Gå til innhold

Back on track


Gjest Mimi
 Share

Anbefalte innlegg

Håper du koser deg på hotelltur! Det er ikke alltid at god mat er så kaloririk, og 1400 kcal er da absolutt godkjent!

 

Absolutt godkjent. Jeg er bare litt overrasket når det faktisk inkluderer vin, så jeg lurte nesten på om jeg måtte ha telt feil.

 

Nå sitter jeg på toget hjemover. Har dessverre akkurat regnet ut at dagskvoten er spist opp, så da blir det ikke rare kveldsmaten når jeg kommer hjem. Jeg får klare meg med litt te... og kanskje en frukt.

 

I morgen skal jeg på seminar og så tar vi langhelg på hytta ved sjøen. Dessverre med rettebunker i bagasjen, men sånn må det bare bli.

 

Håper dere har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Movistar

Hvordan i allverden klarte du det Mimi? 1400 kcal på hotell inkl. rødvin og aioli? (har jeg fortalt at aioli er en av mine største svakheter - kunne sikkert spist 1400 kcal aioli på få minutter)

 

Drømmekjolen er i avataren min (og vedlagt nå). Den har vært Drømmekjolen ganske lenge, faktisk. Kanskje fra før vi ble forlovet (ja, jeg så på kjoler - jeg visste jo hvor det bar når vi kjøpte velkomsskilt til nyhuset vårt sommeren 2011. "Her bor familien ...") :P Er Pronovias sin "Iman". Gleder meg stygt til å prøve den, men må gå ned noen kilo til. Er der at jeg ville vært flau for å gå inn i butikken for å prøve en så flott kjole. Tenker at disse brudebutikkdamene vil tenke "perle til SVIIIIN"

 

hehe.. neida, ikke fult så galt, men er redd skjørtet vil gjøre meg enda tjukkere.

 

Dere, jeg skal lete etter en sånn "bildeserie" etter kroppsfasonger for å teste våres oppfatning av egen kroppsfasong og -størrelse i fht til hva folk rundt oss syns. Tenkte på det i dag. Jeg har jo fått høre at jeg har et forvrengt bilde av hvor stor jeg egentlig er, og bildet jeg har i hodet av meg selv passer slett ikke på noen med BMI 24-komma-noe.

 

Vet dere om en slik en?

post-18625-0-61211000-1335464212_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Stå på, Movistar. Dette klarer du. Både studiene og vekta... Jeg raste ned i vekt da jeg leste til eksamen for noen år siden, så du kan jo satse på å kopiere det ;)

 

Fint at du kommer innom på mandager i alle fall. Det er helt sikkert lurt! Fortell litt om kjolen når du får tid da, eller send en link... Jeg blir så nysgjerrig vettu :)

 

Jeg ligger på hotellet - mett og god. Er glad jeg spiste lite før i dag, for her ventet det 4 retters gourmetmat med vin. Jeg begrenset meg til 1,5 glass. Maten spiste jeg, alt sammen, rubbel og bit - med stor velbehag. Alt annet ville vært trist. Skal prøve å legge det inn sånn ca, og se hva det blir... Sikkert for mye, men que faire?

 

EDIT Har lagt inn alt inkl aioli, vin, brød osv, og jeg kommer ikke over 1400 kcal. Det er nesten for godt til å være sant. Mon tro om jeg har glemt noe? Jaja. Over og ut-

 

God natt!

 

Mine 2 første eksamener er uken etter 17. mai :blink: de er store, det ene faget har vi hatt i nesten 2 fulle år! De to neste 3 uker etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i allverden klarte du det Mimi? 1400 kcal på hotell inkl. rødvin og aioli? (har jeg fortalt at aioli er en av mine største svakheter - kunne sikkert spist 1400 kcal aioli på få minutter)

 

Ja, jeg skjønner det nesten ikke selv, men å har jeg sittet og sett over, og jeg tror det stemmer. Det var à la francaise, med flere små retter, og aiolien fikk vi kun sammen med litt brød helt på begynnelsen, så det begrenset seg av seg selv.

