Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

Huff spysjuka ...e vel noe av det mest ubehagelige æ vet om ..bra du e frisk :rolleyes:

lacryl kan man spise....

 

har ikke vært så flink denne uka :trent lite ,lørdag ble det baccalao,ostekake og vin...

søndag -barnebursdag pizza og kake

 

Huff,gruer meg til onsdag veiedag ,men selvgjort er velgjort det er bare å ta lærdom av det...

 

man er hva man spiser...og trener :o

 

Har vært flink i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest tullsjura

Huff spysjuka ...e vel noe av det mest ubehagelige æ vet om ..bra du e frisk :rolleyes:

lacryl kan man spise....

 

har ikke vært så flink denne uka :trent lite ,lørdag ble det baccalao,ostekake og vin...

søndag -barnebursdag pizza og kake

 

Huff,gruer meg til onsdag veiedag ,men selvgjort er velgjort det er bare å ta lærdom av det...

 

man er hva man spiser...og trener :o

 

Har vært flink i dag :P

 

nei, jeg leste feil! hoho, det var 40kcal pr pose :P Så spiste bare 14kcal, ikke så lett bestandig! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vi har vært syke siden onsdag vi (spysyke), men i dag føler jeg meg frik å skal få en real trimmetur :) Så det blir spennnde på Onsdagen å se hva vekten viser..

å idag bæsja jeg litt på leggen, spiste 6IFA uten sukker, før jeg så hvor mange kcal det var i den, å det var hele 40kcal prpastill!! så idag gikk det noen frimerker :P

Så flott at du er frisk igjen!! Desidert den værste sykdommen jeg vet om... Jeg fikk bakoversveis da jeg leste om IFA og antall kalorier.. He he!! godt det er den veien, at det faktisk var mye, mye bedre!! Lykke til på onsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff spysjuka ...e vel noe av det mest ubehagelige æ vet om ..bra du e frisk :rolleyes:

lacryl kan man spise....

 

har ikke vært så flink denne uka :trent lite ,lørdag ble det baccalao,ostekake og vin...

søndag -barnebursdag pizza og kake

 

Huff,gruer meg til onsdag veiedag ,men selvgjort er velgjort det er bare å ta lærdom av det...

 

man er hva man spiser...og trener :o

 

Har vært flink i dag :P

Du var veldig flink forrige uke, og du har fremdeles tirsdag på å komme inn i gode rutiner igjen!! Stå på! Det går bare en vei, og det er nedover!! Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spent på hva vekta og måla sier i morgen! Men akkurat i dag er dagen litt tung... så mye jeg skulle ha gjort, men får ikke til alt i dag.,.. Tror jeg få ta meg en luftetur og få klarnet tankene mine.. Gleder meg til middag, biff med bakt potet!! Fant i frysa...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiipppppiiii! :D

Endelig er jeg kommet under 100... Veide 99,9 i dag!!! Det rare er at kroppsmåla ikke har forandret seg noe særlig den siste uka, bare 1 cm... MEN jeg velger å fokusere på hva jeg har klart! :rolleyes:

 

Fra april 2011 har jeg i

-halsmål -1cm

-overarm -2,5cm

-bryst -4cm, under bryst -4cm

-midje -5cm

-hofte -6cm

-ende -5cm

-lår -3,5cm

Tilsammen bare 31 cm, ja jeg skriver bare da jeg synes det går fryktelig sakte.. På den tiden har jeg gått ned 8,8kg. MEN når er jeg på vei nedover og skrumper sakte men sikkert inn. Så med tida blir det flere kg og cm!! Føler jeg er inni en god stim med bevegelse og mat, søtsuget er blitt mye mye mindre og jeg er optimist!! ;)

 

Hvordan går det med dere andre???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullsjura

Jiiipppppiiii! :D

Endelig er jeg kommet under 100... Veide 99,9 i dag!!! Det rare er at kroppsmåla ikke har forandret seg noe særlig den siste uka, bare 1 cm... MEN jeg velger å fokusere på hva jeg har klart! :rolleyes:

 

Fra april 2011 har jeg i

-halsmål -1cm

-overarm -2,5cm

-bryst -4cm, under bryst -4cm

-midje -5cm

-hofte -6cm

-ende -5cm

-lår -3,5cm

Tilsammen bare 31 cm, ja jeg skriver bare da jeg synes det går fryktelig sakte.. På den tiden har jeg gått ned 8,8kg. MEN når er jeg på vei nedover og skrumper sakte men sikkert inn. Så med tida blir det flere kg og cm!! Føler jeg er inni en god stim med bevegelse og mat, søtsuget er blitt mye mye mindre og jeg er optimist!! ;)

 

Hvordan går det med dere andre???????

