvitt oss, likevel. Det blir nok mye besøk, tenker jeg!

 

Nei, nå ramlet jeg visst inn i det filosofiske hjørnet, likevel. Tror jeg får tusle inn til meg selv og heller våse litt der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på, der var en veldig hyggelig kommentar :-)

Tror ikke vi blir borte så fort, må jo stikke innom og heie dere andre frem slik at vi kan samles på HV hele hurven etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Nickii, koselig å høre! Og alt har sin tid, trodde aldri jeg ville finne meg til rette andre steder enn på "gravid/ammende" Men der tok jeg feil, plutselig en dag så jeg at det var på tide å flytte og havnet her. Jeg er veldig glad for at noen skal flytte over til HV for det viser jo at det er håp for oss også en dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er veldig bra når noen skal på HV. Det er jo på tide også når de har vært så flinke så lenge og kommet i mål! Så blir de jo ikke så langt unna heller :-)

 

Jeg står litt stille på vekta. Trent hardt 3 dager så langt denne uken, men vekten samarbeider ikke. Lurer på om jeg spiser litt for mye... Har registrert, men begynner å lure på om jeg lurer meg selv... Eller det kan være at jeg holder på litt vann pga økt intensistet i treningen. Får holde ut å se om det skjer noe snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65,4 i dag... Langt unna det som vare planen. Men jeg har en tendens til å sabotere meg selv om dagen. Så til tross for det er jeg jo veldig fornøyd med 0,6 ned fra forrige uke. Og jeg stod i ro også flere dager i forrige uke. Men det er morgendagen som teller. Hadde vært usannsynlig gøy å sett 64-tallet...

 

Har fått slakk i dongeribuksa mi :) Den passet ikke for noen uker siden. Herlig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakte går det nedover med meg. Offisiell vekt tirsdag var 65,4 og det er ned 0,6 fra forrige uke. Helt ok. Jeg innfinner meg med at det ikke er så lett å få dette her til nå i disse dager. Regner med alt blir betydelig lettere når jula er over og hverdagen kommer.

 

Jeg er i alle fall strålende fornøyd med å være 8,6 kg lettere enn da jeg begynte. Kanskje bikker jeg under 65 til neste veiedag, og da har jeg i alle fall oppnådd 2 delmål denne høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende, Nickii :)

Du har jammen klart å holde koken langt inn i juleforberedelsene!

Og etter jul... så blir det såklart mye lettere å fokusere på vektnedgang. Og det er bare to uker til - det overlever vi!

 

Jeg for min del har nok kapitulert litt... Når jeg ikke klarte nedgang i uken som var, så får jeg satse på videre stillstand over jul i stedet for. Det blir nok en real innsats i januar, ja :D

 

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått skikkelig sakte den siste måneden. Jeg har ikke vært så flink til å unngå fristelser, og det har skapt en god del fartsdempere. Nå tenker jeg at julen blir en tid hvor jeg skal kose meg litt, uten å ta helt av. Men samtidig skal jeg ikke ha dårlig samvittighet for det jeg velger å spise. Så satser jeg på at jeg får nytt mot etter jul. Da skal jeg inn i mitt strenge regime igjen og ha full fart nedover mot målet!

 

Jeg har nesten kapitulert litt jeg også nå... Men samtidig tenker jeg at jeg skal forsøke å gå ned noen gram frem til julaften og kanskje i jula også, for hvis jeg kapitulerer helt og tenker at jeg bare skal holde vekten, så tror jeg ikke det kommer til å gå så bra med meg... Hvis jeg har fokus på å gå ned littegrann, så vil jeg kanskje greie å holde vekten sånn noenlunde i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho... I dag har jeg virkelig slått på stortromma! Til å være meg vel å merke! Har jo ikke orket å kjøpe noen nye klær ettersom jeg er i forandring. Men i dag slo jeg til å kjøpte meg nytt treningstøy! Fordi jeg fortjener det! Jeg trener så mange ganger i uken at jeg trenger litt mer skiftetøy. Og så fant jeg noen riktig fine klær på halv pris, så da slo jeg til :D

 

Jeg er spent på morgendagens vekt. Den offisielle veiedagen. Å hvor jeg håper på å være under 65... Men er jeg ikke det får jeg ta en bonusveiing på fredag. Da skal jeg i alle fall være under 65!

 

Jeg veksler litt med hvordan jeg føler meg om dagen. I det ene øyeblikket føler jeg meg vel og ganske ok, mens i det andre føler jeg meg tykk og rund. Greier liksom ikke helt å bestemme meg.