 

 

Frokost

Sum 288 kcal

 

Lunsj

Sum 325 kcal

 

Middag

Sum 743 kcal

 

Ciabatta: 25 g

Aioli, Fjordland: 1,5 ss a 12 gram

Kamskjell: 3 stk

Makrell, mai-juni, rå: 20 g

andebryst: 100 g

Smør: 10 g

 

Marsipan: 30 g

Iskrem fløte: 30 g

Jordbærsyltetøy, Noras hjemmelagede: 1 ss a 20 gram

Rødvin 12 vol% alkohol: 1 glass a 1.5 dl

Hvitvin, tørr, 12 vol-% alkohol: 1 glass a 1.5 dl

 

Det eneste jeg ser at jeg har glemt er ett stk mikroskopisk amandinepotet, en og en halv asparges, litt ramsløk og en melonkule. For øvrig stemmer jo heller ikke ingrediensene helt (de hadde nok blitt fornærmet og de hadde hadde fått vite at jeg førte opp maten deres som både Fjordland og Nora :D ), det var også litt saus til anda, men jeg drakk heller ikke hele to glass vin, som ført opp... Så alt i alt skal det ikke være helt på trynet.

 

Kjolen din er rålekker! :P Og med kjennskap til din midje, så tviler jeg sterkt på at skjørtet på noen måte kan gjøre deg tjukk!

Bildeserien du etterlyser tror jeg ikke jeg kan hjelpe med... Vet ikke om jeg har sett noe tilsvarende, bortsett fra "live"-modeller i et britisk tv-program.

 

Jeg innbiller meg at jeg har et ganske realistisk bilde av meg selv... men hva vet jeg. I går datt jeg innom en butikk på "forretningsreisen" min, der jeg kjøpte et par jeans i str 30/36 og en genser i str 38 (!!!), hvilket er helt hinsides, for jeg er ganske brei over bringa, men det var nå en gang den som var passe. Mulig den var stor i størrelsen, gøy var det likevel! :)

 

Fortsatt lykke til med eksamenslesinga. Stå på! Dette klarer du, og kiloene sklir nok av de også skal du se.

 

Nå må jeg kvelde - seminar i morgen, gjesp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Den er rålekker og rådyr! B) Skal prøve den i juli en gang. Må ta det når mamma og jeg er i vestfold og kan ta en tur til Oslo. Håper i grunn jeg blir megaskuffet slik at jeg kan finne en kjole i en mer normal prisklasse.

 

Jeg fant en tegnet bildeserie. Ikke helt slik jeg tenkte, men det får duge. Graderer både meg selv og mannen som en 5'er. Mannen er ikke hjemme for øyeblikket så jeg kan ikke spørre han. Hvor er dere (og hvor syns deres kjære at dere er?)?

post-18625-0-35704100-1335566003_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Frokost

Sum 288 kcal

 

Lunsj

Sum 325 kcal

 

Middag

Sum 743 kcal

 

Ciabatta: 25 g

Aioli, Fjordland: 1,5 ss a 12 gram

Kamskjell: 3 stk

Makrell, mai-juni, rå: 20 g

andebryst: 100 g

Smør: 10 g

 

Marsipan: 30 g

Iskrem fløte: 30 g

Jordbærsyltetøy, Noras hjemmelagede: 1 ss a 20 gram

Rødvin 12 vol% alkohol: 1 glass a 1.5 dl

Hvitvin, tørr, 12 vol-% alkohol: 1 glass a 1.5 dl

 

 

Wow... stålkontroll, jente! Jeg husker knapt hva jeg har spist i dag. Og jeg har ikke ført det i kcalregnskapet heller. Får bare krysse fingrene for at det er et sted mellom 1300 og 1600 som er der jeg har planlagt å ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er rålekker og rådyr! B) Skal prøve den i juli en gang. Må ta det når mamma og jeg er i vestfold og kan ta en tur til Oslo. Håper i grunn jeg blir megaskuffet slik at jeg kan finne en kjole i en mer normal prisklasse.