 

Så bra! Gratulerer :D

Her skal jeg på kurs å veie meg kl 18:30 :o blir spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiipppppiiii! :D

Endelig er jeg kommet under 100... Veide 99,9 i dag!!! Det rare er at kroppsmåla ikke har forandret seg noe særlig den siste uka, bare 1 cm... MEN jeg velger å fokusere på hva jeg har klart! :rolleyes:

 

Fra april 2011 har jeg i

-halsmål -1cm

-overarm -2,5cm

-bryst -4cm, under bryst -4cm

-midje -5cm

-hofte -6cm

-ende -5cm

-lår -3,5cm

Tilsammen bare 31 cm, ja jeg skriver bare da jeg synes det går fryktelig sakte.. På den tiden har jeg gått ned 8,8kg. MEN når er jeg på vei nedover og skrumper sakte men sikkert inn. Så med tida blir det flere kg og cm!! Føler jeg er inni en god stim med bevegelse og mat, søtsuget er blitt mye mye mindre og jeg er optimist!! ;)

 

Hvordan går det med dere andre???????

GRATULERER :-) :P

du har vært superflink :-)

det er godt nåt det går rett vei :lol:B) flinka

 

 

Har ikke vært på vekta i dag ,trur jeg har gått opppppp:-)

skal gå vekta i morgen :-)

 

stå på B):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiipppppiiii! :D

Endelig er jeg kommet under 100... Veide 99,9 i dag!!! Det rare er at kroppsmåla ikke har forandret seg noe særlig den siste uka, bare 1 cm...

 

Hvordan går det med dere andre???????

 

Gratulerer så mye med under 100 kg. Med meg går det veldig bra. Er i 3 uka på GR nå og på kurset har jeg tatt av 3,9 kg. Superfornøyd med det. Jeg er veldig fokusert kjenner jeg. Drikker rundt 3 l vann om dagen, spiser bare ingers super rugbrød som jeg baker selv med unntak av 1 skive jegerbrød klokka 10 hver arbeidsdag. Jeg har ikke drukket lettbrus eller spist noe snop siden jeg begynte, men jeg drikker vin lørdager. Når søndagen kommer spiser jeg bare salat, youplait yoghurt og noe frukt. Jeg ligger på rundt 1800 kcal om dagen. Jeg har fått til trening 3 dager i uka, mandag onsdag og lørdag. Begynner faktisk å like det, noe som for meg er helt utrolig for å si det mildt. Jeg trener på Avancia, og det er et flott treningssted. Trives veldig godt der. Betjening som bryr seg. Kunne nok fått det rimeligere andre steder, men servicen betyr mye for meg. I går så ringte det ei jente fra Avancia og lurte på hva jeg synes om senteret og om det var noe de kunne gjort annerledes. Bare det sier jo litt om deres service.

 

Det har vært mye snakk om pizza her og jeg leste et tips et eller annet sted, og det var å bruke fullkorntortillalefse som bunn, Har ikke prøvd det selv men syntes det hørtes smart ut

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :-) :P

du har vært superflink :-)

det er godt nåt det går rett vei :lol:B) flinka

 

 

Har ikke vært på vekta i dag ,trur jeg har gått opppppp:-)

skal gå vekta i morgen :-)

 

stå på B):P

Tusen takk!! Er spent på hvordan det går med deg på vekta i morgen... -håper du tar feil... men uansett så er det bare å ta tak igjen. Tenk på bikinien! Vell er den tøyelig, men...!