 

Jeg har jo ennå vel 15 kg før jeg er i mål, men samtidig er jeg snart på det slankeste jeg har vært de siste årene, så jeg føler meg jo ikke så verst i forhold til åssen jeg var tidligere i høst. Gleder meg til jeg bikker under 60... Det kommer virkelig til å være herlig å veie 50-noe... Det har jeg nok ikke vært siden kanskje 16-års alderen? Husker ikke når jeg bikket 60. Var nok ikke noe minneverdig øyeblikk tenker jeg... Muligens var jeg 50-noe så plutselig var jeg 60-noe... Så 70-noe... Ja helt opp i 80! Og som gravid nesten 100 kg, og det er MYE fordelt på bare halvannen meter!

 

Tankeflyt her nå... Hehe!

 

Anyways... Jeg ser ikke ut til å greie å holde munnen lukket når fristelsene står foran nesen min... Så jeg får veie opp med ekstra tøffe treningsøkter. Har hatt dagens økt, og nå skal resten av kvelden brukes til husarbeid. Det forbrenner også litt ekstra, og alle monner drar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var delmål 2 nådd!

 

Det var nesten så jeg ikke kunne tro det i morges. Måtte trø på vekta to ganger for å være helt sikker. Klarte det med hårfin margin 64,9!!

 

Det var bare ned 0,5 siste uken, men det er ned, og det er i seg selv en prestasjon i disse dager. Føler jeg skeier litt for mye ut. Det som berger meg er nok at jeg er veldig aktiv om dagen og trener hardt.

 

Det blir nok det som blir strategien for jula også. Være i aktivitet og trene hardt. Drikke mye vann. Jeg skal forsøke å begrense meg litt på matfronten, men vet at jeg kommer til å innta langt flere kalorier enn hva jeg bør, så det er nok ekstra viktig å ikke sitte på baken hele julen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var delmål 2 nådd!

 

Det var nesten så jeg ikke kunne tro det i morges. Måtte trø på vekta to ganger for å være helt sikker. Klarte det med hårfin margin 64,9!!

 

Det var bare ned 0,5 siste uken, men det er ned, og det er i seg selv en prestasjon i disse dager. Føler jeg skeier litt for mye ut. Det som berger meg er nok at jeg er veldig aktiv om dagen og trener hardt.

 

Det blir nok det som blir strategien for jula også. Være i aktivitet og trene hardt. Drikke mye vann. Jeg skal forsøke å begrense meg litt på matfronten, men vet at jeg kommer til å innta langt flere kalorier enn hva jeg bør, så det er nok ekstra viktig å ikke sitte på baken hele julen!

Gratulerer! Flink er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rå, Nickii! For en juleinnspurt! Bra jobba :D

 

Jeg ser litt for meg samme jul som deg. Den siste uka har jeg ikke rukket å trene, da jeg har hektisk innspurt på jobben om dagen. Men i ferien blir det mye aktivitet - for jeg vet jeg kommer til å spise mye mer enn vanlig, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey!! Bra jobbet, Nickii!! :D Jeg er imponert og gleder meg til å følge med videre her fra sidelinjen.

 

Skal se jeg blir her inne på forumet litt til, det er så trivelig her, og jeg har jo egentlig litt lyst å veie mindre enn nå.... :rolleyes: Det ligger an til å pusse støv av en gammel målsetting, må bare tenke litt til på det først...

 

Første mål var 61, men så bestemte jeg meg for å gi meg til jul 2011 uansett vekt (det ble 64,5), men nå tenker jeg at det slett ikke hadde vært dumt å veie 61... Det er jo bare å fortsette i fin stil utover våren! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

64,6 i dag! Alt styret til jul har visst en positiv bivirkning :D

 

Og så hentet jeg frem noen bortgjemte klær som har vært for små. Tenkte jeg skulle prøve meg på en bukse jeg ikke har passet på 8 år. Og til min STORE overraskelse gikk den på!! Den var trang ennå, men likevel... Jeg har jo veid nedi 64 kg før, men antakelig er fettprosenten mindre nå... Mer muskler, mindre fett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

64,3 i dag... Går jammen litt opp og ned om dagen.

 

Det er jammen rart å tenke på at jeg ikke er en str L/XL lenger... Fikk meg noen gledelige overraskelser da jeg var å prøvde noen kjoler forleden dag. Jeg endte opp med å ikke kjøpe meg noen ny kjole da... De jeg falt for var så dyre. Og ettersom jeg har planer om å krympe mer ser jeg ikke helt vitsen med å investere i noe dyrt ennå... Men jeg har en kjole i skapet som har vært for liten som jeg mistenker skal passe fint nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...