 

Jeg fant en tegnet bildeserie. Ikke helt slik jeg tenkte, men det får duge. Graderer både meg selv og mannen som en 5'er. Mannen er ikke hjemme for øyeblikket så jeg kan ikke spørre han. Hvor er dere (og hvor syns deres kjære at dere er?)?

 

Har du sjekket om den finnes brukt? Bruktmarkedet i Norge er enormt! Jeg kom ganske rimelig ut av det ved a få sydd min.

 

Jeg er en 5'er overkropp og en 4'er underkropp, mannen bekrefter. (Han er for øvrig en 3-4'er, og har alltid vært superslank, til gjengjeld er han nok mer muskuløs enn noen gang. Godt fornøyd med ham, ja :) ).

 

Vi er på hytta ved sjøen, og jeg kommer nok ikke på vekta før onsdag. Kommer innom her allikevel. Spent på hva jeg får til av mat og trim disse dagene... Ikke like enkelt.

 

God langhelg! - hvis dere har det vel og merke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Har du sjekket om den finnes brukt? Bruktmarkedet i Norge er enormt! Jeg kom ganske rimelig ut av det ved a få sydd min.

 

Jeg er en 5'er overkropp og en 4'er underkropp, mannen bekrefter. (Han er for øvrig en 3-4'er, og har alltid vært superslank, til gjengjeld er han nok mer muskuløs enn noen gang. Godt fornøyd med ham, ja :) ).

 

Vi er på hytta ved sjøen, og jeg kommer nok ikke på vekta før onsdag. Kommer innom her allikevel. Spent på hva jeg får til av mat og trim disse dagene... Ikke like enkelt.

 

God langhelg! - hvis dere har det vel og merke ;)

 

Nei på mitt studium er det ikke noe som heter fri hvis ikke det er røde dager tror jeg...

 

4-5 ja. Hm? Og du sier du ikke har målene mine? Da lurer jeg meg litt på om vi måler forskjellig, gitt. Men blås :lol: jeg er rimelig sikker på hvor jeg befinner meg nå, det er mer for å holde kontrollen slik at jeg ikke ender opp en 3'er når målet er en 4'er på skalaen (bare ikke fult så slapp og rar i fisken som de tegningene viser :blink: )

 

Har lett lenge etter kjolen, den finnes faktisk ikke å få kjøpt på hele internettet om mine søk er gode nok (og jeg har søkt i noen mnd nå). Selve toppen med slep er til salgs i Norge nå i str. 36, men det er jo ikke mye hjelp i. Hadde det vært en "vanlig" kjole skulle jeg ikke tenkt meg om mer enn to ganger og bestilt en "kinakjole", men tviler på at de klarer blondene :unsure:

 

Forhåpentligvis har jeg bygget opp mine forventninger så mye at jeg blir dritskuffet og ender opp med en annen kjole. Har en nr. 2 som er ganske fin, men slett ikke i nærheten av Iman. Har en feeling på at jeg kan bli ganske flott i den egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en tegnet bildeserie. Ikke helt slik jeg tenkte, men det får duge. Graderer både meg selv og mannen som en 5'er. Mannen er ikke hjemme for øyeblikket så jeg kan ikke spørre han. Hvor er dere (og hvor syns deres kjære at dere er?)?

Både jeg og mannen er nok en firer. Er egentlig ganske fornøyd med figuren, men har litt mye akkurat på magen. Har egentlig vært sånn etter jeg fikk barn! Litt usikker på om jeg klarer å få det bort, men med trening blir det nok bedre. Har sittet og sett litt på P90X videoer på YouTube i kveld. Ser jo ut som et fantastisk treningsopplegg, men koster jo litt og krever nok stålkontroll underveis...