Lykke til!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med under 100 kg. Med meg går det veldig bra. Er i 3 uka på GR nå og på kurset har jeg tatt av 3,9 kg. Superfornøyd med det. Jeg er veldig fokusert kjenner jeg. Drikker rundt 3 l vann om dagen, spiser bare ingers super rugbrød som jeg baker selv med unntak av 1 skive jegerbrød klokka 10 hver arbeidsdag. Jeg har ikke drukket lettbrus eller spist noe snop siden jeg begynte, men jeg drikker vin lørdager. Når søndagen kommer spiser jeg bare salat, youplait yoghurt og noe frukt. Jeg ligger på rundt 1800 kcal om dagen. Jeg har fått til trening 3 dager i uka, mandag onsdag og lørdag. Begynner faktisk å like det, noe som for meg er helt utrolig for å si det mildt. Jeg trener på Avancia, og det er et flott treningssted. Trives veldig godt der. Betjening som bryr seg. Kunne nok fått det rimeligere andre steder, men servicen betyr mye for meg. I går så ringte det ei jente fra Avancia og lurte på hva jeg synes om senteret og om det var noe de kunne gjort annerledes. Bare det sier jo litt om deres service.

 

Det har vært mye snakk om pizza her og jeg leste et tips et eller annet sted, og det var å bruke fullkorntortillalefse som bunn, Har ikke prøvd det selv men syntes det hørtes smart ut

 

Lykke til alle sammen

Gratulerer!!! 3,9 kg hittil på 2 uker er jo fantastisk!!! Du er virkelig kommet i siget!!! Kjempebra!! Anng pizza så lagde jeg bunn av grovt mel som jeg kjevlet veldig tynt, kjempegodt!! Og mye sunnere!

Lykke til videre!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ o,5 kg :(

 

skjerpings :unsure:

Enten så er det kroppen som samler vann pga månedlige eller du har spist noe..salt eller no... eller ikke fulgt GR... Du vet hva det er KS 1970.. Og du vil skjerpe deg!!! Dette går bra!!! Stå på!! Dette klarer du!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er det kroppen som samler vann pga månedlige eller du har spist noe..salt eller no... eller ikke fulgt GR... Du vet hva det er KS 1970.. Og du vil skjerpe deg!!! Dette går bra!!! Stå på!! Dette klarer du!!! :P

 

jepp-har ikke spist rett -heller ikke hatt høy puls......

 

har prøvd tredemølla -gikk i en time med forhøyet puls og jogga til tre sanger ,det var ikke så tungt,men ryggen verker i dag,sikkert gangsperre- god samvittighet -skal gå tur nu med forhøyet puls.....svett forsøk på å hente meg inn ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp-har ikke spist rett -heller ikke hatt høy puls......

 

har prøvd tredemølla -gikk i en time med forhøyet puls og jogga til tre sanger ,det var ikke så tungt,men ryggen verker i dag,sikkert gangsperre- god samvittighet -skal gå tur nu med forhøyet puls.....svett forsøk på å hente meg inn ....

Kjempebra! Da er du i gang igjen!! Ta det rolig så du ikke får sportsskade!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullsjura

Hei, jeg kan jo kanskje komme med litt oppdateriger :)

Denne onsdagen viste vekta -0,7kg til tross for kunn 1,5 TP :unsure:

 

I helga skal vi på hyttetur, en hytte uten srøm og vann. Dette byr på en del utfordringer føler jeg.

Er redd jeg ikke får i meg nokk vann og rett mat.

Har dere noen tips til enkel og sunn mat man kan ta med seg?

 

Men til tross for dette, blir det jo en helg fyllt med masse aktivitet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg kan jo kanskje komme med litt oppdateriger :)

Denne onsdagen viste vekta -0,7kg til tross for kunn 1,5 TP :unsure:

 

I helga skal vi på hyttetur, en hytte uten srøm og vann. Dette byr på en del utfordringer føler jeg.

Er redd jeg ikke får i meg nokk vann og rett mat.

Har dere noen tips til enkel og sunn mat man kan ta med seg?

 

Men til tross for dette, blir det jo en helg fyllt med masse aktivitet da :)

Kjempebra!!! -0,7 er veldig bra på en uke!!