 

Her blir det nok ikke fri, selv om det er langhelg. Eksamen nærmer seg med stormskritt, og jeg leser hver dag. Litt ekstra kos blir det selvfølgelig. I kveld er sønnen borte på overnatting hos en kompis, mens frøkna har ei venninne på overnatting her. I morgen har vi planlagt skogstur med pølsegrilling sammen med noen venner, så litt "ferie" blir det jo. Dagene er lange nok til begge deler :)

 

Ha en fin helg - både hjemme med lesing og på hytta med kos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 ja. Hm? Og du sier du ikke har målene mine? Da lurer jeg meg litt på om vi måler forskjellig, gitt. Men blås :lol: jeg er rimelig sikker på hvor jeg befinner meg nå, det er mer for å holde kontrollen slik at jeg ikke ender opp en 3'er når målet er en 4'er på skalaen (bare ikke fult så slapp og rar i fisken som de tegningene viser :blink: )

 

Hehe... Glemte å si at med din midje så tviler jeg på at du er en 5'er, men hvordan du egentlig ser ut aner jeg jo ingenting om. Har du fått hørt med mannen i huset hvor han ville plassert deg? Jeg skal ha med meg overkroppen ned, og så blir det nok bra til slutt.

 

Lykke til med eks.lesing til dere begge to.

Natta B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og sett litt på P90X videoer på YouTube i kveld. Ser jo ut som et fantastisk treningsopplegg, men koster jo litt og krever nok stålkontroll underveis...

Hva er det? Fortell :) ... Har ikke verken nett eller kvote til å søke fra ipad'n :rolleyes:

 

Jeg var flink med mat og vin i går, og alt gikk på skinner til naboen serverte Smash... Æsj æsj æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer, hvordan har det gått? Regner med at dere har vært til pers begge to, eller ble det litt ferie på dere likevel?

 

Her drukner jeg i sol og sjokolade... Vil ikke hjem, vil ikke veie meg ;) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer, hvordan har det gått? Regner med at dere har vært til pers begge to, eller ble det litt ferie på dere likevel?

 

Her drukner jeg i sol og sjokolade... Vil ikke hjem, vil ikke veie meg ;) ...

 

Har vært på telttur med familien. Strålende sol og veldig koselig! Har ikke veid meg, naturlig nok, men vet ikke om jeg tør heller :blink:

 

Har ikke blitt noe sjokolade og snop, men har vært sulten den siste uka, og har spist mer mat! Og ikke noe flink til å registrere selvfølgelig...

 

Resultatet kommer i morgen, da får vi se hvor mye skade(!) siste ukas skylapper har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på telttur med familien. Strålende sol og veldig koselig! Har ikke veid meg, naturlig nok, men vet ikke om jeg tør heller :blink:

 

Så koselig med telttur. Vi har vært på sjøen i hele dag, store og små, og du så fantastisk det har vært... Har akkurat kommet inn døra hjemme, og det eneste jeg har lyst til er å dra rett tilbake! Sukk :rolleyes:

 

Vi får holde hverandre mentalt i hånda når vi står på vekta i morgen. Jeg håper på stillstand, drømmer om nedgang og frykter oppgang...

 

Jeg har så vidt lest om P90X, men ikke sett noen videoer ennå. Det virket umiddelbart litt strengt og krevende for meg, om enn veldig effektivt.

 

Over og ut. "Ses" i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen :)

Her viste vekta først 71,6 -200 gram, hvilket jeg naturligvis var strålende fornøyd med. Men vel vitende om hva jeg veide i går kveld og hvor mye jeg pleier å gå ned i løpet av en natt, så syntes jeg plutselig det var for godt til å være sant.... Så etter at jeg hadde dusjet var jeg dum (eller smart) nok til å veie meg igjen, og da var dommen 72 blank, altså + 200 gram. Vekta mi pleier å være til å stole på, men kanskje jeg skal spandere nytt batteri.

 

I fare for å lure meg selv med et for godt resultat (og med en viss motvilje til å notere oppgang som ikke var der på første forsøk ;) ) så noterer jeg rett og slett stillstand i dag, 71,8. Så er spøsmålet hvordan jeg skal komme meg videre herfra. Selv med noen små utskeielser, så har jeg jo gjort det samme som jeg gjorde tidligere i går, men nå ser det dessverre ut til at jeg ikke lykkes med samme formel.

 

En annen ting er at jeg nå er tilbake på den vekta jeg hadde ifjor før jeg startet på medisiner, jeg er med andre ord der jeg har "pleid å være" når jeg synes jeg har 5 kg for mye. Så det spørs om det ikke kommer til å gå noe mer trått herfra. Kroppen min er vant med denne vekta og jeg tror den er mer motvillig til å slippe de resterende kiloene...

 

Hvordan har det gått med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Oppgang igjen! 64,0 - 0pp 0,8 kg. Kjenner frustrasjonen stiger her nå, men det er jo som fortjent. Med en gang fokuset forsvinner så sniker vekta seg den gale veien. Tror kanskje det er litt etterslep fra forrige uke også, når jeg absolutt ikke fortjente nedgangen!

Det er bare å brette opp armene og fortsette. Kan trøste meg med at det ble endel mosjon de siste dagene, i form av å gå langt med tung sekk :)

 

Og Mimi, stillstand er godkjent. Kroppen trenger å stabilisere seg innimellom også ;)

 

Ang. P90X så er jeg helt enig med deg i at det virker veldig strengt. Men selve treningen har jeg sans for. Det er enkle øvelser, i hovedsak med hjelp av vekten fra sin egen kropp. Intensivt og variert. Det er ikke noe for meg å skulle trene så hardt hver dag, men hvis jeg bare kunne finne motivasjonen noen dager i uka. Akkurat nå går jeg bare og tenker på eksamen, og at om ca 3 uker er jeg ferdig og har all tid i verden til å trene hvis jeg vil :)

Nå har jeg visst nok utfordring i å skulle passe på hva jeg putter i munnen om dagen :rolleyes:

 

Her er det strålende sol, og jeg MÅ komme meg ut en tur i dag!

(i morgen skal det visst bli regn...)

 

Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Mimi, stillstand er godkjent. Kroppen trenger å stabilisere seg innimellom også ;)

I know... Men det er bare veldig lite motiverende å se det samme tallet på vekta for trejde uke på rad! Jeg burde få mer blod på tann og si til meg selv at dette SKAL jeg klare, istedet er jeg litt omvendt og tenker at dette kommer aldri til å gå. Shame on me.

 

Leit med dine +0,8. Ikke så lett å sette inn støtet midt i eksamensracet... men jeg anbefaler gjerne at du bretter om ermene og ikke armene, da er sjansen for å lykkes større i alle fall ;) (sorry - filologer klarer ikke å la være å kommentere sånt)

 

Her er det strålende sol, og jeg MÅ komme meg ut en tur i dag!

(i morgen skal det visst bli regn...)

Du sier noe der!

Jeg har syklet til og fra jobb, men en liten tur til hadde ikke skadet. Slett ikke med tanke på det derre løpet jeg har klart å melde meg på :mellow:

 

Lykke til med eksamensinnspurten. Heia heia heia.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggetur unnagjort - check! (når nå jeg synes treningsskryt på facebook er en uting, så er det jammen godt jeg kan skjule meg anonymiteten min her, hyklersk som jeg er, og skryte som det måtte passe meg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggetur unnagjort - check! (når nå jeg synes treningsskryt på facebook er en uting, så er det jammen godt jeg kan skjule meg anonymiteten min her, hyklersk som jeg er, og skryte som det måtte passe meg ;) )

Janteloven gjelder ikke her ...

Det er lov å skryte når man synes man har vært flink - og det har du !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janteloven gjelder ikke her ...

Det er lov å skryte når man synes man har vært flink - og det har du !! :D

 

Hehe... takk! Kom du deg ut på tur du også? - i så fall *klapp for deg*

 

Jeg tror ikke det er janteloven som slår inn på fb heller, det er bare jeg som synes det er irrelevant (og ekstremt kjedelig) informasjon til andre, men det er det forsåvidt mye som er. Om ikke annet så er kosthold og trening veldig relevant herinne!

 

Ønsker dere begge en fortsatt fin uke!

Hvordan går det med deg, Movistar? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Jeg henger med. Tauet jeg henger i blir tynnere og tynnere, men jeg henger da enda fast i slankeprosessen som begynte 01.01.12.