 

ang hyttemat så er det kanskje greit å ta med seg Farris, om ikke bilen er langt unna?? Evt ha i bilen og ta trimturer for å hente?? Husk mellommåltider som wasa sandwitch, knekkebrød, frukt osv... Av egenerfaring så kan hytteturer by på en del farer... iallefall om det ikke er jeg som styrer menyen!! Men om du vet hvet menyen så kan du jo planlegge litt.. Anng snop, bestem deg for å ta litt, evt saltstenger, druer osv... Evt vin.. Det var noen råd i full fart! God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullsjura

Kjempebra!!! -0,7 er veldig bra på en uke!!

 

ang hyttemat så er det kanskje greit å ta med seg Farris, om ikke bilen er langt unna?? Evt ha i bilen og ta trimturer for å hente?? Husk mellommåltider som wasa sandwitch, knekkebrød, frukt osv... Av egenerfaring så kan hytteturer by på en del farer... iallefall om det ikke er jeg som styrer menyen!! Men om du vet hvet menyen så kan du jo planlegge litt.. Anng snop, bestem deg for å ta litt, evt saltstenger, druer osv... Evt vin.. Det var noen råd i full fart! God tur!!

 

Takk for tips! :) Ja skal ta med meg noen flsker farris, er kort å gå egentlig.

Men det var lurt å kjøpe noen wasa sandwitcher! også skal jegta med meg noen rett i koppen supper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! :) Ja skal ta med meg noen flsker farris, er kort å gå egentlig.

Men det var lurt å kjøpe noen wasa sandwitcher! også skal jegta med meg noen rett i koppen supper :)

Kjempelurt med rett i koppen supper!! Min største utfordring i helger er å spise ofte nok... blir ofte kun 3 måltider... så supper og wasa sandwitcher er lurt innimellom!

 

I dag har jeg faktisk gått med en jakke jeg ikke har brukt på 2 vintre... Ååå det er sånn en god følelse!!! Litt for stram ennå, men løsere skal den sitte!!

Fortsatt god helg alle sammen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaise .-)

 

så flinke dere er :P

 

kjenner den følelsen når klær blir passelig :D Lykke :D

 

God helg :P

Ja det er så godt når klæra begynner å passe! Jeg har masse liggende som venter på meg. Akkurat nå bruker jeg en bukse jeg kjøpte i juni som var fryktelig stram, gikk med den når jeg ikke skulle sitte, he he, da blondekanten hang over..så jeg måtte ha ytterjakke. Var rett og slett ubehagelig.. Og fryktelig stygt. Nå er den litt romslig i linninga og begynner å bli sleng i låra! Veldig god følelse!!

 

Skal bort i kveld, kan bli en stor utfordring med masse god mat, drikke snop og kaker... Så jeg får stålsette meg!! Men kose meg litt..

 

God helg alle sammen! :D Og vi står på videre!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så godt når klæra begynner å passe! Jeg har masse liggende som venter på meg. Akkurat nå bruker jeg en bukse jeg kjøpte i juni som var fryktelig stram, gikk med den når jeg ikke skulle sitte, he he, da blondekanten hang over..så jeg måtte ha ytterjakke. Var rett og slett ubehagelig.. Og fryktelig stygt. Nå er den litt romslig i linninga og begynner å bli sleng i låra! Veldig god følelse!!

 

Skal bort i kveld, kan bli en stor utfordring med masse god mat, drikke snop og kaker... Så jeg får stålsette meg!! Men kose meg litt..

 

God helg alle sammen! :D Og vi står på videre!! :P

kjenne det der ja :blink: har å masse klær i str 38-40-42-44-46 uff :unsure:

 

kos dæ i kveld :D

 

ikke kle på dæ stå kjole å sitte sko ;)

 

ha en fin fin lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenne det der ja :blink: har å masse klær i str 38-40-42-44-46 uff :unsure:

 

kos dæ i kveld :D

 

ikke kle på dæ stå kjole å sitte sko ;)

 

ha en fin fin lørdag

Ble en flott kveld med mye god mat, dvs jeg begrenset meg og spiste masse sunt! Tok smakebit av 2 kaker på2x2 cm! Så jeg er kjempefornøyd! Og en flaske vin! Og masse vann så formen er fin i dag! Dette gikk veldig bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...