 

Vekten gikk selvsagt ned fra det fryktinngytende 73-tallet. Hadde ikke forventet noe annet. Veide meg på mandag, så jeg VAR flink! Men jeg husker ikke hvor vekten stoppet. Er så vant med å se 72-tallet nå at jeg glemmer hva som sto etter komma. Har vel sett på 72-tallet i over en mnd nå.

 

Jeg har bestilt prøvetime i dag. Per tlf. Jeg har telefonifobi så jeg er ennå litt shaky stevens i kroppen, men det er gjort. Informerte damen om at jeg er ca. str. 38-40 og lurte på hvilken str. toppen på kjolen var i. Hun sa "tror de er store i str. I hvertfall str. 38" :blink::unsure: er str. 38 stort???!!

 

Jaja. Kommer jeg under 70 er jeg i hvertfall tryggere på at kjolen passer og at jeg ikke får meg en bomtur til Oslo der jeg bare får SE men ikke PRØVE drømmekjolen (som forhåpentligvis er DRITSTYGG in real life og ikke kler meg i det heletatt! HORRIBEL pris på den kjolen)

 

Ny motivasjon for å gå ned de siste 2,5+ kg med andre ord. Føler jeg har begynt i motsatt ende av vanlig i dag. Rakk ikke frokost, gadd ikke lunsj (pga kort skoledag), har vært hjemme i en time og fortsatt ikke spist mer enn et eple og en neve nøtter i hele dag pga telfonsamtaler til ukjente mennesker gjør meg småkvalm og dårlig i magen.

 

Men gleder meg til middag: sommerkoteletter (ENDELIG ER DE I BUTIKKEN!!! ELSKER ELSKER SOMMERKOTELETTER) med SVÆR salat, litt grillsalat og 2-3 amadinepoteter. Akkurat som i går. Det var helt fantastisk middag. Nøt hvert eneste tygg :lol: (matvrak = meg)

 

Det gleder meg å høre at dere har hatt en deilig "kortferie"/langhelg. For meg har uken vært alt for lang, 1. mai satt jeg fordypet i pensumlitteratur (men fikk litt sol på kroppen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godaften, damer :)

 

Godt å se at du henger med, Movistar. Trodde for såvidt det. Spennende med kjolen... Vi får håpe den ser for j**lig ut, eller at den sitter som en drøm og at noen har spilt vinnerkupongen i lotto i ditt navn ;)

 

Håper dere har hatt en fin helg begge to. Jeg har vært relativt flink i det siste, med kontrollerte utskeielser. Jeg har til og med skeid ut litt ektra en dag for å så spise litt lite en annen dag, sånn i håp om å få litt fart på systemt igjen. Har veid med jevnt og trutt, og jeg går bare IKKE ned. Veier stort sett 71,8... og jeg liker ikke å stå fast!

 

Har nettopp vært ute og jogget også. Det er ikke det at jeg skal ha tidenes beste tid, men jeg må jo sikre meg at jeg i alle fall klarer å løpe hele distansen jeg har meldt meg på. Og det klarer jeg... så satser jeg på å gjennomføre på hederlig vis.

 

Ha en fortsatt fin søndag kveld og en riktig så flott uke!

Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var dommen i dag, Movistar? Best å få det ned mens du husker det ;)

 

Og vi skal til pers i morgen, Vimsa, og denne gangen bare KREVER jeg nedgang - så får vi se om det er riktig taktikk. Noe må til å at jeg skal bevare motivasjonen i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Hva var dommen i dag, Movistar? Best å få det ned mens du husker det ;)

 

Og vi skal til pers i morgen, Vimsa, og denne gangen bare KREVER jeg nedgang - så får vi se om det er riktig taktikk. Noe må til å at jeg skal bevare motivasjonen i alle fall!

 

Ble ingen veiing i morges. Krøp tilbake i sengen etter å ha satt vekkerklokken på "slumre" (trodde jeg :blink: ) MORRO PÅ EN MANDAG!

 

Men det gikk fint, vettu!

 

Hiver meg på dere i morgen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...